Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 1506 din 1 noiembrie 2010

privind aprobarea Procedurii de reevaluare a persoanelor adulte cu handicapca urmare a recomandarilor cuprinse în documentele întocmite în urma unor actiuni de control dispuse prin ordin al ministrului muncii, familiei si protectiei sociale sau în situatia în care Comisia superioara de evaluare a persoanelor adulte cu handicap se sesizeaza din oficiu în cazul eliberarii unor certificate de încadrare în grad de handicap fara respectarea prevederilor legale

ACT EMIS DE: MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI SI PROTECTIEI SOCIALE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 794 din 26 noiembrie 2010



Având în vedere prevederile art. 903 alin. (2) din Legea nr. 448/2006 privind protectia si promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare,

în baza art. 12 din Hotarârea Guvernului nr. 11/2009 privind organizarea si functionarea Ministerului Muncii, Familiei si Protectiei Sociale, cu modificarile si completarile ulterioare,

ministrul muncii, familiei si protectiei sociale emite urmatorul ordin:

Art. 1. - Se aproba Procedura de reevaluare a persoanelor adulte cu handicap ca urmare a recomandarilor cuprinse în documentele întocmite în urma unor actiuni de control dispuse prin ordin al ministrului muncii, familiei si protectiei sociale sau în situatia în care Comisia superioara de evaluare a persoanelor adulte cu handicap se sesizeaza din oficiu în cazul eliberarii unor certificate de încadrare în grad de handicap fara respectarea prevederilor legale, prevazuta în anexa care face parte integranta din prezentul ordin.

Art. 2. - Comisia superioara de evaluare a persoanelor adulte cu handicap din cadrul Ministerului Muncii, Familiei si Protectiei Sociale, directiile generale de asistenta sociala si protectia copilului judetene, respectiv ale sectoarelor municipiului Bucuresti si comisiile de experti vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.

Art. 3. - Prezentul ordin se publica în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul muncii, familiei si protectiei sociale,

Ioan Nelu Botis

ANEXA

PROCEDURA

de reevaluare a persoanelor adulte cu handicap ca urmare a recomandarilor cuprinse în documentele întocmite în urma unor actiuni de control dispuse prin ordin al ministrului muncii, familiei si protectiei sociale sau în situatia în care Comisia superioara de evaluare a persoanelor adulte cu handicap se sesizeaza din oficiu în cazul eliberarii unor certificate de încadrare în grad de handicap fara respectarea prevederilor legale

Art. 1. -In sensul prezentei proceduri, termenii de mai jos au urmatoarele semnificatii:

a) reevaluare - procedura dispusa de catre Comisia superioara de evaluare a persoanelor adulte cu handicap ca urmare a recomandarilor cuprinse în documentele întocmite în urma unor actiuni de control dispuse prin ordin al ministrului muncii, familiei si protectiei sociale sau în situatia în care Comisia superioara de evaluare a persoanelor adulte cu handicap se sesizeaza din oficiu în cazul eliberarii unor certificate de încadrare în grad de handicap fara respectarea prevederilor legale;

b) Comisia superioara - Comisia superioara de evaluare a persoanelor adulte cu handicap din cadrul Ministerului Muncii, Familiei si Protectiei Sociale;

c) decizie de reevaluare - actul administrativ emis de Comisia superioara, prin care se dispune reevaluarea ca urmare a recomandarilor motivate cuprinse în documentele întocmite în urma unor actiuni de control efectuate în baza ordinului ministrului muncii, familiei si protectiei sociale sau în situatia în care aceasta se sesizeaza din oficiu în cazul eliberarii unor certificate de încadrare în grad de handicap fara respectarea prevederilor legale, al carui model este prevazut în anexa nr. 1;

d) lista nationala de specialisti- lista nominala a expertilor din domeniul medicinei, al psihologiei si al asistentei sociale, aprobata prin ordin comun al ministrului muncii, familiei si protectiei sociale si al ministrului sanatatii pe baza propunerii Colegiului Medicilor din România, a Colegiului Psihologilor din România si a Colegiului National al Asistentilor Sociali;

e) comisia de experti - comisia formata prin tragere la sorti din lista nationala de specialisti de catre Comisia superioara si care asigura reevaluarea persoanelor adulte cu handicap;

f) raport de reevaluare - raportul întocmit de comisia de experti în urma reevaluarii persoanei adulte cu handicap, al carui model este prevazut în anexa nr. 2;

g) decizie privind anularea certificatului de încadrare în grad si tip de handicap - actul administrativ emis de Comisia superioara în situatia în care în urma reevaluarii nu se mentine încadrarea în grad de handicap, al carui model este prevazut în anexa nr. 3;

h) decizie privind încadrarea corespunzatoare în grad si tip de handicap - actul administrativ emis de Comisia superioara în situatia în care în urma reevaluarii se schimba încadrarea în grad de handicap, al carui model este prevazut în anexa nr. 4;

i) serviciul de evaluare complexa - serviciul înfiintat în cadrul directiilor generale de asistenta sociala si protectia copilului judetene, respectiv ale sectoarelor municipiului Bucuresti.

Art. 2. - (1) Inceperea procedurii de reevaluare se dispune de catre Comisia superioara prin decizia de reevaluare, ca urmare a recomandarilor motivate cuprinse în documentele întocmite în urma unor actiuni de control dispuse prin ordin al ministrului muncii, familiei si protectiei sociale sau în situatia în care aceasta se sesizeaza din oficiu în cazul eliberarii unor certificate de încadrare în grad de handicap fara respectarea prevederilor legale.

(2) Recomandarile motivate vor fi transmise de catre echipele de control si în format electronic de tip baze de date si vor contine obligatoriu urmatoarele informatii:

a) numele si prenumele persoanei cu handicap;

b)CNP-ul;

c) judetul/sectorul;

d) adresa de domiciliu;

e) numarul certificatului/deciziei de încadrare în grad de handicap;

f) tipul handicapului;

g) gradul de handicap;

h) codul bolii;

i) statutul social;

j) motivarea.

(3) Reevaluarea se efectueaza în termen de pâna la 45 de zile, pe cele 3 domenii specifice: medicina, asistenta sociala, psihologie, la spitalul municipal/judetean din unitatea administrativ-teritoriala în care are domiciliul persoana cu handicap.

(4) Pentru buna desfasurare a activitatii de reevaluare se va încheia un protocol între Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale si consiliile judetene/locale ale sectoarelor municipiului Bucuresti.

Art. 3. - (1) In scopul reevaluarii prevazute la art. 1, Comisia superioara desemneaza specialisti din domeniul medicinei, al psihologiei si al asistentei sociale, prin tragere la sorti din lista nationala de specialisti.

(2) In functie de numarul cazurilor, se va desemna câte un specialist sau un grup de specialisti care va reevalua persoana/persoanele cu handicap.

(3) In urma tragerii la sorti si numai dupa confirmarea de participare a specialistilor, Comisia superioara va întocmi un proces-verbal la tragerea la sorti, conform modelului prevazut în anexa nr. 5.

Art. 4. - (1) Din lista nationala de specialisti, aprobata prin ordin comun al ministrului muncii, familiei si protectiei sociale si al ministrului sanatatii, poate face parte orice medic specialist, asistent social, psiholog, desemnat la propunerea Colegiului Medicilor din România, Colegiului National al Asistentilor Sociali, respectiv a Colegiului Psihologilor din România.

(2) Specialistii prevazuti la art. 3 beneficiaza de drepturile financiare prevazute la art. 903 din Legea nr. 448/2006 privind protectia si promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

Art. 5. - Specialistii din cadrul comisiilor de experti au urmatoarele atributii:

a) examineaza persoanele supuse reevaluarii;

b) analizeaza toate documentele aferente cazului;

c) întocmesc un raport de reevaluare a persoanei, pe care îl înainteaza Comisiei superioare în termen de 5 zile de la reevaluare.

Art. 6. - Comisia superioara are urmatoarele atributii:

a) transmite decizia de reevaluare, emisa în 5 zile de la raportare, conducatorului directiei generale de asistenta sociala si protectia copilului competente din punct de vedere teritorial, care suspenda, prin act administrativ, dreptul la asistenta sociala sub forma de prestatii sociale pâna la încheierea procesului de reevaluare;

b) emite decizia privind încetarea suspendarii dreptului la asistenta sociala sub forma de prestatii sociale; în aceasta situatie, persoana cu handicap va primi drepturile aferente perioadei suspendarii;

c) emite decizia privind anularea certificatului de încadrare în grad si tip de handicap în situatia în care diagnosticul si reevaluarea nu sustin încadrarea în unul dintre gradele de handicap;

d) emite decizia privind încadrarea corespunzatoare în grad si tip de handicap.

Art. 7. - (1) Documentele întocmite în urma unor actiuni de control dispuse prin ordin al ministrului muncii, familiei si protectiei sociale, care cuprind recomandari motivate cu privire ia reevaluarea persoanelor cu handicap, sunt înregistrate la Comisia superioara.

(2) In termen de 5 zile de la primirea acestora, în urma analizarii, Comisia superioara emite decizia de reevaluare, prin care dispune începerea procedurii de reevaluare.

Art. 8. - (1) In functie de numarul cazurilor, Comisia superioara desemneaza specialisti prin tragere la sorti din lista nationala de specialisti si emite procesul-verbal cu privire la tragerea la sorti efectuata în vederea reevaluarii persoanelor cu handicap, denumit în continuare procesul-verbal.

(2) Decizia de reevaluare împreuna cu procesul-verbal vor fi transmise conducatorului directiei generale de asistenta sociala si protectia copilului judetene, respectiv de sector a municipiului Bucuresti, care are obligatia de a le aduce la cunostinta serviciului de evaluare complexa.

Art. 9. - (1) Pentru buna desfasurare a procedurii de reevaluare, directia generala de asistenta sociala si protectia copilului judeteana, respectiv de sector a municipiului Bucuresti desemneaza o persoana din cadrul serviciului de evaluare complexa, care îndeplineste urmatoarele atributii:

a) înregistreaza în registrul comisiei de experti decizia de reevaluare, procesul-verbal si pregateste dosarul persoanei cu handicap;

b) încunostinteaza persoana cu handicap asupra datei si locului unde are loc reevaluarea, cu 10 zile înainte, prin comunicare cu confirmare de primire, dupa primirea deciziei de reevaluare;

c) asigura transmiterea dosarului persoanei cu handicap supuse reevaluarii la comisia de experti care îsi va desfasura activitatea la spitalul municipal/judetean din unitatea administrativ-teritoriala în care are domiciliul persoana cu handicap;

d) înregistreaza în registrul comisiei de experti rapoartele de reevaluare;

e) asigura transmiterea rapoartelor de reevaluare catre Comisia superioara.

(2) Cu 10 zile înainte de reevaluare, serviciul de evaluare complexa încunostinteaza persoana cu handicap asupra datei si locului unde se va prezenta, prin comunicare cu confirmare de primire.

Art. 10. - Se pot prezenta la reevaluare numai acele persoane cu handicap care au fost încunostintate de serviciul de evaluare complexa în acest sens si care vor prezenta specialistilor din comisiile de experti:

a) actul de identitate;

b) comunicarea serviciului de evaluare complexa cu privire la reevaluare.

Art. 11. - Specialistii din comisia de experti analizeaza documentele din dosar, examineaza persoana/persoanele cu handicap, iar concluziile reevaluarii împreuna cu motivarea acestora le vor cuprinde în raportul de reevaluare, întocmit în termen de 5 zile.

Art. 12. - (1) Raportul de reevaluare va cuprinde recomandari cu privire la urmatoarele situatii:

a) se mentine încadrarea în grad de handicap;

b) nu se mentine încadrarea în grad de handicap;

c) se schimba încadrarea în grad de handicap.

(2) Raportul de reevaluare împreuna cu dosarul sunt transmise Comisiei superioare, care va emite deciziile corespunzatoare fiecarui caz, în conditiile prezentei proceduri.

Art. 13. - (1) In situatia în care în urma reevaluarii se mentine încadrarea în grad de handicap, Comisia superioara emite decizia privind încetarea suspendarii dreptului la asistenta sociala sub forma de prestatii sociale.

(2) In situatia în care în urma reevaluarii nu se mentine încadrarea în grad de handicap, Comisia superioara emite decizia privind anularea certificatului de încadrare în grad si tip de handicap.

(3) In situatia în care în urma reevaluarii se schimba încadrarea în grad de handicap, Comisia superioara emite decizia privind încadrarea corespunzatoare în grad si tip de handicap.

Art. 14. - Deciziile emise vor fi transmise atât conducatorului directiei generale de asistenta sociala si protectia copilului judetene, respectiv de sector a municipiului Bucuresti spre a fi aduse la cunostinta serviciului de evaluare complexa, care va modifica si va completa planul individual de servicii, dupa caz, precum si persoanelor cu handicap supuse procesului de reevaluare.

Art. 15. - Fiecare parte interesata are dreptul sa primeasca la cerere o copie a raportului de reevaluare si a documentelor care au stat la baza acestuia.

Art. 16. - Neprezentarea persoanei cu handicap la reevaluare atrage mentinerea suspendarii dreptului la asistenta sociala sub forma de prestatii sociale.

Art. 17. - Punerea în executare a deciziilor prevazute la art. 6 se face de catre directia generala de asistenta sociala si protectia copilului judeteana, respectiv de sector a municipiului Bucuresti, care a stabilit initial gradul si tipul de handicap si dreptul la prestatiile sociale.

Art. 18. - La stabilirea gradului de handicap, comisiile de experti vor respecta întocmai criteriile medico-psihosociale aprobate prin Ordinul ministrului muncii, familiei si egalitatii de sanse si al ministrului sanatatii publice nr. 762/1.992/2007 pentru aprobarea criteriilor medico-psihosociale pe baza carora se stabileste încadrarea în grad de handicap, cu modificarile ulterioare.

Art. 19. -Anexele nr. 1-5 fac parte integranta din prezenta procedura.

ANEXA Nr. 1

la procedura

MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI SI PROTECTIEI SOCIALE

COMISIA SUPERIOARA DE EVALUARE A PERSOANELOR ADULTE CU HANDICAP

- Model -

DECIZIE DE REEVALUARE

Nr.............din data de......................

Comisia superioara de evaluare a persoanelor adulte cu handicap, constituita în temeiul Legii nr. 448/2006 privind protectia si promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, sesizându-se din oficiu/analizând recomandarile motivate înregistrate cu nr...........din data de..................., în urma actiunii de control dispuse prin ordin al ministrului muncii, familiei si protectiei sociale, asupra certificatului/deciziei de încadrare în grad de handicap nr................ din..................., emis de............................,

decide reevaluarea domnului/doamnei.................................................., CNP......................................., domiciliat/domiciliata în..................................., str......................................nr......, bl......, sc....., et....., ap....., sectorul/judetul.................................., în perioada............................................

Presedinte,

....................................

Secretar,

....................................

Membrii

....................................

....................................

Prezenta decizie sta la baza suspendarii de catre conducatorul directiei generale de asistenta sociala si protectia copilului, prin act administrativ, a dreptului la asistenta sociala sub forma de prestatii sociale pâna la încheierea procesului de reevaluare.

Prezenta decizie poate fi contestata potrivit Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificarile si completarile ulterioare.

Prezenta decizie obliga toate persoanele si autoritatile la respectarea ei, în concordanta cu legea.

ANEXA Nr. 2

la procedura

COMISIA DE EXPERTI

Dosar nr.................................

Data înregistrarii....................

- Model -

RAPORT DE REEVALUARE

I. DATELE DE IDENTIFICARE

Numele si prenumele........................................................

CNP: |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|

Locul nasterii....................................................................

Domiciliul........................................................................................................................................................................ ...........................................

........................................................................................................................................................................ ....................................................

Actul de identitate: B.I./C.I. seria.......nr......................., valabilitatea:..........................

Nr. de telefon............................

Persoana de contact/Persoana de sprijin:

Numele si prenumele........................................................

Domiciliul........................................................................................................................................................................ ...........................................

Nr. de telefon............................

Masurile de protectie de care a beneficiat persoana cu handicap .............................................................................................................................

........................................................................................................................................................................ ....................................................

II. REZULTATELE REEVALUARII

1. Rezultatele reevaluarii sociale:

Date relevante privind reevaluarea sociala........................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

........................................................................................................................................................................ ....................................................

Concluziile si recomandarile asistentului social.................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

2. Rezultatele reevaluarii medicale:

Date relevante privind reevaluarea medicala....................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

........................................................................................................................................................................ ....................................................

Concluziile si recomandarile medicului..........................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

3. Rezultatele reevaluarii psihologice:

Date relevante privind reevaluarea psihologica.................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

........................................................................................................................................................................ ....................................................

Concluziile si recomandarile psihologului.......................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

III. CONCLUZII

In urma reevaluarii, comisia de experti propune urmatoarele:

Se mentine încadrarea în grad de handicap..................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

........................................................................................................................................................................ ....................................................

Nu se mentine încadrarea în grad de handicap.....................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

........................................................................................................................................................................ ....................................................

Se schimba încadrarea în grad de handicap..................................................

........................................................................................................................................................................ .........................................................

IV. MOTIVAREA PROPUNERII

........................................................................................................................................................................ .........................................................

........................................................................................................................................................................ ....................................................

........................................................................................................................................................................ ....................................................

Comisia de experti

Medic specialist,

...........................................

Psiholog,

...............................................

Asistent social,

...............................................

ANEXA Nr. 3

la procedura

MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI SI PROTECTIEI SOCIALE

COMISIA SUPERIOARA DE EVALUARE A PERSOANELOR ADULTE CU HANDICAP

- Model -

DECIZIE

privind anularea certificatului de încadrare în grad si tip de handicap

Nr............./..................

Comisia superioara de evaluare a persoanelor adulte cu handicap, constituita în temeiul Legii nr. 448/2006 privind protectia si promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, analizând Raportul de reevaluare nr............ din data de ............................, întocmit de catre comisia de experti, în urma reevaluarii domnului/doamnei................................................, CNP......................................., domiciliat/domiciliata în..................................., str.............................................................nr......, bl......, sc....., et....., ap....., sectorul/judetul.....................................................,

decide anularea Certificatului/Deciziei de încadrare în grad de handicap nr........................din data de...........................

Presedinte,

...............................

Secretar,

...............................

Membrii

...............................

...............................

Prezenta decizie poate fi contestata potrivit Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificarile si completarile ulterioare.

Prezenta decizie obliga toate persoanele si autoritatile la respectarea ei, în concordanta cu legea.

ANEXA Nr. 4

la procedura

MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI SI PROTECTIEI SOCIALE

COMISIA SUPERIOARA DE EVALUARE A PERSOANELOR ADULTE CU HANDICAP

- Model -

DECIZIE

privind încadrarea corespunzatoare în grad si tip de handicap

Nr............./..................

Comisia superioara de evaluare a persoanelor adulte cu handicap, constituita în temeiul Legii nr. 448/2006 privind protectia si promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, analizând Raportul de reevaluare nr............ din data de ......................, întocmit de catre comisia de experti, în urma reevaluarii domnului/doamnei................................................, CNP......................................., domiciliat/domiciliata în..................................., str...........................................................nr............., bl......, sc....., et....., ap....., sectorul/judetul................................................,

decide încadrarea în grad si tip de handicap, astfel:

A. Cod boala................................, cod handicap................................

B.*) Gradul de handicap:

• usor;

• mediu;

• accentuat;

• grav:

- cu asistent personal;

- fara asistent personal;

- cu indemnizatie de însotitor pentru nevazatori/handicap vizual grav (conform Hotarârii Guvernului nr. 610/1990 privind acordarea unor drepturi nevazatorilor, cu modificarile ulterioare)

C.**) Data dobândirii handicapului............................., documentul...............

D. Programul individual de recuperare, readaptare si integrare sociala însoteste prezenta decizie. E.*) Valabilitate:

- 6 luni - 12 luni - permanent

F.***) Termen de revizuire.................; documentatia cu care persoana se va prezenta la revizuire........................................

*) Se anuleaza ceea ce nu corespunde.

**) Se completeaza numai pentru persoanele care solicita pensionarea în temeiul art. 47 din Legea nr. 19/2000 privind sistemul public de pensii si alte drepturi de asigurari sociale, cu modificarile si completarile ulterioare.

***) Nu se completeaza în cazul certificatului cu caracter permanent.

Prezenta decizie este valabila de la data emiterii.

Prezenta decizie poate fi contestata potrivit Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificarile si completarile ulterioare.

Titularul beneficiaza de toate drepturile prevazute de lege, corespunzator gradului de handicap stabilit. Prezenta decizie obliga toate persoanele si autoritatile la respectarea ei în concordanta cu legea.

Presedinte,

...............................

Secretar,

...............................

Membrii

...............................

...............................

ANEXA Nr. 5

la procedura

- Model -

PROCES-VERBAL

la tragerea la sorti efectuata în vederea reevaluarii persoanelor cu handicap din judetul...................................

Nr..................din data de.....................

Tragerea la sorti a specialistilor din domeniul medicinei, al psihologiei si al asistentei sociale, în vederea desemnarii comisiilor de experti care vor fi angrenate în procesul de reevaluare a persoanelor adulte cu handicap ca urmare a recomandarilor cuprinse în documentele întocmite în urma unor actiuni de control dispuse prin ordin al ministrului muncii, familiei si protectiei sociale sau în situatia în care Comisia superioara de evaluare a persoanelor adulte cu handicap (Comisia superioara) se sesizeaza din oficiu în cazul eliberarii unor certificate de încadrare în grad de handicap fara respectarea prevederilor legale, a avut loc în baza prevederilor art. 904 alin. (1) din Legea nr. 448/2006 privind protectia si promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

La tragerea la sorti au participat presedintele Comisiei superioare si secretarul acesteia.

Tragerea a avut loc aleatoriu, excluzând judetele în care persoanele cu handicap supuse reevaluarii îsi au domiciliul sau resedinta.

Din lista nationala de specialisti s-au ales medicii cu specialitatile corespunzatoare tipului de handicap al persoanelor supuse reevaluarii.

In urma tragerii la sorti a rezultat urmatoarea lista de specialisti care se vor constitui în comisii de experti:

1. Numele si prenumele, judetul, specialitatea, telefonul, adresa de e-mail

2........................................................................................................................................................................ ..................

Lista persoanelor adulte cu handicap supuse reevaluarii se constituie anexa la prezentul proces-verbal.

Drept care s-a încheiat prezentul proces-verbal, în 3 exemplare, dintre care un exemplar pentru directia generala de asistenta sociala si protectia copilului judeteana, respectiv de sector a municipiului Bucuresti, un exemplar pentru comisia de experti, iar un exemplar pentru Comisia superioara.

Presedintele Comisiei superioare,

......................................................

(numele, prenumele si semnatura)

Secretarul Comisiei superioare,

......................................................

(numele, prenumele si semnatura)


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 1506/2010

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 1506 din 2010
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 1506/2010
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu