Nou :
Legex.ro - portal de legislatie romaneasca. Un serviciu oferit gratuit de TNT COMPUTERS
Info :
Creându-vă un cont pe portalul www.legex.ro aveţi posibilitatea să fiţi anunţaţi la orice modificare a legilor care vă interesează.

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.1053 din 23.08.2019

pentru punerea în aplicare a unor standarde tehnice referitoare la sistemul de trasabilitate pentru produsele din tutun
ACT EMIS DE: Agentia Nationala de Administrare Fiscala
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 747 din 13 septembrie 2019



SmartCity1

Având în vedere:prevederile Regulamentului de punere în aplicare (UE) 2018/574 al Comisiei din 15 decembrie 2017 privind standardele tehnice pentru instituirea şi operarea unui sistem de trasabilitate pentru produsele din tutun;

prevederile Hotărârii Guvernului nr. 1.020/2018 pentru desemnarea Companiei Naţionale „Imprimeria Naţională" - S.A. ca entitate emitentă a codurilor unice de identificare, „emitent de ID", în cadrul sistemului de trasabilitate pentru produsele din tutun,ţinând cont de avizul conform al Ministerului Finanţelor Publice, comunicat prin Adresa nr. 784.522 din 13 august 2019, în temeiul prevederilor art. 15 alin. (14) din Legea nr. 201/2016 privind stabilirea condiţiilor pentru fabricarea, prezentarea şi vânzarea produselor din tutun şi a produselor conexe şi de modificare a Legii nr. 349/2002 pentru prevenirea şi combaterea efectelor consumului produselor din tutun, care transpune la nivel naţional Directiva 2014/40/UE a Parlamentului European şi a Consiliului din 3 aprilie 2014 privind apropierea actelor cu putere de lege şi a actelor administrative ale statelor membre în ceea ce priveşte fabricarea, prezentarea şi vânzarea produselor din tutun şi a produselor conexe şi de abrogare a Directivei 2001/37/CE, şi ale dispoziţiilor art. 10 alin. (6) din Hotărârea Guvernului nr. 27/2017 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Economiei, cu modificările şi completările ulterioare, ale Deciziei (UE) 2019/691 a Comisiei din 2 mai 2019 de autorizare a utilizării de către operatorii economici a serviciilor unui alt emitent de ID, în conformitate cu art. 4 alin. (5) din Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2018/574, precum şi ale art. 11 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 520/2013 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, ministrul economiei şi preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală emit următorul ordin: Articolul 1 Obiect Prezentul ordin instituie măsuri de aplicare a Regulamentului de punere în aplicare (UE) 2018/574 al Comisiei din 15 decembrie 2017 privind standardele tehnice pentru instituirea şi operarea unui sistem de trasabilitate pentru produsele din tutun, denumit în continuare Regulament. Articolul 2Derogare
(1) În aplicarea prevederilor art. 4 alin. (1) din Regulament, produsele din tutun care sunt introduse pe piaţa din România deţin identificatori unici care sunt generaţi şi emişi de Compania Naţională „Imprimeria Naţională" - S.A., entitatea competentă din România desemnată ca emitent de identificatori unici prin Hotărârea Guvernului nr. 1.020/2018 pentru desemnarea Companiei Naţionale „Imprimeria Naţională"- S.A. ca entitate emitentă a codurilor unice de identificare, „emitent de ID", în cadrul sistemului de trasabilitate pentru produsele din tutun, denumită în continuare emitent de ID.
(2) Prevederile alin. (1) se aplică începând cu data de 31.10.2019, dată la care sistemul de emitere de coduri unice şi identificatori unici pentru produsele din tutun al Companiei Naţionale „Imprimeria Naţională" - S.A. va fi complet operaţional.
(3) În vederea notificării Comisiei Europene, statelor membre şi a publicării pe site-ul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu privire la funcţionarea sistemului de trasabilitate pentru produsele din tutun, Compania Naţională „Imprimeria Naţională" - S.A. informează Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, în cel mult 5 zile de la data prevăzută la alin. (2), cu privire la operaţionalizarea integrală a sistemului său.
Articolul 3Emitentul de ID
(1) Emitentul de ID se identifică printr-un cod unic de identificare, compus din caractere alfanumerice care respectă standardul prevăzut de Regulament, şi are obligaţia de a publica pe pagina web proprie informaţiile privind identitatea şi codul de identificare, în termen de 30 de zile de la obţinerea acestuia. Informaţiile privind emitentul de ID sunt preluate pe site-ul web al Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală.
(2) În cazul în care emitentul de ID utilizează criptare sau compresie pentru generarea identificatorilor unici (IU) la nivel unitar, informează Agenţia Naţională de Administrare Fiscală şi Comisia Europeană cu privire la algoritmii utilizaţi pentru astfel de criptare şi de compresie.
(3) În cazul în care producătorii şi importatorii solicită, emitentul de ID oferă şi livrează fizic identificatorul unic la nivel unitar, cu respectarea prevederilor art. 9 alin. (4) din Regulament.
(4) Emitentul de ID înfiinţează, administrează şi actualizează un registru care conţine toate informaţiile primite de către acesta în conformitate cu art. 14 alin. (2) din Regulament şi codurile de identificare corespunzătoare.
(5) Emitentul de ID pune la dispoziţia Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală o interfaţă care să permită accesul la aplicaţia informatică ce gestionează informaţiile pe care le deţine, în conformitate cu prevederile art. 15 alin. (3), art. 17 alin. (3), art. 19 alin. (3), art. 16 alin. (5), art. 18 alin. (4) şi art. 32 alin. (6) din Regulament.
Articolul 4Dezactivarea codului
(1) În aplicarea dispoziţiilor art. 15 alin. (4), art. 17 alin. (4) şi art. 19 alin. (4) din Regulament, Agenţia Naţională de Administrare Fiscală poate solicita emitentului de ID să dezactiveze codul de identificare al unui producător, importator sau altui operator economic, al unei unităţi sau al unui utilaj, după caz.
(2) Agenţia Naţională de Administrare Fiscală emite în acest sens o decizie de dezactivare, act administrativ care indică motivele dezactivării şi pe care îl transmite emitentului de ID prin intermediul interfeţei puse la dispoziţie şi operatorului economic implicat, prin poşta electronică, decizie care poate fi contestată pe cale administrativă, în conformitate cu prevederile Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările şi completările ulterioare, şi depusă la organul emitent.
(3) În conformitate cu prevederile art. 15 alin. (4), art. 17 alin. (4) şi art. 19 alin. (4) din Regulament, emitentul de ID, după ce dezactivează codul de identificare, înştiinţează pe cale electronică Agenţia Naţională de Administrare Fiscală.
(4) Producătorii, importatorii sau alţi operatori economici deţinători de ID pot solicita dezactivarea identificatorilor unici, în conformitate cu prevederile art. 5 alin. (3) din Regulament sau în situaţia de încetare/suspendare a activităţii.
Articolul 5 Furnizorii de servicii
(1) În aplicarea art. 35 alin. (1) coroborat cu art. 35 alin. (8) din Regulament, furnizorii de servicii de depozite de date şi furnizorii de dispozitive de protecţie împotriva modificărilor ilicite şi, dacă este cazul, subcontractanţii acestora depun, în prealabil, la Agenţia Naţională de Administrare Fiscală declaraţiile de independenţă juridică şi financiară, prevăzute în anexa nr. 1 (pentru furnizorii de servicii de depozite de date) şi în anexa nr. 2 (pentru furnizorii de dispozitive de protecţie împotriva modificărilor ilicite), care fac parte integrantă din prezentul ordin.
(2) În scopul respectării obligaţiilor prevăzute la art. 35 alin. (2) şi (4) din Regulament, Agenţia Naţională de Administrare Fiscală poate solicita furnizorilor de servicii de depozite de date şi furnizorilor de dispozitive de protecţie împotriva modificărilor ilicite să depună anual la Agenţia Naţională de Administrare Fiscală o declaraţie pe propria răspundere referitoare la expertiza tehnică şi operaţională, ce este prevăzută în anexa nr. 3, care face parte integrantă din prezentul ordin, şi conţine în anexă lista completă a serviciilor prestate pentru industria tutunului în ultimul an calendaristic, precum şi declaraţia individuală de independenţă juridică şi financiară faţă de industria tutunului, dată pe propria răspundere de toţi membrii conducerii furnizorilor de depozite de date şi a furnizorilor de dispozitive de protecţie împotriva modificărilor ilicite, prevăzută în anexele de la alin. (1), după caz.
(3) Furnizorii de servicii de depozite de date şi furnizorii de dispozitive de protecţie împotriva modificărilor ilicite şi, dacă este cazul, subcontractanţii acestora comunică fără întârziere Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală orice modificare a circumstanţelor legate de criteriile menţionate la art. 35 alin. (2) din Regulament, capabilă să le afecteze independenţa, care persistă pentru o perioadă de doi ani calendaristici consecutivi.
(4) În cazul în care prin informaţiile obţinute în conformitate cu art. 35 alin. (4) sau prin comunicarea menţionată la art. 35 alin. (5) din Regulament se dezvăluie faptul că furnizorii de servicii de depozite de date primare sau furnizorii de dispozitive de protecţie împotriva modificărilor ilicite, inclusiv, dacă este cazul, subcontractanţii acestora, nu mai îndeplinesc cerinţele prevăzute la art. 35 alin. (2) din Regulament, Agenţia Naţională de Administrare Fiscală va lua toate măsurile necesare pentru a asigura respectarea criteriilor stabilite la art. 35 alin. (2) din Regulament.
(5) Emitentul de ID, furnizorii de servicii de depozite de date şi furnizorii de dispozitive de protecţie împotriva modificărilor ilicite, inclusiv, dacă este cazul, subcontractanţii acestora, informează fără întârziere Agenţia Naţională de Administrare Fiscală cu privire la orice cazuri de ameninţări sau alte tentative de exercitare a unei influenţe improprii care le-ar submina efectiv sau potenţial independenţa.
(6) La cererea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, producătorii şi importatorii pun la dispoziţie toate datele şi informaţiile, înregistrate şi stocate de dispozitivele de protecţie împotriva modificărilor ilicite, într-un format electronic care să permită verificarea acestor evidenţe, în conformitate cu prevederile art. 7 alin. (5) din Regulament. Cererea va cuprinde obligatoriu perioada supusă verificării.
Articolul 6Administratorul naţional al sistemului În aplicarea prevederilor art. 25 alin. (1) lit. (k) din Regulament, Agenţia Naţională de Administrare Fiscală este administratorul naţional desemnat. Articolul 7Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul economiei, Niculae Bădălău Preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, Mirela Călugăreanu ANEXA Nr. 1Declaraţie de independenţă juridică şi financiară pentru furnizorii de servicii de depozite de date Calitatea declarantului*: ○ furnizor de servicii de depozite de date; ○ subcontractantul furnizorului de servicii de depozite de date; ○ membru în conducerea furnizorului de servicii de depozite de date Subsemnatul/Subsemnata, ........ ................ ............, identificat/identificată cu actul de identitate seria ...... nr. ........., eliberat de ................ la data de ........ ................, cu domiciliul în localitatea ........ ..............., str. ........ ............ nr. ...., bl. ...., sc. ...., ap. ...., sectorul/judeţul ........ ............, în calitate de ........ ................ ........... al Societăţii ........ ................ ........ ............, având sediul social (adresa completă) ........ ................ ........ ............., telefon ........ ............, fax ........ ............, adresă de e-mail ........ ........ .........., CUI ........ ................ ........, care acţionez ca reprezentant legal al societăţii menţionate mai sus/membru în conducerea societăţii, confirm şi declar pe propria răspundere următoarele: subsemnatul/subsemnata/societatea sunt/este independent(ă) de industria tutunului în ceea ce priveşte forma juridică, organizarea şi luarea deciziilor, în conformitate cu art. 35 alin. (2) lit. (a) din Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2018/5741; 1 Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2018/574 al Comisiei din 15 decembrie 2017 privind standardele tehnice pentru instituirea şi operarea unui sistem de trasabilitate pentru produsele din tutun. subsemnatul/subsemnata/societatea sunt/este independent(ă) de industria tutunului din punct de vedere financiar, în conformitate cu art. 35 alin. (2) lit. (b) din Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2018/574;

nu mă aflu în/nu există niciun conflict de interese cu industria tutunului, în conformitate cu art. 35 alin. (2) lit. (c) pct. 1 şi 2 din Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2018/574.* Se va bifa una dintre opţiuni, după caz. Înţeleg că Agenţia Naţională de Administrare Fiscală şi Comisia Europeană îşi rezervă dreptul de a verifica această declaraţie şi sunt conştient(ă) de consecinţele care ar putea decurge din declaraţia falsă, inclusiv din nerespectarea prevederilor art. 17 din Regulamentul delegat (UE) 2018/5732.2 Regulamentul delegat (UE) 2018/573 al Comisiei din 15 decembrie 2017 privind elementele principale ale contractelor de stocare de date care urmează să fie încheiate ca parte a unui sistem de trasabilitate pentru produsele din tutun. Înţeleg că orice omisiune sau incorectitudine în prezentarea informaţiilor este pedepsită conform art. 326 privind falsul în declaraţii din Codul penal. Semnătura: ........ ................ Data şi locul: ........ ........ ......... ANEXA Nr. 2Declaraţie de independenţă juridică şi financiară pentru furnizorii de dispozitive de protecţie împotriva modificărilor ilicite Calitatea declarantului*: * Se va bifa una dintre opţiuni, după caz. ○ furnizor de dispozitive de protecţie împotriva modificărilor ilicite; ○ subcontractant al unui furnizor de dispozitive de protecţie împotriva modificărilor ilicite; ○ membru în conducerea furnizorului de dispozitive de protecţie împotriva modificărilor ilicite Subsemnatul/Subsemnata, ........ ................ ............, identificat/identificată cu actul de identitate seria ...... nr. ........., eliberat de ........ ................ ............... la data de ........ ..........., cu domiciliul în localitatea ..............., str. ........ ............ nr. ...., bl. ...., sc. ...., ap. ...., sectorul/judeţul ........ ............, în calitate de ........ ................ ........ ............... al Societăţii ........ ................ ........ ............, având sediul social (adresa completă) ........ ................ ................ ............., telefon ........ ........ ........, fax ........ ........ ........, adresă de e-mail ........ ........ .............., CUI ........ ........ ........., care acţionez ca reprezentant legal al societăţii menţionate mai sus/membru în conducerea societăţii, confirm şi declar pe propria răspundere următoarele: subsemnatul/subsemnata/societatea sunt/este independent(ă) de industria tutunului în ceea ce priveşte forma juridică, organizarea şi luarea deciziilor, în conformitate cu art. 35 alin. (2) lit. (a) din Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2018/5741; 1 Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2018/574 al Comisiei din 15 decembrie 2017 privind standardele tehnice pentru instituirea şi operarea unui sistem de trasabilitate pentru produsele din tutun. subsemnatul/subsemnata/societatea sunt/este independent(ă) de industria tutunului din punct de vedere financiar, în conformitate cu art. 35 alin. (2) lit. (b) din Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2018/574; nu mă aflu în/nu există niciun conflict de interese cu industria tutunului, în conformitate cu art. 35 alin. (2) lit. (c) din Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2018/574.Înţeleg faptul că Agenţia Naţională de Administrare Fiscală şi Comisia Europeană îşi rezervă dreptul de a verifica prezenta declaraţie şi sunt conştient(ă) de consecinţele care pot decurge dintr-o declaraţie falsă. Înţeleg că orice omisiune sau incorectitudine în prezentarea informaţiilor este pedepsită conform art. 326 privind falsul în declaraţii din Codul penal. Semnătura: ........ ................ Data şi locul: ........ ........ ......... ANEXA Nr. 3Declaraţie de expertiză tehnică şi operaţională Subsemnatul/Subsemnata, ........ ................ ................ ........ .........., identificat/identificată cu actul de identitate seria ...... nr. ............, eliberat de ........ ............. la data de ........ ............, cu domiciliul în localitatea ........ .............., str. ........ ........ ............ nr. ...., bl. ...., sc. ...., ap. ...., sectorul/judeţul ........ ............, în calitate de ........ ............. al Societăţii ........ ................ ........ ............, având sediul social (adresa completă) ........ ................ ........ ............., telefon ........ ................ ........, fax ........ ................ ........., adresă de e-mail ........ ................ ................ ..............., CUI ........ ................ ........ ............, care acţionez ca reprezentant legal al societăţii menţionate mai sus, confirm şi declar pe propria răspundere următoarele: societatea deţine sau are la dispoziţie expertiza tehnică şi operaţională necesară pentru realizarea serviciilor menţionate la art. 3 din Regulamentul delegat (UE) 2018/5731; 1 Regulamentul delegat (UE) 2018/573 al Comisiei din 15 decembrie 2017 privind elementele principale ale contractelor de stocare de date care urmează să fie încheiate ca parte a unui sistem de trasabilitate pentru produsele din tutun. societatea respectă cerinţele prevăzute în cap. V din Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2018/5742. 2 Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2018/574 al Comisiei din 15 decembrie 2017 privind standardele tehnice pentru instituirea şi operarea unui sistem de trasabilitate pentru produsele din tutun. Anexez lista completă a serviciilor prestate pentru industria tutunului în ultimul an calendaristic. Înţeleg că Agenţia Naţională de Administrare Fiscală şi Comisia Europeană îşi rezervă dreptul de a verifica această declaraţie şi sunt conştient(ă) de consecinţele care ar putea decurge din declaraţia falsă, inclusiv cele enunţate la art. 17 din Regulamentul delegat (UE) 2018/573. Semnătura persoanei autorizate: ........ ................ ........ ............... Data şi locul: ........ ................



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 1053/2019

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 1053 din 2019
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 1053/2019
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu