Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 1340 din 11 august 2006

pentru aprobarea Procedurii de administrare si monitorizare a contribuabililor mijlocii in vederea aplicarii Ordinului ministrului finantelor publice nr. 1.074/2006 privind organizarea activitatii de administrare a contribuabililor mijlocii la Directia Generala a Finantelor Publice a Municipiului Bucuresti

ACT EMIS DE: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 724 din 24 august 2006



In temeiul prevederilor art. 11 alin. (5) din Hotărârea Guvernului nr. 208/2005 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice şi a Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările şi completările ulterioare,

având în vedere prevederile art. 1 din Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.074/2006 privind organizarea activităţii de administrare a contribuabililor mijlocii la Direcţia Generală a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti,

ministrul finanţelor publice emite următorul ordin:

Art. 1. - Se aprobă Procedura de administrare şi monitorizare a contribuabililor mijlocii în vederea aplicării Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 1.074/2006 privind organizarea activităţii de administrare a contribuabililor mijlocii la Direcţia Generală a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti, cuprinsă în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 2. - Direcţia generală de reglementare a colectării creanţelor bugetare, Direcţia generală de gestiune a impozitelor şi contribuţiilor, Direcţia de metodologie şi proceduri pentru inspecţia fiscală, Direcţia generală de soluţionare a contestaţiilor,  Direcţia de monitorizare a realizării creanţelor bugetare, Direcţia juridică din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, Direcţia generală a tehnologiei informaţiei, Direcţia generală a contabilităţii publice şi a sistemului de decontări în sectorul public, Direcţia de autorizări din cadrul Ministerului Finanţelor Publice, Direcţia Generală a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti, precum şi direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene implicate vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.

Art. 3. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

p. Ministrul finanţelor publice,

Doina-Elena Dascălu,

secretar de stat

ANEXA

PROCEDURA

de administrare şi monitorizare a contribuabililor mijlocii în vederea aplicării Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 1.074/2006 privind organizarea activităţii de administrare a contribuabililor mijlocii la Direcţia Generală a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti

Prin organ fiscal competent privind îndeplinirea obligaţiilor de declarare şi de plată se înţelege:

- Direcţia Generală a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti, pentru contribuabilii mijlocii - persoane juridice care îşi au domiciliul fiscal pe raza teritorială a municipiului Bucureşti şi pentru sediile secundare ale acestora care îşi desfăşoară activitatea pe raza teritorială a municipiului Bucureşti;

- direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene, pentru sediile secundare ale contribuabililor mijlocii care îşi desfăşoară activitatea pe raza teritorială a acestora.

A. Procedura de înregistrare fiscală

1. Modificările intervenite în datele declarate iniţial de contribuabilii mijlocii şi înscrise în certificatul de înregistrare fiscală, inclusiv cele privitoare la înregistrarea/scoaterea din evidenţă ca plătitor de TVA, se fac prin depunerea cererii de înregistrare a menţiunilor/cererii de preschimbare a certificatului de înregistrare la Oficiul Registrului Comerţului al Municipiului Bucureşti.

2.   Modificările intervenite în datele declarate iniţial de contribuabilii mijlocii, care privesc obligaţiile declarative şi de plată, cu excepţia înregistrării/scoaterii din evidenţă ca plătitor de TVA, vor fi declarate de către aceştia la Direcţia Generală a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti în termen de 30 de zile de la data producerii acestora.

3.   La primirea de la oficiul registrului comerţului a modificărilor menţionate la pct. 1, Direcţia generală a tehnologiei informaţiei va actualiza cu aceste date Registrul contribuabililor al Direcţiei Generale a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti.

4.   Inregistrarea sediilor secundare ale contribuabililor mijlocii, cu excepţia sucursalelor care se înregistrează conform procedurilor speciale în materie de înregistrare a comercianţilor, se face prin completarea şi depunerea formularului „Declaraţie de înregistrare fiscală/Declaraţie de menţiuni pentru sediile secundare (060)", aprobat prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.600/2004 privind modificarea şi completarea Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 300/2004 pentru aprobarea declaraţiilor de înregistrare a contribuabililor şi a cererii de înregistrare a domiciliului fiscal, la Direcţia Generală a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti sau la direcţia generală a finanţelor publice a judeţului în a cărei rază teritorială îşi desfăşoară activitatea sediul secundar, după caz.

5.   Scoaterea din evidenţa fiscală a sediilor secundare ale contribuabililor mijlocii înfiinţate pe raza municipiului Bucureşti se face prin depunerea formularului 060 menţionat mai sus la Direcţia Generală a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti, împreună cu certificatul de înregistrare fiscală, în vederea anulării.

6.   Informaţiile referitoare la înfiinţarea şi scoaterea din evidenţă a sediilor secundare ale contribuabililor mijlocii, care îşi desfăşoară activitatea pe raza direcţiilor generale ale finanţelor publice judeţene, se transmit Direcţiei Generale a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti prin Direcţia generală a tehnologiei informaţiei şi se evidenţiază într-o secţiune separată a Registrului contribuabililor.

7.   Direcţia Generală a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti va transmite Direcţiei de Trezorerie şi Contabilitate Publică a Municipiului Bucureşti orice modificare cu privire la luarea sau scoaterea din administrare a contribuabililor mijlocii sau a sediilor secundare din municipiul Bucureşti la data producerii modificării.

B. Obligaţii declarative

1.   Incepând cu obligaţiile lunii iulie 2006, contribuabilii mijlocii, definiţi potrivit art. 1 din Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.074/2006 privind organizarea activităţii de administrare a contribuabililor mijlocii la Direcţia Generală a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti, depun declaraţii fiscale la organul fiscal competent prevăzut în prezenta procedură.

2.   In cazul contribuabililor mijlocii care au sedii secundare înregistrate ca plătitori de impozit pe veniturile din salarii, conform legii, declararea impozitului pe veniturile din salarii pentru activitatea sediilor secundare se face la organul fiscal competent în administrarea acestora, prevăzut la art. 2 alin. (3) din Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.074/2006.

3.  Informaţiile referitoare la declaraţiile fiscale depuse de sediile secundare ale contribuabililor mijlocii, care îşi desfăşoară activitatea pe raza direcţiilor generale ale finanţelor publice judeţene, se transmit Direcţiei Generale a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti până la data de 5 a lunii următoare celei în care aveau termen de depunere.

4.   (1) Declararea impozitelor, taxelor şi contribuţiilor sociale datorate de contribuabilii mijlocii se face prin modalităţile de declarare prevăzute de lege.

(2) Formatul hârtie al declaraţiei fiscale se arhivează la organul fiscal care a primit declaraţia.

5.  Data depunerii declaraţiei fiscale este, după caz, data confirmării primirii acesteia, comunicată contribuabilului de Sistemul Electronic Naţional, data depunerii la poştă, data înregistrării declaraţiei la registratura organului fiscal competent sau data plăţii obligaţiei, în cazul în care se utilizează ordinul de plată cu valoare de declaraţie.

6.   (1) In situaţia în care contribuabilul a utilizat mai multe căi de transmitere a declaraţiei fiscale, va fi înregistrată prima declaraţie depusă, conform legii.

(2) Orice corecţie ulterioară a unei declaraţii fiscale se face prin depunerea unei declaraţii fiscale rectificative, în condiţiile legii.

C.  Rambursarea TVA

Prevederile cap. III din anexa la Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 967/2005 privind aprobarea Metodologiei de soluţionare a deconturilor cu sume negative de taxă pe valoarea adăugată cu opţiune de rambursare, cu modificările şi completările ulterioare, se aplică şi persoanelor impozabile definite în Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.074/2006, începând cu deconturile cu sume negative de TVA cu opţiune de rambursare, aferente lunii iulie 2006, cu termen de depunere până, inclusiv, la data de 25 august 2006.

D.   Solicitarea documentelor de către contribuabilii mijlocii administraţi la Direcţia Generală a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti

Solicitarea documentelor de către contribuabilii mijlocii se face prin cerere adresată Direcţiei Generale a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti, astfel:

a)  înregistrarea la registratura direcţiei;

b)  transmisă prin poştă;

c)  prin alte mijloace, cum sunt fax, e-mail.

E.   Eliberarea documentelor solicitate de contribuabilii mijlocii administraţi la Direcţia Generală a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti se face astfel:

1.   la sediul Direcţiei Generale a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti, împuternicitului sau reprezentantului legal al contribuabilului;

2.   prin transmitere poştală, la cererea contribuabilului, cu scrisoare recomandată cu confirmare de primire.

F.  Procedura de plată a obligaţiilor fiscale la contribuabilii mijlocii administraţi la Direcţia Generală a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti

1.  Contribuabilii mijlocii administraţi la Direcţia Generală a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti efectuează plata obligaţiilor fiscale reprezentând impozite, taxe, contribuţii şi alte venituri fiscale, cu excepţia impozitului pe venitul din salarii pentru activitatea sediilor secundare ale acestora, altele decât cele aflate pe raza teritorială a municipiului Bucureşti, la Direcţia de Trezorerie şi Contabilitate Publică a Municipiului Bucureşti.

2.   Plata obligaţiilor fiscale reprezentând impozitul pe venitul din salarii pentru sediile secundare care îşi desfăşoară activitatea pe raza teritorială a municipiului Bucureşti se efectuează la Direcţia de Trezorerie şi Contabilitate Publică a Municipiului Bucureşti;

3.   Impozitul pe venitul din salarii datorat de sediile secundare ale contribuabililor mijlocii, altele decât cele care îşi desfăşoară activitatea pe raza teritorială a municipiului Bucureşti, se achită la unităţile de trezorerie şi contabilitate publică ale municipiilor reşedinţă de judeţ pe a căror rază teritorială îşi desfăşoară activitatea.

4.   Documentele de plată întocmite de contribuabilii mijlocii în vederea achitării impozitului pe venitul din salarii datorat de sediile secundare ale acestora, aflate în raza teritorială a altui organ fiscal decât Direcţia Generală a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti, vor cuprinde în mod obligatoriu şi următoarele informaţii:

a)   codul de identificare fiscală şi denumirea persoanei juridice care face plata;

b)   codul de identificare fiscală al sediului secundar pentru care se face plata.

5.   Unităţile de trezorerie şi contabilitate publică ale municipiilor reşedinţă de judeţ şi Direcţia de Trezorerie şi Contabilitate Publică a Municipiului Bucureşti vor comunica zilnic Direcţiei Generale a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti plăţile efectuate de contribuabili în condiţiile pct. 2 şi 3.

6.   (1) Conturile de disponibilităţi ale sediilor secundare, altele decât cele care îşi desfăşoară activitatea pe raza teritorială a municipiului Bucureşti, în care se încasează sume de la instituţiile publice în conformitate cu prevederile art. 5 alin. (8) şi ale art. 6 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 146/2002 privind formarea şi utilizarea resurselor derulate prin trezoreria statului, cu modificările şi completările ulterioare, se deschid la unităţile de trezorerie şi contabilitate publică ale municipiilor reşedinţă de judeţ.

(2)   Unităţile de trezorerie şi contabilitate publică ale municipiilor reşedinţă de judeţ şi Direcţia de Trezorerie şi Contabilitate Publică a Municipiului Bucureşti vor transmite la finele fiecărei zile Direcţiei Generale a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti situaţia sumelor încasate în contul 50.69 „Disponibil al agenţilor economici", deschis pe numele operatorilor economici prevăzuţi la alin. (1), iar aceasta are obligaţia de a stabili în prima zi lucrătoare de la primirea situaţiilor respective lista operatorilor economici cu obligaţii bugetare neachitate, precum şi suma aferentă acestor obligaţii, care se transmite Direcţiei de Trezorerie şi Contabilitate Publică a Municipiului Bucureşti, pentru indisponibilizarea contului.

(3)   Unităţile de trezorerie şi contabilitate publică ale municipiilor reşedinţă de judeţ şi Direcţia de Trezorerie şi Contabilitate Publică a Municipiului Bucureşti nu vor deconta ordinele de plată pentru Trezoreria Statului (OPHT), prin care operatorii economici prevăzuţi la alin. (1) sau alte persoane juridice împuternicite de aceştia dispun transferul în conturi bancare al sumelor indisponibilizate de organele fiscale, cu excepţia celor în care se precizează în mod expres că transferul se efectuează pentru achitarea integrală sau parţială a drepturilor salariale.

(4)   Sumele încasate în contul 50.69 „Disponibil al agenţilor economici" în plus faţă de cele indisponibilizate, precum şi cele pentru care nu s-a întocmit de către organul fiscal lista prevăzută la alin. (2) în termenul stabilit pot fi transferate în conturi bancare, cu condiţia ca asupra conturilor respective să nu fi fost înfiinţată poprirea prin titluri executorii.

G. Procedura de inspecţie fiscală şi procedura de soluţionare a contestaţiilor împotriva actelor administrative fiscale ale contribuabililor mijlocii administraţi la Direcţia Generală a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti

1.  Activitatea de inspecţie fiscală se desfăşoară în baza titlului VII din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

Activitatea de inspecţie fiscală a contribuabililor mijlocii din municipiul Bucureşti se efectuează de personalul cu atribuţii de inspecţie fiscală din cadrul Direcţiei Generale a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti.

2.  Acţiunile de inspecţie fiscală începute de orice echipă de inspecţie fiscală din cadrul Direcţiei Generale a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti se va finaliza de această echipă, iar actul de control încheiat va fi avizat şi aprobat de conducerea activităţii de inspecţie fiscală din cadrul administraţiei finanţelor publice a sectorului de care aparţine contribuabilul verificat sau din cadrul Direcţiei Generale a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti, în cazul în care contribuabilul face parte din categoria contribuabililor mijlocii. Actul de control se va transmite la administraţia finanţelor publice a sectorului în a cărui administrare este contribuabilul, dacă acesta nu face parte din categoria contribuabililor mijlocii.

3.   Acţiunile de inspecţie fiscală pentru care s-a emis aviz de inspecţie fiscală, dar neîncepute de organele de inspecţie fiscală ale Direcţiei Generale a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti la agenţii economici care nu sunt în categoria contribuabililor mijlocii, vor fi efectuate de organele de inspecţie fiscală ale administraţiei finanţelor publice a sectorului de care aparţin teritorial, fără a mai fi necesar un alt aviz de inspecţie fiscală.

4.   Deconturile cu sume negative de taxă pe valoarea adăugată cu opţiune de rambursare, depuse de contribuabilii care nu sunt în categoria contribuabililor mijlocii şi care urmau să se soluţioneze cu inspecţie fiscală şi se aflau în evidenţa organelor de control ale Direcţiei Generale a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti, se vor repartiza pe fiecare sector, urmând ca inspecţia fiscală să se efectueze de organele de inspecţie fiscală din cadrul administraţiei finanţelor publice a sectorului de care aparţine teritorial contribuabilul.

5.   (1) Competenţa de efectuare a inspecţiei fiscale a sediilor secundare ale contribuabililor mijlocii, aflate pe teritoriul municipiului Bucureşti, se efectuează de către organele de inspecţie fiscală ale Direcţiei Generale a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti, prin cuprinderea acţiunii în programul de activitate aprobat de conducerea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală.

(2)  In cazul în care contribuabilul mijlociu din municipiul Bucureşti are, potrivit legii, obligaţii de plată la sediile secundare aflate în sectoarele municipiului Bucureşti, competenţa de efectuare a inspecţiei fiscale revine organelor de inspecţie fiscală ale Direcţiei Generale a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti.

(3)   In cazul în care contribuabilul mijlociu are sedii secundare în alte judeţe, competenţa de efectuare a inspecţiei fiscale revine organelor de inspecţie ale direcţiilor generale ale finanţelor publice judeţene, inclusiv pentru obligaţiile de plată ale sediului secundar.

(4)   Raportul de inspecţie fiscală, însoţit, după caz, de Decizia de impunere privind obligaţiile fiscale suplimentare, se transmite organului fiscal competent de administrare. Un exemplar al raportului de inspecţie fiscală, însoţit, după caz, de actul administrativ fiscal, se va transmite şi la dosarul fiscal al contribuabilului mijlociu administrat de Direcţia Generală a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti.

(5)  Coordonarea acţiunilor de inspecţie fiscală la sediile secundare ale contribuabililor mijlocii revine Direcţiei Generale a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti.

6.   (1) Acţiunile de control încrucişat la un sediu secundar din municipiul Bucureşti al unui contribuabil mijlociu sunt în competenţa personalului cu atribuţii de inspecţie fiscală din cadrul Direcţiei Generale a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti.

(2)  Controlul încrucişat se poate efectua şi de organele de inspecţie fiscală din administraţiile finanţelor publice ale sectoarelor, cu delegare de competenţă, conform art. 97 alin. (3) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

(3)   Pentru sediile secundare aflate în celelalte judeţe competenţa de efectuare a controlului încrucişat revine organelor de inspecţie fiscală ale direcţiilor generale ale finanţelor publice judeţene.

(4)   Orice solicitare de delegare de competenţă va fi transmisă la direcţia responsabilă din Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, pentru cuprinderea în programul de activitate a structurii de inspecţie fiscală care va efectua controlul.

(5)   Un exemplar al procesului-verbal întocmit de organele de inspecţie fiscală care au primit delegarea de competenţă se va transmite pentru valorificare şi conexare la dosarul fiscal al contribuabilului gestionat de Direcţia Generală a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti.

7. Contestaţiile la actele administrative fiscale, înregistrate anterior intrării în vigoare a prezentului ordin, se soluţionează conform procedurii de administrare existente la momentul înregistrării acestor contestaţii.

H. Activitatea de supraveghere fiscală şi autorizare

1.  Structurile de administrare fiscală din cadrul Direcţiei Generale a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti vor asigura coordonarea activităţii de supraveghere fiscală, astfel cum aceasta este definită în titlul VIII din Legea nr. 571/2003, cu modificările şi completările ulterioare.

2.     Cu excepţia supravegherii fiscale aferente antrepozitelor fiscale situate pe raza municipiului Bucureşti, pentru care supravegherea se va realiza în mod direct cu personal din cadrul structurii de administrare fiscală, Direcţia Generală a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti poate delega competenţa în acest domeniu la solicitarea structurilor de administrare fiscală din cadrul direcţiilor generale ale finanţelor publice judeţene.

3.   Structura de autorizare din cadrul Direcţiei Generale a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti este responsabilă cu activităţile ce decurg din aplicarea titlului VII din Legea nr. 571/2003, cu modificările şi completările ulterioare, inclusiv în ceea ce priveşte eliberarea autorizaţiilor de utilizatori finali şi a atestatelor pentru angrosişti.

4.   Cu excepţia activităţii aferente sediilor secundare aflate pe raza municipiului Bucureşti, pentru care eliberarea actelor administrative corespunzătoare, precum şi participarea cu specialişti în comisiile constituite conform legislaţiei specifice în domeniul jocurilor de noroc şi al autorizării unităţilor emitente de tichete de masă se realizează direct de Direcţia Generală a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti, aceasta poate delega competenţa în aceste domenii direcţiilor generale ale finanţelor publice judeţene, la solicitarea acestora.

5.   Actele administrative emise în aplicarea legislaţiei privind activitatea de autorizare a antrepozitelor fiscale, inclusiv autorizaţiile de utilizatori finali şi atestatele pentru angrosişti, şi a legislaţiei din domeniul autorizării jocurilor de noroc de către Direcţia Generală a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti sau structurile teritoriale competente rămân valabile pentru perioada pentru care au fost emise.

I. Procedura de îndrumare şi asistenţă pentru contribuabilii mijlocii administraţi de Direcţia Generală a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti

1. Indrumarea şi asistenţa contribuabililor mijlocii în aplicarea prevederilor legislaţiei fiscale se asigură de Direcţia Generală a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti. Indrumarea şi asistenţa se fac fie ca urmare a solicitării contribuabililor, fie din iniţiativa organului fiscal. Indrumarea şi asistenţa ca urmare a solicitării contribuabililor mijlocii se realizează în mod prioritar prin e-mail sau telefonic. De asemenea, contribuabilii mijlocii pot solicita asistenţă prin e-mail sau telefonic Centrului de asistenţă a contribuabililor din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală. Indrumarea şi asistenţa din iniţiativa organului   fiscal   se   asigură   atât   prin   elaborarea   şi distribuirea de materiale de informare (ghiduri, broşuri, pliante, afişe etc), cât şi prin orice alte mijloace care pot asigura transmiterea corespunzătoare a informaţiilor şi mesajelor.

2. In situaţia în care, din motive tehnice, Sistemul Electronic Naţional nu este operaţional pentru toţi contribuabilii mijlocii, îndrumarea şi asistenţa acestora în ceea ce priveşte depunerea şi primirea declaraţiilor fiscale se asigură şi de compartimentul de specialitate din cadrul Direcţiei Generale a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti.

J. Procedura de urmărire a respectării înlesnirilor la plată aflate în derulare pentru contribuabilii mijlocii administraţi de Direcţia Generală a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti

1.   Pentru contribuabilii mijlocii, urmărirea modului de respectare a înlesnirilor la plată acordate în baza actelor normative în materie se realizează de Direcţia Generală a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti.

2.   Pentru sediile secundare, urmărirea modului de respectare a înlesnirilor la plată acordate în baza actelor normative în materie se realizează de către Direcţia Generală a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti, respectiv de direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene unde acestea îşi desfăşoară activitatea.

3.  Ori de câte ori organele fiscale menţionate la pct. 2 vor constata nerespectarea termenelor şi/sau condiţiilor prevăzute în documentele de acordare a înlesnirilor la plată vor înştiinţa Direcţia Generală a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti.

4.   Actul administrativ emis de Direcţia Generală a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti, prin care se comunică contribuabilului mijlociu pierderea înlesnirilor la plată (de către însăşi persoana juridică ori de un sediu secundar al acesteia), se transmite şi direcţiilor generale ale finanţelor publice judeţene competente în administrarea sediilor secundare ale contribuabilului mijlociu, în vederea recuperării sumelor rămase de plată.

K. Procedura de compensare şi de restituire a obligaţiilor bugetare

1.   Restituirea sumelor reprezentând impozite, taxe, contribuţii şi alte venituri bugetare, prevăzute la art. 113 alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, contribuabililor mijlocii, inclusiv pentru sediile secundare ale acestora, se realizează numai după compensarea efectuată cu alte obligaţii fiscale datorate, în conformitate cu prevederile art. 112 din acelaşi act normativ.

2.   Sumele de restituit/rambursat contribuabilului mijlociu vor fi compensate cu obligaţiile fiscale restante înregistrate de către acesta şi datorate în nume propriu, respectiv cu obligaţiile fiscale restante înregistrate de sediile sale secundare, reprezentând impozit pe veniturile din salarii declarat şi neachitat.

3.     Sumele de restituit sediilor secundare ale contribuabilului mijlociu, reprezentând impozit pe veniturile din salarii, vor fi compensate cu obligaţiile fiscale restante de acelaşi tip, datorate de celelalte sedii secundare ale acestuia, respectiv cu obligaţiile fiscale restante datorate de către contribuabilul mijlociu, în nume propriu.

4.  Procesele-verbale de compensare a obligaţiilor fiscale datorate bugetului de stat de către contribuabilul mijlociu sau de către un sediu secundar al acestuia, prin procedura prevăzută de Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 45/2001 privind producţia de apă grea în perioada 2001-2006 la Regia Autonomă pentru Activităţi Nucleare şi acumularea acesteia de către Administraţia Naţională a Rezervelor   de   Stat,   cu   modificările   şi   completările ulterioare, rămase neoperate la nivelul organului fiscal competent până la data de 1 iulie 2006, vor fi predate, ca parte a dosarului fiscal al contribuabilului mijlociu, Direcţiei Generale a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti.

5.   Cererile de compensare şi/sau de restituire ale contribuabililor care îndeplinesc condiţiile prevăzute de Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.074/2006, nesoluţionate la data efectuării predării-primirii activităţii de administrare a acestuia de către organul fiscal teritorial, dar aflate în termenul legal de soluţionare, vor fi predate, ca parte a dosarului fiscal al contribuabilului, Direcţiei Generale a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti, spre soluţionare.

6.    Cererile de compensare şi/sau de restituire nesoluţionate de organul fiscal competent la data efectuării predării-primirii activităţii de administrare, respectiv 1 iulie 2006, şi al căror termen legal de soluţionare se împlineşte până la această dată vor fi soluţionate de organul fiscal căruia acestea i-au fost adresate.

L. Procedura de executare silită

1.     Pentru recuperarea creanţelor fiscale ale contribuabililor mijlocii, persoane juridice, în cadrul procedurii de executare silită, organul de executare coordonator este Direcţia Generală a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti.

2.   Pentru impozitul pe venitul din salarii datorat de sediile secundare ale contribuabililor mijlocii, organele de executare silită coordonatoare sunt cele ale direcţiilor generale ale finanţelor publice judeţene în a căror rază teritorială se află sediile secundare sau dacă sediile secundare se află pe raza teritorială a municipiului Bucureşti, organul de executare silită coordonator este cel al Direcţiei Generale a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti.

3.  Pentru impozitul pe venit şi impozitul pe veniturile din salarii datorat de contribuabilii mijlocii, persoane juridice, organul de executare silită coordonator este cel al Direcţiei Generale a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti.

4.   Organele fiscale competente să aplice procedura de executare silită prin sechestrarea şi valorificarea bunurilor mobile/imobile ale contribuabililor mijlocii sunt organele fiscale în a căror rază teritorială se află bunurile, respectiv organele de executare silită ale direcţiilor generale ale finanţelor publice judeţene ori Direcţia Generală a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti, dacă bunurile urmăribile sunt pe raza teritorială a municipiului Bucureşti. Direcţia Generală a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti va numi Comisia de licitaţie sau poate delega această competenţă conducerii direcţiilor generale ale finanţelor publice judeţene.

5.   Organele de executare competente anterior datei de 1 iulie 2006, care au înfiinţat popriri înainte de această dată asupra veniturilor datorate de terţi ori asupra disponibilităţilor din conturile bancare ale contribuabililor mijlocii, vor comunica terţilor şi tuturor băncilor unde sunt înfiinţate popriri codul IBAN de la Direcţia de Trezorerie şi Contabilitate Publică a Municipiului Bucureşti ori de la unităţile de trezorerie şi contabilitate publică ale municipiilor reşedinţă de judeţ, după caz, în care se vor vira sumele reţinute, aferente veniturilor bugetare, după data de 1 iulie 2006.

6.  Sumele obţinute până la 1 iulie 2006 din valorificarea bunurilor sechestrate se vor vira la Direcţia de Trezorerie şi Contabilitate Publică a Municipiului Bucureşti ori la unităţile de trezorerie şi contabilitate publică ale municipiilor reşedinţă de judeţ, după caz, organul de executare silită din cadrul Direcţiei Generale a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti ori din cadrul direcţiilor generale ale finanţelor  publice judeţene, după caz, procedând la eliberarea sau la distribuirea sumelor, potrivit legii, după această dată.

7. In cadrul procedurii de executare silită aflate în derulare la data de 1 iulie 2006, pentru drepturile organelor fiscale competente până la această dată, înscrise la Cartea funciară ori la Arhiva Electronică de Garanţii Reale Mobiliare, după caz, se va comunica de îndată acestor registre noul organ fiscal competent.

M. Procedura de monitorizare a contribuabililor mijlocii administraţi de Direcţia Generală a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti

1.   Activitatea de monitorizare a contribuabililor mijlocii administraţi de Direcţia Generală a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti este desfăşurată de Direcţia de monitorizare a realizării creanţelor bugetare din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală.

2.   Monitorizarea colectării veniturilor bugetare de la contribuabilii mijlocii se realizează pe baza raportării lunare, pe care Direcţia Generală a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti o va transmite Direcţiei de monitorizare a realizării creanţelor bugetare.

3.   Compartimentele de specialitate organizate la nivelul direcţiilor generale ale finanţelor publice judeţene vor transmite până la data de 10 a lunii următoare celei de raportare, la Direcţia Generală a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti, situaţia privind obligaţiile de plată reprezentând contribuţiile sociale datorate şi neachitate până la data de 31 decembrie 2003, impozitul pe veniturile din salarii datorat de sediile secundare, după caz, precum şi încasările în contul acestora, conform formularelor 01 -04, prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezenta procedură.

4.  Pe baza informaţiilor referitoare la obligaţiile de plată şi la încasările în contul acestora din evidenţa proprie, precum şi a informaţiilor transmise conform pct. 3, Direcţia Generală a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti consolidează, în vederea raportării, obligaţiile şi plăţile contribuabililor mijlocii, persoane juridice, iar până la data de 15 a lunii următoare celei de raportare va transmite Direcţiei de monitorizare a realizării creanţelor bugetare situaţia privind obligaţiile bugetare de plată şi încasările în contul acestora, conform formularelor 01 -04, prevăzute în anexă.

5.  Situaţia se întocmeşte pe fiecare contribuabil mijlociu şi, separat, pe fiecare buget, respectiv bugetul de stat, bugetul asigurărilor sociale de stat, bugetul Fondului naţional unic de asigurări sociale de sănătate şi bugetul asigurărilor pentru şomaj.

6.   Informaţiile necesare a fi completate în situaţia de mai sus rezultă din evidenţa analitică pe plătitori şi constituie baza documentară de analiză şi informare atât pentru Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, cât şi pentru Ministerul Finanţelor Publice.

7.   Informaţiile cuprinse în formularele 01-04 prevăzute în anexă, transmise de Direcţia Generală a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti, se vor prelua şi se vor transmite în format electronic şi pe suport hârtie, pe baza datelor din Sistemul de administrare a creanţelor fiscale.

8.   Direcţia de monitorizare a realizării creanţelor bugetare va fi înştiinţată în termen de 30 de zile despre orice modificare intervenită în datele de înregistrare fiscală a contribuabililor mijlocii şi a sucursalelor/punctelor de lucru ale acestora şi despre preluarea în administrare a unor noi contribuabili mijlocii, conform prevederilor Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 1.074/2006, cu modificările şi completările ulterioare.

ANEXĂ*) la procedură

Formular 01

- CONTRIBUABILI MIJLOCII -

- faţă -

MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE AGENŢIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂ

DIRECŢIA DE MONITORIZARE A REALIZĂRII CREANŢELOR BUGETARE

COD FISCAL ___________________________

DENUMIRE CONTRIBUABIL ________________

SITUAŢIA OBLIGAŢIILOR LA BUGETUL DE STAT ŞI A PLĂŢILOR EFECTUATE ÎN CONTUL ACESTOR OBLIGAŢII

LA DATA DE: luna .......... anul ......

                                                                                                                                                                                                              -LEI-

                                                      Denumire venit

Impozit pe profit

Impozit pe

venituri din

salarii

TVA

Accize

Impozit pe ţiţei şi gaze naturale

Alte impozite şi taxe

Total

de plată

de rambursat

de plată

de restituit

1

2

3

4

5

6

7

8

9

Obligaţii de plată

Restanţe la data de 31.12 a

anului precedent

Debite

011

Accesorii aferente instituite până la 31 decembrie a anului precedent

012

Accesorii aferente debitelor la 31.12a anului precedent instituite în anul curent

020

Obligaţii anulate în condiţiile legii din restanţe la 31.12 a anului precedent

Debite

031

Accesorii aferente inclusiv din cele instituite în anul curent

032

Obligaţii curente (cumulat de la început de an)

Debite

041

Accesorii aferente obligaţiilor curente

042

Obligaţii curente anulate în condiţiile legii

Debite

051

Accesorii aferente

052

Total obligaţii

Debite: 011-031+041-051

061

Accesorii: 012+020-032+042-052

062

Din care eşalonate sau amânate la plată

Debite

071

Stingere obligatii (Plăţi, compensari, alte

modalităţi) , alte modalităţi)

Accesorii

072

Din obligaţii restante la 31.12 a anului precedent

Debite

081

Accesorii aferente inclusiv cele instituite în anul curent

082

Din obligaţii curente (cumulat de la început an)

Debite

091

Accesorii aferente obligaţiilor curente

092

Total stingeri

Debite: 081+091

101

Accesorii: 082+092

102

Din care din sume eşalonate la plată

Debite

111

Accesorii

112

Plăti in avans

Debite

113

Sold la finele perioadei de raportare

Obligaţii restante la 31.12 a anuluf precedent

Debite: 011-031-081

121

Accesorii aferente inclusv cele instituite în anul curent: 012+020-032-082

122

Obligaţii curente (cumulat de la început de an)

Debile; 041-051-091

131

Accesorii aferente: 042-052-092

132

Total obligaţii

Debite: 121+131

141

Accesorii: 122+132

142

Director executiv,

 Intocmit,

*) Anexa este reprodusă în facsimil.

verso

Instrucţiuni pentru completarea formularului:

- liniile 011 şi 012 rămân nemodificate până la finele anului de raportare. Se înscriu, pentru fiecare impozit în parte, sumele reprezentând debite restante respectiv accesorii aferente instituite până la 31 decembrie a anului precedent. Datele se preiau din situaţia existentă la finele anului precedent anului de raportare (din Situaţia obligaţiilor de plată şi a încasărilor la data de 31.12 a anului precedent, se calculează valoarea debitelor respectiv accesoriilor restante la 31.12 astfel: linia 061 - linia 101 respectiv linia 062 - linia 102;

- linia 020 se modifică lunar - se înscriu, pentru fiecare impozit în parte, accesoriile instituite în anul curent până la finele lunii pentru obligaţiile restante la 31.12 a anului precedent;

- liniile 031 şi 032 - se înscriu sumele reprezentând debitele din restanţele existente în sold la data de 31.12 a anului precedent, respectiv accesoriile instituite inclusiv în anul curent, anulate în condiţiile legii;

- liniile 041 şi 042 se modifică lunar - se înscriu sume reprezentând debitele aferente fiecărei luni respectiv accesoriile instituite până la finele lunii, pentru fiecare impozit în parte, cumulat de la începutul anului;

- liniile 051 şi 052 se înscriu sumele reprezentând debitele respectiv accesoriile aferente din obligaţii curente anulate în condiţiile legii;

- liniile 061 şi 062 se modifică lunar - se înscriu sume reprezentând, pentru fiecare impozit în parte, debitele restante la 31.12 a anului precedent şi debitele din obligaţii curente, respectiv accesoriile aferente inclusiv cele instituite în anul curent, mai puţin obligaţiile anulate în condiţiile legii;

- liniile 071 şi 072 - se înscriu debitele şi respectiv accesoriile din totalul obligaţiilor de plată ce sunt eşalonate sau amânate la plată;

- liniile 081 şi 082 se modifică lunar - se înscriu, pentru fiecare impozit în parte, sumele încasate în contul debitelor restante la 31.12 a anului precedent respectiv a accesoriilor aferente inclusiv cele instituite în anul curent, cumulat de la începutul anului;

- liniile 091 şi 092 se modifică lunar - se înscriu, pentru fiecare impozit în parte, sumele încasate în contul debitelor din obligaţii curente, respectiv a accesoriilor acestora, cumulat de la începutul anului;

- liniile 101 şi 102 se modifică lunar - se înscriu, pentru fiecare impozit în parte, prin însumarea liniilor 081 şi 091 respectiv a liniilor 082 şi 092;

- liniile 111 şi 112 se modifică lunar - se înscriu, pentru fiecare impozit în parte, sumele încasate în contul ratelor scadente în luna de raportare, conform eşalonărilor aprobate pentru debite respectiv accesorii;

- linia 113 se modifică lunar - se înscrie, pentru fiecare impozit în parte sumele plătite în avans;

- liniile 121 şi 122 se modifică lunar - se înscriu, pentru fiecare impozit în parte soldul debitelor respectiv accesoriilor aferente la sfârşitul perioadei de raportare a obligaţiilor de plată restante la 31.12 a anului precedent;

- liniile 131 şi 132 se modifică lunar - se înscriu, pentru fiecare impozit în parte soldul debitelor respectiv accesoriilor aferente la sfârşitul perioadei de raportare a obligaţiilor curente cumulat de la începutul anului;

- liniile 141 şi 142 se modifică lunar - se înscriu, pentru fiecare impozit în parte soldul debitelor respectiv accesoriilor aferente la sfârşitul perioadei de raportare a obligaţiilor restante la sfârşitul perioadei de raportare;

- coloanele 4 şi 6 din rubrica "Obligaţii de plată" se vor completa cu sumele pentru care contribuabilul a depus cerere de rambursare/restituire;

- coloanele 4 şi 6 din rubrica "Stingere obligaţii" se vor completa cu sumele efectiv rambursate/restituite;

Corelaţii în completarea formularului:

061 = 011 - 031 + 041 - 051                               071 < sau = 061

062 = 012 + 020 - 032 + 042 - 052                     072 < sau = 062

101 = 081 + 091                                                  111 < sau = 101

102 = 082 + 092                                                  112 < sau = 102

121 = 011 - 031 - 081                                         111 < sau = 071

122 = 012 + 020 - 032 - 082                               112 < sau = 072

131 = 041 - 051 - 091

132 = 042 - 052 - 092

141 = 121 + 131

142 = 122 + 132

NOTĂ:

În cazul nerespectării eşalonării, în luna respectivă se operează modificările în conformitate cu prevederile legale în vigoare referitoare la calculul accesoriilor.

Formular 02

- CONTRIBUABILI MIJLOCII -

- faţă -

MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE

AGENŢIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂ

DIRECŢIA DE MONITORIZARE A REALIZĂRII CREANŢELOR BUGETARE

COD FISCAL ___________________________

DENUMIRE CONTRIBUABIL ________________

SITUAŢIA OBLIGAŢIILOR LA BUGETUL ASIGURĂRILOR SOCIALE DE STAT ŞI A PLĂŢILOR EFECTUATE ÎN CONTUL ACESTOR OBLIGAŢII

LA DATA DE: luna .......... anul .......

                                                                                                                                                                                                      LEI

                                                 Denumire venit

Contribuţia individuală de asigurări sociale retinuta de la asiguraţi

Contribuţia de asigurări sociale datorată de angajator

Alte contribuţii

Total

1

2

3

4

Obligaţii de plata

Restante la data de 31.12 a anului precedent

Debite

011

Accesorii aferente instituite pana la31 decembrie a anului precedent

012

Accesorii aferente debitelor la 31.12 a anului precedent instituite în anul curent

020

Obligaţii anulate in condiţiile legii din restanţe la 31.12 a anului precedent

Debite

031

Accesorii aferente inclusiv din cele instituite in  curent

032

Obligaţii curente (cumulat de la început de an)

Debite

041

Accesorii aferente obligatiilor curente

042

Obligaţii curente anulate în condiţiile legii

Debite

051

Accesorii aferente

052

Total obligaţii

Debite: 011-031+041-051

061

Accesorii: 012+020-032+042-062

062

Din care eşalonate sau amânate la plata

Debite

071

Accesorii

072

Stingere obligatii (Plăţi, compensari, alte

modalităţi)

Din obligaţii restante la 31.12 a anului precedent

Debite

081

Accesorii aferente inclusiv cele instituite în anul curent

082

Din obligaţii curente (cumulat de la început an)

Debite

091

Accesorii aferente obligaţiilor curente

092

Total stingeri

Debite: 081+091

101

Accesorii: 082+092

102

Din care din sume eşalonate la plata

Debite

111

Accesorii

112

Plăti în avans

Debite

113

Sold la finele perioadei de raportare

Obligaţii restante la 31.12 a anului precedent

Debite. 011-031-031

121

Accesorii aferente inclusiv cele instituite în anul curent: 012+020-032-082

122

Obligaţii curente (cumulat de la început de an)

Debite: 041-051-091

131

Accesorii aferente: 042-052-092

132

Total obligaţii

Debite: 121+131

141

Accesorii: 122+132

142

Director executiv,

Intocmit,

- verso -

Instrucţiuni pentru completarea formularului:

- liniile 011 şi 012 rămân nemodificate până la finele anului de raportare. Se înscriu, pentru fiecare contribuţie în parte, sumele reprezentând debite restante respectiv accesorii aferente instituite până la 31 decembrie a anului precedent. Datele se preiau din situaţia existentă la finele anului precedent anului de raportare (din Situaţia obligaţiilor de plată şi a încasărilor la data de 31.12 a anului precedent, se calculează valoarea debitelor respectiv accesoriilor restante la 31.12 astfel: - linia 061 - linia 101 respectiv linia 062 - linia 102;

- linia 020 se modifică lunar - se înscriu, pentru fiecare contribuţie în parte, accesoriile instituite în anul curent până la finele lunii pentru obligaţiile restante la 31.12 a anului precedent;

- liniile 031 şi 032 - se înscriu sumele reprezentând debitele din restanţele existente în sold la data de 31.12 a anului precedent, respectiv accesoriile instituite inclusiv în anul curent, anulate în condiţiile legii;

- liniile 041 şi 042 se modifică lunar - se înscriu sume reprezentând debitele aferente fiecărei luni respectiv accesoriile instituite până la finele lunii, pentru fiecare contribuţie în parte, cumulat de la începutul anului;

- liniile 051 şi 052 se înscriu sumele reprezentând debitele respectiv accesoriile aferente din obligaţii curente anulate în condiţiile legii;

- liniile 061 şi 062 se modifică lunar - se înscriu sume reprezentând, pentru fiecare contribuţie în parte, debitele restante la 31.12 a anului precedent şi debitele din obligaţii curente, respectiv accesoriile aferente inclusiv cele instituite în anul curent, mai puţin obligaţiile anulate în condiţiile legii;

- liniile 071 şi 072 - se înscriu debitele şi respectiv accesoriile din totalul obligaţiilor de plată ce sunt eşalonate sau amânate la plată;

- liniile 081 şi 082 se modifică lunar - se înscriu, pentru fiecare contribuţie în parte, sumele încasate în contul debitelor restante la 31.12 a anului precedent respectiv a accesoriilor aferente inclusiv cele instituite în anul curent, cumulat de la începutul anului;

- liniile 091 şi 092 se modifică lunar - se înscriu, pentru fiecare contribuţie în parte, sumele încasate în contul debitelor din obligaţii curente, respectiv a accesoriilor acestora, cumulat de la începutul anului;

- liniile 101 şi 102 se modifică lunar - se înscriu, pentru fiecare contribuţie în parte, prin însumarea liniilor 081 şi 091 respectiv a liniilor 082 şi 092;

- liniile 111 şi 112 se modifică lunar - se înscriu, pentru fiecare contribuţie în parte, sumele încasate în contul ratelor scadente în luna de raportare, conform eşalonărilor aprobate pentru debite respectiv accesorii;

- linia 113 se modifică lunar - se înscrie, pentru fiecare contribuţie în parte sumele plătite în avans;

- liniile 121 şi 122 se modifică lunar - se înscriu, pentru fiecare contribuţie în parte soldul debitelor respectiv accesoriilor aferente la sfârşitul perioadei de raportare a obligaţiilor de plată restante la 31.12 a anului precedent;

- liniile 131 şi 132 se modifică lunar - se înscriu, pentru fiecare contribuţie în parte soldul debitelor respectiv accesoriilor aferente la sfârşitul perioadei de raportare a obligaţiilor curente cumulat de la începutul anului;

- liniile 141 şi 142 se modifică lunar - se înscriu, pentru fiecare contribuţie în parte soldul debitelor respectiv accesoriilor aferente la sfârşitul perioadei de raportare a obligaţiilor restante la sfârşitul perioadei de raportare;

 

Corelaţii în completarea formularului:

061 = 011 - 031 + 041 - 051                               071 < sau = 061

062 = 012 + 020 - 032 + 042 - 052                     072 < sau = 062

101 = 081 + 091                                                  111 < sau = 101

102 = 082 + 092                                                  112 < sau = 102

121 = 011 - 031 - 081                                         111 < sau = 071

122 = 012 + 020 - 032 - 082                               112 < sau = 072

131 = 041 - 051 - 091

132 = 042 - 052 - 092

141 = 121 + 131

142 = 122 + 132

NOTĂ:

În cazul nerespectării eşalonării, în luna respectivă se operează modificările în conformitate cu prevederile legale în vigoare referitoare la calculul accesoriilor.

Formular 03

-CONTRIBUABILI MIJLOCII -

MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE

AGENŢIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE FI SCALĂ

DIRECŢIA DE MONITORIZARE A REALIZĂRI! CREANŢELOR BUGETARE

COD FISC AL_______________________

DENUMIRE CONTRIBUABIL_____________________________________

SITUAŢIA OBLIGAŢIILOR LA BUGETUL ASIGURĂRILOR SOCIALE DE SĂNĂTATE Şl A PLĂŢILOR EFECTUATE IN CONTUL ACESTOR OBLIGAŢII

LA DATA DE: luna             ..anul

                                                                                                                                                                                          LEI

Denumire venit

Coritribuţia pentru asigurări sociale de sănătate datorată de angajator

Contribuţia pentru asigurari de sănătate reţinută de la asigurati

Alte contribuţii

Total

1

2

3

4

Obligaţii de plata

Restante la data de 31.12 a

anului precedent

Debite

011

Accesorii aferente instituite pana la 31 decembrie a anului precedent

012

Accesorii aferente debitelor la 31.12 a anului precedent instituite in anul curent

020

Obligatii anulate in condiţiile legii din restanţe la 31.12 a anului precedent

Debite

031

Accesorii aferente inclusiv din cele instituite în anul curent

032

Obligaţii curente (cumulat de la început de an)

Debite

041

Accesorii aferente obligaţiilor curente

042

Obligaţii curente anulate în condiţiile legii

Debite

051

Accesorii aferente

052

Total obligaţii

Debite: 011-031+011-051

061

Accesorii; 012+020-032+042-052

062

Din care eşalonate sau amânate la plată

Debite

071

Accesorii

072

Stingere obligatii (Plaţi, modalitatii

Din obligaţii restante la 31.12 a anului precedent

Debite

081

Accesorii aferente inclusiv cele instituite în anul curent

082

Din obligaţii curente (cumulat de la început an)

Debite

091

Accesorii aferente obligaţiilor curente

092

Total stingeri

Debite: 081 +091

101

Accesorii: 082+092

102

Din care din sume eşalonate la plata

Debite

111

Accesorii

112

Plăţi în avans

Debite

113

Sold la finele perioadei de raportare

Obligaţii restante la 31.12 a anului precedent

Debite: 011-031-081

121

Accesorii aferente inclusiv cele instituite în anul curent: 012+020-032-082

122

Obligaţii curente (cumulate de la început de an)

Debita 041-051-091

131

Accesorii aferente: 042-052-092

132

Total obligaţii

Debite: 121+131

141

Accesorii: 122+132

142

Director executiv,

Intocmit,

- verso -

Instrucţiuni pentru completarea formularului:

- liniile 011 şi 012 rămân nemodificate până la finele anului de raportare. Se înscriu, pentru fiecare contribuţie în parte, sumele reprezentând debite restante respectiv accesorii aferente instituite până la 31 decembrie a anului precedent. Datele se preiau din situaţia existentă la finele anului precedent anului de raportare (din Situaţia obligaţiilor de plată şi a încasărilor la data de 31.12 a anului precedent, se calculează valoarea debitelor respectiv accesoriilor restante la 31.12 astfel: - linia 061 - linia 101 respectiv linia 062 - linia 102;

- linia 020 se modifică lunar - se înscriu, pentru fiecare contribuţie în parte, accesoriile instituite în anul curent până la finele lunii pentru obligaţiile restante la 31.12 a anului precedent;

- liniile 031 şi 032 - se înscriu sumele reprezentând debitele din restanţele existente în sold la data de 31.12 a anului precedent, respectiv accesoriile instituite inclusiv în anul curent, anulate în condiţiile legii;

- liniile 041 şi 042 se modifică lunar - se înscriu sume reprezentând debitele aferente fiecărei luni respectiv accesoriile instituite până la finele lunii, pentru fiecare contribuţie în parte, cumulat de la începutul anului;

- liniile 051 şi 052 se înscriu sumele reprezentând debitele respectiv accesoriile aferente din obligaţii curente anulate în condiţiile legii;

- liniile 061 şi 062 se modifică lunar - se înscriu sume reprezentând, pentru fiecare contribuţie în parte, debitele restante la 31.12 a anului precedent şi debitele din obligaţii curente, respectiv accesoriile aferente inclusiv cele instituite în anul curent, mai puţin obligaţiile anulate în condiţiile legii;

- liniile 071 şi 072 - se înscriu debitele şi respectiv accesoriile din totalul obligaţiilor de plată ce sunt eşalonate sau amânate la plată;

- liniile 081 şi 082 se modifică lunar - se înscriu, pentru fiecare contribuţie în parte, sumele încasate în contul debitelor restante la 31.12 a anului precedent respectiv a accesoriilor aferente inclusiv cele instituite în anul curent, cumulat de la începutul anului;

- liniile 091 şi 092 se modifică lunar - se înscriu, pentru fiecare contribuţie în parte, sumele încasate în contul debitelor din obligaţii curente, respectiv a accesoriilor acestora, cumulat de la începutul anului;

- liniile 101 şi 102 se modifică lunar - se înscriu, pentru fiecare contribuţie în parte, prin însumarea liniilor 081 şi 091 respectiv a liniilor 082 şi 092;

- liniile 111 şi 112 se modifică lunar - se înscriu, pentru fiecare contribuţie în parte, sumele încasate în contul ratelor scadente în luna de raportare, conform eşalonărilor aprobate pentru debite respectiv accesorii;

- linia 113 se modifică lunar - se înscrie, pentru fiecare contribuţie în parte sumele plătite în avans;

- liniile 121 şi 122 se modifică lunar - se înscriu, pentru fiecare contribuţie în parte soldul debitelor respectiv accesoriilor aferente la sfârşitul perioadei de raportare a obligaţiilor de plată restante la 31.12 a anului precedent;

- liniile 131 şi 132 se modifică lunar - se înscriu, pentru fiecare contribuţie în parte soldul debitelor respectiv accesoriilor aferente la sfârşitul perioadei de raportare a obligaţiilor curente cumulat de la începutul anului;

- liniile 141 şi 142 se modifică lunar - se înscriu, pentru fiecare contribuţie în parte soldul debitelor respectiv accesoriilor aferente la sfârşitul perioadei de raportare a obligaţiilor restante la sfârşitul perioadei de raportare;

Corelaţii în completarea formularului:

061 = 011 - 031 + 041 - 051                               071 < sau = 061

062 = 012 + 020 - 032 + 042 - 052                     072 < sau = 062

101 = 081 + 091                                                  111 < sau = 101

102 = 082 + 092                                                  112 < sau = 102

121 = 011 - 031 - 081                                         111 < sau = 071

122 = 012 + 020 - 032 - 082                               112 < sau = 072

131 = 041 - 051 - 091

132 = 042 - 052 - 092

141 = 121 + 131

142 = 122 + 132

NOTĂ:

În cazul nerespectării eşalonării, în luna respectivă se operează modificările în conformitate cu prevederile legale în vigoare referitoare la calculul accesoriilor.

Formular 04

- CONTRIBUABILI MIJLOCII -

- faţă -

MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE

AGENŢIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂ

COD FISCAL ___________________________

DENUMIRE CONTRIBUABIL ________________

SITUAŢIA OBLIGAŢIILOR LA BUGETUL ASIGURĂRILOR PENTRU ŞOMAJ ŞI A PLĂŢILOR EFECTUATE ÎN CONTUL ACESTOR OBLIGAŢII

LA DATA DE: luna .......... anul .......

                                                                                                                                                                                     LEI

Denurnire venit

Contributia individuală de asigurari pentru şomaj retinuta de la asigurati

Contribuţia de asigurări pentru şomaj datorată de angajaor

Total

1

2

3

Obligaţii de plata

Restante la data de 31.12 a anului precedent

Debite

011

Accesorii aferente instituite pana la 31 decembrie a anului precedent

012

Accesorii aferente debitelor la 31.12 a anului precedent instituite in anul curent

020

Obligaţii anulate in condiţiile legii din restanţe la 31,12 a anului precedent

Debite

031

Accesorii aferente inclusiv din cele instituite în anul curent

032

Obligaţii curente (cumulat de la început de an)

Debite

041

Accesorii aferente obligaţiilor curente

042

Obligaţii curente anulate în condiţiile legii

Debite

051

Accesorii aferente

052

Total obligaţii

Debite: 011-031+041-051

061

Accesorii: 013+020-032+042-052

062

Din care eşalonate sau amânate la plata

Debite

071

Accesorii

072

Stingerea obligatii (Plăţi, compensari, alte modalitaţi)

Din obligaţii restante la 31.12 a anului precedent

Debile

0S1

Accesorii aferente inclusiv cele instituite în anul curent

032

Din obligaţii curente (cumulat de la început an)

Debite

091

Accesorii aferente obligaţiilor curente

092

Total stingeri

Debite: 081+091

101

Accesorii: 082+092

102

Din care din sume esalonatela plata

Debite

111

Accesorii

112

Plăţi în avans

Debite

113

Sold la finele

perioadei de

raportare

Obligaţii restante la 31,12 a anului precedent

Debite: 011-131-081

121

Accesorii aferente inclusiv cele instituite în anul curent: 012+020-032-082

122

Obligaţii curente (cumulat de ia început de an)

Debite: 041 051-091

131

Accesorii aferente: 042-052-092

132

Total obligaţii

Debite: 121+131

141

Accesorii: 122+132

142

Director executiv,

Intocmit,

- verso -

Instrucţiuni pentru completarea formularului:

- liniile 011 şi 012 rămân nemodificate până la finele anului de raportare. Se înscriu, pentru fiecare contribuţie în parte, sumele reprezentând debite restante respectiv accesorii aferente instituite până la 31 decembrie a anului precedent. Datele se preiau din situaţia existentă la finele anului precedent anului de raportare (din Situaţia obligaţiilor de plată şi a încasărilor la data de 31.12 a anului precedent, se calculează valoarea debitelor respectiv accesoriilor restante la 31.12 astfel: - linia 061 - linia 101 respectiv linia 062 - linia 102;

- linia 020 se modifică lunar - se înscriu, pentru fiecare contribuţie în parte, accesoriile instituite în anul curent până la finele lunii pentru obligaţiile restante la 31.12 a anului precedent;

- liniile 031 şi 032 - se înscriu sumele reprezentând debitele din restanţele existente în sold la data de 31.12 a anului precedent, respectiv accesoriile instituite inclusiv în anul curent, anulate în condiţiile legii;

- liniile 041 şi 042 se modifică lunar - se înscriu sume reprezentând debitele aferente fiecărei luni respectiv accesoriile instituite până la finele lunii, pentru fiecare contribuţie în parte, cumulat de la începutul anului;

- liniile 051 şi 052 se înscriu sumele reprezentând debitele respectiv accesoriile aferente din obligaţii curente anulate în condiţiile legii;

- liniile 061 şi 062 se modifică lunar - se înscriu sume reprezentând, pentru fiecare contribuţie în parte, debitele restante la 31.12 a anului precedent şi debitele din obligaţii curente, respectiv accesoriile aferente inclusiv cele instituite în anul curent, mai puţin obligaţiile anulate în condiţiile legii;

- liniile 071 şi 072 - se înscriu debitele şi respectiv accesoriile din totalul obligaţiilor de plată ce sunt eşalonate sau amânate la plată;

- liniile 081 şi 082 se modifică lunar - se înscriu, pentru fiecare contribuţie în parte, sumele încasate în contul debitelor restante la 31.12 a anului precedent respectiv a accesoriilor aferente inclusiv cele instituite în anul curent, cumulat de la începutul anului;

- liniile 091 şi 092 se modifică lunar - se înscriu, pentru fiecare contribuţie în parte, sumele încasate în contul debitelor din obligaţii curente, respectiv a accesoriilor acestora, cumulat de la începutul anului;

- liniile 101 şi 102 se modifică lunar - se înscriu, pentru fiecare contribuţie în parte, prin însumarea liniilor 081 şi 091 respectiv a liniilor 082 şi 092;

- liniile 111 şi 112 se modifică lunar - se înscriu, pentru fiecare contribuţie în parte, sumele încasate în contul ratelor scadente în luna de raportare, conform eşalonărilor aprobate pentru debite respectiv accesorii;

- linia 113 se modifică lunar - se înscrie, pentru fiecare contribuţie în parte sumele plătite în avans;

- liniile 121 şi 122 se modifică lunar - se înscriu, pentru fiecare contribuţie în parte soldul debitelor respectiv accesoriilor aferente la sfârşitul perioadei de raportare a obligaţiilor de plată restante la 31.12 a anului precedent;

- liniile 131 şi 132 se modifică lunar - se înscriu, pentru fiecare contribuţie în parte soldul debitelor respectiv accesoriilor aferente la sfârşitul perioadei de raportare a obligaţiilor curente cumulat de la începutul anului;

- liniile 141 şi 142 se modifică lunar - se înscriu, pentru fiecare contribuţie în parte soldul debitelor respectiv accesoriilor aferente la sfârşitul perioadei de raportare a obligaţiilor restante la sfârşitul perioadei de raportare;

Corelaţii în completarea formularului:

061 = 011 - 031 + 041 - 051                               071 < sau = 061

062 = 012 + 020 - 032 + 042 - 052                     072 < sau = 062

101 = 081 + 091                                                  111 < sau = 101

102 = 082 + 092                                                  112 < sau = 102

121 = 011 - 031 - 081                                         111 < sau = 071

122 = 012 + 020 - 032 - 082                               112 < sau = 072

131 = 041 - 051 - 091

132 = 042 - 052 - 092

141 = 121 + 131

142 = 122 + 132

NOTĂ:

În cazul nerespectării eşalonării, în luna respectivă se operează modificările în conformitate cu prevederile legale în vigoare referitoare la calculul accesoriilor.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 1340/2006

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 1340 din 2006
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 1340/2006
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu