Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 293 din 12 mai 2005

pentru punerea in aplicare a dispozitiilor Ordonantei Guvernului nr. 26/2000 cu privire la asociatii si fundatii, modificata si completata prin Ordonanta Guvernului nr. 37/2003

ACT EMIS DE:                AUTORITATEA NATIONALA DE REGLEMENTARE PENTRU SERVICIILE PUBLICE DE GOSPODARIE COMUNALA

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 451 din 27 mai 2005


SmartCity3


    Avand in vedere prevederile art. 7 alin. (2) lit. d), art. 17 alin. (2) lit. d), art. 40^1 , art. 51 alin. (1) si ale art. 52 alin. (2) si (4) din Ordonanta Guvernului nr. 26/2000 cu privire la asociatii si fundatii, modificata si completata prin Ordonanta Guvernului nr. 37/2003,
    in temeiul prevederilor art. 10 alin. (5) si (6) din Hotararea Guvernului nr. 373/2002 privind organizarea si functionarea Autoritatii Nationale de Reglementare pentru Serviciile Publice de Gospodarie Comunala - A.N.R.S.C., cu modificarile si completarile ulterioare,

    presedintele Autoritatii Nationale de Reglementare pentru Serviciile Publice de Gospodarie Comunala emite urmatorul ordin:

    Art. 1
    (1) Se deleaga Directiei juridice si metodologie competenta pentru acordarea avizului in vederea dobandirii personalitatii juridice de catre asociatiile, fundatiile si federatiile care isi desfasoara activitatea in sfera de competenta a Autoritatii Nationale de Reglementare pentru Serviciile Publice de Gospodarie Comunala sau inregistrarii in Registrul asociatiilor si fundatiilor ori, dupa caz, in Registrul federatiilor a modificarilor aduse actului constitutiv si/sau statutului.
    (2) Se deleaga Serviciului comunicare, mass-media competenta de a intermedia colaborarea Autoritatii Nationale de Reglementare pentru Serviciile Publice de Gospodarie Comunala cu organizatiile neguvernamentale pentru realizarea unor activitati sau programe comune.
    Art. 2
    (1) Avizul se elibereaza dupa cum urmeaza:
    a) in cazul constituirii asociatiei/fundatiei/federatiei, la solicitarea scrisa a persoanei sau a persoanelor imputernicite prin actul constitutiv sa desfasoare procedura de dobandire a personalitatii juridice;
    b) in cazul inregistrarii modificarilor aduse actului constitutiv si/sau statutului ori in cazul constituirii filialei, la solicitarea scrisa a persoanei sau a persoanelor imputernicite prin procesul-verbal al adunarii generale ori, dupa caz, al consiliului director.
    (2) Modelul avizului este prevazut in anexa nr. 1.
    Art. 3
    (1) In vederea acordarii avizului pentru recunoasterea statutului de utilitate publica, Directia juridica si metodologie analizeaza documentatia prezentata de asociatii, fundatii sau federatii si urmareste respectarea cumulativa a conditiilor prevazute de lege si a criteriilor specifice prevazute in anexa nr. 2.
    (2) In cazul in care constata indeplinirea conditiilor si criteriilor prevazute la alin. (1), in termen de 60 de zile de la primirea cererii, Directia juridica si metodologie inainteaza presedintelui Autoritatii Nationale de Reglementare pentru Serviciile Publice de Gospodarie Comunala propunerea pentru recunoasterea statutului de utilitate publica. Aceasta este transmisa, potrivit legii, Guvernului.
    (3) In cazul in care se constata neindeplinirea conditiilor legale si a criteriilor specifice, Directia juridica si metodologie transmite persoanelor juridice solicitante un raspuns motivat, in termen de 30 de zile de la data luarii deciziei.
    Art. 4
    Directia juridica si metodologie propune presedintelui transmiterea catre Guvern a solicitarii privind retragerea actului de recunoastere a statutului de utilitate publica, in situatia neindeplinirii obligatiilor prevazute de dispozitiile legale.
    Art. 5
    (1) In vederea acordarii avizului pentru dobandirea personalitatii juridice sau inregistrarii in Registrul asociatiilor si fundatiilor ori, dupa caz, in Registrul federatiilor a modificarilor aduse actului constitutiv si/sau statutului, asociatiile, fundatiile si federatiile vor prezenta urmatoarele documente:
    a) cerere de eliberare a avizului (in original);
    b) actul constitutiv, statutul si, dupa caz, procesul-verbal al adunarii generale/consiliului director (autentificate);
    c) actele doveditoare ale sediului si patrimoniului initial (in fotocopii);
    d) in cazul in care se solicita avizul pentru constituirea filialei, hotararea adunarii generale sau, dupa caz, a consiliului director privind constituirea filialei (autentificata).
    (2) Asociatia, fundatia sau federatia care inainteaza cererea in vederea recunoasterii utilitatii publice va depune urmatoarele documente:
    a) dovada ca activitatea acesteia se desfasoara in interes general sau comunitar, dupa caz, ca functioneaza de cel putin 3 ani anteriori datei depunerii cererii, ca a realizat majoritatea obiectivelor stabilite;
    b) raportul de activitate, conform anexei nr. 3, din care sa rezulte desfasurarea unei activitati anterioare semnificative, prin derularea unor programe sau proiecte specifice scopului, insotit de situatiile financiare anuale si de bugetele de venituri si cheltuieli pe ultimii 3 ani anteriori datei depunerii cererii;
    c) valoarea activului patrimonial pe fiecare dintre cei 3 ani anteriori, care sa fie cel putin egala cu valoarea patrimoniului initial;
    d) copii de pe actul constitutiv, de pe statut si, dupa caz, de pe actele aditionale;
    e) copie de pe dovada dobandirii personalitatii juridice si, dupa caz, a inregistrarii modificarilor actului constitutiv si/sau statutului in Registrul asociatiilor si fundatiilor ori in Registrul federatiilor;
    f) dovada privind bonitatea asociatiei, fundatiei sau federatiei, emisa de banca la care are deschis contul, si ultimul extras de cont bancar;
    g) copie de pe dovada privind situatia juridica a sediului ori a sediilor unde se desfasoara activitatile;
    h) certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv a celor locale, precum si a contributiilor pentru asigurarile sociale de stat, asigurarile sociale de sanatate, asigurarile de somaj (formulare-tip eliberate de autoritatile competente);
    i) autorizatiile administrative conforme cu legislatia in vigoare si/sau acordurile necesare desfasurarii activitatilor;
    j) regulamentul intern de functionare;
    k) organigrama asociatiei, fundatiei sau federatiei;
    l) raportul comisiei de cenzori pe ultimii 3 ani;
    m) documentele care atesta parteneriatul cu alte asociatii, fundatii, institutii publice;
    n) numele si adresa persoanelor fizice, respectiv denumirea si sediul persoanelor juridice cu care asociatia sau fundatia colaboreaza in mod frecvent in vederea realizarii obiectului sau de activitate pentru care aceasta solicita recunoasterea statutului de utilitate publica;
    o) declaratie pe propria raspundere a presedintelui, cunoscand prevederile art. 474 din Codul penal cu privire la falsul in declaratii, privind veridicitatea informatiilor cuprinse in raport, faptul ca organizatia nu a desfasurat activitati ilicite sau contrare ordinii publice ori bunelor moravuri si ca nu are sume neachitate la scadenta catre persoane fizice sau juridice;
    p) in cazul federatiilor care solicita recunoasterea ca fiind de utilitate publica, dovada ca cel putin doua treimi din numarul asociatiilor si fundatiilor care le alcatuiesc sunt de utilitate publica.
    Art. 6
    In vederea eliberarii avizului, Directia juridica si metodologie va solicita, dupa caz, in functie de domeniile de activitate prevazute in statut, punctul de vedere al compartimentelor de specialitate din cadrul Autoritatii Nationale de Reglementare pentru Serviciile Publice de Gospodarie Comunala.
    Art. 7
    (1) Evidenta asociatiilor, fundatiilor, federatiilor si a filialelor carora li s-a acordat aviz favorabil se va tine intr-un registru special, deschis in cadrul Directiei juridice si metodologie.
    (2) Evidenta privind constituirea, modificarea si incetarea asociatiilor, fundatiilor si federatiilor se realizeaza pe baza documentatiei transmise de Ministerul Justitiei.
    (3) Directia juridica si metodologie va pune la dispozitie Serviciului comunicare, mass-media evidenta asociatiilor, fundatiilor, federatiilor si filialelor cuprinse in registrul prevazut la alin. (1).
    Art. 8
    Directia juridica si metodologie si Serviciul comunicare, mass-media vor duce la indeplinire prevederile prezentului ordin.
    Art. 9
    Anexele nr. 1 - 3 fac parte integranta din prezentul ordin.
    Art. 10
    Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

              Presedintele Autoritatii Nationale de Reglementare
               pentru Serviciile Publice de Gospodarie Comunala,
                               Jeanina Preda

    ANEXA 1

                                  AVIZ
                       Nr. ........./............

    Ca urmare a cererii inregistrate sub nr. ......./........., formulata de doamna/domnul ................................, reprezentanta/reprezentant a/al Asociatiei/Fundatiei/Federatiei ............................................, cu sediul in .........................., prin care se solicita acordarea avizului Autoritatii Nationale de Reglementare pentru Serviciile Publice de Gospodarie Comunala,
    in temeiul dispozitiilor art. 7 alin. (2) din Ordonanta Guvernului nr. 26/2000 cu privire la asociatii si fundatii, modificata si completata prin Ordonanta Guvernului nr. 37/2003,
    se avizeaza favorabil prevederile cuprinse in art.*) ........ din Statutul autentificat cu nr. ......... la Biroul notarului public ....................... si/sau din Procesul-verbal autentificat cu nr. ...... la Biroul notarului public ............................, care intra in competenta Autoritatii Nationale de Reglementare pentru Serviciile Publice de Gospodarie Comunala.
    Prezentul aviz este valabil pentru inregistrarea in Registrul asociatiilor si fundatiilor/Registrul federatiilor aflat la grefa judecatoriei/tribunalului in a/al carei circumscriptie teritoriala asociatia/fundatia/federatia/filiala isi are sediul.

                                Director,
                               ...........

------------
    *) Vor fi mentionate acele articole, alineate si litere care se refera la activitatile ce intra in competenta Autoritatii Nationale de Reglementare pentru Serviciile Publice de Gospodarie Comunala.

    ANEXA 2*)

    *) Anexa nr. 2 este reprodusa in facsimil.

                            CRITERII SPECIFICE
de acordare a statutului de utilitate publica asociatiilor, fundatiilor si federatiilor care desfasoara activitati din sfera de competenta a Autoritatii Nationale de Reglementare pentru Serviciile Publice de Gospodarie Comunala

    In conformitate cu prevederile art. 38 si 40^1 din Ordonanta Guvernului nr. 26/2000 cu privire la asociatii si fundatii, modificata si completata prin Ordonanta Guvernului nr. 37/2003, o asociatie, o fundatie sau o federatie poate fi recunoscuta ca fiind de utilitate publica daca sunt indeplinite cumulativ urmatoarele conditii:
    1. Art. 38 alin. (1) lit. a) din Ordonanta Guvernului nr. 26/2000:
    A. activitatea acesteia se desfasoara in interes general sau comunitar, dupa caz, si functioneaza de cel putin 3 ani anterior datei depunerii cererii privind recunoasterea statutului de utilitate publica;

 ______________________________________________________________________________
|Nr. |              Criterii specifice           |Documentele care|Indeplinirea|
|crt.|                                           |se analizeaza   |criteriului |
|    |                                           |                |(se noteaza |
|    |                                           |                |cu da/nu)   |
|____|___________________________________________|________________|____________|
|  1.| Activitatea de interes public general     | Statutul, actul|            |
|    | si/sau comunitar a asociatiei, fundatiei  | constitutiv,   |            |
|    | sau federatiei se desfasoara in sfera de  | regulamentul   |            |
|    | competenta.                               | intern de      |            |
|    |                                           | functionare,   |            |
|    |                                           | pct. 2 din     |            |
|    |                                           | raportul de    |            |
|    |                                           | activitate.    |            |
|____|___________________________________________|________________|____________|
|  2.| In obiectul de activitate, activitatile de| Idem           |            |
|    | interes general si/sau comunitar, din     |                |            |
|    | sfera de competenta a A.N.R.S.C., sunt    |                |            |
|    | preponderente in raport cu activitatile in|                |            |
|    | interes personal nepatrimoniat al         |                |            |
|    | asociatilor sau fondatorilor.             |                |            |
|____|___________________________________________|________________|____________|
|  3.| Prin activitatea desfasurata nu se        | Idem           |            |
|    | urmareste atragerea personalului          |                |            |
|    | A.N.R.S.C. in desfasurarea unor activitati|                |            |
|    | care contravin statutului acesteia,       |                |            |
|    | legilor, ordinelor si regulamentelor      |                |            |
|    | A.N.R.S.C.                                |                |            |
|____|___________________________________________|________________|____________|
|  4.| Prevederile statutului asociatiei,        | Idem           |            |
|    | fundatiei sau federatiei nu au caracter   |                |            |
|    | sindical ori politic si nu sunt contrare  |                |            |
|    | normelor de pastrare a ordinii publice si |                |            |
|    | nu incalca bunele moravuri.               |                |            |
|____|___________________________________________|________________|____________|
|  5.| Activitatea asociatiei sau fundatiei se   | Idem
|    | circumscrie unuia dintre urmatoarele      |                |            |
|    | obiective:                                |                |            |
|    | a) protejarea interesului utilizatorilor; |                |            |
|    | b) promoveaza egalitatea de tratament     |                |            |
|    | pentru toti operatorii de servicii publice|                |            |
|    | de gospodarie comunala;                   |                |            |
|    | c) militeaza pentru promovarea            |                |            |
|    | parteneriatelor public-private si         |                |            |
|    | asocierii intercomunale;                  |                |            |
|    | d) promoveaza eficienta economica si      |                |            |
|    | mecanismele economiei de piata, precum si |                |            |
|    | crearea si asigurarea unui mediu          |                |            |
|    | concurential si stimularea patrunderii    |                |            |
|    | capitalului privat in sfera serviciilor   |                |            |
|    | publice de gospodarie comunala;           |                |            |
|    | e) promoveaza si sustine initiative       |                |            |
|    | privind pregatirea profesionala a         |                |            |
|    | personalului.                             |                |            |
|____|___________________________________________|________________|____________|

    2. Art. 38 alin. (1) lit. b) din Ordonanta Guvernului nr. 26/2000:
    B. a realizat majoritatea obiectivelor stabilite;

    Semnificatia coloanelor din tabelul de mai jos este urmatoarea:
    A - Realizarea indicatorului (se noteaza da/nu)
    B - Indeplinirea criteriului (se noteaza da/nu)
 ______________________________________________________________________________
|Nr. |Criteriile            |Indicatorii de          |Documentele care se| A| B|
|crt.|                      |realizare ai            |analizeaza         |  |  |
|    |                      |criteriului             |                   |  |  |
|    |                      |                        |                   |  |  |
|____|______________________|________________________|___________________|__|__|
|  1.|Asociatia sau fundatia|a) Definirea clara a    |Statutul,          |  |  |
|    |face dovada bunei     |organelor de conducere, |organigrama,       |  |  |
|    |desfasurari a         |administrare si control.|pct. 3.1 din       |  |  |
|    |activitatii organelor |                        |raportul de        |  |  |
|    |de conducere,         |                        |activitate,        |  |  |
|    |administrare si       |                        |                   |  |  |
|    |control, in           |                        |                   |  |  |
|    |conformitate cu       |                        |                   |  |  |
|    |prevederile statutare |                        |                   |  |  |
|    |si cu regulamentul    |                        |                   |  |  |
|    |intern de functionare.|                        |                   |  |  |
|____|______________________|________________________|___________________|__|__|
|    |                      |b) Existenta            |Pct. 3.2 din       |  |  |
|    |                      |rapoartelor, proceselor-|raportul de        |  |  |
|    |                      |verbale, care atesta    |activitate, copii  |  |  |
|    |                      |functionarea organelor  |de pe documente.   |  |  |
|    |                      |de conducere,           |                   |  |  |
|    |                      |administrare si control.|                   |  |  |
|____|______________________|________________________|___________________|__|__|
|    |                      |c) In statut sau in     |Statutul,          |  |  |
|    |                      |regulamentul intern de  |regulamentul       |  |  |
|    |                      |functionare exista      |intern de          |  |  |
|    |                      |prevederi referitoare la|functionare.       |  |  |
|    |                      |solutionarea            |                   |  |  |
|    |                      |conflictelor de interese|                   |  |  |
|    |                      |aparute in activitatea  |                   |  |  |
|    |                      |asociatiei/fundatiei.   |                   |  |  |
|____|______________________|________________________|___________________|__|__|
|    |                      |d) Ponderea personalului|Pct. 3.1 si 3.3 din|  |  |
|    |                      |calificat angajat cu    |raportul de        |  |  |
|    |                      |caracter permanent.     |activitate.        |  |  |
|____|______________________|________________________|___________________|__|__|
|  2.|Asociatia sau fundatia|a) Depunerea            |Copii de pe        |  |  |
|    |face dovada           |formularelor situatiilor|formularele        |  |  |
|    |functionarii in       |financiare anuale la    |situatiilor        |  |  |
|    |conformitate cu       |administratia financiara|financiare anuale  |  |  |
|    |legislatia in vigoare |din raza teritoriala in |depuse.            |  |  |
|    |                      |care asociatia sau      |                   |  |  |
|    |                      |fundatia isi are sediul.|                   |  |  |
|____|______________________|________________________|___________________|__|__|
|    |                      |b) Plata impozitelor,   |Certificate        |  |  |
|    |                      |taxelor, contributiilor |constatatoare      |  |  |
|    |                      |si a altor venituri     |privind            |  |  |
|    |                      |bugetare datorate       |indeplinirea       |  |  |
|    |                      |creditorilor bugetari.  |obligatiilor       |  |  |
|    |                      |                        |exigibile de plata |  |  |
|    |                      |                        |a impozitelor si   |  |  |
|    |                      |                        |taxelor catre stat,|  |  |
|    |                      |                        |inclusiv a celor   |  |  |
|    |                      |                        |locale, precum si a|  |  |
|    |                      |                        |contributiilor     |  |  |
|    |                      |                        |pentru asigurarile |  |  |
|    |                      |                        |sociale de stat    |  |  |
|    |                      |                        |asigurarile sociale|  |  |
|    |                      |                        |de sanatate,       |  |  |
|    |                      |                        |asigurarile de     |  |  |
|    |                      |                        |somaj.             |  |  |
|____|______________________|________________________|___________________|__|__|
|    |                      |c) Personalul este      |Pct. 3.3 din       |  |  |
|    |                      |incadrat in conformitate|raportul de        |  |  |
|    |                      |cu legislatia in        |activitate si      |  |  |
|    |                      |vigoare.                |certificate        |  |  |
|    |                      |                        |constatatoare      |  |  |
|    |                      |                        |privind            |  |  |
|    |                      |                        |indeplinirea       |  |  |
|    |                      |                        |obligatiilor       |  |  |
|    |                      |                        |exigibile de plata |  |  |
|    |                      |                        |a impozitelor si   |  |  |
|    |                      |                        |taxelor catre stat,|  |  |
|    |                      |                        |inclusiv a celor   |  |  |
|    |                      |                        |locale, precum si a|  |  |
|    |                      |                        |contributiilor     |  |  |
|    |                      |                        |pentru asigurarile |  |  |
|    |                      |                        |sociale de stat,   |  |  |
|    |                      |                        |asigurarile sociale|  |  |
|    |                      |                        |de sanatate,       |  |  |
|    |                      |                        |asigurarile de     |  |  |
|    |                      |                        |somaj.             |  |  |
|____|______________________|________________________|___________________|__|__|
|    |                      |d) Are autorizatiile    |Autorizatiile      |  |  |
|    |                      |necesare in vederea     |administrative     |  |  |
|    |                      |desfasurarii            |conforme cu        |  |  |
|    |                      |activitatilor statutare.|legislatia in      |  |  |
|    |                      |                        |vigoare si/sau cu  |  |  |
|    |                      |                        |acordurile necesare|  |  |
|    |                      |                        |desfasurarii       |  |  |
|    |                      |                        |activitatilor,     |  |  |
|    |                      |                        |copii de pe        |  |  |
|    |                      |                        |documente.         |  |  |
|____|______________________|________________________|___________________|__|__|
|  3.|Asociatia sau fundatia|a) Dispune de un sediu  |Pct. 1 din raportul|  |  |
|    |dispune de resurse    |adecvat si de dotari    |de activitate,     |  |  |
|    |financiare materiale  |destinate in            |copie de pe        |  |  |
|    |si umane adecvate     |exclusivitate realizarii|document.          |  |  |
|    |functionarii          |activitatilor de interes|                   |  |  |
|    |organizatiei          |general si/sau          |                   |  |  |
|    |                      |comunitar.              |                   |  |  |
|____|______________________|________________________|___________________|__|__|
|    |                      |b) A dezvoltat in       |Pct. 3.7 si Fisa   |  |  |
|    |                      |teritoriu filiale sau   |activitatilor din  |  |  |
|    |                      |puncte de lucru adecvate|raportul de        |  |  |
|    |                      |realizarii de activitati|activitate.        |  |  |
|    |                      |de interes general ori  |                   |  |  |
|    |                      |comunitar (in cazul     |                   |  |  |
|    |                      |asociatiilor si         |                   |  |  |
|    |                      |fundatiilor care        |                   |  |  |
|    |                      |desfasoara activitati de|                   |  |  |
|    |                      |interes general).       |                   |  |  |
|____|______________________|________________________|___________________|__|__|
|    |                      |c) Resursele financiare |Pct. 4 din raportul|  |  |
|    |                      |de care dispune permit  |de activitate,     |  |  |
|    |                      |realizarea activitatilor|copii de pe        |  |  |
|    |                      |de interes general      |documentele        |  |  |
|    |                      |si/sau comunitar.       |contabile.         |  |  |
|____|______________________|________________________|___________________|__|__|
|    |                      |d) Personalul are       |Pct. 3.3  si 3.4   |  |  |
|    |                      |pregatire profesionala  |din raportul de    |  |  |
|    |                      |si experienta in        |activitate.        |  |  |
|    |                      |domeniul de activitate. |                   |  |  |
|____|______________________|________________________|___________________|__|__|
|  4.|Asociatia, fundatia   |a) Utilizeaza un mijloc |Fisa activitatilor |  |  |
|    |sau federatia face    |constant de informare   |din raportul de    |  |  |
|    |dovada unei bune      |referitor la serviciile |activitate.        |  |  |
|    |comunicari si         |si activitatile         |                   |  |  |
|    |colaborari cu         |derulate.               |                   |  |  |
|    |cetatenii,            |                        |                   |  |  |
|    |beneficiarii          |                        |                   |  |  |
|    |serviciilor, alte     |                        |                   |  |  |
|    |organizatii           |                        |                   |  |  |
|    |neguvernamentale si   |                        |                   |  |  |
|    |institutii publice.   |                        |                   |  |  |
|____|______________________|________________________|___________________|__|__|
|    |                      |b) Parteneriat cu alte  |Documente care     |  |  |
|    |                      |organizatii             |atesta             |  |  |
|    |                      |neguvernamentale,       |parteneriatul cu   |  |  |
|    |                      |institutii publice etc. |alte asociatii,    |  |  |
|    |                      |in vederea dezvoltarii  |fundatii,          |  |  |
|    |                      |de activitati comune    |institutii publice |  |  |
|    |                      |si/sau finantarii       |etc. si pct. 3.6   |  |  |
|    |                      |acestor activitati.     |din raportul de    |  |  |
|    |                      |                        |activitate.        |  |  |
|____|______________________|________________________|___________________|__|__|
|  5.|Obiectivele de        |A realizat mai mult de  |Pct. 2 si 3.5 si   |  |  |
|    |interes general si/sau|jumatate din numarul    |Fisa activitatilor |  |  |
|    |comunitar realizate au|obiectivelor de interes |din raportul de    |  |  |
|    |fost semnificative in |general si/sau comunitar|activitate.        |  |  |
|    |raport cu obiectivele |stabilite prin actul    |                   |  |  |
|    |de aceeasi natura     |constitutiv sau statut. |                   |  |  |
|    |stabilite prin actul  |                        |                   |  |  |
|    |constitutiv sau       |                        |                   |  |  |
|    |statut.               |                        |                   |  |  |
|____|______________________|________________________|___________________|__|__|
|  6.|Activitatile de       |In domenii de interes   |Fisa activitatilor |  |  |
|    |interes general si/sau|general si/sau comunitar|din raportul de    |  |  |
|    |comunitar realizate   |activitatile desfasurate|activitate.        |  |  |
|    |sunt de utilitate     |au condus la rezultate  |                   |  |  |
|    |publica, respectiv    |reale si benefice pentru|                   |  |  |
|    |scopurile vizate sunt |comunitate sau pentru   |                   |  |  |
|    |benefice.             |grupul de persoane.     |                   |  |  |
|____|______________________|________________________|___________________|__|__|

    3. Art. 38 alin. (1) lit. c) din Ordonanta Guvernului nr. 26/2000:
    C. prezinta un raport de activitate din care sa rezulte desfasurarea unei activitati anterioare semnificative, prin derularea unor programe ori proiecte specifice scopului sau, insotit de situatiile financiare anuale si de bugetele de venituri si cheltuieli pe ultimii 3 ani anteriori datei depunerii cererii privind recunoasterea statutului de utilitate publica;

    Semnificatia coloanelor din tabelul de mai jos este urmatoarea:
    A - Realizarea indicatorului (se noteaza da/nu)
    B - Indeplinirea criteriului (se noteaza da/nu)
 ______________________________________________________________________________
|Nr. |Criteriile            |Indicatorii de          |Documentele care se| A| B|
|crt.|                      |realizare ai            |analizeaza         |  |  |
|    |                      |criteriului             |                   |  |  |
|    |                      |                        |                   |  |  |
|____|______________________|________________________|___________________|__|__|
|  1.|Activitatile          |Activitatile desfasurate|Statutul, pct. 2   |  |  |
|    |desfasurate anterior  |au condus la            |si Fisa            |  |  |
|    |au fost adecvate      |indeplinirea            |activitatilor din  |  |  |
|    |indeplinirii          |obiectivelor de interes |raportul de        |  |  |
|    |obiectivelor          |general si/sau comunitar|activitate.        |  |  |
|    |statutare.            |prevazute in statut.    |                   |  |  |
|____|______________________|________________________|___________________|__|__|
|  2.|Dezvolta programe,    |a) Dezvolta si          |Pct. 3 si Fisa     |  |  |
|    |proiecte specifice.   |imbogateste, prin       |activitatilor din  |  |  |
|    |                      |proiecte specifice,     |raportul de        |  |  |
|    |                      |activitatile de interes |activitate.        |  |  |
|    |                      |general si/sau          |                   |  |  |
|    |                      |comunitar, serviciile   |                   |  |  |
|    |                      |acordate in functie de  |                   |  |  |
|    |                      |evaluarea periodica a   |                   |  |  |
|    |                      |acestora.               |                   |  |  |
|____|______________________|________________________|___________________|__|__|
|    |                      |b) Numarul de           |Pct. 3.3 si Fisa   |  |  |
|    |                      |beneficiari ai aceluiasi|activitatilor din  |  |  |
|    |                      |serviciu nu s-a diminuat|raportul de        |  |  |
|    |                      |cu mai mult de 10% fata |activitate.        |  |  |
|    |                      |de anul precedent.      |                   |  |  |
|____|______________________|________________________|___________________|__|__|
|  3.|Sustenabilitatea      |a) Utilizeaza resurse   |Pct. 3.3 si Fisa   |  |  |
|    |activitatilor,        |umane adecvate          |activitatilor din  |  |  |
|    |serviciilor, din punct|activitatilor           |raportul de        |  |  |
|    |de vedere tehnic,     |desfasurate: |activitate.        |  |  |
|    |patrimonial al        |- personal calificat in |                   |  |  |
|    |grupului de           |specialitate;           |                   |  |  |
|    |beneficiari.          |- personal angajat cu   |                   |  |  |
|    |                      |norma intreaga;         |                   |  |  |
|    |                      |- dezvolta politici de  |                   |  |  |
|    |                      |formare si dezvoltare a |                   |  |  |
|    |                      |personalului si a       |                   |  |  |
|    |                      |voluntarilor.           |                   |  |  |
|____|______________________|________________________|___________________|__|__|
|    |                      |b) Utilizeaza           |                   |  |  |
|    |                      |metodologii de lucru    |                   |  |  |
|    |                      |adecvate serviciilor    |                   |  |  |
|    |                      |oferite: tehnici,       |                   |  |  |
|    |                      |metode, instrumente de  |                   |  |  |
|    |                      |evaluare, respectarea   |                   |  |  |
|    |                      |legislatiei.            |                   |  |  |
|____|______________________|________________________|___________________|__|__|
|    |                      |c) Are capacitatea de   |Pct. 4 si Fisa     |  |  |
|    |                      |autofinantare a         |activitatilor din  |  |  |
|    |                      |serviciilor dezvoltate  |raportul de        |  |  |
|    |                      |de cel putin 10% din    |activitate.        |  |  |
|    |                      |costul total al         |                   |  |  |
|    |                      |acestora.               |                   |  |  |
|____|______________________|________________________|___________________|__|__|
|    |                      |d) Are capacitatea de a |Pct. 4 si Fisa     |  |  |
|    |                      |atrage mai multe surse  |activitatilor din  |  |  |
|    |                      |de finantare.           |raportul de        |  |  |
|    |                      |                        |activitate.        |  |  |
|____|______________________|________________________|___________________|__|__|
|    |                      |e) Dispune de dotarile  |Pct. 4 si Fisa     |  |  |
|    |                      |materiale adecvate      |activitatilor din  |  |  |
|    |                      |desfasurarii            |raportul de        |  |  |
|    |                      |serviciilor.            |activitate.        |  |  |
|____|______________________|________________________|___________________|__|__|
|    |                      |f) Serviciile oferite se|Fisa activitatilor |  |  |
|    |                      |desfasoara cu           |din Raportul de    |  |  |
|    |                      |consimtamantul          |activitate.        |  |  |
|    |                      |beneficiarilor si, dupa |                   |  |  |
|    |                      |caz, cu aportul         |                   |  |  |
|    |                      |beneficiarilor in       |                   |  |  |
|    |                      |realizarea acestora.    |                   |  |  |
|____|______________________|________________________|___________________|__|__|
|    |                      |g) Serviciile oferite se|Fisa activitatilor |  |  |
|    |                      |desfasoara cu acordul   |din Raportul de    |  |  |
|    |                      |si, dupa caz, cu aportul|activitate.        |  |  |
|    |                      |comunitatii locale.     |                   |  |  |
|____|______________________|________________________|___________________|__|__|
|    |                      |h) Exista rezultate ale |Fisa din raportul  |  |  |
|    |                      |serviciilor.            |de activitate.     |  |  |
|____|______________________|________________________|___________________|__|__|
|  4.|Situatiile financiare |a) Concordanta dintre   |Pct. 4 din raportul|  |  |
|    |anuale si bugetele de |prevederile bugetului de|de activitate,     |  |  |
|    |venituri si cheltuieli|venituri si cheltuieli  |bugetul de venituri|  |  |
|    |reflecta desfasurarea |si datele reflectate in |si cheltuieli si   |  |  |
|    |activitatilor de      |situatiile financiare   |situatiile         |  |  |
|    |interes general sau   |anuale.                 |financiare anuale. |  |  |
|    |comunitar.            |                        |                   |  |  |
|____|______________________|________________________|___________________|__|__|
|    |                      |b) Cheltuieli adecvate  |Pct. 4 si Fisa     |  |  |
|    |                      |activitatilor           |activitatilor din  |  |  |
|    |                      |desfasurate.            |raportul de        |  |  |
|    |                      |                        |activitate, bugetul|  |  |
|    |                      |                        |de venituri si     |  |  |
|    |                      |                        |cheltuieli si      |  |  |
|    |                      |                        |situatiile         |  |  |
|    |                      |                        |financiare anuale. |  |  |
|____|______________________|________________________|___________________|__|__|
|    |                      |c) Cheltuieli in        |Pct. 4 din raportul|  |  |
|    |                      |concordanta cu          |de activitate,     |  |  |
|    |                      |veniturile obtinute.    |bugetul de venituri|  |  |
|    |                      |                        |si cheltuieli si   |  |  |
|    |                      |                        |situatiile         |  |  |
|    |                      |                        |financiare anuale. |  |  |
|____|______________________|________________________|___________________|__|__|

    4. Art. 38 alin. (1) lit. d) din Ordonanta Guvernului nr. 26/2000:
    D. valoarea activului patrimonial pe fiecare dintre cei 3 ani anteriori este cel putin egala cu valoarea patrimoniului initial.

 ______________________________________________________________________________
|             Criteriul            |Documentele care se          |Indeplinirea |
|                                  |analizeaza                   |indicatorului|
|__________________________________|_____________________________|_____________|
|Valoarea activului patrimonial pe |Pct. 4 din raportul de       |             |
|fiecare dintre cei 3 ani anteriori|activitate, bugetul de       |             |
|nu a scazut sub valoarea          |venituri si cheltuieli si    |             |
|patrimoniului initial.            |situatiile financiare anuale.|             |
|__________________________________|_____________________________|_____________|

    ANEXA 3

                   RAPORT DE ACTIVITATE PE ULTIMII 3 ANI
al asociatiei, fundatiei sau federatiei care solicita acordarea statutului de utilitate publica

    1. Date privind asociatia/fundatia/federatia
    Denumirea asociatiei/fundatiei/federatiei:
    Denumirea abreviata (daca este cazul):
    Tipul de organizatie: (asociatie/fundatie/federatie)
    Sediul: adresa:
            telefon/fax:
            e-mail:
            situatia juridica:
            suprafata totala (mp):
            numarul de incaperi:
    Dobandirea personalitatii juridice:
    - in temeiul Legii nr. 21/1924:
     _
    |_| nr. dosarului la dobandirea personalitatii juridice:
     _
    |_| sentinta civila de dobandire a personalitatii juridice:
     _
    |_| sentinte civile care autorizeaza modificarile actului constitutiv si/sau ale statutului:
        - nr.:
        - eliberata de:
        - data:
    - in temeiul Ordonantei Guvernului nr. 26/2000:
     _
    |_| certificate de inscriere in Registrul asociatiilor si fundatiilor:
        - nr.:
        - data:
    Codul fiscal nr. ........., anul ......, eliberat de ...................
    Cont bancar nr. ........., deschis la banca ............................
    Adresa bancii ..........................................................
    Numele persoanei/persoanelor cu drept de semnatura:
    Persoane fizice/juridice la constituire:
    - membrii asociatiei
        - fondator/fondatori

    2. Obiectul de activitate prevazut in statut
    Scopul (se defineste in conformitate cu art. ..... din statut):
    Obiectivele stabilite in statut:
    - de interes general;
    - de interes comunitar, respectiv in interesul public al unei comunitati si/sau al unor grupuri de persoane fizice ori juridice care urmaresc un obiectiv comun sau au aceleasi opinii, aceeasi cultura, orientare religioasa, sociala, profesionala si altele.

________________________________________________________________________________
Activitati de interes general sau   In conformitate cu art. .....   Grupul-tinta
comunitar prevazute in statut
________________________________________________________________________________

    3. Date privind organizarea si functionarea
    3.1. Organizarea asociatiei/fundatiei/federatiei:
    - organe de conducere (numele, prenumele, adresa, profesia, alese/numite):
    - organe de administrare (numele, prenumele, adresa, profesia, alese/numite):
    - organe de control (numele, prenumele, adresa, profesia, alese/numite):
    3.2. Informatii privind functionarea asociatiei/fundatiei/federatiei (pe ultimii 3 ani):
    - activitatea organelor de conducere:
    - nr. de sedinte in conformitate cu procesele-verbale nr./data .............
    - alte documente (specificati):
    - activitatea organelor de administrare:
    - nr. de sedinte in conformitate cu procesele-verbale nr./data .............
    - alte documente (specificati):
    - activitatea organelor de control:
     _
    |_| nr. de sedinte in conformitate cu procesele-verbale nr/.data ...........
     _
    |_| alte documente (specificati):
    3.3. Personalul administrativ al organizatiei (in ultimii 3 ani):
    - contract individual de munca:
    - cu contract individual de munca cu timp partial:
    - nr. de voluntari:
    3.4. Dezvoltarea resurselor umane (programe de formare a personalului, organizate de diferite asociatii/fundatii/federatii pe ultimii 3 ani):
    - asociatia/fundatia/federatia:
    - domeniul:
    - nr. de persoane:
    Programe pentru atragerea de voluntari (in ultimii 3 ani):
    - nr. de participanti:
    - nr. de voluntari atrasi:
    3.5. Activitati de interes general sau comunitar realizate (in ultimii 3 ani):
    - denumirea activitatii, in conformitate cu fisa activitatilor:
    - nr. de beneficiari:
    3.6. Principalele mijloace de comunicare si de informare utilizate (in ultimii 3 ani):
    - tipul activitatii:
    3.7. Dezvoltare teritoriala:
    - filiale:
    - puncte de lucru:
    - judet/localitate/telefon:
    - persoana de contact:
    - nr. de membri asociati sau personal al fundatiei:
    - anul infiintarii:
    3.8. Afiliere la nivel national:
    - denumirea si adresa organismului national:
    - documentul care atesta afilierea:
    - data afilierii:
    3.9. Afiliere internationala (documentul care atesta afilierea, anul, tipul de afiliere):
    - membru deplin:
    - membru asociat:
    - alte specificatii:
    3.10. Premii, nominalizari, alte forme de recunoastere a activitatii:
    - denumirea:
    - anul:
    - institutia care a acordat/recunoscut activitatea:

    4. Resurse materiale si financiare
    Patrimoniul (in conformitate cu ultima balanta contabila), total valoare, din care:
    a) total imobilizari corporale, din care:
    - constructii:
    - terenuri:
    - alte mijloace:
     _
    |_| mobilier
     _
    |_| echipament
     _
    |_| altele
    - mijloace de transport:
    - imobilizari corporale in curs:
    b) total disponibilitati banesti, din care:
    - lei:
    - valuta:
    Venituri (in conformitate cu ultima balanta contabila), total valoare, din care:
    - resurse obtinute de la bugetul de stat:
    - resurse obtinute de la bugetul local:
    - cotizatiile membrilor:
    - dividendele societatilor comerciale infiintate:
    - dobanzile si dividendele rezultate din plasarea sumelor disponibile:
    - venituri realizate din activitati economice proprii:
    - donatii, sponsorizari sau legate:
    - finantari, granturi:
    Miscarea patrimoniala (valoarea activului in mii lei, in ultimii 3 ani):
    Proiecte desfasurate cu finantare externa (pe ultimii 3 ani):
    - perioada/anul:
    - denumirea programului:
    - valoarea:
    - finantator:
    Proiecte subventionate de la bugetul de stat/local (in ultimii 3 ani):
    - perioada/anul:
    - denumirea programului:
    - valoarea:
    - temeiul legal si sursa subventiei:
    Societati comerciale infiintate:
    - denumirea:
    - anul infiintarii:
    - obiectul de activitate:
    - adresa:
    - codul fiscal:

    ANEXA 1
    la raportul de activitate

                             FISA Nr. .............
privind activitatile in interes general si/sau comunitar desfasurate

    1. Denumirea activitatii:
    2. Scopul:
    3. Obiectivele:
    4. Durata (limitata/nelimitata):
    5. Aria de desfasurare (locala, judeteana, nationala):
    6. Categoria de persoane beneficiare:
    - nr. de beneficiari:
    - caracteristici socioeconomice ale grupului-tinta:
    7. Precizati modalitatea de selectare a beneficiarilor activitatilor:
    8. Descrieti modalitatile prin care proiectul si-a propus implicarea beneficiarilor in activitatile desfasurate in beneficiul acestora:
    9. Descrieti activitatile/serviciile desfasurate si metodologiile de lucru utilizate:
    10. Resurse umane utilizate (contract individual de munca/conventie civila/voluntari):
    - nr. total, din care:
        - conducere:
        - executie:
    Numele persoanei care conduce si administreaza activitatea:
    11. Costul programului, proiectului pe toata durata finantarii sau, dupa caz, costul anual al serviciului, in conformitate cu cheltuielile din anul precedent depunerii documentatiei, in mii lei, din care:
    - contributia organizatiei:
    - subventii de la bugetul de stat:
    - subventii de la bugetul local:
    - contributii ale partenerilor externi:
    - contributii ale beneficiarilor:
    12. Costul lunar al serviciului, pe beneficiar:
    13. Parteneri implicati (forma parteneriatului):
    14. Autorizatii necesare desfasurarii activitatii:
    - institutia care a eliberat autorizatia:
    - nr. documentului/data:
    15. Evaluarea activitatilor, metode utilizate:
    - cand a avut loc evaluarea:
    - cine a evaluat activitatea:
    - masuri luate in urma evaluarii:
    16. Rezultatele activitatii (specificati indicatorii de performanta utilizati):
    17. Efectele benefice ale activitatii la nivelul comunitatii:
    - modalitatile de informare a comunitatii privind activitatile si rezultatele acestora:
    - alte comentarii privind activitatea desfasurata:
    Numele persoanei desemnate pentru a oferi informatii suplimentare:
    Numele si prenumele presedintelui asociatiei/fundatiei:
    Data/semnatura/stampila



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 293/2005

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 293 din 2005
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 293/2005
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu