Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 2004 din 28 august 2006

privind aprobarea statelor de functii si de personal pentru instantele militare

ACT EMIS DE: MINISTERUL JUSTITIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 783 din 15 septembrie 2006



In conformitate cu prevederile art. 135 alin. (2) din Legea nr. 304/2004 privind organizarea judiciară, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,

în temeiul Hotărârii Guvernului nr. 554/2006 privind stabilirea numărului maxim de posturi pentru instanţele militare,

în acord cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 83/2005 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Justiţiei, cu modificările şi completările ulterioare,

ministrul justiţiei emite următorul ordin:

Art. 1. - Se aprobă statele de funcţii şi de personal pentru instanţele militare, prevăzute în anexele nr. 1-6*) care fac parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 2. - Prezentul ordin intră în vigoare la data publicării în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul justiţiei,

Monica Luisa Macovei

*) Anexele nr. 1 -6 sunt reproduse în facsimil.

ANEXA Nr. 1

CURTEA MILITARĂ   DE APEL

Nr. crt.

CATEGORIA DE PERSONAL

DENUMIREA FUNCŢIEI

NUMĂR

DE POSTURI

OBSERVAŢII

1

JUDECĂTORI

Preşedinte

1

JUDECĂTORI MILITARI

2

Vicepreşedinte

1

3

Judecători

5

4

TOTAL

7

5

PERSONAL AUXILIAR DE SPECIALITATE

Prim - Grefier

1

6

Grefieri

8

7

Arhivar registrator

1

8

Agent procedural

1

9

Aprod

1

10

TOTAL

12

11

FUNCŢIONARI PUBLICI

Manager economic (Inspector clasa I)

1

12

Contabil şef (Inspector clasa I)

1

13

Referent clasa III

2

14

Informatician (Inspector clasa I)

1

15

TOTAL

5

16

CADRE MILITARE ACTIVE (Sof.)

Documente clasificate

1

17

Formaţiune de cazarmare

1

18

TOTAL

2

19

PERSONAL CIVIL CONTRACTUAL

Muncitori calificaţi

5

20

îngrijitor

1

21

TOTAL

6

TOTAL CURTEA MILITARĂ DE APEL

32

ANEXA Nr. 2

TRIBUNALUL MILITAR TERITORIAL BUCUREŞTI

Nr.

crt.

CATEGORIA DE PERSONAL

DENUMIREA FUNCTIEI

NUMĂR

DE POSTURI

OBSERVAŢII

1

JUDECĂTORI

Preşedinte

1

JUDECĂTORI MILITARI

2

Vicepreşedinte

1

3

Judecători

4

4

TOTAL

6

5

PERSONAL AUXILIAR DE SPECIALITATE

Prim - Grefier

1

6

Grefieri

9

din care 1 cadru militar activ (Sof.)

7

Arhivar registrator

2

8

Agent procedural

1

9

TOTAL

13

10

FUNCŢIONARI PUBLICI

Contabil şef (Inspector clasa I)

1

11

12

Referent clasa III

2

TOTAL

3

13

PERSONAL CIVIL CONTRACTUAL

îngrijitor

1

14

TOTAL

1

TOTAL TRIBUNALUL MILITAR TERITORIAL BUCUREŞTI

23

ANEXA Nr. 3

TRIBUNALUL MILITAR BUCUREŞTI

Nr. crt.

CATEGORIA DE PERSONAL

DENUMIREA FUNCŢIEI

NUMĂR

DE POSTURI

OBSERVAŢII

1

JUDECĂTORI

Preşedinte

1

JUDECĂTORI MILITARI

2

Vicepreşedinte

1

3

Judecători

3

4

TOTAL

5

5

PERSONAL AUXILIAR DE SPECIALITATE

Grefier Şef la Judecătorie

1

6

Grefieri

6

7

Arhivar registrator

1

8

Agent procedural

1

9

TOTAL

9

10

PERSONAL CIVIL CONTRACTUAL

îngrijitor

1

11

TOTAL

1

TOTAL TRIBUNALUL MILITAR BUCUREŞTI

15

ANEXA Nr. 4

TRIBUNALUL MILITAR CLUJ

Nr. crt.

CATEGORIA DE PERSONAL

DENUMIREA FUNCŢIEI

NUMĂR

DE POSTURI

OBSERVAŢII

1

JUDECĂTORI

Preşedinte

1

JUDECĂTORI MILITARI

2

Vicepreşedinte

1

3

Judecători

3

4

TOTAL

5

5

PERSONAL

AUXILIAR DE

SPECIALITATE

Grefier Şef

1

6

Grefieri

5

din care 2 cadre militare active (Sof.)

7

Arhivar registrator

2

8

Agent procedural

1

9

TOTAL

9

10

FUNCŢIONARI PUBLICI

Informatician (Inspector clasa I)

1

11

Referent clasa III

1

12

TOTAL

2

13

PERSONAL CIVIL CONTRACTUAL

îngrijitor

1

14

TOTAL

1

TOTAL   TRIBUNALUL MILITAR CLUJ

17

ANEXA Nr. 5

TRIBUNALUL MILITAR IAŞI

Nr. crt.

CATEGORIA DE PERSONAL

DENUMIREA FUNCŢIEI

NUMĂR

DE POSTURI

OBSERVAŢII

1

JUDECĂTORI

Preşedinte

1

JUDECĂTORI MILITARI

2

Vicepreşedinte

1

3

Judecători

2

4

TOTAL

4

5

PERSONAL AUXILIAR DE SPECIALITATE

Grefier Şef

1

6

Grefieri

5

din care 1 cadru militar activ (Sof.)

7

Arhivar registrator

2

8

Agent procedural

1

9

TOTAL

9

10

FUNCŢIONARI PUBLICI

Referent clasa III

1

11

TOTAL

1

12

PERSONAL CIVIL CONTRACTUAL

Ingrijitor

1

13

TOTAL

1

TOTAL TRIBUNALUL MILITAR IAŞI

15

ANEXA Nr. 6

TRIBUNALUL MILITAR TIMIŞOARA

Nr. crt.

CATEGORIA DE PERSONAL

DENUMIREA FUNCŢIEI

NUMĂR

DE POSTURI

OBSERVAŢII

1

JUDECĂTORI

Preşedinte

1

JUDECĂTORI MILITARI

2

Vicepreşedinte

1

3

Judecători

2

4

TOTAL

4

5

PERSONAL AUXILIAR DE SPECIALITATE

Grefier Şef

1

6

Grefieri

3

7

Arhivar registrator

1

8

Aprod

1

9

TOTAL

6

10

FUNCŢIONARI PUBLICI

Referent clasa III

1

11

TOTAL

1

12

PERSONAL CIVIL CONTRACTUAL

îngrijitor

1

13

TOTAL

1

TOTAL TRIBUNALUL MILITAR TIMIŞOARA

12


COMENTARII la Ordinul 2004/2006

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 2004 din 2006
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Legea 241 2013
    Buna ziua, Acest lucru este de a informa publicul în general că suntem în prezent sa dea împrumut la o rată scăzută a dobânzii de 3%. Daca sunteti interesati in aplicarea pentru un împrumut, să completați cererea de mai jos. Pentru mai multe detalii contactati-ne acum prin: +2348073676763 sau email: anitaloanfirm@hotmail.com INFORMAȚII IMPRUMUTAT NECESARE Nume: Țară: sex: Varsta: Telefon: Suma necesară: Ocupația: Durata de împrumut: Cu respect. Mrs.Isa Anita
ANONIM a comentat Hotărârea 416 2014
    ce preturi naspa
ANONIM a comentat Ordin 117 2010
    -nu face diferenta clara intre deseuri metalice si materiale metalice pentru care ANPM stabileste autorizatii de mediu diferite.Astfel fiind,operatorii care gestioneaza deseuri metalice sunt asimilati cu operatorii care recupereaza deseuri metalice din aceste materiale metalice ori nemetalice cum sunt,deseurile radiologice:filme radiologice si solutii din care se recupereaza argintul- activitati ce nu sunt cautate de functionarii cu atributii de control in puncte de lucru autorizate cu autorizatie integrata de APM CI SUNT CAUTATE IN PUNCTE DE LUCRU NEAUTORIZATE UNDE NU EXISTA.MOTIV PENTRU CARE,RESTURILE DIN PROCESELE DE RECUPERARE A ARGINTULUI DIN FILME ORI SOLUTII SUNT DEVERSATE IN CANALIZARE.
ANONIM a comentat Decretul 111 1951
    Decretul 111 din 1951 este considerat abuziv sau nu?
ANONIM a comentat Decretul 463 2014
    Aici este o oportunitate pentru oricine care este în probleme financiare și cei care sunt în nevoie de un împrumut pentru orice motiv, vom oferi împrumuturi la o rată foarte rezonabil de 2%, oferim toate tipurile de credite pentru persoane fizice și companii, angajat sau șomer, toți cei care sunt în nevoie de asistență financiară sunt binevenite. Mulți suferă și au nevoie de ajutor pentru a îmbunătăți standardul lor de viață, mulți sunt șomeri și au nevoie de ajutor financiar pentru a începe o afacere, mulți au nevoie de asistență financiară pentru a șterge facturile și datoriile lor. Nu conteaza ce tip de împrumut care aveți nevoie și pentru orice motiv contactati-ne astăzi, aceasta este o oportunitate de aur la ușa ta pas, contactati-ne astăzi, prin e-mail ca davidpetersonloanfirm@outlook.com și de a lua împrumut de azi. Daca sunteti interesati intr-o împrumut, atunci pur și simplu să ne contactați prin e-mail nostru de mai jos. Nume: David Peterson E-mail: davidpetersonloanfirm@outlook.com
ANONIM a comentat Decretul 463 2014
    Aici este o oportunitate pentru oricine care este în probleme financiare și cei care sunt în nevoie de un împrumut pentru orice motiv, vom oferi împrumuturi la o rată foarte rezonabil de 2%, oferim toate tipurile de credite pentru persoane fizice și companii, angajat sau șomer, toți cei care sunt în nevoie de asistență financiară sunt binevenite. Mulți suferă și au nevoie de ajutor pentru a îmbunătăți standardul lor de viață, mulți sunt șomeri și au nevoie de ajutor financiar pentru a începe o afacere, mulți au nevoie de asistență financiară pentru a șterge facturile și datoriile lor. Nu conteaza ce tip de împrumut care aveți nevoie și pentru orice motiv contactati-ne astăzi, aceasta este o oportunitate de aur la ușa ta pas, contactati-ne astăzi, prin e-mail ca davidpetersonloanfirm@outlook.com și de a lua împrumut de azi. Daca sunteti interesati intr-o împrumut, atunci pur și simplu să ne contactați prin e-mail nostru de mai jos. Nume: David Peterson E-mail: davidpetersonloanfirm@outlook.com
ANONIM a comentat Decretul 463 2014
    Bună ziua, Sunteți în căutarea pentru un împrumut de afaceri, credit de nevoi personale, împrumut acasă, etc ..? Va oferim personale și de afaceri de împrumut la orice individ interesat la dobândă 2% de la 1 la 30 de ani. Nume: Data nașterii: Sex: Stare civilă: Adresa: Oraș: Țară: telefon: Suma de împrumut: Durata de împrumut: Venitul lunar net. Contactati-ne: creditsolutionhome@outlook.com
ANONIM a comentat Legea 3 1977
    legea a fost f.buna,dar dupa 1989 pensionandu-ma in anul 1991, s-au repectat prevederile de calcul,dar din martie 1991 prin trecerea la milioane nu s-au respectat prevederile art.7 din lege privin IMPRESCRIPTIA si prin legi neconstitutionale si aplicate retroactiv,legea 19/2000, s-au diminuat sumele din decizia de pensionare cu 1 la 100000 rezultand o pensie de 0,26 roni(tot lei) din 2619 lei in decizie, in prezent,aug.2014,primesc numai 50%,adic a 1335 lei,..Milu Bajenaru Valentin,Brasov
ANONIM a comentat Ordin 73 2014
    As dori un raspuns competent la urmatoarea situatie cu care ne confruntam de luni de zile fara nici un rezultat in afara debransarii de la electrica si ramanerii astfel si fara apa de consum curent . Fiica mea a divortat si a facut partaj imobiliar din mai 2009, drept pentru care s-a prezentat la sediul enel oras Pantelimon pentru schimbare titular contract, vechiul contract fiind pe numele fostului sot. Deoarece acesta nu a fost de acord si beneficiaza de ,,cunostinte ''la Enel si primarie, nu s-a putut face aceasta modificare. Precizez ca in urma partajului, din cele 2 proprietati vecine, una i-a revenit mie, iar una lui , ambele imobile fiind bransate inca de la constructia lor prin plata costurilor ca sot si sotie la vremea respectiva. Fiind primii care am facut bransamentul,ulterior pe acest bransament s-au mai bransat alte 5 imobile. Fostul sot nu a fost de acord ca ea sa ramana bransata pe vechiul bransament, iar Enel Pantelimon a facut un proiect de bransare din capatul celalalt al strazii, cu costuri exorbitante , depeste 125 milioanelei. Cum pot rezolva legal acest lucru ,deoarece el intre timp a reziliat contractul pentru imobilul meu si am fost debransata chiar a doua zi de la contorul meu . Enel refuza rebransarea decat in conditiile puse de el , cand eu am facut cerere doar de schimbare titular contract cum se face de regula in situatii de divort si partaj. Precizez ca ea a platit mereu consumul prin banca chiar daca nu e titular de contract, in baza contorului detinut la imobil . Datorita abuzurilor fostului sot care uzeaza de relatii la primaria Pantelimon si la toti furnizorii de utilitati din localitate, au fost taiate toate utilitatile si cu mari costuri mi-am facut contractele si bransamente gaze , chiar daca imobilul avea utilitati inca din 2006. Cum pot demonstra ca astfel se face o discriminare ,iar lipsa de curent electric produce pagube imense, fiind singura casa unde poate locui ? De o alta rebransare nici nu poate fi vorba deoarece nu detin banii necesari si nici nu-i vad rostul atata timp cat bransarea s-a facut cu banii nostri in 1996 ca sot si sotie ,iar pentru rebransare la gaze am imprumutat banii sa platesc cca 60 milioane lei , deoarece aici nu aveam contor separat, si s-a facut in mai bine de 5luni . Astept sa-mi dati un sfat pe mail deoarece suntem disperati ca nu se poate rezolva decat cu aceste costuri propuse prin proiect. Putem demonstra cu acte si raspunsurile primite de la toate forurile,ENEL inclusiv de la ANRE , care a gasit ca solutia data de Enel Pantelimon jud Ilfov aste singura legala si ca trebuie sa platesc peste 125 milioane lei pentru a avea current electric si apa de consum . Datorita acestei situatii, in casa si curte nu mai poate locui nici macar un caine , iar cei care fac legea doar pentru ei jubileaza. Ne punem mari sperante in rezolvarea legala a acestei situatii, am citit toate legile in acest domeniu , nu am gasit o explicatie anume ,si nici chiar debransarea nu s-a facut dupa 21 zile cum este legal, ci doar dupa o zi , ca sa ne arate cine este mai puternic. Asteptam cu mare nerabdare o solutie in aceste abuzuri facute doar pentru capriciile fostului sot care ne-a demonstrat ca pana acum el face ce doreste doar ca sa ne hartuiasca si sa ne ameninte cu diverse , inclusiv cu arme. Cu multumiri pentru raspunsul care speram sa-l primim cat mai curand,
ANONIM a comentat Decretul 153 1970
    pai cum sa nu existe comentariu??? -Unde e atitudinea cetateneasca???Cand umbla in tara fel si fel de gasti de "infractori",interlopi !!!!!cum ar fi in P.Neamt niste jigodii de cica minori care fura,ataca si-n plina zi pe bietii oameni,femei neajutorate etc,iar interlopii isi fac de cap;degeaba exista atatea "politii":politie locala,jandarmerie,politie judet,SRI,etc Luati atitudine fratilor!!!!!!!!!!Faceti odata ceva!!!!!!!!!!!Sa se vada ceva !!!!Nu asteptati numai recompense.Ca nici cetateanu nu poate lua atitudine daca aceste structuri nu ia initiativa!!!Nici primaria nu misca nimic!!!
Business Directory Directories Codul fiscal actualizat 2012 Coduri postale Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu