Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 19 din 24 august 2006

pentru aprobarea Procedurii privind desemnarea unui titular de licenta pentru preluarea desfasurarii serviciului de distributie a energiei electrice

ACT EMIS DE:                AUTORITATEA NATIONALA DE REGLEMENTARE IN DOMENIUL ENERGIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 756 din 5 septembrie 2006



In temeiul art. 9 alin. (2), (6) şi (7), al art. 11 alin. (1) şi alin. (2) lit. a) din Legea energiei electrice nr. 318/2003,

având în vedere referatul de aprobare întocmit de Departamentul infrastructură şi autorizare şi în conformitate cu prevederile Procesului-verbal al şedinţei Comitetului de reglementare al Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei din data de 24 august 2006,

preşedintele Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei   emite următorul ordin:

Art. 1. - Se aprobă Procedura privind desemnarea unui titular de licenţă pentru preluarea desfăşurării serviciului de distribuţie a energiei electrice, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 2. - Titularii de licenţe pentru distribuţia energiei electrice, care sunt concesionari ai serviciului public privind distribuţia energiei electrice, precum şi orice alt titular de licenţă în temeiul căreia desfăşoară activitatea de distribuţie a energiei electrice vor respecta prevederile procedurii prevăzute la art. 1.

Art. 3. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Preşedintele Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei,

Nicolae Opriş

ANEXĂ

PROCEDURĂ

privind desemnarea unui titular de licenţă pentru preluarea desfăşurării serviciului de distribuţie a energiei electrice

CAPITOLUL I

Scop

Art. 1. - Scopul prezentei proceduri este stabilirea:

a)   cadrului de acţiune al Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei (ANRE) în situaţia retragerii unei licenţe care permite desfăşurarea activităţii de distribuţie, astfel încât să nu fie afectată continuitatea acesteia;

b)   responsabilităţilor agentului economic, a cărui licenţă a fost sau urmează a fi retrasă, în legătură cu predarea activităţii sale de distribuţie şi a activelor aferente către un titular de licenţă desemnat de ANRE;

c)   modului în care ANRE desemnează un titular de licenţă să preia desfăşurarea activităţii de distribuţie şi activele aferente de la titularul de licenţă aflat în imposibilitatea de a continua să presteze serviciul de distribuţie;

d)   responsabilităţilor titularului de licenţă care preia activitatea de distribuţie desfăşurată în baza unei licenţe care a fost sau urmează a fi retrasă.

CAPITOLUL II

Domeniu de aplicare

Art. 2. - (1) Desemnarea unui alt titular de licenţă devine necesară atunci când continuitatea activităţii de distribuţie, a cărei desfăşurare este permisă pe baza unei licenţe acordate de ANRE, poate fi afectată, în situaţiile în care ANRE ia hotărârea de retragere a acelei licenţe:

a)   pentru una dintre cauzele precizate în condiţiile asociate licenţei respective;

b)   în urma intrării titularului licenţei în procedura de faliment;

c)  datorită imposibilităţii concesionarului serviciului public privind distribuţia energiei electrice de a continua prestarea serviciului:

-    după data la care concedentul, prin voinţă unilaterală, a reziliat contractul   de concesiune;

-   în urma expirării perioadei în care concesionarul serviciului a mai avut dreptul să desfăşoare serviciul, ulterior datei la care concedentul, prin voinţă unilaterală, a reziliat contractul de concesiune.

(2) Licenţa, a cărei retragere determină utilizarea prezentei proceduri, poate fi:

a)  o licenţă pentru distribuţia energiei electrice, al cărei titular este unul dintre operatorii concesionari ai serviciului public privind distribuţia energiei electrice;

b)  o licenţă pentru distribuţia energiei electrice, în baza căreia titularul său desfăşoară activitatea obiect al licenţei în unul sau în mai multe perimetre care sunt incluse în zona/zonele de activitate specificată/specificate în condiţiile asociate licenţei/licenţelor de distribuţie deţinute de unul sau de mai mulţi dintre operatorii concesionari ai serviciului public privind distribuţia energiei electrice;

c) o licenţă pentru producerea de energie electrică, în caz că a fost înscris în condiţiile asociate acesteia dreptul complementar al titularului licenţei de a desfăşura activitatea de distribuţie a energiei electrice în unul sau în mai multe perimetre care sunt incluse în zona/zonele de activitate specificată/specificate în condiţiile asociate licenţei/licenţelor de distribuţie deţinute de unul sau de mai mulţi dintre operatorii concesionari ai serviciului public privind distribuţia energiei electrice.

CAPITOLUL III

Terminologie

Art. 3. - (1) Prezenta procedură foloseşte termeni şi expresii având forma şi înţelesul dat acestora la art. 3 din Legea energiei electrice nr. 318/2003.

(2) Pentru fluiditatea textului se folosesc următorii termeni şi expresii:

a)   ANRE - Autoritatea Naţională de Reglementare în Domeniul Energiei;

b)   concedent - ministerul de resort, în prezent Ministerul Economiei şi Comerţului;

c)   concesionar al serviciului - titularul unei licenţe pentru distribuţia energiei electrice, căruia concedentul i-a acordat, prin contract, concesiunea exclusivă a serviciului public privind distribuţia energiei electrice în zona definită în condiţiile asociate licenţei respective;

d)   distribuţie - activitatea de exploatare comercială a capacităţilor de distribuţie a energiei electrice;

e)   producere de energie electrică - activitatea de exploatare comercială a capacităţilor de producere a energiei electrice;

f)   titular de licenţă înlocuit - agentul economic prestator al activităţii/serviciului de distribuţie, a cărui licenţă a fost retrasă, activitatea de distribuţie obiect al acesteia fiind preluată de un alt titular de licenţă desemnat de ANRE conform prezentei proceduri;

g)   titular de licenţă înlocuitor - titularul de licenţă desemnat de ANRE, conform prezentei proceduri, să desfăşoare inclusiv activitatea de distribuţie obiect al unei licenţe care urmează a fi retrasă.

CAPITOLUL IV

Documente de referinţă

Art. 4.  - In redactarea    prezentei proceduri au fost luate în considerare prevederile următoarelor:

1. acte normative:

a)  Legea energiei electrice nr. 318/2003;

b)    Hotărârea Guvernului nr. 1.048/2004 pentru aprobarea conţinutului-cadru al caietului de sarcini, a contractului-cadru de concesiune şi a procedurii pentru acordarea concesiunii serviciului public privind distribuţia energiei electrice, cu modificările ulterioare;

c)   Hotărârea Guvernului nr. 540/2004 pentru aprobarea Regulamentului pentru acordarea licenţelor şi autorizaţiilor în sectorul energiei electrice;

d)   Hotărârea Guvernului nr. 109/2005 pentru aprobarea conţinutului-cadru al caietului de sarcini al concesiunii serviciului public privind distribuţia energiei electrice;

2. reglementări emise de ANRE: condiţiile asociate licenţelor pentru distribuţia energiei electrice, respectiv pentru producerea de energie electrică, deţinute de agenţi economici care exercită sau au exercitat (şi) atribuţiile de operator de distribuţie.

CAPITOLUL V

Titulari de licenţă înlocuitori

Art. 5. - In situaţiile precizate la art. 2, care necesită desemnarea unui titular de licenţă înlocuitor, ANRE poate desemna unul sau mai mulţi titulari de licenţă pentru distribuţia energiei electrice, care să preia activitatea titularului de licenţă care trebuie înlocuit.

Art. 6. - (1) In situaţia retragerii licenţei prevăzute la art. 2 alin. (2) lit. a), titulari de licenţă potenţial înlocuitori sunt toţi ceilalţi titulari de licenţe care sunt concesionari ai serviciului.

(2) In situaţiile de retragere a unei licenţe prevăzute la art. 2 alin. (2) lit. b) şi c), titularul/titularii de licenţă concesionar/concesionari al/ai serviciului în zona/zonele în care se desfăşoară şi activitatea de distribuţie obiect al licenţei ce urmează a fi retrasă va/vor prelua serviciul ca titular/titulari de licenţă înlocuitor/înlocuitori.

CAPITOLUL VI

Măsuri preliminare desemnării titularului de licenţă înlocuitor

Art. 7. - (1) In cazul licenţelor specificate la art. 2 alin. (2) lit. a), la apariţia cauzelor care necesită aplicarea prezentei proceduri, ANRE informează în scris pe:

a)  titularul de licenţă care trebuie înlocuit (concesionar al serviciului);

b)   toţi ceilalţi titulari de licenţă (concesionari ai serviciului) care sunt potenţial înlocuitori ai acestuia;

c)  concedent, cu cel puţin 30 de zile lucrătoare înainte de data la care a prevăzut să recurgă la retragerea licenţei şi la desemnarea titularului de licenţă înlocuitor.

(2) In cazul licenţelor specificate la art. 2 alin. (2) lit. b) şi c), la apariţia cauzelor care necesită aplicarea prezentei proceduri, ANRE informează în scris despre intenţia de retragere a licenţei pe:

a)  titularul licenţei care trebuie înlocuit;

b)   titularul/titularii de licenţă concesionar/concesionari al/ai serviciului în zona/zonele în care se desfăşoară şi activitatea de distribuţie obiect al licenţei, care urmează a prelua activitatea de distribuţie obiect al licenţei ce urmează a fi retrasă.

Aceste informaţii se transmit titularilor de licenţă menţionaţi (înlocuit, înlocuitor), cu cel puţin 30 de zile lucrătoare înainte de data la care ANRE a planificat să retragă licenţa.

(3) Comunicarea adresată de ANRE conform alin. (1) şi (2) va conţine, cel puţin, următoarele:

a)  numele titularului de licenţă care trebuie înlocuit;

b)  data la care ANRE a planificat să emită decizia de retragere a licenţei deţinute de titularul de licenţă care trebuie înlocuit;

c)   modul în care orice adresant poate solicita operativ de la ANRE informaţii cu privire la desfăşurarea procesului de preluare a activităţii de distribuţie la care se face referire.

Art. 8. - (1) In termen de 5 zile lucrătoare de la primirea comunicării prevăzute la art. 7 alin. (1), fiecare titular de licenţă potenţial înlocuitor trebuie să comunice ANRE poziţia sa referitoare la preluarea activităţii de distribuţie desfăşurate de concesionarul serviciului ce trebuie înlocuit.

(2) In comunicarea adresată ANRE conform alin. (1), titularul de licenţă potenţial înlocuitor poate face   cunoscut:

a)  acceptul cu privire la preluarea distribuţiei de energie electrică de la titularul de licenţă (concesionarul) care nu va mai putea desfăşura această activitate şi motivaţia sa (de exemplu, intenţia de extindere a zonei de prestare a serviciului de distribuţie);

b)  refuzul desemnării sale ca titular de licenţă înlocuitor, pentru care trebuie să furnizeze justificări.

Art. 9. - In termen de 5 zile lucrătoare de la primirea comunicării prevăzute la art. 7 alin. (2), titularul/titularii de licenţă concesionar/concesionari al/ai serviciului în zona/zonele în care se desfăşoară şi activitatea de distribuţie obiect al licenţei ce urmează a fi retrasă va/vor comunica dacă există probleme de natură a împiedica preluarea serviciului.

CAPITOLUL VII

Condiţii generale privind succesiunea în prestarea serviciului de distribuţie

Art. 10. - (1) Desemnarea titularului sau titularilor de licenţă înlocuitori care trebuie să preia desfăşurarea activităţii de distribuţie se face pe baza unei/unor decizii emise de ANRE simultan cu decizia privind retragerea licenţei deţinute de titularul de licenţă care trebuie înlocuit.

(2)   In deciziile menţionate la alin. (1) se specifică preluarea iniţială în folosinţă a capacităţilor energetice de distribuţie de către titularul sau titularii de licenţă înlocuitori, în baza unor procese-verbale de predare-primire încheiate cu titularul de licenţă înlocuit, precum şi termenul limită de încheiere a transferului capacităţilor energetice respective; acest termen limită nu poate să depăşească cu mai mult de 25 de zile lucrătoare data intrării în vigoare a deciziilor specificate la alin. (1).

(3)   Data finalizării, prin contracte de închiriere sau de vânzare-cumpărare, a transferului capacităţilor energetice de distribuţie de la titularul de licenţă înlocuit la titularul/titularii de licenţă înlocuitor/înlocuitori se stabileşte de comun acord între titularii de licenţă angrenaţi în acest transfer şi se înscrie în procesul-verbal de predare-primire, dacă transferul poate fi astfel   legalizat.

(4)   In deciziile de desemnare emise de ANRE, menţionate la alin. (1), se va preciza că titularul de licenţă înlocuitor este autorizat să deţină capacităţile energetice preluate de la titularul de licenţă înlocuit şi să presteze cu acestea serviciul public de distribuţie, până la data transferării acelor capacităţi către:

a)  însuşi titularul de licenţă înlocuitor sau o terţă parte, ca efect al desemnării de către concedent în calitate de cumpărător al acelor capacităţi energetice şi al acordării de către acesta a contractului de concesiune a serviciului public de distribuţie a energiei electrice în zona deservită de respectivele capacităţi energetice - în cazul în care titularul de licenţă înlocuit este un concesionar al serviciului;

b)   o terţă parte, care devine deţinător cu titlu legal al acelor capacităţi energetice şi primeşte consimţământul concesionarului serviciului în zona de amplasare a capacităţilor energetice, pentru a desfăşura pe bază de licenţă serviciul public de distribuţie a energiei electrice - în cazul în care titularul de licenţă înlocuit nu este un concesionar al serviciului.

Art. 11. - (1) In toate situaţiile de aplicare a prezentei proceduri, finalizarea transferului capacităţilor energetice de distribuţie implică şi obligaţia ca titularul de licenţă înlocuitor să consimtă şi să acţioneze în sensul remunerării titularului de licenţă înlocuit pentru utilizarea capacităţilor energetice, de la preluarea acestora pe bază de proces-verbal/procese-verbale şi până la încheierea tranzacţiei pentru deţinerea lor.

(2) In situaţia în care părţile nu pot stabili în mod amiabil contravaloarea chiriei sau, după caz, a preţului de vânzare-cumpărare, precum şi contravaloarea lipsei de folosinţă a capacităţilor energetice (pentru titularul de licenţă înlocuit - pe perioada de la data semnării proceselor-verbale de predare-primire până la data reglementării juridice a deţinerii acestora de către titularii de licenţă înlocuitori), părţile vor angaja efectuarea unor expertize de specialitate, adecvate scopului urmărit.

Art. 12. - (1) Remunerarea serviciului de distribuţie prestat de titularul de licenţă înlocuitor, prin utilizarea capacităţilor energetice preluate de la titularul de licenţă înlocuit, se realizează la tariful/tarifele de distribuţie aprobat/aprobate pentru titularul de licenţă înlocuit.

(2) Tariful/tarifele de distribuţie aprobat/aprobate pentru titularul de licenţă înlocuit rămâne/rămân valabil/valabile până la revizuirea acestuia/acestora, solicitată de prestatorul serviciului de distribuţie.

CAPITOLUL VIII

Condiţii privind desemnarea titularului de licenţă înlocuitor

Cazul desemnării titularului de licenţă înlocuitor conform art. 6 alin. (2)

Art. 13. - ANRE emite deciziile prevăzute la art. 10 după ce, împreună cu titularul de licenţă înlocuitor, a stabilit măsurile necesare eliminării unor probleme de natură a împiedica preluarea serviciului, sesizate în răspunsul la notificarea specificată la art. 9.

Cazul desemnării titularului de licenţă înlocuitor conform art. 6 alin. (1)

Art. 14. - (1) Atunci când cel puţin 2 titulari de licenţă potenţial înlocuitori au notificat acceptul de a prelua activitatea titularului de licenţă concesionar care trebuie înlocuit, la stabilirea titularului sau a titularilor de licenţă înlocuitori, ANRE va lua în considerare elemente ca:

a)   existenţa resurselor financiare necesare extinderii volumului activităţii de distribuţie;

b)  intenţia declarată privind extinderea zonei de prestare a serviciului de distribuţie, prin achiziţionarea integrală sau parţială a capacităţilor de distribuţie a energiei electrice deţinute de titularul de licenţă înlocuit, precum şi prin obţinerea concesiunii serviciului public de distribuţie în zona aferentă acestora;

c)  volumul capacităţilor de distribuţie de 110 kV şi de medie tensiune care aparţin titularului de licenţă, potenţial înlocuitor, amplasate în zona de activitate a titularului de licenţă care trebuie înlocuit;

d)   repartizarea zonelor de activitate, în cazul în care ANRE decide să desemneze 2 sau mai mulţi titulari de licenţă înlocuitori, astfel încât să se asigure prestarea serviciului la ansamblul utilizatorilor reţelei electrice de distribuţie deţinute de titularul de licenţă înlocuit.

(2) Atunci când niciunul dintre concesionarii serviciului nu a notificat acceptul privind preluarea activităţii de distribuţie a titularului de licenţă care trebuie înlocuit sau toţi potenţialii înlocuitori ai acestui titular de licenţă au notificat refuzul de a prelua activitatea respectivă, ANRE va desemna titularul/titularii de licenţă înlocuitor/înlocuitori. Desemnarea titularului/titularilor de licenţă înlocuitor/ înlocuitori se va face dintre concesionarii care desfăşoară serviciul de distribuţie în zonele învecinate (cu limită de demarcaţie administrativă) zonei de activitate alocate titularului de licenţă care trebuie înlocuit, luând în considerare elemente cum sunt cele menţionate la alin. (1) lit. a), c), d).

Art. 15. - Deciziile emise de ANRE conform art. 10, ţinând cont de situaţiile identificate la art. 14, se vor difuza şi concedentului.

CAPITOLUL IX

Dispoziţii tranzitorii

Art. 16. - (1) După finalizarea procesului de privatizare a societăţilor comerciale care sunt concesionare ale serviciului public privind distribuţia energiei electrice (proces iniţiat prin Hotărârea Guvernului nr. 1.377/2002 pentru aprobarea Strategiei de privatizare a societăţilor comerciale filiale de distribuţie şi furnizare a energiei electrice „Electrica Dobrogea" - S.A. şi „Electrica Banat" - S.A.), ANRE va iniţia consultări cu toţi titularii de licenţe de distribuţie cu privire la necesitatea sau oportunitatea actualizării/revizuirii prezentei proceduri.

(2) Un obiectiv al actualizării prezentei proceduri poate fi acela de a trata situaţia în care titularii de licenţă concesionari ai serviciului convin din timp, înainte de apariţia efectivă a condiţiilor determinante pentru aplicarea prezentei proceduri, asupra modalităţii de transferare a utilizării capacităţilor energetice de distribuţie şi a prestării serviciului, pentru asigurarea continuităţii sale.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 19/2006

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 19 din 2006
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu