Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.2914 din 09.09.2013

privind pregătirea în domeniul situaţiilor de urgenţă a reprezentanţilor instituţiilor prefectului şi a personalului cu funcţii de conducere şi atribuţii în domeniul situaţiilor de urgenţă din administraţia publică locală, servicii descentralizate şi deconcentrate, în perioada 2013-2016
ACT EMIS DE: Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 612 din 02 octombrie 2013



SmartCity1

Având în vedere prevederile art. 32 şi art. 34 alin. (1) din Legea nr. 481/2004 privind protecţia civilă, republicată, cu modificările ulterioare, ale art. 25 lit. d) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 21/2004 privind Sistemul Naţional de Management al Situaţiilor de Urgenţă, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 15/2005, şi ale art. 11 lit. n) din Regulamentul de organizare şi funcţionare şi a organigramei Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1.490/2004, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul art. 7 alin. (5) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Afacerilor Interne, aprobată cu modificări prin Legea nr. 15/2008, cu modificările şi completările ulterioare, şi al art. 12 alin. (7) din Hotărârea Guvernului nr. 1/2013 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice, cu modificările ulterioare,ministrul afacerilor interne şi viceprim-ministrul, ministrul dezvoltării regionale şi administraţiei publice, emit următorul ordin: Articolul 1Pregătirea în domeniul situaţiilor de urgenţă a reprezentanţilor instituţiilor prefectului şi a personalului cu funcţii de conducere şi atribuţii în domeniul situaţiilor de urgenţă din administraţia publică locală şi din servicii descentralizate şi deconcentrate, în perioada 2013-2016, se realizează de către Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă, în cadrul Centrului Naţional de Perfecţionare a Pregătirii pentru Managementul Situaţiilor de Urgenţă - Ciolpani şi în centrele zonale de pregătire Bacău, Cluj-Napoca şi Craiova din subordinea acestuia, pe baza „Programului unitar de pregătire“ prevăzut în anexa nr. 1. Articolul 2Arondarea judeţelor şi a municipiului Bucureşti pe centre zonale de pregătire Bacău, Cluj-Napoca şi Craiova este prevăzută în anexa nr. 2. Articolul 3(1) În perioada 2013-2016, pregătirea în domeniul situaţiilor de urgenţă a personalului menţionat la art. 1 se desfăşoară în serii de pregătire cu durata de 5 zile, pe grupe de pregătire, conform anexei nr. 3.(2) Cursul de pregătire se finalizează cu eliberarea unei diplome de participare semnate de inspectorul general al Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă şi comandantul Centrului Naţional de Perfecţionare a Pregătirii pentru Managementul Situaţiilor de Urgenţă sau şefii centrelor zonale de pregătire, după caz, fapt ce atestă participarea la curs.(3) Baza de calcul al necesarului de pregătire în cadrul centrelor zonale de pregătire Bacău, Cluj-Napoca şi Craiova pentru perioada menţionată la alin. (1) este prevăzută în anexa nr. 4.(4) Repartizarea necesarului de pregătire, pe grupe, categorii de personal din judeţele arondate centrelor zonale de pregătire Bacău, Craiova şi Cluj-Napoca este stabilită în anexele nr. 5, 6 şi 7.(5) Prefecţii şi subprefecţii vor desfăşura pregătirea la Centrul Naţional de Perfecţionare a Pregătirii pentru Managementul Situaţiilor de Urgenţă, pe serii de pregătire, conform anexei nr. 8. Articolul 4– Anual, Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă, în baza anexei nr. 4 şi a solicitărilor inspectoratelor judeţene pentru situaţii de urgenţă, înaintează spre aprobare Ministerului Afacerilor Interne planificarea numerică, pe categorii de personal, precum şi seriile de pregătire organizate în centrul naţional şi în centrele zonale de pregătire.

Articolul 5 (1) Prefecţii, în calitate de preşedinţi ai comitetelor judeţene pentru situaţii de urgenţă, stabilesc, în baza planificării anuale şi a propunerilor inspectoratelor judeţene pentru situaţii de urgenţă, personalul care participă la pregătire şi emit ordinele necesare.(2) Planificarea nominală a personalului la pregătire va fi realizată pe baza unor criterii care să vizeze anul numirii sau alegerii în funcţie şi/sau anul ultimei participări la pregătire.(3) Inspectoratele judeţene pentru situaţii de urgenţă transmit, până pe data de 1 februarie a fiecărui an, centrelor zonale, conform arondării prevăzute în anexa nr. 2, planificarea nominală a personalului participant la pregătire pe anul în curs, conform Planului anual de pregătire în domeniul situaţiilor de urgenţă.(4) Personalul planificat să participe la pregătire este notificat nominal, prin ordin al prefectului, privind perioada de desfăşurare a seriei de pregătire, modul de organizare, resurse şi alte detalii relevante. Articolul 6 (1) Centrele zonale de pregătire comunică instituţiilor prefectului şi inspectoratelor judeţene pentru situaţii de urgenţă, lunar, situaţia nominală a prezenţei la pregătire a personalului planificat în seriile din luna precedentă.(2) Semestrial, centrele zonale de pregătire transmit instituţiilor prefectului şi inspectoratelor judeţene pentru situaţii de urgenţă situaţia nominală, iar Centrului Naţional de Perfecţionare a Pregătirii pentru Managementul Situaţiilor de Urgenţă situaţia numerică a participării la pregătire pe judeţe, categorii de personal şi serii de pregătire. Centrul Naţional de Perfecţionare a Pregătirii pentru Managementul Situaţiilor de Urgenţă va transmite Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă situaţia numerică, a participării la pregătire pe judeţe, categorii de personal şi serii de pregătire, cu ocazia Bilanţului semestrial al activităţii de învăţământ din cadrul acestuia.(3) Prefecţii analizează semestrial, anual sau când este cazul, la propunerea inspectorului şef al Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă, în cadrul şedinţelor comitetelor judeţene pentru situaţii de urgenţă, situaţia participării la pregătire a personalului planificat şi dispun măsurile necesare pentru remedierea deficienţelor constatate.(4) Personalul care nu s-a prezentat la pregătire va fi replanificat, la propunerea inspectoratului pentru situaţii de urgenţă judeţean, cu acordul centrului zonal de pregătire la care este arondat, în seriile ulterioare din anul în curs sau anul următor, prin ordin al prefectului. (5) Inspectoratele judeţene pentru situaţii de urgenţă vor comunica lunar centrelor zonale de pregătire personalul replanificat şi seriile în care au fost replanificaţi. Articolul 7 (1) Prefecţii judeţelor arondate centrelor zonale de pregătire acordă sprijinul necesar organizării activităţilor de pregătire desfăşurate în baza prezentului ordin.(2) Inspectorii şefi ai inspectoratelor judeţene pentru situaţii de urgenţă arondate centrelor zonale de pregătire acordă sprijinul necesar organizării activităţilor de pregătire desfăşurate în baza prezentului ordin.(3) Spaţiile, fondurile pentru întreţinerea acestora şi, respectiv, pentru desfăşurarea activităţilor de pregătire, precum şi utilităţile şi facilităţile necesare se asigură de către consiliile judeţene pe raza cărora funcţionează centrele zonale de pregătire, în conformitate cu prevederile art. 73 alin. (2) din Legea privind protecţia civilă nr. 481/2004, republicată, cu modificările ulterioare.
(4) Pentru finanţarea activităţilor de pregătire la centrele zonale Bacău, Cluj-Napoca şi Craiova, consiliile judeţene vor prevedea în bugetele locale fondurile necesare, în limita surselor de finanţare existente.(5) Cheltuielile de personal pentru centrele zonale de pregătire se suportă de Ministerul Afacerilor Interne, în limita sumelor aprobate cu această destinaţie. Derularea fondurilor se face prin bugetul Centrului Naţional de Perfecţionare a Pregătirii pentru Managementul Situaţiilor de Urgenţă din cadrul Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă. Articolul 8 (1) În anul 2013, în judeţele Giurgiu, Hunedoara şi Prahova se va derula un proiect-pilot de pregătire a primarilor de comună (personal din grupa a III-a) la nivelul judeţului. Pregătirea se organizează la nivelul fiecărui judeţ şi se conduce de către Centrul Naţional de Perfecţionare a Pregătirii pentru Managementul Situaţiilor de Urgenţă şi centrele zonale de pregătire Bacău, Craiova şi Cluj-Napoca, cu sprijinul inspectoratelor pentru situaţii de urgenţă din judeţele respective şi sub coordonarea Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă.(2) Prefecţii, consiliile judeţene şi inspectoratele pentru situaţii de urgenţă judeţene, din judeţele în care se va desfăşura proiectul-pilot, acordă sprijinul necesar organizării activităţilor de pregătire, inclusiv logistica necesară. Finanţarea activităţilor din cadrul proiectului-pilot se va asigura în conformitate cu prevederile
art. 25 lit. c) din Legea nr. 481/2004, republicată, cu modificările ulterioare.
(3) În funcţie de rezultatele obţinute prin programul-pilot pregătirea la nivel judeţean va fi extinsă la nivel naţional începând cu anul 2014.(4) Cheltuielile de personal pentru cadrele Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă implicate în desfăşurarea activităţilor de pregătire, din judeţele cuprinse în proiectul-pilot, se vor asigura din fonduri proprii. Articolul 9Anexele nr. 1-8 fac parte integrantă din prezentul ordin. Articolul 10Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul afacerilor interne, Radu Stroe p. Viceprim-ministru, ministrul dezvoltării regionale şi administraţiei publice, Shhaideh Sevil, secretar de stat ANEXA Nr. 1PROGRAMUL UNITAR de pregătire în domeniul situaţiilor de urgenţă a reprezentanţilor instituţiilor prefectului şi a personalului cu funcţii de conducere şi atribuţii în domeniul situaţiilor de urgenţă din administraţia publică locală 1. Managementul situaţiilor de urgenţă - strategii şi politici naţionale 1.1. Managementul situaţiilor de urgenţă - componentă a politicii de securitate naţională a statului român 1.2. Cadrul normativ specific managementului situaţiilor de urgenţă 1.3. Sistemul naţional de management al situaţiilor de urgenţă: structura, organisme, competenţe şi relaţii funcţionale 1.4. Atribuţiile autorităţilor şi instituţiilor publice în domeniul situaţiilor de urgenţă 1.5. Principalele funcţii de sprijin pe care le asigură ministerele şi celelalte organe centrale privind prevenirea şi gestionarea situaţiilor de urgenţă 1.6. Protecţia civilă - componentă a Sistemului Naţional de Management al Situaţiilor de Urgenţă, cadrul normativ intern şi statutul juridic internaţional; cooperarea internaţională şi asistenţa umanitară - mecanismul european de protecţie civilă 2. Hazarde, riscuri, vulnerabilităţi, dezastre, situaţii de urgenţă 2.1. Problematica riscului şi vulnerabilităţii. Strategii şi programe de reducere a riscului 2.2. Tipuri de risc specifice teritoriului naţional. Consecinţe pe care acestea le generează 2.3. Dezastre naturale şi antropice. Impactul dezastrelor asupra comunităţilor, infrastructurii şi mediului 2.4. Măsuri şi activităţi specifice de prevenire şi protecţie a populaţiei şi bunurilor materiale; reguli de comportare în situaţii de urgenţă 3. Gestionarea situaţiilor de urgenţă la nivel local 3.1. Competenţe, principii de intervenţie, proceduri standard de operare în situaţii de urgenţă 3.2. Evaluare, proces decizional, flux informaţional 3.3. Pregătirea şi conducerea intervenţiei 3.4. Refacerea capacităţii operative, stabilirea măsurilor de reabilitare 3.5. Servicii voluntare pentru situaţii de urgenţă - criterii de performanţă privind structura organizatorică, dotare, documente operative 3.6. Formarea profesională în domeniul situaţiilor de urgenţă 4. Protecţia populaţiei, bunurilor materiale şi a mediului în situaţii de urgenţă/situaţii de protecţie civilă. Cerinţe şi modalităţi de realizare 4.1. Înştiinţarea, avertizarea, alarmarea 4.2. Evacuarea 4.3. Adăpostirea 4.4. Asanarea teritoriului de muniţia rămasă neexplodată 4.5. Protecţia nucleară, radiologică, chimică şi biologică 5. Activităţi practic-aplicative şi de documentare 5.1. Exerciţii şi aplicaţii practice de simulare a situaţiilor de urgenţă determinate de inundaţii, incendii, cutremur etc. Activităţile practic-aplicative se realizează prin: exerciţii şi aplicaţii practice de simulare a situaţiilor de urgenţă determinate de inundaţii, incendii, cutremur etc.; organizarea de ateliere de lucru, întâlniri cu specialişti, vizite documentare, prezentări de mijloace tehnice şi participare la exerciţii de alarmare publică şi de specialitate, rezolvarea, potrivit nivelului de competenţă deţinut, a unor situaţii specifice, reale sau ipotetice privind procesul decizional şi intervenţia în situaţii de urgenţă. În funcţie de categoria de personal pregătită, timpul dedicat activităţilor practic-aplicative se repartizează după cum urmează: a)pentru grupa I de pregătire: în limita a 30% din timpul alocat pregătirii; b)pentru grupele a II-a şi a III-a de pregătire: în limita a 50% din timpul alocat pregătirii. ANEXA Nr. 2ARONDAREA judeţelor şi a municipiului Bucureşti pe centrele zonale de pregătire Bacău, Cluj-Napoca şi Craiova

Centrul de pregătire Bacău (str. George Bacovia nr. 57) Fax: 0234/518 660 Centrul de pregătire Cluj-Napoca (str. Aviator Bădescu nr. 7-9) Fax: 0264/598 205 Centrul de pregătire Craiova (Str. Jieţului nr. 15-17) Fax: 0251/415 033
1. Bacău 1. Alba 1. Argeş
2. Botoşani 2. Arad 2. Caraş-Severin
3. Brăila 3. Bihor 3. Călăraşi
4. Buzău 4. Bistriţa-Năsăud 4. Dâmboviţa
5. Constanţa 5. Braşov 5. Dolj
6. Galaţi 6. Cluj 6. Giurgiu
7. Iaşi 7. Covasna 7. Gorj
8. Neamţ 8. Harghita 8. Ialomiţa
9. Prahova 9. Hunedoara 9. Ilfov
10. Suceava 10. Maramureş 10. Mehedinţi
11. Tulcea 11. Mureş 11. Olt
12. Vaslui 12. Satu Mare 12. Teleorman
13. Vrancea 13. Sălaj 13. Vâlcea
14. Sibiu 14. Bucureşti
15. Timiş

ANEXA Nr. 3CATEGORIILE DE PERSONAL şi repartizarea acestora pe grupe de pregătire

Grupa de pregătire Categoria de personal
Grupa I Preşedinte al consiliului judeţean
Vicepreşedinte al consiliului judeţean
Secretar general al judeţului/municipiului Bucureşti
Primar general şi viceprimar al municipiului Bucureşti
Grupa a II-a Primar al municipiului şi oraşului/sectorului municipiului Bucureşti
Viceprimar al municipiului şi oraşului/sectorului municipiului Bucureşti
Secretar al municipiului şi oraşului/sectorului municipiului Bucureşti
Şeful centrului operativ de la municipii şi oraşe
Reprezentanţi ai serviciilor descentralizate şi deconcentrate ale ministerelor în teritoriu care îndeplinesc funcţii de sprijin*
Grupa a III-a Primar al comunei
Viceprimar al comunei
Secretar al comunei
Şefi ai centrelor operative de la comune (toţi şefii centrelor operative de la comună, indiferent dacă sunt secretari sau nu)

* Ministerele şi celelalte organe centrale şi organizaţii neguvernamentale care îndeplinesc funcţii de sprijin în prevenirea şi gestionarea situaţiilor de urgenţă sunt cele prevăzute în anexa nr. 1 la Hotărârea Guvernului nr. 2.288/2004 pentru aprobarea repartizării principalelor funcţii de sprijin pe care le asigură ministerele, celelalte organe centrale şi organizaţiile neguvernamentale privind prevenirea şi gestionarea situaţiilor de urgenţă. ANEXA Nr. 4BAZA DE CALCUL al necesarului de pregătire în cadrul centrelor zonale de pregătire Bacău, Cluj-Napoca şi Craiova

Centrul de pregătire Categorii de personal
Detalii Anul Tip curs* A B C D E F G H I J K L Total
Bacău Necesar de pregătit 13 26 13 95 108 95 95 951 951 951 632 951 4881
Planificat 2013 I 11 22 7 48 74 38 - 521 390 120 - - 1231
2014 P - - - - - - - 334 328 553 - - 1215
2015 I, P 2 4 6 47 34 57 - 96 120 84 257 481 1188
2016 I - - - - - - 95 - 113 194 375 470 1247
Total 13 26 13 95 108 95 95 951 951 951 632 951 4881
Cluj-Napoca Necesar de pregătit 15 30 15 134 149 134 134 972 972 972 680 972 5179
Planificat 2013 I 10 19 7 77 94 59 - 377 560 25 - - 1228
2014 I - - - - - - 113 - - 300 - 875 1288
2015 P 5 11 8 57 55 75 21 595 412 - - 97 1336
2016 I, P - - - - 647 680 - 1327
Total 15 30 15 134 149 134 134 972 972 972 680 972 5179
Craiova Necesar de pregătit 13 26 13 97 110 97 97 941 941 941 589 941 4806
Planificat 2013 I 5 18 6 54 83 33 - 432 468 136 - - 1235
2014 I, P 8 8 7 43 27 64 - 415 147 490 - - 1209
2015 I, P - - - - - - 97 94 326 315 - 383 1215
2016 I - - - - - - - - - - 589 558 1147
Total 13 26 13 97 110 97 97 941 941 941 589 941 4806
TOTAL GENERAL Necesar de pregătit 41 82 41 326 367 326 326 2864 2864 2864 1901 2864 14866
Planificat 2013 26 59 20 179 251 130 - 1330 1418 281 - - 3694
2014 8 8 7 43 27 64 113 749 475 1343 - 875 3712
2015 7 15 14 104 81 132 118 785 858 399 257 961 3739
2016 - - - - - - 95 - 113 841 1644 1028 3721
Total 41 82 41 326 367 326 326 2864 2864 2864 1901 2864 14866

* Tip curs: I = iniţiere;

P = perfecţionare.Semnificaţia coloanelor din tabelul de mai jos este următoarea: A - preşedinţi ai consiliilor judeţene; B - vicepreşedinţi ai consiliilor judeţene; C - secretari generali ai judeţelor; D - primari ai municipiilor, oraşelor şi sectoarelor; E - viceprimari ai municipiilor, oraşelor şi sectoarelor; F - secretari ai municipiilor, oraşelor şi sectoarelor; G - şefi ai centrelor operative de la municipii şi oraşe; H - primari ai comunelor; I - viceprimari ai comunelor; J - secretari ai comunelor; K - reprezentanţii serviciilor deconcentrate şi descentralizate ale ministerelor în teritoriu; L - şefi ai centrelor operative de la comune (toţi şefii centrelor operative de la comună, indiferent dacă sunt secretari sau nu). ANEXA Nr. 5REPARTIZAREA necesarului de pregătire în perioada 2013-2016, pe categorii de personal şi judeţele arondate Centrului zonal de pregătire Bacău

Nr. crt. Categorii de personal/judeţe BC BT BR BZ CT GL IS NT PH SV TL VS VN Total cursanţi
1. Preşedinţi ai consiliilor judeţene 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 13
2. Vicepreşedinţi ai consiliilor judeţene 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 26
3. Secretari generali ai judeţelor 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 13
4. Primari ai municipiilor, oraşelor şi sectoarelor 8 7 4 5 12 4 5 5 14 16 5 5 5 95
5. Viceprimari ai municipiilor, oraşelor şi sectoarelor 9 8 5 6 13 5 6 6 15 17 6 6 6 108
6. Secretari ai municipiilor, oraşelor şi sectoarelor 8 7 4 5 12 4 5 5 14 16 5 5 5 95
7. Şefi ai centrelor operative de la municipii şi oraşe 8 7 4 5 12 4 5 5 14 16 5 5 5 95
8. Primari ai comunelor 85 71 40 82 58 61 93 78 90 98 46 81 68 951
9. Viceprimari ai comunelor 85 71 40 82 58 61 93 78 90 98 46 81 68 951
10. Secretari ai comunelor 85 71 40 82 58 61 93 78 90 98 46 81 68 951
11. Şefi ai centrelor operative de la comune 85 71 40 82 58 61 93 78 90 98 46 81 68 951
12. Reprezentanţii serviciilor deconcentrate şi descentralizate ale ministerelor în teritoriu 50 50 50 40 50 50 42 50 50 50 50 50 50 632
TOTAL: 427 367 231 393 335 315 439 387 471 511 259 399 347 4881

ANEXA Nr. 6REPARTIZAREA necesarului de pregătire în perioada 2013-2016, pe categorii de personal şi judeţele arondate Centrului zonal de pregătire Cluj-Napoca

Nr. crt. Categorii de personal/judeţe AB AR BH BN BV CJ CV HR HD MM MS SM SJ SB TM Total cursanţi
1. Preşedinţi ai consiliilor judeţene 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 15
2. Vicepreşedinţi ai consiliilor judeţene 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 30
3. Secretari generali ai judeţelor 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 15
4. Primari ai municipiilor, oraşelor şi sectoarelor 11 10 10 4 10 6 5 9 14 13 11 6 4 11 10 134
5. Viceprimari ai municipiilor, oraşelor şi sectoarelor 12 11 11 5 11 7 6 10 15 14 12 7 5 12 11 149
6. Secretari ai municipiilor, oraşelor şi sectoarelor 11 10 10 4 10 6 5 9 14 13 11 6 4 11 10 134
7. Şefi ai centrelor operative de la municipii şi oraşe 11 10 10 4 10 6 5 9 14 13 11 6 4 11 10 134
8. Primari ai comunelor 67 68 91 58 48 75 40 58 55 63 91 59 57 53 89 972
9. Viceprimari ai comunelor 67 68 91 58 48 75 40 58 55 63 91 59 57 53 89 972
10. Secretari ai comunelor 67 68 91 58 48 75 40 58 55 63 91 59 57 53 89 972
11. Şefi ai centrelor operative de la comune 67 68 91 58 48 75 40 58 55 63 91 59 57 53 89 972
12. Reprezentanţii serviciilor deconcentrate şi descentralizate ale ministerelor în teritoriu 30 40 50 50 50 50 50 20 40 50 50 50 50 50 50 680
TOTAL: 347 357 459 303 287 379 235 293 321 359 463 315 299 311 451 5179

ANEXA Nr. 7REPARTIZAREA necesarului de pregătire în perioada 2013-2016, pe categorii de personal şi judeţele arondate Centrului zonal de pregătire Craiova

Nr. crt. Categorii de personal/judeţe AG CS CL DB DJ GR GJ IL IF MH OT TR VL Mp. B. Sect. Total cursanţi
1. Preşedinţi ai consiliilor judeţene 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 - - 13
2. Vicepreşedinţi ai consiliilor judeţene 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 - - 26
3. Secretari generali ai judeţelor 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 - - 13
4. Primari ai municipiilor, oraşelor şi sectoarelor 7 8 5 7 7 3 9 7 8 5 8 5 11 1 6 97
5. Viceprimari ai municipiilor, oraşelor şi sectoarelor 8 9 6 8 8 4 10 8 8 6 9 6 12 2 6 110
6. Secretari ai municipiilor, oraşelor şi sectoarelor 7 8 5 7 7 3 9 7 8 5 8 5 11 1 6 97
7. Şefi ai centrelor operative de la municipii şi oraşe 7 8 5 7 7 3 9 7 8 5 8 5 11 1 6 97
8. Primari ai comunelor 95 69 50 82 104 51 61 59 35 61 104 92 78 - - 941
9. Viceprimari ai comunelor 95 69 50 82 104 51 61 59 35 61 104 92 78 - - 941
10. Secretari ai comunelor 95 69 50 82 104 51 61 59 35 61 104 92 78 - - 941
11. Şefi ai centrelor operative de la comune 95 69 50 82 104 51 61 59 35 61 104 92 78 - - 941
12. Reprezentanţii serviciilor deconcentrate şi descentralizate ale ministerelor în teritoriu 50 24 50 26 50 33 30 26 50 50 50 50 50 50 - 589
TOTAL: 463 337 275 387 499 254 315 295 211 319 503 443 411 55 24 4806

ANEXA Nr. 8Planificarea seriilor de pregătire a prefecţilor şi a subprefecţilor la Centrul Naţional de Perfecţionare a Pregătirii pentru Managementul Situaţiilor de Urgenţă - Ciolpani

Nr. crt. Categoria de participanţi la pregătire Seria de pregătire
I 14-18.04.2014 II 5-9.05.2014 III 12-16.05.2014 IV 19-23.05.2014 V 26-30.05.2014 VI 2-6.06.2014 VII 16-20.06.2014 VIII 23-27.06.2014 IX Replanificaţi 30.06-4.07.2014 X Replanificaţi 7-11.07.2014
1. Prefecţi AG CS CL DB DJ GR GJ IL IF MH OT TR VL B AB AR BH BN BV CJ CV HR HD MM MS SM SJ SB TM BC BT BR BZ CT GL IS NT PH SV TL VS VN
Total prefecţi 10 10 10 12
Nr. crt. Categoria de participanţi la pregătire Seria de pregătire
I 14-18.04.2014 II 5-9.05.2014 III 12-16.05.2014 IV 19-23.05.2014 V 26-30.05.2014 VI 2-6.06.2014 VII 16-20.06.2014 VIII 23-27.06.2014 IX Replanificaţi 30.06-4.07.2014 X Replanificaţi 7-11.07.2014
2. Subprefecţi AG CS CL DB DJ GR GJ IL IF MH B OT TR VL AB AR BH BN BV CJ B CV HR HD MM MS SM SJ SB TM BC BT BR BZ CT GL IS NT PH SV TL VS VN
Total subprefecţi 10 10 11 12
TOTAL GENERAL Prefecţi 42
Subprefecţi 43


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 2914/2013

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 2914 din 2013
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 2914/2013
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu