Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.1966 din 24.07.2015

pentru aprobarea modelului şi conţinutului formularului (088) „Declaraţie pe propria răspundere pentru evaluarea intenţiei şi a capacităţii de a desfăşura activităţi economice care implică operaţiuni din sfera TVA“
ACT EMIS DE: Agentia Nationala de Administrare Fiscala
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 580 din 03 august 2015



SmartCity1

Având în vedere dispoziţiile art. 50, 52 şi art. 228 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală , republicată, cu modificările şi completările ulterioare, în temeiul art. 11 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 520/2013 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările ulterioare, al art. 153 din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare,preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală emite următorul ordin: Articolul 1Se aprobă modelul şi conţinutul formularului (088) „Declaraţie pe propria răspundere pentru evaluarea intenţiei şi a capacităţii de a desfăşura activităţi economice care implică operaţiuni din sfera TVA“, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. Articolul 2Formularul menţionat la art. 1 se depune, însoţit de formularul 098 „Cerere de înregistrare în scopuri de taxă pe valoarea adăugată, conform art. 153 alin. (1) lit. a) din Codul fiscal“, la organele fiscale competente de către societăţile care sunt înfiinţate în baza Legii societăţilor nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, care sunt supuse înmatriculării la registrul comerţului şi care solicită înregistrarea în scopuri de TVA, conform art. 153 alin. (1) lit. a) din Codul fiscal. Formularul se depune în aceeaşi zi cu depunerea la oficiul registrului comerţului a cererii de înmatriculare în registrul comerţului.Articolul 3Formularul menţionat la art. 1 se completează şi se depune de către societăţile înfiinţate în baza Legii nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, care sunt supuse înmatriculării la registrul comerţului şi care solicită înregistrarea în scopuri de TVA potrivit dispoziţiilor art. 153 alin. (1) lit. b) şi c) sau alin. (91) din Codul fiscal, odată cu declaraţia de menţiuni (formular 010) sau odată cu „Cererea de înregistrare în scopuri de taxă pe valoarea adăugată, potrivit art. 153 alin. (91) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare (formular 099)“, după caz.Articolul 4Formularul menţionat la art. 1 se completează şi se depune de către persoanele impozabile, societăţi, înfiinţate în baza Legii nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi care sunt înregistrate în scopuri de TVA potrivit dispoziţiilor art. 153 din Codul fiscal, la solicitarea organelor fiscale competente, formulată în temeiul prevederilor art. 52 din Codul de procedură fiscală, în situaţii cum ar fi:a)schimbarea sediului social; b)schimbarea administratorilor şi/sau a asociaţilor. Articolul 5Formularul menţionat la art. 1 se completează cu ajutorul programului informatic de asistenţă pus la dispoziţie de Agenţia Naţională de Administrare Fiscală şi care poate fi descărcat de pe pagina de internet www.anaf.ro Articolul 6În sensul prezentului ordin, prin organ fiscal competent se înţelege, după caz: a)organul fiscal în a cărui rază teritorială se află sediul social declarat în cererea de înmatriculare în registrul comerţului - pentru solicitarea înregistrării, conform art. 153 alin. (1) lit. a) din Codul fiscal;b)organul fiscal în a cărui evidenţă este înregistrată persoana impozabilă ca plătitor de impozite şi taxe - în cazul celorlalte persoane impozabile. Articolul 7(1) Referirile la Codul fiscal din cuprinsul prezentului ordin reprezintă trimiteri la titlul VI „Taxa pe valoarea adăugată“ din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, iar referirile la Codul de procedură fiscală reprezintă trimiteri la Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.(2) Referirile la Legea nr. 31/1990 din cuprinsul prezentului ordin reprezintă trimiteri la Legea societăţilor nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.Articolul 8Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Articolul 9La data intrării în vigoare a prezentului ordin se abrogă Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 112/2015 pentru aprobarea modelului şi conţinutului unor formulare fiscale utilizate de unele persoane impozabile în domeniul taxei pe valoarea adăugată, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 40 din 16 ianuarie 2015.Articolul 10Direcţia generală de informaţii fiscale, Direcţia generală proceduri pentru administrarea veniturilor, Direcţia generală de tehnologia informaţiei şi Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, direcţiile generale regionale ale finanţelor publice, precum şi unităţile subordonate acestora vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin. Preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, Gelu-Ştefan Diaconu
ANEXĂ 1) În cazul în care declaraţia se depune de către împuternicit, se va anexa împuternicirea. DATE PRIVIND ASOCIAŢII/ADMINISTRATORII*

Nr. crt. Tipul (PF sau PJ) Ţara de rezidenţă fiscală Cetăţenie Denumire/Nume şi prenume Cod identificare fiscală (CIF/CNP/CUI/ NIF***) Tip act de identitate (CI/paşaport etc.) Serie act de identitate Număr act de identitate Data emiterii Autoritate emitentă Calitatea în cadrul persoanei impozabile (administrator/asociat)
UE Non UE
1
2

1. Spaţiul cu destinaţie de sediu social  a) Spaţiul cu destinaţie de sediu social în proprietate sau în cadrul unui contract de leasing financiar;  b) Spaţiul cu destinaţie de sediu social închiriat, subînchiriat, concesionat ori utilizat în cadrul unui contract de leasing operaţional sau, după caz, în cadrul unui contract de comodat pe o perioadă mai mică de 1 an;  c) Spaţiul cu destinaţie de sediu social închiriat, subînchiriat, concesionat ori utilizat în cadrul unui contract de leasing operaţional sau, după caz, în cadrul unui contract de comodat pe o perioadă egală cu sau mai mare de 1 an;  d) Spaţiul cu destinaţie de sediu social stabilit temporar la sediul profesional al avocatului;  e) Alte situaţii.

Nr./dată document care atestă deţinerea cu titlu legal a spaţiului cu destinaţie de sediu social Exemplu: Nr./dată de autentificare la biroul notarial Nr. /dată de înregistrare la organul fiscal etc. Se va anexa copia documentului care atestă deţinerea cu titlu legal a spaţiului cu destinaţie de sediu social. 2. Domiciliul fiscal declarat este diferit de sediul social? DA  NU  În cazul în care se răspunde cu DA se va anexa copia documentului care atestă deţinerea cu titlu legal a spaţiului cu destinaţie de domiciliu fiscal şi se vor completa următoarele informaţii:

Nr./dată document care atestă deţinerea cu titlu legal a spaţiului cu destinaţie de domiciliu fiscal Exemplu: Nr./dată de autentificare la biroul notarial Nr./dată de înregistrare la organul fiscal etc. 3. Deţineţi spaţii cu destinaţia de sedii secundare declarate? DA  NU  a)în proprietate sau în cadrul unui contract de leasing financiar; b)închiriate, subînchiriate, concesionate ori utilizate în cadrul unui contract de leasing operaţional sau, după caz, în cadrul unui contract de comodat pe o perioadă mai mică de 1 an; c)închiriate, subînchiriate, concesionate ori utilizate în cadrul unui contract de leasing operaţional sau, după caz, în cadrul unui contract de comodat pe o perioadă egală cu ori mai mare de 1 an; d)alte situaţii.În situaţia în care deţineţi spaţii cu destinaţia de sedii secundare, încadrate conform criteriilor de mai sus, se va completa tabelul următor:

Nr. crt. Tipul deţinerii legale a spaţiului cu destinaţie de sediu secundar Nr. document care atestă deţinerea cu titlu legal a spaţiului cu destinaţie de sediu secundar Data documentului
1
2

Se va anexa copia documentului care atestă deţinerea cu titlu legal a spaţiului (spaţiilor) cu destinaţie de sedii secundare declarate. 4. Aţi depus la oficiul registrului comerţului declaraţia pe propria răspundere dată în temeiul prevederilor art. 15 alin. (1) lit. b) sau art. 15 alin. (2), după caz, din Legea nr. 359/2004 privind simplificarea formalităţilor la înregistrarea în registrul comerţului a persoanelor fizice, asociaţiilor familiale şi persoanelor juridice, înregistrarea fiscală a acestora, precum şi la autorizarea funcţionării persoanelor juridice, cu modificările şi completările ulterioare, din care să rezulte că desfăşuraţi activităţi la sediul social/profesional şi/sau la sediile secundare (puncte de lucru)?DA  NU  În cazul în care se răspunde cu DA se vor completa şi următoarele informaţii: a)Sediu social/profesional

Nr. crt. Cod CAEN şi denumire activitate
1
2

b)Sedii secundare (puncte de lucru)Completaţi următoarele informaţii doar dacă aţi răspuns cu DA la pct. 3

Nr. crt. Adresă completă (judeţ, localitate, sector, stradă, număr, bloc, scară, etaj, apartament, cod poştal) | Cod CAEN şi denumire activitate
1 Adresa completă
Cod CAEN şi denumire activitate
2

5. Aţi depus la oficiul registrului comerţului declaraţia pe propria răspundere dată în temeiul prevederilor art. 15 alin. (1) lit. b) sau art. 15 alin. (2), după caz, din Legea nr. 359/2004, cu modificările şi completările ulterioare, din care să rezulte faptul că:a)desfăşuraţi activităţi exclusiv în afara sediului social/profesional şi a sediilor secundare (punctelor de lucru)?DA  NU  În cazul în care se răspunde cu DA se vor completa şi următoarele informaţii:

(i) Adresa completă la care se desfăşoară activităţi proprii de birouri pentru persoana impozabilă (judeţ, localitate, sector, stradă, nr., bloc, scară, etaj, apartament, cod poştal)

........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ...............

(ii) Activităţi desfăşurate în afara sediului social/profesional şi a sediilor secundare (punctelor de lucru)
Nr. crt. Cod CAEN şi denumire activitate
1
2

Se vor anexa documente care să justifice tipul activităţii specifice desfăşurate în afara sediului social/profesional şi a sediilor secundare (spre exemplu: autorizaţii, avize etc. emise pentru activităţi de tipul: construcţii, transport etc.). b)desfăşuraţi activităţi la sediul social şi/sau sedii secundare, precum şi în afara sediului social/profesional şi a sediilor secundare (punctelor de lucru)?DA  NU  În cazul în care se răspunde cu DA se vor completa şi următoarele informaţii:

(i) Adresa completă la care se desfăşoară activităţi proprii de birouri pentru persoana impozabilă (judeţ, localitate, sector, stradă, nr., bloc, scară, etaj, apartament, cod poştal)

........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ............

(ii) Activităţi desfăşurate la sediul social şi/sau sedii secundare, precum şi în afara sediului social/profesional şi a sediilor secundare?
Nr. crt. Cod CAEN şi denumire activitate
1
2

Se vor anexa documente care să justifice tipul activităţii specifice desfăşurate atât la sediul social şi/sau sedii secundare, cât şi în afara sediului social/profesional şi a sediilor secundare (spre exemplu: autorizaţii, avize etc.) 6. Asociaţii şi/sau administratorii* societăţii comerciale pentru care se depune prezenta declaraţie au deţinut/deţin calitatea de asociat şi/sau administrator1) în cadrul altor persoane impozabile2), aflate în situaţiile prezentate mai jos?  a) lichidate;  b) la care a fost declanşată procedura insolvenţei;  c) în inactivitate temporară, la data depunerii declaraţiei, înscrisă la registrul comerţului;  d) declarate contribuabili inactivi în conformitate cu prevederile art. 781 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare; e) la care a fost anulată înregistrarea în scopuri de TVA conform art. 153 alin. (9) lit. c)-f) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare?1) Se va completa inclusiv în situaţia deţinerii calităţii de persoană fizică autorizată, titular întreprindere individuală, membru întreprindere familială în cadrul acestor persoane impozabile (PFA, ÎI, ÎF). 2) Prin persoane impozabile se înţelege: societăţi comerciale înfiinţate în baza Legii societăţilor nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi PFA, ÎI, ÎF****, inclusiv persoana impozabilă pentru care se evaluează intenţia si capacitatea de a desfăşura activităţi economice care implică operaţiuni din sfera TVA.Informaţiile trebuie să corespundă unei perioade de 5 ani fiscali încheiaţi care precedă datei prezentei declaraţii. Informaţiile se vor completa pentru situaţiile în care asociaţii şi/sau administratorii* au deţinut calitatea de asociat şi/sau administrator la data la care s-a produs evenimentul, conform tabelului de mai jos:

Nr. crt. Denumire/Nume şi prenume asociat/administrator Cod de identificare fiscală asociat/administrator/ Act de identitate (CIF/CUI/CNP/NIF***) Denumirea persoanei impozabile Codul de identificare fiscală a persoanei impozabile Situaţia persoanei impozabile
1
2

7. a) Există asociaţi şi/sau administratori* care deţin calitatea de asociat şi/sau administrator1) la persoane impozabile2) care înregistrează obligaţii fiscale restante3) la bugetul general consolidat al statului? 1) Se va completa inclusiv în situaţia deţinerii calităţii de persoană fizică autorizată, titular întreprindere individuală, membru întreprindere familială în cadrul acestor persoane impozabile (PFA, ÎI, ÎF). 2) Prin persoane impozabile se înţelege: societăţi comerciale înfiinţate în baza Legii nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi PFA, ÎI, ÎF****, inclusiv persoana impozabilă pentru care se evaluează intenţia şi capacitatea de a desfăşura activităţi economice care implică operaţiuni din sfera TVA.3) Prin obligaţii fiscale restante se înţelege obligaţii fiscale principale cu termen scadent, neachitate până la data depunerii prezentei declaraţii. DA  NU  În cazul în care se răspunde cu DA, informaţiile se vor completa separat pentru fiecare persoană impozabilă.

Nr. crt. Denumire/Nume şi prenume asociat/administrator Codul de identificare fiscală asociat/administrator (CIF/CUI/CNP/NIF***) Denumirea persoanei impozabile Codul de identificare fiscală a persoanei impozabile Total obligaţii fiscale restante
1
2

b)Există asociaţi şi/sau administratori* care au deţinut în ultimii 5 ani fiscali încheiaţi anterior depunerii prezentei declaraţii calitatea de asociat şi/sau administrator1) la persoane impozabile2), care înregistrau obligaţii fiscale restante3) la bugetul general consolidat al statului, potrivit evidenţei financiar-contabile.1) Se va completa inclusiv în situaţia deţinerii calităţii de persoană fizică autorizată, titular întreprindere individuală, membru întreprindere familială în cadrul acestor persoane impozabile (PFA, ÎI, ÎF). 2) Prin persoane impozabile se înţelege: societăţi comerciale înfiinţate în baza Legii nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi PFA, ÎI, ÎF****.3) Prin obligaţii fiscale restante se înţelege obligaţii fiscale principale neachitate la sfârşitul perioadei în care a deţinut această calitate. DA  NU  În cazul în care se răspunde cu DA informaţiile se vor completa separat pentru fiecare persoană impozabilă.

Nr. crt. Denumire/Nume şi prenume asociat/administrator Codul de identificare fiscală asociat/administrator (CIF/CUI/CNP/NIF***)/ Act de identitate (CI, paşaport etc.) Denumirea persoanei impozabile Codul de identificare fiscală a persoanei impozabile Total obligaţii fiscale restante
1
2

8. Există asociaţi şi/sau administratori* care au înscrise în cazierul fiscal fapte de natură contravenţională sau persoane impozabile1) la care aceştia deţin calitatea de asociaţi şi/sau administratori*2) care au înscrise în cazierul fiscal fapte de natură contravenţională? 1) Prin persoane impozabile se înţelege: societăţi comerciale înfiinţate în baza Legii nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi PFA, ÎI, ÎF****, inclusiv persoana impozabilă pentru care se evaluează intenţia şi capacitatea de a desfăşura activităţi economice care implică operaţiuni din sfera TVA.2) Se va completa inclusiv în situaţia deţinerii calităţii de persoană fizică autorizată, titular întreprindere individuală, membru întreprindere familială în cadrul acestor persoane impozabile (PFA, ÎI, ÎF). DA  NU  În cazul în care se răspunde cu DA se vor completa şi următoarele informaţii:

Nr. crt. Denumire/Nume şi prenume asociat/administrator/Denumire persoană impozabilă Codul de identificare fiscală asociat/administrator/persoană impozabilă (CIF/CUI/CNP/NIF***)/ Act de identitate (CI, paşaport etc.)
1
2

9. Specificaţi pentru cetăţenii non-UE care deţin calitatea de administrator tipul de viză deţinută în condiţiile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 194/2002 privind regimul străinilor în România, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

Nr. crt. Nume şi prenume administratori Cod de identificare fiscală administrator (CNP/NIF***)/ Act de identitate (CI, paşaport etc.) Deţine/Nu deţine viză/ Nu are obligaţia obţinerii vizei Tip viză (doar dacă deţine viza) Scopul şederii în România ( Tip Viza = C sau D)
1
2

Se vor anexa documente care să ateste tipul de viză şi scopul şederii în România (paşaport, permis de şedere etc.). 10. Cu acordul acestora, puteţi specifica datele de contact a 3 persoane din România care, la solicitarea organului fiscal, pot da relaţii despre administratorul/administratorii persoanei impozabile:

Nr. crt. Nume şi prenume Data naşterii Număr de telefon Adresa e-mail
1
2

11. Există deschis/deschise în ţară/străinătate cont/conturi bancar(e) în numele persoanei impozabile, care să fie activ(e) la data depunerii prezentei declaraţii? DA  NU  În cazul în care se răspunde cu DA se vor completa şi următoarele informaţii:

Nr. crt. Denumire bancă comercială Ţara sucursalei băncii unde este/sunt deschis/deschise contul/conturile Valuta Nume şi prenume împuternicit pentru operaţiuni bancare Cod de identificare fiscală (CNP/NIF***) Acte de identitate (CI, paşaport etc.) Calitatea/funcţia deţinută în cadrul persoanei impozabile Ţara de rezidenţă fiscală
1
2

Se va/vor anexa copie/copii a/ale extrasului/extraselor de cont sau a documentului/documentelor bancar(e) care atestă existenţa contului/conturilor bancar(e) activ(e) deschis(e) pe numele persoanei impozabile. Nominalizaţi beneficiarii reali, aşa cum sunt definiţi la art. 4 din Legea nr. 656/2002 pentru prevenirea şi sancţionarea spălării banilor, precum şi pentru instituirea unor măsuri de prevenire şi combatere a finanţării terorismului, republicată, cu modificările ulterioare.

Nr. crt. Nume şi prenume beneficiar real al operaţiunilor bancare Cod de identificare fiscală (CNP/NIF***) Alte acte de identitate (CI, paşaport etc.) Ţara de rezidenţă fiscală Adresa de domiciliu
1
2

12. Specificaţi modul de organizare şi conducere a contabilităţii, conform prevederilor art. 10 din Legea contabilităţii nr. 82/1991, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi datele de identificare a persoanelor care asigură organizarea şi conducerea contabilităţii.a)Pentru persoane a căror contabilitate este organizată şi condusă pe bază de contracte de prestări de servicii în domeniul contabilităţii, conform art. 10 alin. (3) din Legea nr. 82/1991, republicată, cu modificările şi completările ulterioare

Nr. crt. Denumire persoană fizică sau juridică, autorizată potrivit legii, membră a Corpului Experţilor Contabili şi Contabililor Autorizaţi din România Cod de identificare fiscală (CUI/CNP) Data încheierii contractului de prestări servicii în domeniul contabilităţii Dată început contract Dată sfârşit contract Număr autorizaţie emisă de Corpul Experţilor Contabili şi Contabililor Autorizaţi din România valabilă la data semnării contractului
1
2

Se va anexa copia contractului de prestări servicii încheiat între prestatorul de servicii în domeniul contabilităţii şi persoana impozabilă. b)Pentru persoane a căror contabilitate este organizată şi condusă în compartimente distincte, conduse de către directorul economic, contabilul-şef sau altă persoană împuternicită să îndeplinească această funcţie, conform art. 10 alin. (2) din Legea nr. 82/1991, republicată, cu modificările şi completările ulterioare

Nr. crt. Numele şi prenumele persoanei fizice Cod de identificare fiscală (CNP, NIF***)/ act de identitate Data încheierii contractului de muncă Dată început contract Dată sfârşit contract sau nedeterminat Funcţie
1
2

Se vor anexa: copia contractului de muncă înregistrat în REVISAL şi copia diplomei de studii economice superioare1). 1) În situaţia în care documentele sunt emise de autorităţi străine, acestea trebuie să îndeplinească condiţiile de supralegalizare prevăzute de lege sau să aibă aplicată apostila conform Convenţiei cu privire la suprimarea cerinţei supralegalizării actelor oficiale străine, adoptată la Haga la 5 octombrie 1961, la care România a aderat prin Ordonanţa Guvernului nr. 66/1999, aprobată prin Legea nr. 52/2000, cu modificările ulterioare.13. Specificaţi datele de identificare a persoanelor care depun declaraţii fiscale la registratura organului fiscal şi/sau care deţin certificat digital valabil pentru depunerea la distanţă a declaraţiilor fiscale, în condiţiile Ordinului ministrului economiei şi finanţelor nr. 858/2008 privind depunerea declaraţiilor fiscale prin mijloace electronice de transmitere la distanţă, cu modificările şi completările ulterioare, pentru persoana impozabilă.DA  NU1)

Nr. crt. Nume şi prenume persoană fizică Cod de identificare fiscală (CNP/NIF***) Alte acte de identitate (CI, paşaport etc.) Deţine/Nu deţine certificat digital pentru persoana impozabilă Depune declaraţiile fiscale la registratura organului fiscal pentru persoana impozabilă Calitatea deţinută în raport cu persoana impozabilă
1
2

1) Nespecificarea datelor de identificare a persoanelor care depun declaraţii fiscale la registratura organului fiscal şi/sau care deţin certificat digital pentru depunerea la distanţă a declaraţiilor fiscale presupune depunerea acestora la organul fiscal prin intermediul serviciilor poştale. 14. Număr contracte individuale de muncă încheiate pentru realizarea obiectului de activitate1):  niciunul  un salariat  între 2-5 salariaţi  între 6-10 salariaţi  peste 10 salariaţi Se vor anexa, în copie, între unul şi trei contracte, după caz, înregistrate în REVISAL pentru persoanele care deţin poziţii relevante în cadrul persoanei impozabile (director, manager, şef compartiment etc.). 1) În cazul în care persoana impozabilă nu are încheiate contracte individuale de muncă pentru realizarea obiectului de activitate se va preciza motivul pentru care activitatea desfăşurată nu presupune încheierea unor astfel de contracte de muncă. Motiv: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ......... Se vor anexa pentru justificare documente (de exemplu, copii ale contractelor de prestări servicii care au ca obiect punerea la dispoziţie de personal calificat, încheiate între prestatorul de servicii şi persoana impozabilă etc.) 15. Specificaţi care sunt veniturile brute realizate de asociaţi şi administratori* persoane fizice în ultimele 12 luni anterioare celei în care se depune prezenta declaraţia. DA  NU  În cazul în care se răspunde cu DA se vor completa şi următoarele informaţii:

Nr. crt. Nume şi prenume asociat/administrator Codul de identificare fiscală asociat/administrator (CNP/NIF***) Act de identitate (CI, paşaport etc.) Calitatea deţinută (asociat/administrator) Natura venitului Valoare brută (Lei/Alte valute) Fără venituri
Din România Din afara României
1
2

Se vor anexa, în copie, documente1) care să ateste natura şi cuantumul veniturilor brute realizate. 1) În situaţia în care documentele sunt emise de autorităţi străine, trebuie să îndeplinească condiţiile de supralegalizare prevăzute de lege sau să aibă aplicată apostila conform Convenţiei cu privire la suprimarea cerinţei supralegalizării actelor oficiale străine, adoptată la Haga la 5 octombrie 1961, la care România a aderat prin Ordonanţa Guvernului nr. 66/1999, aprobată prin Legea nr. 52/2000, cu modificările ulterioare.16. Specificaţi care sunt indicatorii realizaţi de asociaţii şi administratorii* persoane juridice1) în ultimul an fiscal încheiat. 1) Informaţiile pentru asociaţi şi administratori* se vor completa numai pentru persoanele juridice (PJ) care sunt înscrise în secţiunea „DATE PRIVIND ASOCIAŢII/ADMINISTRATORII“, după cum urmează:

pentru persoane juridice române se va completa rezultatul contabil (profit/pierdere) pentru anul fiscal încheiat anterior depunerii prezentei declaraţii;

pentru persoane juridice nerezidente se va completa cifra de afaceri obţinută pentru anul fiscal încheiat anterior depunerii prezentei declaraţii.

Nr. crt. Denumire asociaţi/administratori Cod de identificare fiscală (CIF/CUI/Alte date de identificare) Calitatea deţinută (asociat/administrator) Indicator Valoare Moneda
1
2

Se vor anexa, în copie, pentru persoana juridica nerezidentă documente din care să rezulte cifra de afaceri declarată sau se va indica adresa de internet a autorităţilor competente care să ateste cifra de afaceri declarată. 17. Ce studii/profesii au administratorii persoane fizice şi ce ocupaţii au avut în ultimele 12 luni anterioare celei în care se depune declaraţia?

Nr. crt. Nume şi prenume administratori Studii Profesie Ocupaţie conform COR Fără ocupaţie Dată început contract Dată sfârşit contract sau nedeterminat Data încheierii ultimei activităţi
1
2

Se vor anexa, în copie, documente1) care atestă nivelul studiilor dobândite şi declarate. 1) În situaţia în care documentele sunt emise de autorităţi străine, trebuie să îndeplinească condiţiile de supralegalizare prevăzute de lege sau să aibă aplicată apostila, conform Convenţiei cu privire la suprimarea cerinţei supralegalizării actelor oficiale străine, adoptată la Haga la 5 octombrie 1961, la care România a aderat prin Ordonanţa Guvernului nr. 66/1999, aprobată prin Legea nr. 52/2000, cu modificările ulterioare. 18. La câte persoane impozabile1) deţin sau au deţinut calitatea de asociat şi/sau administrator2), în ultimii 5 ani anteriori depunerii prezentei declaraţii, administratorii şi asociaţii persoanei impozabile care solicită înregistrarea? 1) Prin persoane impozabile se înţelege: societăţi comerciale înfiinţate în baza Legii nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi PFA, ÎI, ÎF****.2) Se va completa inclusiv în situaţia deţinerii calităţii de persoană fizică autorizată, titular întreprindere individuală, membru întreprindere familială în cadrul acestor persoane impozabile (PFA, ÎI, ÎF).

Nr. crt. Denumire/Nume şi prenume asociat/administrator Codul de identificare fiscală asociat/administrator (CIF/CUI/CNP/NIF***)/ Alte acte de identificare Calitatea (administrator/asociat) Denumire persoană impozabilă CUI persoană impozabilă
1
2

19. În situaţia deţinerii calităţii de asociat şi/sau administrator1), în ultimii 5 ani anteriori depunerii prezentei declaraţii, conform pct. 18, la persoane impozabile2) şi în situaţia creditării acestor persoane impozabile de către asociaţi şi/sau administratori1), veţi preciza soldul sumei cu care a fost creditată3) fiecare persoană impozabilă în parte. 1) Se va completa inclusiv în situaţia deţinerii calităţii de persoană fizică autorizată, titular întreprindere individuală, membru întreprindere familială în cadrul acestor persoane impozabile (PFA, ÎI, ÎF). 2) Prin persoane impozabile se înţelege: societăţi comerciale înfiinţate în baza Legii nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi PFA, ÎI, ÎF ****, inclusiv persoana impozabilă pentru care se evaluează intenţia si capacitatea de a desfăşura activităţi economice care implică operaţiuni din sfera TVA.3) Se va completa soldul sumei nerestituite, cu care fiecare persoană impozabilă a fost creditată de către persoanele care deţin calitatea de asociat şi/sau administrator - prin bancă sau în numerar, conform datelor din evidenţa financiar-contabilă, la data depunerii prezentei declaraţii şi conform ultimelor situaţii financiare depuse la organul fiscal (bilanţ sau raportare semestrială), dacă este cazul. În situaţia în care s-a deţinut calitatea de asociat şi/sau administrator la persoane impozabile, se va completa soldul sumei nerestituite la sfârşitul perioadei de deţinere a calităţii.

Nr. crt. Denumire/ Nume şi prenume asociat/administrator Codul de identificare fiscală asociat/administrator (CIF/CUI/CNP/NIF***)/ Alte acte de identificare Calitatea (administrator/asociat) Denumire persoană impozabilă CUI persoană impozabilă Suma Moneda
La data depunerii prezentei declaraţii La data depunerii ultimelor situaţii financiare
1
2

20. Au mai fost depuse pentru aceasta persoană impozabilă declaraţii 088 pentru evaluarea intenţiei şi capacităţii de a desfăşura activităţi economice care implică operaţiuni din sfera TVA? DA  NU  În cazul în care se răspunde cu DA se vor completa şi următoarele informaţii:  o dată  de două ori  de cel puţin trei ori Mă oblig ca până la data comunicării deciziei de aprobare sau respingere a înregistrării în scopuri de TVA să nu desfăşor activităţi economice constând în operaţiuni taxabile din punctul de vedere al TVA în România**. Rubrica privind codul de înregistrare fiscală nu se completează în cazul persoanelor impozabile care solicită înregistrarea în scopuri de TVA, conform art. 153 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 571/2003, cu modificările şi completările ulterioare, în situaţia în care cererea de înregistrare în scopuri de TVA şi prezenta anexă se depun în aceeaşi zi cu depunerea la oficiul registrului comerţului a cererii de înmatriculare în registrul comerţului.Sub sancţiunile aplicate faptei de fals în acte publice, declar că datele din această declaraţie sunt corecte şi complete. Numele şi prenumele reprezentantului legal al solicitantului ........ ......... Semnătura reprezentantului legal al solicitantului ........ ........ ......... * În cazul societăţilor reglementate de Legea nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, informaţiile solicitate prin prezenta anexă se referă:a)la administratori, în cazul societăţilor pe acţiuni sau în comandită pe acţiuni1) înfiinţate în baza Legii nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;b)la asociaţi indiferent de ponderea pe care o deţin în capitalul social al societăţii comerciale1) şi la administratori, în cazul altor societăţi comerciale1) decât cele menţionate la lit. a), înfiinţate în baza Legii nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.1) În situaţia în care societatea pentru care se depune declaraţia 088 se află în procedura insolvenţei prevăzută de Legea 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă atunci datele cu privire la asociaţi şi/sau administratori se vor completa pentru asociaţii şi/sau administratorii care îndeplineau această calitate la momentul declanşării procedurii insolvenţei. ** Angajamentul de a nu desfăşura activităţi economice constând în operaţiuni taxabile din punctul de vedere al TVA în România până la data comunicării deciziei de aprobare sau respingere a înregistrării în scopuri de TVA este valabil numai în cazul persoanelor impozabile care solicită înregistrarea în scopuri de TVA, conform art. 153 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 571/2003, cu modificările şi completările ulterioare. *** În situaţia în care deţineţi mai multe NIF-uri veţi completa unul dintre ele. **** PFA - persoană fizică autorizată, ÎI - întreprindere individuală, ÎF - întreprindere familială. Loc rezervat organului fiscal

Număr de înregistrare Data înregistrare / /


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 1966/2015

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 1966 din 2015
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 1966/2015
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu