Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.156 din 25.06.2012

privind coordonarea activităţii şi delegarea unor competenţe în cadrul Ministerului Administraţiei şi Internelor
ACT EMIS DE: Ministerul Administratiei si Internelor
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 427 din 27 iunie 2012



SmartCity1

Având în vedere prevederile art. 7 alin. (2) şi art. 9 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Administraţiei şi Internelor, aprobată cu modificări prin Legea nr. 15/2008, cu modificările şi completările ulterioare, ale art. 48 din Legea nr. 90/2001 privind organizarea şi funcţionarea Guvernului şi a ministerelor, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 1 alin. (5) şi (6) din Hotărârea Guvernului nr. 416/2007 privind structura organizatorică şi efectivele Ministerului Administraţiei şi Internelor, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul art. 7 alin. (5) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2007, aprobată cu modificări prin Legea nr. 15/2008, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul administraţiei şi internelor emite următorul ordin: Articolul 1Activitatea structurilor şi unităţilor aflate în aparatul central şi în subordinea/coordonarea Ministerului Administraţiei şi Internelor este coordonată de persoanele stabilite de prezentul ordin. Articolul 2Ministrul administraţiei şi internelor coordonează: a)Direcţia generală audit intern; b)Corpul de control al ministrului; c)Direcţia Generală Anticorupţie; d)Direcţia Generală de Informaţii şi Protecţie Internă; e)Academia de Poliţie „Alexandru Ioan Cuza“; f)Direcţia medicală. Articolul 3Ministrul delegat pentru administraţie coordonează: a)Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici; b)Administraţia Naţională a Rezervelor de Stat şi Probleme Speciale şi Direcţia pentru Evidenţa Persoanelor şi Administrarea Bazelor de Date, pentru realizarea atribuţiilor prevăzute la art. 3 alin. (1) lit. a) pct. 23 şi 25 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Administraţiei şi Internelor, aprobată cu modificări prin Legea nr. 15/2008, cu modificările şi completările ulterioare. Articolul 4(1) Secretarul de stat pentru relaţiile cu instituţiile prefectului coordonează:a)Direcţia generală pentru relaţiile cu instituţiile prefectului; b)instituţia prefectului (42); c)Direcţia generală de paşapoarte; d)Direcţia regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor; e)Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă. (2) Secretarul de stat pentru relaţiile cu instituţiile prefectului semnează, în numele şi pentru ministrul administraţiei şi internelor sau în numele şi pentru ministrul delegat pentru administraţie, după caz, documentele promovate de structurile pe care le coordonează. Articolul 5(1) Secretarul de stat pentru relaţia cu comunităţile locale coordonează:a)Direcţia generală pentru relaţia cu comunităţile locale; b)Unitatea centrală pentru reforma administraţiei publice; c)Direcţia pentru dezvoltarea capacităţii administrative; d)Direcţia pentru politici fiscale şi bugetare locale; e)Autoritatea Naţională de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice; f)Centrul Informatic Naţional al Ministerului Administraţiei şi Internelor (e-administraţie). (2) Secretarul de stat pentru relaţia cu comunităţile locale semnează, în numele şi pentru ministrul administraţiei şi internelor sau în numele şi pentru ministrul delegat pentru administraţie, după caz, documentele promovate de structurile pe care le coordonează, cu următoarele excepţii:a)documentele din competenţa de semnare a ministrului, care materializează îndeplinirea atribuţiilor legale ale Ministerului Administraţiei şi Internelor prevăzute de Legea-cadru a descentralizării nr. 195/2006, în domeniul sprijinului acordat fundamentării şi implementării politicii de descentralizare a Guvernului; b)documentele din competenţa de semnare a ministrului în calitatea acestuia de conducător al Comitetului tehnic interministerial pentru descentralizare. Articolul 6(1) Secretarul de stat pentru relaţia cu Parlamentul şi Guvernul coordonează activitatea şefului Departamentului relaţia cu Parlamentul, precum şi:a)Direcţia generală juridică; b)Direcţia informare şi relaţii publice; c)Unitatea de politici publice; d)Arhivele Naţionale; e)Oficiul responsabilului cu protecţia datelor personale. (2) Secretarul de stat pentru relaţia cu Parlamentul şi Guvernul poate susţine în Parlament răspunsurile scrise ale ministrului administraţiei şi internelor şi/sau ministrului delegat pentru administraţie, după caz.(3) Secretarul de stat pentru relaţia cu Parlamentul şi Guvernul semnează, în numele şi pentru ministrul administraţiei şi internelor sau în numele şi pentru ministrul delegat pentru administraţie, după caz, documentele promovate de structurile pe care le coordonează, cu următoarele excepţii:a)documente prin care se stabilesc soluţii şi măsuri în domeniul Legii nr. 10/2001 privind regimul juridic al unor imobile preluate abuziv în perioada 6 martie 1945-22 decembrie 1989, republicată, cu modificările şi completările ulterioare; b)documente prin care se aprobă promovarea unor acţiuni în justiţie, cum ar fi: acţiuni în regres, anularea unor acte administrative emise de Ministerul Administraţiei şi Internelor şi altele asemenea; c)dovezi de citare, de comunicare a hotărârilor judecătoreşti, în dosare în care este citat personal ministrul administraţiei şi internelor sau ministrul delegat pentru administraţie. Articolul 7(1) Secretarul de stat, şef al Departamentului ordine şi siguranţă publică, coordonează:a)Direcţia generală management operaţional; b)Poliţia Română; c)Jandarmeria Română; d)Poliţia de Frontieră Română; e)Oficiul Român pentru Imigrări; f)Agenţia Naţională Antidrog; g)Agenţia Naţională împotriva Traficului de Persoane; h)Inspectoratul General de Aviaţie al Ministerului Administraţiei şi Internelor; i)Administraţia Naţională a Rezervelor de Stat şi Probleme Speciale, cu excepţia acelor activităţi care presupun realizarea atribuţiilor în domeniul administraţiei publice; j)Direcţia pentru Evidenţa Persoanelor şi Administrarea Bazelor de Date, cu excepţia acelor activităţi care presupun realizarea atribuţiilor în domeniul administraţiei publice. (2) Secretarul de stat, şef al Departamentului ordine şi siguranţă publică, semnează, în numele şi pentru ministrul administraţiei şi internelor, documentele promovate de structurile pe care le coordonează, cu excepţia:a)documentelor care se prezintă Consiliului Suprem de Apărare a Ţării, precum şi a celor din domeniul organizării, planificării misiunilor/resurselor şi al protecţiei infrastructurilor critice promovate de Direcţia generală management operaţional; b)statelor de organizare ale aparatului central al Ministerului Administraţiei şi Internelor şi ale aparatelor centrale ale unităţilor şi structurilor aflate în subordinea/coordonarea Ministerului Administraţiei şi Internelor; c)numărului de posturi şi indicatorilor aflaţi în finanţare ai tuturor unităţilor Ministerului Administraţiei şi Internelor. Articolul 8(1) Secretarul general coordonează:a)Direcţia generală management resurse umane; b)Direcţia generală financiară; c)Direcţia generală logistică; d)Direcţia generală pentru comunicaţii şi tehnologia informaţiei; e)Secretariatul general; f)Institutul de Studii pentru Ordine Publică; g)Casa de Pensii Sectorială a Ministerului Administraţiei şi Internelor; h)Clubul Sportiv „Dinamo“ Bucureşti; i)Societatea Comercială COMICEX - S.A.; j)structura de securitate. (2) Secretarul general semnează, în numele şi pentru ministrul administraţiei şi internelor, documentele promovate de structurile pe care le coordonează. Articolul 9(1) Şeful Departamentului Schengen, afaceri europene şi relaţii internaţionale coordonează:a)Direcţia generală afaceri europene şi relaţii internaţionale; b)Centrul Naţional SIS. (2) Şeful Departamentului Schengen, afaceri europene şi relaţii internaţionale semnează, în numele şi pentru ministrul administraţiei şi internelor sau în numele şi pentru ministrul delegat pentru administraţie, după caz, documentele promovate de structurile pe care le coordonează. Articolul 10Coordonarea activităţii structurilor subordonate unor unităţi centrale se realizează de persoanele desemnate să coordoneze, potrivit dispoziţiilor prezentului ordin, activitatea unităţilor centrale. Articolul 11(1) Delegarea dreptului de a semna, în numele şi pentru ministrul administraţiei şi internelor sau în numele şi pentru ministrul delegat pentru administraţie, după caz, prevăzută de prezentul ordin, nu aduce atingere prevederilor Ordinului ministrului administraţiei şi internelor nr. 600/2005 pentru aprobarea competenţelor de gestiune a resurselor umane ale ministrului administraţiei şi internelor, secretarilor de stat, secretarului general şi şefilor/comandanţilor unităţilor Ministerului Administraţiei şi Internelor1), cu modificările şi completările ulterioare, ale Ordinului ministrului administraţiei şi internelor nr. 119/2012 privind delegarea unor competenţe de coordonare a activităţilor de resurse umane şi financiare în domeniul administraţie publică şi ale Ordinului ministrului administraţiei şi internelor privind împuternicirea ordonatorilor de credite în unităţile Ministerului Administraţiei şi Internelor2), cu modificările şi completările ulterioare, a căror aplicare are întâietate.1) Ordinul ministrului administraţiei şi internelor nr. 600/2005 nu a fost publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.2) Ordinul constituie act normativ clasificat, potrivit legii, nefiind publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I. (2) Delegarea dreptului de a semna, în numele şi pentru ministrul administraţiei şi internelor sau în numele şi pentru ministrul delegat pentru administraţie, după caz, prevăzută de prezentul ordin, nu se aplică pentru:a)însuşirea proiectelor de acte normative pentru care ministrul administraţiei şi internelor sau ministrul delegat pentru administraţie are, potrivit reglementărilor în vigoare, calitatea de emitent sau drept de contrasemnare; b)instrumentele de prezentare şi motivare a proiectelor de legi, ordonanţe, ordonanţe de urgenţă şi hotărâri ale Guvernului, pentru care ministrul administraţiei şi internelor are, potrivit reglementărilor în vigoare, calitatea de iniţiator sau avizator; c)memorandumuri, note, informări şi rapoarte care se prezintă/transmit Guvernului, primului-ministru, Parlamentului sau preşedintelui României/Administraţiei Prezidenţiale; d)răspunsuri la sarcinile stabilite pentru Ministerul Administraţiei şi Internelor, în cadrul şedinţelor Guvernului; e)însuşirea documentelor programatice şi documentelor de politici publice ale Ministerului Administraţiei şi Internelor sau care vizează competenţe ale acestuia; f)convenţii, protocoale, înţelegeri şi alte asemenea documente care se încheie la nivel interinstituţional şi la care Ministerul Administraţiei şi Internelor este parte. Articolul 12În baza şi în executarea ordinelor şi instrucţiunilor emise de ministrul administraţiei şi internelor şi de ministrul delegat pentru administraţie, secretarii de stat, şeful Departamentului Schengen, afaceri europene şi relaţii internaţionale şi secretarul general emit dispoziţii în domeniul de competenţă pentru toate instituţiile şi structurile Ministerului Administraţiei şi Internelor, indiferent de subordonarea acestora, cu respectarea prevederilor legale şi avizul secretarilor de stat, şefului de departament sau secretarului general care coordonează structurile implicate. Articolul 13La data intrării în vigoare a prezentului ordin se abrogă Ordinul ministrului administraţiei şi internelor nr. 255/2011 privind coordonarea de către ministru, secretarii de stat, secretarul general şi şefii de departament a structurilor şi unităţilor aflate în Aparatul central şi în subordinea Ministerului Administraţiei şi Internelor3), cu modificările şi completările ulterioare.3) Ordinul ministrului administraţiei şi internelor nr. 255/2011 nu a fost publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, întrucât avea caracter individual. Articolul 14Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial la României, Partea I. Ministrul administraţiei şi internelor, Ioan Rus Contrasemnează: Ministrul delegat pentru administraţie, Victor Paul Dobre


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 156/2012

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 156 din 2012
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 156/2012
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu