Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.1917 din 16.10.2014

privind aprobarea Procedurii de predare-primire a informaţiilor transmise de către unitatea administrativ-teritorială beneficiară a sumelor încasate în contul 21.03.02.17 „Impozit pe onorariul avocaţilor şi notarilor publici“ către organul fiscal competent în administrarea contribuabililor din subordinea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală
ACT EMIS DE: Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 768 din 22 octombrie 2014



SmartCity1

Având în vedere prevederile art. V alin. (4) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 40/2014 pentru modificarea şi completarea unor acte normative, precum şi pentru reglementarea unor măsuri fiscale,în temeiul art. 10 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, cu modificările şi completările ulterioare, al art. 12 alin. (7) din Hotărârea Guvernului nr. 1/2013 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice, cu modificările ulterioare,ministrul finanţelor publice, ministrul delegat pentru buget şi viceprim-ministrul, ministrul dezvoltării regionale şi administraţiei publice, emit următorul ordin: Articolul 1 (1) Se aprobă Procedura de predare-primire a informaţiilor transmise de către unitatea administrativ-teritorială beneficiară a sumelor încasate în contul 21.03.02.17 „Impozit pe onorariul avocaţilor şi notarilor publici“ către organul fiscal competent în administrarea contribuabililor din subordinea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, în vederea stingerii de către organul fiscal competent în administrarea contribuabililor a obligaţiilor prevăzute la art. V alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 40/2014 pentru modificarea şi completarea unor acte normative, precum şi pentru reglementarea unor măsuri fiscale, cuprinsă în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
(2) Predarea-primirea informaţiilor prevăzute la alin. (1) se face între unităţile administrativ-teritoriale care au încasat sume în contul 21.03.02.17 „Impozit pe onorariul avocaţilor şi notarilor publici“ şi organele fiscale din subordinea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală în evidenţele cărora sunt înregistrate obligaţiile fiscale datorate la bugetul de stat de avocaţii, notarii publici şi executorii judecătoreşti pentru venitul din activitatea independentă respectivă, în conformitate cu prevederile
Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, şi care au efectuat plăţi în contul de venituri al bugetului local. Articolul 2Compartimentele de specialitate ale autorităţilor administraţiei publice locale competente pentru administrarea impozitelor, taxelor şi altor sume datorate bugetelor locale ale unităţilor administrativ-teritoriale, direcţiile generale regionale ale finanţelor publice şi structurile subordonate acestora vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin. Articolul 3Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. p. Ministrul finanţelor publice, Dan Manolescu, secretar de stat Ministrul delegat pentru buget, Darius-Bogdan Vâlcov p. Viceprim-ministru, ministrul dezvoltării regionale şi administraţiei publice, Shhaideh Sevil, secretar de stat ANEXĂPROCEDURĂ de predare-primire a informaţiilor transmise de către unitatea administrativ-teritorială beneficiară a sumelor încasate în contul 21.03.02.17 „Impozit pe onorariul avocaţilor şi notarilor publici“ către organul fiscal competent în administrarea contribuabililor din subordinea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală Capitolul IDispoziţii generale Articolul 1Obiectul prezentei proceduri îl reprezintă predarea informaţiilor de către unitatea administrativ-teritorială beneficiară a sumelor încasate, în baza art. 19 din Legea nr. 146/1997 privind taxele judiciare de timbru, cu modificările şi completările ulterioare, în vigoare în perioada 16 iulie 2009-15 februarie 2013, în contul 21.03.02.17 „Impozit pe onorariul avocaţilor şi notarilor publici“, şi primirea acestora de către organele fiscale din subordinea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală în evidenţele cărora sunt înregistrate obligaţiile fiscale datorate la bugetul de stat de avocaţi, notari publici şi executori judecătoreşti pentru venitul din activitatea independentă respectivă, în conformitate cu prevederile Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, şi care au efectuat plăţi în contul de venituri al bugetului local. Articolul 2Organele fiscale participante la procedura de predare-primire sunt: a)compartimentul de specialitate al unităţii administrativ-teritoriale beneficiare a sumelor încasate în contul 21.03.02.17 „Impozit pe onorariul avocaţilor şi notarilor publici“, denumit în continuare organ fiscal predător; b)organul fiscal competent în administrarea contribuabilului, din subordinea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, în evidenţele cărora sunt înregistrate obligaţiile fiscale datorate la bugetul de stat de avocaţii, notarii publici şi executorii judecătoreşti care au efectuat plăţi în contul de venituri al bugetului local, denumit în continuare organ fiscal primitor. Capitolul IIProcedura de transmitere a datelor de la unitatea administrativ-teritorială la organul fiscal competent Articolul 3Organul fiscal predător întocmeşte şi comunică organului fiscal primitor situaţia contribuabililor care au efectuat plăţi în contul 21.03.02.17 „Impozit pe onorariul avocaţilor şi notarilor publici“, întocmită pentru fiecare contribuabil, potrivit modelului prevăzut în anexa nr. 1. Articolul 4Situaţia prevăzută la art. 3 se întocmeşte pentru plăţile efectuate în baza art. 19 din Legea nr. 146/1997, cu modificările şi completările ulterioare, în vigoare în perioada 16 iulie 2009-15 februarie 2013, şi se transmite organului fiscal primitor în termen de 30 zile lucrătoare de la aprobarea prezentei proceduri. Articolul 5Cu sumele comunicate conform art. 3, organul fiscal competent în administrarea contribuabilului în evidenţele căruia sunt înregistrate obligaţiile fiscale datorate la bugetul de stat de avocaţii, notarii publici şi executorii judecătoreşti stinge, în conformitate cu prevederile art. V din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 40/2014 pentru modificarea şi completarea unor acte normative, precum şi pentru reglementarea unor măsuri fiscale, obligaţiile fiscale datorate de contribuabil pentru venitul din activitatea independentă respectivă la bugetul de stat, pentru perioada fiscală corespunzătoare. Articolul 6Situaţia prevăzută la art. 3 cuprinde următoarele elemente: denumirea contribuabilului/a reprezentantului legal/împuternicitului, codul de identificare fiscală atribuit de organul fiscal, perioada pentru care s-a plătit suma, numărul şi data documentului prin care s-a încasat suma şi suma încasată în contul 21.03.02.17 „Impozit pe onorariul avocaţilor şi notarilor publici“. Articolul 7Dacă apar neclarităţi privind suma obligaţiilor fiscale plătite de un contribuabil, organul fiscal primitor este obligat să solicite organului fiscal predător clarificări. În acest caz, organul fiscal predător are obligaţia de a comunica operativ informaţiile solicitate. Art. 8 - În cazul în care, de la momentul plăţii şi până la data-limită de transmitere a situaţiei de către organul fiscal predător, contribuabilul care a efectuat plata în contul 21.03.02.17 „Impozit pe onorariul avocaţilor şi notarilor publici“ şi-a mutat domiciliul fiscal în raza altei unităţi administrativ-teritoriale decât cea care este beneficiară a sumelor încasate, organul fiscal predător transmite informaţiile privind sumele încasate de acesta organului fiscal din subordinea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală în a cărui rază teritorială se află domiciliul fiscal al contribuabilului. Articolul 9În situaţia în care organul fiscal predător nu are cunoştinţă de mutarea domiciliului fiscal al contribuabilului de la momentul plăţii şi până la data-limită de transmitere a situaţiei prevăzute în anexa nr. 1, acesta transmite informaţiile privind sumele încasate organului fiscal competent în administrarea contribuabilului din subordinea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală la data efectuării plăţii. După primirea informaţiilor, organul fiscal competent în administrarea contribuabilului la data efectuării plăţii transmite organului fiscal din subordinea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală în a cărui rază teritorială se află domiciliul fiscal al contribuabilului situaţiile primite de la organul fiscal predător. Articolul 10Predarea-primirea situaţiilor prevăzute la art. 3 se face prin transfer electronic, respectiv fax, e-mail sau alte mijloace electronice de transmitere la distanţă, la numerele de fax/e-mail comunicate de organul fiscal primitor. Articolul 11Confirmarea primirii situaţiilor prevăzute la art. 3 se face pe bază de proces-verbal de predare-primire întocmit între reprezentantul organului fiscal predător şi reprezentantul organului fiscal primitor, conform modelului prevăzut în anexa nr. 2, care se transmite de către organul fiscal predător odată cu situaţiile prevăzute la art. 3. Confirmarea se comunică după verificarea situaţiilor primite, prin semnarea procesului-verbal de către reprezentantul organului fiscal primitor şi retransmiterea acestuia pe aceleaşi căi prin care au fost primite situaţiile şi procesul-verbal. În cazul transmiterii pe cale electronică, procesul-verbal se retransmite semnat de către organul fiscal primitor, în format pdf. Articolul 12În cazul în care predarea-primirea situaţiilor nu se poate realiza conform art. 10, acestea se transmit, împreună cu procesul-verbal de predare-primire, în format hârtie, fie prin deplasarea reprezentantului organului fiscal predător la sediul organului fiscal primitor, fie prin poştă, cu scrisoare recomandată de primire. După verificarea situaţiilor primite, procesul-verbal de predare-primire se semnează şi se retransmite de către reprezentantul organului fiscal primitor pe aceleaşi căi prin care s-a primit. Articolul 13Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezenta procedură. ANEXA Nr. 1la procedură Oraşul/Comuna ........ ........ ............... Codul de identificare fiscală ........ ........ Nr. .........../............... SITUAŢIA privind sumele încasate în contul 21.03.02.17 „Impozit pe onorariul avocaţilor şi notarilor publici“

Nr. crt. Denumirea contribuabilului/a reprezentantului legal/împuternicitului Codul de identificare fiscală Perioada pentru care s-a plătit suma1 Documentul prin care s-a încasat suma Suma încasată de la contribuabil2
Nr. Data

Ordonator principal de credite, ........ ................ ........ ........... (numele şi prenumele) Semnătura şi ştampila 1 Se trec trimestrul şi anul. Pentru sumele aferente anului 2013 se înscrie perioada 1 ianuarie-15 februarie 2013. 2 Se trec cumulat sumele încasate pentru fiecare trimestru până la data de 25 a ultimei luni din fiecare trimestru. Pentru anul 2013 se înscriu cumulat sumele încasate pentru perioada 1 ianuarie-15 februarie 2013. ANEXA Nr. 2la procedură PROCES-VERBAL de predare-primire a situaţiilor privind contribuabilii care au efectuat plăţi în contul 21.03.02.17 „Impozit pe onorariul avocaţilor şi notarilor publici“ Încheiat astăzi, ........ ..........., între Serviciul/Biroul/Compartimentul ................ din cadrul1 ........ ................ ........ ............, cu sediul în ........ ........ .............., reprezentată prin2 ........ ................ ................ ..........., şi Serviciul/Biroul/Compartimentul ........ ........ ............ din cadrul Direcţiei generale regionale a finanţelor publice/Administraţia judeţeană/sector... a finanţelor publice ........ ................ ........, cu sediul în ........ ........ .........., reprezentată prin3 ........ ................ ........ Prin prezentul proces-verbal se adevereşte că au fost predate şi au fost primite situaţiile contribuabililor care au efectuat plăţi în valoare totală de ...... în contul 21.03.02.17 „Impozit pe onorariul avocaţilor şi notarilor publici“, întocmite pentru un număr de ................contribuabili. ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ............ Am predat, Unitatea administrativ-teritorială Oraşul/Comuna ........ ............. Numele şi prenumele .............. Funcţia .............. Semnătura ........ ............. Ştampila ........ ............ Am primit, Direcţia generală regională a finanţelor publice/Administraţia judeţeană/sector... a finanţelor publice ........ ........ ......... Numele şi prenumele .............. Funcţia ........ ................ .......... Semnătura ........ ............. Ştampila ........ ............ 1 Se completează cu denumirea unităţii administrativ-teritoriale. 2 Se completează cu numele şi prenumele şi funcţia persoanei care predă situaţiile. 3 Se completează cu numele şi prenumele şi funcţia persoanei care preia situaţiile.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 1917/2014

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 1917 din 2014
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decizia 220 2018
    Buongiorno E-mail: giovannidinatale1954@­gmail.­com Offerte individuali in denaro da 2.000 a 5.200.000, con un tasso di interesse è rimborsabile del 3% in un periodo compreso tra 2 e 30 anni. Condizioni ragionevoli se la mia offerta ti interessa contattami di più rapidamente per discutere le modalità e documenti da fornire. giovannidinatale1954@­gmail.­com
ANONIM a comentat Decizia 220 2018
    Buongiorno E-mail: giovannidinatale1954@­gmail.­com Offerte individuali in denaro da 2.000 a 5.200.000, con un tasso di interesse è rimborsabile del 3% in un periodo compreso tra 2 e 30 anni. Condizioni ragionevoli se la mia offerta ti interessa contattami di più rapidamente per discutere le modalità e documenti da fornire. giovannidinatale1954@­gmail.­com
ANONIM a comentat Decretul 358 1948
    What type of loan do you need? Personal loan Car loan Refinancing Mortgage Business capital (start or expand your business) Have you lost hope and think that there is no way out, but your financial problems are still not gone? Do not hesitate to contact us for possible business cooperation. Contact us (WhatsApp) number +918131851434 contact email id : sumitihomelend@gmail.com Mr. Damian Sumiti
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 1917/2014
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu