Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.29 din 07.01.2020

pentru aprobarea procedurilor prevăzute de art. 41 din Legea nr. 297/2018 privind Registrul Naţional de Publicitate Mobiliară şi pentru abrogarea Ordonanţei Guvernului nr. 89/2000 privind unele măsuri pentru autorizarea operatorilor şi efectuarea înscrierilor în Arhiva Electronică de Garanţii Reale Mobiliare
ACT EMIS DE: Ministerul Justitiei
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 31 din 16 ianuarie 2020



SmartCity1

Având în vedere dispoziţiile art. 41 din Legea nr. 297/2018 privind Registrul Naţional de Publicitate Mobiliară şi pentru abrogarea Ordonanţei Guvernului nr. 89/2000 privind unele măsuri pentru autorizarea operatorilor şi efectuarea înscrierilor în Arhiva Electronică de Garanţii Reale Mobiliare,ţinând seama de propunerile formulate de Corpul operatorilor Registrului Naţional de Publicitate Mobiliară prin Adresa nr. 96 din 9.09.2019, înregistrată la Ministerul Justiţiei cu nr. 75.891/9.09.2019,în temeiul art. 13 din Hotărârea Guvernului nr. 652/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Justiţiei, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul justiţiei emite următorul ordin: Articolul 1Se aprobă Procedura îndreptării erorilor materiale din culpa operatorului/agentului conţinute în avizele de înscriere, întemeiată pe principiul dreptului la îndreptarea gratuită a erorilor cauzate neintenţionat în furnizarea serviciului de înscriere în Registrul Naţional de Publicitate Mobiliară, cu respectarea drepturilor înscrise de terţii de bună-credinţă, prevăzută în anexa nr. 1. Articolul 2Se aprobă Procedura reactivării avizelor a căror stingere a fost efectuată eronat în Registrul Naţional de Publicitate Mobiliară, întemeiată pe principiul dreptului la îndreptarea gratuită a erorilor cauzate neintenţionat în furnizarea serviciului de înscriere în Registrul Naţional de Publicitate Mobiliară, cu respectarea drepturilor înscrise de terţii de bună-credinţă, prevăzută în anexa nr. 2. Articolul 3Se aprobă Procedura eliberării proceselor-verbale de căutare în Registrul Naţional de Publicitate Mobiliară şi de certificare a proceselor-verbale de căutare întocmite de către operatori şi agenţii împuterniciţi ai operatorilor, prevăzută în anexa nr. 3. Articolul 4Se aprobă Procedura eliberării copiilor şi/sau copierii informaţiilor conţinute în înscrierile efectuate în Registrul Naţional de Publicitate Mobiliară prin accesarea interfeţei publice a Registrului (portalul internet), cu respectarea dreptului oricărei persoane de a consulta şi de a tipări în mod liber informaţiile disponibile în interfaţa publică, prevăzută în anexa nr. 4. Articolul 5Anexele nr. 1-4 fac parte integrantă din prezentul ordin. Articolul 6Serviciul profesii juridice conexe şi Corpul operatorilor Registrului Naţional de Publicitate Mobiliară vor lua măsurile necesare în vederea aducerii la îndeplinire a prevederilor prezentului ordin. Articolul 7 Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul justiţiei, Marian Cătălin Predoiu ANEXA Nr. 1PROCEDURA îndreptării erorilor materiale din culpa operatorului/agentului conţinute în avizele de înscriere Articolul 1Procedura îndreptării erorilor materiale din culpa operatorului/agentului conţinute în avizele de înscriere este întemeiată pe principiul dreptului la îndreptarea gratuită a erorilor cauzate neintenţionat în furnizarea serviciului de înscriere în Registrul Naţional de Publicitate Mobiliară (RNPM), cu respectarea drepturilor înscrise de terţii de bună-credinţă. Articolul 2Îndată ce constată existenţa unei erori materiale în cuprinsul formularului înregistrat în RNPM sau la sesizarea solicitantului înscrierii, operatorul/agentul completează şi înscrie un formular de aviz de îndreptare a erorii materiale din culpa operatorului/agentului conţinute în avizele de înscriere. Articolul 3Imediat după efectuarea înregistrării în RNPM a avizului de îndreptare a erorii materiale, operatorul/agentul are obligaţia de a transmite solicitantului avizului ce conţinea eroarea materială, o înştiinţare referitoare la eroarea materială constatată, precum şi o copie a avizului de îndreptare a erorii materiale din culpa operatorului/agentului, care a fost înregistrat în RNPM. Articolul 4Operatorul are obligaţia să transmită Autorităţii de supraveghere, lunar, un raport cuprinzând avizele de îndreptare a erorii materiale din culpa operatorului/agentului, efectuate de el sau de agenţii împuterniciţi, detaliind motivele care au stat la baza înscrierii avizului de îndreptare a erorii materiale. ANEXA Nr. 2PROCEDURA reactivării avizelor a căror stingere a fost efectuată eronat în Registrul Naţional de Publicitate Mobiliară Articolul 1Procedura reactivării avizelor a căror stingere a fost efectuată eronat în Registrul Naţional de Publicitate Mobiliară, denumit în continuare Registrul sau RNMP, este întemeiată pe principiul dreptului la îndreptarea gratuită a erorilor cauzate neintenţionat în furnizarea serviciului de înscriere în Registrul Naţional de Publicitate Mobiliară, cu respectarea drepturilor înscrise de terţii de bună-credinţă. Articolul 2În cazul înscrierii în mod eronat a unui aviz de stingere, operatorul/agentul care a înregistrat în RNPM avizul respectiv, de îndată ce constată eroarea făcută ori este sesizat de către una dintre persoanele interesate, este obligat să completeze şi să înscrie în RNPM un formular de aviz de îndreptare a erorii materiale din culpa operatorului/agentului conţinute în avizele de înscriere, selectându-se tipul „Stingerea eronată a unui aviz". Articolul 3În termen de o zi lucrătoare de la data efectuării înregistrării în RNPM a avizului de îndreptare a erorii materiale de tipul „Stingerea eronată a unui aviz", operatorul/agentul va transmite Corpului operatorilor o solicitare de înscriere a unui aviz de reactivare a avizului stins din eroare. Articolul 4
(1) Solicitarea de înscriere a unui aviz de reactivare a unui aviz stins din eroare adresată Corpului operatorilor va fi însoţită de următoarele documente:a)cerere adresată Corpului operatorilor, prin care se solicită reactivarea avizului stins din eroare şi se explică împrejurările în care s-a produs stingerea din eroare din culpa operatorului/ agentului; b)formularul de aviz de înscriere care a stat la baza înscrierii eronate a avizului de stingere; c)formularul de aviz de îndreptare a erorii materiale de tipul „Stingere eronată a unui aviz", semnat şi înregistrat de operator/agent în Registru, completat inclusiv cu date privind numărul de identificare, precum şi data, ora, minutul şi secunda înregistrării; d)formularul de aviz de reactivare completat şi semnat de operator/agent, fără completarea rubricilor cuprinse în câmpul „Actul juridic care stă la baza înscrierii" (tip, număr, data încheierii), fiind bifat tipul de reactivare „Reactivare aviz stins eronat din culpa operatorului/agentului".
(2) Documentele menţionate pot fi înaintate pe suport hârtie, semnate de operator/agent, sau în format electronic, cu semnătura electronică calificată, bazată pe un certificat calificat valabil.
(3) Operatorul/Agentul transmite persoanei/persoanelor care a/au solicitat înregistrarea formularului de aviz de înscriere stins din eroare o înştiinţare referitoare la eroarea materială constatată, precum şi o copie a avizului de îndreptare a erorii materiale din culpa operatorului/agentului, care a fost înregistrat în RNPM.
Articolul 5
(1) Înregistrarea în RNPM, de către operator/agent, a unui aviz de ipotecă mobiliară de îndreptare a erorii materiale de tipul „Stingerea eronată a unui aviz" determină afişarea unui mesaj de avertizare „ATENŢIE - Există bunuri indisponibilizate" atât pe site-urile oficiale ale Registrului, cât şi în aplicaţia software utilizată de operatorii/agenţii autorizaţi.
(2) Mesajul de avertizare va apărea după efectuarea unei căutări, atât în pagina cuprinzând rezultatele căutării, cât şi la vizualizarea oricărui aviz de înscriere, fiind însoţit de un link denumit „Lista avizelor ce conţin bunuri indisponibilizate" către o pagină în care pot fi vizualizate toate bunurile preluate din avizele stinse din eroare.
(3) Pentru celelalte categorii de avize de înscriere: avize de fiducie, avize specifice, avize de ipotecă - creanţe securitizate, avize de ipotecă - obligaţiuni ipotecare, la înscrierea unui aviz de îndreptare a erorii materiale de tipul „Stingerea eronată a unui aviz" nu se mai afişează mesajul de avertizare referitor la avizele de înscriere ce conţin bunuri indisponibilizate şi nici „Lista avizelor ce conţin bunuri indisponibilizate".
Articolul 6În termen de 2 zile lucrătoare de la data primirii solicitării de înscriere a unui aviz de reactivare a avizului stins din eroare, Corpul operatorilor transmite Autorităţii de supraveghere, în vederea aprobării reactivării, documentele menţionate la art. 4 alin. (1) lit. a)-d), însoţite de punctul de vedere al Corpului operatorilor. Articolul 7
(1) În termen de 5 zile lucrătoare de la înregistrarea solicitării de reactivare a unui aviz stins în mod eronat din culpa operatorului/agentului, primită de la Corpul operatorilor, Autoritatea de supraveghere îşi exprimă acordul/dezacordul la reactivare.
(2) În cadrul acestui termen, Autoritatea de supraveghere poate solicita informaţii sau documente suplimentare Corpului operatorilor sau operatorului/agentului în cauză, care vor fi transmise de îndată.
(3) Autoritatea de supraveghere îşi exprimă acordul/dezacordul la reactivare prin decizie a ministrului justiţiei, dar şi utilizând aplicaţia software, prin selectarea numărului de identificare a avizului de îndreptare a erorii materiale de tipul „Stingere eronată a unui aviz" corespunzător şi acţionarea unei comenzi fie de aprobare, fie de respingere; dacă nu se acţionează nicio comandă sau comanda acţionată este de respingere, sistemul informatic nu permite înscrierea ulterioară a unui aviz de reactivare pentru avizul menţionat în cererea de reactivare.
(4) Autoritatea de supraveghere transmite Corpului operatorilor RNPM decizia prin care îşi exprimă acordul/ dezacordul la reactivare şi confirmarea acţionării comenzii de aprobare sau, după caz, de respingere în aplicaţia software.
Articolul 8
(1) Îndată ce Corpul operatorilor RNPM primeşte decizia cuprinzând acordul Autorităţii de supraveghere pentru reactivare, completează numărul şi data deciziei de aprobare emise de Autoritatea de supraveghere în câmpurile rubricii „Actul juridic care stă la baza înscrierii" şi înscrie avizul de reactivare.
(2) După înscrierea avizului de reactivare, Corpul operatorilor RNPM transmite operatorului/agentului o copie a formularului de aviz de reactivare, având toate rubricile completate, inclusiv numărul de identificare a avizului şi data, ora, minutul, secunda înscrierii.
(3) În sistemul informatic al RNPM, după înscrierea avizului de reactivare, lanţul de înscrieri în care ultima înscriere era avizul de îndreptare a erorii materiale de tipul „Stingere eronată a unui aviz" devine activ; în cazul ipotecilor mobiliare, acest aviz de ipotecă este şters automat din lista avizelor ce conţin bunuri indisponibilizate.
(4) După înscrierea avizului de reactivare, operatorul/agentul transmite persoanei/persoanelor care a/au solicitat înregistrarea avizului de înscriere stins din eroare o adresă de înştiinţare referitoare la înscrierea avizului de reactivare.
Articolul 9
(1) În cazul în care cererea de reactivare nu este aprobată, Autoritatea de supraveghere acţionează comanda de respingere în aplicaţia software pentru avizul de îndreptare a erorii materiale de tipul „Stingere eronată a unui aviz", selectând numărul de identificare respectiv, iar sistemul informatic adaugă automat menţiunea „NU a fost aprobată reactivarea" la vizualizarea acelui aviz atât pe site-urile publice, cât şi în aplicaţia software utilizată de operatori/agenţi.
(2) În sistemul informatic al RNPM, după acţionarea comenzii de respingere, lanţul de înscrieri în care ultima înscriere era avizul de îndreptare a erorii materiale de tipul „Stingere eronată a unui aviz" rămâne inactiv; în cazul ipotecilor mobiliare, acest aviz de ipotecă este şters automat din lista avizelor ce conţin bunuri indisponibilizate.
(3) Corpul operatorilor RNPM transmite operatorului/ agentului decizia, motivată, a Autorităţii de supraveghere cuprinzând dezacordul la reactivare.
(4) Operatorul/Agentul transmite persoanei/persoanelor care a/au solicitat înregistrarea avizului de înscriere stins din eroare o adresă de înştiinţare referitoare la respingerea înscrierii avizului de reactivare.
ANEXA Nr. 3PROCEDURA eliberării proceselor-verbale de căutare în Registrul Naţional de Publicitate Mobiliară şi de certificare a proceselor-verbale de căutare întocmite de către operatori şi agenţii împuterniciţi ai operatorilor Articolul 1Procedura se aplică în cazul serviciilor de căutare şi copiere a informaţiilor cuprinse în Registrul Naţional de Publicitate Mobiliară, denumit în continuare Registru sau RNPM, prestate contra cost de către operatorii/agenţii autorizaţi şi de eliberare a proceselor-verbale de căutare şi a copiilor certificate ale avizelor de înscriere. Articolul 2Orice persoană poate transmite operatorului/ agentului o solicitare de căutare certificată în Registru sau, după caz, de copii certificate ale avizelor de înscriere identificate în urma căutării, indicând criteriile de căutare şi informaţiile necesare efectuării căutării. Articolul 3Solicitarea de căutare poate fi transmisă pe suport hârtie, semnată de solicitant, sau sub forma unui înscris în formă electronică (document TED), căruia i s-a încorporat, ataşat sau asociat o semnătură electronică calificată, bazată pe un certificat calificat valabil, respectând specificaţiile tehnice ale documentelor TED afişate pe site-urile oficiale ale RNPM. Articolul 4După înregistrarea solicitării de căutare/certificare a informaţiilor înscrise în RNPM, operatorul/agentul efectuează căutarea, utilizând aplicaţia software a RNPM, ţinând seama de criteriile indicate de solicitant sau, dacă este cazul, propunând alte criterii de căutare. Articolul 5În urma efectuării căutării, operatorul/agentul eliberează, în formatul tipizat generat de aplicaţia software a Registrului, procesul-verbal de căutare şi, după caz, copia certificată a unui aviz de înscriere sau a unui grup de avize de înscriere. Articolul 6Operatorul/Agentul transmite solicitantului procesul-verbal de căutare şi, după caz, copia certificată a unui aviz de înscriere sau a unui grup de avize de înscriere pe suport hârtie, semnate de operator/agent, sau sub forma unui înscris în formă electronică, căruia i s-a încorporat, ataşat sau asociat o semnătură electronică calificată, bazată pe un certificat calificat valabil. Articolul 7Procesul-verbal de căutare cuprinde următoarele informaţii: a)numărul de înregistrare, precum şi data şi ora emiterii (generate de aplicaţia software a RNPM); b)denumirea operatorului de Registru; c)denumirea agentului împuternicit; d)numele şi prenumele, precum şi semnătura persoanei care eliberează procesul-verbal de căutare, precum şi copia certificată a unui aviz de înscriere sau a unui grup de avize de înscriere; e)numele şi prenumele, precum şi semnătura solicitantului; f)criteriile de căutare indicate de beneficiar şi cele propuse de către operator/agent; g)numărul de avize de înscriere identificate; h)tabel cuprinzând avizele de înscriere identificate, în care se menţionează informaţii referitoare la numărul de identificare, data şi tipul înscrierii, operatorul/agentul care a efectuat înscrierea avizului, părţile şi bunurile din avizul de înscriere. Articolul 8
(1) Copia certificată a unui aviz de înscriere sau a unui grup de avize de înscriere cuprinde toate informaţiile din avizul respectiv, cu excepţia informaţiilor privind datele de identificare a persoanelor care au solicitat efectuarea înscrierii.
(2) Operatorul/Agentul certifică, prin semnătură, conformitatea copiei cu avizul/avizele de înscriere existent/ existente în baza de date a RNPM.
ANEXA Nr. 4PROCEDURA eliberării copiilor şi/sau copierii informaţiilor conţinute în înscrierile efectuate în Registrul Naţional de Publicitate Mobiliară prin accesarea interfeţei publice a Registrului (portalul internet), cu respectarea dreptului oricărei persoane de a consulta şi de a tipări în mod liber informaţiile disponibile în interfaţa publică Articolul 1Pentru vizualizarea, copierea şi tipărirea informaţiilor cuprinse în avizele de înscriere înregistrate în Registrul Naţional de Publicitate Mobiliară, denumit în continuare Registrul sau RNPM, accesul este direct şi gratuit, orice persoană având dreptul de a consulta şi de a tipări în mod liber informaţiile disponibile pe interfaţa publică a Registrului numai prin intermediul aplicaţiei software a RNPM de pe siteurile oficiale ale Ministerului Justiţiei şi Corpului operatorilor RNPM. Articolul 2Pentru vizualizarea/copierea/tipărirea informaţiilor cuprinse în avizele de înscriere înregistrate în RNPM, persoanele interesate pot accesa unul dintre site-urile oficiale ale Registrului, prin intermediul unui browser web (navigator web). Articolul 3După accesarea paginii web oficiale a RNPM, utilizatorul va selecta meniul „Căutare aviz" în baza de date a Registrului, furnizat de aplicaţia software a RNPM. Articolul 4Pe pagina web oficială a RNPM sunt publicate „Instrucţiuni de căutare" care pot fi accesate din meniul „Informaţii utile". Articolul 5Căutarea informaţiilor se efectuează, prin selecţie, în fiecare categorie de avize de înscriere: avize de ipotecă mobiliară, avize de fiducie, avize specifice, avize de ipotecă mobiliară - creanţe securitizate, avize de ipotecă mobiliară - obligaţiuni ipotecare. Articolul 6Pentru fiecare categorie de avize de înscriere selectată se afişează o pagină specifică, cu rubrici (câmpuri) de căutare, în care utilizatorul va introduce criteriile de căutare. Articolul 7Aplicaţia software prevede în meniul de căutare o metodă de testare reCAPTCHA pentru a verifica dacă utilizatorul este o persoană sau un program automat de calculator (robot), căutarea fiind permisă numai în cazul în care utilizatorul trece testul. Articolul 8Căutarea se finalizează prin afişarea „Rezultatelor căutării", care constă într-o pagină sau succesiune de pagini, în care sunt cuprinse următoarele informaţii: a)criteriile de căutare introduse; b)numărul de înscrieri identificate; c)tabel cuprinzând avizele de înscriere identificate, în care se menţionează informaţii referitoare la numărul de identificare, data şi tipul înscrierii, operatorul/agentul care a efectuat înscrierea avizului, istoricul înscrierii. Articolul 9
(1) Avizul de înscriere afişat în urma efectuării căutării pe pagina web oficială a RNPM cuprinde informaţii structurate în capitole specifice categoriei de avize de înscriere căreia îi aparţine.
(2) Avizul de ipotecă mobiliară cuprinde următoarele capitole: a)Informaţii generale (Identificatorul înscrierii, Utilizatorul autorizat, Data şi ora înscrierii, Data expirării, Tipul înscrierii, Destinaţia înscrierii, Date generale privind contractul de ipotecă/operaţiunile asimilate care stau la baza înscrierii); b)Creditori (persoane juridice şi/sau persoane fizice); c)Debitori/Constituitori (persoane juridice şi/sau persoane fizice); d)Bunuri ipotecate (Autovehicule, Bunuri mobile ipotecate ataşate unor bunuri imobile, Alte tipuri).
(3) Avizul de fiducie cuprinde următoarele capitole: a)Informaţii generale privind fiducia (Identificatorul înscrierii, Utilizatorul autorizat, Data şi ora înscrierii, Data încetării contractului, Tipul înscrierii, Date privind înregistrarea fiduciei la organul fiscal, Scopul fiduciei, Întinderea puterilor de administrare şi de dispoziţie ale fiduciarului); b)Constituitori (persoane juridice şi/sau persoane fizice); c)Fiduciar/Administrator provizoriu (persoane juridice); d)Beneficiari (persoane juridice şi/sau persoane fizice); e)Masa patrimonială fiduciară (Bunuri imobile, Autovehicule, Alte bunuri).
(4) Avizul specific cuprinde următoarele capitole: a)Informaţii generale (Identificatorul înscrierii, Utilizatorul autorizat, Data şi ora înscrierii, Data expirării, Tipul înscrierii, Destinaţia înscrierii, Date generale privind actul/faptul juridic supus publicităţii); b)Părţi (persoane juridice şi/sau persoane fizice); c)Bunuri.
(5) Avizul de ipotecă mobiliară - creanţe securitizate cuprinde următoarele capitole: a)Informaţii generale (Identificatorul înscrierii, Utilizatorul autorizat, Data şi ora înscrierii, Data expirării, Tipul înscrierii, Date generale privind actul juridic care stă la baza înscrierii); b)Reprezentanţi ai creditorului (persoane juridice); c)Debitori (persoane juridice şi/sau persoane fizice); d)Publicitatea portofoliului/cesiunii de creanţe în vederea securitizării.
(6) Avizul de ipotecă mobiliară - obligaţiuni ipotecare cuprinde următoarele capitole: a)Informaţii generale (Identificatorul înscrierii, Utilizatorul autorizat, Data şi ora înscrierii, Data expirării, Tipul înscrierii, Date generale privind actul juridic care stă la baza înscrierii); b)Agentul/Reprezentantul deţinătorilor de obligaţiuni ipotecare (persoane juridice şi/sau fizice); c)Emitentul (persoană juridică); d)Portofoliul de creanţe.
Articolul 10Datele din fiecare pagină vizualizată pot fi tipărite sau copiate utilizând facilităţile browser-ului.



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 29/2020

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 29 din 2020
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 358 1948
    What type of loan do you need? Personal loan Car loan Refinancing Mortgage Business capital (start or expand your business) Have you lost hope and think that there is no way out, but your financial problems are still not gone? Do not hesitate to contact us for possible business cooperation. Contact us (WhatsApp) number +918131851434 contact email id : sumitihomelend@gmail.com Mr. Damian Sumiti
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 29/2020
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu