Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.142 din 09.02.2016

privind aprobarea Planului de activităţi întreprinse în vederea atingerii condiţionalităţii ex-ante asumate prin Acordul de parteneriat semnat de Guvernul României cu Comisia Europeană, a componenţei şi atribuţiilor Grupului decizional instituţional şi a componenţei şi atribuţiilor grupurilor tehnice interinstituţionale
ACT EMIS DE: Ministerul Sanatatii
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 146 din 25 februarie 2016



SmartCity1

Văzând Referatul de aprobare nr. ACP 1.150/2016 al Direcţiei generale de asistenţă medicală şi sănătate publică din cadrul Ministerului Sănătăţii,ţinând cont de Acordul de parteneriat semnat de Guvernul României cu Comisia Europeană,în temeiul prevederilor art. 7 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 144/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul sănătăţii emite următorul ordin: Articolul 1Se aprobă Planul de activităţi întreprinse în vederea atingerii condiţionalităţii ex-ante asumate prin Acordul de parteneriat semnat de Guvernul României cu Comisia Europeană, denumit în continuare Planul, şi se desemnează instituţiile şi organismele care vor duce la îndeplinire planul prevăzut în anexa nr. 1. Articolul 2Se aprobă componenţa şi atribuţiile Grupului decizional interinstituţional desemnat în vederea îndeplinirii criteriilor asociate condiţionalităţii ex-ante în domeniul sănătăţii (Steering Committee), prevăzut în anexa nr. 2. Articolul 3Se aprobă componenţa şi atribuţiile Grupului tehnic interinstituţional desemnat în vederea îndeplinirii criteriului privind cartografierea şi modelarea serviciilor de sănătate, asociat condiţionalităţii ex-ante în domeniul sănătăţii, prevăzut în anexa nr. 3. Articolul 4Se aprobă componenţa şi atribuţiile Grupului tehnic interinstituţional desemnat în vederea îndeplinirii criteriului privind existenţa unui cadru de monitorizare şi evaluare a implementării Strategiei naţionale de sănătate 2014-2020, asociat condiţionalităţii ex-ante în domeniul sănătăţii, prevăzut în anexa nr. 4. Articolul 5La întâlnirile grupurilor de lucru, instituţiile participante îşi pot desemna şi alţi reprezentanţi care vor avea statut de invitaţi şi care vor contribui la atingerea obiectivelor grupurilor. Articolul 6În funcţie de aspectele discutate, preşedintele Steering Committee sau coordonatorul grupurilor de lucru poate invita şi alte persoane care pot contribui la îndeplinirea obiectivelor stabilite. Articolul 7Instituţiile şi persoanele nominalizate vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin. Articolul 8Anexele nr. 1-4 fac parte integrantă din prezentul ordin. Articolul 9Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul sănătăţii, Patriciu-Andrei Achimaş-Cadariu ANEXA Nr. 1PLANUL DE ACTIVITĂŢI întreprinse în vederea atingerii condiţionalităţii ex-ante asumate prin Acordul de parteneriat semnat de Guvernul României cu Comisia Europeană

Activităţi Subactivităţi Perioadă desfăşurare Responsabili
1. Detalierea cartografierii şi modelarea serviciilor de sănătate, incluzând elaborarea de recomandări în vederea optimizării fluxurilor de pacienţi, a investiţiilor în infrastructura fizică şi în echipamente pentru asigurarea acoperirii eficiente a serviciilor de sănătate la nivel naţional Finalizarea planului de activităţi şi aprobarea acestuia de către Ministerul Sănătăţii ianuarie 2016 [forma definitivă după discuţie cu specialişti din cadrul Ministerului Sănătăţii (MS)/Serviciului de Telecomunicaţii Speciale (STS)] Institutul Naţional de Sănătate Publică (INSP) Şcoala Naţională de Sănătate Publică, Management şi Perfecţionare în Domeniul Sanitar Bucureşti (SNSPMPDSB) MS
Elaborarea proiectului de ordin de ministru pentru constituirea grupurilor tehnice interinstituţionale de lucru pentru cartografierea şi modelarea serviciilor, grupuri ce vor avea, în principal, următoarele atribuţii: • analiza datelor existente; • identificarea datelor necesar a fi colectate; • stabilirea indicatorilor care vor fi luaţi în calcul în elaborarea studiului şi monitorizaţi ulterior. 5 februarie 2016 INSP SNSPMPDSB
Activităţi Subactivităţi Perioadă desfăşurare Responsabili
Constituirea Steering Committee care va avea ca principală atribuţie luarea deciziilor în baza propunerilor transmise de către grupurile tehnice • Dezvoltarea unei aplicaţii informatice pentru colectarea datelor: (i) definirea cerinţelor de funcţionalitate; (ii) definirea structurii şi a formatului fişierelor de date furnizate de instituţiile care încarcă date în sistem; (iii) proiectarea aplicaţiei şi furnizarea accesului în sistem pentru fiecare actor nominalizat. [Componenţa minimă propusă: MS, Casa Naţională de Asigurări de Sănătate (CNAS), INSP, SNSPMPDSB, STS] februarie 2016
Analiza datelor existente şi identificarea datelor necesar a mai fi colectate (lista de furnizori şi de variabile pentru fiecare furnizor) 15 februarie Grupul tehnic
Aprobarea propunerii înaintate de către grupul tehnic 16-19 februarie Steering Committee
Dezvoltarea unei aplicaţii informatice modulare pentru colectarea datelor (definirea cerinţelor de funcţionalitate, definirea structurii şi a formatului fişierelor de date furnizate de instituţiile care încarcă date în sistem, proiectarea aplicaţiei şi furnizarea accesului în sistem pentru fiecare actor nominalizat) 15 februarie - va fi stabilit de MS împreună cu STS, după definirea cerinţelor de funcţionalitate • MS, STS: pentru definirea cerinţelor de funcţionalitate • INSP, SNSPMPDSB, CNAS: pentru definirea formatului şi a structurii fişierelor de date care se importă în sistem
Elaborarea ordinului de aprobare a listei finale privind datele care urmează a fi colectate şi formatul acestora 20 februarie MS - cu consultarea INSP, SNSPMPDSB, CNAS
Propunerea în cadrul grupului tehnic a unui model de plan de servicii, după modelele implementate cu succes în alte ţări europene 15 februarie INSP SNSPMPDSB
Aprobarea modelului de plan 25 februarie Steering Committee
Definirea unor criterii normative de planificare a serviciilor de sănătate la nivel naţional 15 martie INSP SNSPMPDSB Grupul tehnic responsabil cu cartografierea
Încărcarea datelor de către deţinători/furnizori în aplicaţia informatică dedicată Validarea datelor colectate 1 aprilie-30 aprilie (anual, începând cu 2016, pentru perioada de referinţă 1 ianuarie-31 decembrie a anului anterior) 1 aprilie-15 mai Furnizorii de servicii/deţinători INSP SNSPMPDSB CNAS, utilizând aplicaţia dezvoltată de STS
Elaborarea şi aprobarea planului regional de servicii în Steering Committee - MILESTONE 30 aprilie INSP SNSPMPDSB Grupul tehnic
Activităţi Subactivităţi Perioadă desfăşurare Responsabili
Analiza şi interpretarea datelor, precum şi elaborarea studiului conţinând planurile de servicii regionale şi recomandări privind optimizarea fluxurilor de pacienţi, a investiţiilor în infrastructura fizică şi în echipamente pentru asigurarea acoperirii eficiente a serviciilor de sănătate la nivel naţional 1 mai-15 septembrie 2016 INSP SNSPMPDSB
Aprobarea studiului prin ordin al ministrului sănătăţii 15-30 septembrie 2016 MS
Colectarea datelor necesare monitorizării implementării planurilor de servicii de sănătate Se realizează anual, la nivelul SNSPMPDSB, INSP, CNAS, utilizând aplicaţii proprii de colectare. INSP SNSPMPDSB CNAS
Identificarea studiilor şi a modificărilor legislative necesare pentru planificarea/modelarea strategică a serviciilor de sănătate în funcţie de nevoi Începând cu februarie 2016 INSP SNSPMPDSB CNAS MS
2. Elaborarea unui cadru comprehensiv de monitorizare şi evaluare a implementării Strategiei naţionale de sănătate 2014-2020 Constituirea unui grup tehnic de lucru format din reprezentanţii instituţiilor responsabile cu implementarea obiectivelor/activităţilor prevăzute în cadrul Strategiei naţionale de sănătate 2014-2020, în vederea elaborării ţintelor anuale pentru indicatorii de monitorizare şi a stabilirii unei metodologii de raportare a indicatorilor Grupul de lucru va cuprinde: • responsabilii naţionali pentru monitorizarea şi evaluarea implementării Strategiei naţionale de sănătate 2014-2020, respectiv INSP şi SNSPMPDSB; • instituţiile responsabile, conform Planului de acţiune al Strategiei naţionale de sănătate 2014-2020. ianuarie 2016 MS INSP SNSPMPDSB
Elaborarea Planului-cadru comprehensiv de monitorizare şi evaluare a Strategiei naţionale de sănătate 2014-2020, incluzând: • ţintele anuale pentru indicatorii de monitorizare; • metodologia de raportare a indicatorilor; • machetele de colectare a datelor; • structurile de la nivel central şi regional care vor avea ca atribuţii implementarea, monitorizarea şi evaluarea Strategiei naţionale de sănătate 2014-2020. ianuarie-31 martie 2016 MS INSP SNSPMPDSB
Aprobarea de către MS a Planului-cadru comprehensiv de monitorizare şi evaluare a Strategiei naţionale de sănătate 2014-2020 31 martie-10 aprilie 2016 MS, la propunerea INSP şi SNSPMPDSB
Colectarea datelor necesare pentru monitorizarea şi evaluarea implementării Strategiei naţionale de sănătate 2014-2020 activitate continuă 2016-2020 INSP (prin grupurile de lucru regionale) SNSPMPDSB MS
Elaborarea primului raport privind implementarea Strategiei naţionale de sănătate 2014-2020 30 iunie 2016 INSP SNSPMPDSB
Aprobarea raportului prin ordin al ministrului sănătăţii 1-15 august 2016 MS, la propunerea INSP şi SNSPMPDSB

ANEXA Nr. 2Componenţa şi atribuţiile Grupului decizional interinstituţional desemnat în vederea îndeplinii criteriilor asociate condiţionalităţii ex-ante în domeniul sănătăţii (Steering Committee) I. Componenţa Preşedinte - Corina Pop, secretar de stat Membri: Victor Dan Eugen Strâmbu, secretar de stat;

Dorel Săndesc, secretar de stat;

Adela Neagoe, secretar general adjunct;

Gheorghe Radu Ţibichi, director general, Casa Naţională de Sănătate Publică;

Mihai Marius Dan, director general, Institutul Naţional de Sănătate Publică;

Alexandra Cucu, director - Centrul Naţional de Evaluare şi Promovare a Stării de Sănătate (CNEPSS) - Institutul Naţional de Sănătate Publică;

Cristian Vlădescu, director general, Şcoala Naţională de Sănătate Publică, Management şi Perfecţionare în Domeniul Sanitar Bucureşti (SNSPMPDSB);

Sorin Luca, director general, Ministerul Sănătăţii;

Mihaela Bardoş, director, Ministerul Sănătăţii;

Cristian Grasu, director Unitatea de Management a Proiectului - APL 2;

Monica Isăilă, manager public, Ministerul Sănătăţii.II. Atribuţii: a)analiza tuturor documentelor înaintate de către grupurile tehnice interinstituţionale; b)aprobarea documentelor prezentate spre analiză şi asupra cărora există consens, în vederea transmiterii lor spre aprobare ministrului sănătăţii, prin ordin. ANEXA Nr. 3Componenţa şi atribuţiile Grupului tehnic interinstituţional desemnat în vederea îndeplinirii criteriului privind cartografierea şi modelarea serviciilor de sănătate, asociat condiţionalităţii ex-ante în domeniul sănătăţii I. Componenţa Coordonator - Monica Isăilă, Ministerul Sănătăţii Membri: Anca Alexandrescu, Casa Naţională de Asigurări de Sănătate;

Alexandra Cucu, Institutul Naţional de Sănătate Publică;

Cristian Calomfirescu, Institutul Naţional de Sănătate Publică;

Damian Tudor, Institutul Naţional de Sănătate Publică;

Costin Iliuţă, Ministerul Sănătăţii;

Lidia Onofrei, Ministerul Sănătăţii;

Marieta Bărduţ, Ministerul Sănătăţii;

Marian Lupan, Ministerul Sănătăţii;

Gabriela Scîntee, Şcoala Naţională de Sănătate Publică, Management şi Perfecţionare în Domeniul Sanitar Bucureşti (SNSPMPDSB).II. Atribuţii: a)analiza datelor existente la nivelul instituţiilor implicate sau la nivelul altor instituţii; b)identificarea datelor necesar a fi colectate suplimentar de la furnizorii de sănătate; c)stabilirea indicatorilor care vor fi luaţi în calcul în elaborarea studiului şi monitorizaţi ulterior; d)analiza modelului de plan de servicii/planului de servicii, documente înaintate de către instituţiile responsabile şi elaborarea de propuneri şi observaţii, în vederea înaintării lor spre aprobare de către Steering Committee; e)analiza studiului privind cartografierea serviciilor de sănătate, document ce include planurile de servicii regionale şi recomandări privind optimizarea fluxurilor de pacienţi, a investiţiilor în infrastructura fizică şi în echipamente pentru asigurarea acoperirii eficiente a serviciilor de sănătate la nivel naţional. ANEXA Nr. 4Grupul tehnic interinstituţional desemnat în vederea îndeplinirii criteriului privind existenţa unui cadru de monitorizare şi evaluare a implementării Strategiei Naţionale de Sănătate 2014-2020, asociat condiţionalităţii ex-ante în domeniul sănătăţii I. Componenţa Coordonator - Monica Isăilă, Ministerul Sănătăţii Membri: Alexandra Cucu, Institutul Naţional de Sănătate Publică;

Silviu Rădulescu, Institutul Naţional de Sănătate Publică;

Mihaela Bardoş, Ministerul Sănătăţii;

Costin Iliuţă, Ministerul Sănătăţii;

Lidia Onofrei, Ministerul Sănătăţii;

Gabriela Scîntee, Şcoala Naţională de Sănătate Publică, Management şi Perfecţionare în Domeniul Sanitar Bucureşti (SNSPMPDSB);

Adina Geană, Şcoala Naţională de Sănătate Publică, Management şi Perfecţionare în Domeniul Sanitar Bucureşti (SNSPMPDSB).II. Atribuţii: a)analiza tuturor documentelor relevante pentru elaborarea cadrului de monitorizare şi evaluare; b)analiza ţintelor anuale pentru indicatorii de monitorizare şi stabilirea indicatorilor care se vor folosi ulterior; c)stabilirea unei metodologii de raportare a indicatorilor; d)adoptarea unor machete de colectare a datelor; e)analiza Planului-cadru comprehensiv de monitorizare şi evaluare a Strategiei Naţionale de Sănătate şi înaintarea acestuia, ulterior aprobării, către Steering Committee.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 142/2016

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 142 din 2016
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 142/2016
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu