Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.223 din 17.05.2017

pentru aprobarea Metodologiei privind emiterea avizului în vederea autorizării furnizorilor de formare profesională a adulţilor în ocupaţiile din domeniul reglementat de Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă
ACT EMIS DE: Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 443 din 14 iunie 2017



SmartCity1

Având în vedere prevederile art. 28 alin. (1) lit. e) din Ordonanţa Guvernului nr. 129/2000 privind formarea profesională a adulţilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, ale art. 31 alin. (1) din Normele metodologice de aplicare a prevederilor Ordonanţei Guvernului nr. 129/2000 privind formarea profesională a adulţilor, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 522/2003, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale punctului B1 lit. b) din anexa nr. 6 la Metodologia de autorizare a furnizorilor de formare profesională a adulţilor, aprobată prin Ordinul ministrului muncii, solidarităţii sociale şi familiei şi al ministrului educaţiei, cercetării şi tineretului nr. 353/5.202/2003, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul prevederilor art. 3 alin. (2) şi art. 14 alin. (3) din Regulamentul de organizare şi funcţionare al Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1.490/2004, cu modificările şi completările ulterioare,inspectorul general al Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă emite următorul ordin: Articolul 1Se aprobă Metodologia privind emiterea avizului în vederea autorizării furnizorilor de formare profesională a adulţilor în ocupaţiile din domeniul reglementat de Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă, denumit în continuare Inspectorat General, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. Articolul 2(1) Personalul cu atribuţii în procesul de avizare din cadrul Inspectoratului General va lua măsuri pentru aplicarea prezentului ordin.(2) Prevederile prezentului ordin se aplică documentaţiilor transmise spre avizare începând cu data intrării în vigoare. Articolul 3(1) Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.(2) La data intrării în vigoare a prezentului ordin se abrogă Ordinul inspectorului general al Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă nr. 1.124/IG/2008*) pentru aprobarea Procedurii privind emiterea avizului în vederea autorizării furnizorilor de formare profesională în ocupaţia „cadru tehnic cu atribuţii în domeniul prevenirii şi stingerii incendiilor" şi Ordinul inspectorului general al Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă nr. 104/IG/2014 pentru aprobarea Procedurii privind emiterea avizului în vederea autorizării furnizorilor de formare profesională în ocupaţiile din domeniul reglementat de Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 215 din 26 martie 2014.*) Ordinul inspectorului general al Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă nr. 1.124/IG/2008 nu a fost publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I. Inspectorul general al Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă,Daniel-Marian DragneANEXĂMETODOLOGIE privind emiterea avizului în vederea autorizării furnizorilor de formare profesională a adulţilor în ocupaţiile din domeniul reglementat de Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă Capitolul IDispoziţii generale Articolul 1(1) Metodologia privind emiterea avizului în vederea autorizării furnizorilor de formare profesională a adulţilor în ocupaţiile din domeniul reglementat de Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă, denumită în continuare Metodologie, reglementează modul de emitere a avizului prevăzut la pct. B1 lit. b) din anexa nr. 6 la Metodologia de autorizare a furnizorilor de formare profesională a adulţilor, aprobată prin Ordinul ministrului muncii, solidarităţii sociale şi familiei şi al ministrului educaţiei, cercetării şi tineretului nr. 353/5.202/2003, cu modificările şi completările ulterioare, în vederea autorizării furnizorilor de formare profesională a adulţilor, denumiţi în continuare furnizori de formare, pentru ocupaţiile din domeniul reglementat de Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă, denumit în continuare Inspectoratul General. (2) Ocupaţiile din domeniul reglementat de Inspectoratul General sunt:a)inspector protecţie civilă - cod COR 121303; b)proiectant sisteme de securitate - cod COR 215119; c)inginer sisteme de securitate - cod COR 215222; d)tehnician pentru sisteme de detecţie, supraveghere video, control acces - cod COR 352130; e)şef compartiment pentru prevenire - cod COR 541101; f)şef formaţie intervenţie, salvare şi prim ajutor - cod COR 541102; g)specialist pentru prevenire - cod COR 541103; h)servant pompier - cod COR 541104; i)şef grupă intervenţie - cod COR 541105; j)şef echipă specializată - cod COR 541106; k)şef serviciu voluntar/privat pentru situaţii de urgenţă - cod COR 541901; l)cadru tehnic cu atribuţii în domeniul prevenirii şi stingerii incendiilor - cod COR 541902; m)ignifugator - cod COR 713104; n)operator termoprotecţie - cod COR 713105; o)operator în verificarea, reîncărcarea şi repararea stingătoarelor de incendiu - cod COR 723306; p)operator în verificarea, întreţinerea şi repararea autospecialelor destinate apărării împotriva incendiilor - cod COR 723308; q)operator în verificarea, întreţinerea şi repararea instalaţiilor speciale de prevenire şi stingere a incendiilor - cod COR 742104; r)tehnician pentru sisteme şi instalaţii de semnalizare, alarmare şi alertare în caz de incendiu - cod COR 742105; s)tehnician pentru sisteme şi instalaţii de limitare şi stingere a incendiilor - cod COR 742106. Articolul 2(1) În sensul prezentei metodologii, avizarea reprezintă activitatea de analiză a documentaţiei depuse de furnizori de formare în ocupaţiile menţionate la art. 1 alin. (2).(2) Activitatea de analiză se execută de către personalul din cadrul Direcţiei pregătire pentru intervenţie şi rezilienţa comunităţilor, desemnat prin ordin de zi pe unitate.(3) Avizul pentru ocupaţiile menţionate la art. 1 alin. (2) se emite de către inspectorul general al Inspectoratului General, în baza referatului întocmit de către personalul desemnat, specificat la alin. (2), avizat de şeful Direcţiei pregătire pentru intervenţie şi rezilienţa comunităţilor, verificat de şeful Serviciului protecţie şi rezilienţa comunităţilor.(4) Soluţionarea cererilor de avizare se face în termen de 30 de zile de la data înregistrării.(5) Organizarea şi coordonarea activităţii sunt asigurate de Direcţia pregătire pentru intervenţie şi rezilienţa comunităţilor. Capitolul IIAtribuţii Articolul 3Şeful Direcţiei pregătire pentru intervenţie şi rezilienţa comunităţilor are următoarele atribuţii: a)analizează cererile de avizare însoţite de documentele aferente, pe care le repartizează Serviciului protecţie şi rezilienţa comunităţilor; b)avizează referatul întocmit şi propune aprobarea proiectelor de răspuns către solicitanţi/avizelor în vederea autorizării furnizorilor de formare pe baza acestora. Articolul 4Şeful serviciului protecţie şi rezilienţa comunităţilor are următoarele atribuţii: a)nominalizează personalul care va analiza solicitarea; b)verifică referatul întocmit şi proiectele de răspuns către solicitanţi/avizele în vederea autorizării furnizorilor de formare pe baza acestora. Articolul 5(1) Personalul desemnat să soluţioneze solicitarea are următoarele atribuţii:a)analizează documentaţiile repartizate şi întocmeşte referatul şi proiectul de răspuns către solicitant/avizul; b)asigură circuitul de avizare/aprobare, pe cale ierarhică, a referatului şi proiectului de răspuns/avizului; c)urmăreşte transmiterea către solicitanţi a avizelor şi a documentaţiilor vizate spre neschimbare sau, după caz, a deciziilor de respingere a eliberării avizelor. (2) Evidenţa avizelor şi răspunsurilor eliberate, precum şi a celorlalte documente întocmite pe parcursul activităţii de avizare se ţine în registrul de evidenţă al cărui model este prevăzut în anexa nr. 1 şi se va gestiona de către personalul desemnat în acest scop, nominalizat în ordinul de zi pe unitate. Capitolul IIIDesfăşurarea activităţii de avizare Articolul 6(1) Activitatea de avizare se desfăşoară la solicitarea furnizorului de formare, prin depunerea de către acesta a cererii de emitere a avizului, însoţită de dosarul de avizare, în două exemplare distincte.(2) Documentele prevăzute la alin. (1) se depun direct la Inspectoratul General sau se transmit prin poştă.(3) Documentele pot fi depuse şi în format electronic, însoţite de semnătura electronică, la adresa avizarefurnizori@igsu.ro sau pe suport magnetic (CD/DVD).(4) Modelul cererii este prevăzut în anexa nr. 2. Articolul 7(1) Dosarul de avizare trebuie să cuprindă următoarele documente:a)opisul dosarului; b)programa de pregătire, întocmită în conformitate cu standardele ocupaţionale recunoscute la nivel naţional, respectiv cu standardele de pregătire profesională, aprobate în condiţiile reglementărilor în vigoare. c)lista formatorilor care vor participa la desfăşurarea programului de formare şi temele alocate acestora; d)CV-ul fiecărui formator, semnat şi datat de către titular, în care să se detalieze experienţa în specialitatea corespunzătoare programului de formare; e)certificate, brevete, adeverinţe sau alte documente din care să rezulte experienţa necesară în domeniul prevenirii şi gestionării situaţiilor de urgenţă. (2) Documentele prevăzute la alin. (1) lit. e) se depun în copie, certificate pentru conformitate cu originalele de către persoana care, potrivit legii, este reprezentantul legal al furnizorului de formare.(3) Fiecare filă a dosarului de avizare trebuie să fie numerotată şi ştampilată.(4) Pe ultima pagină este consemnat numărul total de file existente, sub semnătura reprezentantului legal al furnizorului de formare.(5) Opisul dosarului de avizare se completează conform modelului prevăzut în anexa nr. 3. Articolul 8Pentru fiecare solicitare, inclusiv în cazul respingerilor documentaţiei, furnizorul de formare va respecta prevederile art. 6 alin. (1), în ceea ce priveşte solicitarea de obţinere a avizului de la Inspectoratul General. Articolul 9(1) Programele de formare profesională se elaborează în concordanţă cu standardele ocupaţionale recunoscute la nivel naţional, respectiv cu standardele de pregătire profesională, aprobate în condiţiile reglementărilor în vigoare.(2) Pentru ocupaţiile la care sunt elaborate standarde ocupaţionale conform Ordinului ministrului educaţiei şi cercetării ştiinţifice nr. 3.170/2015 privind aprobarea modelului de Standard ocupaţional pentru educaţie şi formare profesională, cu modificările ulterioare, şi aprobate de către Autoritatea Naţională pentru Calificări, personalul desemnat verifică respectarea condiţiilor şi cerinţelor prevăzute în cuprinsul acestora.(3) Pentru ocupaţiile pentru care nu s-au elaborat standarde ocupaţionale, verificarea se face în raport cu standardele de pregătire profesională şi/sau reglementările în vigoare privind formarea profesională a adulţilor. Articolul 10Criteriile de evaluare în vederea emiterii avizului au în vedere următoarele elemente: a)programa de pregătire să fie în concordanţă cu standardele ocupaţionale recunoscute la nivel naţional, respectiv cu standardele de pregătire profesională, aprobate în condiţiile reglementărilor în vigoare; b)formatorii să deţină experienţa necesară în domeniul prevenirii şi gestionării situaţiilor de urgenţă de minimum 5 ani. Articolul 11(1) La analizarea programei de pregătire, personalul desemnat are în vedere dacă:a)structura programei de pregătire este în concordanţă cu anexa nr. 2 la Metodologia de autorizare a furnizorilor de formare profesională a adulţilor, aprobată prin Ordinul ministrului muncii, solidarităţii sociale şi familiei şi al ministrului educaţiei, cercetării şi tineretului nr. 353/5.202/2003, cu modificările şi completările ulterioare; b)fiecare modul/disciplină permite dobândirea cunoştinţelor prevăzute de unitatea de competenţă; c)obiectivele generale ale programului sunt formulate în conformitate cu unităţile de competenţă din standardul ocupaţional; d)pentru fiecare disciplină, obiectivele de referinţă sunt rezultate din interpretarea activităţilor-cheie reprezentate de elementele de competenţă conţinute de standardul ocupaţional; e)conţinutul tematic:este adecvat nivelului de pregătire al participanţilor; este formulat în concordanţă cu terminologia şi legislaţia în vigoare; asigură dobândirea unităţilor de competenţă vizate; este adecvat tipului programului de pregătire (iniţiere, perfecţionare, specializare, calificare) definit potrivit prevederilor art. 8 alin. (3) din Ordonanţa Guvernului nr. 129/2000 privind formarea profesională a adulţilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare; f)metodele/formele de activitate sunt adecvate procesului de formare şi sunt stabilite în concordanţă cu conţinutul tematic; g)mijloacele de instruire şi materialele de învăţare sunt corespunzătoare pentru atingerea obiectivelor de referinţă, respectiv pentru dobândirea competenţelor specifice; h)criteriile de evaluare asigură cuantificarea rezultatelor obţinute în urma desfăşurării procesului de pregătire şi sunt în conformitate cu criteriile de realizare din standardul ocupaţional.
(2) Pentru ocupaţiile la care există programe-cadru aprobate prin hotărâri ale Consiliului Naţional al Calificărilor şi Formării Profesionale a Adulţilor/Autorităţii Naţionale pentru Calificări, personalul desemnat verifică dacă programa de pregătire respectă cerinţele programei-cadru.
Articolul 12În urma analizării dosarelor, personalul desemnat întocmeşte un referat, conform modelului din anexa nr. 4. Articolul 13(1) Rezultatul activităţii de avizare se concretizează, după caz, în:a)emiterea avizului în vederea autorizării furnizorului de formare, când sunt îndeplinite toate condiţiile prevăzute în prezenta metodologie; b)respingerea cererii de avizare. (2) Avizul emis sau adresa de respingere a solicitării, după caz, se întocmeşte în două exemplare şi se semnează de către inspectorul general şi prim adjunctul inspectorului general.(3) În cazul respingerii eliberării avizului, în adresa de răspuns se vor consemna motivele care au stat la baza acesteia.(4) Un exemplar al documentelor prevăzute la alin. (2) se păstrează de către personalul desemnat cu gestionarea evidenţei solicitărilor, iar al doilea se transmite solicitantului împreună cu un exemplar al documentaţiei.(5) Dosarul de avizare, pentru care s-a emis avizul, se ştampilează pe fiecare filă cu ştampila triunghiulară cu inscripţia: „Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă - Vizat spre neschimbare - 2", prin grija personalului desemnat cu gestionarea evidenţei solicitărilor.(6) În cazul depunerii în format electronic a dosarului de avizare, premergător activităţilor prevăzute la alin. (5), se realizează listarea documentelor prevăzute în opis.(7) Adresele de respingere ale solicitărilor depuse în format electronic se vor transmite prin email, fără returnarea documentaţiei depuse. Articolul 14(1) Avizul prevăzut la art. 2 alin. (3) este valabil doar pentru o singură autorizare de 4 ani, iar valabilitatea acestuia curge de la data eliberării autorizaţiei de organizare a programului de formare profesională.(2) Modelul de aviz este prevăzut în anexa nr. 5 la prezenta metodologie. Articolul 15(1) Emiterea unui nou aviz poate fi solicitată în următoarele situaţii:a)la reautorizarea furnizorului de formare în vederea desfăşurării de cursuri de formare profesională în ocupaţiile din domeniul reglementat de Inspectoratul General; b)atunci când avizul eliberat anterior a fost pierdut, deteriorat sau distrus. (2) Pentru situaţiile prevăzute la alin. (1) lit. a) este necesară reluarea procedurii de avizare.(3) Pentru situaţia prevăzută la alin. (1) lit. b) se emite un duplicat, conform modelului prevăzut la art. 14 alin. (1), cu menţiunea „DUPLICAT", cu aceeaşi perioadă de valabilitate ca şi cea a avizului iniţial.
Capitolul IVDispoziţii finale Articolul 16(1) Un exemplar al documentaţiei depuse în vederea obţinerii avizului, precum şi un exemplar al avizului/adresei de răspuns se păstrează la structura emitentă a acestuia/acesteia timp de 5 ani.(2) Direcţia pregătire pentru intervenţie şi rezilienţa comunităţilor asigură întocmirea şi actualizarea periodică a listei cu furnizorii de formare care au obţinut avizul în vederea autorizării, postată pe pagina web a Inspectoratului General. Articolul 17Anexele nr. 1-5 fac parte integrantă din prezenta metodologie.
ANEXA Nr. 1la metodologie REGISTRUL DE EVIDENŢĂ a avizelor şi a adreselor de respingere emise la solicitările de avizare a documentaţiilor în vederea autorizării furnizorilor de formare profesională a adulţilor în ocupaţii din domeniul reglementat de Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă

Nr. de înregistrare/ dată Ocupaţia şi tipul programului Societatea/ Instituţia Adresa Telefon, fax, e-mail, pagină web Ce s-a emis Observaţii
Aviz (număr/dată) Adresă de respingere (număr/dată)

ANEXA Nr. 2la metodologie

Denumirea furnizorului ........ ................ ........ Numărul de înregistrare ......
Sediul social ........ ................ ........ .............. Data ........ ........ ..............
Adresa de corespondenţă ........ ........ ..........
Telefon ........ ........ ..........
Fax ........ ........ ...............
www. ........ ........ .............
E-mail ........ ........ ...........

Către INSPECTORATUL GENERAL PENTRU SITUAŢII DE URGENŢĂ Domnului Inspector General CERERE pentru emiterea avizului în vederea autorizării ca furnizor de formare profesională a adulţilor Subsemnatul/Subsemnata, ........ ................ .........., cu domiciliul în judeţul ........ ........ .............., municipiul/oraşul/ comuna/sectorul............., str. ........ ........ ............ nr. ............, bl. ........, sc. ....., et. ......., ap. ......., codul poştal ............, tel. ................, fax ........ ........., e-mail ............., în calitate de ................, al ........ ........ ..........., în conformitate cu prevederile art. 28 alin. (1) lit. e) din Ordonanţa Guvernului nr. 129/2000 privind formarea profesională a adulţilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 31 alin. (1) din Normele metodologice de aplicare a prevederilor Ordonanţei Guvernului nr. 129/2000 privind formarea profesională a adulţilor, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 522/2003, cu modificările şi completările ulterioare, solicit emiterea avizului în vederea autorizării ........ ........ ............. ca furnizor de formare profesională în ocupaţia „........ .............." - cod COR - ........ ........ .............. . Anexez documentele prevăzute de actele normative în vigoare, conform opisului. Declar pe propria răspundere că documentele prezentate în copie sunt conforme cu originalul. Semnătura ........ ......... L.S. ANEXA Nr. 3la metodologie OPISUL cu documentele dosarului de avizare

Nr. crt. Denumirea documentului Nr. şi data actului Emitent Nr. file

ANEXA Nr. 4la metodologie Model -REFERAT I. Date de identificare ale specialistului care face evaluarea Gradul, numele şi prenumele ........ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ......... Serviciul ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ........ Numit prin O.Z.U. nr. ........ ................ ................ ........ .......... din ........ ................ ................ .............. Nr. de înregistrare a dosarului ........ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ........ Data primirii documentaţiei ........ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ............. Data predării referatului ........ ................ ................ ................ ................ ................ ........ .............. II. Date referitoare la solicitant Denumirea furnizorilor de formare ........ ................ ................ ................ ................ ................ ........... Forma de organizare sau statutul juridic/CUI, act de constituire etc. ........ ................ ................ ........ Reprezentată prin ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............... Sediul social al persoanei juridice: Str. ........ ........ ............... nr. ...., bl. ...., sc. ...., ap. ...., cod poştal ......., localitatea ........ ........, judeţul/sectorul ........., telefon ........ ........ .........., fax ........ ........ .........., e-mail ........ ................ .............. III. Constatări privind documentaţia transmisă în vederea obţinerii avizului: 1. Programa de pregătire ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............... 2. Formatorii propuşi pentru programul de formare ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............... 3. Alte constatări ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............... ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............... IV. Se propune emiterea avizului: Da [ ] Nu [ ] V. Observaţii Observaţii ale evaluatorului: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............... ........ ................ .......... (semnătura evaluatorului) ANEXA Nr. 5la metodologie MINISTERUL AFACERILOR INTERNE DEPARTAMENTUL PENTRU SITUAŢII DE URGENŢĂ INSPECTORATUL GENERAL PENTRU SITUAŢII DE URGENŢĂ AVIZ*) *) Avizul este valabil doar însoţit de documentaţia vizată spre neschimbare.nr. ....... din ........... La Cererea ........ ........ .........., înregistrată cu nr. ...... din ......., în baza prevederilor art. 11 lit. l) din Regulamentul de organizare şi funcţionare al Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1.490/2004, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale anexei nr. 6 la Metodologia de autorizare a furnizorilor de formare profesională a adulţilor, aprobată prin Ordinul ministrului muncii, solidarităţii sociale şi familiei şi al ministrului educaţiei, cercetării şi tineretului nr. 353/5.202/2003, cu modificările şi completările ulterioare, Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă emite avizul în vederea autorizării ........ ................ .......... ca furnizor de formare profesională în ocupaţia de „........ ........." - cod COR - ............. . Inspector general, ........ ............ N O T Ă: Se anexează un exemplar al documentaţiei conţinând ...... pagini ştampilate spre neschimbare.



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 223/2017

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 223 din 2017
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 223/2017
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu