Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.1699 din 24.06.2019

pentru modificarea unor ordine ale preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală privind aprobarea modelelor unor formulare utilizate în domeniul colectării creanţelor fiscale
ACT EMIS DE: Agentia Nationala de Administrare Fiscala
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 529 din 28 iunie 2019



SmartCity1

În temeiul art. 342 alin. (1) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi al art. 11 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 520/2013 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările şi completările ulterioare,având în vedere Avizul conform al Ministerului Finanţelor Publice comunicat prin Adresa nr. 804.289 din 21.03.2019,preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală emite următorul ordin: Articolul IAnexele nr. 18, 48, 49, 53, 54 şi 55 la Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 63/2017 privind aprobarea modelelor unor formulare utilizate în domeniul colectării creanţelor fiscale, precum şi pentru modificarea Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 3.454/2016 pentru aprobarea Procedurii de executare silită în cazul debitorilor care au de încasat sume certe, lichide şi exigibile de la autorităţi sau instituţii publice, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 32 şi 32 bis din 11 ianuarie 2017, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se înlocuiesc cu anexele nr. 1-6, care fac parte integrantă din prezentul ordin. Articolul II Anexele nr. 2, 8 şi 13 la Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 967/2017 pentru aprobarea modelelor unor formulare utilizate în domeniul colectării creanţelor fiscale, emise şi tipărite prin intermediul Unităţii de imprimare rapidă, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 208 din 27 martie 2017, cu modifică rile şi completările ulterioare, se modifică şi se înlocuiesc cu anexele nr. 7-9, care fac parte integrantă din prezentul ordin. Articolul III Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.Preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală,Mirela CălugăreanuANEXA Nr. 1(Anexa nr. 18 la Ordinul nr. 63/2017) ANTET1) Dosar de executare nr. ........ ........ Nr. ........ ........ din ........ ............ Către ........ ................ ................ ................ ........ .............2) cod de identificare fiscală ........ ................ ................ ............... str. ........ ................ ................ ........ .......... nr. ..., bl. ....., sc. ...., et. ...., ap. ....., sector ......., localitatea ........ ................ ................ judeţul ........ ................ ................ .........., cod poştal ........ ......... SOMAŢIE În baza prevederilor art. 230 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, vă înştiinţăm că figuraţi în evidenţa fiscală cu următoarele sume de plată, pentru care s-a început executarea silită în temeiul titlului executoriu emis/titlurilor executorii emise de ........ ........ .......... anexat/anexate.

Denumirea obligaţiei fiscale/bugetare Categorie suma de plată3) Titlul executoriu nr./data4) Suma datorată (lei) Contul în care urmează a se vira suma
TOTAL

Dacă în termen de 15 zile de la primirea prezentei somaţii nu veţi achita sumele menţionate pentru care termenul legal de plată a expirat, nu veţi face dovada stingerii acestora sau nu veţi depune o notificare cu privire la intenţia de a se demara procedura de mediere, în baza prevederilor art. 230 alin. (1) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, se va proceda la continuarea măsurilor de executare silită. Toate cheltuielile ocazionate de stingerea sumelor menţionate mai sus, exclusiv cele generate de comunicarea acestei somaţii prin poştă, vor fi suportate de către dumneavoastră. Împotriva prezentului înscris se poate introduce contestaţie la instanţa judecătorească competentă, în termen de 15 zile, sub sancţiunea decăderii, de la data comunicării sau luării la cunoştinţă, în conformitate cu prevederile art. 260 şi 261 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare. Potrivit dispoziţiilor art. 9 alin. (2) lit. d) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, când urmează să se ia măsuri de executare silită, audierea contribuabilului nu este obligatorie. Conducătorul organului de executare, Numele şi prenumele ........ ............... Semnătura ........ ................ ............. L.S. Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679. 1) Se vor trece sigla conform Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 3.504/2013 privind aprobarea modelului şi caracteristicilor siglelor utilizate la nivelul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările ulterioare, denumirea şi adresa organului fiscal central emitent al prezentului act. 2) Se vor menţiona numele şi prenumele sau denumirea debitorului, după caz. 3) Se va menţiona categoria de sumă: D - debit, M - majorare de întârziere/DO - dobândă, A - amendă, P - penalitate, PI - penalitate de întârziere, PN - penalitate de nedeclarare. 4) În cazul în care s-au emis mai multe titluri executorii se vor indica pentru toate numărul şi data emiterii. 1. Denumire: Somaţie 2. Format: A4/t1 3. Caracteristici de tipărire: se editează din sistem informatic. 4. Se utilizează în baza prevederilor art. 230 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare. 5. Se întocmeşte în două exemplare de către organul de executare silită. 6. Circulă 1 exemplar la debitor. 7. Se arhivează 1 exemplar la dosarul de executare silită. ANEXA Nr. 2(Anexa nr. 48 la Ordinul nr. 63/2017) ANTET1) Dosar de executare nr. ........ ........ Nr. ........ ........ din ........ ............ Către ........ ................ ................ ......... ........ ................ ........ ..............2) ADRESĂ de suspendare, temporară, totală sau parţială a indisponibilizării conturilor În baza prevederilor art. 233, 235, art. 236 alin. (17) şi art. 264 alin. (12) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, pentru debitorul ........ ................ ................ ............. 3) cu domiciliul fiscal în localitatea ........ ................ ................, str. ........ ................ ........ ............ nr. ......., cod de identificare fiscală ........ ................ ..............4) se dispune suspendarea temporară ........ ...........5) asupra măsurilor de executare silită aplicate prin Adresa de înfiinţare a popririi asupra disponibilităţilor băneşti nr. ......... din data ........ ..........., având numărul de evidenţă a plăţii ........ ................ ........ ..........., suma rămasă de indisponibilizat fiind în cuantum de ........ .........lei, din care ........ ........... lei - TVA, reprezentând obligaţiile fiscale/bugetare datorate de ........ ................ ................ ......... 6) Motivul sistării indisponibilizării conturilor este următorul:  - s-a dispus suspendarea executării silite de către instanţă, în condiţiile legii;  - s-a suspendat executarea silită la data comunicării aprobării înlesnirii la plată, potrivit legii;  - s-a suspendat executarea silită, pe o perioadă de ........ ............. luni7), în cazuri excepţionale, şi doar o singură dată pentru acelaşi debitor, prin Hotărârea Guvernului nr. ........ ........ ........./........ .............;  - s-a suspendat executarea silită ca urmare a depunerii cererii de restituire/rambursare, iar cuantumul sumei solicitate este egal cu sau mai mare decât creanţa fiscală/bugetară pentru care s-a început executarea silită;  - s-a suspendat executarea silită, pe o perioadă de cel mult 45 de zile de la data comunicării deciziei prin care sunt stabilite creanţele fiscale, ca urmare a notificării organului fiscal cu privire la depunerea unei scrisori de garanţie/poliţe de asigurare de garanţie potrivit art. 235 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare;  - s-a suspendat executarea silită, pe o perioadă de ........ ......... luni7), în condiţiile prevăzute la art. 233 alin. (7)-(9) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare;  - s-a suspendat executarea silită, până la data la care actele administrative fiscale contestate rămân definitive în sistemul căilor administrative de atac sau judiciare, ca urmare a constituirii unei garanţii de natura celor prevăzute la art. 211 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare;  - s-a suspendat executarea silită, până la data conversiei în acţiuni a creanţelor, potrivit art. 264 alin. (12) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare;  - în alte cazuri prevăzute de lege: ........ ................ ................ ........ .............. Împotriva prezentului înscris se poate introduce contestaţie la instanţa judecătorească competentă, în termen de 15 zile, sub sancţiunea decăderii, de la data comunicării sau luării la cunoştinţă, în conformitate cu prevederile art. 260 şi 261 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare. Suspendarea popririi produce efecte din momentul primirii de către dumneavoastră a prezentei adrese. În acest sens, aveţi obligaţia să înregistraţi atât ziua, cât şi ora primirii adresei de suspendare, temporară, totală sau parţială a indisponibilizării conturilor şi reţinerilor. Conducătorul organului de executare, Numele şi prenumele ........ ............... Semnătura ........ ................ ............. L.S. Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679. 1) Se vor trece sigla conform Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 3.504/2013 privind aprobarea modelului şi caracteristicilor siglelor utilizate la nivelul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările ulterioare, denumirea şi adresa organului fiscal central emitent al prezentului act. 2) Se vor menţiona numele şi prenumele/denumirea şi adresa băncii şi ale debitorului, alte date de identificare ale acestuia. 3) Se vor menţiona numele şi prenumele/denumirea debitorului. În cazul sediilor secundare înregistrate fiscal, potrivit legii, se va menţiona contribuabilul/plătitorul care le-a înfiinţat. 4) Se va menţiona: codul numeric personal, numărul de identificare fiscală, codul de înregistrare fiscală sau codul unic de înregistrare, după caz. 5) Se va menţiona felul sistării temporare, respectiv totală sau parţială, după caz. 6) Se va menţiona debitorul care înregistrează obligaţii fiscale restante, respectiv: persoane fizice, persoane juridice, sedii secundare sau orice altă entitate. 7) Se va menţiona perioada pentru care se suspendă executarea silită, care nu poate fi mai mare de 6 luni. 1. Denumire: Adresă de suspendare, temporară, totală sau parţială a indisponibilizării conturilor 2. Format: A4/t1 3. Caracteristici de tipărire: se editează din sistemul informatic. 4. Se utilizează în baza prevederilor art. 233, 235, art. 236 alin. (17) şi art. 264 alin. (12) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare. 5. Se întocmeşte în 3 sau mai multe exemplare, după caz, de către organul de executare silită. 6. Circulă: - 1 exemplar la bancă; - 1 exemplar la debitor. 7. Se arhivează 1 exemplar la dosarul de executare silită. ANEXA Nr. 3(Anexa nr. 49 la Ordinul nr. 63/2017) ANTET1) Dosar de executare nr. ........ ........ Nr. ........ ........ din ........ ............ Către ........ ................ ................ ......... ........ ................ ........ ..............2) ADRESĂ de suspendare temporară, totală sau parţială a indisponibilizării reţinerilor În baza prevederilor art. 233, 235, art. 236 alin. (17) şi art. 264 alin. (12) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, pentru debitorul ........ ................ ................ ............. 3), cu domiciliul fiscal în localitatea ........ ................ ................, str. ........ ................ ........ ............ nr. ......., cod de identificare fiscală ........ ................ ..............4), se dispune suspendarea temporară ........ ...........5) asupra măsurilor de executare silită aplicate prin Adresa de înfiinţare a popririi asupra sumelor datorate debitorului de către terţi nr. ......... din data ........ ........, având numărul de evidenţă a plăţii........ ........ .........., pentru obligaţiile fiscale/bugetare datorate de ........ .............6), reprezentând:

Denumirea obligaţiei fiscale/bugetare Categorie sumă de plată7) Titlul executoriu nr./data8) Suma pentru care se dispune suspendarea popririi (lei)
TOTAL

Motivul sistării indisponibilizării reţinerilor este următorul:  - s-a dispus suspendarea executării silite de către instanţă, în condiţiile legii;  - s-a suspendat executarea silită la data comunicării aprobării înlesnirii la plată, potrivit legii;  - s-a suspendat executarea silită, pe o perioadă de .......... luni9), în cazuri excepţionale, şi doar o singură dată pentru acelaşi debitor, prin Hotărârea Guvernului nr. ...../......;  - s-a suspendat executarea silită ca urmare a depunerii cererii de restituire/rambursare, iar cuantumul sumei solicitate este egal cu sau mai mare decât creanţa fiscală/bugetară pentru care s-a început executarea silită;  - s-a suspendat executarea silită, pe o perioadă de cel mult 45 de zile de la data comunicării deciziei prin care sunt stabilite creanţele fiscale, ca urmare a notificării organului fiscal cu privire la depunerea unei scrisori de garanţie/poliţe de asigurare de garanţie potrivit art. 235 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare;  - s-a suspendat executarea silită, pe o perioadă de ........ luni9), în condiţiile prevăzute la art. 233 alin. (7)-(9) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare;  - s-a suspendat executarea silită, până la data la care actele administrative fiscale contestate rămân definitive în sistemul căilor administrative de atac sau judiciare, ca urmare a constituirii unei garanţii de natura celor prevăzute la art. 211 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare;  - s-a suspendat executarea silită, până la data conversiei în acţiuni a creanţelor, potrivit art. 264 alin. (12) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare;  - în alte cazuri prevăzute de lege: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ .......... Împotriva prezentului înscris se poate introduce contestaţie la instanţa judecătorească competentă, în termen de 15 zile, sub sancţiunea decăderii, de la data comunicării sau luării la cunoştinţă, în conformitate cu prevederile art. 260 şi 261 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare. Suspendarea popririi produce efecte din momentul primirii de către dumneavoastră a prezentei adrese. În acest sens, aveţi obligaţia să înregistraţi atât ziua, cât şi ora primirii adresei de suspendare temporară, totală sau parţială a indisponibilizării conturilor şi reţinerilor. Conducătorul organului de executare, Numele şi prenumele ........ ............ Semnătura ........ ................ ............... L.S. Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679. 1) Se vor trece sigla conform Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 3.504/2013 privind aprobarea modelului şi caracteristicilor siglelor utilizate la nivelul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările ulterioare, denumirea şi adresa organului fiscal central emitent al prezentului act. 2) Se vor menţiona numele şi prenumele/denumirea şi adresa terţului poprit şi ale debitorului, alte date de identificare ale acestora. 3) Se vor/va menţiona numele şi prenumele/denumirea debitorului. În cazul sediilor secundare înregistrate fiscal, potrivit legii, se va menţiona contribuabilul/plătitorul care le-a înfiinţat. 4) Se va menţiona: codul numeric personal, numărul de identificare fiscală, codul de înregistrare fiscală sau codul unic de înregistrare, după caz. 5) Se va menţiona felul sistării temporare, respectiv totală sau parţială, după caz. 6) Se va menţiona debitorul care înregistrează obligaţii fiscale restante conform titlurilor executorii menţionate în tabel, respectiv: persoane fizice, persoane juridice, sedii secundare sau orice altă entitate pentru care s-a emis titlu executoriu. 7) Se va menţiona categoria de sumă: D - debit, M - majorare de întârziere/DO - dobândă, A - amendă, P - penalitate, PI - penalitate de întârziere, PN - penalitate de nedeclarare. 8) În cazul în care s-au emis mai multe titluri executorii se vor indica pentru toate numărul şi data emiterii. 9) Se va menţiona perioada pentru care se suspendă executarea silită, care nu poate fi mai mare de 6 luni. 1. Denumire: Adresă de suspendare, temporară, totală sau parţială a indisponibilizării reţinerilor 2. Format: A4/t1 3. Caracteristici de tipărire: se editează din sistemul informatic. 4. Se utilizează în baza prevederilor art. 233, 235, art. 236 alin. (17) şi art. 264 alin. (12) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare. 5. Se întocmeşte: în 3 exemplare de organul de executare silită. 6. Circulă: - 1 exemplar la terţul poprit; - 1 exemplar la debitor. 7. Se arhivează 1 exemplar la dosarul de executare silită. ANEXA Nr. 4(Anexa nr. 53 la Ordinul nr. 63/2017) ANTET1) Dosar de executare nr. ........ ........ Nr. ........ ........ din ........ ............ Către ........ ................ ................ ......... ........ ................ ........ ..............2) DECIZIE de ridicare a măsurilor de executare silită asupra disponibilităţilor băneşti În baza prevederilor art. 230 alin. (5), art. 233 alin. (3), art. 234 şi art. 236 alin. (17) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, se ridică măsurile de executare silită aplicate debitorului ........ ................ .............3), cu domiciliul fiscal în localitatea ........ ................ .........., str. ........ ................ ......... nr. ......, cod de identificare fiscală ........ ................4), prin Adresa de înfiinţare a popririi asupra disponibilităţilor băneşti nr. ......./............., după cum urmează5):  - în limita sumei de ........ lei, din care ............. lei reprezentând TVA, întrucât a fost depus documentul prin care se certifică faptul că debitorul are de încasat sume certe, lichide şi exigibile de la o autoritate/instituţie publică, potrivit prevederilor art. 230 alin. (5) din Legea nr. 207/2015, cu modificările şi completările ulterioare;  - în totalitate, întrucât s-au stins integral obligaţiile fiscale/bugetare prevăzute în titlul executoriu/titlurile executorii, inclusiv obligaţiile de plată accesorii, cheltuielile de executare şi orice alte sume stabilite în sarcina debitorului, potrivit legii, ori a/au fost desfiinţat(e) titlul executoriu/titlurile executorii sau în alte cazuri prevăzute de lege, potrivit dispoziţiilor art. 234 din Legea nr. 207/2015, cu modificările şi completările ulterioare;  - în limita sumei de ........ lei, din care ............. lei reprezentând TVA, înscrisă în actul administrativ fiscal contestat, pentru care s-a constituit garanţie sub forma unei scrisori de garanţie/poliţe de asigurare de garanţie potrivit art. 235 din Legea nr. 207/2015, cu modificările şi completările ulterioare;  - s-a constatat că poprirea bancară a rămas fără obiect. Împotriva prezentului înscris se poate introduce contestaţie la instanţa judecătorească competentă, în termen de 15 zile, sub sancţiunea decăderii, de la data comunicării sau luării la cunoştinţă, în conformitate cu prevederile art. 260 şi 261 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare. Conducătorul organului de executare, Numele şi prenumele ........ ............ Semnătura ........ ................ ............... L.S. Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679. 1) Se vor trece sigla conform Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 3.504/2013 privind aprobarea modelului şi caracteristicilor siglelor utilizate la nivelul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările ulterioare, denumirea şi adresa organului fiscal central emitent al prezentului act. 2) Se vor menţiona denumirea şi sediul băncii. 3) Se vor/va menţiona numele şi prenumele/denumirea debitorului. 4) Se va menţiona: codul numeric personal, numărul de identificare fiscală, codul de înregistrare fiscală sau codul unic de înregistrare, după caz. 5) Se va bifa în mod corespunzător motivul care a condus la încetarea executării silite. 1. Denumire: Decizie de ridicare a măsurilor de executare silită asupra disponibilităţilor băneşti 2. Format: A4/t1 3. Caracteristici de tipărire: se editează din sistemul informatic. 4. Se utilizează în baza prevederilor art. 230 alin. (5), art. 233 alin. (3), art. 234 şi art. 236 alin. (17) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare. 5. Se întocmeşte în două exemplare de către organul de executare silită. 6. Circulă 1 exemplar la instituţia de credit căreia i-a fost comunicată indisponibilizarea disponibilităţilor băneşti. 7. Se arhivează 1 exemplar la dosarul de executare silită. ANEXA Nr. 5(Anexa nr. 54 la Ordinul nr. 63/2017) ANTET1) Dosar de executare nr. ........ ........ Nr. ........ ........ din ........ ............ Către ........ ................ ................ ......... ........ ................ ........ ..............2) DECIZIE de ridicare a măsurilor de executare silită a sumelor datorate debitorului de către terţi În baza prevederilor art. 230 alin. (5), art. 233 alin. (3), art. 234 şi art. 236 alin. (17) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, se ridică măsurile de executare silită aplicate debitorului ........ ................ .............3), cu domiciliul fiscal în localitatea ........ ................ .........., str. ........ ................ ......... nr. ......, cod de identificare fiscală ........ ................4), prin Adresa de înfiinţare a popririi asupra sumelor datorate debitorului de către terţi nr. ....... din data de ............., după cum urmează5):  - în limita sumei de ........ lei, întrucât a fost depus documentul prin care se certifică faptul că debitorul are de încasat sume certe, lichide şi exigibile de la o autoritate/instituţie publică, potrivit prevederilor art. 230 alin. (5) din Legea nr. 207/2015, cu modificările şi completările ulterioare;  - în totalitate, întrucât s-au stins integral obligaţiile fiscale/bugetare prevăzute în titlul executoriu/titlurile executorii, inclusiv obligaţiile de plată accesorii, cheltuielile de executare şi orice alte sume stabilite în sarcina debitorului, potrivit legii, ori a/au fost desfiinţat(e) titlul executoriu/titlurile executorii sau în alte cazuri prevăzute de lege, potrivit dispoziţiilor art. 234 din Legea nr. 207/2015, cu modificările şi completările ulterioare;  - în limita sumei de ........ lei, înscrisă în actul administrativ fiscal contestat, pentru care s-a constituit garanţie sub forma unei scrisori de garanţie/poliţe de asigurare de garanţie potrivit art. 235 din Legea nr. 207/2015, cu modificările şi completările ulterioare. Împotriva prezentului înscris se poate introduce contestaţie la instanţa judecătorească competentă, în termen de 15 zile, sub sancţiunea decăderii, de la data comunicării sau luării la cunoştinţă, în conformitate cu prevederile art. 260 şi 261 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare. Conducătorul organului de executare, Numele şi prenumele ........ ............ Semnătura ........ ................ ............... L.S. Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679. 1) Se vor trece sigla conform Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 3.504/2013 privind aprobarea modelului şi caracteristicilor siglelor utilizate la nivelul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările ulterioare, denumirea şi adresa organului fiscal central emitent al prezentului act. 2) Se va menţiona denumirea terţului poprit. 3) Se vor/va menţiona numele şi prenumele/denumirea debitorului. 4) Se va menţiona: codul numeric personal, numărul de identificare fiscală, codul de înregistrare fiscală sau codul unic de înregistrare, după caz. 5) Se va bifa în mod corespunzător motivul care a condus la încetarea executării silite. 1. Denumire: Decizie de ridicare a măsurilor de executare silită a sumelor datorate debitorului de către terţi 2. Format: A4/t1 3. Caracteristici de tipărire: se editează din sistemul informatic. 4. Se utilizează în baza prevederilor art. 230 alin. (5), art. 233 alin. (3), art. 234 şi art. 236 alin. (17) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare. 5. Se întocmeşte în două exemplare de către organul de executare silită. 6. Circulă 1 exemplar la terţul poprit. 7. Se arhivează 1 exemplar la dosarul de executare silită. ANEXA Nr. 6(Anexa nr. 55 la Ordinul nr. 63/2017) ANTET1) Dosar de executare nr. ........ ........ Nr. ........ ........ din ........ ............ Către ........ ................ ................ ......... ........ ................ ........ ..............2) DECIZIE de ridicare a măsurilor de executare silită aplicate asupra bunurilor sechestrate În baza prevederilor art. 230 alin. (5), art. 233 alin. (3), art. 234 şi art. 255 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, se ridică măsurile de executare silită aplicate debitorului ........ ................ ............3) cu domiciliul fiscal în localitatea ........ ................ .............., str. ........ ................ ......... nr. ......, cod de identificare fiscală ........ ........ .............4), întrucât 5):  - a fost depus documentul prin care se certifică faptul că debitorul are de încasat sume certe, lichide şi exigibile de la o autoritate/instituţie publică, potrivit prevederilor art. 230 alin. (5) din Legea nr. 207/2015, cu modificările şi completările ulterioare;  - s-au stins creanţele fiscale înscrise în titluri executorii, prin plată, prin poprire sau prin alte modalităţi prevăzute de lege, iar sechestrele aplicate pe acele titluri asupra bunurilor sunt cu valoare mai mică ori egală cu suma creanţelor fiscale astfel stinse;  - s-au stins integral obligaţiile fiscale/bugetare prevăzute în titlul executoriu/titlurile executorii, inclusiv obligaţiile de plată accesorii, cheltuielile de executare şi orice alte sume stabilite în sarcina debitorului, potrivit legii, ori a/au fost desfiinţat(e) titlul executoriu/titlurile executorii sau în alte cazuri prevăzute de lege, potrivit dispoziţiilor art. 234 din Legea nr. 207/2015, cu modificările şi completările ulterioare;  - bunurile mobile supuse executării silite nu au putut fi valorificate, potrivit legii, şi nu au valoare de piaţă, conform art. 255 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 207/2015, cu modificările şi completările ulterioare;  - pentru creanţele fiscale care au stat la baza sechestrului, înscrise în actul administrativ fiscal contestat, s-a constituit garanţie sub forma unei scrisori de garanţie/poliţe de asigurare de garanţie potrivit art. 235 din Legea nr. 207/2015, cu modificările şi completările ulterioare. Având în vedere aceste motivaţii se ridică sechestrul instituit asupra următoarelor bunuri mobile/imobile, după cum urmează: denumire bun mobil ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ .............. sechestrat prin Procesul-verbal de sechestru nr. ........ ........ din data de........ ........ ........;

denumire bun imobil ........ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ............... sechestrat prin Procesul-verbal de sechestru nr. ........ ........ din data de........ ................ .Împotriva prezentului înscris se poate introduce contestaţie la instanţa judecătorească competentă, în termen de 15 zile, sub sancţiunea decăderii, de la data comunicării sau luării la cunoştinţă, în conformitate cu prevederile art. 260 şi 261 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare. Conducătorul organului de executare, Numele şi prenumele ........ ............... Semnătura ........ ................ ............. L.S. Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679. 1) Se vor trece sigla conform Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 3.504/2013 privind aprobarea modelului şi caracteristicilor siglelor utilizate la nivelul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările ulterioare, denumirea şi adresa organului fiscal central emitent al prezentului act. 2) Se va/vor menţiona denumirea/numele şi prenumele fiecărei părţi căreia i-a fost comunicată indisponibilizarea bunurilor. 3) Se va/vor menţiona denumirea/numele şi prenumele debitorului. 4) Se va menţiona: codul numeric personal, numărul de identificare fiscală, codul de înregistrare fiscală sau codul unic de înregistrare, după caz. 5) Se va bifa în mod corespunzător motivul care a condus la încetarea executării silite. 1. Denumire: Decizie de ridicare a măsurilor de executare silită aplicate asupra bunurilor sechestrate 2. Format: A4/t1 3. Caracteristici de tipărire: se editează din sistemul informatic. 4. Se utilizează în baza prevederilor art. 230 alin. (5), art. 233 alin. (3), art. 234 şi art. 255 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare. 5. Se întocmeşte în două sau mai multe exemplare, după caz, de organul de executare silită. 6. Circulă 1 exemplar fiecărei părţi căreia i-a fost comunicată indisponibilizarea bunurilor. 7. Se arhivează 1 exemplar la dosarul de executare silită. ANEXA Nr. 7(Anexa nr. 2 la Ordinul nr. 967/2017) ANTET1) Dosar de executare nr. ........ ........ Nr. ........ ........ din ........ ............

Cod de bare 1

Către ........ ................ ................ ................ ........ .............2) cod de identificare fiscală ........ ................ ................ ............... str. ........ ................ ................ ........ .......... nr. ..., bl. ....., sc. ...., et. ...., ap. ....., sector ......., localitatea ........ ................ ................ judeţul ........ ................ ................ .........., cod poştal ........ ......... SOMAŢIE În baza prevederilor art. 230 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, vă înştiinţăm că figuraţi în evidenţa fiscală cu următoarele sume de plată, pentru care s-a început executarea silită în temeiul titlului executoriu emis/titlurilor executorii emise de ........ ................ ........ ........ anexat/anexate.

Cod de bare 2
Denumirea obligaţiei fiscale/bugetare Categorie suma de plată3) Titlul executoriu nr./data4) Suma datorată (lei) Contul în care urmează a se vira suma
TOTAL

Dacă în termen de 15 zile de la primirea prezentei somaţii nu veţi achita sumele menţionate pentru care termenul legal de plată a expirat, nu veţi face dovada stingerii acestora sau nu veţi depune o notificare cu privire la intenţia de a se demara procedura de mediere, în baza prevederilor art. 230 alin. (1) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, se va proceda la continuarea măsurilor de executare silită. Toate cheltuielile ocazionate de stingerea sumelor menţionate mai sus, exclusiv cele generate de comunicarea acestei somaţii prin poştă, vor fi suportate de către dumneavoastră. Împotriva prezentului înscris se poate introduce contestaţie la instanţa judecătorească competentă, în termen de 15 zile, sub sancţiunea decăderii, de la data comunicării sau luării la cunoştinţă, în conformitate cu prevederile art. 260 şi 261 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare. Potrivit dispoziţiilor art. 9 alin. (2) lit. d) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, când urmează să se ia măsuri de executare silită, audierea contribuabilului nu este obligatorie. Conducătorul organului de executare, Numele şi prenumele ........ ............... Semnătura ........ ................ ............. L.S. Document editat prin sistemul informatic, valabil fără semnătură şi ştampilă, conform prevederilor Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 1.155/2016 privind emiterea prin intermediul centrului de imprimare masivă a unor acte administrative fiscale şi procedurale, cu modificările şi completările ulterioare. Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679. 1) Se vor trece sigla conform Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 3.504/2013 privind aprobarea modelului şi caracteristicilor siglelor utilizate la nivelul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările ulterioare, denumirea şi adresa organului fiscal central emitent al prezentului act. 2) Se vor menţiona numele şi prenumele sau denumirea debitorului, după caz. 3) Se vor menţiona categoria de sumă: D - debit, M - majorare de întârziere/DO - dobândă, A - amendă, P - penalitate, PI - penalitate de întârziere, PN - penalitate de nedeclarare. 4) În cazul în care s-au emis mai multe titluri executorii se vor indica pentru toate numărul şi data emiterii. 1. Denumire: Somaţie 2. Format: A4/t1 3. Caracteristici de tipărire: se editează din sistem informatic. 4. Se utilizează în baza prevederilor art. 230 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare. 5. Se întocmeşte în două exemplare de organul de executare silită. 6. Circulă 1 exemplar la debitor. 7. Se arhivează 1 exemplar la dosarul de executare silită. ANEXA Nr. 8(Anexa nr. 8 la Ordinul nr. 967/2017) ANTET1) Dosar de executare nr. ........ ........ Nr. ........ ........ din ........ ............

Cod de bare 1

Către ........ ................ ................ ......... ........ ................ ........ ..............2) DECIZIE de ridicare a măsurilor de executare silită asupra disponibilităţilor băneşti În baza prevederilor art. 230 alin. (5), art. 233 alin. (3), art. 234 şi art. 236 alin. (17) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, se ridică măsurile de executare silită aplicate debitorului ........ ................ ..........3), cu domiciliul fiscal în localitatea ........ ........ ..............., str. ........ ........ ............. nr. ......, cod de identificare fiscală ........ ......... 4), prin Adresa de înfiinţare a popririi asupra disponibilităţilor băneşti nr. ......./............., după cum urmează5):  - în limita sumei de ........ lei, din care ............. lei reprezentând TVA, întrucât a fost depus documentul prin care se certifică faptul că debitorul are de încasat sume certe, lichide şi exigibile de la o autoritate/instituţie publică, potrivit prevederilor art. 230 alin. (5) din Legea nr. 207/2015, cu modificările şi completările ulterioare;  - în totalitate, întrucât s-au stins integral obligaţiile fiscale/bugetare prevăzute în titlul executoriu/titlurile executorii, inclusiv obligaţiile de plată accesorii, cheltuielile de executare şi orice alte sume stabilite în sarcina debitorului, potrivit legii, ori a/au fost desfiinţat(e) titlul executoriu/titlurile executorii sau în alte cazuri prevăzute de lege, potrivit dispoziţiilor art. 234 din Legea nr. 207/2015, cu modificările şi completările ulterioare;  - în limita sumei de ........ lei, din care ............. lei reprezentând TVA, înscrisă în actul administrativ fiscal contestat, pentru care s-a constituit garanţie sub forma unei scrisori de garanţie/poliţe de asigurare de garanţie potrivit art. 235 din Legea nr. 207/2015, cu modificările şi completările ulterioare;  - s-a constatat că poprirea bancară a rămas fără obiect. Împotriva prezentului înscris se poate introduce contestaţie la instanţa judecătorească competentă, în termen de 15 zile, sub sancţiunea decăderii, de la data comunicării sau luării la cunoştinţă, în conformitate cu prevederile art. 260 şi 261 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare. Conducătorul organului de executare, Numele şi prenumele ........ ............ Semnătura ........ ................ ............... L.S. Document editat prin sistemul informatic, valabil fără semnătură şi ştampilă, conform prevederilor Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 1.155/2016 privind emiterea prin intermediul centrului de imprimare masivă a unor acte administrative fiscale şi procedurale, cu modificările şi completările ulterioare. Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679. 1) Se vor trece sigla conform Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 3.504/2013 privind aprobarea modelului şi caracteristicilor siglelor utilizate la nivelul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările ulterioare, denumirea şi adresa organului fiscal central emitent al prezentului act. 2) Se vor menţiona denumirea şi sediul băncii. 3) Se vor/va menţiona numele şi prenumele/denumirea debitorului. 4) Se va menţiona: codul numeric personal, numărul de identificare fiscală, codul de înregistrare fiscală sau codul unic de înregistrare, după caz. 5) Se va bifa în mod corespunzător motivul care a condus la încetarea executării silite. 1. Denumire: Decizie de ridicare a măsurilor de executare silită asupra disponibilităţilor băneşti 2. Format: A4/t1 3. Caracteristici de tipărire: se editează din sistemul informatic. 4. Se utilizează în baza prevederilor art. 230 alin. (5), art. 233 alin. (3), art. 234 şi art. 236 alin. (17) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare. 5. Se întocmeşte în două exemplare de către organul de executare silită. 6. Circulă 1 exemplar la instituţia de credit căreia i-a fost comunicată indisponibilizarea disponibilităţilor băneşti. 7. Se arhivează 1 exemplar la dosarul de executare silită.

Cod de bare 2

ANEXA Nr. 9(Anexa nr. 13 la Ordinul nr. 967/2017) ANTET1) Dosar de executare nr. ........ ........ Nr. ........ ........ din ........ ............

Cod de bare 1

Către ........ ................ ................ ......... ........ ................ ........ ..............2) DECIZIE de ridicare a măsurilor de executare silită a sumelor datorate debitorului de către terţi În baza prevederilor art. 230 alin. (5), art. 233 alin. (3), art. 234 şi art. 236 alin. (17) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, se ridică măsurile de executare silită aplicate debitorului ........ ................ ........3), cu domiciliul fiscal în localitatea ........ ........ ..............., str. ........ ........ .............. nr. ......, cod de identificare fiscală ........ ........ ......... 4), prin Adresa de înfiinţare a popririi asupra sumelor datorate debitorului de către terţi nr. ....... din data de ............., după cum urmează5):  - în limita sumei de........ lei, întrucât a fost depus documentul prin care se certifică faptul că debitorul are de încasat sume certe, lichide şi exigibile de la o autoritate/instituţie publică, potrivit prevederilor art. 230 alin. (5) din Legea nr. 207/2015, cu modificările şi completările ulterioare;  - în totalitate, întrucât s-au stins integral obligaţiile fiscale/bugetare prevăzute în titlul executoriu/titlurile executorii, inclusiv obligaţiile de plată accesorii, cheltuielile de executare şi orice alte sume stabilite în sarcina debitorului, potrivit legii, ori a/au fost desfiinţat(e) titlul executoriu/titlurile executorii sau în alte cazuri prevăzute de lege, potrivit dispoziţiilor art. 234 din Legea nr. 207/2015, cu modificările şi completările ulterioare;  - în limita sumei de ........ lei, înscrisă în actul administrativ fiscal contestat, pentru care s-a constituit garanţie sub forma unei scrisori de garanţie/poliţe de asigurare de garanţie potrivit art. 235 din Legea nr. 207/2015, cu modificările şi completările ulterioare. Împotriva prezentului înscris se poate introduce contestaţie la instanţa judecătorească competentă, în termen de 15 zile, sub sancţiunea decăderii, de la data comunicării sau luării la cunoştinţă, în conformitate cu prevederile art. 260 şi 261 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare. Conducătorul organului de executare, Numele şi prenumele ........ ............ Semnătura ........ ................ ............... L.S. Document editat prin sistemul informatic, valabil fără semnătură şi ştampilă, conform prevederilor Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 1.155/2016 privind emiterea prin intermediul centrului de imprimare masivă a unor acte administrative fiscale şi procedurale, cu modificările şi completările ulterioare. Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679. 1) Se vor trece sigla conform Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 3.504/2013 privind aprobarea modelului şi caracteristicilor siglelor utilizate la nivelul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările ulterioare, denumirea şi adresa organului fiscal central emitent al prezentului act. 2) Se va menţiona denumirea terţului poprit. 3) Se vor/va menţiona numele şi prenumele/denumirea debitorului. 4) Se va menţiona: codul numeric personal, numărul de identificare fiscală, codul de înregistrare fiscală sau codul unic de înregistrare, după caz. 5) Se va bifa în mod corespunzător motivul care a condus la încetarea executării silite. 1. Denumire: Decizie de ridicare a măsurilor de executare silită a sumelor datorate debitorului de către terţi 2. Format: A4/t1 3. Caracteristici de tipărire: se editează din sistemul informatic. 4. Se utilizează în baza prevederilor art. 230 alin. (5), art. 233 alin. (3), art. 234 şi art. 236 alin. (17) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare. 5. Se întocmeşte în două exemplare de către organul de executare silită. 6. Circulă 1 exemplar la terţul poprit. 7. Se arhivează 1 exemplar la dosarul de executare silită.

Cod de bare 2


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 1699/2019

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 1699 din 2019
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 25 1949
     GENUINE BANK GUARANTEE (BG) AND STANDBY LETTER OF CREDIT (SBLC) FOR LEASE AT THE LOWEST RATES AVAILABLE. OTHER FINANCIAL INSTRUMENTS SUCH AS MTN, CD, DLC, PB ARE ALSO AVAILABLE. Dear Sir/Ma I am direct to a provider who has recently issued banking instruments for a couple of my clients the provider is 100% check-able you can do your due diligence on them. I personally know the provider. Our instruments are only from triple 'a' rated banks and we issue from $1M to $5B . The provider is 100% verifiable. If you are genuinely seeking bank instruments. Contact me and i will furnish you with details. And again our bank instruments can serves as collateral as the case may be, which will enable you get loans from your bank so as to embark on any projects such as Aviation, Agriculture, Petroleum, Mining, Telecommunication, Construction of Dams, Real estate, Bridges, Trading, Importing and exporting and Other Turnkey Project (s) etc. Also these instruments can be put in PPP, etc. Please do let me know of your willingness to proceed and I will email you our terms and condition upon request. Contact :Robert Glen Email: robertg.finance@gmail.com / robertglen.finance230@yahoo.com Skype: robertg.finance@gmail.com Whats-sap number: +1{864 }774-2551 BROKERS ARE WELCOME & 100% PROTECTED!!! Regards, Robert Glen.
ANONIM a comentat Decizia 4 2019
     GENUINE BANK GUARANTEE (BG) AND STANDBY LETTER OF CREDIT (SBLC) FOR LEASE AT THE LOWEST RATES AVAILABLE. OTHER FINANCIAL INSTRUMENTS SUCH AS MTN, CD, DLC, PB ARE ALSO AVAILABLE. Dear Sir/Ma I am direct to a provider who has recently issued banking instruments for a couple of my clients the provider is 100% check-able you can do your due diligence on them. I personally know the provider. Our instruments are only from triple 'a' rated banks and we issue from $1M to $5B . The provider is 100% verifiable. If you are genuinely seeking bank instruments. Contact me and i will furnish you with details. And again our bank instruments can serves as collateral as the case may be, which will enable you get loans from your bank so as to embark on any projects such as Aviation, Agriculture, Petroleum, Mining, Telecommunication, Construction of Dams, Real estate, Bridges, Trading, Importing and exporting and Other Turnkey Project (s) etc. Also these instruments can be put in PPP, etc. Please do let me know of your willingness to proceed and I will email you our terms and condition upon request. Contact :Robert Glen Email: robertg.finance@gmail.com / robertglen.finance230@yahoo.com Skype: robertg.finance@gmail.com Whats-sap number: +1{864 }774-2551 BROKERS ARE WELCOME & 100% PROTECTED!!! Regards, Robert Glen.
ANONIM a comentat Decizia 4 2019
     GENUINE BANK GUARANTEE (BG) AND STANDBY LETTER OF CREDIT (SBLC) FOR LEASE AT THE LOWEST RATES AVAILABLE. OTHER FINANCIAL INSTRUMENTS SUCH AS MTN, CD, DLC, PB ARE ALSO AVAILABLE. Dear Sir/Ma I am direct to a provider who has recently issued banking instruments for a couple of my clients the provider is 100% check-able you can do your due diligence on them. I personally know the provider. Our instruments are only from triple 'a' rated banks and we issue from $1M to $5B . The provider is 100% verifiable. If you are genuinely seeking bank instruments. Contact me and i will furnish you with details. And again our bank instruments can serves as collateral as the case may be, which will enable you get loans from your bank so as to embark on any projects such as Aviation, Agriculture, Petroleum, Mining, Telecommunication, Construction of Dams, Real estate, Bridges, Trading, Importing and exporting and Other Turnkey Project (s) etc. Also these instruments can be put in PPP, etc. Please do let me know of your willingness to proceed and I will email you our terms and condition upon request. Contact :Robert Glen Email: robertg.finance@gmail.com / robertglen.finance230@yahoo.com Skype: robertg.finance@gmail.com Whats-sap number: +1{864 }774-2551 BROKERS ARE WELCOME & 100% PROTECTED!!! Regards, Robert Glen.
ANONIM a comentat Legea 577 2001
    A MUST READ: HOW I GOT MY LOAN OF $375,000.00 FROM THIS GREAT COMPANY CALLED LANDON LUIS HOME LOANS Hello to All across the globe, I am Nancy White , from United State Of America, USA. I am a single mother of four kids and I was stuck in a financial situation and I needed to refinance and pay my bills. I tried seeking loans from various loan firms both private and corporate but never with success, and most banks declined my credit ,do not fall prey to those hoodlums at there that call them self money lender they are all scam , all they want is your money and you will not hear from them again they have done it to me three times before i come in contact with Landon Luis Home Loans the most interesting part of it is that my loan was transfer to me within 72hours so I will advice you to contact Landon Luis Home Loans if you are interested in getting loan and you are sure you can pay them back on time you can contact them via email……… (landonluishomeloans@gmail.com) Phone: call/text+1 +1 (929) 377-6816 No credit check, no co signer with just 2% interest rate and better repayment plans and schedule if you must contact any firm with reference to securing a loan without collateral then contact Landon Luis Home Loans today for your loan They offer all kind of categories of loan they Short term loan (1_10years) Long term loan (20_30 years) They offer loan like *Property Purchase loans................... Home loan............., Business loan........ Debt consolidation loan .......Refinance Loan..........,Business start up loan Farm loan....... , Company loan..............Mortgages loan construction loan.....car loan........ hotel loan....personal loans..property loans etc Email..........(landonluishomeloans@gmail.com) Phone: call/text+1 +1 (929) 377-6816 When it comes to financial crisis and you need to be free from financial crisis then Landon Luis Home Loans is the place to go please just tell them that Nancy White direct you Good Luck....
ANONIM a comentat Ordin 15217 2015
    Obținerea unui împrumut legitim a fost întotdeauna o problemă uriașă Pentru atât de mulți clienți care au nevoi financiare. Problema creditelor necorespunzătoare și a garanțiilor sunt ceva la care clienții sunt întotdeauna îngrijorați atunci când solicită un împrumut de la un creditor legal. Dar compania MIDLAND CREDIT FIRM a făcut această diferență în industria împrumuturilor. MIDLAND CREDIT FIRM a fost acreditată de consiliul de împrumuturi pentru a acorda împrumuturi clienților locali și internaționali la rata dobânzii de 3%. Ne-a fost acordat privilegiul de a vă satisface nevoile financiare. Problema creditului nu trebuie să vă împiedice să obțineți împrumutul de care aveți nevoie. Serviciile noastre includ urmatoarele: - * Credite pentru investitori *Consolidarea datoriilor * Al doilea ipotecar * Împrumuturi de afaceri *Imprumuturi personale * Împrumuturi internaționale Nici o garanție socială și niciun cec de credit, 100% garanție. Tot ce trebuie să faceți este să ne spuneți exact ce vreți și vă vom face cu adevărat visul vostru real. Compania MIDLAND CREDIT spune DA atunci când băncile dvs. spun NU. În cele din urmă, finanțăm o firmă de împrumut la scară mică, intermediari, instituții financiare la scară mică pentru că avem capital nelimitat. Pentru mai multe detalii, mergeți la achiziționarea unui împrumut de la noi: Răspundeți imediat la acest e-mail: midland.credit2@gmail.com Numele companiei: MIDLAND CREDIT HOME Compania Email midland.credit2@gmail.com Compania NMLS ID: 315276. Site-ul companiei: midlandcreditonline.com Motto: Investiții pentru generații.
ANONIM a comentat Legea 35 1991
    Obținerea unui împrumut legitim a fost întotdeauna o problemă uriașă Pentru atât de mulți clienți care au nevoi financiare. Problema creditelor necorespunzătoare și a garanțiilor sunt ceva la care clienții sunt întotdeauna îngrijorați atunci când solicită un împrumut de la un creditor legal. Dar compania MIDLAND CREDIT FIRM a făcut această diferență în industria împrumuturilor. MIDLAND CREDIT FIRM a fost acreditată de consiliul de împrumuturi pentru a acorda împrumuturi clienților locali și internaționali la rata dobânzii de 3%. Ne-a fost acordat privilegiul de a vă satisface nevoile financiare. Problema creditului nu trebuie să vă împiedice să obțineți împrumutul de care aveți nevoie. Serviciile noastre includ urmatoarele: - * Credite pentru investitori *Consolidarea datoriilor * Al doilea ipotecar * Împrumuturi de afaceri *Imprumuturi personale * Împrumuturi internaționale Nici o garanție socială și niciun cec de credit, 100% garanție. Tot ce trebuie să faceți este să ne spuneți exact ce vreți și vă vom face cu adevărat visul vostru real. Compania MIDLAND CREDIT spune DA atunci când băncile dvs. spun NU. În cele din urmă, finanțăm o firmă de împrumut la scară mică, intermediari, instituții financiare la scară mică pentru că avem capital nelimitat. Pentru mai multe detalii, mergeți la achiziționarea unui împrumut de la noi: Răspundeți imediat la acest e-mail: midland.credit2@gmail.com Numele companiei: MIDLAND CREDIT HOME Compania Email midland.credit2@gmail.com Compania NMLS ID: 315276. Site-ul companiei: midlandcreditonline.com Motto: Investiții pentru generații.
ANONIM a comentat Jurnal 786 1942
     We are able to finance your signatory projects and help you enhance your business plan. Furthermore, our financial instrument can be used for the purchase of goods from any manufacturer irrespective of their location. It can also serve as collateral with any bank in the world to secure loans for your project or to activate credit line to finance your business plan. We have {BG}, Standby Letter of Credit {SBLC}, Medium Term Notes {MTN}, Confirmable Bank Draft {CBD} as well as other financial instruments issued from AAA Rated bank such as HSBC Bank Hong Kong, HSBC Bank London, Deutsche Bank AG Frankfurt, Barclays Bank , Standard Chartered Bank and others on lease at the lowest available rates depending on the face value of the instrument needed. Email : nat.mandate18@gmail.com Skype : nat.mandate18@gmail.com Regards Nat
ANONIM a comentat Ordin 792 2014
    Salut, Căutați un împrumut autentic? aveți datorii și aveți nevoie de bani pentru a vă plăti facturile, aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a începe o afacere nouă sau pentru a vă îmbunătăți afacerea? aveți nevoie de un împrumut pentru a cumpăra o mașină sau o casă? aveți un proiect neterminat la îndemână din cauza finanțării necorespunzătoare? Aveți un scor redus de credit și sunteți greu să obțineți servicii de capital de la băncile locale și alte instituții financiare? Aveți nevoie de împrumut de investiții pentru a investi în anumite zone ale specializare, sunteți la locul potrivit pentru soluțiile de împrumut de aici! Oferim tot felul de împrumuturi de orice valoare companiilor și persoanelor fizice la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3%. Capitalul nostru și procesul de creditare este sigur, autentic și 100% garantat și garantat. Interesat, contactați-mă acum prin e-mail; (ivanapedro85@gmail.com)
ANONIM a comentat Ordin 792 2014
    BINE ATI VENIT LA "MARIELA LOAN" Obiectivul nostru este de a oferi servicii financiare profesionale excelente tuturor. Ești om de afaceri sau femeie? Vă confruntați cu dificultăți financiare? Aveți nevoie de un împrumut pentru a începe o afacere de mici dimensiuni și afaceri medii? Aveți un scor de credit scăzut și vă este greu să obțineți împrumuturi de capital de la băncile locale și alte instituții financiare? Aveți nevoie de bani pentru a investi în anumite domenii de specializare? Aveți un proiect neterminat la îndemână din cauza finanțării insuficiente? Aceasta este o oportunitate de a obține un împrumut astăzi pentru a vă rezolva toate problemele financiare. Creditul nostru este 100% garantat pentru securitatea maximă este prioritatea noastră, obiectivul nostru principal este să vă ajutăm să obțineți un serviciu financiar autentic pe care toți meritați, programul nostru este cel mai rapid mod de a obține împrumutul de care aveți nevoie. rata dobânzii scăzută pentru a reduce presiunea asupra cheltuielilor lunare. Obțineți flexibilitatea de a utiliza în orice scop - de la vacanță, educație, până la achiziții unice. Oferim o varietate de servicii financiare care includ: Împrumuturi personale, Împrumuturi de consolidare a datoriilor, Împrumuturi de afaceri, Împrumuturi de împrumut, Împrumuturi garantate de împrumut, Împrumuturi ipotecare, Împrumuturi de împrumut, Împrumuturi student, Împrumuturi comerciale, Credite automate de credit, Împrumuturi de achiziție, împrumuturi pentru construcții, la rate de dobândă scăzute de 3% acordăm împrumuturi persoanelor fizice, companiilor și agențiilor. Obțineți cele mai bune rezultate pentru familia dvs., casa dvs. de vis și schema noastră generală de împrumut. Vă rugăm să ne contactați pentru mai multe informații: (marielagonzalezloan@gmail.com) Vă rugăm să scrieți înapoi cu informații despre împrumut; INFORMAȚII DE ÎMPRUMUT DATE APLICABILE 1) Numele complet: 2) Țara: 3) Adresa: 4) Stare: 5) Sex: 6) Statutul căsătoriei: 7) Locul de muncă: 8) Număr de telefon: 9) Poziția curentă la locul de muncă: 10) Venit lunar: 11) Numărul de credite necesare: 12) Durata împrumutului: 13) Obiectivele împrumutului: 14) Religie: 15) V-ați înregistrat înainte de: 16) Data nașterii: Dacă sunteți interesat în obținerea unui împrumut, vă rugăm să ne contactați cu cererea dvs. de împrumut. Vă rugăm să ne contactați pentru mai multe informații: marielagonzalezloan@gmail.com Salutari, Doamna MARIELA GONZALEZ marielagonzalezloan@gmail.com Așteptăm cu nerăbdare să vă sunăm cât mai curând posibil.
ANONIM a comentat OUG 53 2004
    Acesta este un creditor profesionist de împrumut privat, care este înregistrat să ofere împrumuturi cu dobândă redusă de 3%. Lucrează cu o echipă de experți în calitate de personal și acordă împrumuturi de aceeași zi. Toate tipurile de împrumuturi, cum ar fi împrumuturi de urgență, împrumuturi de împrumuturi grele, împrumut de consolidare a datoriilor, împrumuturi auto, vehicule, camioane, împrumuturi de afaceri, finanțare / finanțare, împrumuturi ipotecare, credite pentru studenți, împrumuturi pentru agricultură un proiect și multe altele. Intrați în contact (rodfinancing@gmail.com) WhatsApp: +14693515949 Site web: https://rodfinancing3.wixsite.com/rodfinancing
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 1699/2019
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu