Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 150 din 15 iulie 2009

pentru modificarea si completarea Normelor metodologice privind utilizarea unor spatii aflate în administrarea Ministerului Administratiei si Internelor, aprobate prin Ordinul ministrului internelor si reformei administrative nr. 538/2008

ACT EMIS DE: MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 519 din 28 iulie 2009



Având în vedere prevederile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 20/2009 pentru modificarea art. 13 alin. (2) şi (3) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Administraţiei şi Internelor şi pentru reorganizarea unor unităţi din subordinea Ministerului Administraţiei şi Internelor şi ale Hotărârii Guvernului nr. 416/2007 privind structura organizatorică şi efectivele Ministerului Administraţiei şi Internelor, cu modificările şi completările ulterioare,

în temeiul art. 7 alin. (4) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Administraţiei şi Internelor, aprobată cu modificări prin Legea nr. 15/2008, cu modificările ulterioare,

viceprim-ministrul, ministrul administraţiei şi internelor, emite următorul ordin:

Art. I. - Normele metodologice privind utilizarea unor spaţii aflate în administrarea Ministerului Administraţiei şi Internelor, aprobate prin Ordinul ministrului internelor şi reformei administrative nr. 538/2008, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 622 din 26 august 2008, se modifică şi se completează după cum urmează:

1. Articolul 4 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 4. - Fondul locativ al Ministerului Administraţiei şi Internelor din municipiul Bucureşti este administrat de către Direcţia economico-administrativă, iar în celelalte municipii, de către inspectoratele judeţene de poliţie, inspectoratele judeţene de poliţie de frontieră, inspectoratele judeţene de jandarmi şi inspectoratele judeţene pentru situaţii de urgenţă, precum şi de celelalte structuri similare subordonate Ministerului Administraţiei şi Internelor, pentru locuinţele înregistrate în evidenţa proprie de cadastru, denumite în continuare unităţi de administrare."

2. Articolul 7 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 7. - Evidenţa fondului locativ şi încadrarea lui pe categorii de locuinţe se constituie la unitatea de administrare la care acesta este înregistrat şi se centralizează la structura de specialitate a ordonatorului de credite de nivel superior, precum şi la Direcţia logistică, centralizat pentru Ministerul Administraţiei şi Internelor."

3. La articolul 8, alineatul (3) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„(3) Unităţile de specialitate ale inspectoratelor generale, precum şi celelalte structuri similare subordonate Ministerului Administraţiei şi Internelor analizează, verifică şi centralizează datele comunicate de unităţile de administrare din subordine, având obligaţia să transmită Direcţiei logistice, pe cale ierarhică, orice modificare a situaţiei fondului locativ, în termen de 30 de zile de la apariţia acesteia."

4. Articolul 9 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 9. - (1) Datele referitoare la necesarul anual de locuinţe pentru cadrele din toate unităţile Ministerului Administraţiei şi Internelor sunt centralizate de către Direcţia logistică.

(2) Până la data de 15 februarie a fiecărui an, situaţiile privind necesarul de locuinţe, defalcat pe judeţe, localităţi, priorităţi şi structuri de apartamente, se transmit Direcţiei logistice de către:

a) inspectoratele generale, precum şi de celelalte structuri similare subordonate Ministerului Administraţiei şi Internelor, pentru toate unităţile din subordine, mai puţin pentru cele din municipiul Bucureşti;

b) unităţile teritoriale necuprinse în structura inspectoratelor generale, mai puţin cele din municipiul Bucureşti;

c) Direcţia economico-administrativă pentru toate structurile din municipiul Bucureşti.

(3) Necesarul de locuinţe pentru municipiul Bucureşti se comunică de structurile interesate Direcţiei economico-administrative."

5. Articolul 10 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 10. - (1) In teritoriu, repartizarea numerică şi nominală a locuinţelor se face de către o comisie teritorială de repartizare a locuinţelor constituită din reprezentanţii inspectoratelor judeţene şi ai unităţilor necuprinse în structura acestora, al cărei preşedinte este şeful unităţii de administrare a imobilului, iar deciziile se iau cu majoritate simplă, în plen.

(2) Comisiile teritoriale de repartizare a locuinţelor sunt numite prin dispoziţie, la începutul fiecărui an, şi sunt formate din cel puţin 3 membri, un preşedinte şi un secretar.

(3) In municipiul Bucureşti, repartizarea numerică şi nominală a locuinţelor se face de către Comisia Centrală de Repartizare a Locuinţelor, numită prin ordin al ministrului administraţiei şi internelor, a cărei componenţă este prezentată în anexa nr. 2.

(4) La repartizarea nominală a locuinţelor, în cadrul şedinţelor comisiei centrale, participă şi şefii/adjuncţii şefilor structurilor cărora li s-au repartizat locuinţe pentru susţinerea propunerilor nominale de repartizare ale acestora.

(5) In cazuri temeinic justificate, Comisia Centrală de Repartizare a Locuinţelor poate propune spre aprobare conducerii ministerului repartizarea nominală a unor locuinţe de intervenţie, dar nu mai mult de 10% din totalul celor analizate, stabilind totodată şi condiţiile în care acestea vor fi puse la dispoziţie solicitanţilor.

(6) Analizarea cazurilor prevăzute la alin. (5) se efectuează pe baza documentaţiei justificative întocmite la nivelul Direcţiei economico-administrative şi prezentată în Comisia Centrală de Repartizare a Locuinţelor de secretarul acesteia.

(7) In structurile Ministerului Administraţiei şi Internelor din municipiul Bucureşti se constituie comitete de analiză a cererilor de locuinţe, denumite în continuare comitete de analiză, numite prin dispoziţie la începutul fiecărui an, formate din cel puţin 3 membri, un preşedinte şi un secretar.

(8) Repartizarea numerică a locuinţelor se face procentual, în funcţie de numărul angajaţilor structurii, dar nu mai puţin de două locuinţe fiecărei structuri, în limita fondului locativ existent.

(9) Excepţie de la prevederile alin. (8) fac situaţiile în care nu există solicitări din partea structurii sau numărul acestora este mai mic decât procentul care i s-ar cuveni în urma repartiţiei.

(10) Modul de repartizare a locuinţelor este consemnat în procesul-verbal de şedinţă al comisiilor respective, iar datele de identificare ale fiecărei locuinţe se comunică în scris titularilor de cote.

(11) Hotărârile comisiilor pot fi contestate potrivit Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările şi completările ulterioare."

6. Articolul 11 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 11. -In Comisia Centrală de Repartizare a Locuinţelor şi în comisiile teritoriale de repartizare a locuinţelor, în calitate de invitaţi, participă şi reprezentanţi ai organizaţiilor sindicale din unitate, precum şi membrii Corpului Naţional al Poliţiştilor, acolo unde este cazul."

7. Articolul 12 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 12. - (1) Comisia Centrală de Repartizare a Locuinţelor are următoarele atribuţii:

a) hotărăşte, cu majoritate simplă, în plen, repartizarea numerică şi nominală a locuinţelor, pe baza documentelor transmise de comitetele de analiză prevăzute la art. 10 alin. (7);

b) aprobă solicitările de schimburi de locuinţe între cadre;

c) întocmeşte procesul-verbal de repartizare a locuinţelor, care, după semnarea de către toţi membrii comisiei, se transmite unităţii de administrare, în vederea încheierii contractului de închiriere.

(2) Comitetele de analiză prevăzute la art. 10 alin. (7) au următoarele atribuţii:

a) primesc şi înregistrează cererile de locuinţe ale cadrelor, cărora le pot solicita date şi documente suplimentare cu privire la cererea formulată;

b) analizează situaţia locativă a solicitanţilor, scop în care efectuează anchete sociale şi verifică la faţa locului situaţia şi condiţiile de locuit ale acestora;

c) aplică criteriile şi punctajele conform art. 13, care sunt aduse la cunoştinţa tuturor solicitanţilor;

d) analizează şi fac propuneri de avizare şi aprobare a solicitărilor de schimburi de locuinţe între cadre;

e) întocmesc procesul-verbal de analiză, care, după semnarea de către toţi membrii comisiei, se supune spre aprobare şefului unităţii şi se transmite Comisiei Centrale de Repartizare a Locuinţelor;

f) aduc la cunoştinţa Comisiei Centrale de Repartizare a Locuinţelor orice modificare intervenită în raporturile de serviciu sau de muncă ale personalului căruia i-au fost închiriate locuinţe, de exemplu: mutare în alt municipiu, trecerea în rezervă, încetarea raporturilor de serviciu/de muncă cu Ministerul Administraţiei şi Internelor;

g) întocmesc, la începutul fiecărui an, până la data de 31 ianuarie, situaţia privind necesarul de locuinţe pentru personalul unităţii.

(3) Comisiile teritoriale de repartizare a locuinţelor prevăzute la art. 10 alin. (1) au următoarele atribuţii:

a) primesc şi înregistrează cererile de locuinţe ale cadrelor, cărora le pot solicita date şi documente suplimentare cu privire la cererea formulată;

b) analizează situaţia locativă a solicitanţilor, scop în care efectuează anchete sociale şi verifică la faţa locului situaţia şi condiţiile de locuit ale acestora;

c) stabilesc lista de priorităţi pe baza criteriilor prevăzute la art. 13, care sunt aduse la cunoştinţa tuturor solicitanţilor;

d) hotărăsc repartizarea nominală a locuinţelor, în funcţie de ordinea de prioritate şi de structura locuinţelor atribuite unităţii de administrare;

e) întocmesc procesul-verbal de repartizare nominală a locuinţei, care, după semnarea de către toţi membrii comisiei, se supune spre aprobare şefului unităţii şi se transmite unităţii de administrare, în vederea încheierii contractului de închiriere;

f) analizează şi fac propuneri de avizare şi aprobare a solicitărilor de schimburi de locuinţe între cadre;

g) aduc la cunoştinţa unităţii de administrare orice modificare intervenită în raporturile de serviciu sau de muncă ale personalului căruia i-au fost închiriate locuinţe, de exemplu: mutare în alt municipiu, trecerea în rezervă, încetarea raporturilor de serviciu/de muncă cu Ministerul Administraţiei şi Internelor;

h) întocmesc, la începutul fiecărui an, până la data de 31 ianuarie, situaţia privind necesarul de locuinţe pentru personalul unităţii de administrare."

8. Articolul 13 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 13. - La stabilirea listelor de priorităţi, comisiile de repartizare a locuinţelor şi comitetele de analiză vor avea în vedere următoarele criterii (C) şi punctaje (p):

C1 1 p/an întreg - vechimea în muncă în cadrul Ministerului Administraţiei şi Internelor;

C2 8p/copil în întreţinere - numărul copiilor aflaţi în întreţinere (declaraţie notarială dată pe propria răspundere);

C3 2p/persoană în întreţinere - numărul persoanelor aflate în întreţinere, altele decât copii, şi care nu deţin locuinţă proprietate personală (declaraţie notarială dată pe propria răspundere);

C4 10 p - soţul şi soţia îşi desfăşoară activitatea în cadrul Ministerului Administraţiei şi Internelor;

C5 0,5 p/an - vechimea cererii de locuinţă."

9. Articolul 14 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 14. - (1) Pentru a obţine punctajul final (Pf), numărul de puncte (P) obţinute de solicitant în cadrul fiecărui criteriu se însumează, conform formulei:

Pf=SUM P(ci),

unde i are valori de la 1 şi 3, iar c reprezintă criteriul.

(2) La acelaşi nivel de prioritate, comisiile de repartizare a locuinţelor stabilesc repartiţia în funcţie de: situaţia locativă concretă, venitul mediu lunar al familiei şi importanţa socială a muncii, consemnând în procesul-verbal justificarea deciziei."

10. Articolul 20 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 20. -Atunci când o locuinţă devine disponibilă, comisia de repartizare a locuinţelor cu competenţă asupra unităţii de administrare care o are în evidenţă o repartizează în termen de cel mult 30 de zile altei persoane din unitatea de provenienţă a celui care a disponibilizat-o, iar în situaţia în care nu mai este necesară, se atribuie altei unităţi din aria de competenţă a respectivei comisii, iar dacă nici în această situaţie nu este necesară, se repartizează altui titular de cotă, în fiecare situaţie respectându-se prevederile prezentelor norme metodologice."

11. Articolul 23 se abrogă.

12. Articolul 24 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 24. - (1) Conducătorii unităţilor stabilesc personalul subordonat care are dreptul de a ocupa o locuinţă de intervenţie. (2) Comisia de Repartizare a Locuinţelor atribuie locuinţa de intervenţie solicitată, ţinând cont de nevoile unităţii şi de situaţia locativă a personalului îndreptăţit să ocupe spaţiul respectiv."

13. La articolul 26, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 26. - (1) Locuinţele repartizate conform secţiunii a 2-a pot fi atribuite numai în baza contractului de închiriere încheiat pe perioadă de maximum 3 ani, cu condiţia ca persoanele respective să îşi desfăşoare activitatea în localitatea respectivă."

14. La articolul 37, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„(2) Actualizarea anexei nr. 4, în situaţia extinderii sau modernizării unităţilor de cazare şi pregătire, amenajării, radierii ori preluării în administrare şi a altor spaţii cu această destinaţie, se face prin dispoziţia emisă de către directorul Direcţiei logistice."

15. Articolul 44 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 44. - Repartizarea locurilor necuprinse în activităţile de protocol ale Ministerului Administraţiei şi Internelor aflate în căminele din str. Paul Greceanu, respectiv str. Luncşoara din municipiul Bucureşti se face cu aprobarea directorului Direcţiei economico-administrative."

16. La articolul 45, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 45. - (1) Repartizarea locurilor de cazare în complexurile de agrement „Meridian" - staţiunea Mamaia şi „Diana" - staţiunea Saturn din judeţul Constanţa se face anual, până la data de 15 mai, de către Direcţia economico-administrativă, care transmite structurilor numărul de locuri repartizate şi biletele tipizate aferente."

17. La articolul 48, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„(2) Copiii care sunt în întreţinerea personalului Ministerului Administraţiei şi Internelor beneficiază de cazare gratuită dacă nu solicită loc separat. Cei care au vârsta de peste 16 ani beneficiază de reducerea de 90% dacă prezintă documente din care să reiasă că se află în întreţinerea personalului Ministerului Administraţiei şi Internelor."

18. La articolul 53, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„(2) Actualizarea metodologiei prevăzute în anexa nr. 7 se aprobă de către directorul Direcţiei logistice şi se vizează pentru control financiar preventiv propriu de către directorul general al Direcţiei generale financiare."

19. La articolul 57, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„(2) Pentru recuperarea cheltuielilor cu cazarea persoanelor prevăzute la art. 42 lit. b), care au beneficiat de reducere de 90% la achitarea tarifului, unităţile de cazare care nu sunt finanţate de la bugetul de stat transmit lunar ordonatorilor de credite în finanţarea cărora se află lista nominală a persoanelor cazate, întocmită conform modelului prevăzut în anexa nr. 8, în vederea emiterii de către aceştia a facturilor către Casa de Pensii a Ministerului Administraţiei şi Internelor. Facturile se transmit lunar la Casa de Pensii a Ministerului Administraţiei şi Internelor, însoţite de listele nominale întocmite de unităţile de cazare. Emitenţii facturilor au obligaţia de a verifica îndeplinirea condiţiei prevăzute la art. 48 alin. (3) şi de a include în factură numai sumele corespunzătoare îndeplinirii acestei condiţii."

20. La articolul 58, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 58. - (1) Compartimentele logistice ale unităţilor de administrare întocmesc anual, până la data de 31 ianuarie a anului în curs pentru anul precedent, dări de seamă privind modul de folosire a acestora. Dările de seamă se prezintă ordonatorului secundar de credite, în cazul ordonatorului terţiar de credite din subordinea acestora, şi la solicitare, Direcţiei logistice din cadrul Ministerului Administraţiei şi Internelor de către ordonatorii secundari de credite şi ordonatorii terţiari din finanţarea directă a ordonatorului principal de credite."

21. Articolul 65 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 65. - La începutul fiecărui an, până la data de 31 ianuarie, unităţile de administrare întocmesc şi transmit Direcţiei logistice, pe cale ierarhică, situaţii centralizatoare referitoare la spaţiile închiriate, din care să rezulte: datele de identificare a spaţiului, denumirea chiriaşului, tariful lunar de închiriere, suma reţinută de către unitate, modul de utilizare, natura şi valoarea lucrărilor realizate din sumele încasate, prevăzute în anexa nr. 10."

22. Articolul 66 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 66. - Structurile împuternicite cu exercitarea auditului intern şi cele de specialitate ale inspectoratelor generale şi ale Direcţiei logistice verifică modul de desfăşurare a licitaţiilor, de perfectare şi derulare a contractelor, precum şi utilizarea fondurilor colectate."

23. La articolul 71, litera e) se modifică şi va avea următorul cuprins:

,,e) preţul minim de pornire a licitaţiei, în lei/lună sau echivalent euro/lună, care se stabileşte la nivelul tarifelor în lei/m2 practicate de organele administraţiei locale sau de alte persoane juridice din zonă, pentru suprafeţe similare ca destinaţie şi caracteristici, precum şi pragurile de licitare, care se stabilesc într-un cuantum valoric de 5-35% din preţul de pornire a licitaţiei;".

24. Anexele nr. 2, 4 şi 7C se modifică şi se înlocuiesc cu anexele nr. 1, 2 şi 3, care fac parte integrantă din prezentul ordin.

25. In anexa nr. 7, la articolul 3, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:

„(2) Tarifele întocmite se vizează pentru control financiar preventiv de către organele financiare proprii şi se aprobă de către şeful unităţii de administrare."

26. La anexa nr. 11, secţiunea „Date privind perceperea contractului de închiriere", al cincilea paragraf se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Durata contractului de închiriere poate fi de până la 3 ani, cu posibilitatea de prelungire a acesteia, o singură dată, cu maximum aceeaşi perioadă, la solicitarea scrisă a chiriaşului, făcută cu cel puţin 30 de zile înainte de expirare."

Art. II. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Viceprim-ministru, ministrul administraţiei şi internelor,

Dan Nica

ANEXA Nr. 1 (Anexa nr. 2 la Ordinul nr. 538/2008)

COMPONENŢA

Comisiei Centrale de Repartizare a Locuinţelor

Preşedinte   -secretarul general al ministerului

Membri      - inspectorul general/adjunct al Inspectoratului General al Poliţiei Române;

                   - inspectorul general/adjunct al Inspectoratului General al Poliţiei de Frontieră;

                   - inspectorul general/adjunct al Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă;

                   - inspectorul general/adjunct al Inspectoratului General al Jandarmeriei Române;

                   - directorul general/directorul general adjunct al Direcţiei Generale Anticorupţie;

                   - directorul general/directorul general adjunct al Direcţiei Generale de Informaţii şi Protecţie Internă;

                   - directorul/directorul adjunct al Direcţiei juridice.

Secretar      - directorul Direcţiei economico-administrative

ANEXA Nr. 2 (Anexa nr. 4 la Ordinul nr. 538/2008)

SITUAŢIA

unităţilor de cazare şi pregătire aflate în administrarea Ministerului Administraţiei şi Internelor

Nr. crt.

Administratorul

Spaţii de cazare şi pregătire

Numărul de locuri

Total, din

care:

Categoria

I

II

III

0

1

2

3

4

5

6

1.

Direcţia economico- administrativă

Cămin Paul Greceanu - Bucureşti

154

154

-

-

Baza de pregătire - Izvorani, judeţul Ilfov

40

40

-

-

Complex de agrement „Diana" - Saturn - Mangalia, judeţul Constanţa

416

416

-

-

Complex de agrement „Meridian" - Mamaia, judeţul Constanţa

670

382

288

-

Casă de odihnă - Snagov (vila nr. 4), judeţul Ilfov

8

8

-

-

Cămin în str. Luncşoara - Bucureşti

216

-

216

-

Baza de pregătire - Brădet, judeţul Argeş

56

56

-

-

Complex de agrement „Turist" - Predeal, judeţul Braşov

47

47

-

-

Casa de odihnă „Piersicul" - Neptun, judeţul Constanţa

40

40

-

-

Complexul de odihnă şi recreere „Excelsior" - Braşov, judeţul Braşov

167

167

-

-

Clubul „Excelsior" al Ministerului Administraţiei şi Internelor - Bucureşti

12

12

-

-

2.

Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă

Baza sportivă „Dinamo" - Oradea, judeţul Bihor

4

-

-

4

3.

Inspectoratul General al Poliţiei de Frontieră

Cămin Sighetu Marmaţiei, judeţul Maramureş

11

-

11

-

Baza de pregătire Sulina, judeţul Tulcea

40

40

-

-

4.

Inspectoratul General al Jandarmeriei Române

Baza de pregătire - Snagov, judeţul Ilfov

31

-

9

22

Baza de pregătire - Eforie Nord, judeţul Constanţa

12

-

12

-

Baza de pregătire „Codrului" - Buşteni, judeţul Prahova

10

-

10

-

Cămin „1 MAI" - Băile Felix, judeţul Bihor

14

-

14

-

5.

Inspectoratul General al Poliţiei Române

Cămin -Alba Iulia, judeţul Alba

44

-

44

-

Casă de odihnă - Oaşa, judeţul Alba

6

-

6

-

Cămin - Budeasa, judeţul Argeş

8

-

8

-

Baza sportivă Oradea, judeţul Bihor

11

-

-

11

0

1

2

3

4

5

6

Cămin - Braşov, judeţul Braşov

21

-

21

-

Spaţii de cazare post Poliţie Poiana Braşov, judeţul Braşov

6

-

6

-

Locuinţă de intervenţie Poliţie Mangalia, judeţul Constanţa

80

-

80

-

Cămin - Cluj-Napoca, judeţul Cluj

55

55

-

-

Spaţiu de cazare post Poliţie alpin - Padina, judeţul Dâmboviţa

20

-

-

20

Spaţiu de cazare post Poliţie - Geoagiu-Băi, judeţul Hunedoara

6

-

6

-

Spaţiu de cazare - sediu I.P.J. Sălaj

4

-

-

4

Casa de odihnă - Şugaş-Băi - Sfântu Gheorghe, judeţul Covasna

17

17

-

-

Casă de oaspeţi - Zalău, judeţul Sălaj

8

-

-

8

Spaţiu de cazare post Poliţie - Păltiniş, judeţul Sibiu

16

16

-

-

Baza de pregătire - Soveja, judeţul Vrancea

58

-

-

58

Cămin - Olăneşti, judeţul Vâlcea

11

-

11

-

Spaţiu de cazare post Poliţie - Bran, judeţul Braşov

6

-

6

-

Cămin - Mamaia, judeţul Constanţa

8

8

-

-

Spaţii de cazare Şcoala de Agenţi de Poliţie „Vasile Lascăr" Câmpina

41

-

41

-

6.

Academia de Poliţie „Alexandru Ioan Cuza"

Baza de pregătire - Vălenii de Munte, judeţul Prahova

22

-

-

22

7.

Clubul Sportiv „Dinamo"

Spaţii cazare sportivi - Braşov

72

-

-

72

Spaţii cazare sportivi - Bucureşti

132

-

-

132

NOTĂ:

Se va preciza în clar la fiecare unitate de cazare sursa de finanţare a cheltuielilor curente şi de capital.

ANEXA Nr. 3 (Anexa nr. 7C la Ordinul nr. 538/2008)

MINISTERUL ADMINISTRAŢIEI ŞI INTERNELOR

Unitatea de administrare

Nr...........din..........

Aprob

Şeful unităţii de administrare,

................................................

BAZĂ DE CALCUL

privind stabilirea tarifului pentru cazarea temporară a personalului în locurile de cazare situate în..........., str............................nr......., nr. cadastru................

1. ENERGIE ELECTRICĂ

a) consum total de energie aferent perioadei/anului precedent:

.....kW/lună x.....lei/kW =.....lei/lună

.....lei/lună : 30 de zile =.....lei/zi

.....lei/zi :.....nr. locuri de cazare* =.....lei/zi/loc

b) cheltuieli pentru abonamentele radio, telefon şi cablu TV:

.....lei/lună : 30 de zile =.....lei/zi

.....lei/zi :.....nr. locuri de cazare* =.....lei/zi/loc

Total capitol =.....lei/zi/loc

2. ÎNCĂLZIREA SPATIILOR. ASIGURAREA APEI CALDE SI RECI. CANALIZARE. SALUBRITATE

a) încălzirea spaţiilor, asigurarea apei calde:

- consum total de combustibil aferent perioadei/anului precedent pentru încălzirea spaţiilor:

 .....u.m. combustibil/lună x.....lei/unit. de comb. =.....lei/lună

.....lei/lună : 30 de zile =.....lei/zi

.....lei/zi : nr. locuri de cazare* =.....lei/zi/loc

b) consum apă: apă rece, apă canal, apă meteo:

- consum total de apă aferent perioadei/anului precedent:

.....mc/lună x.....lei/mc =.....lei/lună

.....lei/lună : 30 de zile =.....lei/zi

.....lei/zi :.....nr. locuri de cazare* =.....lei/zi/loc

c) salubritate:

.....tone sau mc/lună x.....lei/tonă sau mc =.....lei/lună

.....lei/lună : 30 de zile =.....lei/zi

.....lei/zi :.....nr. locuri de cazare* =.....lei/zi/loc

Total capitol =.....lei/zi/loc

3. CHELTUIELI MATERIALE CU ÎNTREŢINEREA SPATIILOR

a) total contravaloare materiale de curăţenie, conform normelor:

 .....lei/lună : 30 de zile =.....lei/zi

.....lei/zi :.....nr. locuri de cazare* =.....lei/zi/loc

b) la complexurile de agrement unde cazarea se face pe sejur de 7, 10 etc. zile;

- cheltuieli pentru materiale de toaletă:

1. hârtie igienică:

nr. grupuri sanitare x 2 buc./grup/nr. zile sejur x.....lei/buc. = x lei

2. săpun hotelier:

nr. chiuvete x 2 buc./chiuv./nr. zile sejur x.....lei/buc. = y lei

x lei + y lei : nr. locuri de cazare : nr. zile sejur* =.....lei/zi/loc

Total capitol =.....lei/zi/loc

4. ÎNTREŢINERE SPAŢII Şl DEZVOLTARE PATRIMONIU

.....lei/an : nr. locuri de cazare* : 365 de zile =.....lei/zi/loc

Total capitol =.....lei/zi/loc

Suma preconizată la această natură de cheltuială se stabileşte în funcţie de programele logistice anual aprobate.

5. SPĂLAT LENJERIE

S-au prevăzut pentru o persoană:

- un cearşaf pat;

- un cearşaf plic;

- un prosop de faţă;

- un prosop de baie;

- un prosop pentru picioare;

- o faţă de pernă;

- un prosop (cearşaf) pentru baie;

- un halat de baie.

La complexurile de agrement unde cazarea se face pe sejur de 7, 10 etc. zile:

.....kg/persoană x.....lei/kg : nr. zile sejur =.....lei/zi/loc

La cazarea temporară a persoanelor în spaţiile de cazare:

.....kg/an x.....lei/kg =.....lei/an

.....lei/an : 365 de zile : nr. locuri de cazare* =.....lei/zi/persoană

Se vor evidenţia şi cheltuielile pentru spălat covoare, perdele şi pături.

.....kg/an x.....lei/kg =.....lei/an

.....lei/an : 365 zile : nr. locuri de cazare* =.....lei/zi/loc

Total capitol =.....lei/zi/loc

6. MOBILIER Şl MATERIALE DE NATURA OBIECTELOR DE INVENTAR

Contravaloarea uzurii mobilierului şi materialelor de natura obiectelor de inventar din spaţiile de cazare:

- pentru mobilier, tablouri, perdele, draperii, covoare, decoraţiuni interioare:

 .....lei** :.....luni*** =.....lei/lună

.....lei/lună : 30 de zile =.....lei/zi

.....lei/zi :.....nr. locuri de cazare* =.....lei/zi/loc

- pentru televizoare, aparate video, lustre, aplice etc:

.....lei** :.....luni*** =.....lei/lună

.....lei/lună : 30 de zile =.....lei/zi

....lei/zi :.....nr. locuri de cazare* =.....lei/zi/loc

Total capitol =.....lei/zi/loc

7. CHELTUIELI CU PERSONALUL

A. Funcţionari publici cu statut special

Salarii:

- nr. personal =.....;

- salarii lunare brute =....lei;

.....lei/lună : nr. locuri de cazare* : 30 de zile =......lei/zi/loc

Contribuţii sociale ale unităţii:

- contribuţia lunară la fondul asigurărilor sociale de sănătate =....lei;

.....lei/lună : nr. locuri de cazare* : 30 de zile =......lei/zi/loc

Hrană:

- cheltuieli lunare =.....lei;

.....lei/lună : nr. locuri de cazare* : 30 de zile =.....lei/zi/loc

Echipare:

- cheltuieli anuale =.....lei;

.....lei/an : nr. locuri de cazare* : 365 de zile =.....lei/zi/loc

Contravaloarea transportului pentru concediu de odihnă:

- cheltuieli anuale =.....lei;

.....lei/an : nr. locuri de cazare* : 365 de zile =.....lei/zi/loc

Alte cheltuieli de natură salarială (prime de vacanţă, recompense, premiul anual etc):

- cheltuieli anuale =.....lei;

.....lei/an : nr. locuri de cazare*: 365 zile =.....lei/zi/loc

TOTAL A. cheltuieli zilnice pe loc de cazare = (salarii + contribuţii sociale + hrană + echipare + transport + alte cheltuieli) =.....lei/zi/loc

B. Cadre militare

Venituri din soldă:

- nr. personal =.....;

- venituri lunare brute =.....lei;

.....lei/lună : nr. locuri de cazare* : 30 de zile =.....lei/zi/loc

Contribuţii sociale ale unităţii:

- contribuţia lunară la fondul asigurărilor sociale de sănătate =.....lei;

.....lei/lună : nr. locuri de cazare* : 30 de zile =.....lei/zi/loc

Hrană:

- cheltuieli lunare =.....lei;

.....lei/lună : nr. locuri de cazare* : 30 de zile =.....lei/zi/loc

Echipare:

- cheltuieli anuale =.....lei

.....lei/an : nr. locuri de cazare* : 365 de zile =.....lei/zi/loc

Contravaloare transport pentru concediu de odihnă:

- cheltuieli anuale =.....lei;

.....lei/an : nr. locuri de cazare* : 365 de zile =.....lei/zi/loc

Alte cheltuieli de natură salarială (recompense, premiul anual etc):

- cheltuieli anuale =.....lei;

.....lei/an : nr. locuri de cazare* : 365 de zile =.....lei/zi/loc

TOTAL B. cheltuieli zilnice pe loc de cazare = (venituri din soldă + contribuţii sociale + hrană + echipare + transport +

alte cheltuieli) =.....lei/zi/loc

C. Soldaţi şi gradaţi voluntari

Venituri din soldă:

- nr. personal =.....;

- venituri lunare brute =.....lei;

.....lei/lună : nr. locuri de cazare* : 30 de zile =.....lei/zi/loc

Contribuţii sociale ale unităţii:

1. contribuţia lunară la Fondul asigurărilor sociale de sănătate =.....lei;

2. contribuţia lunară la Fondul asigurărilor sociale de stat =.....lei;

3. contribuţia lunară la Fondul de şomaj =.....lei.

Contribuţii sociale lunare = (1+2+3) lei/lună: nr. locuri de cazare* : 30 de zile =.....lei/zi/loc

Hrană:

- cheltuieli lunare =.....lei;

.....lei/lună : nr. locuri de cazare* : 30 de zile =.....lei/zi/loc

Echipare:

- cheltuieli anuale =.....lei;

.....lei/an : nr. locuri de cazare* : 365 de zile =.....lei/zi/loc

Contravaloare transport pentru concediu de odihnă:

- cheltuieli anuale =.....lei;

.....lei/an : nr. locuri de cazare* : 365 de zile =.....lei/zi/loc

Alte cheltuieli de natură salarială

- cheltuieli anuale =.....lei;

.....lei/an : nr. locuri de cazare* : 365 de zile =.....lei/zi/loc

TOTAL C. cheltuieli zilnice pe loc de cazare = (venituri din soldă + contribuţii sociale + hrană + echipare + transport + alte cheltuieli) =.....lei/zi/loc

D. Personal contractual

Salarii:

- număr personal =.....;

- salarii lunare brute =.....lei;

.....lei/lună : nr. locuri de cazare* : 30 de zile =.....lei/zi/persoană

Contribuţii sociale ale unităţii:

1. contribuţia lunară la Fondul asigurărilor sociale de sănătate =.....lei;

2. contribuţia lunară la Fondul asigurărilor sociale de stat =.....lei;

3. contribuţia lunară la Fondul de şomaj =.....lei.

Contribuţii sociale lunare = (1+2+3) lei/lună: nr. locuri de cazare* : 30 de zile =.....lei/zi/loc

Hrană:

- cheltuieli lunare =.....lei;

.....lei/lună : nr. locuri de cazare* : 30 de zile =.....lei/zi/loc

Alte cheltuieli de natură salarială (recompense, premiul anual etc):

- cheltuieli anuale =.....lei;

.....lei/an : nr. locuri de cazare* : 365 de zile =.....lei/zi/loc

TOTAL D. cheltuieli zilnice pe loc de cazare = (salarii + contribuţii sociale + hrană + alte cheltuieli) =.....lei/zi/loc

Total cap. 7 = Total A + Total B + Total C + Total D =.....lei/zi/loc

RECAPITULATE

Costul unui loc de cazare pe zi:

Cap. 1 =..........lei/zi;

Cap. 2 =..........lei/zi;

Cap. 3 =..........lei/zi;

Cap. 4 =..........lei/zi;

Cap. 5 =..........lei/zi;

Cap. 6 =..........lei/zi;

Cap. 7 =..........lei/zi;

Cap. 8 =..........lei/zi;

.....................................................................

TOTAL......=............lei/zi/loc;

..........lei/zi/loc x coef. categ. de conf. (1,00; 1,50; 2,26; 0,70) =.........lei/zi/loc;

..........lei/zi/loc x T.V.A. 9% =.....lei/zi/loc.

Intocmit

...............

* Număr locuri de cazare în funcţie de gradul de ocupare în perioada precedentă.

** Suma valorilor mijloacelor fixe şi a materialelor de natura obiectelor de inventar care au aceeaşi durată normală de folosinţă conform Hotărârii Guvernului nr. 2.139/2004 pentru aprobarea Catalogului privind clasificarea şi duratele normale de funcţionare a mijloacelor fixe, cu modificările ulterioare, şi catalogului privind clasificarea şi duratele normale de funcţionare a mijloacelor fixe, specific Ministerului Administraţiei şi Internelor, întocmit în baza Ordinului ministrului administraţiei şi internelor nr. 572/2005.

*** Durata normală a bunurilor însumate.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 150/2009

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 150 din 2009
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu