ORDIN Nr. 1094
din 4 iunie 2008
privind aprobarea
regulamentului de organizare si functionare, a structurii organizatorice, a
functiilor de conducere si a numarului de posturi pentru Centrul National de
Sanatate Mintala
ACT EMIS DE:
MINISTERUL SANATATII
ACT PUBLICAT IN:
MONITORUL OFICIAL NR. 443 din 12 iunie 2008
Văzând referatul de aprobare al Direcţiei generale
organizare, resurse umane, dezvoltare profesională şi salarizare nr. E.N. 6.031
din 4 iunie 2008,
în temeiul prevederilor art. 141 şi al art. 144 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 862/2006 privind
organizarea şi funcţionarea Ministerului Sănătăţii Publice, cu modificările şi
completările ulterioare,
ministrul sănătăţii publice emite următorul ordin.
Art. 1. - (1) Se aprobă Regulamentul de organizare şi
funcţionare al Centrului Naţional de Sănătate Mintală, prevăzut în anexa nr. 1.
(2) Se aprobă Structura organizatorică a Centrului
Naţional de Sănătate Mintală, prevăzută în anexa nr. 2.
Art. 2. - (1) Conducerea Centrului Naţional de Sănătate
Mintală este asigurată de director şi de contabil-şef.
(2) Posturile de director şi
contabil-şef se ocupă prin concurs organizat în condiţiile legii, iar numirea
în aceste funcţii se face prin ordin al ministrului sănătăţii publice.
(3) Directorul este numit pentru o perioadă de 3 ani.
(4) Până la ocuparea posturilor prin concurs în
conformitate cu alin. (2), se numeşte prin ordin al ministrului sănătăţii
publice un director interimar şi un contabil-şef interimar.
Art. 3. - (1) Compartimentele funcţionale din cadrul
Centrului Naţional de Sănătate Mintală sunt:
a) Compartimentul de politici
şi programe de sănătate mintală;
b) Compartimentul monitorizare
şi evaluarea serviciilor de sănătate mintală;
c) Compartimentul RUNOS;
d) Compartimentul financiar-contabilitate;
e) Compartimentul administrativ.
(2) Compartimentul de politici
şi programe de sănătate mintală, Compartimentul monitorizare şi evaluarea
serviciilor de sănătate mintală şi Compartimentul RUNOS se află în subordinea
directorului.
(3) Compartimentul financiar-contabilitate şi
Compartimentul administrativ se află în subordinea contabilului-şef.
Art. 4. - (1) Se aprobă Centrului Naţional de Sănătate
Mintală un număr de 15 posturi.
(2) Personalul încadrat la Centrul Naţional de Sănătate
Mintală este personal contractual şi este salarizat potrivit anexelor la
Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 115/2004 privind salarizarea şi alte
drepturi ale personalului contractual din unităţile sanitare publice din
sectorul sanitar, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 125/2005, cu modificările
şi completările ulterioare. Personalul de specialitate medico-sanitar este
salarizat potrivit anexei nr. 1 la respectiva ordonanţă de urgenţă.
(3) Statul de funcţii se aprobă de ministrul sănătăţii
publice.
Art. 5. -Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din
prezentul ordin.
Art. 6. - Pe data intrării în vigoare a prezentului
ordin se abrogă orice alte dispoziţii contrare.
Art. 7. - Centrul Naţional de Sănătate Mintală şi
direcţiile de specialitate din cadrul Ministerului Sănătăţii Publice vor duce
la îndeplinire dispoziţiile prezentului ordin.
Art. 8. - Prezentul ordin se publică în Monitorul
Oficial al României, Partea I.
Ministrul sănătăţii publice,
Gheorghe Eugen Nicolăescu
ANEXA Nr. 1
REGULAMENT
de organizare si funcţionare al Centrului National
de Sănătate Mintală
CAPITOLUL I
Dispoziţii generale
Art. 1. - Centrul Naţional de Sănătate Mintală este
unitate cu personalitate juridică, finanţată integral de la bugetul de stat, în
subordinea Ministerului Sănătăţii Publice, cu sediul in str. Pitar Moş nr.
7-15, sectorul 1, municipiul Bucureşti, înfiinţată prin reorganizarea Centrului
Naţional de Sănătate Mintală aflat în structura Şcolii Naţionale de Sănătate
Publică şi Management Sanitar Bucureşti.
CAPITOLUL II
Obiectul de activitate
Art. 2. - Centrul Naţional de Sănătate Mintală are, în
principal, următoarele atribuţii:
a) stabileşte priorităţile în
domeniul dezvoltării politicilor de sănătate mintală, pe care le supune
aprobării Ministerului Sănătăţii Publice, asigură consultanţă şi asistenţă
tehnică în domeniul politicilor de sănătate mintală;
b) stabileşte priorităţile în
implementarea de programe şi proiecte specifice în dezvoltarea serviciilor de
sănătate mintală, pe care le supune aprobării Ministerului Sănătăţii Publice,
coordonează acordarea consultanţei şi asistenţei tehnice în dezvoltarea
serviciilor de sănătate mintală;
c) asigură consultanţă şi
asistenţă tehnică în formarea personalului care lucrează în reţeaua naţională
de sănătate mintală;
d) organizează elaborarea şi
diseminarea ghidurilor de practică în domeniul sănătăţii mintale, precum şi
dezvoltarea de competenţe în organizarea şi conducerea serviciilor de sănătate
mintală;
e) asigură colectarea, prelucrarea şi interpretarea de
date în domeniul sănătăţii mintale;
f) monitorizează şi evaluează serviciile de sănătate
mintală;
g) realizează şi întreţine Registrul naţional de
psihiatrie;
h) asigură dezvoltarea aplicaţiilor informatice în
sectorul propriu de activitate;
i) iniţiază şi elaborează programe şi campanii IEC
(informare, educare, comunicare) în domeniul sănătăţii mintale;
j) asigură cadrul desfăşurării activităţilor comisiilor
consultative ale Ministerului Sănătăţii Publice pentru rezolvarea aspectelor
legate de sănătatea mintală;
k) urmăreşte implementarea sistemului de protecţie a
informaţiilor clasificate, în conformitate cu prevederile legale în vigoare,
corespunzător domeniilor sale de activitate;
l) utilizează cu eficienţă
resursele umane şi materiale în vederea realizării obiectivelor stabilite
pentru fiecare etapă.
m) propune definirea de noi
servicii în domeniul sănătăţii mintale;
n) propune modificarea legislaţiei în vederea creşterii
coerenţei şi armonizării reformei din domeniul sănătăţii mintale;
o) prezintă trimestrial şi anual direcţiilor de
specialitate din cadrul Ministerului Sănătăţii Publice rapoarte privind
activitatea desfăşurată şi rezultatele obţinute comparativ cu acţiunile
propuse.
CAPITOLUL III
Conducerea unităţii
Art. 3. - Conducerea executivă a Centrului Naţional de
Sănătate Mintală este asigurată de director.
Art. 4. - (1) Directorul
Centrului Naţional de Sănătate Mintală are în subordine Compartimentul de
politici şi programe de sănătate mintală, Compartimentul monitorizare şi
evaluarea serviciilor de sănătate mintală şi Compartimentul RUNOS.
(2) Atribuţiile directorului sunt următoarele:
a) organizează şi conduce întreaga activitate a
unităţii în scopul realizării obiectului de activitate, al creşterii calităţii
acesteia şi al utilizării cu eficienţă a resurselor umane şi materiale;
b) reprezintă personal sau prin
delegat Centrul Naţional de Sănătate Mintală în relaţiile cu organele statului,
precum şi cu persoane fizice sau juridice din ţară ori din străinătate;
c) angajează şi concediază
personalul propriu al Centrului Naţional de Sănătate Mintală, în conformitate cu prevederile legale;
d) angajează prin semnătură unitatea în relaţiile cu
terţii, în limita competenţelor aprobate;
e) adoptă măsuri operative pentru îmbunătăţirea
activităţii la nivelul compartimentelor, organizează controlul desfăşurării
muncii şi îndeplinirii sarcinilor, urmărind aplicarea măsurilor aprobate;
f) stabileşte relaţii de lucru cu toate direcţiile din
Ministerul Sănătăţii Publice, cu institute şi centre medicale, cu autorităţile
de sănătate publică judeţene şi a municipiului Bucureşti;
g) coordonează, implementează
şi dezvoltă serviciile de sănătate mintală, în concordanţă cu politica
Ministerului Sănătăţii Publice;
h) avizează propunerile contabilului-şef privind
aprovizionarea la timp a compartimentelor cu materialele necesare desfăşurării
activităţii, reducerea consumului de materiale şi a stocurilor;
i) stabileşte, pe baza structurii organizatorice şi a
regulamentului de organizare şi funcţionare a unităţii, delegările de
autoritate pe trepte ierarhice şi compartimente ale unităţii, modul de
colaborare dintre compartimentele unităţii, precum şi dintre acestea şi unităţile
sanitare cu care colaborează;
j) coordonează direct activitatea de specialitate şi de
resurse umane, putând la nevoie să coordoneze pe o perioadă determinată şi alte
activităţi;
k) răspunde de întocmirea regulamentului intern al
unităţii şi are obligaţia de a informa salariaţii cu privire la conţinutul
acestuia;
l) organizează, potrivit legii,
controlul financiar preventiv menit să preîntâmpine nerespectarea dispoziţiilor
legale privitoare la gospodărirea mijloacelor materiale şi băneşti ale unităţii;
m) asigură aplicarea măsurilor aprobate privind
integritatea patrimoniului unităţii şi recuperarea pagubelor aduse acestuia;
n) angajează personalul din unitate potrivit
reglementărilor legale;
o) ia măsuri pentru cunoaşterea de către întregul
personal a actelor normative care vizează activitatea unităţii şi asigură
respectarea întocmai a acestora;
p) dispune, potrivit legii, organizarea, urmărirea şi
buna desfăşurare a activităţii de perfecţionare a pregătirii profesionale a
personalului unităţii;
q) dispune, potrivit normelor legale, realizarea
măsurilor de sănătate şi securitate în muncă, de prevenire a accidentelor de
muncă şi a îmbolnăvirilor profesionale, precum şi de prevenire şi stingere a
incendiilor;
r) emite, potrivit legii, decizii, dispoziţii,
instrucţiuni şi norme în executarea hotărârilor şi atribuţiilor proprii;
s) este ordonator terţiar de credite şi stabileşte prin
decizie delegarea acestei calităţi şi a dreptului de semnătură pentru
operaţiunile bancare;
ş) asigură informarea personalului propriu asupra
desfăşurării activităţii unităţii, a principalelor probleme rezolvate şi a
măsurilor adoptate;
t) urmăreşte implementarea sistemului de protecţie a
informaţiilor clasificate, în conformitate cu prevederile legale în vigoare,
corespunzător domeniilor sale de activitate.
Art. 5. - (1) Contabilul-şef este subordonat
directorului şi are în subordine Compartimentul financiar-contabilitate şi
Compartimentul administrativ.
(2) Atribuţiile contabilului-şef sunt următoarele:
a) organizează activitatea de
contabilitate conform prevederilor legale şi asigură efectuarea corectă şi la
timp a înregistrărilor;
b) organizează analiza
periodică a utilizării mijloacelor circulante şi ia măsuri necesare cu privire
la stocurile disponibile şi pentru prevenirea oricăror imobilizări de fonduri;
c) asigură întocmirea la timp a actelor contabile;
d) asigură exercitarea controlului financiar preventiv;
e) asigură întocmirea,
circulaţia şi păstrarea documentelor justificative care stau la baza înregistrărilor
de contabilitate;
f) organizează evidenţele tehnico-operative şi
gestionare şi asigură ţinerea lor la zi;
g) exercită controlul ierarhic operativ curent;
h) organizează inventarierea periodică a mijloacelor
materiale şi regularizarea diferenţelor constatate;
i) asigură măsurile de păstrare, manipulare şi folosire
a documentelor cu regim special;
j) verifică şi dispune efectuarea plăţilor privind
contractele încheiate cu diverşi furnizori de servicii;
k) analizează şi evaluează eficienţa utilizării mijloacelor
materiale şi băneşti puse la dispoziţia unităţii şi ia măsurile necesare pentru
evitarea cheltuielilor neeconomice şi inoportune;
l) verifică documentele
justificative de cheltuieli sub aspectul formei, conţinutului şi legalităţii
operaţiunii;
m) asigură formele şi urmăreşte recuperarea sumelor
greşit plătite;
n) încheie contractele economice cu furnizorii pentru
materialele necesare unităţii şi pentru prestări de servicii;
o) organizează şi asigură paza
şi ordinea în unitate;
p) ia măsuri de casare sau transferare de mijloace fixe
şi obiecte de inventar;
q) angajează unitatea, prin semnătură, în toate
operaţiunile cu caracter financiar şi patrimonial;
r) răspunde de realizarea indicatorilor
financiari;
s) răspunde de constituirea şi utilizarea legală a
fondurilor;
ş) răspunde de exercitarea controlului respectării
disciplinei financiare;
t) răspunde de administrarea patrimoniului unităţii;
ţ) răspunde de aprovizionarea cu materiale, scule şi
dispozitive, de folosirea şi întreţinerea maşinilor, utilajelor şi
instalaţiilor;
u) răspunde de confecţionarea, folosirea şi evidenţa
ştampilelor şi sigiliilor;
v) răspunde de asigurarea pazei, ordinii şi curăţeniei,
precum şi a măsurilor de autoapărare contra incendiilor în unitate;
w) răspunde de respectarea măsurilor de securitate,
sănătate şi igienă în muncă de către angajaţii din subordine.
CAPITOLUL IV
Structura organizatorică
Art. 6. - Centrul Naţional de Sănătate Mintală are în
structură următoarele compartimente:
a) Compartimentul de politici
şi programe de sănătate mintală;
b) Compartimentul monitorizare
şi evaluarea serviciilor de sănătate mintală;
c) Compartimentul RUNOS;
d) Compartimentul financiar-contabilitate;
e) Compartimentul administrativ.
Art. 7. - Compartimentul de politici şi programe de
sănătate mintală se află în subordinea directorului şi are următoarele
atribuţii:
a) stabileşte priorităţile în
domeniul dezvoltării politicilor de sănătate mintală, pe care le supune
aprobării Ministerului Sănătăţii Publice, asigură consultanţă şi asistenţă
tehnică în domeniul politicilor de sănătate mintală;
b) stabileşte priorităţile în
implementarea de programe şi proiecte specifice în dezvoltarea serviciilor de
sănătate mintală, pe care le supune aprobării Ministerului Sănătăţii Publice,
coordonează acordarea consultanţei şi asistenţei tehnice în dezvoltarea
serviciilor de sănătate mintală, elaborează termeni de referinţă pentru studii
de dezvoltare, evaluări şi servicii de consultanţă pentru implementarea de
proiecte/programe de sănătate mintală;
c) asigură consultanţă şi
asistenţă tehnică în formarea personalului care lucrează în reţeaua naţională
de sănătate mintală;
d) organizează elaborarea şi
diseminarea ghidurilor de practică în domeniul sănătăţii mintale, precum şi
dezvoltarea de competenţe în organizarea şi conducerea serviciilor de sănătate
mintală;
e) asigură cadrul desfăşurării
activităţilor comisiilor consultative ale Ministerului Sănătăţii Publice pentru
rezolvarea aspectelor legate de sănătatea mintală;
f) propune definirea de noi
servicii în domeniul sănătăţii mintale, promovând modernizarea serviciilor de
sănătate mintală conform standardelor europene;
g) propune modificarea
legislaţiei în vederea creşterii coerenţei şi armonizării reformei din domeniul
sănătăţii mintale;
h) prezintă trimestrial şi anual direcţiilor de
specialitate din Ministerul Sănătăţii Publice rapoarte privind activitatea
desfăşurată şi rezultatele obţinute comparativ cu acţiunile propuse;
i) iniţiază şi elaborează programe şi campanii IEC
(informare, educare, comunicare) în domeniul sănătăţii mintale, al
problematicii de destigmatizare şi de promovare a politicilor de incluziune
socială;
j) sprijină dezvoltarea, coordonează şi supraveghează
înfiinţarea şi funcţionarea centrelor de sănătate mintală;
k) coordonează activităţile de modernizare a
serviciilor spitaliceşti de sănătate mintală, asigurarea continuităţii lor cu serviciile comunitare de sănătate mintală
şi cu serviciile oferite de medicii de familie;
l) cooperează cu instituţiile
similare internaţionale în vederea integrării în structurile europene de
specialitate;
m) furnizează programe de dezvoltare a competenţelor
profesionale în domeniul îngrijirilor comunitare şi spitaliceşti de sănătate
mintală;
n) furnizează programe de dezvoltare a capacităţilor
manageriale şi de organizare a serviciilor de sănătate mintală;
o) întocmeşte studii şi implementează programe-pilot
care vizează dezvoltarea unor servicii moderne de sănătate mintală.
Art. 8. - Compartimentul
monitorizare şi evaluarea serviciilor de sănătate mintală se află în subordinea
directorului şi are următoarele atribuţii:
a) asigură colectarea, prelucrarea şi interpretarea de
date în domeniul sănătăţii mintale;
b) monitorizează şi evaluează serviciile de sănătate
mintală;
c) realizează şi întreţine Registrul naţional de
psihiatrie;
d) asigură dezvoltarea
aplicaţiilor informatice în sectorul propriu de activitate;
e) propune efectuarea unor
studii specifice de dezvoltare a serviciilor de sănătate mintală şi
implementează rezultatele acestora.
Art. 9. - Compartimentul RUNOS se află în subordinea
directorului şi are următoarele atribuţii:
a) întocmirea statului de personal şi a statului de
funcţii în conformitate cu structura organizatorică aprobată;
b) întocmirea formelor legale privind încadrarea
salariaţilor de toate categoriile potrivit dispoziţiilor legale, cu respectarea
nomenclatoarelor de funcţii şi salarizarea personalului contractual conform
legislaţiei specifice;
c) stabilirea şi acordarea
drepturilor salariale potrivit legii;
d) întocmirea actelor de încadrare pentru personalul
nou-angajat;
e) completarea şi ţinerea la zi, în condiţii de bună
păstrare, a carnetelor de muncă, a fişelor personalului, precum şi a dosarelor
cu acte ale personalului;
f) întocmirea dosarelor conform
legislaţiei, în vederea pensionării salariaţilor;
g) întocmirea raportărilor statistice privind
realizarea fondului de salarii şi a numărului de salariaţi; întocmirea
declaraţiilor referitoare la viramente şi încasări;
h) întocmirea propunerilor privind scoaterea la concurs
a posturilor vacante potrivit reglementărilor legale în vigoare;
i) organizarea concursurilor pentru ocuparea posturilor
vacante şi promovării in grade şi trepte profesionale conform legislaţiei în vigoare;
j) coordonarea elaborării fişelor posturilor de către
coordonatorii compartimentelor pentru personalul din subordine, conform legii;
k) organizarea activităţii de evaluare a performanţelor
profesionale individuale pentru salariaţii unităţii, potrivit legii;
l) exercitarea şi a altor
atribuţii din domeniul său de activitate, ce decurg din actele normative sau
sunt dispuse de conducerea unităţii, în cadrul legii;
m) întocmirea de state de plată, de documente pentru
celelalte drepturi băneşti şi pentru reţineri;
n) întocmirea de fişe fiscale;
o) sprijinirea echipelor Compartimentului de politici
şi programe de sănătate mintală şi ale Compartimentului monitorizare şi
evaluarea serviciilor de sănătate mintală în activităţi ce ţin de evaluarea
performanţei personalului din reţeaua de sănătate mintală, definirea posturilor
în diferitele tipuri de servicii etc.
Art. 10. - Compartimentul financiar-contabilitate se
află în subordinea contabilului-şef şi are următoarele atribuţii:
A. In activitatea financiară
a) întocmeşte proiectele bugetelor de venituri şi
cheltuieli;
b) asigură efectuarea corectă şi în conformitate cu
dispoziţiile legale a operaţiunilor de încasări şi de plăţi în numerar;
c) asigură credite necesare,
corespunzător comenzilor şi contractelor emise, în
limita creditelor aprobate;
d) verifică documentele justificative de cheltuieli sub
aspectul formei, conţinutului şi legalităţii operaţiunii;
e) întocmeşte propunerile de
plan casă pentru plăţi în numerar;
f) ia măsurile necesare pentru
asigurarea integrităţii patrimoniului unităţii.
B. In activitatea de contabilitate
a) realizează efectuarea
corectă şi la timp a înregistrărilor contabile conform prevederilor legale;
b) întocmeşte la timp, potrivit
dispoziţiilor legale, bilanţul contabil trimestrial şi anual;
c) exercită controlul financiar
preventiv, în conformitate cu dispoziţiile legale;
d) întocmeşte şi asigură circulaţia şi păstrarea
documentelor justificative care stau la baza înregistrărilor în contabilitate;
e) asigură efectuarea inventarierii patrimoniului în
condiţiile şi la termenele stabilite prin acte normative; ia măsuri de casare
sau transferare de mijloace fixe şi obiecte de inventar, în conformitate cu
prevederile legale;
f) organizează inventarierea periodică a mijloacelor
materiale şi regularizarea diferenţelor constatate;
g) organizează analiza
periodică a utilizării bunurilor materiale şi ia măsurile necesare, împreună cu
celelalte compartimente, în ceea ce priveşte stocurile disponibile şi
supranormative, precum şi pentru prevenirea oricărei imobilizări de fonduri;
h) ia măsurile de păstrare, manipulare şi folosire a
documentelor cu regim special;
i) răspunde de aplicarea prevederilor legale privind
confecţionarea, folosirea şi evidenţa ştampilelor şi sigiliilor.
C. In activitatea de aprovizionare
a) stabileşte împreună cu celelalte compartimente norme
de stoc pentru materialele consumabile necesare desfăşurării activităţii
specifice a unităţii;
b) organizează licitaţii conform legislaţiei în vigoare
pentru achiziţionarea de materiale consumabile,
servicii etc;
c) pentru materialele consumabile care nu fac parte din
lista produselor pentru care se organizează licitaţii electronice, asigură
cumpărarea directă cu oferte;
d) încheie contractele economice cu furnizorii,
întocmeşte şi urmăreşte graficul de livrări pentru materialele consumabile
necesare unităţii.
Art. 11. - Compartimentul administrativ se află în
subordinea contabilului-şef şi are următoarele atribuţii:
a) organizează şi asigură paza,
ordinea şi curăţenia în unitate;
b) asigură măsurile necesare
pentru utilizarea inventarului administrativ-gospodărescîn condiţii de
eficienţă maximă;
c) urmăreşte verificarea la
timp şi funcţionarea în bune condiţii a maşinilor, aparaturii, utilajelor şi
instalaţiilor din dotarea unităţii;
d) asigură recepţionarea,
manipularea şi depozitarea corespunzătoare a bunurilor;
e) asigură funcţionarea în bune condiţii a
instalaţiilor de apă, canalizare, iluminat, încălzire;
f) stabileşte măsuri şi
urmăreşte realizarea lor privitor la înlăturarea risipei şi economisirea
consumurilor de combustibili, energie electrică şi termică, apă potabilă,
hârtie şi alte materiale consumabile, precum şi limitarea convorbirilor
telefonice, potrivit dispoziţiilor legale;
g) organizează şi asigură
primirea, circuitul, păstrarea, evidenţa şi expedierea corespondenţei şi a
coletelor, potrivit prevederilor din actele normative în vigoare;
h) asigură întocmirea, împreună cu celelalte
compartimente, a planului de măsuri pentru sănătatea şi securitatea muncii şi
urmăreşte realizarea măsurilor stabilite;
i) asigură şi urmăreşte realizarea, aplicarea şi
respectarea normelor de prevenire şi stingere a incendiilor.
Art. 12. - Compartimentele financiar-contabilitate şi
administrativ îndeplinesc şi alte atribuţii din domeniul lor de activitate,
care decurg din actele normative în vigoare sau care sunt dispuse de conducerea
unităţii, în cadrul legii.
CAPITOLUL V
Dispoziţii finale
Art. 13. - (1) Pentru realizarea obiectivelor proprii
sau pentru elaborarea unor proiecte specifice, Centrul
Naţional de Sănătate Mintală poate selecţiona şi numi consilieri onorifici
pentru anumite domenii şi poate constitui, pe perioade determinate, consilii de
experţi sau colective de lucru formate din specialişti, in condiţiile legii.
(2) Consilierii onorifici,
experţii şi specialiştii nominalizaţi la alin. (1) îşi vor desfăşura
activitatea în cadrul programului de la norma de bază.
Art. 14. - Centrul Naţional de Sănătate Mintală are în
dotare, pentru transportul persoanelor din aparatul propriu, un autoturism cu un consum lunar de carburant stabilit conform normelor
legale în vigoare.
Art. 15. - Prevederile prezentului regulament se
completează cu orice alte dispoziţii legale care privesc organizarea,
funcţionarea şi atribuţiile Centrului Naţional de Sănătate Mintală.
Art. 16. - Orice modificare sau completare a
regulamentului se aprobă prin ordin al ministrului sănătăţii publice.
ANEXA Nr. 2
STRUCTURA ORGANIZATORICA
a Centrului National de Sănătate Mintală
