Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.1699 din 24.06.2019

pentru modificarea unor ordine ale preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală privind aprobarea modelelor unor formulare utilizate în domeniul colectării creanţelor fiscale
ACT EMIS DE: Agentia Nationala de Administrare Fiscala
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 529 din 28 iunie 2019



SmartCity1

În temeiul art. 342 alin. (1) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi al art. 11 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 520/2013 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările şi completările ulterioare,având în vedere Avizul conform al Ministerului Finanţelor Publice comunicat prin Adresa nr. 804.289 din 21.03.2019,preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală emite următorul ordin: Articolul IAnexele nr. 18, 48, 49, 53, 54 şi 55 la Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 63/2017 privind aprobarea modelelor unor formulare utilizate în domeniul colectării creanţelor fiscale, precum şi pentru modificarea Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 3.454/2016 pentru aprobarea Procedurii de executare silită în cazul debitorilor care au de încasat sume certe, lichide şi exigibile de la autorităţi sau instituţii publice, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 32 şi 32 bis din 11 ianuarie 2017, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se înlocuiesc cu anexele nr. 1-6, care fac parte integrantă din prezentul ordin. Articolul II Anexele nr. 2, 8 şi 13 la Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 967/2017 pentru aprobarea modelelor unor formulare utilizate în domeniul colectării creanţelor fiscale, emise şi tipărite prin intermediul Unităţii de imprimare rapidă, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 208 din 27 martie 2017, cu modifică rile şi completările ulterioare, se modifică şi se înlocuiesc cu anexele nr. 7-9, care fac parte integrantă din prezentul ordin. Articolul III Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.Preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală,Mirela CălugăreanuANEXA Nr. 1(Anexa nr. 18 la Ordinul nr. 63/2017) ANTET1) Dosar de executare nr. ........ ........ Nr. ........ ........ din ........ ............ Către ........ ................ ................ ................ ........ .............2) cod de identificare fiscală ........ ................ ................ ............... str. ........ ................ ................ ........ .......... nr. ..., bl. ....., sc. ...., et. ...., ap. ....., sector ......., localitatea ........ ................ ................ judeţul ........ ................ ................ .........., cod poştal ........ ......... SOMAŢIE În baza prevederilor art. 230 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, vă înştiinţăm că figuraţi în evidenţa fiscală cu următoarele sume de plată, pentru care s-a început executarea silită în temeiul titlului executoriu emis/titlurilor executorii emise de ........ ........ .......... anexat/anexate.

Denumirea obligaţiei fiscale/bugetare Categorie suma de plată3) Titlul executoriu nr./data4) Suma datorată (lei) Contul în care urmează a se vira suma
TOTAL

Dacă în termen de 15 zile de la primirea prezentei somaţii nu veţi achita sumele menţionate pentru care termenul legal de plată a expirat, nu veţi face dovada stingerii acestora sau nu veţi depune o notificare cu privire la intenţia de a se demara procedura de mediere, în baza prevederilor art. 230 alin. (1) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, se va proceda la continuarea măsurilor de executare silită. Toate cheltuielile ocazionate de stingerea sumelor menţionate mai sus, exclusiv cele generate de comunicarea acestei somaţii prin poştă, vor fi suportate de către dumneavoastră. Împotriva prezentului înscris se poate introduce contestaţie la instanţa judecătorească competentă, în termen de 15 zile, sub sancţiunea decăderii, de la data comunicării sau luării la cunoştinţă, în conformitate cu prevederile art. 260 şi 261 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare. Potrivit dispoziţiilor art. 9 alin. (2) lit. d) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, când urmează să se ia măsuri de executare silită, audierea contribuabilului nu este obligatorie. Conducătorul organului de executare, Numele şi prenumele ........ ............... Semnătura ........ ................ ............. L.S. Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679. 1) Se vor trece sigla conform Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 3.504/2013 privind aprobarea modelului şi caracteristicilor siglelor utilizate la nivelul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările ulterioare, denumirea şi adresa organului fiscal central emitent al prezentului act. 2) Se vor menţiona numele şi prenumele sau denumirea debitorului, după caz. 3) Se va menţiona categoria de sumă: D - debit, M - majorare de întârziere/DO - dobândă, A - amendă, P - penalitate, PI - penalitate de întârziere, PN - penalitate de nedeclarare. 4) În cazul în care s-au emis mai multe titluri executorii se vor indica pentru toate numărul şi data emiterii. 1. Denumire: Somaţie 2. Format: A4/t1 3. Caracteristici de tipărire: se editează din sistem informatic. 4. Se utilizează în baza prevederilor art. 230 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare. 5. Se întocmeşte în două exemplare de către organul de executare silită. 6. Circulă 1 exemplar la debitor. 7. Se arhivează 1 exemplar la dosarul de executare silită. ANEXA Nr. 2(Anexa nr. 48 la Ordinul nr. 63/2017) ANTET1) Dosar de executare nr. ........ ........ Nr. ........ ........ din ........ ............ Către ........ ................ ................ ......... ........ ................ ........ ..............2) ADRESĂ de suspendare, temporară, totală sau parţială a indisponibilizării conturilor În baza prevederilor art. 233, 235, art. 236 alin. (17) şi art. 264 alin. (12) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, pentru debitorul ........ ................ ................ ............. 3) cu domiciliul fiscal în localitatea ........ ................ ................, str. ........ ................ ........ ............ nr. ......., cod de identificare fiscală ........ ................ ..............4) se dispune suspendarea temporară ........ ...........5) asupra măsurilor de executare silită aplicate prin Adresa de înfiinţare a popririi asupra disponibilităţilor băneşti nr. ......... din data ........ ..........., având numărul de evidenţă a plăţii ........ ................ ........ ..........., suma rămasă de indisponibilizat fiind în cuantum de ........ .........lei, din care ........ ........... lei - TVA, reprezentând obligaţiile fiscale/bugetare datorate de ........ ................ ................ ......... 6) Motivul sistării indisponibilizării conturilor este următorul:  - s-a dispus suspendarea executării silite de către instanţă, în condiţiile legii;  - s-a suspendat executarea silită la data comunicării aprobării înlesnirii la plată, potrivit legii;  - s-a suspendat executarea silită, pe o perioadă de ........ ............. luni7), în cazuri excepţionale, şi doar o singură dată pentru acelaşi debitor, prin Hotărârea Guvernului nr. ........ ........ ........./........ .............;  - s-a suspendat executarea silită ca urmare a depunerii cererii de restituire/rambursare, iar cuantumul sumei solicitate este egal cu sau mai mare decât creanţa fiscală/bugetară pentru care s-a început executarea silită;  - s-a suspendat executarea silită, pe o perioadă de cel mult 45 de zile de la data comunicării deciziei prin care sunt stabilite creanţele fiscale, ca urmare a notificării organului fiscal cu privire la depunerea unei scrisori de garanţie/poliţe de asigurare de garanţie potrivit art. 235 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare;  - s-a suspendat executarea silită, pe o perioadă de ........ ......... luni7), în condiţiile prevăzute la art. 233 alin. (7)-(9) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare;  - s-a suspendat executarea silită, până la data la care actele administrative fiscale contestate rămân definitive în sistemul căilor administrative de atac sau judiciare, ca urmare a constituirii unei garanţii de natura celor prevăzute la art. 211 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare;  - s-a suspendat executarea silită, până la data conversiei în acţiuni a creanţelor, potrivit art. 264 alin. (12) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare;  - în alte cazuri prevăzute de lege: ........ ................ ................ ........ .............. Împotriva prezentului înscris se poate introduce contestaţie la instanţa judecătorească competentă, în termen de 15 zile, sub sancţiunea decăderii, de la data comunicării sau luării la cunoştinţă, în conformitate cu prevederile art. 260 şi 261 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare. Suspendarea popririi produce efecte din momentul primirii de către dumneavoastră a prezentei adrese. În acest sens, aveţi obligaţia să înregistraţi atât ziua, cât şi ora primirii adresei de suspendare, temporară, totală sau parţială a indisponibilizării conturilor şi reţinerilor. Conducătorul organului de executare, Numele şi prenumele ........ ............... Semnătura ........ ................ ............. L.S. Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679. 1) Se vor trece sigla conform Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 3.504/2013 privind aprobarea modelului şi caracteristicilor siglelor utilizate la nivelul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările ulterioare, denumirea şi adresa organului fiscal central emitent al prezentului act. 2) Se vor menţiona numele şi prenumele/denumirea şi adresa băncii şi ale debitorului, alte date de identificare ale acestuia. 3) Se vor menţiona numele şi prenumele/denumirea debitorului. În cazul sediilor secundare înregistrate fiscal, potrivit legii, se va menţiona contribuabilul/plătitorul care le-a înfiinţat. 4) Se va menţiona: codul numeric personal, numărul de identificare fiscală, codul de înregistrare fiscală sau codul unic de înregistrare, după caz. 5) Se va menţiona felul sistării temporare, respectiv totală sau parţială, după caz. 6) Se va menţiona debitorul care înregistrează obligaţii fiscale restante, respectiv: persoane fizice, persoane juridice, sedii secundare sau orice altă entitate. 7) Se va menţiona perioada pentru care se suspendă executarea silită, care nu poate fi mai mare de 6 luni. 1. Denumire: Adresă de suspendare, temporară, totală sau parţială a indisponibilizării conturilor 2. Format: A4/t1 3. Caracteristici de tipărire: se editează din sistemul informatic. 4. Se utilizează în baza prevederilor art. 233, 235, art. 236 alin. (17) şi art. 264 alin. (12) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare. 5. Se întocmeşte în 3 sau mai multe exemplare, după caz, de către organul de executare silită. 6. Circulă: - 1 exemplar la bancă; - 1 exemplar la debitor. 7. Se arhivează 1 exemplar la dosarul de executare silită. ANEXA Nr. 3(Anexa nr. 49 la Ordinul nr. 63/2017) ANTET1) Dosar de executare nr. ........ ........ Nr. ........ ........ din ........ ............ Către ........ ................ ................ ......... ........ ................ ........ ..............2) ADRESĂ de suspendare temporară, totală sau parţială a indisponibilizării reţinerilor În baza prevederilor art. 233, 235, art. 236 alin. (17) şi art. 264 alin. (12) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, pentru debitorul ........ ................ ................ ............. 3), cu domiciliul fiscal în localitatea ........ ................ ................, str. ........ ................ ........ ............ nr. ......., cod de identificare fiscală ........ ................ ..............4), se dispune suspendarea temporară ........ ...........5) asupra măsurilor de executare silită aplicate prin Adresa de înfiinţare a popririi asupra sumelor datorate debitorului de către terţi nr. ......... din data ........ ........, având numărul de evidenţă a plăţii........ ........ .........., pentru obligaţiile fiscale/bugetare datorate de ........ .............6), reprezentând:

Denumirea obligaţiei fiscale/bugetare Categorie sumă de plată7) Titlul executoriu nr./data8) Suma pentru care se dispune suspendarea popririi (lei)
TOTAL

Motivul sistării indisponibilizării reţinerilor este următorul:  - s-a dispus suspendarea executării silite de către instanţă, în condiţiile legii;  - s-a suspendat executarea silită la data comunicării aprobării înlesnirii la plată, potrivit legii;  - s-a suspendat executarea silită, pe o perioadă de .......... luni9), în cazuri excepţionale, şi doar o singură dată pentru acelaşi debitor, prin Hotărârea Guvernului nr. ...../......;  - s-a suspendat executarea silită ca urmare a depunerii cererii de restituire/rambursare, iar cuantumul sumei solicitate este egal cu sau mai mare decât creanţa fiscală/bugetară pentru care s-a început executarea silită;  - s-a suspendat executarea silită, pe o perioadă de cel mult 45 de zile de la data comunicării deciziei prin care sunt stabilite creanţele fiscale, ca urmare a notificării organului fiscal cu privire la depunerea unei scrisori de garanţie/poliţe de asigurare de garanţie potrivit art. 235 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare;  - s-a suspendat executarea silită, pe o perioadă de ........ luni9), în condiţiile prevăzute la art. 233 alin. (7)-(9) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare;  - s-a suspendat executarea silită, până la data la care actele administrative fiscale contestate rămân definitive în sistemul căilor administrative de atac sau judiciare, ca urmare a constituirii unei garanţii de natura celor prevăzute la art. 211 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare;  - s-a suspendat executarea silită, până la data conversiei în acţiuni a creanţelor, potrivit art. 264 alin. (12) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare;  - în alte cazuri prevăzute de lege: ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ .......... Împotriva prezentului înscris se poate introduce contestaţie la instanţa judecătorească competentă, în termen de 15 zile, sub sancţiunea decăderii, de la data comunicării sau luării la cunoştinţă, în conformitate cu prevederile art. 260 şi 261 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare. Suspendarea popririi produce efecte din momentul primirii de către dumneavoastră a prezentei adrese. În acest sens, aveţi obligaţia să înregistraţi atât ziua, cât şi ora primirii adresei de suspendare temporară, totală sau parţială a indisponibilizării conturilor şi reţinerilor. Conducătorul organului de executare, Numele şi prenumele ........ ............ Semnătura ........ ................ ............... L.S. Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679. 1) Se vor trece sigla conform Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 3.504/2013 privind aprobarea modelului şi caracteristicilor siglelor utilizate la nivelul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările ulterioare, denumirea şi adresa organului fiscal central emitent al prezentului act. 2) Se vor menţiona numele şi prenumele/denumirea şi adresa terţului poprit şi ale debitorului, alte date de identificare ale acestora. 3) Se vor/va menţiona numele şi prenumele/denumirea debitorului. În cazul sediilor secundare înregistrate fiscal, potrivit legii, se va menţiona contribuabilul/plătitorul care le-a înfiinţat. 4) Se va menţiona: codul numeric personal, numărul de identificare fiscală, codul de înregistrare fiscală sau codul unic de înregistrare, după caz. 5) Se va menţiona felul sistării temporare, respectiv totală sau parţială, după caz. 6) Se va menţiona debitorul care înregistrează obligaţii fiscale restante conform titlurilor executorii menţionate în tabel, respectiv: persoane fizice, persoane juridice, sedii secundare sau orice altă entitate pentru care s-a emis titlu executoriu. 7) Se va menţiona categoria de sumă: D - debit, M - majorare de întârziere/DO - dobândă, A - amendă, P - penalitate, PI - penalitate de întârziere, PN - penalitate de nedeclarare. 8) În cazul în care s-au emis mai multe titluri executorii se vor indica pentru toate numărul şi data emiterii. 9) Se va menţiona perioada pentru care se suspendă executarea silită, care nu poate fi mai mare de 6 luni. 1. Denumire: Adresă de suspendare, temporară, totală sau parţială a indisponibilizării reţinerilor 2. Format: A4/t1 3. Caracteristici de tipărire: se editează din sistemul informatic. 4. Se utilizează în baza prevederilor art. 233, 235, art. 236 alin. (17) şi art. 264 alin. (12) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare. 5. Se întocmeşte: în 3 exemplare de organul de executare silită. 6. Circulă: - 1 exemplar la terţul poprit; - 1 exemplar la debitor. 7. Se arhivează 1 exemplar la dosarul de executare silită. ANEXA Nr. 4(Anexa nr. 53 la Ordinul nr. 63/2017) ANTET1) Dosar de executare nr. ........ ........ Nr. ........ ........ din ........ ............ Către ........ ................ ................ ......... ........ ................ ........ ..............2) DECIZIE de ridicare a măsurilor de executare silită asupra disponibilităţilor băneşti În baza prevederilor art. 230 alin. (5), art. 233 alin. (3), art. 234 şi art. 236 alin. (17) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, se ridică măsurile de executare silită aplicate debitorului ........ ................ .............3), cu domiciliul fiscal în localitatea ........ ................ .........., str. ........ ................ ......... nr. ......, cod de identificare fiscală ........ ................4), prin Adresa de înfiinţare a popririi asupra disponibilităţilor băneşti nr. ......./............., după cum urmează5):  - în limita sumei de ........ lei, din care ............. lei reprezentând TVA, întrucât a fost depus documentul prin care se certifică faptul că debitorul are de încasat sume certe, lichide şi exigibile de la o autoritate/instituţie publică, potrivit prevederilor art. 230 alin. (5) din Legea nr. 207/2015, cu modificările şi completările ulterioare;  - în totalitate, întrucât s-au stins integral obligaţiile fiscale/bugetare prevăzute în titlul executoriu/titlurile executorii, inclusiv obligaţiile de plată accesorii, cheltuielile de executare şi orice alte sume stabilite în sarcina debitorului, potrivit legii, ori a/au fost desfiinţat(e) titlul executoriu/titlurile executorii sau în alte cazuri prevăzute de lege, potrivit dispoziţiilor art. 234 din Legea nr. 207/2015, cu modificările şi completările ulterioare;  - în limita sumei de ........ lei, din care ............. lei reprezentând TVA, înscrisă în actul administrativ fiscal contestat, pentru care s-a constituit garanţie sub forma unei scrisori de garanţie/poliţe de asigurare de garanţie potrivit art. 235 din Legea nr. 207/2015, cu modificările şi completările ulterioare;  - s-a constatat că poprirea bancară a rămas fără obiect. Împotriva prezentului înscris se poate introduce contestaţie la instanţa judecătorească competentă, în termen de 15 zile, sub sancţiunea decăderii, de la data comunicării sau luării la cunoştinţă, în conformitate cu prevederile art. 260 şi 261 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare. Conducătorul organului de executare, Numele şi prenumele ........ ............ Semnătura ........ ................ ............... L.S. Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679. 1) Se vor trece sigla conform Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 3.504/2013 privind aprobarea modelului şi caracteristicilor siglelor utilizate la nivelul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările ulterioare, denumirea şi adresa organului fiscal central emitent al prezentului act. 2) Se vor menţiona denumirea şi sediul băncii. 3) Se vor/va menţiona numele şi prenumele/denumirea debitorului. 4) Se va menţiona: codul numeric personal, numărul de identificare fiscală, codul de înregistrare fiscală sau codul unic de înregistrare, după caz. 5) Se va bifa în mod corespunzător motivul care a condus la încetarea executării silite. 1. Denumire: Decizie de ridicare a măsurilor de executare silită asupra disponibilităţilor băneşti 2. Format: A4/t1 3. Caracteristici de tipărire: se editează din sistemul informatic. 4. Se utilizează în baza prevederilor art. 230 alin. (5), art. 233 alin. (3), art. 234 şi art. 236 alin. (17) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare. 5. Se întocmeşte în două exemplare de către organul de executare silită. 6. Circulă 1 exemplar la instituţia de credit căreia i-a fost comunicată indisponibilizarea disponibilităţilor băneşti. 7. Se arhivează 1 exemplar la dosarul de executare silită. ANEXA Nr. 5(Anexa nr. 54 la Ordinul nr. 63/2017) ANTET1) Dosar de executare nr. ........ ........ Nr. ........ ........ din ........ ............ Către ........ ................ ................ ......... ........ ................ ........ ..............2) DECIZIE de ridicare a măsurilor de executare silită a sumelor datorate debitorului de către terţi În baza prevederilor art. 230 alin. (5), art. 233 alin. (3), art. 234 şi art. 236 alin. (17) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, se ridică măsurile de executare silită aplicate debitorului ........ ................ .............3), cu domiciliul fiscal în localitatea ........ ................ .........., str. ........ ................ ......... nr. ......, cod de identificare fiscală ........ ................4), prin Adresa de înfiinţare a popririi asupra sumelor datorate debitorului de către terţi nr. ....... din data de ............., după cum urmează5):  - în limita sumei de ........ lei, întrucât a fost depus documentul prin care se certifică faptul că debitorul are de încasat sume certe, lichide şi exigibile de la o autoritate/instituţie publică, potrivit prevederilor art. 230 alin. (5) din Legea nr. 207/2015, cu modificările şi completările ulterioare;  - în totalitate, întrucât s-au stins integral obligaţiile fiscale/bugetare prevăzute în titlul executoriu/titlurile executorii, inclusiv obligaţiile de plată accesorii, cheltuielile de executare şi orice alte sume stabilite în sarcina debitorului, potrivit legii, ori a/au fost desfiinţat(e) titlul executoriu/titlurile executorii sau în alte cazuri prevăzute de lege, potrivit dispoziţiilor art. 234 din Legea nr. 207/2015, cu modificările şi completările ulterioare;  - în limita sumei de ........ lei, înscrisă în actul administrativ fiscal contestat, pentru care s-a constituit garanţie sub forma unei scrisori de garanţie/poliţe de asigurare de garanţie potrivit art. 235 din Legea nr. 207/2015, cu modificările şi completările ulterioare. Împotriva prezentului înscris se poate introduce contestaţie la instanţa judecătorească competentă, în termen de 15 zile, sub sancţiunea decăderii, de la data comunicării sau luării la cunoştinţă, în conformitate cu prevederile art. 260 şi 261 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare. Conducătorul organului de executare, Numele şi prenumele ........ ............ Semnătura ........ ................ ............... L.S. Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679. 1) Se vor trece sigla conform Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 3.504/2013 privind aprobarea modelului şi caracteristicilor siglelor utilizate la nivelul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările ulterioare, denumirea şi adresa organului fiscal central emitent al prezentului act. 2) Se va menţiona denumirea terţului poprit. 3) Se vor/va menţiona numele şi prenumele/denumirea debitorului. 4) Se va menţiona: codul numeric personal, numărul de identificare fiscală, codul de înregistrare fiscală sau codul unic de înregistrare, după caz. 5) Se va bifa în mod corespunzător motivul care a condus la încetarea executării silite. 1. Denumire: Decizie de ridicare a măsurilor de executare silită a sumelor datorate debitorului de către terţi 2. Format: A4/t1 3. Caracteristici de tipărire: se editează din sistemul informatic. 4. Se utilizează în baza prevederilor art. 230 alin. (5), art. 233 alin. (3), art. 234 şi art. 236 alin. (17) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare. 5. Se întocmeşte în două exemplare de către organul de executare silită. 6. Circulă 1 exemplar la terţul poprit. 7. Se arhivează 1 exemplar la dosarul de executare silită. ANEXA Nr. 6(Anexa nr. 55 la Ordinul nr. 63/2017) ANTET1) Dosar de executare nr. ........ ........ Nr. ........ ........ din ........ ............ Către ........ ................ ................ ......... ........ ................ ........ ..............2) DECIZIE de ridicare a măsurilor de executare silită aplicate asupra bunurilor sechestrate În baza prevederilor art. 230 alin. (5), art. 233 alin. (3), art. 234 şi art. 255 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, se ridică măsurile de executare silită aplicate debitorului ........ ................ ............3) cu domiciliul fiscal în localitatea ........ ................ .............., str. ........ ................ ......... nr. ......, cod de identificare fiscală ........ ........ .............4), întrucât 5):  - a fost depus documentul prin care se certifică faptul că debitorul are de încasat sume certe, lichide şi exigibile de la o autoritate/instituţie publică, potrivit prevederilor art. 230 alin. (5) din Legea nr. 207/2015, cu modificările şi completările ulterioare;  - s-au stins creanţele fiscale înscrise în titluri executorii, prin plată, prin poprire sau prin alte modalităţi prevăzute de lege, iar sechestrele aplicate pe acele titluri asupra bunurilor sunt cu valoare mai mică ori egală cu suma creanţelor fiscale astfel stinse;  - s-au stins integral obligaţiile fiscale/bugetare prevăzute în titlul executoriu/titlurile executorii, inclusiv obligaţiile de plată accesorii, cheltuielile de executare şi orice alte sume stabilite în sarcina debitorului, potrivit legii, ori a/au fost desfiinţat(e) titlul executoriu/titlurile executorii sau în alte cazuri prevăzute de lege, potrivit dispoziţiilor art. 234 din Legea nr. 207/2015, cu modificările şi completările ulterioare;  - bunurile mobile supuse executării silite nu au putut fi valorificate, potrivit legii, şi nu au valoare de piaţă, conform art. 255 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 207/2015, cu modificările şi completările ulterioare;  - pentru creanţele fiscale care au stat la baza sechestrului, înscrise în actul administrativ fiscal contestat, s-a constituit garanţie sub forma unei scrisori de garanţie/poliţe de asigurare de garanţie potrivit art. 235 din Legea nr. 207/2015, cu modificările şi completările ulterioare. Având în vedere aceste motivaţii se ridică sechestrul instituit asupra următoarelor bunuri mobile/imobile, după cum urmează: denumire bun mobil ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ .............. sechestrat prin Procesul-verbal de sechestru nr. ........ ........ din data de........ ........ ........;

denumire bun imobil ........ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ............... sechestrat prin Procesul-verbal de sechestru nr. ........ ........ din data de........ ................ .Împotriva prezentului înscris se poate introduce contestaţie la instanţa judecătorească competentă, în termen de 15 zile, sub sancţiunea decăderii, de la data comunicării sau luării la cunoştinţă, în conformitate cu prevederile art. 260 şi 261 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare. Conducătorul organului de executare, Numele şi prenumele ........ ............... Semnătura ........ ................ ............. L.S. Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679. 1) Se vor trece sigla conform Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 3.504/2013 privind aprobarea modelului şi caracteristicilor siglelor utilizate la nivelul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările ulterioare, denumirea şi adresa organului fiscal central emitent al prezentului act. 2) Se va/vor menţiona denumirea/numele şi prenumele fiecărei părţi căreia i-a fost comunicată indisponibilizarea bunurilor. 3) Se va/vor menţiona denumirea/numele şi prenumele debitorului. 4) Se va menţiona: codul numeric personal, numărul de identificare fiscală, codul de înregistrare fiscală sau codul unic de înregistrare, după caz. 5) Se va bifa în mod corespunzător motivul care a condus la încetarea executării silite. 1. Denumire: Decizie de ridicare a măsurilor de executare silită aplicate asupra bunurilor sechestrate 2. Format: A4/t1 3. Caracteristici de tipărire: se editează din sistemul informatic. 4. Se utilizează în baza prevederilor art. 230 alin. (5), art. 233 alin. (3), art. 234 şi art. 255 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare. 5. Se întocmeşte în două sau mai multe exemplare, după caz, de organul de executare silită. 6. Circulă 1 exemplar fiecărei părţi căreia i-a fost comunicată indisponibilizarea bunurilor. 7. Se arhivează 1 exemplar la dosarul de executare silită. ANEXA Nr. 7(Anexa nr. 2 la Ordinul nr. 967/2017) ANTET1) Dosar de executare nr. ........ ........ Nr. ........ ........ din ........ ............

Cod de bare 1

Către ........ ................ ................ ................ ........ .............2) cod de identificare fiscală ........ ................ ................ ............... str. ........ ................ ................ ........ .......... nr. ..., bl. ....., sc. ...., et. ...., ap. ....., sector ......., localitatea ........ ................ ................ judeţul ........ ................ ................ .........., cod poştal ........ ......... SOMAŢIE În baza prevederilor art. 230 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, vă înştiinţăm că figuraţi în evidenţa fiscală cu următoarele sume de plată, pentru care s-a început executarea silită în temeiul titlului executoriu emis/titlurilor executorii emise de ........ ................ ........ ........ anexat/anexate.

Cod de bare 2
Denumirea obligaţiei fiscale/bugetare Categorie suma de plată3) Titlul executoriu nr./data4) Suma datorată (lei) Contul în care urmează a se vira suma
TOTAL

Dacă în termen de 15 zile de la primirea prezentei somaţii nu veţi achita sumele menţionate pentru care termenul legal de plată a expirat, nu veţi face dovada stingerii acestora sau nu veţi depune o notificare cu privire la intenţia de a se demara procedura de mediere, în baza prevederilor art. 230 alin. (1) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, se va proceda la continuarea măsurilor de executare silită. Toate cheltuielile ocazionate de stingerea sumelor menţionate mai sus, exclusiv cele generate de comunicarea acestei somaţii prin poştă, vor fi suportate de către dumneavoastră. Împotriva prezentului înscris se poate introduce contestaţie la instanţa judecătorească competentă, în termen de 15 zile, sub sancţiunea decăderii, de la data comunicării sau luării la cunoştinţă, în conformitate cu prevederile art. 260 şi 261 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare. Potrivit dispoziţiilor art. 9 alin. (2) lit. d) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, când urmează să se ia măsuri de executare silită, audierea contribuabilului nu este obligatorie. Conducătorul organului de executare, Numele şi prenumele ........ ............... Semnătura ........ ................ ............. L.S. Document editat prin sistemul informatic, valabil fără semnătură şi ştampilă, conform prevederilor Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 1.155/2016 privind emiterea prin intermediul centrului de imprimare masivă a unor acte administrative fiscale şi procedurale, cu modificările şi completările ulterioare. Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679. 1) Se vor trece sigla conform Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 3.504/2013 privind aprobarea modelului şi caracteristicilor siglelor utilizate la nivelul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările ulterioare, denumirea şi adresa organului fiscal central emitent al prezentului act. 2) Se vor menţiona numele şi prenumele sau denumirea debitorului, după caz. 3) Se vor menţiona categoria de sumă: D - debit, M - majorare de întârziere/DO - dobândă, A - amendă, P - penalitate, PI - penalitate de întârziere, PN - penalitate de nedeclarare. 4) În cazul în care s-au emis mai multe titluri executorii se vor indica pentru toate numărul şi data emiterii. 1. Denumire: Somaţie 2. Format: A4/t1 3. Caracteristici de tipărire: se editează din sistem informatic. 4. Se utilizează în baza prevederilor art. 230 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare. 5. Se întocmeşte în două exemplare de organul de executare silită. 6. Circulă 1 exemplar la debitor. 7. Se arhivează 1 exemplar la dosarul de executare silită. ANEXA Nr. 8(Anexa nr. 8 la Ordinul nr. 967/2017) ANTET1) Dosar de executare nr. ........ ........ Nr. ........ ........ din ........ ............

Cod de bare 1

Către ........ ................ ................ ......... ........ ................ ........ ..............2) DECIZIE de ridicare a măsurilor de executare silită asupra disponibilităţilor băneşti În baza prevederilor art. 230 alin. (5), art. 233 alin. (3), art. 234 şi art. 236 alin. (17) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, se ridică măsurile de executare silită aplicate debitorului ........ ................ ..........3), cu domiciliul fiscal în localitatea ........ ........ ..............., str. ........ ........ ............. nr. ......, cod de identificare fiscală ........ ......... 4), prin Adresa de înfiinţare a popririi asupra disponibilităţilor băneşti nr. ......./............., după cum urmează5):  - în limita sumei de ........ lei, din care ............. lei reprezentând TVA, întrucât a fost depus documentul prin care se certifică faptul că debitorul are de încasat sume certe, lichide şi exigibile de la o autoritate/instituţie publică, potrivit prevederilor art. 230 alin. (5) din Legea nr. 207/2015, cu modificările şi completările ulterioare;  - în totalitate, întrucât s-au stins integral obligaţiile fiscale/bugetare prevăzute în titlul executoriu/titlurile executorii, inclusiv obligaţiile de plată accesorii, cheltuielile de executare şi orice alte sume stabilite în sarcina debitorului, potrivit legii, ori a/au fost desfiinţat(e) titlul executoriu/titlurile executorii sau în alte cazuri prevăzute de lege, potrivit dispoziţiilor art. 234 din Legea nr. 207/2015, cu modificările şi completările ulterioare;  - în limita sumei de ........ lei, din care ............. lei reprezentând TVA, înscrisă în actul administrativ fiscal contestat, pentru care s-a constituit garanţie sub forma unei scrisori de garanţie/poliţe de asigurare de garanţie potrivit art. 235 din Legea nr. 207/2015, cu modificările şi completările ulterioare;  - s-a constatat că poprirea bancară a rămas fără obiect. Împotriva prezentului înscris se poate introduce contestaţie la instanţa judecătorească competentă, în termen de 15 zile, sub sancţiunea decăderii, de la data comunicării sau luării la cunoştinţă, în conformitate cu prevederile art. 260 şi 261 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare. Conducătorul organului de executare, Numele şi prenumele ........ ............ Semnătura ........ ................ ............... L.S. Document editat prin sistemul informatic, valabil fără semnătură şi ştampilă, conform prevederilor Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 1.155/2016 privind emiterea prin intermediul centrului de imprimare masivă a unor acte administrative fiscale şi procedurale, cu modificările şi completările ulterioare. Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679. 1) Se vor trece sigla conform Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 3.504/2013 privind aprobarea modelului şi caracteristicilor siglelor utilizate la nivelul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările ulterioare, denumirea şi adresa organului fiscal central emitent al prezentului act. 2) Se vor menţiona denumirea şi sediul băncii. 3) Se vor/va menţiona numele şi prenumele/denumirea debitorului. 4) Se va menţiona: codul numeric personal, numărul de identificare fiscală, codul de înregistrare fiscală sau codul unic de înregistrare, după caz. 5) Se va bifa în mod corespunzător motivul care a condus la încetarea executării silite. 1. Denumire: Decizie de ridicare a măsurilor de executare silită asupra disponibilităţilor băneşti 2. Format: A4/t1 3. Caracteristici de tipărire: se editează din sistemul informatic. 4. Se utilizează în baza prevederilor art. 230 alin. (5), art. 233 alin. (3), art. 234 şi art. 236 alin. (17) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare. 5. Se întocmeşte în două exemplare de către organul de executare silită. 6. Circulă 1 exemplar la instituţia de credit căreia i-a fost comunicată indisponibilizarea disponibilităţilor băneşti. 7. Se arhivează 1 exemplar la dosarul de executare silită.

Cod de bare 2

ANEXA Nr. 9(Anexa nr. 13 la Ordinul nr. 967/2017) ANTET1) Dosar de executare nr. ........ ........ Nr. ........ ........ din ........ ............

Cod de bare 1

Către ........ ................ ................ ......... ........ ................ ........ ..............2) DECIZIE de ridicare a măsurilor de executare silită a sumelor datorate debitorului de către terţi În baza prevederilor art. 230 alin. (5), art. 233 alin. (3), art. 234 şi art. 236 alin. (17) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, se ridică măsurile de executare silită aplicate debitorului ........ ................ ........3), cu domiciliul fiscal în localitatea ........ ........ ..............., str. ........ ........ .............. nr. ......, cod de identificare fiscală ........ ........ ......... 4), prin Adresa de înfiinţare a popririi asupra sumelor datorate debitorului de către terţi nr. ....... din data de ............., după cum urmează5):  - în limita sumei de........ lei, întrucât a fost depus documentul prin care se certifică faptul că debitorul are de încasat sume certe, lichide şi exigibile de la o autoritate/instituţie publică, potrivit prevederilor art. 230 alin. (5) din Legea nr. 207/2015, cu modificările şi completările ulterioare;  - în totalitate, întrucât s-au stins integral obligaţiile fiscale/bugetare prevăzute în titlul executoriu/titlurile executorii, inclusiv obligaţiile de plată accesorii, cheltuielile de executare şi orice alte sume stabilite în sarcina debitorului, potrivit legii, ori a/au fost desfiinţat(e) titlul executoriu/titlurile executorii sau în alte cazuri prevăzute de lege, potrivit dispoziţiilor art. 234 din Legea nr. 207/2015, cu modificările şi completările ulterioare;  - în limita sumei de ........ lei, înscrisă în actul administrativ fiscal contestat, pentru care s-a constituit garanţie sub forma unei scrisori de garanţie/poliţe de asigurare de garanţie potrivit art. 235 din Legea nr. 207/2015, cu modificările şi completările ulterioare. Împotriva prezentului înscris se poate introduce contestaţie la instanţa judecătorească competentă, în termen de 15 zile, sub sancţiunea decăderii, de la data comunicării sau luării la cunoştinţă, în conformitate cu prevederile art. 260 şi 261 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare. Conducătorul organului de executare, Numele şi prenumele ........ ............ Semnătura ........ ................ ............... L.S. Document editat prin sistemul informatic, valabil fără semnătură şi ştampilă, conform prevederilor Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 1.155/2016 privind emiterea prin intermediul centrului de imprimare masivă a unor acte administrative fiscale şi procedurale, cu modificările şi completările ulterioare. Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679. 1) Se vor trece sigla conform Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 3.504/2013 privind aprobarea modelului şi caracteristicilor siglelor utilizate la nivelul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările ulterioare, denumirea şi adresa organului fiscal central emitent al prezentului act. 2) Se va menţiona denumirea terţului poprit. 3) Se vor/va menţiona numele şi prenumele/denumirea debitorului. 4) Se va menţiona: codul numeric personal, numărul de identificare fiscală, codul de înregistrare fiscală sau codul unic de înregistrare, după caz. 5) Se va bifa în mod corespunzător motivul care a condus la încetarea executării silite. 1. Denumire: Decizie de ridicare a măsurilor de executare silită a sumelor datorate debitorului de către terţi 2. Format: A4/t1 3. Caracteristici de tipărire: se editează din sistemul informatic. 4. Se utilizează în baza prevederilor art. 230 alin. (5), art. 233 alin. (3), art. 234 şi art. 236 alin. (17) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare. 5. Se întocmeşte în două exemplare de către organul de executare silită. 6. Circulă 1 exemplar la terţul poprit. 7. Se arhivează 1 exemplar la dosarul de executare silită.

Cod de bare 2


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 1699/2019

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 1699 din 2019
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Ordin 1008 2019
    Căutați un împrumut autentic? sunteți la locul potrivit pentru soluțiile dvs. de împrumut chiar aici! oferim tot felul de împrumuturi de orice sumă pentru companii și persoane fizice, cu o dobândă de 3% scăzută și accesibilă. Procesul nostru de capital și creditare este sigur, autentic și garantat 100%. Interesat contactează-mă prin e-mail acum la; (carmelapedro24@gmail.com) Număr WhatsApp: +1 585-326-2165 Număr Viber: +1 585-326-2165
ANONIM a comentat Ordin 1695 2019
    Căutați un împrumut autentic? sunteți la locul potrivit pentru soluțiile dvs. de împrumut chiar aici! oferim tot felul de împrumuturi de orice sumă pentru companii și persoane fizice, cu o dobândă de 3% scăzută și accesibilă. Procesul nostru de capital și creditare este sigur, autentic și garantat 100%. Interesat contactează-mă prin e-mail acum la; (carmelapedro24@gmail.com) Număr WhatsApp: +1 585-326-2165 Număr Viber: +1 585-326-2165
ANONIM a comentat Ordin 411 1998
    Bună ziua tuturor!!! Numele meu este doamna Nedzla Kerso și vorbesc ca unul dintre cei mai fericiți oameni din lume și astăzi îmi spun că creditorul mi-a salvat familia din situația noastră rea, îi voi spune lumii numele și sunt foarte fericit să spun asta familia mea s-a întors pentru totdeauna pentru că aveam nevoie de un împrumut de 50.000 de euro pentru a-mi începe viața de când eram o singură mamă cu 5 copii, iar lumea părea să se bazeze pe mine când am încercat să obțin un împrumut de la bănci și băncile online mi-au refuzat împrumuturile a spus că venitul meu este scăzut și că nu am garanții pentru un împrumut, așa că merg online să caut un împrumut atunci când am întâlnit creditorii falsi care îmi cer toți banii cu cuvinte dulci. Până când am văzut o postare a mamei doamnei Maria de pe un blog și am pledat cu ea, mi-a oferit toți termenii și condițiile și am fost de acord și m-a surprins cu împrumutul care îmi schimbă viața și familia, iar la început m-am gândit acest lucru nu ar fi posibil din cauza experienței mele anterioare și a promisiunilor false, însă, spre surprinderea mea, am primit împrumutul meu de 50.000 de euro și aș sfătui oricui are nevoie de un împrumut să o contacteze pe doamna Maria Alexander, femeia cu cuvântul ei, prin e-mail: ( mariaalexander818@gmail.com) pentru că este cel mai înțelegător și amabil creditor. oricine dorește un împrumut sau cum poate obține un împrumut original, trebuie să o contacteze Via. e-mail: (mariaalexander818@gmail.com) whatsapp: (+1 651-243-8090) Viber; (+1 651-243-8090) Puteți să mă contactați pe doamna Nedzla Kerso pentru mai multe informații (nedzlakerso@gmail.com) Vă mulțumesc tuturor
ANONIM a comentat Decizia 313 2005
    Bună ziua, Caută un împrumut autentic? aveți datorii și aveți nevoie de bani pentru a vă plăti facturile, aveți nevoie de un împrumut urgent pentru a începe o afacere nouă sau pentru a vă îmbunătăți afacerea? aveți nevoie de un împrumut pentru a cumpăra o mașină sau o casă? aveți un proiect neterminat la îndemână datorită finanțării inadecvate? Aveți un scor de credit scăzut și vă este greu să obțineți servicii de capital de la băncile locale și alte institute financiare? Aveți nevoie de împrumut de investiții pentru a investi în anumite domenii ale specializare, sunteți la locul potrivit pentru soluțiile dvs. de împrumut chiar aici! Oferim tot felul de împrumuturi de orice sumă pentru companii și persoane fizice, cu o dobândă scăzută și accesibilă de 3%. Procesul nostru de capital și creditare este sigur, autentic și garantat 100%. Interesat va rugam sa ma contactati prin e-mail; (carmelapedro24@gmail.com) Număr WhatsApp: +1 585-326-2165 Număr Viber: +1 585-326-2165
ANONIM a comentat Hotărârea 67 2018
    Bună ziua, Caută un împrumut autentic? aveți datorii și aveți nevoie de bani pentru a vă plăti facturile, aveți nevoie de un împrumut urgent pentru a începe o afacere nouă sau pentru a vă îmbunătăți afacerea? aveți nevoie de un împrumut pentru a cumpăra o mașină sau o casă? aveți un proiect neterminat la îndemână datorită finanțării inadecvate? Aveți un scor de credit scăzut și vă este greu să obțineți servicii de capital de la băncile locale și alte institute financiare? Aveți nevoie de împrumut de investiții pentru a investi în anumite domenii ale specializare, sunteți la locul potrivit pentru soluțiile dvs. de împrumut chiar aici! Oferim tot felul de împrumuturi de orice sumă pentru companii și persoane fizice, cu o dobândă scăzută și accesibilă de 3%. Procesul nostru de capital și creditare este sigur, autentic și garantat 100%. Interesat va rugam sa ma contactati prin e-mail; (carmelapedro24@gmail.com) Număr WhatsApp: +1 585-326-2165 Număr Viber: +1 585-326-2165
ANONIM a comentat Hotărârea 737 2018
    Salut, Ai nevoie de un împrumut confortabil pentru satisfacția ta? Oferim un împrumut accesibil la rata dobânzii de 3% pentru debitorii locali și internaționali. Suntem certificate, de încredere, de încredere, eficiente, rapide și dinamice și lucrăm împreună. acordăm un împrumut pe termen lung de la 2 la 50 de ani cel mult. Aveți nevoie de un împrumut direct, ușor și accesibil pentru a plăti datoriile, pentru a începe o afacere sau pentru un alt motiv? Dacă da, vă rugăm să ne contactați pentru a vă solicita împrumutul. Această ofertă este destinată persoanelor serioase. Vă rugăm să ne contactați: accessloanfirm2030@gmail.com WhatsApp: +79265038734 Suntem certificate, fiabil, fiabil, eficient, rapid și dinamic. Toate cele bune, Domn scott Trimiteți-ne un e-mail la: accessloanfirm2030@gmail.com
ANONIM a comentat Legea 166 2014
    Atenţie! Sunt un creditor privat care acordă împrumuturi private și corporative persoane fizice. Ai fost refuzat de atâtea bănci? Aveți nevoie de finanțare pentru a vă stabili afacerea? Ai nevoie de finanțare pentru extinderea afacerii tale? Sau aveți nevoie de un împrumut personal? Împrumutul meu variază de la împrumut personal la afaceri. Ofer împrumut cu 3% dobândă în termen de 1 an până la 30 de ani durata rambursării. Sunt foarte dispus să fac din toate problemele tale financiare un lucru din trecut. Satisfacția dvs. financiară este obiectivul meu, iar colaborarea cu mine va fi o experiență bună, vă rugăm să contactați astăzi pentru întrebări suplimentare dacă sunteți interesat să obțineți orice fel de împrumuturi: cheryltinleyfinancialaid@gmail.com Toate cele bune, Dna Cheryl Tinley (CEO / Președinte) E-mail: cheryltinleyfinancialaid@gmail.com
ANONIM a comentat OUG 185 1999
    Atenţie! Sunt un creditor privat care acordă împrumuturi private și corporative persoane fizice. Ai fost refuzat de atâtea bănci? Aveți nevoie de finanțare pentru a vă stabili afacerea? Ai nevoie de finanțare pentru extinderea afacerii tale? Sau aveți nevoie de un împrumut personal? Împrumutul meu variază de la împrumut personal la afaceri. Ofer împrumut cu 3% dobândă în termen de 1 an până la 30 de ani durata rambursării. Sunt foarte dispus să fac din toate problemele tale financiare un lucru din trecut. Satisfacția dvs. financiară este obiectivul meu, iar colaborarea cu mine va fi o experiență bună, vă rugăm să contactați astăzi pentru întrebări suplimentare dacă sunteți interesat să obțineți orice fel de împrumuturi: cheryltinleyfinancialaid@gmail.com Toate cele bune, Dna Cheryl Tinley (CEO / Președinte) E-mail: cheryltinleyfinancialaid@gmail.com
ANONIM a comentat Ordin 1103 2019
    Bună ziua tuturor Aveți nevoie de un împrumut instantaneu? Aplicați cu compania mea prin (capitalfunding.usa.org@gmail.com) dacă aveți nevoie de un împrumut urgent, pentru că oferim cel mai bun serviciu de împrumut din toată lumea. Ai nevoie de bani pentru a plăti facturile? Aveți nevoie de un împrumut pentru a începe o afacere nouă? Aveți la dispoziție un proiect neterminat din cauza finanțării proaste? Aveți nevoie de bani pentru a investi într-o anumită zonă de specializare care vă va aduce profit? și nu știi ce să faci. Redăm toate tipurile de servicii de împrumut, cum ar fi; Împrumuturi pentru afaceri (până la 20 de milioane) Împrumuturi personale (până la 5 milioane) Consolidarea datoriilor Împrumuturi internaționale Împrumut pentru familie și multe altele. Obținerea unui împrumut legitim a fost întotdeauna o problemă uriașă Pentru persoanele care au o problemă financiară și au nevoie de soluție pentru aceasta, o mulțime de oameni le este atât de dificil să obțină împrumuturi de capitaluri de la băncile locale sau de la alte institute financiare, datorită ratei dobânzii ridicate, insuficiente. garanția, raportul datoriei / veniturile, scorul creditului scăzut și multe alte motive Dacă v-a fost îngrijorat cu privire la obținerea unui împrumut, nu vă mai faceți griji, deoarece vă putem oferi împrumutul de care aveți nevoie. Pentru detalii suplimentare despre cumpărarea unui împrumut, vă rugăm să răspundeți imediat la acest e-mail: (capitalfunding.usa.org@gmail.com) Rețineți că împrumutul este acordat cu o dobândă de 3%, vă rugăm să ne reveniți acum, dacă sunteți interesat. Denumirea companiei: Elements Capital Funding Adresa de e-mail: capitalfunding.usa.org@gmail.com Număr de telefon (WhatsApp): +4915758108767
ANONIM a comentat Ordin 150 2019
    Bună ziua tuturor Aveți nevoie de un împrumut instantaneu? Aplicați cu compania mea prin (capitalfunding.usa.org@gmail.com) dacă aveți nevoie de un împrumut urgent, pentru că oferim cel mai bun serviciu de împrumut din toată lumea. Ai nevoie de bani pentru a plăti facturile? Aveți nevoie de un împrumut pentru a începe o afacere nouă? Aveți la dispoziție un proiect neterminat din cauza finanțării proaste? Aveți nevoie de bani pentru a investi într-o anumită zonă de specializare care vă va aduce profit? și nu știi ce să faci. Redăm toate tipurile de servicii de împrumut, cum ar fi; Împrumuturi pentru afaceri (până la 20 de milioane) Împrumuturi personale (până la 5 milioane) Consolidarea datoriilor Împrumuturi internaționale Împrumut pentru familie și multe altele. Obținerea unui împrumut legitim a fost întotdeauna o problemă uriașă Pentru persoanele care au o problemă financiară și au nevoie de soluție pentru aceasta, o mulțime de oameni le este atât de dificil să obțină împrumuturi de capitaluri de la băncile locale sau de la alte institute financiare, datorită ratei dobânzii ridicate, insuficiente. garanția, raportul datoriei / veniturile, scorul creditului scăzut și multe alte motive Dacă v-a fost îngrijorat cu privire la obținerea unui împrumut, nu vă mai faceți griji, deoarece vă putem oferi împrumutul de care aveți nevoie. Pentru detalii suplimentare despre cumpărarea unui împrumut, vă rugăm să răspundeți imediat la acest e-mail: (capitalfunding.usa.org@gmail.com) Rețineți că împrumutul este acordat cu o dobândă de 3%, vă rugăm să ne reveniți acum, dacă sunteți interesat. Denumirea companiei: Elements Capital Funding Adresa de e-mail: capitalfunding.usa.org@gmail.com Număr de telefon (WhatsApp): +4915758108767
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 1699/2019
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu