Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.1263 din 17.05.2018

pentru modificarea Instrucţiunilor de completare a documentului administrativ în format electronic (e-DA) utilizând aplicaţia EMCS-RO-Mişcări de control al mişcărilor cu produse accizabile în regim suspensiv/de scutire/exceptare de accize, aprobate prin Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 2.901/2016
ACT EMIS DE: Agentia Nationala de Administrare Fiscala
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 515 din 22 iunie 2018



SmartCity1

Având în vedere dispoziţiile art. 11 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 520/2013 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările şi completările ulterioare,în baza prevederilor Regulamentului de punere în aplicare (UE) 2018/503 al Comisiei de modificare a Regulamentului (CE) nr. 684/2009 de implementare a Directivei 2008/118/CE a Consiliului în ceea ce priveşte procedurile informatizate pentru deplasarea produselor accizabile în regim suspensiv de accize, luând în considerare calendarul de implementare al EMCS şi specificaţiile funcţionale ale sistemului destinat urmăririi deplasărilor de produse accizabile în regim suspensiv de accize prin implementarea sistemului informatizat,ţinând cont de Avizul conform al Ministerului Finanţelor Publice comunicat prin Adresa nr. 748.879 din 27.04.2018,preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală emite următorul ordin: Articolul IInstrucţiunile de completare a documentului administrativ în format electronic (e-DA) utilizând aplicaţia EMCS-RO-Mişcări de control al mişcărilor cu produse accizabile în regim suspensiv/de scutire/exceptare de accize, aprobate prin Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 2.901/2016, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 861 din 28 octombrie 2016, se modifică, după cum urmează: 1 . Punctul 1 se modifică şi va avea următorul cuprins: 1. În înţelesul prezentelor instrucţiuni se folosesc următoarele abrevieri:

Abreviere Semnificaţie
ANAF Agenţia Naţională de Administrare Fiscală
DGV Direcţia Generală a Vămilor
ARC cod de referinţă administrativ unic al e-DA, identificator unic al unui e-DA alocat de aplicaţia EMCS-RO-Mişcări pentru identificarea operaţiunii
e-DA document administrativ electronic
DA document administrativ
DAU document administrativ unic
DRV Direcţia regională vamală
BV birou vamal
Cod fiscal Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare
Cod vamal al Uniunii Regulamentul (UE) nr. 952/2013 al Parlamentului European şi al Consiliului din 9 octombrie 2013 de stabilire a Codului Vamal al Uniunii
Directiva 2008/118/CE Directiva 2008/118/CE a Consiliului din 16 decembrie 2008 privind regimul general al accizelor şi de abrogare a Directivei 92/12/CEE
Directiva 92/83/CEE Directiva 92/83/CEE a Consiliului din 19 octombrie 1992 privind armonizarea structurilor accizelor la alcool şi băuturi alcoolice
Abreviere Semnificaţie
ECS-RO aplicaţia naţională de control al exportului
EMCS sistem de control al mişcării produselor accizabile în regim suspensiv de accize
EMCS-RO-Mişcări aplicaţie naţională de control al mişcării produselor accizabile în regim suspensiv de accize
Expeditor persoana autorizată care expediază produse accizabile. Autoritatea vamală teritorială corespondentă este denumită Autoritate vamală de expediere.
DOP denumire de origine protejată potrivit Regulamentului (CE) nr. 479/2008 al Consiliului din 29 aprilie 2008 privind organizarea comună a pieţei vitivinicole, de modificare a Regulamentului (CE) nr. 1.493/1999, a Regulamentului (CE) nr. 1.782/2003, a Regulamentului (CE) nr. 1.290/2005 şi a Regulamentului (CE) nr. 3/2003 şi de abrogare a Regulamentului (CEE) nr. 2.392/86 şi a Regulamentului nr. 1.493/1999.
IGP indicaţie geografică protejată potrivit Regulamentului (CE) nr. 479/2008 al Consiliului din 29 aprilie 2008
MFP Ministerul Finanţelor Publice
Norme Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 1/2016, cu modificările şi completările ulterioare
Număr EORI număr unic pe care autorităţile vamale sau alte autorităţi desemnate de către statele membre îl atribuie operatorilor economici şi altor persoane interesate, în vederea utilizării acestuia începând cu 1 iulie 2009 la toate operaţiunile vamale derulate pe teritoriul Uniunii Europene
OMFP nr. 221/2016 Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 221/2016 pentru aprobarea configuraţiei codului de accize şi a Nomenclatorului codurilor de produse accizabile armonizate, cu modificările şi completările ulterioare
Abreviere Semnificaţie
Primitor Persoana autorizată care primeşte un produs accizabil în regim suspensiv de accize. Autoritatea competentă teritorială corespondentă este denumită Autoritate competentă de destinaţie.
Regulamentul EMCS Regulamentul CE nr. 684/2009 al Comisiei din 24 iulie 2009 de implementare a Directivei 2008/118/CE a Consiliului în ceea ce priveşte procedurile informatizate pentru deplasarea produselor accizabile în regim suspensiv de accize, cu modificările şi completările ulterioare
Regulamentul delegat (UE) 2015/ 2.446 Regulamentul delegat al Comisiei (UE) 2015/2.446 din 28 iulie 2015 de completare a Regulamentului (UE) nr. 952/2013 al Parlamentului European şi al Consiliului în ceea ce priveşte normele detaliate ale anumitor dispoziţii ale Codului Vamal al Uniunii
Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2015/ 2.447 Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2015/2.447 al Comisiei din 24 noiembrie 2015 de stabilire a unor norme pentru punerea în aplicare a anumitor dispoziţii din Regulamentul (UE) nr. 952/2013 al Parlamentului European şi al Consiliului de stabilire a Codului Vamal al Uniunii
Regulamentul (CE) 31/96 Regulamentul (CE) nr. 31/96 al Comisiei din 10 ianuarie 1996 privind certificatul de scutire de accize
Regulamentul (CE) nr. 1.308/ 2013 Regulamentul (UE) nr. 1.308/2013 al Parlamentului European şi al Consiliului din 17 decembrie 2013 de instituire a unei organizări comune a pieţelor produselor agricole şi de abrogare a Regulamentelor (CEE) nr. 922/72, (CEE) nr. 234/79, (CE) nr. 1.037/2001 şi (CE) nr. 1.234/2007 ale Consiliului, cu modificările şi completările ulterioare
Regulamentul (CE) nr. 607/ 2009 Regulamentul (CE) nr. 607/2009 al Comisiei din 14 iulie 2009 de stabilire a unor norme de punere în aplicare a Regulamentului (CE) nr. 479/2008 al Consiliului în ceea ce priveşte denumirile de origine protejate şi indicaţiile geografice protejate, menţiunile tradiţionale, etichetarea şi prezentarea anumitor produse vitivinicole, cu modificările şi completările ulterioare
Regulamentul (CE) nr. 110/ 2008 Regulamentul (CE) nr. 110/2008 al Parlamentului European şi al Consiliului din 15 ianuarie 2008 privind definirea, desemnarea, prezentarea, etichetarea şi protecţia indicaţiilor geografice ale băuturilor spirtoase, cu modificările şi completările ulterioare
Regulamentul (CE) nr. 436/ 2009 Regulamentul (CE) nr. 436/2009 al Comisiei din 26 mai 2009 de stabilire a normelor de aplicare a Regulamentului (CE) nr. 479/2008 al Consiliului în ceea ce priveşte registrul viticol, declaraţiile obligatorii şi colectarea de informaţii pentru monitorizarea pieţei, documentele de însoţire a transporturilor de produse şi registrele care trebuie păstrate în sectorul vitivinicol, cu modificările şi completările ulterioare
SM stat membru
Abreviere Semnificaţie
SEED Registru central gestionat de Comisia Europeană, menţionat la art. 19 alin. (4) din Regulamentul (UE) nr. 389/2012 al Consiliului din 2 mai 2012 privind cooperarea administrativă în domeniul accizelor şi de abrogare a Regulamentului (CE) nr. 2.073/2004, parte a sistemului informatizat, care asigură în orice moment vizualizarea datelor furnizate de statele membre din registrele naţionale
UF utilizator final
XML limbaj care permite definirea documentelor ce conţin informaţii într-un mod structurat

2. La punctul 9, alineatul (3) se modifică şi va avea următorul cuprins:
(3) Mişcările cu produse accizabile în regim de scutire de la plata accizelor, destinate alimentării navelor/aeronavelor ori livrării către instituţiile de stat care implică apărarea, ordinea publică, sănătatea publică, siguranţa şi securitatea naţională, sunt iniţiate cu utilizarea opţiunii de livrare directă, care face posibilă înscrierea la rubrica 7 «Locul livrării» a adresei portului/aeroportului, a navei în care se încarcă produsele accizabile, respectiv a instituţiei de stat care implică apărarea, ordinea publică, sănătatea publică, siguranţa şi securitatea naţională unde sunt livrate produsele, după caz. 3. Punctul 12 se modifică şi va avea următorul cuprins: 12. E-DA este completat de către operatorul economic expeditor conectat la aplicaţia EMCS-RO-Mişcări, utilizând numele de utilizator şi parola comunicate de BV în a cărui arie de competenţă îşi desfăşoară activitatea, în baza autorizaţiei pentru accesul la aplicaţia EMCS-RO-Mişcări. 4. La punctul 14, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins: 14. (1) Codurile utilizate în aplicaţia EMCS-RO-Mişcări sunt prevăzute în anexa II la Regulamentul EMCS, şi anume: coduri lingvistice, codul de referinţă administrativ unic, codurile standard ale SM, codurile de ţară, codurile autorităţii fiscale/vamale din SM, codul tipului garantului, codul modului de transport, codul unităţii de transport, codurile ambalajelor, codul motivului anulării, codurile produselor accizabile, codurile unităţilor de măsură, durata maximă a călătoriei pentru fiecare cod al modului de transport. 5. La punctul 28, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins: 28. (1) La expedierea produselor accizabile în regim suspensiv/de scutire/exceptare de accize, precum şi în cazul schimbării destinaţiei sau divizării transportului, termenul-limită în care produsele trebuie prezentate la destinaţie, luând în considerare mijlocul de transport utilizat, va fi exprimat conform tabelului:

Codul modului de transport Durata maximă a călătoriei (exprimată în zile)
0 - altul 45
1 - transport maritim 45
2 - transport feroviar 35
3 - transport rutier 35
4 - transport aerian 20
5 - trimitere poştală 30
7 - instalaţie de transport fixă 15
8 - transport pe căile navale interioare 35

6. Punctul 92 se modifică şi va avea următorul cuprins: 92. Dacă aplicaţia EMCS-RO-Mişcări este indisponibilă din cauze imputabile autorităţii competente, expeditorul din România poate iniţia o mişcare cu produse accizabile în regim suspensiv de accize, în următoarele condiţii: a)documentul administrativ va fi întocmit utilizând un formular offline în format pdf care poate fi descărcat de pe pagina web a autorităţii vamale; b)formularul va avea înscris ARC-ul atribuit în procedura alternativă; c)în vederea atribuirii ARC-ului, expeditorul va contacta structura Helpdesk EMCS din cadrul DGV în timpul programului de lucru sau dispeceratul din cadrul DGV, în afara orelor de program, care va verifica disponibilitatea aplicaţiei EMCS-RO-Mişcări. Dacă se confirmă indisponibilitatea aplicaţiei, operatorul economic expeditor va transmite un mesaj la adresa emcshelpdesk@customs.ro sau dispecer@customs.ro, după caz, în care va preciza numele şi codul numeric personal ale persoanei autorizate a accesa aplicaţia EMCS-RO-Mişcări şi numărul de referinţă local atribuit mişcării. Lucrătorul vamal va transmite pe adresa de e-mail de la care expeditorul a solicitat atribuirea ARC-ului codul unic alocat în procedură alternativă; d)după completarea formatului pdf al documentului administrativ în procedura alternativă la momentul expedierii produselor, expeditorul are obligaţia transmiterii formei electronice a acestui document la structura Helpdesk EMCS sau la dispecerat, după caz, şi prin orice mijloc de comunicare la BV în a cărui rază teritorială îşi desfăşoară activitatea, cu menţiunea că mişcarea a fost iniţiată în procedură alternativă; e)de îndată ce aplicaţia EMCS-RO-Mişcări devine operaţională, autoritatea vamală centrală înştiinţează operatorii economici, care au obligaţia de a încărca în sistem formatul pdf al documentului administrativ emis în procedura alternativă, în termen de 24 de ore de la repunerea aplicaţiei în funcţiune; f)în cazul în care sistemul nu validează formatul pdf al documentului completat în procedură alternativă, expeditorul are obligaţia de a înştiinţa de îndată autoritatea vamală de expediere şi structura Helpdesk EMCS şi de a solicita aprobarea modificării formatului pdf. Autoritatea vamală centrală poate aproba această cerere dacă erorile constatate nu au implicaţii fiscale; g)structura Helpdesk EMCS sau dispeceratul gestionează documentele primite în procedură alternativă care sunt arhivate zilnic de către structura Helpdesk EMCS, iar situaţia ARC-urilor atribuite în procedură alternativă este păstrată în format electronic. 7. Punctul 1. b) „Durata călătoriei" din anexa la instrucţiuni se modifică şi va avea următorul cuprins: b)Ţinând cont de mijlocul de transport şi de distanţă, se înscrie perioada de timp normală necesară călătoriei, exprimată în ore sau zile. Indicaţia pentru ore trebuie să fie un număr mai mic sau egal cu 24. Indicaţia pentru zile trebuie să fie un număr mai mic sau egal cu valorile posibile ale Duratei maxime a călătoriei pentru fiecare cod al modului de transport, stipulate la punctul 28 alin. (1) din instrucţiuni. 8. Punctul 2 Expeditor " din anexa la instrucţiuni se modifică şi va avea următorul cuprins: 2. Expeditor a)Codul de acciză al expeditorului - se înscrie codul de acciză din SEED valabil al antrepozitarului autorizat sau al expeditorului înregistrat, după caz; b)Numele operatorului; c)Strada; d)Numărul; e)Codul poştal; f)Oraşul; g)Limbă - se specifică limba utilizată în acest set de date.Rubrica «Expeditor» va fi completată automat cu datele aferente antrepozitarului autorizat, respectiv expeditorului înregistrat de care aparţine utilizatorul care a accesat aplicaţia. 9. Punctul 5 Destinatar " din anexa la instrucţiuni se modifică şi va avea următorul cuprins: 5. Destinatar - rubrică obligatorie, cu excepţia cazurilor în care: la rubrica «Tipul mesajului» a fost selectat «Prezentare pentru export cu vămuire la domiciliu»; sau la rubrica «Cod tip destinaţie» a fost selectat «Destinaţie necunoscută». a)Identificarea operatorului - subrubrică obligatorie, când la rubrica «Cod tip destinaţie» a fost selectat «Antrepozit fiscal», «Destinatar înregistrat», «Destinatar înregistrat temporar», «Livrare directă» sau «Utilizator final», după caz. În cazul «Export», completarea subrubricii este opţională. În cazul destinatarului scutit în sensul art. 395 din Codul fiscal, setul de date nu se aplică. Când subrubrica este obligatorie, se completează prin înscrierea codului de acciză valabil, transmis în SEED, al operatorului economic autorizat să primească produse accizabile în regim suspensiv de accize. Când subrubrica este opţională, se înscrie numărul de identificare TVA al persoanei care reprezintă expeditorul la BV de export; b)Numele operatorului; c)Strada; d)Numărul; e)Codul poştal; f)Oraşul; g)Limbă - se specifică limba utilizată în acest set de date; h)Număr EORI.Subrubricile b)-f) din rubrica «Destinatar» se vor completa automat cu datele aferente primitorului, după validarea codului de acciză introdus la subrubrica a). Subrubrica h) din rubrica «Destinatar» este opţională când la rubrica «Cod tip destinaţie» a fost selectat «Export» şi nu se aplică când la rubrica «Cod tip destinaţie» a fost selectat «Antrepozit fiscal», «Destinatar înregistrat», «Destinatar înregistrat temporar», «Livrare directă», «Destinatar scutit», «Destinaţie necunoscută» sau «Utilizator final 10. Punctul 8 „Birou vamal de export" din anexa la instrucţiuni se modifică şi va avea următorul cuprins: 8. Birou vamal de export - rubrică obligatorie când la rubrica «Cod tip destinaţie» a fost selectat «Export». Codul biroului vamal - se completează codul BV de export la care va fi depusă declaraţia vamală de export. 11. Punctul 12 Operator garant " din anexa la instrucţiuni se modifică şi va avea următorul cuprins: 12. Operator garant - rubrică obligatorie dacă garantul este altul decât expeditorul şi/sau primitorul ori nu este furnizată nicio garanţie. Se înscriu datele de identificare ale transportatorului şi/sau proprietarului produselor dacă acesta/aceştia furnizează garanţia. a)Codul de acciză al operatorului; b)Numărul de TVA; c)Numele operatorului; d)Strada; e)Numărul; f)Codul poştal; g)Oraşul; h)Limba - se specifică limba utilizată în acest set de date.Subrubricile a) şi b) se completează cu codul de acciză valabil înscris în SEED sau un număr de identificare TVA al transportatorului sau al proprietarului produselor accizabile, după caz. Subrubricile c), d), f) şi g) sunt opţionale dacă este completată subrubrica a); în caz contrar devin obligatorii. 12. Punctul 13 Transport " din anexa la instrucţiuni se modifică şi va avea următorul cuprins: 13. Transport - rubrică obligatorie a)Codul modului de transport - subrubrică obligatorie; se înscrie modul de transport la momentul începerii deplasării, selectând, după caz, din lista:0 - altul;

1 - transport maritim;

2 - transport feroviar;

3 - transport rutier;

4 - transport aerian;

5 - trimitere poştală;

7 - instalaţie de transport fixă;

8 - transport pe căi navigabile interioare.Atunci când codul tipului de garant este «5 - Nu se furnizează garanţii în conformitate cu articolul 18 alineatul (4) litera (b) din 2008/118/CE», codul modului de transport trebuie să fie «Transport pe mare» sau «Instalaţii de transport fixe». b)Informaţii complementare - subrubrică obligatorie dacă codul modului de transport este 0. Se va înscrie o descriere textuală a modului de transport. c)Limba - se specifică limba utilizată în acest set de date. 13. Punctul 15 Primul transportator " din anexa la instrucţiuni se modifică şi va avea următorul cuprins : 15. Primul transportator - rubrică obligatorie, pentru identificarea persoanei responsabile cu primul transport a)Numărul de TVA; b)Numele operatorului; c)Strada; d)Numărul; e)Codul poştal; f)Oraşul; g)Limba - se specifică limba utilizată în acest set de date. 14. Punctul 17 Corpul e- DA " din anexa la instrucţiuni se modifică şi va avea următorul cuprins : 17. Corpul e-DA - rubrică obligatorie. Se completează câte un set de date separat pentru fiecare articol care face parte din lot. a)Număr unic de referinţă al articolului - subrubrică obligatorie. Se înscrie un număr secvenţial unic care începe cu 1; b)Cod produs accizabil - subrubrică obligatorie. Se înscrie codul produsului accizabil, potrivit OMFP nr. 221/2016. Atunci când codul tipului de garant este «5 - Nu se furnizează garanţii în conformitate cu articolul 18 alineatul (4) litera (b) din 2008/118/CE», codul produsului accizabil trebuie să fie cel al unui produs energetic. c)Codul NC - subrubrică obligatorie. Se selectează din lista aferentă codul NC aplicabil la data expedierii. Valoarea acestui element de date trebuie să fie mai mare ca zero; d)Cantitate - subrubrică obligatorie. Se înscrie cantitatea (exprimată în unitatea de măsură asociată codului produsului). În cazul unei deplasări către un destinatar înregistrat temporar sau utilizator final, cantitatea nu trebuie să o depăşească pe cea pe care primitorul este autorizat să o primească în regim suspensiv/de exceptare sau scutire directă de accize. În cazul unei deplasări către un destinatar scutit în sensul art. 395 din Codul fiscal, cantitatea nu trebuie să o depăşească pe cea înregistrată în certificatul de scutire de accize. Valoarea acestui element de date trebuie să fie mai mare ca zero; e)Greutate brută - subrubrică obligatorie. Se înscrie greutatea brută a lotului (produsele accizabile cu ambalaj). Valoarea acestui element de date trebuie să fie mai mare ca zero. Greutatea brută trebuie să fie mai mare sau egală cu greutatea netă; f)Greutate netă - subrubrică obligatorie. Se înscrie greutatea produselor accizabile fără ambalaj (pentru alcool şi băuturi alcoolice, produse energetice şi pentru toate produsele din tutun, cu excepţia ţigaretelor). Valoarea acestui element de date trebuie să fie mai mare ca zero. Greutatea brută trebuie să fie mai mare sau egală cu greutatea netă; g)Concentraţia alcoolică - subrubrică obligatorie dacă este aplicabil produselor accizabile respective. Se înscrie concentraţia alcoolică (procent per volum la 20°C dacă produsele sunt încadrate în categoria B, W, I sau S, potrivit OMFP nr. 221/2016). Valoarea acestui element de date trebuie să fie mai mare ca zero. Valoarea acestui element de date trebuie să fie mai mare ca 0,5 şi mai mică sau egală cu 100. h)Grade Plato - subrubrică obligatorie dacă nivelul accizei pentru bere este stabilit pe baza gradelor Plato. Valoarea acestui element de date trebuie să fie mai mare ca zero.În cazul livrărilor intracomunitare la produsele încadrate în categoria B, se specifică gradul Plato dacă statul membru de expediţie şi/sau statul membru de destinaţie impun(e) accize pe baza gradului Plato; i)Marcajul fiscal - subrubrică opţională. Se înscriu orice informaţii suplimentare referitoare la marcajele fiscale cerute de autoritatea competentă de destinaţie; j)Limbă marcaj fiscal - subrubrică obligatorie dacă se completează subrubrica i). Se specifică limba utilizată în acest set de date; k)Indicatorul marcajului fiscal utilizat - rubrică obligatorie dacă sunt utilizate marcaje fiscale. Se bifează corespunzător dacă produsele poartă sau nu marcaje fiscale; l)Denumirea de origine - rubrică opţională. Pot fi înscrise certificări:1. în cazul anumitor vinuri, cu privire la denumirea de origine protejată (DOP) sau la indicaţia geografică protejată (IGP) şi la anul de recoltă sau soiul (soiurile) de struguri de vinificaţie. Certificarea se redactează în următorii termeni: «Prin prezenta se certifică faptul că produsul descris a fost fabricat în conformitate cu regulile prevăzute în Regulamentul (UE) nr. 1.308/2013 al Parlamentului European şi al Consiliului şi în actele delegate şi actele de punere în aplicare ale acestuia». În cazul în care produsul este un produs DOP sau IGP, această frază este urmată de denumirea sau denumirile DOP sau IGP şi de numărul sau numerele sale din registru, aşa cum se prevede la articolul 18 din Regulamentul (CE) nr. 607/2009 al Comisiei; 2. în cazul anumitor băuturi spirtoase, pentru care comercializarea este legată de categoria sau categoriile, indicaţia geografică (IG) sau vechimea băuturii spirtoase, în conformitate cu legislaţia Uniunii în materie de băuturi spirtoase [în speţă, articolul 4, articolul 12 alineatul (3) şi articolul 15 şi anexa II la Regulamentul (CE) nr. 110/2008 al Parlamentului European şi al Consiliului], certificarea se redactează în următorii termeni: «Prin prezenta se certifică faptul că produsul sau produsele descrise au fost comercializate şi etichetate în conformitate cu cerinţele prevăzute la articolul 4, la articolul 12 alineatul (3) şi la articolul 15 şi în anexa II la Regulamentul (CE) nr. 110/2008 al Parlamentului European şi al Consiliului şi în actele delegate şi actele de punere în aplicare ale acestuia.»; 3. în cazul berii produse de o mică fabrică de bere independentă, conform definiţiei din Directiva 92/83/CEE a Consiliului, pentru care există intenţia de a se solicita un nivel de accizare mai scăzut în statul membru de destinaţie. Certificarea trebuie redactată în următorii termeni: «Prin prezenta se certifică faptul că produsul descris a fost fabricat de o mică fabrică de bere independentă.»; 4. în cazul alcoolului etilic distilat de o mică distilerie, conform definiţiei din Directiva 92/83/CEE, pentru care există intenţia de a se solicita un nivel de accizare mai scăzut în statul membru de destinaţie. Certificarea trebuie redactată în următorii termeni: «Prin prezenta se certifică faptul că produsul descris a fost fabricat de o mică distilerie.» m)Limbă denumire origine - subrubrică obligatorie dacă se completează subrubrica l). Se specifică limba utilizată în acest set de date; n)Dimensiune producător - subrubrică opţională. În cazul berii sau al băuturilor spirtoase, pentru care se acordă certificare la subrubrica l) (Denumirea de origine), se poate înscrie producţia anuală a anului precedent în hectolitri de bere sau, respectiv, de alcool pur; o)Densitate - subrubrică obligatorie dacă se aplică produselor accizabile încadrate în categoria E, cu excepţia celor încadrate la E470, E500 şi E600, potrivit OMFP nr. 221/2016. Pentru aceste produse se înscrie densitatea la 15°C. Valoarea acestui element de date trebuie să fie mai mare ca zero; p)Descriere comercială - subrubrică opţională. Se înscrie descrierea comercială a produselor în scopul identificării produselor transportate. Pentru transportul în vrac al vinurilor menţionate la punctele 1-9, 15 şi 16 din partea II a anexei VII la Regulamentul (UE) nr. 1.308/2013, descrierea produsului include informaţiile opţionale prevăzute la articolul 120 din regulamentul respectiv, cu condiţia ca acestea să fie indicate în etichetare sau să se aibă în vedere indicarea lor în etichetare; q)Limbă descriere comercială - subrubrică obligatorie dacă se completează subrubrica p). Se specifică limba utilizată în acest set de date; r)Marca comercială a produselor - subrubrică obligatorie dacă produsele accizabile au o marcă comercială. Autoritatea vamală de expediere poate decide că nu este necesară specificarea mărcii comerciale a produselor transportate dacă aceasta este precizată pe factură sau în celălalt document comercial menţionat la subrubrica 9b); s)Limbă marca comercială - subrubrică obligatorie dacă se completează subrubrica r). Se specifică limba utilizată în acest set de date. 15. Punctul 17.2 „ Vinuri " din anexa la instrucţiuni se modifică şi va avea următorul cuprins: 17.2. Vinuri - rubrică obligatorie pentru vinurile incluse în partea XII din anexa I la Regulamentul (CE) nr. 1.308/2013 a)Categoria de vin - subrubrică obligatorie pentru vinurile incluse în partea XII din anexa I la Regulamentul (CE) nr. 1.308/2007. Se selectează una dintre următoarele categorii:

1 - Vin fără DOP/IGP;

2 - Vin din soiuri fără DOP/IGP;

3 - Vin cu DOP sau IGP;

4 - Vin importat;

5 - Altul. b)Codul zonei vitivinicole - subrubrică obligatorie pentru vinurile în vrac (volum nominal de peste 60 de litri). Se înscrie zona vitivinicolă din care provine produsul transportat, în conformitate cu apendicele 1 la anexa VII la Regulamentul (UE) nr. 1.308/2013. c)Ţara terţă de origine - subrubrică obligatorie în cazul în care categoria de vin de la subrubrica a) este «Vin importat». Se selectează codul de ţară; d)Alte informaţii - subrubrică opţională; e)Limbă alte informaţii - subrubrică obligatorie dacă se completează subrubrica d). Se specifică limba utilizată în acest set de date. Articolul II Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală,Ionuţ Mişa



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 1263/2018

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 1263 din 2018
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 1263/2018
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu