Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 2241 din 22 iulie 2008

pentru aprobarea listelor de cheltuieli eligibile pentru proiectele finantate in cadrul operatiunii 3.1.4 „Sustinerea conectarii scolilor la broadband" din domeniul major de interventie 3.1 „Sustinerea utilizarii tehnologiei informatiei si comunicatiilor" si in cadrul operatiunilor din domeniul major de interventie 3.2 „Dezvoltarea si cresterea eficientei serviciilor publice electronice", axa prioritara 3 „Tehnologia informatiei si comunicatiilor pentru sectoarele privat si public" din cadrul Programului operational sectorial „Cresterea competitivitatii economice" (POS CCE) 2007-2013

ACT EMIS DE: MINISTERUL ECONOMIEI SI FINANTELOR

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 562 din 25 iulie 2008



In temeiul art. 11 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 386/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Economiei şi Finanţelor, cu modificările şi completările ulterioare, şi al art. 13 din Hotărârea Guvernului nr. 759/2007 privind regulile de eligibilitate a cheltuielilor efectuate în cadrul operaţiunilor finanţate prin programele operaţionale, cu modificările şi completările ulterioare,

având în vedere prevederile Hotărârii Guvernului nr. 759/2007 privind regulile de eligibilitate a cheltuielilor efectuate în cadrul operaţiunilor finanţate prin programele operaţionale, cu modificările şi completările ulterioare,

ministrul economiei şi finanţelor emite următorul ordin:

Art. 1. - Se aprobă listele de cheltuieli eligibile pentru proiectele finanţate în cadrul operaţiunii 3.1.4 „Susţinerea conectării şcolilor la broadband" din domeniul major de intervenţie 3.1 „Susţinerea utilizării tehnologiei informaţiei şi comunicaţiilor"şi în cadrul operaţiunilor din domeniul major de intervenţie 3.2 „Dezvoltarea şi creşterea eficienţei serviciilor publice electronice", axa prioritară 3 „Tehnologia informaţiei şi comunicaţiilor pentru sectoarele privat şi public" din cadrul Programului operaţional sectorial „Creşterea competitivităţii economice" (POS CCE) 2007-2013, prevăzute în anexele nr. 1 şi 2, care fac parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 2. - Cheltuielile eligibile pentru operaţiunile menţionate la art. 1 vor respecta prevederile prezentului ordin, ale Hotărârii Guvernului nr. 759/2007 privind regulile de eligibilitate a cheltuielilor efectuate în cadrul operaţiunilor finanţate prin programele operaţionale, cu modificările şi completările ulterioare.

Art. 3. - (1) Pentru a fi eligibile pentru finanţarea în cadrul operaţiunilor menţionate la art. 1, toate cheltuielile trebuie să facă parte din categoriile de cheltuieli menţionate în prezentul ordin, să corespundă obiectivelor axei prioritare 3 „Tehnologia informaţiei şi comunicaţiilor pentru sectoarele privat şi public" şi să fie coerente cu obiectivele şi rezultatele proiectelor propuse spre finanţare.

(2) Procedurile de achiziţie derulate pentru efectuarea cheltuielilor eligibile trebuie să fie în conformitate cu prevederile legale în vigoare privind achiziţiile publice.

Art. 4. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României Partea I.

Ministrul economiei şi finanţelor,

Varujan Vosganian

ANEXA Nr. 1

LISTA

de cheltuieli eligibile pentru proiectele finanţate în cadrul operaţiunii 3.1.4 „Susţinerea conectării şcolilor la broadband" din domeniul major de intervenţie 3.1 „Susţinerea utilizării tehnologiei informaţiei şi comunicaţiilor", axa prioritară 3 „Tehnologia informaţiei şi comunicaţiilor pentru sectoarele privat şi public" din cadrul Programului operaţional sectorial „Creşterea competitivităţii economice" (POS CCE) 2007-2013

1. Cheltuieli cu servicii de consultanţă

1.1.  Cheltuieli cu servicii de consultanţă pentru elaborarea proiectului tehnic, studiului de fezabilitate, conform cerinţelor din Ghidul solicitantului

1.2.   Cheltuieli cu servicii de consultanţă în domeniul managementului proiectului

2. Cheltuieli pentru avize, acorduri, autorizaţii

2.1. Cheltuieli pentru obţinerea acordurilor, avizelor şi autorizaţiilor aferente activităţilor eligibile ale operaţiunii, inclusiv elaborarea documentaţiilor necesare

3. Cheltuieli pentru achiziţionarea de echipamente TIC

3.1. Cheltuieli pentru achiziţionarea de servere, calculatoare tip   desktop/portabile,   monitoare,   echipamente   de   reţea, dispozitive pentru conectare, echipamente periferice, justificate din punctul de vedere al implementării proiectului

3.2. Cheltuieli de instalare, configurare, dacă este cazul şi dacă nu sunt cuprinse în preţul de achiziţie al echipamentelor

4. Cheltuieli pentru dotări

4.1.   Cheltuieli pentru dotări care pot intra în categoria mijloacelor fixe şi/sau obiectelor de inventar, care nu intră în categoria de cheltuieli de la pct. 3, necesare pentru şi în legătură directă cu implementarea proiectului

4.2.  Cheltuieli de instalare, dacă este cazul şi dacă nu sunt cuprinse în preţul de achiziţie al dotărilor

5.  Cheltuieli pentru achiziţionarea de aplicaţii informatice şi licenţe

5.1. Cheltuieli pentru achiziţionarea licenţelor software pentru server, licenţelor software necesare operării calculatoarelor personale tip desktop/portabile, licenţelor software pentru pachetele tip office şi soluţiilor de securitate software

5.2.  Cheltuieli pentru achiziţionarea aplicaţiei software de monitorizare a reţelei

6.  Cheltuieli pentru conectarea la infrastructura broadband, exclusiv plata abonamentului

7.  Cheltuieli pentru realizarea şi configurarea reţelei LAN necesare pentru funcţionarea proiectului (doar în interiorul clădirii/clădirilor unde se implementează proiectul)

8.   Cheltuieli pentru organizarea de cursuri de formare profesională specifică

8.1.  Cheltuieli legate de pregătirea personalului care va gestiona/asigura mentenanţa şi securitatea reţelei de comunicaţii electronice

8.2.   Cheltuieli legate de pregătirea personalului (cadre didactice) care va utiliza reţeaua de comunicaţii electronice

9. Cheltuieli pentru auditare intermediară/finală a proiectului 9.1. Cheltuieli cu servicii de auditare intermediară şi finală pentru proiect, inclusiv auditarea securităţii reţelei şi aplicaţiei software de monitorizare

10. Cheltuieli de informare şi publicitate pentru proiect

11.  Cheltuieli necesare pentru realizarea achiziţiilor publice (inclusiv servicii de asistenţă juridică în scopul elaborării documentaţiei de atribuire şi/sau al aplicării procedurilor de atribuire a contractelor de achiziţie publică)

12.  Cheltuieli aferente managementului de proiect, dacă nu au fost acoperite în cadrul cheltuielilor de la pct. 1.2

12.1. Cheltuieli salariale cu personalul contractual

12.2. Cheltuieli de deplasare

12.3. Transport de bunuri

12.4.  Birotică

12.5. Achiziţia de echipamente TIC

ANEXA Nr. 2

LISTA

de cheltuieli eligibile pentru proiectele finanţate în cadrul operaţiunilor din domeniul major de intervenţie 3.2 „Dezvoltarea şi creşterea eficienţei serviciilor publice electronice", axa prioritară 3 „Tehnologia informaţiei şi comunicaţiilor pentru sectoarele privat şi public, din cadrul Programului operaţional sectorial „Creşterea competitivităţii economice" (POS CCE) 2007-2013

1. Cheltuieli cu servicii de consultanţă

1.1.  Cheltuieli cu servicii de consultanţă pentru elaborarea proiectului tehnic, studiului de fezabilitate, conform cerinţelor din Ghidul solicitantului

1.2.   Cheltuieli cu servicii de consultanţă în domeniul managementului proiectului

2. Cheltuieli pentru avize, acorduri, autorizaţii

2.1. Cheltuieli pentru obţinerea acordurilor, avizelor şi autorizaţiilor aferente activităţilor eligibile ale operaţiunii, inclusiv elaborarea documentaţiilor necesare

3. Cheltuieli pentru achiziţionarea de echipamente TIC

3.1. Cheltuieli pentru achiziţionarea de servere, calculatoare tip desktop/portabile, monitoare, echipamente de reţea, dispozitive pentru conectare, echipamente periferice, justificate din punctul de vedere al implementării proiectului

3.2.  Cheltuieli de instalare, configurare, dacă este cazul şi dacă nu sunt cuprinse în preţul de achiziţie al echipamentelor

4. Cheltuieli pentru dotări

4.1.   Cheltuieli pentru dotări care pot intra în categoria mijloacelor fixe şi/sau obiectelor de inventar, care nu intră în categoria de cheltuieli de la pct. 3, necesare pentru şi în legătură directă cu implementarea proiectului

4.2.  Cheltuieli de instalare, dacă este cazul şi dacă nu sunt cuprinse în preţul de achiziţie al dotărilor

5.  Cheltuieli pentru achiziţionarea de aplicaţii informatice şi licenţe

5.1.       Cheltuieli pentru achiziţionarea aplicaţiilor software/licenţelor necesare implementării proiectului, inclusiv a soluţiilor de securitate software

5.2.  Cheltuieli pentru achiziţionarea de aplicaţii informatice (pentru realizarea cărora poate fi necesară parcurgerea următoarelor etape: analiza cerinţelor, proiectare, implementare şi testare)

5.3.  Cheltuieli pentru dezvoltarea conţinutului digital iniţial necesar pentru implementarea proiectului

5.4. Cheltuieli pentru configurarea şi implementarea bazelor de date, migrarea şi integrarea diverselor structuri de date existente, dacă acestea nu au fost acoperite în cadrul cheltuielilor de la pct. 5.2

5.5.  Cheltuieli pentru realizarea unui website/portal (dacă acestea nu au fost acoperite în cadrul cheltuielilor de la pct. 5.2) şi pentru achiziţionarea numelui de domeniu pentru acest website

5.6.  Cheltuieli pentru achiziţionarea şi implementarea de soluţii de semnătură electronică şi plată electronică

6. Cheltuieli pentru conectarea la infrastructura broadband

7.  Cheltuieli pentru realizarea şi configurarea reţelei LAN necesare pentru funcţionarea proiectului (doar în interiorul clădirii/clădirilor unde se implementează proiectul)

8.   Cheltuieli pentru organizarea de cursuri de formare profesională specifică

8.1.  Cheltuieli legate de pregătirea personalului care va utiliza produsele software implementate

8.2.  Cheltuieli legate de pregătirea personalului care va asigura mentenanţa soluţiei, dacă acesta este angajat al beneficiarului

9. Cheltuieli pentru auditare intermediară/finală a proiectului 9.1. Cheltuieli cu servicii de auditare intermediară şi finală pentru proiect, inclusiv auditarea securităţii aplicaţiei informatice

10. Cheltuieli de informare şi publicitate pentru proiect

11.  Cheltuieli necesare pentru realizarea achiziţiilor publice (inclusiv servicii de asistenţă juridică în scopul elaborării documentaţiei de atribuire şi/sau al aplicării procedurilor de atribuire a contractelor de achiziţie publică)

12.  Cheltuieli aferente managementului de proiect, dacă nu au fost acoperite în cadrul cheltuielilor de la pct. 1.2

12.1. Cheltuieli salariale cu personalul contractual

12.2. Cheltuieli de deplasare

12.3. Transport de bunuri

12.4.  Birotică

12.5. Achiziţia de echipamente TIC


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 2241/2008

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 2241 din 2008
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 2241/2008
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu