Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.1279 din 29.10.2014

pentru aprobarea Metodologiei privind verificarea şi certificarea datelor înscrise în Situaţia obligaţiilor de plată peste termenul de scadenţă, mai vechi de 90 de zile, pe categorii de furnizori, rămase neachitate de Spitalul Clinic de Urgenţă Bucureşti la data publicării Hotărârii Guvernului nr. 914/2014 privind suplimentarea bugetului Ministerului Sănătăţii din Fondul de rezervă bugetară la dispoziţia Guvernului, prevăzut în bugetul de stat pe anul 2014
ACT EMIS DE: Ministerul Finantelor Publice
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 802 din 04 noiembrie 2014



SmartCity1

Văzând Referatul de aprobare nr. N.B. 9260/14 al Direcţiei generale buget şi contabilitate,în temeiul prevederilor art. X alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 65/2014 pentru modificarea şi completarea unor acte normative, ale art. 7 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 144/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare, ale art. 281 alin. (2) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul sănătăţii emite următorul ordin: Articolul 1(1) Se aprobă Metodologia privind verificarea şi certificarea datelor înscrise în Situaţia obligaţiilor de plată peste termenul de scadenţă, mai vechi de 90 de zile, pe categorii de furnizori, rămase neachitate de Spitalul Clinic de Urgenţă Bucureşti la data publicării Hotărârii Guvernului nr. 914/2014 privind suplimentarea bugetului Ministerului Sănătăţii din Fondul de rezervă bugetară la dispoziţia Guvernului, prevăzut în bugetul de stat pe anul 2014, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
(2) Obligaţiile de plată peste termenul de scadenţă, prevăzute la alin. (1), reprezintă contravaloarea produselor, bunurilor, serviciilor, investiţiilor şi reparaţiilor capitale care au fost procurate prin aplicarea procedurilor legale privind achiziţiile publice şi sunt evidenţiate în contabilitatea Spitalului Clinic de Urgenţă Bucureşti, pe baza documentelor justificative, avizate şi aprobate de persoanele în drept. Articolul 2Verificarea şi certificarea datelor se fac de către o comisie constituită la nivelul Ministerului Sănătăţii, din reprezentanţi ai Ministerului Sănătăţii şi ai Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate, iar rezultatele analizei efectuate vor fi consemnate într-un proces-verbal de constatare. Articolul 3 Direcţiile de specialitate din Ministerul Sănătăţii, Casa Naţională de Asigurări de Sănătate, precum şi Spitalul Clinic de Urgenţă Bucureşti vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin. Articolul 4 Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. p. Ministrul sănătăţii,Dorel Săndesc,secretar de stat
ANEXĂMETODOLOGIE privind verificarea şi certificarea datelor înscrise în Situaţia obligaţiilor de plată peste termenul de scadenţă, mai vechi de 90 de zile, pe categorii de furnizori, rămase neachitate de Spitalul Clinic de Urgenţă Bucureşti la data publicării
Hotărârii Guvernului nr. 914/2014 privind suplimentarea bugetului Ministerului Sănătăţii din Fondul de rezervă bugetară la dispoziţia Guvernului, prevăzut în bugetul de stat pe anul 2014 1. În sensul prezentei metodologii, obligaţiile de plată reprezintă contravaloarea produselor, bunurilor, serviciilor, investiţiilor şi reparaţiilor capitale care au fost procurate prin aplicarea procedurilor legale privind achiziţiile publice şi sunt evidenţiate în contabilitatea Spitalului Clinic de Urgenţă Bucureşti, pe baza documentelor justificative, avizate şi aprobate de persoanele în drept. 2. Spitalul Clinic de Urgenţă Bucureşti întocmeşte situaţia obligaţiilor de plată, potrivit modelului din anexa la Hotărârea Guvernului nr. 914/2014 privind suplimentarea bugetului Ministerului Sănătăţii din Fondul de rezervă bugetară la dispoziţia Guvernului, prevăzut în bugetul de stat pe anul 2014, completată cu o coloană în care sunt înscrise numerele ordinelor de plată, pe răspunderea managerului şi a conducătorului compartimentului financiar-contabil, care semnează pentru exactitatea şi realitatea datelor transmise, certificând prin semnătură că produsele, bunurile şi serviciile, investiţiile şi reparaţiile capitale au fost procurate prin aplicarea procedurilor legale privind achiziţiile publice, în cadrul prevederilor bugetare aprobate, şi sunt evidenţiate în contabilitatea proprie pe baza documentelor justificative. 3. Situaţiile prevăzute la pct. 2 sunt prezentate, în termen de două zile lucrătoare de la efectuarea plăţilor, Ministerului Sănătăţii, însoţite de copii ale facturilor care au stat la baza stabilirii cuantumului obligaţiilor, precum şi de copii ale ordinelor de plată şi ale extraselor de cont. 4. La nivelul Ministerului Sănătăţii se constituie o comisie formată din 5 membri, din care 3 reprezentanţi ai direcţiilor de specialitate din cadrul Ministerului Sănătăţii, respectiv Direcţia generală buget şi contabilitate, Direcţia generală de asistenţă medicală şi sănătate publică, Corpul de Control şi 2 reprezentanţi ai Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate. 5. Comisia va analiza următoarele aspecte: a)corespondenţa datelor din situaţia menţionată la pct. 2 cu cele înscrise în facturile anexate la acestea, atât din punctul de vedere al naturii cheltuielilor, respectiv produse, bunuri şi servicii, investiţii şi reparaţii capitale, cât şi al concordanţei sumelor; b)încadrarea facturilor în termenele de plată stabilite de lege, respectiv mai vechi de 90 de zile; c)existenţa avizării şi certificării prin semnătură de către persoanele în drept; d)transmiterea de către Spitalul Clinic de Urgenţă Bucureşti a situaţiei obligaţiilor stinse, pe furnizori, a copiilor ordinelor de plată şi ale extraselor de cont, în termen de 48 de ore de la data efectuării plăţilor, potrivit legii; e)în cazul unor sume rămase neutilizate, existenţa documentelor de virare a acestora către Ministerul Sănătăţii în termen de 5 zile de la încheierea operaţiunilor de plată.6. Constatările comisiei, ca urmare a analizei efectuate, vor fi consemnate într-un proces-verbal de constatare pentru sumele de plată, conform modelului din anexa care face parte integrantă din prezenta metodologie, denumit în continuare proces-verbal. 7. Procesul-verbal, întocmit conform modelului prezentat în anexă, va fi semnat de preşedintele şi membrii comisiei. 8. În cazul în care comisia constată că nu au fost îndeplinite toate condiţiile legale privind plata arieratelor, Spitalul Clinic de Urgenţă Bucureşti are obligaţia restituirii sumelor către Ministerul Sănătăţii, în termen de 5 zile lucrătoare de la primirea procesului-verbal. 9. Procesul-verbal se emite în 4 exemplare originale şi se transmite, însoţit de situaţia menţionată la pct. 3, după cum urmează:

un exemplar Spitalului Clinic de Urgenţă Bucureşti;

un exemplar Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate;

un exemplar Ministerului Sănătăţii - Direcţia generală buget şi contabilitate;

un exemplar rămâne la nivelul comisiei. ANEXĂla metodologie Proces-verbal de constatare pentru sumele de plată Încheiat astăzi ........ ......... Comisia, formată din doamna/domnul ........ ........ ............. preşedinte şi domnul/doamna ........ ........., în calitate de membrii ai comisiei, în urma analizei situaţiei obligaţiilor de plată înregistrate peste termenul de scadenţă, mai vechi de 90 de zile şi neachitate, a constatat următoarele:

Spitalul Clinic de Urgenţă Bucureşti a întocmit la termenul stabilit situaţia obligaţiilor de plată peste termenul de scadenţă mai vechi de 90 de zile şi neachitate, pe categorii de furnizori, în conformitate cu modelul prezentat în anexa la Hotărârea Guvernului nr. 914/2014 privind suplimentarea bugetului Ministerului Sănătăţii din Fondul de rezervă bugetară la dispoziţia Guvernului, prevăzut în bugetul de stat pe anul 2014;

managerul şi conducătorul compartimentului financiar-contabil ai Spitalului Clinic de Urgenţă Bucureşti au semnat situaţia mai sus menţionată, certificând realitatea şi exactitatea datelor;

managerul şi conducătorul compartimentului financiar-contabil au certificat pe propria răspundere că produsele, bunurile şi serviciile, investiţiile şi reparaţiile capitale din situaţia prezentată au fost procurate prin aplicarea procedurilor legale privind achiziţiile publice şi în limita prevederilor bugetare aprobate;

managerul şi conducătorul compartimentului financiar-contabil au transmis Ministerului Sănătăţii situaţia obligaţiilor stinse, pe furnizori, copiile ordinelor de plată şi ale extraselor de cont, în termen de 48 de ore de la data efectuării plăţilor, potrivit legii;

managerul şi conducătorul compartimentului financiar-contabil au virat Ministerului Sănătăţii, în termen de 5 zile de la încheierea operaţiunilor de plată, suma de ........... mii lei, rămasă neutilizată, conform Documentului nr. .......... .Faţă de cele de mai sus, comisia stabileşte că au fost îndeplinite condiţiile legale pentru plata obligaţiilor peste termenul de scadenţă, mai vechi de 90 de zile şi neachitate de către Spitalul Clinic de Urgenţă Bucureşti, astfel: Total obligaţii de plată ........ ................ ........... lei, din care:

medicamente ........ ................ ......... lei;

materiale sanitare ........ ........ .......... lei;

alţi furnizori de bunuri şi servicii ....... lei;

investiţii ........ ................ ........ ......... lei;

reparaţii capitale ........ ........ ............ lei.Alte menţiuni*): ........ ................ ................ ................ ................ ................ ................ ........ ......... .*) Se vor enumera cazurile sau situaţiile în care comisia constată că nu sunt îndeplinite condiţiile legale. Faţă de cele de mai sus, comisia stabileşte că nu au fost îndeplinite condiţiile legale pentru plata obligaţiilor peste termenul de scadenţă, mai vechi de 90 de zile şi neachitate de către Spitalul Clinic de Urgenţă Bucureşti, drept care suma de .......... lei va fi restituită Ministerului Sănătăţii în termen de 5 zile lucrătoare de la primirea prezentului proces-verbal. COMISIA SEMNĂTURA: DOAMNA/DOMNUL ........ ................ ........ ..........., PREŞEDINTE -........ ................ ................ ............. DOAMNA/DOMNUL ........ ................ ........ ..........., MEMBRU ........ ................ ................ ........ ........... DOAMNA/DOMNUL ........ ................ ........ ..........., MEMBRU ........ ................ ................ ........ ........... DOAMNA/DOMNUL ........ ................ ........ ..........., MEMBRU ........ ................ ................ ........ ........... DOAMNA/DOMNUL ........ ................ ........ ..........., MEMBRU ........ ................ ................ ........ ........... DATA ........ ................ ........ ..........


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 1279/2014

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 1279 din 2014
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 1279/2014
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu