Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 122 din 11 septembrie 2003

privind aprobarea Procedurii de implementare a Programului national pentru sustinerea mestesugurilor si artizanatului

ACT EMIS DE: AGENTIA NATIONALA PENTRU INTREPRINDERI MICI SI MIJLOCII SI COOPERATIE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 663 din 18 septembrie 2003


SmartCity3


    Avand in vedere prevederile art. 17 alin. (5) si ale anexei nr. 3/26/27 la Legea bugetului de stat pe anul 2003 nr. 631/2002, precum si ale art. 4 alin. (1) pct. 12 din Hotararea Guvernului nr. 753/2003 privind organizarea si functionarea Agentiei Nationale pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii si Cooperatie,
    in temeiul art. 5 alin. (4) din Hotararea Guvernului nr. 753/2003 privind organizarea si functionarea Agentiei Nationale pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii si Cooperatie,

    presedintele Agentiei Nationale pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii si Cooperatie emite prezentul ordin.

    ARTICOL UNIC
    (1) Se aproba Procedura de implementare a Programului national pentru sustinerea mestesugurilor si artizanatului, prevazuta in anexa care face parte integranta din prezentul ordin.
    (2) Prezentul ordin va fi publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, si intra in vigoare la data publicarii.

                   Presedintele Agentiei Nationale pentru
                Intreprinderi Mici si Mijlocii si Cooperatie,
                           Eugen Ovidiu Chirovici

                                  PROCEDURA
de implementare a Programului national pentru sustinerea mestesugurilor si artizanatului

    1. Obiectivul Programului
    1.1. Obiectivul Programului national pentru sustinerea mestesugurilor si artizanatului, denumit in continuare Program, il constituie stimularea dezvoltarii mestesugurilor artistice traditionale din Romania, protejarea si relansarea productiei de obiecte de arta populara si artizanat cu specific traditional, precum si promovarea acestor produse pe pietele nationale si internationale.
    1.2. Programul urmareste:
    a) stimularea practicarii mestesugurilor artistice traditionale ca mijloc important de realizare a unor produse de arta populara si artizanat, inspirate din specificul traditional national;
    b) imbunatatirea accesului producatorilor de arta populara si artizanat la informatii de piata si facilitarea valorificarii acestor informatii;
    c) promovarea produselor de arta populara si artizanat cu specific traditional pe pietele externe, precum si castigarea de piete noi;
    d) stimularea cererii interne de produse de arta populara si artizanat;
    e) cresterea numarului de locuri de munca in domeniu prin atragerea in astfel de activitati a generatiei tinere si femeilor, in toate zonele tarii.

    2. Bugetul Programului
    Bugetul alocat Programului pentru anul bugetar 2003 este de 5 miliarde lei, defalcat astfel:
    - 4,9 miliarde lei pentru acordarea de alocatii financiare nerambursabile beneficiarilor eligibili;
    - 0,1 miliarde lei pentru asistenta tehnica destinata Agentiei Nationale pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii si Cooperatie (denumita in continuare ANIMMC), constand in cheltuieli pentru implementarea, administrarea, monitorizarea si evaluarea Programului (cheltuieli de personal, cheltuieli materiale si servicii).

    3. Definitii
    In cadrul Programului urmatorii termeni se definesc astfel:
    a) produsele de arta populara sunt produsele realizate de creatorii si mesterii populari, care pastreaza caracterul autentic si specificul etnic al zonei sau centrului respectiv;
    b) produsele artizanale sunt produsele executate de artizani fie complet manual, fie cu ajutorul uneltelor manuale sau chiar mecanice, atat timp cat contributia manuala a artizanului ramane cea mai substantiala componenta a produsului finit. Acestea sunt produse fara restrictii privind cantitatea si folosind materiale brute, neprelucrate, din resurse naturale. Natura speciala a produselor artizanale deriva din trasaturile lor distinctive, care pot fi utilitare, estetice, artistice, creative, culturale, decorative, functionale, traditionale, simbolice si semnificative din punct de vedere social si religios.
    Produsele mestesugaresti, artistice si de artizanat, care se regasesc in sfera artei populare, cuprind o arie larga de obiecte care valorifica tehnicile, materiile prime, formele si ornamentele traditionale ale creatiei populare din diferite genuri; produse cu valoare artistica, dar si utilitara, adaptata la cerintele vietii moderne, care pastreaza specificul executiei manuale (hand made);
    c) mestesugurile artistice traditionale includ o mare varietate de produse si de combinatii ale acestor tipuri de produse, dupa cum urmeaza:
    - costume populare si piese de costum (ii, fote, catrinte, cojoace, braie, bete, marame, traiste, palarii etc.);
    - piese de imbracaminte de factura artizanala, inspirate din costume populare;
    - tesaturi manuale;
    - covoare tesute de mana si tapiserii;
    - cusaturi si broderii;
    - impletituri, dantele, macrameuri;
    - olarit, ceramica;
    - produse din lemn, os si corn (cioplite, crestate, sculptate, incizate, pirogravate);
    - mobilier traditional, sculptat sau pictat (scaune, lavite, dulapioare, cuiere, lazi);
    - impletituri din fibre vegetale (papura, pai, rachita, alun, foi de porumb etc.);
    - produse din metal (fier forjat, arama, alama, cositor, argint etc.);
    - produse din piatra si marmura;
    - icoane pictate pe lemn si pe sticla;
    - oua incondeiate;
    - papusi - figurine in costume populare;
    - bijuterii inspirate din elemente traditionale si alte podoabe populare;
    - instrumente muzicale;
    - jucarii din lemn, ceramica, fibre vegetale.

    4. Beneficiari eligibili
    4.1. Sunt beneficiari eligibili in cadrul Programului persoanele juridice sau persoanele fizice care se incadreaza la data solicitarii in una dintre urmatoarele categorii:
    a) sunt organizate in baza Decretului-lege nr. 66/1990 privind organizarea si functionarea cooperatiei mestesugaresti si a Legii nr. 109/1996 privind organizarea si functionarea cooperatiei de consum, cu modificarile si completarile ulterioare;
    b) sunt organizate in baza Legii nr. 31/1990 privind societatile comerciale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si indeplinesc conditiile de incadrare in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, potrivit dispozitiilor Legii nr. 133/1999 privind stimularea intreprinzatorilor privati pentru infiintarea si dezvoltarea intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare;
    c) sunt constituite ca asociatii profesionale sau fundatii si au ca scop promovarea mestesugurilor artistice traditionale, a artei populare si artizanatului;
    d) sunt persoane fizice sau asociatii familiale autorizate sa desfasoare activitati in baza liberei initiative, conform Legii nr. 507/2002 privind organizarea si desfasurarea unor activitati economice de catre persoane fizice, in domeniul mestesugurilor artistice traditionale, artei populare si artizanatului.
    4.2. Pot beneficia de prevederile Programului persoanele mentionate la pct. 4.1 lit. a) - c), care indeplinesc cumulativ, la data solicitarii, urmatoarele criterii de eligibilitate:
    a) au capital social integral privat;
    b) au o durata de functionare la data depunerii solicitarii de cel putin un an;
    c) activeaza in domeniul mestesugurilor artistice traditionale, au ca obiect principal de activitate producerea, comercializarea produselor de arta populara si artizanat sau acordarea de consultanta in domeniul mestesugurilor artistice traditionale;
    d) si-au indeplinit obligatiile exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, inclusiv a celor locale, precum si a contributiilor pentru asigurarile sociale de stat, asigurarile de sanatate si asigurarile sociale de somaj, dupa caz;
    e) nu au mai beneficiat in ultimii 2 ani de alocatii financiare nerambursabile de la bugetul de stat pentru activitatile eligibile prevazute la pct. 5.1.

    5. Tipurile de ajutor financiar
    5.1. Prin Program se sustin prin alocatie financiara nerambursabila urmatoarele activitati eligibile:
    a) participari la targuri si expozitii internationale organizate in strainatate, cu stand propriu sau in asociere cu alti agenti economici;
    b) participari la targuri si expozitii organizate in tara, cu stand propriu sau in asociere cu alti agenti economici;
    c) elaborarea si productia de materiale tiparite de promovare a agentului economic, redactate in limbi de larga circulatie internationala;
    d) realizarea unui site pe Internet pentru prezentarea activitatii solicitantului si a produselor sau serviciilor promovate.
    5.2. Valoarea maxima a finantarii pentru fiecare dintre activitatile eligibile precizate la pct. 5.1, precum si cheltuielile eligibile sunt prevazute in anexa nr. 1 la prezenta procedura.
    5.3. Valoarea alocatiei financiare nerambursabile acordate beneficiarilor selectati pentru activitatile mentionate la pct. 5.1 este egala cu echivalentul a 65% din valoarea cheltuielilor eligibile efectuate (exclusiv T.V.A.), dar nu mai mult de 80.000.000 lei, pentru fiecare beneficiar.
    5.4. In cadrul Programului nu se deconteaza cheltuielile aferente activitatilor pentru care solicitantii au beneficiat de alocatie financiara nerambursabila in cadrul altor programe/subprograme de sprijinire a mestesugurilor si artizanatului, cu finantare de la bugetul de stat.
    5.5. Fiecare beneficiar poate obtine pe parcursul a 2 ani consecutivi o alocatie financiara nerambursabila totala de maximum 80 milioane lei in cadrul acestui program.

    6. Procedura de solicitare a acordului de principiu pentru finantare
    6.1. Orice aplicant trebuie sa obtina o aprobare de principiu a finantarii in cadrul Programului, inainte de efectuarea platilor si de executarea activitatii/activitatilor eligibile, conform anexei nr. 1 la prezenta procedura.
    6.2. In vederea obtinerii aprobarii de principiu a finantarii, solicitantul va completa si va transmite la ANIMMC o cerere-tip de acord de principiu pentru finantare, conform anexei nr. 2 la prezenta procedura.
    6.2.1. Pentru beneficiarii eligibili prevazuti la pct. 4.1 lit. a) - c), cererea-tip de acord de principiu pentru finantare va fi insotita de urmatoarele documente justificative:
    a) copie a certificatelor de inmatriculare/de inregistrare a agentului economic sau, dupa caz, a certificatului de inscriere a asociatiei/fundatiei in Registrul asociatiilor si fundatiilor aflat la grefa judecatoriei in a carei circumscriptie teritoriala isi are sediul;
    b) pentru agentii economici, certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul unde isi are sediul societatea, in care sa se mentioneze reprezentantii legali ai acesteia, precum si domeniile de activitate principale si secundare ale societatii solicitante;
    c) pentru societatile comerciale, dovada numarului mediu scriptic anual de personal si a cifrei de afaceri in anul fiscal anterior;
    d) certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si datoriilor la bugetul de stat si la bugetele locale, precum si la Fondul asigurarilor de stat, asigurarilor sociale de sanatate si asigurarilor sociale de somaj;
    e) copie a buletinului de identitate/cartii de identitate al/a persoanei autorizate sa semneze cererea-tip de obtinere a alocatiei financiare nerambursabile;
    f) imputernicirea pentru reprezentantul solicitantului care semneaza cererea-tip de obtinere a alocatiei financiare nerambursabile, semnata si stampilata de reprezentantul legal al societatii comerciale, daca este cazul;
    g) lista tuturor documentelor depuse in vederea obtinerii acordului de principiu pentru finantare.
    6.2.2. Pentru beneficiarii prevazuti la pct. 4.1 lit. d), cererea-tip de acord de principiu pentru finantare va fi insotita de urmatoarele documente justificative:
    a) copie a autorizatiei pentru desfasurarea de catre persoane fizice a unor activitati economice in mod independent sau pentru infiintarea si functionarea de asociatii familiale, emisa de primarul competent potrivit legii;
    b) copie a certificatului de inmatriculare/de inregistrare a autorizatiei la Oficiul registrului comertului;
    c) certificat fiscal;
    d) copie a buletinului de identitate/cartii de identitate al/a persoanei care semneaza cererea-tip de obtinere a alocatiei financiare nerambursabile;
    e) lista tuturor documentelor depuse in vederea obtinerii acordului de principiu pentru finantare.
    6.3. Cererea-tip de acord de principiu pentru finantare, completata, insotita de documentele justificative, va fi transmisa prin posta sau prin curier la Unitatea de Implementare a Programului (UIP) - Programul national pentru sustinerea mestesugurilor si artizanatului, str. Poterasi nr. 11, sectorul 4, Bucuresti.
    Cererea-tip de acord de principiu pentru finantare poate fi ridicata de la sediul ANIMMC, fiind disponibila si pe pagina de Internet, la adresa: www.mimmc.ro.
    Cererea-tip de acord de principiu pentru finantare se completeaza in limba romana si poarta semnatura in original a reprezentantului legal sau a imputernicitului agentului economic, caz in care se anexeaza imputernicirea in original, semnata si stampilata de reprezentantul legal al societatii. Completarea cererii-tip de acord de principiu pentru finantare se face prin tehnoredactare.

    7. Procedura de inregistrare, evaluare si selectie a beneficiarilor
    7.1. Cererea-tip de acord de principiu pentru finantare, completata, insotita de documentele justificative, va fi inregistrata la UIP - ANIMMC, in Registrul special al Programului, mentionandu-se data, ora si numarul de inregistrare al cererii.
    Inregistrarea cererilor-tip de acord de principiu pentru finantare se va efectua conform urmatorului program: luni - vineri, orele 8,30 - 16,30.
    7.2. Solicitarile vor fi analizate si selectate conform principiului "primul venit - primul servit", in limita bugetului alocat Programului, in concordanta cu data si cu ora inregistrarii la ANIMMC a documentelor prevazute la pct. 6.2, in baza verificarii cererii-tip de acord de principiu pentru finantare, a conformitatii criteriilor de eligibilitate a beneficiarilor, activitatilor si cheltuielilor eligibile.
    7.3. ANIMMC are obligatia de a face publica epuizarea bugetului alocat Programului pentru anul bugetar in curs, data de la care nu se mai inregistreaza cereri-tip de acord de principiu pentru finantare.
    7.4. Data limita de depunere a cererii-tip de acord de principiu pentru finantare este 1 noiembrie a anului bugetar in curs, in conditiile neepuizarii pana la aceasta data a bugetului alocat Programului pentru anul bugetar in curs.
    7.5. ANIMMC va finaliza procesul de evaluare a solicitarii, in termen de maximum 15 zile calendaristice de la data primirii cererii-tip de acord de principiu pentru finantare, insotita de toate documentele justificative. Pentru solicitantii selectati pentru finantare ANIMMC va transmite o notificare privind acordul de principiu pentru finantare, conform anexei nr. 3 la prezenta procedura, pentru realizarea finantarii in conditiile precizate in cererea-tip de acord de principiu pentru finantare.
    In cazul in care cererea-tip de acord de principiu pentru finantare nu este completata corect sau nu este insotita de toata documentatia necesara ori exista neconcordante in informatiile furnizate, procesul de evaluare se va relua de la data inregistrarii noii cereri-tip de acord de principiu pentru finantare, cu completarile si corectiile efectuate.
    7.6. Solicitantii care nu indeplinesc criteriile de eligibilitate prevazute la pct. 4, cei care nu indeplinesc criteriile de eligibilitate privind activitatile si cheltuielile in conformitate cu anexa nr. 1 la prezenta procedura sau cei care au depus cererile-tip de acord de principiu pentru finantare dupa data la care bugetul alocat Programului a fost epuizat vor primi scrisoare de instiintare a respingerii cererii-tip de acord de principiu pentru finantare.
    7.7. Prin ordin al presedintelui ANIMMC se constituie Unitatea de Implementare a Programului (UIP), compusa din reprezentanti ai ANIMMC, in scopul evaluarii solicitarilor si implementarii Programului.

    8. Acordarea alocatiei financiare nerambursabile
    8.1. Alocatia financiara nerambursabila va fi acordata solicitantilor care au fost selectati dupa ce acestia au efectuat activitatea/activitatile eligibila/eligibile si plata cheltuielilor eligibile aferente acestora, in conformitate cu notificarea privind acordul de principiu pentru finantare.
    8.2. Acordarea alocatiei financiare nerambursabile se face pe baza unei cereri-tip de eliberare a alocatiei financiare nerambursabile, prezentata in anexa nr. 5 la prezenta procedura, pe care solicitantul selectat trebuie sa o transmita la ANIMMC prin posta sau curier, insotita de urmatoarele documente:
    a) notificarea privind acordul de principiu pentru finantare, in original;
    b) formularul de decont prevazut in anexa nr. 6 la prezenta procedura, insotit de documentele justificative prevazute in anexa nr. 1 la prezenta procedura, in original si in copie, in ordinea activitatilor si documentelor justificative completate in formularul de decont;
    c) lista tuturor documentelor depuse in vederea eliberarii alocatiei financiare nerambursabile.
    8.3. Data limita pentru depunerea cererii-tip de eliberare a alocatiei financiare nerambursabile, completata, este 1 decembrie a anului bugetar in curs.
    8.4. Nu se accepta deconturi de cheltuieli prin efectuarea de plati compensatorii intre partile contractante, in cadrul activitatilor si cheltuielilor eligibile.
    8.5. In cazul platilor in valuta pentru activitatile prevazute la pct. 5.1 se deconteaza valoarea in lei la cursul Bancii Nationale a Romaniei din ziua efectuarii platii de catre beneficiar.
    8.6. Virarea efectiva a sumei care constituie alocatie financiara nerambursabila se face de catre ANIMMC in contul beneficiarului deschis la trezoreria statului in a carei raza teritoriala isi are sediul sau la care este luat in evidenta fiscala, dupa caz, pe baza analizei setului de documente prevazute la pct. 8.2, in termen de 20 de zile calendaristice de la inregistrarea cererii-tip de eliberare a alocatiei financiare nerambursabile, conform anexei nr. 5 la prezenta procedura. Documentele originale vor fi ridicate de catre beneficiari de la sediul ANIMMC dupa verificarea conformitatii copiilor si virarea efectiva a sumei reprezentand alocatia financiara nerambursabila.
    8.7. ANIMMC are dreptul sa verifice la sediul beneficiarilor Programului veridicitatea si conformitatea declaratiilor, activitatilor si cheltuielilor facute de beneficiar in cadrul Programului.
    In cazul in care, in urma controalelor efectuate de reprezentantii ANIMMC sau la sesizarea organelor de control abilitate ale statului, se constata ca beneficiarii au facut declaratii incomplete si/sau false pentru a obtine alocatia financiara nerambursabila sau ca au deturnat destinatia acesteia, beneficiarul are obligatia de a rambursa sumele primite, actualizate la data constatarii.

    9. Anularea cererii de solicitare a alocatiei financiare nerambursabile
    9.1. In cazul in care una sau mai multe dintre informatiile cuprinse in cererea-tip de acord de principiu pentru finantare, pentru care ANIMMC a transmis solicitantului notificarea privind acordul de principiu, se modifica, solicitantii au obligatia de a transmite la ANIMMC prin posta sau prin curier cererea-tip de anulare totala ori partiala a finantarii, pentru care exista acord de principiu, conform anexei nr. 4 la prezenta procedura. Solicitantul beneficiaza de alocatie financiara nerambursabila pentru activitatile si cheltuielile ramase nemodificate. Pentru activitatile, cheltuielile eligibile si partile contractante care au suferit modificari, solicitantul poate transmite o noua cerere-tip de acord de principiu pentru finantare, concomitent ori ulterior transmiterii cererii-tip de anulare totala sau partiala a finantarii.
    9.2. Cererea-tip de anulare totala sau partiala a finantarii pentru care exista acordul de principiu se completeaza in limba romana si poarta semnatura in original a reprezentantului legal ori a imputernicitului agentului economic, caz in care se anexeaza imputernicirea in original, semnata si stampilata de imputernicitul legal al societatii. Completarea cererii-tip de anulare totala sau partiala a finantarii se face prin tehnoredactare.

    ANEXA 1
    la procedura

    ACTIVITATILE DE SUSTINERE A MESTESUGURILOR SI ARTIZANATULUI SI CHELTUIELI ELIGIBILE AFERENTE, CARE CONSTITUIE OBIECTUL FINANTARII

________________________________________________________________________________
Nr.  Activitatea       Cheltuielile       Valoarea     Documentele
crt. eligibila         eligibile          maxima a     justificative
                                          finantarii
                                          pe
                                          activitati
                                          - lei
________________________________________________________________________________
  1. Participari la    - Cheltuieli       80.000.000   - Contractul cu
     targuri si          pentru:                         organizatorul
     expozitii           - taxa de                       targului/expozitiei
     internationale,       participare                 - Ordinul de deplasare
     organizate in       - inchirierea                 - Factura fiscala/
     strainatate, cu       standului                     chitanta fiscala
     stand propriu sau   - amenajarea                  - Documentele de plata -
     in asociere cu        standului                     bilete pentru
     alti agenti       - Cheltuieli de                   mijloacele de transport
     economici           transport*1)                  - Asigurarea auto si
                       - Cheltuieli de                   cartea verde (daca este
                         cazare*1) pe                    cazul)
                         perioada                      - Foaia de parcurs (daca
                         targului                        este cazul)
                       - Cheltuieli cu                 - Ordinele de plata
                         transportul                   - Dispozitiile de plata
                         mostrelor                       valutara externa
                                                       - Declaratia de export
                                                         temporar (pentru
                                                         mostre)
                                                       - Copia de pe extrasul de
                                                         cont
________________________________________________________________________________
  2. Participari la    - Cheltuieli       60.000.000   - Contractul cu
     targuri si          pentru:                         organizatorul
     expozitii           - taxa de                       targului/expozitiei
     organizate in         participare                 - Ordinul de deplasare
     tara, cu stand      - inchirierea                 - Factura fiscala/
     propriu sau in        standului                     chitanta fiscala
     asociere cu alti    - amenajarea                  - Documentele de plata -
     agenti economici      standului                     bilete pentru
                       - Cheltuieli de                   mijloacele de transport
                         transport*2)                  - Foaia de parcurs (daca
                       - Cheltuieli de                   este cazul)
                         cazare*2) pe                  - Ordinele de plata
                         perioada                      - Copia de pe extrasul de
                         targului                        cont
________________________________________________________________________________
  3. Elaborarea si     - Cheltuieli       80.000.000   - Contractele de
     productia de        pentru                          furnizare*5)
     materiale           elaborarea si                 - Factura fiscala/
     tiparite de         productia                       chitanta fiscala
     promovare           materialelor                  - Ordinele de plata
     a produselor de     de promovare:                 - Copia de pe extrasul de
     arta populara,      a) pliante                      cont
     artizanat si a      b) brosuri                    - Mostrele pentru
     mestesugurilor*3)   c) cataloage                    materialele de
                         d) afise                        promovare realizate
                         e) CD-uri
________________________________________________________________________________
 4.  Realizarea unui   - Elaborare de     20.000.000   - Contractele de
     site pe Internet    pagini WEB                      servicii*6)
     pentru              pentru                        - Factura fiscala/
     prezentarea         prezentarea pe                  chitanta fiscala
     activitatii         Internet                      - Ordinele de plata
     solicitantului si   a activitatii                 - Copia de pe extrasul de
     a produselor sau    solicitantului                  cont
     serviciilor         si a produselor
     promovate*4)        sau serviciilor
                         promovate
________________________________________________________________________________
    *1) Vor fi decontate 65% din valoarea cheltuielilor pentru transport si cazare, in baza documentelor de plata, la nivelul sumelor prevazute in Hotararea Guvernului nr. 518/1995 privind unele drepturi si obligatii ale personalului roman trimis in strainatate pentru indeplinirea unor misiuni cu caracter temporar, cu modificarile si completarile ulterioare. Se deconteaza numai transportul pana la/de la destinatia unde se desfasoara targul/expozitia, exclusiv transportul in localitate.
    *2) Vor fi decontate 65% din valoarea cheltuielilor pentru transport si cazare, in baza documentelor de plata, la nivelul sumelor prevazute in Hotararea Guvernului nr. 543/1995 privind drepturile banesti ale salariatilor institutiilor publice si regiilor autonome cu specific deosebit pe perioada delegarii si detasarii in alta localitate, precum si in cazul deplasarii in cadrul localitatii, in interesul serviciului, republicata, cu modificarile ulterioare (exclusiv transportul mostrelor). Se deconteaza numai transportul pana la/de la destinatia unde se desfasoara targul/expozitia, exclusiv transportul in localitate.
    *3) Materialele promotionale vor fi realizate si in limbi de larga circulatie internationala.
    *4) Site-ul se realizeaza in limba romana si cel putin intr-o limba de larga circulatie internationala.
    *5) In contract trebuie sa se precizeze perioada de desfasurare a activitatii si limba/limbile in care se realizeaza materialele promotionale.
    *6) In contract trebuie sa se precizeze perioada de desfasurare a activitatii, limbile in care se realizeaza site-ul si adresa paginii WEB.

    ANEXA 2
    la procedura

 ______________________________________
| Se completeaza numai de catre ANIMMC |
| Data si ora inregistrarii .......... |
| Numarul cererii .................... |
| Numele reprezentantului ANIMMC ..... |
| Semnatura                            |
|______________________________________|

              CERERE-TIP DE ACORD DE PRINCIPIU PENTRU FINANTARE
    (Se completeaza toate rubricile din formularul-tip in limba romana, prin tehnoredactare.)

    Subscrisa .........................., avand datele de identificare mentionate la sectiunea A, reprezentata legal prin domnul/doamna .............., avand calitatea de ............., solicit finantarea in conditiile prevederilor Programului aprobat prin Ordinul presedintelui Agentiei Nationale pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii si Cooperatie nr. 122/2003.

    SECTIUNEA A
    Prezentarea solicitantului

    Denumirea completa a solicitantului .......................................
    Adresa ....................................................................
    Telefon ..............., fax ................, e-mail .....................
    Data inregistrarii organizatiei ...........................................
    Nr. de inmatriculare la Oficiul registrului comertului (dupa caz) .........
    Codul fiscal (dupa caz) ...................................................
    Codul unic de inregistrare (dupa caz) .....................................
    Nr. de cont in care se solicita transferarea alocatiei financiare nerambursabile (ROL) ............... deschis la Trezoreria ....................
    Forma juridica ...........................
                                                _
    Forma de proprietate 100% privata       DA |_|
                                                _
                                            NU |_|

    Capitalul social:           ......... milioane lei         detinut de
    - persoane fizice           ......... %
    - persoane juridice         ......... %
    Obiectul principal de activitate
    ...........................................................................
    ...........................................................................
    ...........................................................................
    ...........................................................................
    Codul CAEN ................................................................
    Numarul mediu scriptic anual de personal (in anul fiscal anterior)
    ...........................................................................
    Cifra de afaceri (conform ultimului bilant contabil anual aprobat) ........ mii lei
    Profit net/pierdere (conform ultimului bilant contabil anual aprobat) ...... mii lei
    In prezent desfasor activitate in domeniul mestesugurilor si artizanatului:
 _
|_| DA   Valoarea productiei si/sau serviciilor realizate in anul fiscal
         precedent (mii euro)
         ......................................................................
         ......................................................................
         Tari in care am realizat export ......................................
         ......................................................................
         Produsele si/sau serviciile pe care doresc sa le promovez cu sprijinul
         acestui program
         ......................................................................
         ......................................................................
         ......................................................................
 _
|_| NU   Produsele pe care doresc sa le promovez la export cu sprijinul acestui
         program
         ......................................................................
         ......................................................................

    SECTIUNEA B
    Prezentarea activitatilor pentru care solicit finantare in cadrul Programului

    Tipul activitatilor pentru care se solicita finantarea:
     _
    |_| Participari la targuri si expozitii internationale, organizate in strainatate, cu stand propriu sau in asociere cu alti agenti economici
     _
    |_| Participari la targuri si expozitii organizate in tara, cu stand propriu sau in asociere cu alti agenti economici
     _
    |_| Elaborarea si productia de materiale tiparite de promovare a produselor de arta populara, artizanat si a mestesugurilor artistice
     _
    |_| Realizarea unui site pe Internet pentru prezentarea activitatii solicitantului si a produselor promovate

________________________________________________________________________________
Denumirea activitatii  Tipul de cheltuiala         Valoarea       Din care:
                       pentru care se solicita     cheltuielilor  valoarea
                       finantare                   eligibile*1)   finantarii
                                                   - lei -        solicitate*2)
                                                                  - lei -
________________________________________________________________________________
 _                      _
|_| Participari la     |_| Cheltuieli de
    targuri si             participare conform
    expozitii              contractului cu
    internationale         organizatorul,
    organizate in          incluzand:
    strainatate,        _
    cu stand propriu   |_| Inchirierea
    sau in asociere        standului, taxa de
    cu alti agenti         participare             ..........     ..........
    economici*3)        _
                       |_| Amenajarea standului    ..........     ..........
                        _
                       |_| Cheltuieli de
                           transport               ..........     ..........
                        _
                       |_| Cheltuieli de cazare
                           pe perioada targului    ..........     ..........
                        _
                       |_| Cheltuieli cu
                           transportul
                           mostrelor               ..........     ..........

                       TOTAL:                      ..........     ..........

                       Denumirea
                       targului/expozitiei
                       internationale*4) ......................................
                       Perioada de desfasurare a
                       activitatii: de la ................. la ................
                                          (ziua/luna/anul)     (ziua/luna/anul)
                       Date privind organizatorul*5)
                         Denumirea: ...........................................
                         Adresa: ..............................................
                         Telefon: ...................
                         Fax: .......................
                       Numarul de persoane care vor participa in activitate din
                       partea solicitantului
                       ........................................................
________________________________________________________________________________
    *1) Valoarea cheltuielilor eligibile fara T.V.A.
    *2) 65% din valoarea cheltuielilor eligibile fara T.V.A.
    *3) Suma totala nu trebuie sa depaseasca 80 de milioane lei.
    *4) Se completeaza pentru fiecare targ/expozitie internationala.
    *5) Se completeaza pentru fiecare organizator.

________________________________________________________________________________
Denumirea activitatii  Tipul de cheltuiala         Valoarea       Din care:
                       pentru care se solicita     cheltuielilor  valoarea
                       finantare                   eligibile*1)   finantarii
                                                   - lei -        solicitate*2)
                                                                  - lei -
________________________________________________________________________________
 _                      _
|_| Participari la     |_| Cheltuieli de
    targuri si             participare conform
    expozitii              contractului cu
    organizate in          organizatorul,
    tara, cu stand         incluzand:
    propriu sau in          _
    asociere cu alti       |_| Inchirierea
    agenti                     standului, taxa
    economici*3)               de participare      ..........     ..........
                            _
                           |_| Amenajarea
                               standului           ..........     ..........
                        _
                       |_| Cheltuieli de
                           transport               ..........     ..........
                        _
                       |_| Cheltuieli de cazare
                           pe perioada targului    ..........     ..........

                       TOTAL:                      ..........     ..........

                       Denumirea
                       targului/expozitiei
                       internationale*4) ......................................
                       Perioada de desfasurare a
                       activitatii: de la ................. la ................
                                          (ziua/luna/anul)     (ziua/luna/anul)

                       Date privind organizatorul*5)
                         Denumirea: ...........................................
                         Adresa: ..............................................
                         ......................................................
                         ......................................................
                         Telefon: ...................
                         Fax: .......................
                       Numarul de persoane care vor participa in activitate din
                       partea solicitantului
                       ........................................................
 _                      _
|_| Elaborarea si      |_| Elaborarea si
    productia de           productia materialelor
    materiale tiparite     publicitare stipulate
    de promovare           in contractul ce
    a produselor           urmeaza a fi semnat cu
    de arta populara,      furnizorul*5)           ..........    ..........
    artizanat si a
    mestesugurilor     Denumirea: .............................................
    artistice*6)       Adresa: ................................................
                       ........................................................
      - pliante        ........................................................
      - brosuri        ........................................................
      - cataloage      Telefon: ...................
      - afise          Fax: .......................
      - CD-uri
________________________________________________________________________________
    *1) Valoarea cheltuielilor eligibile fara T.V.A.
    *2) 65% din valoarea cheltuielilor eligibile fara T.V.A.
    *3) Suma solicitata nu va depasi 60 milioane lei.
    *4) Se completeaza pentru fiecare targ/expozitie internationala.
    *5) Se completeaza pentru fiecare organizator/furnizor.
    *6) Suma totala nu va depasi 80 milioane lei.

________________________________________________________________________________
Denumirea activitatii  Tipul de cheltuiala         Valoarea       Din care:
                       pentru care se solicita     cheltuielilor  valoarea
                       finantare                   eligibile*1)   finantarii
                                                   - lei -        solicitate*2)
                                                                  - lei -
________________________________________________________________________________
 _                      _
|_| Realizarea unui    |_| Elaborare de pagini
    site pe Internet       web pentru prezentarea
    pentru prezentarea     pe Internet a
    activitatii            activitatii
    solicitantului si      solicitantului si a
    a produselor sau       produselor sau
    serviciilor            serviciilor promovate   ..........     ..........
    promovate*3)
                       Date privind partenerul*4)
                       contractual:
                       Denumirea: .............................................
                         Adresa: ..............................................
                         ......................................................
                         ......................................................
                         Telefon: ...................
                         Fax: .......................
________________________________________________________________________________
    *1) Valoarea cheltuielilor eligibile fara T.V.A.
    *2) 65% din valoarea cheltuielilor eligibile fara T.V.A.
    *3) Suma solicitata nu va depasi 10 milioane lei.
    *4) Se completeaza pentru fiecare organizator/partener.

    SECTIUNEA C
    Declaratie pe propria raspundere

    Subsemnatul/Subsemnata ......................................., identificat/ identificata cu actul de identitate seria ....... nr. .........., eliberat de ....................................... la data de ...................., cu domiciliul in localitatea ....................., str. ......................... nr. ....., bl. ....., sc. ...., ap. ...., sectorul/judetul ..................., in calitate de reprezentant legal al organizatiei ............................, declar pe propria raspundere ca toate informatiile furnizate si consemnate in prezenta cerere sunt corecte si complete.
    Inteleg ca orice omisiune sau incorectitudine in prezentarea informatiilor in scopul de a obtine avantaje pecuniare este pedepsita conform legii.
    Declar pe propria raspundere ca activitatile pentru care solicit finantarea prin prezentul program nu fac obiectul altui program de finantare de la bugetul de stat.
    De asemenea, declar pe propria raspundere ca in ultimii 2 (doi) ani:
     _
    |_| nu am beneficiat de ajutor de stat;
     _
    |_| am beneficiat de urmatoarele ajutoare de stat:

________________________________________________________________________________
Nr.   Anul acordarii  Forma       Institutia    Programul prin care  Cuantumul
crt.  ajutorului      ajutorului  finantatoare  a beneficiat de      ajutorului
      de stat         de stat                   finantare            de stat
                                                                     acordat
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
    in conformitate cu prevederile Legii nr. 143/1999 privind ajutorul de stat, cu modificarile si completarile ulterioare.

    Semnatura autorizata si stampila solicitantului*)             Functia
    Data semnarii:

------------
    *) Toate cererile depuse pentru acest program vor fi semnate de aceeasi persoana autorizata sa reprezinte legal societatea.

    ANEXA 3
    la procedura

                                            __________________________________
                                           | Data: .......................... |
                                           | Numarul notificarii: ........... |
                                           |__________________________________|

                              NOTIFICARE*1)
privind acordul de principiu pentru finantare (in conditiile prevazute in anexa nr. 2)

    Destinatar: Denumirea completa a destinatarului:............................
                Data inregistrarii organizatiei: ...............................
                Nr. de inmatriculare la oficiul registrului comertului
                (dupa caz): ....................................................
                Codul fiscal (dupa caz): .......................................
                Codul unic de inregistrare (dupa caz): .........................
                Adresa: ........................................................
                Fax: .............................
    Ca urmare a cererii-tip de acord de principiu pentru finantare nr. ....... din data de .............. va notificam prin prezenta acordul nostru de principiu pentru finantarea urmatoarelor activitati si cheltuieli aferente acestora:
________________________________________________________________________________
      Denumirea activitatii       Tipul de cheltuiala pentru care    Valoarea
                                  se solicita finantare              finantarii
                                                                     aprobate de
                                                                     principiu
                                                                     - lei -
________________________________________________________________________________
 _                                _
|_| Participari la targuri si    |_| Cheltuieli de participare
    expozitii internationale         conform contractului cu
    organizate in strainatate,       organizatorul, incluzand:
    cu stand propriu sau in           _
    asociere cu alti agenti          |_| Inchirierea standului,
    economici                            taxa de participare         ...........
                                      _
                                     |_| Amenajarea standului        ...........
                                  _
                                 |_| Cheltuieli de transport         ...........
                                  _
                                 |_| Cheltuieli de cazare pe
                                     perioada targului               ...........
                                  _
                                 |_| Cheltuieli cu transportul
                                     mostrelor                       ...........

                                 TOTAL:                              ...........
 _                                _
|_| Participari la targuri si    |_| Cheltuieli de participare
    expozitii organizate in          conform contractului cu
    tara, cu stand propriu sau       organizatorul, incluzand:
    in asociere cu alti agenti       _
    economici                       |_| Inchirierea standului,
                                        taxa de participare          ...........
                                      _
                                     |_| Amenajarea standului        ...........
                                  _
                                 |_| Cheltuieli de transport         ...........
                                  _
                                 |_| Cheltuieli de cazare pe
                                     perioada targului               ...........

                                 TOTAL:                              ...........
 _                                _
|_| Elaborarea si productia de   |_| Elaborarea si productia
    materiale tiparite de            materialelor publicitare
    promovare a produselor de        stipulate in contractul ce
    arta populara, artizanat         urmeaza sa fie semnat cu
    si a mestesugurilor              furnizorul                      ...........
    artistice
 _                                _
|_| Realizarea unui site pe      |_| Elaborare de pagini web pentru
    Internet pentru prezentarea      prezentarea pe Internet a
    activitatii solicitantului       activitatii solicitantului si
    si a produselor sau              a produselor sau serviciilor
    serviciilor promovate            promovate                       ...........
________________________________________________________________________________
          Valoarea totala a finantarii aprobate de principiu:        ...........

    Coordonator UIP,
    Semnatura ........
------------
    *1) Se completeaza de catre ANIMMC.

    ANEXA 4
    la procedura

                               CERERE-TIP
    de anulare totala sau partiala a finantarii pentru care exista acord de principiu

    (Se completeaza in cazul modificarii uneia dintre conditiile in care s-a obtinut acordul de principiu asupra finantarii)

    Subscrisa ...................................., avand datele de identificare mentionate la sectiunea A, reprezentata legal prin domnul/doamna ................................., avand calitatea de ........................., solicit anularea finantarii pentru categoriile de cheltuieli prezentate in sectiunea B.

    SECTIUNEA A
    Prezentarea solicitantului

    Denumirea completa a destinatarului: .......................................
    Adresa: ....................................................................
    Telefon: ..........., fax: ........................ e-mail: ................
    Data inregistrarii organizatiei: ...........................................
    Nr. de inmatriculare la oficiul registrului comertului (dupa caz): .........
    Codul fiscal (dupa caz): ...................................................
    Codul unic de inregistrare (dupa caz): .....................................
    Nr. de cont in care se solicita transferarea alocatiei financiare
    nerambursabile (ROL) .......................................................
    deschis la Trezoreria ......................................................

    SECTIUNEA B
    Cheltuieli pentru care se solicita anularea finantarii

________________________________________________________________________________
     Denumirea activitatii            Tipul de cheltuiala            Valoarea
                                                                     finantarii
                                                                     aprobate de
                                                                     principiu
                                                                       - lei -
________________________________________________________________________________
 _                                _
|_| Participari la targuri si    |_| Cheltuieli de participare
    expozitii internationale         conform contractului cu
    organizate in strainatate,       organizatorul, incluzand:
    cu stand propriu sau in          _
    asociere cu alti agenti         |_| Inchirierea standului,
    economici                           taxa de participare          ...........
                                      _
                                     |_| Amenajarea standului        ...........
                                  _
                                 |_| Cheltuieli de transport         ...........
                                  _
                                 |_| Cheltuieli de cazare pe
                                     perioada targului               ...........
                                  _
                                 |_| Cheltuieli cu transportul
                                     mostrelor                       ...........

                                 TOTAL:                              ...........

                                 Denumirea targului/expozitiei
                                 internationale la care se
                                 renunta*1)
                                 ...............................................
 _                                _
|_| Participari la targuri si    |_| Cheltuieli de participare
    expozitii organizate in          conform contractului cu
    tara, cu stand propriu sau       organizatorul, incluzand:
    in asociere cu alti agenti        _
    economici                        |_| Inchirierea standului,
                                         taxa de participare         ...........
                                      _
                                     |_| Amenajarea standului        ...........
                                  _
                                 |_| Cheltuieli de transport
                                     pe perioada targului            ...........
                                  _
                                 |_| Cheltuieli de cazare            ...........

                                 TOTAL:                              ...........

                                 Denumirea targului/expozitiei
                                 internationale la care se
                                 renunta*1)
                                 ...............................................
 _                                _
|_| Elaborarea si productia de   |_| Elaborarea si productia
    materiale tiparite de            materialelor publicitare
    promovare a agentului            stipulate in contractul ce
    economic                         urmeaza sa fie semnat cu
    - pliante                        furnizorul                      ...........
    - brosuri                     _
    - cataloage                  |_| Denumirea partenerului
    - afise                          contractual*2) la care se
    - CD-uri                         renunta:
                                     ...........................................
 _                                _
|_| Realizarea unui site pe      |_| Elaborare de pagini web pentru
    Internet pentru prezentarea      prezentarea pe Internet a
    activitatii solicitantului       activitatii solicitantului si
    si a produselor sau              a produselor sau serviciilor
    serviciilor promovate            promovate                       ...........
                                  _
                                 |_| Denumirea partenerului
                                     contractual*2) la care se
                                     renunta:
                                     ...........................................
________________________________________________________________________________
    *1) Se completeaza pentru fiecare targ la care se renunta.
    *2) Se completeaza pentru fiecare partener la care se renunta.

    SECTIUNEA C
    Declaratie pe propria raspundere

    Subsemnatul/Subsemnata ...................................................., identificat/identificata cu actul de identitate seria ..............., nr. ....... eliberat de ...................................., la data de ..............., cu domiciliul in localitatea ................................, str. ............................ nr. ........, bl. ......., sc........., ap. ...., sectorul/judetul ....................................., in calitate de reprezentant al organizatiei ................................, declar pe propria raspundere ca solicit anularea totala sau partiala a finantarii pentru care am primit acordul de principiu al ANIMMC.

    Semnatura autorizata si                       Functia
    stampila solicitantului*3)

    Data semnarii:
------------
    *3) Toate cererile depuse pentru acest program vor fi semnate de aceeasi persoana autorizata sa reprezinte legal societatea.

    ANEXA 5
    la procedura

                               CERERE-TIP
               de eliberare a alocatiei financiare nerambursabile

    (Se completeaza toate rubricile in limba romana, prin tehnoredactare)

    Subscrisa ....................................., avand datele de identificare mentionate mai jos, reprezentata legal prin domnul/doamna ............................, avand calitatea de .............................., identificat/identificata cu actul de identitate seria ................. nr. ........, eliberat de .............................. la data de ..............., cu domiciliul in localitatea ........................................, str. .................................... nr. ....., bl. ......., sc. ......., ap. ......., sectorul/judetul ........................., cod postal ...................., solicit eliberarea alocatiei financiare nerambursabile in conditiile prevederilor Programului aprobat prin Ordinul presedintelui Agentiei Nationale pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii si Cooperatie nr. 122/2003.

    Datele de identificare a solicitantului:

    Denumirea completa a solicitantului: .......................................
    Adresa .....................................................................
    Telefon: .............., fax: ...................., e-mail .................
    Data inregistrarii organizatiei ............................................
    Numarul de inmatriculare in registrul comertului (dupa caz) ................
    Codul fiscal (dupa caz) ....................................................
    Codul unic de inregistrare (dupa caz) ......................................
    Cont bancar nr. ................... deschis la Trezoreria ..................
    Anexez la prezenta formularul de decont (conform anexei nr. 6 la procedura), precum si documentele justificative prevazute in anexa nr. 1 la procedura, in original si in copie, in ordinea activitatilor si documentelor justificative completate in formularul de decont.

    Semnatura autorizata si                         Functia
    stampila solicitantului*)

    Data semnarii
------------
    *) Toate cererile depuse pentru acest program vor fi semnate de aceeasi persoana autorizata sa reprezinte legal societatea.

    ANEXA 6
    la procedura

                          FORMULAR DE DECONT*1)

    Organizatia solicitanta ..................             Data: ............

    Semnificatia coloanelor din tabelul de mai jos este urmatoarea:
    A - Cu T.V.A.
    B - Fara T.V.A.
    C - Felul documentului
                                                                    - lei*2) -
________________________________________________________________________________
Activitatea*3)  Obiectul  Nr.       Data      Valoarea    Documentul de plata
                facturii  facturii  facturii  facturii  ________________________
                                              ________    C  Nr.  Data  Valoarea
                                                A  B                    ________
                                                                          A  B
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
 TOTAL:
________________________________________________________________________________

    Semnatura si stampila*4)

------------
    *1) La prezentul decont se va anexa lista documentelor justificative, in conformitate cu anexa nr. 1 la procedura si in ordinea activitatilor prezentate in decont, precum si documentele justificative, in original si in copie.
    *2) Pentru platile efectuate in valuta conversia se va face utilizandu-se cursul de schimb comunicat de Banca Nationala a Romaniei, valabil pentru ziua efectuarii platii de catre beneficiar.
    *3) Conform cheltuielilor eligibile prevazute in anexa nr. 1 la procedura.
    *4) Toate cererile depuse pentru acest program vor fi semnate de aceeasi persoana autorizata sa reprezinte legal solicitantul.



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 122/2003

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 122 din 2003
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 122/2003
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu