ORDIN Nr. 2323
din 22 iulie 2009
privind aprobarea
Regulamentului de organizare si functionare a Registrului artelor spectacolului
ACT EMIS DE:
MINISTERUL CULTURII, CULTELOR SI PATRIMONIULUI NATIONAL
ACT PUBLICAT IN:
MONITORUL OFICIAL NR. 578 din 19 august 2009
In conformitate cu prevederile art. 27 alin. (4) din
Ordonanţa Guvernului nr. 21/2007 privind instituţiile şi companiile de
spectacole sau concerte, precum şi desfăşurarea activităţii de impresariat
artistic, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 353/2007,
în temeiul prevederilor art. 11 alin. (4) din Hotărârea
Guvernului nr. 9/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului
Culturii, Cultelor şi Patrimoniului Naţional, cu modificările ulterioare,
ministrul culturii, cultelor şi patrimoniului
naţional emite prezentul ordin.
Art. 1. - Se aprobă Regulamentul de organizare şi
funcţionare a Registrului artelor spectacolului, cuprins în anexa care face
parte integrantă din prezentul ordin.
Art. 2. - Centrul de Pregătire Profesională în Cultură
va duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
Art. 3. - Prezentul ordin se publică în Monitorul
Oficial al României, Partea I.
Ministrul culturii, cultelor şi patrimoniului naţional,
Theodor Paleologu
ANEXA
REGULAMENT
de organizare şi funcţionare a Registrului artelor
spectacolului
CAPITOLUL I
Dispoziţii generale
Art. 1. - Registrul artelor spectacolului, denumit în
continuare Registrul, constituie documentul unitar de evidenţă în care
sunt înscrise instituţiile şi companiile de spectacole sau concerte, precum şi
persoanele fizice titulare ale atestatului de impresar artistic şi persoanele
juridice de drept privat care au obţinut avizul de impresariat artistic.
Art. 2. - (1) Registrul este administrat de Ministerul
Culturii, Cultelor şi Patrimoniului Naţional prin Centrul de Pregătire
Profesională în Cultură, denumit în continuare Centrul.
(2) Registrul este ţinut pe suport hârtie şi în format
electronic.
Art. 3. - Informaţiile cuprinse în Registru sunt
publice, în condiţiile prevăzute de prezentul regulament.
Art. 4. - Operaţiunile în Registru, precum şi oferirea
de informaţii din acesta se fac prin decizie a directorului Centrului, după
caz, la solicitarea persoanelor fizice sau juridice îndreptăţite, în urma
referatului întocmit de persoanele care asigură secretariatul.
CAPITOLUL II
Organizarea Registrului
Art. 5. - (1) Efectuarea operaţiunilor în Registru se
face de către persoanele desemnate prin decizie a directorului Centrului.
(2) Persoanele prevăzute la alin. (1) îndeplinesc
următoarele atribuţii:
a) primesc şi înregistrează solicitările de înscriere
sau reînscriere în Registru;
b) întocmesc referatul prevăzut la art. 4 şi îl
înaintează directorului Centrului;
c) efectuează operaţiunile de înscriere, reînscriere şi
înregistrare a menţiunilor în Registru;
d) asigură efectuarea corespondenţei referitoare la
Registru;
e) asigură şi verifică actualizarea şi corectitudinea
informaţiilor cuprinse în versiunea electronică a extrasului din Registru,
publicate pe pagina de internet gestionată de Centru;
f) alte atribuţii prevăzute în Regulamentul de
organizare şi funcţionare a Centrului sau prin decizie a directorului
Centrului, în condiţiile legii.
Art. 6. - (1) Registrul este organizat pe următoarele
secţiuni:
a) „Instituţii de spectacole sau concerte";
b) „Companii de spectacole sau concerte";
c) „Impresari artistici" - care are 3 părţi:
Partea A „Impresari artistici - persoane fizice"; Partea B „Impresari
artistici - persoane juridice"; Partea C „Instituţii de spectacole sau
concerte care desfăşoară activităţi de impresariat al propriilor
producţii".
(2) Pentru fiecare secţiune se organizează registre de
evidenţă, care se completează în ordine cronologică, pe baza cererilor şi a
documentaţiei prezentate.
Art. 7. - Secţiunea „Instituţii de spectacole sau
concerte" cuprinde următoarele înregistrări şi menţiuni: a) înregistrări:
(i) numărul de înregistrare;
(ii) denumirea autorităţii administraţiei
publice în subordinea căreia îşi desfăşoară activitatea;
(iii) denumirea instituţiei;
(iv) codul de înregistrare fiscală;
(v) adresa sediului la care îşi desfăşoară activitatea
şi titlul cu care îl deţine;
(vi) numele şi prenumele directorului
general/directorului, precum şi ale directorilor generali adjuncţi/directorilor
adjuncţi;
(vii) obiectivele şi principalele activităţi,
specificate în actul constitutiv şi/sau în regulamentul de organizare şi
funcţionare;
(viii) facilităţi (numărul de săli, ateliere,
spaţii de depozitare, alte spaţii utilizate);
(ix) număr de angajaţi - personal de specialitate
artistic, tehnic şi administrativ; b) menţiuni referitoare la înregistrările
prevăzute la lit. a).
Art. 8. - Secţiunea „Companii de spectacole sau
concerte" cuprinde următoarele înregistrări şi menţiuni:
a) înregistrări:
(i) numărul de înregistrare;
(ii) denumirea companiei;
(iii) codul unic de înregistrare şi numărul de
înregistrare în registrul comerţului sau în Registrul asociaţiilor şi
fundaţiilor, după caz;
(iv) adresa sediului la care îşi desfăşoară activitatea
şi titlul cu care îl deţine;
(v) adresa filialelor sau a sucursalelor, după caz;
(vi) numele şi prenumele persoanelor care reprezintă
compania, precum şi limitele puterilor conferite;
(vii) obiectivele şi principalele activităţi,
specificate în actul constitutiv;
(viii) facilităţi (numărul de săli, ateliere,
spaţii de depozitare, alte spaţii utilizate);
b) menţiuni referitoare la înregistrările prevăzute la
lit. a).
Art. 9. - Secţiunea „Impresari artistici" cuprinde
următoarele înregistrări şi menţiuni:
1. Partea A „Impresari artistici - persoane
fizice":
a) înregistrări:
(i) numărul de înregistrare;
(ii) numele şi prenumele;
(iii) domiciliul;
(iv) cetăţenia;
(v) data, locul naşterii şi codul numeric personal;
(vi) numărul, seria şi data obţinerii atestatului de
impresar artistic şi ale legitimaţiei;
(vii) data şi numărul autorizaţiei deţinute în
conformitate cu prevederile legale privind desfăşurarea activităţilor economice
de către persoanele fizice autorizate sau data şi numărul contractului de
muncă/asociere încheiat cu o persoană juridică avizată să desfăşoare activităţi
de impresariat artistic;
b) menţiuni:
(i) persoana juridică în cadrul căreia îşi desfăşoară
activitatea, după caz;
(ii) suspendarea atestatului şi motivul pentru care a
fost suspendat;
(iii) numărul suspendărilor;
(iv) retragerea atestatului şi motivul pentru care a
fost retras;
(v) orice modificări şi/sau menţiuni
privitoare la înregistrările prevăzute la lit. a).
2. Partea B „Impresari artistici - persoane
juridice":
a) înregistrări:
(i) numărul de înregistrare;
(ii) denumirea persoanei juridice;
(iii) sediul la care îşi desfăşoară activitatea şi titlul
cu care îl deţine;
(iv) codul unic de înregistrare/codul de
identificare fiscală;
(v) numărul de înregistrare în registrul comerţului sau
în Registrul asociaţiilor şi fundaţiilor, după caz;
(vi) domeniul/domeniile de activitate;
(vii) numărul, seria şi data obţinerii avizului
pentru desfăşurarea activităţii de impresariat artistic şi ale legitimaţiei;
(viii) numele şi prenumele persoanelor împuternicite să
reprezinte persoana juridică, precum şi limitele puterilor conferite;
(ix) numele şi prenumele impresarului sau impresarilor
artistici persoane fizice atestaţi angajaţi/asociaţi ai persoanei juridice;
b) menţiuni:
(i) suspendarea avizului şi motivul pentru care a fost
suspendat;
(ii) numărul de suspendări;
(iii) retragerea avizului şi motivul pentru care a fost
retras;
(iv) orice modificări şi/sau menţiuni
privitoare la înregistrările prevăzute la lit. a).
3. Partea C „Instituţii de spectacole sau concerte care
desfăşoară activităţi de impresariat al propriilor producţii":
a) înregistrări:
(i) numărul de înregistrare;
(ii) denumirea instituţiei;
(iii) sediul la care îşi desfăşoară activitatea;
(iv) codul de înregistrare fiscală;
(v) documentul prin care s-a aprobat desfăşurarea de
activităţi de impresariere a propriilor producţii artistice - numărul
şi data acestuia;
(vi) numele şi prenumele impresarului sau impresarilor
artistici persoane fizice atestaţi angajaţi/asociaţi ai instituţiei;
b) menţiuni: orice modificări şi/sau menţiuni
privitoare la înregistrările prevăzute la lit. a).
Art. 10. - Informaţiile prevăzute la art. 7-9 pot fi
aduse la cunoştinţa publică sub formă de extras din Registru, publicat pe
pagina de internet a Centrului.
CAPITOLUL III
Inscrierea în Registru
Art. 11. - (1) Cererile pentru înscrierea în Registru a
instituţiilor de spectacole sau concerte se depun la sediul Centrului şi se
înregistrează de persoanele care asigură secretariatul, conform dispoziţiilor
art. 5.
(2) Formularele-tip ale cererilor pentru înscrierea în
Registru sunt prevăzute în anexele nr. 1-3.
(3) Documentele care însoţesc cererile de înscriere
sunt depuse de solicitanţi în copie certificată.
(4) Dacă consideră necesar, persoanele care asigură
secretariatul pot solicita solicitanţilor prezentarea documentelor în original,
în vederea confruntării.
SECŢIUNEA 1
Instituţii şi companii de spectacole sau concerte
Art. 12. - Cererea pentru înscrierea în Registru a
instituţiilor de spectacole sau concerte, întocmită conform formularului-tip
prevăzut în anexa nr. 1, se depune de reprezentantul mandatat al instituţiei şi
trebuie să fie însoţită de următoarele documente:
a) actul de înfiinţare, după caz;
b) regulamentul de organizare şi funcţionare a
instituţiei, aprobat în condiţiile legii, din care să reiasă tipul acesteia -
de repertoriu/de proiecte/altele;
c) actul juridic/actele juridice referitor/referitoare
la titlul cu care deţine şi/sau utilizează sediul în care funcţionează
instituţia;
d) descrierea (tehnică) a sediului şi a altor facilităţi
deţinute/aflate în administrare;
e) contractul de management al directorului general/
directorului instituţiei;
f) certificatul de înregistrare fiscală al instituţiei;
g) actul de identitate al reprezentantului persoanei
juridice care solicită înscrierea;
h) documentul de plată a tarifului legal pentru
înscrierea în Registru şi pentru eliberarea certificatului de înscriere.
Art. 13. - Cererea pentru înscrierea în Registru a
companiilor de spectacole sau concerte, întocmită conform formularului-tip
prevăzut în anexa nr. 2, se depune de reprezentantul mandatat al companiei şi
trebuie să fie însoţită de următoarele documente:
a) actul constitutiv şi/sau statutul, după caz, şi
orice acte modificatoare legale ale acestora;
b) certificatul de înregistrare la Oficiul Naţional al
Registrului Comerţului şi ultimul certificat constatator eliberat de acesta, la
data depunerii cererii, dacă au apărut modificări faţă de actul constitutiv
iniţial sau, după caz, dovada înscrierii în Registrul asociaţiilor şi
fundaţiilor;
c) certificatul de înregistrare fiscală;
d) contractul de mandat al directorului/directorului
general al companiei, după caz;
e) actul juridic/actele juridice referitor/referitoare
la titlul cu care deţine şi/sau utilizează sediul în care funcţionează
compania;
f) descrierea (tehnică) a sediului şi a altor
facilităţi deţinute/aflate în administrare;
g) regulamentul de organizare şi funcţionare al
companiei;
h) actul de identitate a reprezentantului persoanei
juridice care solicită înscrierea;
i) documentul de plată a tarifului legal pentru
înscrierea în Registru şi pentru eliberarea certificatului de înscriere.
SECŢIUNEA a 2-a
Impresari artistici
Art. 14. - Inscrierea persoanelor fizice şi a
persoanelor juridice care obţin atestatul de impresar artistic, respectiv
avizul pentru desfăşurarea activităţilor de impresariat artistic se face din
oficiu, în termen de 30 de zile de la data atestării/avizării pe baza
documentelor depuse în vederea obţinerii atestatului/ avizului.
Art. 15. - Cererile formulate de impresarii artistici
prevăzuţi la art. 27 alin. (7) din Ordonanţa Guvernului nr. 21/2007 privind
instituţiile şi companiile de spectacole sau concerte, precum şi desfăşurarea
activităţii de impresariat artistic, aprobată cu modificări şi completări prin
Legea nr. 353/2007, pentru înscrierea în Registru, întocmite conform
formularului-tip prevăzut în anexa nr. 3, se depun la sediul Centrului şi
trebuie să fie însoţite de următoarele documente:
1. In cazul persoanelor fizice:
a) atestatul de impresar artistic;
b) autorizaţia deţinută în conformitate cu prevederile
legale privind desfăşurarea activităţilor economice de către persoanele fizice
autorizate sau contractul de muncă/asociere încheiat cu o persoană juridică
avizată să desfăşoare activităţi de impresariat artistic, după caz;
c) curriculum vitae;
d) certificatul de cazier judiciar;
e) certificatul de cazier fiscal;
f) raportul activităţilor de impresariat desfăşurate
de la data obţinerii atestatului;
g) declaraţia pe propria răspundere, sub sancţiunea
prevederilor legale referitoare la falsul în declaraţii, privind veridicitatea
informaţiilor cuprinse în raportul activităţilor;
h) deciziile de suspendare a atestatului de impresar,
după caz;
i) împuternicirea acordată persoanei care depune
documentele, în cazul în care solicitantul este reprezentat de o altă persoană;
j) documentul de plată a tarifului legal pentru
înscrierea în Registru şi pentru eliberarea certificatului de înscriere.
2. In cazul persoanelor juridice:
a) actul constitutiv şi/sau statutul, după caz, şi
orice acte modificatoare legale ale acestora;
b) avizul de impresariat artistic;
c) certificatul de înregistrare la Oficiul Naţional al
Registrului Comerţului şi ultimul certificat constatator eliberat de acesta, la
data depunerii cererii, dacă au apărut modificări faţă de actul constitutiv
iniţial, sau, după caz, dovada înscrierii în Registrul asociaţiilor şi
fundaţiilor;
d) certificatul de atestare fiscală;
e) certificatul de cazier fiscal;
f) contractele de muncă/asociere ale impresarilor
angajaţi sau asociaţi, după caz;
g) atestatele persoanelor prevăzute la lit. f);
h) raportul activităţilor de impresariat desfăşurate de
la data obţinerii avizului;
i) declaraţia pe propria răspundere, sub sancţiunea
prevederilor legale referitoare la falsul în declaraţii, a reprezentantului
persoanei juridice privind veridicitatea informaţiilor cuprinse în raportul
activităţilor;
j) deciziile de suspendare a atestatului de impresar
şi/sau a avizului de impresariat artistic, după caz;
k) documentul de plată a tarifului legal pentru
înscrierea în Registru şi pentru eliberarea certificatului de înscriere.
Art. 16. - (1) Inscrierea în Registru a instituţiilor
de spectacole sau concerte care desfăşoară activităţi de impresariere a
propriilor producţii artistice şi care au prevăzut distinct această activitate
în propriile regulamente de organizare şi funcţionare se face pe baza cererii
depuse de reprezentantul mandatat al acestora, întocmită conform formularului-tip
prevăzut în anexa nr. 3.
(2) Cererea prevăzută la alin. (1) poate fi depusă
concomitent cu cererea pentru înscrierea instituţiei în Registru, caz în care
va fi însoţită de aceleaşi documente prevăzute la art. 12v
(3) In situaţia în care cererea prevăzută la alin. (1)
este depusă ulterior înscrierii instituţiei în Registru, secţiunea „Instituţii
de spectacole sau concerte", aceasta trebuie să fie însoţită de
regulamentul de organizare şi funcţionare al instituţiei, conţinând dispoziţii
exprese referitoare la desfăşurarea activităţilor de impresariat, aprobat în
condiţiile legii.
SECŢIUNEA a 3-a
Eliberarea certificatului de înscriere
Art. 17. - (1) Persoanele desemnate să asigure
secretariatul verifică dosarele depuse de solicitanţi în termen de cel mult 10
zile lucrătoare de la data înregistrării cererilor.
(2) In cazul în care se constată că dosarul este
incomplet, secretariatul solicită documente suplimentare în interiorul
termenului prevăzut la alin. (1), prin scrisoare cu confirmare de primire.
(3) Documentele suplimentare solicitate conform
dispoziţiilor alin. (2) se depun în termen de 5 zile lucrătoare de la data
primirii solicitării secretariatului, personal sau prin scrisoare cu confirmare
de primire.
(4) Depunerea unui dosar incomplet şi necompletarea
acestuia în conformitate cu prevederile alin. (3) atrag respingerea solicitării
de înscriere.
(5) Solicitanţii vor putea formula o nouă solicitare în
termen de 60 de zile de la respingerea solicitării anterioare.
Art. 18. - (1) In cazul în care dosarul depus este
complet, secretariatul îl înaintează, însoţit de referat, directorului
Centrului în vederea aprobării, prin decizie, a înscrierii în Registru, la
expirarea termenului prevăzut la art. 17. alin. (1) sau (3), după caz.
(2) In cazul impresarilor prevăzuţi la art. 27 alin.
(7) din Ordonanţa Guvernului nr. 21/2007, aprobată cu modificări şi completări
prin Legea nr. 353/2007, dacă dosarul depus este complet, acesta, însoţit de
referat, este înaintat Comisiei de atestare şi avizare în domeniul impresariatului
artistic, denumită în continuare Comisia, în vederea evaluării.
Art.19. -In vederea adoptării hotărârii privind
efectuarea înregistrărilor în Registru a impresarilor prevăzuţi la art. 27
alin. (7) din Ordonanţa Guvernului nr. 21/2007, aprobată cu modificări şi
completări prin Legea nr. 353/2007, Comisia analizează, după caz:
a) concordanţa dintre informaţiile cuprinse în
documentele depuse de solicitanţi;
b) concordanţa dintre informaţiile cuprinse în
documentele depuse de solicitanţi şi alte informaţii referitoare la aceştia
deţinute de autorităţile pe care le reprezintă membrii Comisiei;
c) activitatea depusă de impresarii artistici de la
data obţinerii atestatului/avizului, precum şi motivele nedesfăşurării
activităţii, după caz;
d) menţinerea condiţiilor de acordare a atestatului
de impresar artistic/avizului de impresariat artistic.
Art. 20. - (1) In cazul în care Comisia constată că
există temeiuri justificate pentru respingerea unei solicitări, va adopta o
hotărâre motivată în acest sens.
(2) Hotărârea prevăzută la alin. (1) se comunică în
termen de 5 zile lucrătoare de la adoptare solicitantului în vederea depunerii
de documente justificative, respectiv luării de măsuri menite să corecteze
deficienţele constatate de Comisie.
(3) Documentele justificative prevăzute la alin. (2) se
depun şi sunt analizate cu aplicarea în mod corespunzător a prevederilor art.
17-19.
Art. 21. - (1) In cazul în care, în urma analizării
dosarelor depuse, Comisia constată existenţa unor indicii referitoare la
săvârşirea unor infracţiuni sau contravenţii, va adopta o hotărâre de
suspendare a procedurii de înregistrare, cu indicarea autorităţii competente să
decidă asupra existenţei infracţiunii sau contravenţiei.
(2) Secretariatul va informa solicitantul asupra
hotărârii de suspendare în termen de 5 zile lucrătoare de la adoptare, iar
directorul Centrului va transmite de îndată o copie a hotărârii autorităţii
indicate în aceasta.
(3) Suspendarea procedurii de înregistrare produce
efecte, după caz, până la primirea răspunsului autorităţii căreia i-a fost
transmisă hotărârea Comisiei.
Art. 22. - (1) Pentru solicitările care îndeplinesc
condiţiile prevăzute de lege Comisia va adopta o hotărâre de efectuare a
reînscrierii.
(2) In cazul solicitărilor prevăzute la art. 20 alin.
(1), dacă documentele nu sunt depuse în termenul legal sau dacă acestea nu
înlătură temeiurile respingerii, Comisia va adopta o hotărâre motivată în acest
sens.
(3) Prin grija secretariatului, hotărârea prevăzută la
alin. (1) va fi comunicată directorului Centrului, care emite decizia de
efectuare a înregistrării în Registru în termen de două zile de la primirea
hotărârii.
Art. 23. - (1) Decizia prevăzută la art. 22 alin. (2)
se aduce la cunoştinţa publică, prin grija secretariatului, în termen de două
zile lucrătoare de la data emiterii, şi poate fi contestată în termen de 5 zile
lucrătoare de la data aducerii la cunoştinţa publică.
(2) Contestaţiile se depun la Centru şi se soluţionează
de către Comisia de soluţionare a contestaţiilor, constituită conform
dispoziţiilor art. 8 alin. (3) din Procedurile de acordare, suspendare
sau retragere a atestatului de impresar artistic, respectiv a avizului pentru
desfăşurarea activităţii de impresariat artistic, aprobate prin Hotărârea Guvernului
nr. 86/2008.
Art. 24. - (1) Certificatul de înscriere a persoanelor
fizice şi juridice în Registru se eliberează în termen de maximum 3 zile
lucrătoare de la data înscrierii, în condiţiile prevăzute la art. 16 şi 17.
(2) Copia certificatului de înscriere se păstrează de
către Centru în dosarul solicitantului.
CAPITOLUL IV
Inscrierea de menţiuni
Art. 25. - (1) Inscrierea de menţiuni în Registru se
face:
a) la solicitarea persoanelor fizice sau juridice
titulare;
b) la solicitarea organelor judecătoreşti sau a altor
autorităţi publice competente;
c) din oficiu, de către autoritatea administraţiei
publice centrale sau locale în subordinea căreia funcţionează instituţia de
spectacole sau concerte ori de către Centru.
(2) Menţiunile se referă la orice modificare privitoare
la datele înregistrate, precum: modificarea numelui persoanei fizice sau a
denumirii persoanei juridice, modificarea adresei, telefonului, a celorlalte
date de identificare, modificarea obiectului de activitate, încetarea ori
suspendarea activităţii, fuziunea, comasarea, dizolvarea şi lichidarea,
suspendarea sau retragerea atestatului de impresar artistic, respectiv a
avizului de impresariat artistic, alte sancţiuni aplicate persoanelor fizice
şi/sau persoanelor juridice titulare etc.
(3) Menţiunile sunt înscrise din oficiu în situaţia în
care o autoritate publică ori Centrul a decis sau are cunoştinţă despre
respectiva modificare ori a aplicat respectiva sancţiune.
Art. 26. - (1) Persoana fizică sau persoana juridică ce
solicită înscrierea de menţiuni urmează să depună la sediul Centrului
următoarele:
a) cererea-tip, potrivit modelului prevăzut în anexa
nr. 1,2 sau 3, după caz;
b) documentele referitoare la înscrierea menţiunilor,
în copie certificată;
c) împuternicirea acordată persoanei care depune
documentele, în cazul în care solicitantul este reprezentat de altă persoană;
d) documentul de plată a tarifului legal pentru
eliberarea certificatului de menţiuni.
(2) Inscrierea de menţiuni la solicitarea organelor
judecătoreşti sau a altor autorităţi publice competente se efectuează gratuit.
(3) In termen de 10 zile lucrătoare de la depunerea
cererii de înscriere de menţiuni, Centrul eliberează un certificat de înscriere
de menţiuni, cu aplicarea corespunzătoare a dispoziţiilor art. 17 şi 18.
CAPITOLUL V
Dispoziţii finale
Art. 27. - (1) Efectuarea operaţiunilor în cadrul
Registrului, precum şi oferirea de informaţii referitoare la acesta se
tarifează în conformitate cu prevederile ordinului ministrului culturii,
cultelor şi patrimoniului naţional privind tarifele pentru acordarea
atestatelor şi avizelor în domeniul impresariatului artistic, precum şi pentru
înscrierea în Registrul artelor spectacolului în vigoare la data efectuării
operaţiunilor.
(2) Plata tarifului pentru operaţiunile ce se
efectuează în cadrul Registrului se face la casieria sau în contul bancar al
Centrului.
(3) La propunerea Centrului, tarifele percepute
pentru efectuarea operaţiunilor în cadrul Registrului pot fi modificate şi
actualizate prin ordin al ministrului culturii, cultelor şi patrimoniului
naţional.
Art. 28. - (1) Centrul eliberează, la solicitarea şi pe
cheltuiala persoanei fizice sau a persoanei juridice titulare, extrase ori
duplicate ale înscrierilor şi menţiunilor înregistrate în Registru, precum şi
certificatele constatatoare că un anumit act sau fapt este ori nu este
înregistrat.
(2) Centrul eliberează, la solicitarea şi pe
cheltuiala altor persoane fizice sau juridice, orice extrase referitoare la
înscrierile publice existente în Registru.
(3) Documentele prevăzute la alin. (2) şi (3) pot fi
solicitate şi eliberate personal sau prin scrisoare cu confirmare de primire.
Art. 29. - Neîndeplinirea demersurilor pentru
înscrierea în Registru a instituţiilor şi companiilor de spectacole sau concerte,
neînscrierea în Registru de către impresarii artistici, în termenele legale,
respectiv desfăşurarea activităţilor de impresariat artistic de către persoane
fizice sau juridice de drept privat fără înscrierea în Registru se sancţionează
în condiţiile şi potrivit prevederilor art. 33 alin. (1) lit. a)-c) din
Ordonanţa Guvernului nr. 21/2007, aprobată cu modificări şi completări prin
Legea nr. 353/2007.
Art. 30. -Anexele nr. 1-3 fac parte integrantă din
prezentul regulament.
ANEXA Nr. 1 la regulament
Ministerul Culturii, Cultelor şi
Patrimoniului Naţional
Centrul de Pregătire Profesională în
Cultură
Registrul artelor spectacolului
|
CERERE
înscriere instituţii de spectacole
sau concerte
înscriere menţiuni
|
Nr. intrare.................
Data.........................
|
Domnule Director,
I.
Subsemnatul/Subsemnata,.................................., domiciliat(ă)în......................................,
str............................nr........., bl..........., sc........,
et......., ap.........judeţul/sectorul........................, cod
poştal.................................., telefon...........................,
fax.........................., e-mail ......................, act de
identitate...................., seria.......nr................, eliberat
de.......................... la data de..........................,
CNP...........................,în calitate de........................................,
conform..................................................., solicit pentru
II...................................................................,
cod înregistrare fiscală............................., cu sediul în............................,
str.......................nr........, judeţul/sectorul .....................,
cod poştal ......................., telefon .......................,
fax......................, e-mail....................., website..................................................,
instituţie/companie de spectacole sau concerte,
III. în
subordinea....................................................., cod de
identificare fiscală......................................., cu sediul în
localitatea..........................,
str................................nr........Judeţul/sectorul..........., cod
poştal......................., telefon....................,
fax......................, e-mail..................,
website..............................,
în temeiul Ordonanţei Guvernului nr. 21/2007 privind
instituţiile şi companiile de spectacole sau concerte, precum şi desfăşurarea
activităţii de impresariat artistic, aprobată cu modificări şi completări prin
Legea nr. 353/2007,
următoarele:
înscriere instituţii de spectacole sau concerte
înscriere/radiere menţiuni:
A. Schimbarea sediului instituţiei de spectacole sau
concerte
în localitatea......................,
str...................................nr........, bl......, sc......,
et....., ap.........judeţul/sectorul.......... cod poştal..................,
telefon...................., fax........................,
e-mail................., website.....................................
B. Schimbarea reprezentantului persoanei juridice cu
Domnul/Doamna.......................................,
domiciliat(ă) în...............................,
str..............................., nr....., bl. sc......., et......,
ap........., judeţul/sectorul............................., cod
poştal.........................., telefon.................., fax.............
e-mail....................., act de
identitate...........seria.......nr..........., eliberat
de...............................la data de........................
CNP........................, în calitate de.............................
C. Modificarea categoriei în: de repertoriu, de
proiecte, alta
D. Altele
|
ANEXA Nr. 2 la regulament
Ministerul Culturii, Cultelor şi
Patrimoniului Naţional
Centrul de Pregătire Profesională în
Cultură
Registrul artelor spectacolului
|
CERERE
înscriere companii de spectacole sau
concerte
înscriere menţiuni
|
Nr. intrare...................
Data............................
|
Domnule Director,
I.
Subsemnatul/Subsemnata,..........................................................,
domiciliat(ă)în...............................................................,
str..................................................................nr..........,
bl..........., sc........, et.......,
ap.........judeţul/sectorul....................................., cod
poştal..........................., telefon..........................,
fax........................, e-mail........................., act de
identitate............................. seria.......nr....................,
eliberat de.............................................la data
de...........................,
CNP.............................................., în calitate
de..........................................................,
conform........................................................................................................,
solicit pentru
II...............................................................,
având număr de înregistrare în registrul comerţului/Registrul asociaţiilor şi
fundaţiilor ..................................., cod unic de înregistrare/cod
de identificare fiscală ......................................., cu sediul în
localitatea................................................,
str...................................................................nr........,
bl......, sc......, et......, ap........., judeţul/sectorul
............................................, cod poştal
......................., telefon ............................................................................,
fax.....................................................,
e-mail.........................................................,
website.................................................., companie de spectacole
sau concerte,
în temeiul Ordonanţei Guvernului nr. 21/2007 privind
instituţiile şi companiile de spectacole sau concerte, precum şi desfăşurarea
activităţii de impresariat artistic, aprobată cu modificări şi completări prin
Legea nr. 353/2007,
următoarele:
înscriere companii de spectacole sau concerte
înscriere/radiere menţiuni
A. Schimbarea sediului companiei de spectacole sau
concerte
în localitatea...................................................,
str.................................................. nr........, bl.......,
se......., et......,
ap.........Judeţul/sectorul............................................, cod
poştal.......................,
telefon............................................,
fax........................................,
e-mail.........................................................,
website...................................................
B. Schimbarea reprezentantului persoanei juridice cu
Domnul/Doamna........................................,
domiciliat(ă)în....................................,
str................................................. nr.........,
bl........., sc......., et......, ap.........judeţul/sectorul...............................................,
cod poştal...................................,
telefon.................................,fax............................,
e-mail........................, act de identitate...........seria.......nr.........................,
eliberat de............................................... la data
de...........................,
CNP..................................................., în calitate
de...........................................................
C. Modificarea formei juridice
din.......................................................
în..........................
D. Suspendarea activităţii
E. Reluarea activităţii
F. Altele
|
ANEXA Nr. 3 la regulament
Ministerul Culturii, Cultelor şi Patrimoniului
Naţional
Centrul de Pregătire Profesională în
Cultură
Registrul artelor spectacolului
|
CERERE
reînscriere impresar persoană juridică
reînscriere impresar persoană fizică
înscriere impresar instituţie de
spectacole sau concerte
înscriere menţiuni
|
Nr. intrare...................
Data.................
|
Domnule Director,
I. Subsemnatul/Subsemnata,
..........................................., domiciliat(ă)în.........................................................................,
str....................................................................nr.........,
bl.........., sc......., et......,
ap........judeţul/sectorul....................................., cod poştal
..................................., telefon.............................,
fax............................., e-mail ............................, act de
identitate
.............................seria.......nr.........................., eliberat
de......................................................................la data
de..........................,
CNP.............................................., în calitate
de..............................................., conform..............................................................,
solicit pentru
II..............................................................,
având număr de înregistrare în registrul comerţului/Registrul asociaţiilor şi
fundaţiilor......................................, cod unic de înregistrare/cod
de identificare fiscală......................................., cu sediul în
localitatea................................................,
str..............................................................nr........,
bl......., sc......., et......, ap........., judeţul/sectorul
............................................, cod poştal
......................., telefon
..........................................................., fax
....................................................., e-mail.........................................................,
website..................................................,
III. atestată/avizată pentru desfăşurarea de activităţi
de impresariat artistic;
care desfăşoară activităţi de impresariere a propriilor
producţii artistice,
în temeiul Ordonanţei Guvernului nr. 21/2007 privind
instituţiile şi companiile de spectacole sau concerte, precum şi desfăşurarea
activităţii de impresariat artistic, aprobată cu modificări şi completări prin
Legea nr. 353/2007,
următoarele:
reînscriere ca persoană fizică autorizată să desfăşoare
activităţi de impresariat artistic
reînscriere ca persoană juridică avizată să desfăşoare
activităţi de impresariat artistic
înscriere ca instituţie de spectacole sau concerte care
desfăşoară activităţi de impresariere a propriilor producţii artistice
înscriere/radiere menţiuni
A. Schimbarea sediului/domiciliului
în
localitatea.............................................,
str.................................................... nr........, bl......,
sc......, et......,
ap.........Judeţul/sectorul............................................, cod
poştal.......................,
telefon..........................................,
fax........................................, e-mail.........................................................,
website...................................................
B. Schimbarea reprezentantului persoanei juridice cu
Domnul/Doamna......................................,
domiciliat(ă)în....................................,
str....................................................... nr.........,
bl........., sc......., et......, ap.........
judeţul/sectorul..................................................., cod
poştal..................................., telefon.................................,fax..........................,
e-mail..........................., act de
identitate...........seria.......nr......................., eliberat
de..................................................... la data
de...........................,
CNP..................................................., în calitate
de...........................................................
C. Modificarea formei juridice
din................................................................
în............................................
D. Suspendarea activităţii
E. Reluarea activităţii
F. Altele
|