Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 12 din 18 februarie 2008

pentru aprobarea Metodologiei privind finantarea in cursul anului 2008 a proiectelor pentru comunicare, informare publica si promovarea imaginii si intereselor romanesti peste hotare, precum si a actiunilor cu caracter stiintific si social-cultural

ACT EMIS DE: AGENTIA PENTRU STRATEGII GUVERNAMENTALE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 151 din 28 februarie 2008



In baza prevederilor art. 3 alin. (3) teza a II-a din Legea nr. 350/2005 privind regimul finanţărilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activităţi nonprofit de interes general, precum şi ale Hotărârii Guvernului nr. 95/2008 pentru aprobarea modului de repartizare şi de utilizare a sumelor prevăzute la lit. a) şi b) din anexa nr. 3/12/02a la Legea bugetului de stat pe anul 2008 nr. 388/2007,'

în temeiul art. 5 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 275/2007 privind reorganizarea şi funcţionarea Agenţiei pentru Strategii Guvernamentale,

preşedintele Agenţiei pentru Strategii Guvernamentale emite următorul ordin:

Art. 1. - Se aprobă Metodologia privind finanţarea în cursul anului 2008 a proiectelor pentru comunicare, informare publică şi promovarea imaginii şi intereselor româneşti peste hotare, precum şi a acţiunilor cu caracter ştiinţific şi social-cultural, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 2. - Pentru finanţările nerambursabile din fonduri publice alocate în bugetul Agenţiei pentru Strategii Guvernamentale pentru activităţi nonprofit de interes general, altele decât cele pentru care procedura a fost stabilită prin Hotărârea Guvernului nr. 95/2008 pentru aprobarea modului de repartizare şi de utilizare a sumelor prevăzute la lit. a) şi b) din anexa nr. 3/12/02a la Legea bugetului de stat pe anul 2008 nr. 388/2007, sunt aplicabile prevederile Legii nr. 350/2005 privind regimul finanţărilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activităţi nonprofit de interes general.

Art. 3. - Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Preşedintele Agenţiei pentru Strategii Guvernamentale,

Alfred Bulai

ANEXĂ

METODOLOGIE

privind finanţarea în cursul anului 2008 a proiectelor pentru comunicare, informare publică şi promovarea imaginii si intereselor româneşti peste hotare, precum si a acţiunilor cu caracter ştiinţific si social-cultural

Art. 1 -Alocarea sumelor prevăzute la lit. a) şi b) din anexa nr. 3/12/02a la Legea bugetului de stat pe anul 2008 nr. 388/2007 se face în conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 95/2008 pentru aprobarea modului de repartizare şi de utilizare a sumelor prevăzute la lit. a) şi b) din anexa nr. 3/12/02a la Legea bugetului de stat pe anul 2008 nr. 388/2007.

Art. 2. - Sumele prevăzute la lit. a) şi b) din anexa nr. 3/12/02a la Legea nr. 388/2007 pot fi alocate şi pe bază de proiecte, exclusiv în condiţiile şi pentru destinaţiile prevăzute în anexa la Hotărârea Guvernului nr. 95/2008.

Art. 3. - Principiile conform cărora se realizează alocarea pe bază de proiecte a sumelor prevăzute la lit. a) şi b) din anexa nr. 3/12/02a la Legea nr. 388/2007 sunt următoarele:

a)    legalitatea, respectiv asigurarea condiţiilor pentru respectarea cu stricteţe a prevederilor cuprinse în Hotărârea Guvernului nr. 95/2008, precum şi a tuturor dispoziţiilor legale aplicabile în materie;

b)  libera concurenţă, respectiv asigurarea condiţiilor pentru ca orice persoană fizică sau juridică ce desfăşoară activităţi nonprofit să aibă dreptul de a beneficia, în condiţiile legii, de alocarea sumelor prevăzute la lit. a) şi b) din anexa nr. 3/12/02a la Legea nr. 388/2007;

c) eficacitatea utilizării sumelor, respectiv folosirea sistemului concurential şi a criteriilor care să facă posibilă evaluarea propunerilor şi a specificaţiilor tehnice şi financiare pentru alocarea sumelor prevăzute la lit. a) şi b) din anexa nr. 3/12/02a la Legea nr. 388/2007;

d) transparenţa, respectiv punerea la dispoziţia tuturor celor interesaţi a informaţiilor referitoare la aplicarea metodologiei privind alocarea sumelor prevăzute la lit. a) si b) din anexa nr. 3/12/02a la Legea nr. 388/2007;

e)     tratamentul egal, respectiv aplicarea în mod nediscriminatoriu a criteriilor pentru alocarea pe bază de proiecte a sumelor prevăzute la lit. a) şi b) din anexa nr. 3/12/02a la Legea nr. 388/2007, astfel încât orice persoană fizică sau juridică ce desfăşoară activităţi nonprofit să aibă şanse egale;

f)  excluderea cumulului, în sensul că aceeaşi activitate nu poate beneficia de alocarea din sumele prevăzute la lit. a) şi b) din anexa nr. 3/12/02a la Legea nr. 388/2007, prin mai multe contracte de finanţare; un beneficiar poate contracta de la aceeaşi autoritate finanţatoare, în decursul unui an financiar, o singură finanţare nerambursabilă din sumele prevăzute la lit. a) din anexa nr. 3/12/02a, precum şi o singură finanţare nerambursabilă din sumele prevăzute la lit. b) din anexa nr. 3/12/02a la Legea nr. 388/2007;

g) neretroactivitatea, respectiv excluderea posibilităţii alocării din sumele prevăzute la lit. a) şi b) din anexa nr. 3/12/02a la Legea nr. 388/2007 pentru o activitate care a fost deja începută sau finalizată la data încheierii contractului de finanţare;

h) cofinanţarea, în sensul că orice alocare din sumele prevăzute la lit. a) şi b) din anexa nr. 3/12/02a la Legea nr. 388/2007 trebuie însoţită de o contribuţie din partea beneficiarului de minimum 10% din valoarea totală a finanţării.

Art. 4. - (1) Proiectele elaborate de către iniţiator conform cererii de finanţare tip, prevăzută în anexa nr. 1 la prezenta metodologie, se depun sau se trimit prin poştă la Agenţia pentru Strategii Guvernamentale, cu cel puţin 20 de zile înainte de data începerii proiectului.

(2) Documentaţia va include şi actele de constituire/înfiinţare şi identificare ale iniţiatorului, respectiv statutul, hotărârea judecătorească de înfiinţare sau actul normativ de înfiinţare, după caz, codul fiscal, cod IBAN, contul şi banca la care acesta este deschis.

(3) Toate copiile vor fi certificate prin semnătură şi ştampilă şi vor purta menţiunea „conform cu originalul".

Art. 5. - (1) La analizarea proiectelor se vor avea în vedere următoarele criterii generale:

1.  Durata proiectului

Durata de desfăşurare a proiectelor trebuie să se încadreze în anul bugetar 2008 şi termenul de finalizare nu trebuie să depăşească data de 26 decembrie.

2.  Legătura cu domeniul de activitate

Din conţinutul proiectului trebuie să rezulte încadrarea acestuia în categoriile de proiecte şi acţiuni prevăzute în anexa la Hotărârea Guvernului nr. 95/2008.

3.  Cofinanţarea

Agenţia pentru Strategii Guvernamentale finanţează parţial cheltuielile ocazionate de derularea proiectelor şi programelor primite spre finanţare, ţinând cont de dimensiunea cofinanţării din partea altor parteneri.

4.  Bugetul

Una dintre cele mai importante componente urmărite este bugetul proiectului. Acesta trebuie să conţină distinct o descriere detaliată a tipurilor de activităţi pentru care se solicită finanţarea, a cheltuielilor, precum şi date referitoare la finanţarea asigurată de alţi parteneri.

(2) Pentru fiecare dintre categoriile de proiecte şi acţiuni prevăzute în anexa la Hotărârea Guvernului nr. 95/2008, în funcţie de particularităţile acesteia, se pot stabili şi criterii specifice de analiză.

Art. 6. -In vederea analizei şi evaluării proiectelor elaborate de iniţiatori şi depuse conform art. 4, se constituie la nivelul Agenţiei pentru Strategii Guvernamentale o comisie de jurizare, a cărei componenţă se stabileşte prin ordin al preşedintelui Agenţiei pentru Strategii Guvernamentale.

Art. 7. - (1) Comisia de jurizare se întruneşte la propunerea secretarului tehnic al comisiei, ori de câte ori este necesar. Dacă preşedintele comisiei de jurizare nu este prezent, acesta poate desemna un înlocuitor din rândul membrilor.

(2)   Proiectele vor fi transmise de secretarul tehnic preşedintelui care, prin consultare cu ceilalţi membri ai comisiei, decide asupra finanţării proiectelor şi desemnează coordonatorul de proiect.

(3)  Documentaţia proiectelor propuse spre finanţare se repartizează coordonatorilor de proiect.

Art. 8. - Coordonatorul de proiect are următoarele atribuţii:

- întocmeşte nota de fundamentare a proiectului, pe care o transmite spre avizare Serviciului economic, administrativ şi resurse umane şi compartimentului juridic;

- completează propunerea de angajare a unei cheltuieli;

- înaintează spre semnare secretarului de stat nota de fundamentare şi propunerea de angajare a unei cheltuieli;

- înaintează ordonatorului de credite, spre aprobare, întreaga documentaţie;

- urmăreşte circuitul documentaţiei până la obţinerea tuturor vizelor necesare şi a aprobării acesteia (nota de fundamentare, propunerea de angajare a unei cheltuieli);

- comunică iniţiatorului de proiect suma aprobată pentru finanţare, precum şi destinaţia acesteia;

- întocmeşte contractul de finanţare pe care îl semnează în calitate de responsabil de contract şi completează angajamentul bugetar;

- urmăreşte contractul până la perfectarea acestuia;

-  primeşte de la iniţiator documentele justificative pentru cheltuielile ocazionate de desfăşurarea proiectului pe care le verifică, iar pe exemplarul original al facturii atestă că bunurile furnizate au fost recepţionate, lucrările au fost executate şi serviciile prestate corespunzător, prin sintagma: „confirmat realitatea, regularitatea şi legalitatea operaţiunilor";

- înaintează spre avizare directorului general, pentru „Bun de plată", factura însoţită de documentele justificative şi de formularul „Ordonanţarea la plată".

Art. 9. - (1) Proiectele a căror documentaţie este incompletă nu sunt eligibile.

(2) Pentru proiectele propuse spre aprobare cu observaţii, comisia poate stabili termene până la care iniţiatorii au obligaţia să răspundă observaţiilor formulate. Documentaţia acestor proiecte se înmânează coordonatorilor de proiect desemnaţi, care informează iniţiatorii asupra observaţiilor şi termenelor stabilite de comisie. Neîncadrarea în aceste termene atrage respingerea proiectelor în cauză. Despre această situaţie coordonatorul de proiect informează secretarul tehnic al comisiei, căruia îi predă întreaga documentaţie a proiectului. Pentru proiectele ale căror observaţii se clarifică în termenul stabilit, coordonatorii au aceleaşi atribuţii precum cele prevăzute la art. 8.

Art. 10. - Secretarul tehnic comunică în scris iniţiatorilor decizia de respingere, în cel mult 5 zile de la adoptarea acesteia de către comisia de jurizare.

Art. 11. - (1) Pentru realizarea proiectelor a căror finanţare a fost aprobată de comisia de jurizare se va încheia un contract de finanţare între Agenţia pentru Strategii Guvernamentale şi iniţiator.

(2) Toate documentele legate de încheierea, derularea şi finalizarea proiectelor vor purta număr de înregistrare, vor fi semnate şi ştampilate de către emitent.

Art. 12. - Categoriile de cheltuieli care pot fi finanţate din sumele prevăzute la lit. a) şi b) din anexa nr. 3/12/02a la Legea nr. 388/2007 sunt cele prevăzute în anexa la Hotărârea Guvernului nr. 95/2008, respectiv: cazare, transport, masă, trataţii, taxe de participare şi de vizitare, taxe poştale, comunicaţii telefonice, închiriere, editare, tipărire, difuzare, realizare de sondaje de opinii şi studii, traduceri, operaţiuni de multiplicare, printare multimedia, materiale promoţionale, abonamente, chirie şi alte servicii.

Art. 13. - (1) Regulile de finanţare sunt prevăzute în anexa nr. 2 la prezenta metodologie.

(2)  In baza documentaţiilor aprobate de ordonatorul de credite se pot acorda avansuri de până la 30% din sumele ce urmează a fi alocate pentru programele, proiectele şi acţiunile prevăzute în anexa la Hotărârea Guvernului nr. 95/2008, fără solicitarea unei scrisori de garanţie bancară, conform art. 4 din Hotărârea Guvernului nr. 95/2008. Pentru sumele avansate, beneficiarii vor prezenta documentele justificative cu privire la utilizarea acestora, în termen de 10 zile de la finalizarea proiectului şi nu mai târziu de 10 decembrie 2008.

(3) Decontarea cheltuielilor se face în termen de 10 zile de la finalizarea proiectului, pe baza formularului pentru raportări intermediare şi finale prevăzut în anexa nr. 3 la prezenta metodologie.

ANEXA Nr. 1 la metodologie

Către

AGENŢIA PENTRU STRATEGII GUVERNAMENTALE

CERERE   DE   FINANŢARE

In baza prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 95/2008 pentru aprobarea modului de repartizare şi de utilizare a sumelor prevăzute la lit. a) şi b) din anexa nr. 3/12/02a la Legea bugetului de stat pe anul 2008 nr. 388/2007

1.  ........................................................................................................................................................................ ....................................................

                                                                               (datele de identificare ale solicitantului)*)

2.  ........................................................................................................................................................................ ....................................................

                                                              (denumirea proiectului/acţiunii pentru care se solicită finanţarea)

2.1. Obiective ........................................................................................................................................................................ ...................................

2.2. Rezultate aşteptate ........................................................................................................................................................................ .....................

2.3. Grupuri-ţintă/Beneficiari ........................................................................................................................................................................ .............

3........................................................................................................................................................................ .......................................................

........................................................................................................................................................................ ........................................................

........................................................................................................................................................................ ........................................................

........................................................................................................................................................................ ........................................................

........................................................................................................................................................................ ........................................................

........................................................................................................................................................................ ........................................................

........................................................................................................................................................................ ........................................................

                                                                           (descrierea proiectului - maximum 3 pagini)

4. Data/Perioada proiectului. ........................................................................................................................................................................ .............

5. Buget proiect - suma în lei - din care: ......................................................................................................................................................................

- suma solicitată finanţatorului, în lei: ........................................................................................................................................................................ ..

- contribuţia proprie, în lei: ........................................................................................................................................................................ ................

6. Anexăm prezentei cereri următoarele documente:

-  ........................................................................................................................................................................ ......................................................

                                      (devizul de cheltuieli şi în mod obligatoriu documentele prevăzute la art. 4 alin. (2) din metodologie)

Semnătura..................................................

(şi ştampila, în cazul persoanelor juridice)

*) Se va menţiona, unde este cazul, dacă asociaţia/fundaţia este de utilitate publică.

ANEXA Nr. 2 la metodologie

REGULI   DE   FINANŢARE

Tipul de cheltuială

Documentele însoţitoare ale cererii de finanţare

Documentele justificative ale cheltuielilor efectuate în vederea decontării (vor fi transmise la încheierea acţiunii)

Cazare*)

- Lista persoanelor beneficiare, cereri de oferte - minimum

3 oferte.

- Documentaţie în condiţiile prevăzute de Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 337/2006, cu modificările şi completările ulterioare (invitaţie de participare, proces-verbal încheiat cu ocazia concursului pentru achiziţie şi anexă la acesta, hotărârea comisiei de evaluare a ofertelor).

Factura originală emisă de iniţiator către finanţator, copia contractului de prestare servicii încheiat cu prestatorul, copia facturii şi a diagramei de cazare, ambele emise de prestator către iniţiator (beneficiarul serviciilor), copii care vor conţine menţiunea „conform cu originalul", precum şi semnătura şi ştampila iniţiatorului, în original.

Tipul de cheltuială

Documentele însoţitoare ale cererii de finanţare

Documentele justificative ale cheltuielilor efectuate în vederea decontării (vor fi transmise la încheierea acţiunii)

Masă, trataţii*)

- Lista persoanelor beneficiare, cereri de oferte - minimum 3 oferte.

- Documentaţie în condiţiile prevăzute de Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 337/2006, cu modificările şi completările ulterioare (invitaţie de participare, proces-verbal încheiat cu ocazia concursului pentru achiziţie şi anexă la acesta, hotărârea comisiei de evaluare a ofertelor).

Factura originală emisă de iniţiator către finanţator, copia contractului de prestare servicii încheiat cu prestatorul, copia facturii emise de prestator către iniţiator, copia meniului zilnic/persoană semnat şi ştampilat de prestator (copiile vor conţine menţiunea „conform cu originalul", precum şi semnătura şi ştampila iniţiatorului, în original); lista participanţilor la manifestare (beneficiari ai serviciilor de masă), în original, întocmită de iniţiator, cu semnătura şi ştampila acestuia.

Transport SNCFR

cls. a II-a*)

Costul estimat al biletelor (menţionat în buget).

Biletele de călătorie, tabel centralizator semnat şi ştampilat de iniţiator, care să cuprindă numele şi prenumele, ruta, seria şi numărul biletului, data, preţul biletului.

Transport cu autocar, microbuz sau avion

- Documentaţie în condiţiile prevăzute de Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 337/2006, cu modificările şi completările ulterioare (invitaţie de participare, proces-verbal încheiat cu ocazia concursului pentru achiziţie şi anexă la acesta, hotărârea comisiei de evaluare a ofertelor).

- Lista persoanelor transportate.

Proces-verbal încheiat cu ocazia concursului de oferte, invitaţiile de participare la concursul de oferte, factura originală emisă de iniţiator către finanţator, copia facturii prestatorului de servicii, copia contractului de prestări de servicii încheiat cu prestatorul, copia foii de parcurs sau a biletelor de avion (copiile vor conţine menţiunea „conform cu originalul", precum şi semnătura şi ştampila iniţiatorului, în original); lista persoanelor beneficiare a serviciului de transport, ştampilată şi semnată de iniţiator.

Taxe (de participare, de vizitare, poştale)*)

Costul estimat al taxelor (menţionat în buget).

Bilete şi chitanţe sau copii ale acestora, după caz, cu menţiunea „conform cu originalul", semnate şi ştampilate, tabel centralizator semnat şi ştampilat de iniţiator, care să cuprindă numele şi prenumele, seria şi numărul biletului/chitanţei, data, preţul biletului.

Inchiriere, editare, tipărire, difuzare, multiplicare, traduceri

Documentaţie în condiţiile prevăzute de Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 337/2006, cu modificările şi completările ulterioare (invitaţie de participare, proces-verbal încheiat cu ocazia concursului pentru achiziţie şi anexă la acesta, hotărârea comisiei de evaluare a ofertelor).

Proces-verbal încheiat cu ocazia concursului de oferte, invitaţiile de participare la concursul de oferte, factura originală emisă de iniţiator către finanţator, copia facturii furnizorului de bunuri, copia contractului de prestări de servicii încheiat cu prestatorul, copia procesului-verbal de recepţie a materialelor, conform strategiei de repartizare (copiile vor conţine menţiunea „conform cu originalul", precum şi semnătura şi ştampila iniţiatorului în original).

Tipul de cheltuială

Documentele însoţitoare ale cererii de finanţare

Documentele justificative ale cheltuielilor efectuate în vederea decontării (vor fi transmise la încheierea acţiunii)

Achiziţii de servicii

specializate de organizare a expoziţiilor, festivalurilor, spectacolelor etc. (închiriere săli de spectacol, scenă, decor, scenotehnică, achiziţionare bilete, achiziţie spectacol etc.)*)

- Lista persoanelor beneficiare, cereri de oferte - minimum

3 oferte.

- Documentaţie în condiţiile prevăzute de Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 337/2006, cu modificările şi completările ulterioare (invitaţie de participare, proces-verbal încheiat cu ocazia concursului pentru achiziţie şi anexă la acesta, hotărârea comisiei de evaluare a ofertelor).

Factura originală emisă de iniţiator către finanţator, copia contractului de prestare servicii încheiat cu prestatorul, copia facturii pentru serviciile prestate, ambele emise de prestator către iniţiator (beneficiarul serviciilor), copii care vor conţine menţiunea „conform cu originalul", precum şi semnătura şi ştampila iniţiatorului, în original.

Realizare de sondaje de opinie, studii şi cercetări

Documentaţie în condiţiile prevăzute de Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006, aprobată cu modificări şi completări prin Legea'nr. 337/2006, cu modificările şi completările ulterioare (invitaţie de participare, proces-verbal încheiat cu ocazia concursului pentru achiziţie şi anexă la acesta, hotărârea comisiei de evaluare a ofertelor).

Proces-verbal încheiat cu ocazia concursului de oferte, invitaţiile de participare la concursul de oferte, factura originală emisă de iniţiator către finanţator, copia facturii furnizorului de bunuri, copia contractului de prestări de servicii încheiat cu prestatorul, copia procesului-verbal de recepţie a materialelor, conform strategiei de repartizare (copiile vor conţine menţiunea „conform cu originalul", precum şi semnătura şi ştampila iniţiatorului, în original).

*) Aplicarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006, cu modificările şi completările ulterioare, se va efectua conform art. 16 din ordonanţa de urgenţă menţionată.

ANEXA Nr. 3 la metodologie

FORMULAR

pentru raportări intermediare şi finale

Contract nr........................................................................................................................................................................ ........................................

Data încheierii contractului. ........................................................................................................................................................................ ................

Asociaţia/Fundaţia........................................................................................................................................................................................... ..........

- adresa:. ........................................................................................................................................................................ ..........................................

- telefon/fax:. ........................................................................................................................................................................ ....................................

Denumirea proiectului........................................................................................................................................................................ ........................

Data înaintării raportului........................................................................................................................................................................ .....................

I. Raport de activitate

1. Descrierea pe scurt a activităţilor desfăşurate până la data întocmirii raportului (maximum o pagină):

........................................................................................................................................................................ ........................................................

II. Raport financiar

1.  Date despre instituţia finanţată:

- cont bancar nr.............................................................., deschis la Banca (denumirea şi sediul).................................................persoana cu drept de semnătură (numele şi prenumele). ........................................................................................................................................................................ ..................

2.  Date despre finanţare:

- valoarea totală a finanţării în conformitate cu contractul încheiat:.................................................................................................................................

- valoarea contribuţiei proprii:......................................................................................................................................................................................

- valoarea finanţării cumulate la data întocmirii raportului:..............................................................................................................................................

3. Decont cheltuieli:

Categoria de cheltuieli

Numărul documentului justificativ

Unitatea care a emis documentul

Data

Suma

Ce reprezintă

Total (lei):

Semnătura beneficiarului

.........................................

Semnătura finanţatorului

(responsabil proiect, director direcţia emiţătoare, director general, serviciu economic)

4. Se anexează, în copie, actele justificative pentru cheltuielile efectuate (facturi, chitanţe fiscale, bonuri, extrase de cont, ordine şi dispoziţii de plată etc).


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 12/2008

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 12 din 2008
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 12/2008
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu