Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 1745 din 13 iulie 2006

privind aprobarea Regulamentului pentru ocuparea, prin concurs, a posturilor de executie vacante de personal de specialitate juridica asimilat judecatorilor si procurorilor, din Ministerul Justitiei

ACT EMIS DE: MINISTERUL JUSTITIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 666 din 2 august 2006



Având în vedere dispoziţiile art. 87 alin. (1) din Legea nr. 303/2004 privind statutul magistraţilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,

în conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 83/2005 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Justiţiei, cu modificările şi completările ulterioare,

ministrul justiţiei emite următorul ordin:

Art. 1. - Se aprobă Regulamentul pentru ocuparea, prin concurs, a posturilor de execuţie vacante de personal de specialitate juridică asimilat judecătorilor şi procurorilor, din Ministerul Justiţiei, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 2. - La data intrării în vigoare a regulamentului prevăzut la art. 1 se abrogă Regulamentul pentru ocuparea, prin concurs, a posturilor vacante de personal de specialitate juridică asimilat judecătorilor şi procurorilor, din Ministerul Justiţiei, aprobat prin Ordinul ministrului justiţiei nr. 1.523/C/2005, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 962 din 31 octombrie 2005.

Art. 3. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Art. 4. - Direcţia pentru resurse umane şi relaţii cu Consiliul Superior al Magistraturii va duce la îndeplinire dispoziţiile prezentului ordin.

p. Ministrul justiţiei,

Dan Cristian Stoica,

secretar de stat

ANEXA

REGULAMENT

pentru ocuparea, prin concurs, a posturilor de execuţie vacante de personal de specialitate juridică asimilat judecătorilor şi procurorilor, din Ministerul Justiţiei

CAPITOLUL I

Dispoziţii generale

Art. 1. - (1) Poate ocupa un post de personal de specialitate juridică asimilat judecătorilor şi procurorilor, în Ministerul Justiţiei, persoana care îndeplineşte condiţiile prevăzute la art. 14 alin. (2) lit. a) -e) din Legea nr. 303/2004 privind statutul judecătorilor şi procurorilor, republicată, denumită în continuare lege, şi a promovat concursul organizat de Ministerul Justiţiei.

(2) Prevederile alin. (1) se aplică şi personalului transferat din alte instituţii sau profesii în Ministerul Justiţiei, cu excepţia judecătorilor, procurorilor, precum şi a personalului asimilat acestora din alte instituţii, care pot fi numiţi fără concurs, în condiţiile legii.

Art. 2. - (1) Pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta:

a) copie a actului de identitate;

b)   copie a certificatului de căsătorie, în cazul în care numele de pe actele de studii este diferit de cel de pe actul de identitate;

c)  copie a diplomei de licenţă şi a foii matricole a anilor de studii;

d)  curriculum vitae (în format european);

e)    copie a carnetului de muncă sau adeverinţe doveditoare ale vechimii în specialitate;

f)   declaraţie pe propria răspundere privind lipsa antecedentelor penale şi conformitatea cu originalul a copiilor actelor cerute la lit. a)-e);

g)  chitanţa de plată a taxei de înscriere.

(2)  In momentul numirii, candidaţii declaraţi admişi îşi completează dosarul cu certificatul de cazier judiciar şi prezintă originalul documentelor depuse în copie la dosarul de înscriere pentru verificarea conformităţii acestor copii cu originalul.

(3)   Cuantumul taxei de concurs se stabileşte de către ministrul justiţiei, prin ordin, astfel încât să acopere costurile necesare organizării şi desfăşurării concursului.

CAPITOLUL II

Procedura de desfăşurare a concursului

Art. 3. - Concursul pentru ocuparea posturilor vacante de personal de specialitate juridică asimilat judecătorilor şi procurorilor, din Ministerul Justiţiei, constă în susţinerea a două probe scrise, prima, de verificare a cunoştinţelor teoretice generale, şi a doua, de verificare a cunoştinţelor teoretice specifice, şi a unui interviu.

Art. 4. - (1) Data şi locul susţinerii concursului, tematica, bibliografia, numărul posturilor vacante, cerinţele generale ale fiecărui post, prezentarea generală a postului, regulamentul şi probele de concurs, date de contact, termenul limită pentru depunerea actelor de înscriere la concurs şi cuantumul taxei de înscriere se aduc la cunoştinţă celor interesaţi prin afişare la sediul Ministerului Justiţiei şi pe pagina web a instituţiei, cu cel puţin 60 de zile înainte de data fixată pentru susţinerea primei probe a concursului.

(2)   Anunţul de concurs publicat în acelaşi termen prin intermediul mass-media, prin afişare la sediul instanţelor judecătoreşti şi prin afişare la sediul Institutului Naţional al Magistraturii cuprinde data şi locul desfăşurării concursului, numărul de posturi vacante, probele de concurs şi indicarea sursei de unde se pot obţine informaţii suplimentare în legătură cu concursul.

(3)   In situaţia în care se modifică data sau locul desfăşurării concursului, se va publica un nou anunţ prin mijloacele prevăzute la alin. (1), cu cel puţin 5 zile înainte de data susţinerii primei probe de concurs.

Art. 5. - (1) Cererea pentru înscrierea la concurs împreună cu actele prevăzute la art. 2 alin. (1) se adresează ministrului justiţiei şi se depun cu cel puţin 15 zile înainte de data concursului la secretariatul comisiei de organizare a concursului din cadrul Ministerului Justiţiei, Direcţia pentru resurse umane şi relaţii cu Consiliul Superior al Magistraturii.

(2)   Formularul-tip pentru cererea de înscriere, un exemplar al tematicii şi bibliografiei cerute la concurs şi un exemplar al regulamentului de concurs sunt puse la dispoziţie candidaţilor de secretariatul comisiei de organizare a concursului, fiind publicate şi pe pagina web a Ministerului Justiţiei. Pe aceeaşi pagină se publică şi modelul de curriculum vitae european, ce trebuie ataşat la dosarul candidatului.

(3)  In cuprinsul cererii de înscriere la concurs candidatul va specifica:

a)  direcţia sau direcţiile pentru care doreşte să susţină concursul, în ordinea preferinţei (în cazul în care tematicile de concurs pentru direcţiile la care candidează sunt identice);

b)   opţiunea pentru limba străină (atunci când este cazul);

c)  lista actelor depuse la dosarul de concurs.

(4)  Comisia de organizare a concursului are obligaţia de a verifica dosarele candidaţilor cu cel puţin 14 zile înainte de data desfăşurării primei probe a concursului, hotărând admiterea sau respingerea cererii de înscriere la concurs. Cererile de înscriere la concurs sunt respinse dacă nu sunt însoţite de actele prevăzute la art. 2 alin. (1) sau dacă din actele depuse nu rezultă îndeplinirea condiţiilor specifice pentru ocuparea postului.

(5)    Rezultatul verificărilor se va afişa la sediul Ministerului Justiţiei şi va fi publicat şi pe pagina web a Ministerului Justiţiei în termen de două zile de la finalizarea verificărilor.

(6)  In termen de 3 zile de la data afişării rezultatelor, candidaţii respinşi în urma verificării pot formula contestaţie.

(7)   Contestaţiile vor fi soluţionate în termen de 48 de ore de la expirarea termenului prevăzut la alin. (6) de către comisia de soluţionare a contestaţiilor.

Art. 6. - (1) In funcţie de specificul posturilor scoase la concurs, ministrul justiţiei stabileşte, prin ordin:

a)  comisia de organizare a concursului;

b)   comisia de examinare a cunoştinţelor teoretice generale;

c)   comisiile de examinare a cunoştinţelor teoretice specifice şi de interviu;

d)  comisia de soluţionare a contestaţiilor.

(2)  Fiecare comisie are în componenţa sa un preşedinte, membri şi un secretar.

(3)   Comisia de organizare a concursului şi comisia de examinare a cunoştinţelor teoretice generale se constituie înainte de data publicării anunţului de concurs. Comisia de organizare a concursului este formată, în principal, din persoane din cadrul Direcţiei pentru resurse umane şi relaţii cu Consiliul Superior al Magistraturii.

(4)   Comisiile de examinare a cunoştinţelor teoretice specifice şi de interviu şi comisia de soluţionare a contestaţiilor se constituie cu minimum 15 zile înainte de desfăşurarea primei probe a concursului. Preşedinţii comisiilor de examinare stabilesc responsabilităţile şi termenele de realizare a acestora pentru fiecare membru în procesul de recrutare şi selecţie.

(5)   Comisiile prevăzute la alin. (1) lit. c) împreună cu un psiholog efectuează interviul. Din comisia de soluţionare a contestaţiilor face parte şi un psiholog, în cazul în care se contestă rezultatele interviului.

(6)   Din comisiile de examinare sau din comisia de soluţionare a contestaţiilor nu pot face parte acele persoane care sunt soţi, rude sau afini până la gradul al IV-lea inclusiv cu oricare dintre candidaţii înscrişi la concurs.

(7)   O persoană nu poate fi membru decât al uneia dintre comisiile menţionate la alin. (1), în cadrul aceluiaşi concurs.

(8)   Fiecare membru al comisiilor de examinare sau al comisiei de soluţionare a contestaţiilor semnează după numirea ca membru o declaraţie pe propria răspundere, în care precizează că:

a)     nu se află în vreuna dintre situaţiile de incompatibilitate prevăzute la alin. (6);

b)   va respecta secretul şi confidenţialitatea lucrărilor comisiei şi a variantelor de subiecte ce vor fi elaborate.

(9)   Membrii comisiilor de examinare, ai comisiei de soluţionare a contestaţiilor şi ai comisiei de organizare a concursului vor fi retribuiţi pentru munca depusă, în condiţiile Hotărârii Guvernului nr. 257/2005 privind înfiinţarea pe lângă Ministerul Justiţiei a unei activităţi finanţate integral din venituri proprii.

Art. 7. - (1) Comisia de examinare a cunoştinţelor teoretice generale are, în principal, următoarele atribuţii:

a)  stabileşte tematica şi bibliografia pentru proba scrisă de verificare a cunoştinţelor teoretice generale;

b)  stabileşte subiectele pentru proba scrisă de verificare a cunoştinţelor teoretice generale;

c)  corectează lucrările scrise de verificare a cunoştinţelor teoretice generale;

d)   recorectează şi stabileşte nota finală acordată, dacă există o diferenţă în notare mai mare de două puncte între corectori;

e)  transmite în scris, prin secretariatul comisiei, Direcţiei pentru resurse umane şi relaţii cu Consiliul Superior al Magistraturii rezultatele probei scrise de verificare a cunoştinţelor teoretice generale pentru a fi comunicate candidaţilor.

(2)   Comisiile de examinare a cunoştinţelor teoretice specifice şi de interviu au, în principal, următoarele atribuţii:

a)  stabilesc subiectele pentru proba scrisă de verificare a cunoştinţelor teoretice specifice;

b)    corectează lucrările scrise de verificare a cunoştinţelor teoretice specifice;

c)  stabilesc planul interviului şi realizează interviul;

d)  notează pentru fiecare candidat proba interviului;

e)   recorectează şi stabilesc nota finală acordată, dacă există o diferenţă în notare mai mare de două puncte între corectori;

f)  transmit în scris, prin secretariatul comisiei, Direcţiei pentru resurse umane şi relaţii cu Consiliul Superior al Magistraturii rezultatele concursului pentru a fi comunicate candidaţilor.

(3)   Comisia de soluţionare a contestaţiilor are, în principal, următoarele atribuţii:

a)   soluţionează contestaţiile depuse de candidaţi cu privire la rezultatul verificării dosarelor acestora;

b)   soluţionează contestaţiile depuse de candidaţi cu privire la notarea fiecărei probe a concursului;

c)  transmit, prin secretariatul comisiei, Direcţiei pentru resurse umane şi relaţii cu Consiliul Superior al Magistraturii rezultatele contestaţiilor pentru a fi comunicate candidaţilor.

(4)   Comisia de organizare a concursului are, în principal, următoarele atribuţii:

a)   primeşte, verifică cererile de înscriere şi actele depuse la dosarul candidatului, conform art. 2 alin. (1), şi respinge cererile de înscriere candidaţilor care nu îndeplinesc toate condiţiile pentru a putea participa la concurs;

b)   îndeplineşte atribuţiile specifice în legătură cu organizarea şi desfăşurarea concursului;

c)   asigură afişarea rezultatelor verificării dosarelor candidaţilor;

d)  asigură afişarea rezultatelor probelor de concurs şi a rezultatelor finale ale concursului;

e)  îndeplineşte orice sarcini specifice necesare pentru buna desfăşurare a concursului.

(5)   Secretariatul fiecărei comisii de examinare are, în principal, următoarele atribuţii:

a) veghează la respectarea procedurii de organizare şi desfăşurare a concursului;

b)   întocmeşte, redactează şi semnează alături de comisia de examinare întreaga documentaţie privind activitatea specifică a acesteia, inclusiv procesele-verbale ale fiecărei sesiuni de lucru a comisiei;

c)  asigură transmiterea rezultatelor probelor de concurs Direcţiei pentru resurse umane şi relaţii cu Consiliul Superior al Magistraturii, pentru a fi comunicate candidaţilor;

d)  îndeplineşte orice sarcini specifice necesare pentru buna desfăşurare a concursului.

(6) Secretariatul comisiei de soluţionare a contestaţiilor îndeplineşte în mod corespunzător atribuţiile prevăzute la alin. (5) lit. b), c) şi d).

Art. 8. - (1) Tematica şi bibliografia pentru prima probă scrisă se elaborează de comisia de examinare a cunoştinţelor teoretice generale, care le supune spre aprobare ministrului justiţiei. Se menţionează în mod exact temele, capitolele şi subcapitolele care fac parte din tematică, cu indicarea autorilor şi a cărţilor aferente bibliografiei (inclusiv ediţia).

(2) Disciplinele specifice prevăzute la art. 9, tematica şi bibliografia pe materii pentru probele de concurs se propun de direcţiile în care există posturi vacante scoase la concurs şi se înaintează Direcţiei pentru resurse umane şi relaţii cu Consiliul Superior al Magistraturii, care le supune spre aprobare ministrului justiţiei, cu avizul secretarului de stat coordonator al direcţiei care organizează concursul.

Art. 9. - (1) Candidaţii vor susţine lucrările scrise de verificare a cunoştinţelor teoretice generale la următoarele discipline: drept civil, drept procesual civil, drept penal şi drept procesual penal.

(2)  Candidaţii vor susţine lucrările scrise de verificare a cunoştinţelor teoretice specifice la două discipline specifice şi o limbă de circulaţie internaţională, la alegere dintre engleză, franceză, germană, italiană şi spaniolă.

(3)   In cazul concursului pentru ocuparea unui post vacant din direcţii de specialitate unde cunoaşterea unei limbi de circulaţie internaţională este esenţială pentru desfăşurarea activităţii, în anunţul de concurs se poate preciza ca fiind obligatorie cunoaşterea respectivei limbi de circulaţie internaţională la care se susţin probele de concurs.

Art. 10. - (1) Verificarea cunoştinţelor teoretice, generale şi specifice, are loc pe parcursul a 3 zile consecutive, a celor generale, în primele două zile şi a celor specifice, în cea de-a treia zi. In prima şi a doua zi se suţin lucrările la disciplinele drept civil şi drept procesual civil, respectiv drept penal şi drept procesual penal, iar în cea de-a treia zi se susţin lucrările la disciplinele de specialitate şi limba străină.

(2)   Modalitatea de testare în cadrul probei scrise de verificare a cunoştinţelor teoretice generale este tip grilă, iar cea în cadrul probei scrise de verificare a cunoştinţelor teoretice specifice este tip sinteză, rezolvarea unor cazuri practice sau întrebări deschise.

(3)   Comisia de examinare a cunoştinţelor teoretice generale are obligaţia de a elabora un număr de 3 ori mai mare decât numărul de întrebări stabilit pentru fiecare test grilă. In cazul probei scrise de verificare a cunoştinţelor teoretice specifice, comisiile de examinare au obligaţia de a elabora minimum 3 variante de subiecte de concurs.

(4)   Fiecare dintre variantele cu subiectele de concurs este introdusă într-un plic sigilat şi semnat de toţi membrii comisiei de examinare cu cel puţin două ore înainte de desfăşurarea probei scrise.

(5)   Timpul alocat pentru elaborarea lucrărilor scrise destinate verificării cunoştinţelor teoretice, în fiecare dintre cele 3 zile de concurs, este stabilit de comisiile de examinare şi nu poate depăşi 3 ore din momentul comunicării subiectelor.

Art. 11. - (1) Intrarea candidaţilor în sălile de concurs se face pe baza listelor întocmite pentru fiecare sală şi a actului de identitate cu o jumătate de oră înainte de începerea probei scrise. După verificarea identităţii, fiecare candidat păstrează pe bancă actul de identitate, până la predarea lucrării scrise. Pe listă se menţionează prezenţa fiecărui candidat.

(2)   Candidaţii care nu se află în sală în momentul deschiderii plicului cu subiecte pierd dreptul de a mai susţine proba scrisă. Este interzisă intrarea în sală a candidaţilor cu mijloace de comunicare la distanţă, computere personale, PDA-uri etc.

(3)   Inainte de dictarea subiectelor, candidaţii înscriu numele şi prenumele pe colţul foii ce urmează a fi lipit, după care se aplică ştampila Ministerului Justiţiei, respectiv cea a Direcţiei pentru resurse umane şi relaţii cu Consiliul Superior al Magistraturii. Ştampila pe lucrările scrise şi semnătura pe ştampilă se aplică de preşedinţii comisiilor de examinare.

(4)  Plicul cu subiectele de concurs este ales şi desfăcut de către un candidat dintre cele 3 plicuri cu variante de subiecte. Acesta semnează procesul-verbal încheiat în ziua susţinerii probei scrise.

(5)   Pe toată durata desfăşurării probei scrise, în sălile de concurs au acces numai membrii comisiei de examinare şi persoanele care supraveghează desfăşurarea probei.

(6)   In vederea elaborării lucrării scrise, candidaţii primesc coli de hârtie având ştampila Ministerului Justiţiei. Se poate folosi numai cerneală sau pix cu pastă de culoare albastră. La cerere, se pot pune la dispoziţie, în mod suplimentar, coli de hârtie, iar dacă este necesar, cerneală sau pixuri.

(7)   La expirarea timpului prevăzut la art. 10 alin. (5), delegatul care a supravegheat desfăşurarea probei strânge toate lucrările în ordinea predării lor de către candidaţi, sub semnătură, după care le predă comisiei de examinare, care le înscrie într-un borderou.

(8)   Dacă examinarea se face în mai multe săli, se întocmeşte câte un borderou pentru lucrările din fiecare sală.

(9)   Lucrarea se consideră predată de candidat după verificarea stării acesteia de către delegatul care a supravegheat desfăşurarea probei şi după semnarea borderoului de către candidat.

(10)   Pe toată durata desfăşurării probei scrise este interzisă părăsirea sălii de concurs de către candidaţi. In cazuri excepţionale, părăsirea temporară a sălii de concurs se poate face numai cu însoţitor.

(11)   Orice fraudă sau tentativă de fraudă dovedită se sancţionează cu eliminarea din concurs. In aceste cazuri, delegaţii care supraveghează lucrările îl sesizează de îndată  pe  preşedintele  comisiei  de  examinare,  care întocmeşte un proces-verbal despre constatările făcute şi măsurile luate, iar lucrarea se anulează cu menţiunea „fraudă".

Art. 12. - (1) Pentru a putea participa la interviu, candidaţii trebuie să obţină cel puţin nota 7 la fiecare dintre probele scrise de verificare a cunoştinţelor teoretice, generale şi specifice, dar nu mai puţin de nota 5 la fiecare disciplină de concurs.

(2) In cazul concursului pentru ocuparea unui post vacant în cadrul direcţiilor de specialitate unde cunoaşterea unei limbi de circulaţie internaţională este esenţială pentru desfăşurarea activităţii, nota obţinută la această disciplină în cadrul probei scrise de verificare a cunoştinţelor teoretice specifice trebuie să fie cel puţin 7. Această cerinţă specifică se menţionează în anunţul de concurs.

Art. 13. - (1) Rezultatele celor două probe scrise de verificare a cunoştinţelor teoretice, generale şi specifice, se afişează în acelaşi timp, în termen de maximum 10 zile lucrătoare de la susţinerea celei de-a doua probe scrise.

(2)  Candidaţii nemulţumiţi de rezultatul la probele scrise de verificare a cunoştinţelor teoretice, generale şi specifice, pot depune contestaţie la secretariatul comisiei de organizare a concursului din cadrul Direcţiei pentru resurse umane şi relaţii cu Consiliul Superior al Magistraturii din Ministerul Justiţiei, în termen de 48 de ore de la data afişării rezultatelor.

(3)  In vederea soluţionării contestaţiilor, colţurile lucrărilor se lipesc din nou. Nota obţinută în urma contestaţiei nu poate fi mai mică decât nota contestată.

(4)    Contestaţiile se soluţionează de comisia de soluţionare a contestaţiilor, numită în conformitate cu art. 6 alin.' (1).

Art. 14. - (1) Candidaţii declaraţi admişi la probele scrise de verificare a cunoştinţelor teoretice, generale şi specifice, vor susţine un interviu.

(2)   Interviul se susţine în termen de maximum 48 de ore de la soluţionarea contestaţiilor pentru proba scrisă de verificare a cunoştinţelor teoretice.

(3)   Strategia şi planul de interviu vor conţine elemente care să evidenţieze în persoana candidatului:

a)  abilităţile de comunicare;

b)   factorii care motivează sau demotivează candidatul;

c)  gândirea sintetică;

d)  rezistenţa la stres;

e)  comportamentul în situaţiile de criză;

f)  cunoştinţele impuse de post;

g)  abilităţile şi competenţele impuse de post (extrase din caracterul sarcinilor de îndeplinit);

h) aptitudinile impuse de post (extrase din analiza sferei relaţionale).

(4)  In cadrul interviului se testează şi cunoştinţele la limba străină.

(5)   In cazul concursului pentru ocuparea unui post vacant în cadrul direcţiilor de specialitate unde cunoaşterea unei limbi de circulaţie internaţională este esenţială pentru desfăşurarea activităţii, interviul se poate desfăşura într-o limbă de circulaţie internaţională. Această cerinţă specifică se menţionează în anunţul de concurs.

(6)  Intrebările şi răspunsurile la interviu se înregistrează audio. In acest sens, în cuprinsul cererii de înscriere la concurs candidaţii îşi vor exprima acordul în vederea înregistrării interviului, urmând ca această înregistrare să fie pusă la dispoziţia comisiei de soluţionare a contestaţiilor, dacă este cazul.

(7)  Planul interviului se afişează pe uşa sălii de concurs şi pe pagina web a Ministerului Justiţiei după încheierea interviului.

(8)  Candidaţii sunt consideraţi admişi la proba interviului dacă obţin minimum nota 7.

(9)   Rezultatele interviului pot fi contestate în termen de 24 de ore de la afişare. Contestaţia se depune la Direcţia pentru resurse umane şi relaţii cu Consiliul Superior al Magistraturii din cadrul Ministerului Justiţiei.

(10)   Contestaţiile se soluţionează de comisia de soluţionare a contestaţiilor în termen de 24 de ore de la expirarea termenului prevăzut la alin. (9).

CAPITOLUL III

Notarea probelor de concurs

Art. 15. - (1) Ponderea rezultatelor fiecărei probe de concurs în nota finală este următoarea:

a)   30% pentru nota obţinută la proba scrisă de verificare a cunoştinţelor teoretice generale;

b)   30% pentru nota obţinută la proba scrisă de verificare a cunoştinţelor teoretice specifice;

c)  40% pentru nota obţinută la interviu.

(2)  Fiecare disciplină de concurs se notează cu note de la 0 la 10. Nu se acordă puncte din oficiu.

(3)    Corectarea lucrărilor scrise de verificare a cunoştinţelor teoretice, generale şi specifice, se face pe baza baremului pe subiecte stabilit de membrii comisiilor de examinare.

(4)   Baremul de corectare corespunzător probelor scrise de verificare a cunoştinţelor teoretice, generale şi specifice, şi modul de notare a etapelor interviului se afişează pe uşa fiecărei săli de concurs şi pe pagina web a Ministerului Justiţiei după încheierea fiecărei probe de concurs.

(5)   Notele acordate la fiecare disciplină se trec în cifre şi litere în borderoul de notare, care va fi semnat pe fiecare filă de membrii comisiilor de examinare.

(6)   Nota finală a fiecărei probe de concurs este media aritmetică a notelor acordate de fiecare membru al comisiilor de examinare. Nota finală acordată de fiecare membru probelor scrise este media aritmetică a notelor obţinute la disciplinele de concurs.

(7)   Nota finală a concursului este media ponderată a fiecărei probe de concurs.

(8)  Media ponderată se calculează după cum urmează:

N = A x 30% + B x 30% + C x 40%, unde:

N = nota finală a concursului;

A = nota finală acordată probei scrise de verificare a cunoştinţelor teoretice generale;

B = nota finală acordată probei scrise de verificare a cunoştinţelor teoretice specifice;

C = nota finală a interviului.

Art. 16. - (1) Media generală de promovare a concursului este de cel puţin 7.

(2) Departajarea candidaţilor cu note egale, care concurează pentru posturile vacante din cadrul aceleiaşi direcţii, se face în ordinea descrescătoare a mediilor de la examenul de licenţă şi apoi în ordinea descrescătoare a mediilor aritmetice ale notelor obţinute în facultate la disciplinele de concurs prevăzute la art. 9 alin. (1).

Art. 17. - (1) Prin derogare de la art. 4 şi 5, în cazul în care între data anunţării concursului şi data încheierii probelor de concurs se vacantează posturi, acestea pot fi ocupate în ordinea descrescătoare a mediilor de către candidaţii care au obţinut media prevăzută la art. 16, dacă sunt îndeplinite cumulativ următoarele condiţii:

a)   posturile vacantate sunt la direcţiile pentru care au candidat ori la direcţiile pentru care au fost susţinute probe de concurs la aceleaşi discipline;

b)   candidatul să fi obţinut media generală stabilită la art. 16 alin. (1).

(2) Dispoziţiile art. 16 alin. (2) se aplică în mod corespunzător.

Art. 18. - Candidaţii declaraţi admişi potrivit art. 15 şi 16 sunt supuşi unei examinări medicale şi psihologice, cu caracter eliminatoriu.

CAPITOLUL IV

Dispoziţii finale

Art. 19. - In termen de cel mult 5 zile de la data finalizării concursului, comisiile de examinare a cunoştinţelor teoretice predau documentaţia de concurs Direcţiei pentru resurse umane şi relaţii cu Consiliul Superior al Magistraturii din cadrul Ministerului Justiţiei.

Art. 20. - (1) Candidatul declarat admis trebuie să se prezinte la post în maximum 15 zile de la data afişării rezultatelor finale. In cazul în care candidatul admis nu poate respecta termenul menţionat, acesta înaintează o cerere motivată, în scris, directorului Direcţiei pentru resurse umane şi relaţii cu Consiliul Superior al Magistraturii, în care prezintă motivele întârzierii şi termenul la care se poate prezenta la post.

(2) In cazul neprezentării la post la termenul stabilit, postul este declarat vacant, urmând să se comunice următoarei persoane declarate reuşită la concurs posibilitatea de a se angaja pe postul respectiv.

Art. 21. - Candidaţii declaraţi admişi în urma concursului şi apţi din punct de vedere medical şi psihologic vor fi numiţi în funcţia de consilier juridic, respectiv inspector, personal de specialitate juridică asimilat judecătorilor şi procurorilor, prin ordin al ministrului justiţiei.

Art. 22. - Consilierii juridici, respectiv inspectorii, încadraţi în urma promovării concursului ca definitivi, vor depune jurământul în faţa secretarului de stat coordonator al Direcţiei pentru resurse umane şi relaţii cu Consiliul Superior al Magistraturii.

Art. 23. - Fişele interviului, lucrările scrise, procesele-verbale privind rezultatele concursului şi, după caz, procesul-verbal încheiat cu ocazia depunerii jurământului vor fi anexate la dosarele profesionale ale candidaţilor declaraţi admişi.

Art. 24. - Dosarele, lucrările scrise, procesele-verbale referitoare la ceilalţi candidaţi şi alte lucrări privind concursul se arhivează şi se păstrează potrivit nomenclatoarelor arhivistice.

Art. 25. - Taxa de înscriere se restituie candidaţilor care îşi anunţă retragerea cu cel puţin 5 zile înainte de prima probă de concurs.

Art. 26. - Nerespectarea prevederilor regulamentului de concurs de membrii comisiilor menţionate la art. 6 alin. (1) constituie faptă de natură a atrage răspunderea disciplinară a persoanei vinovate.  Neîndeplinirea sau îndeplinirea defectuoasă a responsabilităţilor stabilite de preşedinţii comisiilor menţionate la art. 6 alin. (1) atrage neplata sau reducerea corespunzătoare a indemnizaţiei plătite pentru participarea în aceste comisii.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 1745/2006

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 1745 din 2006
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Legea 127 2017
    Îmi apare că site-ul http://www.legex.ro/VizualizareLege.aspx?var=153691#comentariu, sau cum se numește, este not secure. Adică putem comenta dar ne asumăm riscul informatic. E corect?
ANONIM a comentat Legea 127 2017
    nu cumva ar trebui să fie bizară absența oricărui comentariu la această lege? Totuși este o lege adoptată conform procedurilor regulamentare în vigoare, deci este ea însăși în vigoare. Avem dreptul cel puțin legal de a o comenta.
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 1745/2006
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu