Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 103 din 14 august 2002

pentru aprobarea Procedurii de implementare a Subprogramului national multianual pe perioada 2002 - 2005 de sprijinire a intreprinderilor mici si mijlocii in dezvoltarea exportului

ACT EMIS DE:                MINISTERUL PENTRU INTREPRINDERILE MICI SI MIJLOCII SI COOPERATIE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 682 din 16 septembrie 2002


SmartCity3


    Ministrul pentru intreprinderile mici si mijlocii si cooperatie,
    avand in vedere prevederile art. 3 din Hotararea Guvernului nr. 840/2002 privind aprobarea structurii, indicatorilor si fondurilor aferente subprogramelor care se finanteaza prin bugetul Ministerului pentru Intreprinderile Mici si Mijlocii si Cooperatie pe anul 2002 in cadrul Programului "Masuri de stimulare a infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii",
    in temeiul art. 6 alin. (5) din Hotararea Guvernului nr. 15/2001 privind organizarea si functionarea Ministerului pentru Intreprinderile Mici si Mijlocii si Cooperatie,
    emite prezentul ordin.

    ARTICOL UNIC
    Se aproba Procedura de implementare a Subprogramului national multianual pe perioada 2002 - 2005 de sprijinire a intreprinderilor mici si mijlocii in dezvoltarea exportului, prevazuta in anexa care face parte integranta din prezentul ordin.

                    Ministrul pentru intreprinderile mici
                         si mijlocii si cooperatie,
                             Silvia Ciornei

    ANEXA 1

                                 PROCEDURA
de implementare a Subprogramului national multianual pe perioada 2002 - 2005 de sprijinire a intreprinderilor mici si mijlocii in dezvoltarea exportului

    1. Obiectivul subprogramului
    Obiectivul Subprogramului national multianual pe perioada 2002 - 2005 de sprijinire a intreprinderilor mici si mijlocii in dezvoltarea exportului, denumit in continuare subprogram, este facilitarea accesului intreprinderilor mici si mijlocii (IMM) romanesti pe pietele externe, a afirmarii si valorificarii potentialului de export al acestora, precum si reducerea decalajului in ceea ce priveste informatiile de piata, serviciile de consultanta si de instruire ale IMM romanesti fata de cele din Uniunea Europeana.
    Subprogramul urmareste:
    a) promovarea produselor si serviciilor IMM pe pietele externe;
    b) stimularea comunicarii si a parteneriatului in afaceri la extern;
    c) pregatirea intreprinzatorilor in domeniul tehnicilor de promovare a exportului;
    d) imbunatatirea accesului IMM la informatii de piata si facilitarea valorificarii acestor informatii pe pietele externe.

    2. Beneficiari eligibili
    Pot beneficia de alocatii financiare nerambursabile in cadrul subprogramului agentii economici care indeplinesc cumulativ la data solicitarii urmatoarele criterii de eligibilitate:
    a) sunt organizati in baza Legii nr. 31/1990;
    b) au capital social integral privat;
    c) au cifra de afaceri anuala pana la echivalentul a 8 milioane euro, conform datelor din bilantul contabil al ultimului an fiscal incheiat;
    d) numarul mediu scriptic anual de personal este pana la 249 (inclusiv), raportat in anul anterior;
    e) societatile care nu se conformeaza definitiei de intreprindere mica si mijlocie au o pondere mai mica de 25% in capitalul social al agentului economic;
    f) au o durata de functionare de cel putin un an la data depunerii solicitarii.

    3. Tipurile de ajutor financiar
    3.1. Prin subprogram se sustin, prin alocatie financiara nerambursabila, urmatoarele activitati de promovare a exportului desfasurate de IMM:
    a) participari la targuri si expozitii internationale, organizate in strainatate, cu stand propriu sau in asociere cu alti agenti economici;
    b) participari la targuri si expozitii internationale, organizate in tara, cu stand propriu sau in asociere cu alti agenti economici;
    c) elaborarea si productia de materiale tiparite pentru promovarea agentului economic;
    d) realizarea unui site pe Internet pentru prezentarea activitatii solicitantului si a produselor promovate;
    e) participari la cursuri de pregatire, in tara si/sau in strainatate, in domeniul tehnicilor de promovare a exportului;
    f) contractarea unor servicii de consultanta pentru elaborarea strategiilor de export si/sau a studiilor de piata;
    g) achizitionarea de informatii privind pietele externe, furnizate de firme specializate.
    3.2. Valoarea maxima a finantarii pentru fiecare dintre activitatile eligibile precizate la pct. 3.1, cheltuielile eligibile, precum si cuantumul alocatiei financiare nerambursabile sunt prevazute in anexa nr. 1 la prezenta procedura.
    3.3. In cadrul subprogramului nu se deconteaza cheltuielile pentru care solicitantii au beneficiat de alocatie financiara nerambursabila in cadrul altor programe/subprograme de sprijinire a exporturilor, cu finantare de la bugetul de stat.
    3.4. Valoarea alocatiei financiare nerambursabile oferite beneficiarilor selectati este echivalentul a 60% din valoarea fiecarei cheltuieli eligibile efectuate (exclusiv T.V.A.), dar fara sa depaseasca plafoanele maxime stabilite pentru fiecare activitate eligibila si in limita sumei maxime de 80 milioane lei pentru un beneficiar.
    3.5. Fiecare beneficiar poate obtine pe parcursul a 2 ani consecutivi o alocatie financiara nerambursabila totala de maximum 80 milioane lei in cadrul acestui subprogram.

    4. Procedura de solicitare a acordului de principiu pentru finantare
    4.1. Orice aplicant trebuie sa obtina o aprobare de principiu a finantarii in cadrul subprogramului inainte de a executa activitatea/activitatile eligibile de promovare a exportului, conform anexei nr. 1 la prezenta procedura.
    4.2. In vederea obtinerii aprobarii de principiu a finantarii solicitantul va completa si va transmite la Ministerul pentru Intreprinderile Mici si Mijlocii si Cooperatie (MIMMC), cu cel putin 20 de zile calendaristice inainte de a incepe activitatea declarata de promovare a exportului, o cerere-tip de acord de principiu pentru finantare, conform anexei nr. 2 la prezenta procedura, insotita de urmatoarele documente justificative:
    a) o copie de pe certificatul de inregistrare a solicitantului;
    b) o copie de pe actul de identitate al persoanei autorizate sa semneze cererea-tip de acord de principiu pentru finantare;
    c) dovada numarului mediu scriptic anual de personal si a cifrei de afaceri in anul fiscal anterior, in conformitate cu prevederile Legii nr. 133/1999 privind stimularea intreprinzatorilor privati pentru infiintarea si dezvoltarea intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare;
    d) imputernicirea pentru reprezentantul agentului economic care semneaza cererea-tip de acord de principiu pentru finantare, daca este cazul.
    4.3. Cererea-tip de acord de principiu pentru finantare completata, insotita de documentele justificative, va fi transmisa prin posta sau prin curier la Unitatea de Implementare a Programului (UIP) - Subprogram de sprijinire a intreprinderilor mici si mijlocii in dezvoltarea exportului - din cadrul MIMMC, municipiul Bucuresti, str. Poterasi nr. 11, sectorul 4.
    Cererea-tip de acord de principiu pentru finantare poate fi ridicata de la sediul MIMMC, fiind disponibila si pe pagina de Internet www.mimmc.ro.
    Cererea-tip de acord de principiu pentru finantare se completeaza in limba romana si poarta semnatura in original a reprezentantului legal sau a imputernicitului agentului economic, caz in care se anexeaza imputernicirea in original, semnata si stampilata de agentul economic. Completarea cererii-tip de acord de principiu pentru finantare se face prin tehnoredactare.

    5. Procedura de inregistrare, evaluare si selectie a beneficiarilor
    5.1. Cererea-tip de acord de principiu pentru finantare completata, insotita de documentele justificative, va fi inregistrata la UIP - MIMMC in Registrul special al subprogramului, mentionandu-se data, ora si numarul de inregistrare al cererii.
    Inregistrarea cererilor-tip de acord de principiu pentru finantare se va efectua conform urmatorului program: luni - vineri - ora 8,30 - 16,30.
    5.2. Solicitarile vor fi analizate si selectate conform principiului "primul venit - primul servit", in limita bugetului alocat subprogramului, in concordanta cu data si ora inregistrarii la MIMMC a documentelor prevazute la pct. 4.2, in baza verificarii cererii-tip de acord de principiu pentru finantare, a conformitatii criteriilor de eligibilitate a beneficiarilor, activitatilor si cheltuielilor eligibile.
    5.3. MIMMC are obligatia de a face publica epuizarea bugetului alocat subprogramului pentru anul bugetar in curs, data de la care nu se mai inregistreaza cereri-tip de acord de principiu pentru finantare.
    5.4. Data limita de depunere a cererii-tip de acord de principiu pentru finantare este 1 noiembrie a anului bugetar in curs, in conditiile neepuizarii bugetului alocat subprogramului pentru anul bugetar in curs pana la aceasta data.
    5.5. MIMMC va finaliza procesul de evaluare a solicitarii in termen de maximum 15 zile calendaristice de la data primirii cererii-tip de acord de principiu pentru finantare, insotita de toate documentele justificative, si va transmite solicitantilor scrisori de instiintare asupra rezultatului evaluarii. Pentru solicitantii selectati in vederea finantarii MIMMC va trimite scrisoarea de instiintare insotita de o notificare privind acordul de principiu pentru finantare, conform anexei nr. 3 la prezenta procedura, pentru realizarea finantarii in conditiile precizate in cererea-tip de acord de principiu pentru finantare.
    In cazul in care cererea-tip de acord de principiu pentru finantare nu este completata corect sau nu este insotita de toata documentatia necesara ori exista neconcordante in informatiile furnizate, atunci procesul de evaluare se va relua de la data inregistrarii noii cereri-tip de acord de principiu pentru finantare, cu completarile si corectiile efectuate.
    5.6. Solicitantii care nu indeplinesc criteriile de eligibilitate prevazute la pct. 2, cei care nu indeplinesc criteriile de eligibilitate privind activitatile si cheltuielile in conformitate cu anexa nr. 1 la prezenta procedura sau cei care au depus cererile-tip de acord de principiu pentru finantare dupa data la care bugetul alocat subprogramului a fost epuizat vor primi scrisoare de instiintare a respingerii cererii-tip de acord de principiu pentru finantare.
    5.7. Prin ordin al ministrului pentru intreprinderile mici si mijlocii si cooperatie se constituie Unitatea de Implementare a Programului (UIP), compusa din reprezentanti ai MIMMC, in scopul evaluarii solicitarilor si implementarii subprogramului.

    6. Acordarea alocatiei financiare nerambursabile
    6.1. Alocatia financiara nerambursabila va fi acordata solicitantilor care au fost selectati, dupa ce acestia au efectuat activitatea/activitatile eligibile si plata cheltuielilor eligibile aferente acestora, in conformitate cu notificarea privind acordul de principiu pentru finantare.
    6.2. Acordarea alocatiei financiare nerambursabile se face pe baza unei cereri-tip de eliberare a alocatiei financiare nerambursabile, prevazuta in anexa nr. 5 la prezenta procedura, pe care solicitantul selectat trebuie sa o transmita la MIMMC prin posta sau curier, insotita de urmatoarele documente:
    a) notificarea privind acordul de principiu pentru finantare, in original;
    b) formularul de decont prevazut in anexa nr. 6 la prezenta procedura, insotit de documentele justificative prevazute in anexa nr. 1 la prezenta procedura, in original si in copie, in ordinea activitatilor si documentelor justificative completate in formularul de decont.
    6.3. Termenul limita pentru depunerea cererii-tip de eliberare a alocatiei financiare nerambursabile completate este 1 decembrie a anului bugetar in curs.
    6.4. Nu se accepta deconturi de cheltuieli prin efectuarea de plati compensatorii intre partile contractante in cadrul activitatilor si cheltuielilor eligibile.
    6.5. In cazul platilor in valuta se deconteaza valoarea in lei la cursul Bancii Nationale a Romaniei din ziua efectuarii platii de catre beneficiar.
    6.6. Virarea efectiva a sumei care constituie alocatie financiara nerambursabila se face de catre MIMMC pe baza analizei setului de documente prevazute la pct. 6.2, in termen de 20 de zile calendaristice de la inregistrarea cererii-tip de eliberare a alocatiei financiare nerambursabile, conform anexei nr. 5 la prezenta procedura. Documentele originale vor fi restituite dupa verificarea conformitatii copiilor si virarea efectiva a sumei reprezentand alocatia financiara nerambursabila.
    6.7. MIMMC are dreptul sa verifice la sediul beneficiarilor subprogramului veridicitatea si conformitatea declaratiilor si cheltuielilor facute de beneficiar in cadrul subprogramului.
    In cazul in care, in urma controalelor efectuate de reprezentantii MIMMC sau la sesizarea organelor de control abilitate ale statului, se constata ca beneficiarii au facut declaratii incomplete si/sau false pentru a obtine alocatia financiara nerambursabila sau au deturnat destinatia acesteia, beneficiarul are obligatia de a rambursa sumele primite.

    7. Anularea cererii de solicitare a alocatiei financiare nerambursabile
    7.1. In cazul in care una sau mai multe dintre informatiile cuprinse in cererea-tip de acord de principiu pentru finantare, pentru care MIMMC a transmis solicitantului notificarea privind acordul de principiu, se modifica, solicitantii au obligatia de a transmite la MIMMC prin posta sau curier cererea-tip de anulare totala sau partiala a finantarii pentru care exista acord de principiu, conform anexei nr. 4 la prezenta procedura. Solicitantul beneficiaza de alocatie financiara nerambursabila pentru activitatile si cheltuielile ramase nemodificate. Pentru activitatile, cheltuielile eligibile si partile contractante care au suferit modificari solicitantul poate transmite o noua cerere-tip de acord de principiu pentru finantare concomitent sau ulterior transmiterii cererii-tip de anulare totala sau partiala a finantarii.
    7.2. Cererea-tip de anulare totala sau partiala a finantarii pentru care exista acordul de principiu se completeaza in limba romana si poarta semnatura in original a reprezentantului legal sau a imputernicitului agentului economic, caz in care se anexeaza imputernicirea in original, semnata si stampilata de agentul economic. Completarea cererii-tip de anulare totala sau partiala a finantarii se face prin tehnoredactare.

    ANEXA 1
    la procedura

                               ACTIVITATILE
de stimulare a exportului si cheltuielile eligibile aferente, care constituie obiectul finantarii
________________________________________________________________________________
N    Activitatea eligibila  Cheltuielile         Valoarea    Documentele
r.                          eligibile            maxima a    justificative
                                                 finantarii
c                                                pe
r                                                activitati
t.                                               - lei -
________________________________________________________________________________
 1. Participari la targuri  - Cheltuieli pentru: 80.000.000 - Contractul cu
    si expozitii              - inchirierea                 organizatorul
    internationale,             standului                   targului/expozitiei
    organizate in             - amenajarea                  - Ordin de deplasare
    strainatate, cu stand       standului                   - Factura fiscala/
    propriu sau in          - Cheltuieli de                 chitanta fiscala
    asociere cu alti          transport*1)                  - Documente de
    agenti economici        - Cheltuieli de                 plata - bilete
                              cazare*1)                     pentru mijloacele
                            - Cheltuieli cu                 de transport
                              transportul                   - Asigurare auto si
                              mostrelor                     carte verde (daca
                                                            este cazul)
                                                            - Foaie de parcurs
                                                            (daca este cazul)
                                                            - Ordine de plata
                                                            - Dispozitii de
                                                            plata valutara
                                                            externa
                                                            - Declaratie de
                                                            export temporar
                                                            (pentru mostre)
                                                            - Copie de pe
                                                            extrasul de cont
________________________________________________________________________________
 2. Participari la targuri  - Cheltuieli pentru: 50.000.000 - Contractul cu
    si expozitii              - inchirierea                 organizatorul
    internationale,             standului                   targului/expozitiei
    organizate in tara,       - amenajarea                  - Ordin de deplasare
    cu stand propriu sau        standului                   - Factura fiscala/
    in asociere cu alti     - Cheltuieli de                 chitanta fiscala
    agenti economici          transport*2)                  - Documente de
                            - Cheltuieli de                 plata - bilete
                              cazare*2)                     pentru mijloacele
                                                            de transport
                                                            - Foaie de parcurs
                                                            (daca este cazul)
                                                            - Ordine de plata
                                                            - Copie de pe
                                                            extrasul de cont
________________________________________________________________________________
 3. Elaborarea si           - Cheltuieli pentru  80.000.000 - Contracte de
    productia de materiale  elaborarea si                   furnizare
    tiparite in scopul      productia                       - Factura fiscala/
    promovarii agentului    materialelor de                 chitanta fiscala
    economic*3)             promovare:                      - Ordine de plata
                            a) pliante                      - Copie de pe
                            b) brosuri                      extrasul de cont
                            c) cataloage
                            d) bannere
                            e) afise
________________________________________________________________________________
 4. Realizarea unui site    - Elaborare de       10.000.000 - Contracte de
    pe Internet pentru      pagini web pentru               prestari de servicii
    prezentarea             prezentarea pe                  - Factura fiscala/
    activitatii             Internet a                      chitanta fiscala
    solicitantului si a     activitatii                     - Ordine de plata
    produselor promovate    solicitantului si a             - Copie de pe
                            produselor promovate            extrasul de cont
                            la export, conform
                            celor stipulate in
                            contractul ce
                            urmeaza sa fie
                            semnat cu furnizorul
                            de servicii
________________________________________________________________________________
 5. Participari la cursuri  - Taxa de            80.000.000 - Contracte de
    de pregatire in tara    participare pentru              prestari de servicii
    si/sau in strainatate   salariatii                      - Factura fiscala/
    in domeniul tehnicilor  solicitantului                  chitanta fiscala
    de promovare a          - Cheltuieli pentru             - Ordine de plata
    exportului              transport*4)                    - Ordin de deplasare
                            - Cheltuieli pentru             - Documente de
                            cazarea personalului            plata - bilete
                            angajat al                      pentru mijloacele
                            solicitantului*4)               de transport
                                                            - Asigurare auto si
                                                            carte verde (daca
                                                            este cazul)
                                                            - Foaie de parcurs
                                                            (daca este cazul)
                                                            - Copie de pe
                                                            extrasul de cont
________________________________________________________________________________
 6. Contractarea unor       - Cheltuieli pentru  50.000.000 - Contracte de
    servicii de             achizitia de                    furnizare
    consultanta pentru      servicii de                     - Factura fiscala/
    elaborarea              consultanta                     chitanta fiscala
    strategiilor de export  in vederea                      - Ordine de plata
    si/sau a studiilor de   elaborarii                      - Copie de pe
    piata                   strategiei de export            extrasul de cont
                            si/sau a studiilor
                            de piata de la firme
                            specializate
________________________________________________________________________________
 7. Achizitionarea de       - Cheltuieli pentru  30.000.000 - Factura fiscala/
    informatii privind      achizitionarea de               chitanta fiscala
    pietele externe,        informatii                      - Ordine de plata
    furnizate de firme      referitoare la                  - Copie de pe
    specializate            pietele externe,                extrasul de cont
                            furnizate de firme
                            specializate
________________________________________________________________________________
    *1) Va fi decontata o cota de 60% din valoarea cheltuielilor pentru transport si cazare, in baza documentelor de plata, la nivelul sumelor prevazute in Hotararea Guvernului nr. 518/1995 privind unele drepturi si obligatii ale personalului roman trimis in strainatate pentru indeplinirea unor misiuni cu caracter temporar, cu modificarile si completarile ulterioare. Se deconteaza numai transportul pana la/de la destinatia unde se desfasoara targul/expozitia, exclusiv transportul in localitate.
    *2) Va fi decontata o cota de 60% din valoarea cheltuielilor pentru transport si cazare, in baza documentelor de plata, la nivelul sumelor prevazute in Hotararea Guvernului nr. 543/1995 privind drepturile banesti ale salariatilor institutiilor publice si regiilor autonome cu specific deosebit pe perioada delegarii, detasarii in alta localitate, precum si in cazul deplasarii in cadrul localitatii in interesul serviciului (exclusiv transportul mostrelor). Se deconteaza numai transportul pana la/de la destinatia unde se desfasoara targul/expozitia, exclusiv transportul in localitate.
    *3) Materialele promotionale vor fi realizate in limbi de circulatie internationala.
    *4) Pentru actiunile din tara va fi decontata o cota de 60% din valoarea cheltuielilor pentru transport si cazare, in baza documentelor de plata, la nivelul sumelor prevazute in Hotararea Guvernului nr. 543/1995 (exclusiv transportul mostrelor).
    Pentru actiuni care se desfasoara in strainatate va fi decontata o cota de 60% din valoarea cheltuielilor pentru transport si cazare, in baza documentelor de plata, la nivelul sumelor prevazute in Hotararea Guvernului nr. 518/1995, cu modificarile si completarile ulterioare.
    Se deconteaza numai transportul pana la/de la destinatia unde se desfasoara cursul, exclusiv transportul in localitate.

    ANEXA 2
    la procedura

                                       ________________________________________
                                      |Se completeaza numai de catre Ministerul|
                                      |pentru Intreprinderile Mici si Mijlocii |
                                      |              si Cooperatie.            |
                                      |                                        |
                                      |Data si ora inregistrarii ............. |
                                      |Numarul cererii ....................... |
                                      |Numele reprezentantului MIMMC           |
                                      | ...................................... |
                                      |Semnatura ...................           |
                                      |________________________________________|

                                CERERE-TIP
                  de acord de principiu pentru finantare

    (Se completeaza toate rubricile din formularul-tip in limba romana, prin tehnoredactare.)

    Subscrisa .................................., avand datele de identificare mentionate la sectiunea A, reprezentata legal prin domnul/doamna ..........................., avand calitatea de .........................., solicit finantarea in conditiile prevederilor subprogramului aprobat prin Hotararea Guvernului nr. ................. .

    SECTIUNEA A
    Prezentarea solicitantului

    Denumirea societatii comerciale ............................................
    Data inregistrarii societatii comerciale ...................................
    Numarul de inmatriculare la Oficiul registrului comertului (dupa caz) ................................................................................
    Codul fiscal (dupa caz) ....................................................
    Codul unic de inregistrare (dupa caz) ......................................
    Numarul de cont in care se solicita transferarea alocatiei financiare nerambursabile (ROL) ..............................., deschis la ................................................................................
    Sediul .....................................................................
    Telefon .............   Fax ..............   E-mail ........................
    Forma juridica .............................................................
                                               _
    Forma de proprietate 100% privata      DA |_|
                                               _
                                           NU |_|
    Capitalul social: ........... milioane lei     detinut de:
    - persoane fizice                ..........%
    - IMM*1)                         ..........%
    - societati comerciale mari*2)   ..........% .

    Obiectul principal de activitate ...........................................
................................................................................
................................................................................
................................................................................
................................................................................

    Cod CAEN ...................................................................
    Numarul mediu scriptic anual de personal (in anul fiscal anterior)*3) ...........................................
    Cifra de afaceri (conform ultimului bilant contabil anual aprobat) ........................................... mii lei
    Profit net/pierdere (conform ultimului bilant contabil anual aprobat) ........................................... mii lei

    In prezent desfasor activitate de export:
     _
    |_| DA   Valoarea exportului realizat in anul fiscal precedent (mii euro)
             ..................................................................
             ..................................................................
             Tari in care am realizat export ..................................
             ..................................................................
             ..................................................................
             Produsele pe care doresc sa le promovez la export in viitor
             ..................................................................
             ..................................................................
             ..................................................................
     _       ..................................................................
    |_| NU   Produsele pe care doresc sa le promovez la export in viitor
             ..................................................................
             ..................................................................
             ..................................................................
------------
    *1) IMM sunt definite ca societati comerciale cu numarul mediu scriptic de personal pana la 249 (inclusiv) raportat in anul anterior, au cifra de afaceri anuala pana la echivalentul a 8 milioane euro, conform datelor din bilantul contabil al ultimului an fiscal incheiat, si cu o pondere a societatii mari in capitalul social al actionarilor IMM mai mica de 25% .
    *2) Societatea mare este acea societate comerciala cu numarul mediu scriptic de personal mai mare de 250 (inclusiv) sau cu cifra de afaceri anuala peste echivalentul a 8 milioane euro.
    *3) Anexati dovada numarului mediu scriptic anual de personal si a cifrei de afaceri conform art. 5 din Legea nr. 133/1999 privind stimularea intreprinzatorilor privati pentru infiintarea si dezvoltarea intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, si in conformitate cu pct. 4.2 din Procedura de implementare a Subprogramului national multianual pe perioada 2002 - 2005 de sprijinire a intreprinderilor mici si mijlocii in dezvoltarea exportului, aprobata prin Ordinul ministrului pentru intreprinderile mici si mijlocii si cooperatie nr. 103/2002.

    SECTIUNEA B
    Prezentarea activitatilor pentru care solicit finantare in cadrul subprogramului

    Tipul activitatilor pentru care se solicita finantarea:
     _
    |_| Participari la targuri si expozitii internationale, organizate in strainatate, cu stand propriu sau in asociere cu alti agenti economici
     _
    |_| Participari la targuri si expozitii internationale, organizate in tara, cu stand propriu sau in asociere cu alti agenti economici
     _
    |_| Elaborarea si productia de materiale tiparite in scopul promovarii agentului economic
     _
    |_| Realizarea unui site pe Internet pentru prezentarea activitatii solicitantului si a produselor promovate
     _
    |_| Participari la cursuri in tara si/sau in strainatate in domeniul tehnicilor de promovare a exportului
     _
    |_| Contractarea unor servicii de consultanta pentru elaborarea strategiilor de export si/sau a studiilor de piata
     _
    |_| Achizitionarea de informatii privind pietele externe, furnizate de firme specializate

________________________________________________________________________________
    Denumirea activitatii      Tipul de cheltuiala      Valoarea      Valoarea
                               pentru care se           totala a      finantarii
                               solicita finantare       cheltuielilor solicitate
                                                        eligibile     - lei -
                                                        - lei -
________________________________________________________________________________
 _                              _
|_| Participari la targuri si  |_| Cheltuieli de
    expozitii internationale,      participare conform
    organizate in strainatate,     contractului cu
    cu stand propriu sau in        organizatorul,
    asociere cu alti agenti        incluzand:
    economici*1)                    _
                                   |_| Inchirierea
                                       standului        ............. ..........
                                    _
                                   |_| Amenajarea
                                       standului        ............  ..........
                                _
                               |_| Cheltuieli de
                                   transport            ............  ..........
                                _
                               |_| Cheltuieli de
                                   cazare               ............  ..........
                                _
                               |_| Cheltuieli cu
                                   transportul
                                   mostrelor            ............  ..........
                               TOTAL:                   ............  ..........
                               Denumirea targului/     .........................
                               expozitiei
                               internationale*2)       .........................
                               Perioada de desfasurare
                               a activitatii: de la    ........... la ..........
                                                         (ziua/         (ziua/
                                                       luna/anul)     luna/anul)
                               Date privind
                               organizatorul*3):
                               Denumirea .......................................
                               Adresa ..........................................
                               .................................................
                               Telefon ...............
                               Fax ...................
                               Numarul de persoane care vor participa in
                               activitate din partea solicitantului
                               .................................................

 _                              _
|_| Participari la targuri si  |_| Cheltuieli de
    expozitii internationale,      participare conform
    organizate in tara, cu         contractului cu
    stand propriu sau in           organizatorul,
    asociere cu alti agenti        incluzand:
    economici*4)                    _
                                   |_| Inchirierea
                                       standului        ............. ..........
                                    _
                                   |_| Amenajarea
                                       standului        ............  ..........

                                _
                               |_| Cheltuieli de
                                   transport            ............  ..........
                                _
                               |_| Cheltuieli de
                                   cazare               ............  ..........
                               TOTAL:                   ............  ..........
                               Denumirea targului/
                               expozitiei
                               internationale*2)       .........................
                               Perioada de desfasurare
                               a activitatii: de la    ........... la ..........
                                                         (ziua/         (ziua/
                                                       luna/anul)     luna/anul)
                               Date privind
                               organizatorul*5):
                               Denumirea .......................................
                               Adresa ..........................................
                               .................................................
                               .................................................
                               Telefon ...............
                               Fax ...................
                               Numarul de persoane care vor participa in
                               activitate din partea solicitantului
                               .................................................

 _                              _
|_| Elaborarea si productia de |_| Elaborarea si
    materiale tiparite in          productia
    scopul promovarii              materialelor
    agentului economic*6)          publicitare
    - pliante                      stipulate in
    - brosuri                      contractul ce
    - cataloage                    urmeaza sa fie
    - bannere                      semnat cu
    - afise                        furnizorul*5)        ............. ..........
                               TOTAL:                   .............

                               Denumirea .......................................
                               Adresa ..........................................
                               .................................................
                               .................................................
                               Telefon ...............
                               Fax ...................

 _                              _
|_| Realizarea unui site pe    |_| Elaborarea de pagini
    Internet pentru                web pentru
    prezentarea activitatii        prezentarea pe
    solicitantului si a            Internet a
    produselor promovate*7)        activitatii
                                   solicitantului si a
                                   produselor promovate
                                   la export, conform
                                   celor stipulate in
                                   contractul ce
                                   urmeaza sa fie
                                   semnat cu partenerul
                                   contractual          ............  ..........
                               Date privind
                               partenerul
                               contractual:
                               Denumirea .......................................
                               Adresa ..........................................
                               .................................................
                               .................................................
                               Telefon ...............
                               Fax ...................

 _                              _
|_| Participari la cursuri de  |_| Taxa de participare
    pregatire in tara si/sau       pentru salariatii
    in strainatate in domeniul     solicitantului      .............  ..........
    tehnicilor de promovare     _
    a exportului*8)            |_| Cheltuieli pentru
                                   transport           .............  ..........
                                _
                               |_| Cheltuieli pentru
                                   cazarea
                                   personalului
                                   angajat al
                                   solicitantului      .............  ..........

                               TOTAL:                  .............  ..........
                               Denumirea cursului*9)   .............  ..........
                               Date privind
                               organizatorul*10):
                               Denumirea .......................................
                               Adresa ..........................................
                               .................................................
                               .................................................
                               Telefon ...............
                               Fax ...................

 _                              _
|_| Contractarea unor servicii |_| Cheltuieli pentru
    de consultanta pentru          achizitia de
    elaborarea strategiilor        servicii de
    de export si/sau a             consultanta in
    studiilor de piata*11)         vederea elaborarii
                                   strategiei de
                                   export si/sau a
                                   studiilor de piata
                                   de la firme
                                   specializate        .............  ..........
                               TOTAL:                  .............  ..........
                               Date privind
                               organizatorul*10):
                               Denumirea .......................................
                               Adresa ..........................................
                               .................................................
                               .................................................
                               Telefon ...............
                               Fax ...................

 _                              _
|_| Achizitionarea de          |_| Cheltuieli privind
    informatii privind             achizitionarea de
    pietele externe, furnizate     informatii privind
    de firme specializate*12)      pietele externe,
                                   furnizate de firme
                                   specializate        .............  ..........
                               TOTAL:                  .............  ..........
                               Date privind
                               partenerul/partenerii
                               contractual/
                               contractuali*12):
                               Denumirea .......................................
                               Adresa ..........................................
                               .................................................
                               .................................................
                               Telefon ...............
                               Fax ...................
------------
    *1) Suma totala nu trebuie sa depaseasca 80 milioane lei.
    *2) Se completeaza pentru fiecare targ/expozitie internationala.
    *3) Se completeaza pentru fiecare organizator.
    *4) Suma totala nu trebuie sa depaseasca 50 milioane lei.
    *5) Se completeaza pentru fiecare organizator/furnizor.
    *6) Suma solicitata nu va depasi 80 milioane lei.
    *7) Suma solicitata nu va depasi 10 milioane lei.
    *8) Suma totala nu va depasi 80 milioane lei.
    *9) Se completeaza pentru fiecare curs.
    *10) Se completeaza pentru fiecare organizator/partener.
    *11) Suma totala nu va depasi 50 milioane lei.
    *12) Suma totala nu va depasi 30 milioane lei.

    SECTIUNEA C
    Declaratie pe propria raspundere

    Subsemnatul/subsemnata ...................................................., identificat/identificata cu actul de identitate seria ...... nr. .............., eliberat de ............................ la data de ........................, cu domiciliul in localitatea .........................., str. ..................... nr. ....., bl. ....., sc. ......, ap. ....., sectorul/judetul ................., in calitate de persoana fizica/reprezentant legal al Societatii Comerciale/Asociatiei familiale ..........................., declar pe propria raspundere ca toate informatiile furnizate si consemnate in prezenta cerere sunt corecte si complete.
    Inteleg ca orice omisiune sau incorectitudine in prezentarea informatiilor in scopul de a obtine avantaje pecuniare este pedepsita conform legii.
    Declar pe propria raspundere ca activitatile pentru care solicit finantarea prin prezentul subprogram nu fac obiectul altui program de finantare de la bugetul de stat.
    De asemenea, declar pe propria raspundere ca in ultimii 3 ani nu am beneficiat de ajutoare de stat care, cumulate si impreuna cu alocatia financiara nerambursabila solicitata in anul 2002, cu valoare peste pragul minim de 1 miliard lei, prevazut la art. 20 din Legea nr. 143/1999 privind ajutorul de stat.

    Semnatura autorizata si stampila solicitantului                 Functia

    Data semnarii:

    ANEXA 3
    la procedura

                                                   ____________________________
                                                  | Data ..................... |
                                                  |                            |
                                                  | Numarul notificarii ...... |
                                                  |____________________________|

                                NOTIFICARE*1)
              privind acordul de principiu pentru finantare

    (in conditiile prevazute in anexa nr. 2 la procedura)

    *1) Se completeaza de catre Ministerul pentru Intreprinderile Mici si Mijlocii si Cooperatie.

    Destinatar:  Societatea Comerciala .........................................
                 Data inregistrarii societatii comerciale ......................
                 Numarul de inmatriculare la Oficiul registrului comertului
                 (dupa caz) ....................................................
                 Codul fiscal (dupa caz) .......................................
                 Codul unic de inregistrare (dupa caz) .........................
                 Sediul ........................................................
                 Fax .......................
    Ca urmare a cererii-tip de acord de principiu pentru finantare nr. ........ din data de ............, va notificam prin prezenta acordul nostru de principiu pentru finantarea urmatoarelor activitati si cheltuieli aferente acestora:
________________________________________________________________________________
    Denumirea activitatii          Tipul de cheltuiala          Valoarea
                                   pentru care se               finantarii
                                   solicita finantare           aprobate de
                                                                principiu
                                                                - lei -
________________________________________________________________________________
 _                                  _
|_| Participari la targuri si      |_| Cheltuieli de
    expozitii internationale,          participare conform
    organizate in strainatate,         contractului cu
    cu stand propriu sau in            organizatorul,
    asociere cu alti agenti            incluzand:
    economici                           _
                                       |_| Inchirierea
                                           standului             .............
                                        _
                                       |_| Amenajarea
                                           standului             .............
                                    _
                                   |_| Cheltuieli de transport   .............
                                    _
                                   |_| Cheltuieli de cazare      .............
                                    _
                                   |_| Cheltuieli cu
                                       transportul mostrelor     .............
                                   TOTAL:                        .............
 _                                  _
|_| Participari la targuri si      |_| Cheltuieli de
    expozitii internationale,          participare conform
    organizate in tara, cu             contractului cu
    stand propriu sau in               organizatorul,
    asociere cu alti agenti            incluzand:
    economici                           _
                                       |_| Inchirierea
                                           standului             .............
                                        _
                                       |_| Amenajarea standului  .............
                                    _
                                   |_| Cheltuieli de transport   .............
                                    _
                                   |_| Cheltuieli de cazare      .............
                                   TOTAL:                        .............
 _                                  _
|_| Elaborarea si productia de     |_| Elaborarea si productia
    materiale tiparite in              materialelor
    scopul promovarii                  publicitare stipulate
    agentului economic                 in contractul ce
                                       urmeaza sa fie semnat
                                       cu furnizorul             .............
 _                                  _
|_| Realizarea unui site pe        |_| Elaborarea de pagini
    Internet pentru                    web pentru prezentarea
    prezentarea activitatii            pe Internet a
    solicitantului si a                activitatii
    produselor promovate               solicitantului si a
                                       produselor promovate
                                       la export, conform
                                       celor stipulate in
                                       contractul ce urmeaza
                                       sa fie semnat cu
                                       partenerul contractual    .............
 _                                  _
|_| Participari la cursuri de      |_| Taxa de participare
    pregatire in tara si/sau           pentru salariatii
    in strainatate in domeniul         solicitantului            .............
    tehnicilor de promovare         _
    a exportului                   |_| Cheltuieli pentru
                                       transport                 .............
                                    _
                                   |_| Cheltuieli pentru
                                       cazarea personalului
                                       angajat al
                                       solicitantului            .............
                                   TOTAL:                        .............
 _                                  _
|_| Contractarea unor servicii     |_| Cheltuieli pentru
    de consultanta pentru              achizitia de servicii
    elaborarea strategiilor            de consultanta in
    de export si/sau a                 vederea elaborarii
    studiilor de piata                 strategiei de export
                                       si/sau a studiilor de
                                       piata de la firme
                                       specializate              .............
 _                                  _
|_| Achizitionarea de              |_| Cheltuieli privind
    informatii privind                 achizitionarea de
    pietele externe, furnizate         informatii privind
    de firme specializate              pietele externe,
                                       furnizate de firme
                                       specializate              .............

    Semnatura autorizata .................

    ANEXA 4
    la procedura

                                CERERE-TIP
de anulare totala sau partiala a finantarii pentru care exista acord de principiu

    (Se completeaza in cazul modificarii uneia dintre conditiile in care s-a obtinut acordul de principiu asupra finantarii.)

    Subscrisa ..................................................., avand datele de identificare mentionate la sectiunea A, reprezentata legal prin domnul/doamna ................................., avand calitatea de ........................, solicit anularea finantarii pentru categoriile de cheltuieli prezentate in sectiunea B.

    SECTIUNEA A
    Prezentarea solicitantului

    Denumirea societatii comerciale ............................................
    Data inregistrarii societatii comerciale ...................................
    Numarul de inmatriculare la Oficiul registrului comertului (dupa caz) ......
    Codul fiscal (dupa caz) ....................................................
    Codul unic de inregistrare (dupa caz) ......................................
    Numarul de cont in care se solicita transferarea alocatiei financiare nerambursabile (ROL) ..................., deschis la ...........................
    Sediul .....................................................................
    Telefon ...............   Fax ....................   E-mail ................

    SECTIUNEA B
    Cheltuieli pentru care se solicita anularea finantarii

________________________________________________________________________________
    Denumirea activitatii          Tipul de cheltuiala         Valoarea
                                                               finantarii
                                                               pentru care se
                                                               solicita anularea
                                                               - lei -
________________________________________________________________________________
 _                                  _
|_| Participari la targuri si      |_| Cheltuieli de
    expozitii internationale,          participare conform
    organizate in strainatate,         contractului cu
    cu stand propriu sau in            organizatorul,
    asociere cu alti agenti            incluzand:
    economici                           _
                                       |_| Inchirierea
                                           standului           .............
                                        _
                                       |_| Amenajarea
                                           standului           .............
                                    _
                                   |_| Cheltuieli de
                                       transport               .............
                                    _
                                   |_| Cheltuieli de cazare    .............
                                    _
                                   |_| Cheltuieli cu
                                       transportul mostrelor   .............
                                   TOTAL:                      .............
                                   Denumirea targului/
                                   expozitiei internationale
                                   la care se renunta:
                                   .............................................
 _                                  _
|_| Participari la targuri si      |_| Cheltuieli de
    expozitii internationale,          participare conform
    organizate in tara, cu             contractului cu
    stand propriu sau in               organizatorul,
    asociere cu alti agenti            incluzand:
    economici                           _
                                       |_| Inchirierea
                                           standului           .............
                                        _
                                       |_| Amenajarea
                                           standului           .............
                                    _
                                   |_| Cheltuieli de transport .............
                                    _
                                   |_| Cheltuieli de cazare    .............
                                   TOTAL:                      .............
                                   Denumirea targului/
                                   expozitiei internationale
                                   la care se renunta*1):
                                   .............................................
 _                                  _
|_| Elaborarea si productia de     |_| Elaborarea si productia
    materiale tiparite in              materialelor
    scopul promovarii                  publicitare stipulate
    agentului economic                 in contractul ce
    - pliante                          urmeaza sa fie semnat
    - brosuri                          cu furnizorul           .............
    - cataloage                    Denumirea partenerului
    - bannere                      contractual*1) la care se
    - afise                        renunta:
                                   .............................................
 _                                  _
|_| Realizarea unui site pe        |_| Elaborarea de pagini
    Internet pentru                    web pentru prezentarea
    prezentarea activitatii            pe Internet a
    solicitantului si a                activitatii
    produselor promovate               solicitantului si a
                                       produselor promovate
                                       la export, conform
                                       celor stipulate in
                                       contractul ce urmeaza
                                       sa fie semnat cu
                                       partenerul contractual  ..............
                                   Denumirea partenerului
                                   contractual*1) la care se
                                   renunta:
                                   .............................................
 _                                  _
|_| Participari la cursuri de      |_| Taxa de participare
    pregatire in tara si/sau           pentru salariatii
    in strainatate in domeniul         solicitantului          ..............
    tehnicilor de promovare         _
    a exportului                   |_| Cheltuieli pentru
                                       transport               ..............
                                    _
                                   |_| Cheltuieli pentru
                                       cazarea personalului
                                       angajat al
                                       solicitantului          ..............

                                   TOTAL:                      ..............
                                   Denumirea cursului la care
                                   se renunta*2):
                                   .............................................
 _                                  _
|_| Contractarea unor servicii     |_| Cheltuieli pentru
    de consultanta pentru              achizitia de servicii
    elaborarea strategiilor            de consultanta in
    de export si/sau a                 vederea elaborarii
    studiilor de piata                 strategiei de export
                                       si/sau a studiilor de
                                       piata de la firme
                                       specializate            ..............

                                   Denumirea partenerului
                                   la care se renunta*3):
                                   .............................................
 _                                  _
|_| Achizitionarea de              |_| Cheltuieli privind
    informatii privind                 achizitionarea de
    pietele externe, furnizate         informatii privind
    de firme specializate              pietele externe,
                                       furnizate de firme
                                       specializate            ..............

                                   Denumirea partenerului
                                   la care se renunta*4):
                                   .............................................
------------
    *1) Se completeaza pentru fiecare partener.
    *2) Se completeaza pentru fiecare curs.
    *3) Se completeaza pentru fiecare partener.
    *4) Se completeaza pentru fiecare partener.

    SECTIUNEA C
    Declaratie pe propria raspundere

    Subsemnatul/subsemnata ...................................................., identificat/identificata cu actul de identitate/pasaportul seria ............... nr. .........., eliberat de ........................ la data de ..............., cu domiciliul in localitatea ......................, str. ............ nr. ...., bl. ...., sc. ...., ap. ......., sectorul/judetul ............................., in calitate de reprezentant legal al Societatii Comerciale ...................., declar pe propria raspundere ca solicit anularea totala sau partiala a finantarii pentru care am primit acordul de principiu al Ministerului pentru Intreprinderile Mici si Mijlocii si Cooperatie.

    Semnatura autorizata si stampila solicitantului                 Functia

    Data semnarii:

    ANEXA 5
    la procedura

                               CERERE-TIP
    de eliberare a alocatiei financiare nerambursabile

    (Se completeaza toate rubricile in limba romana, prin tehnoredactare.)

    Subscrisa .................................................., avand datele de identificare mentionate mai jos, reprezentata legal prin domnul/doamna ................................, avand calitatea de .........................., identificat/identificata cu actul de identitate seria .......... nr. .........., eliberat de ........................ la data de .............., cu domiciliul in localitatea ............................, str. .................... nr. ......., bl. ......., sc. ....., ap. ......, sectorul/judetul ......................, cod postal ...................., solicit eliberarea alocatiei financiare nerambursabile in conditiile prevederilor subprogramului aprobat prin Hotararea Guvernului nr. ....... .

    Datele de identificare a societatii comerciale solicitante:
    Denumirea societatii comerciale ............................................
    Data inregistrarii societatii comerciale ...................................
    Numarul de inmatriculare la Oficiul registrului comertului (dupa caz) ......
    Codul fiscal (dupa caz) ....................................................
    Codul unic de inregistrare (dupa caz) ......................................
    Sediul .....................................................................
    Telefon .................   Fax ...............   E-mail ...................
    Cont bancar nr. ......................, deschis la Banca ...................
    Anexez la prezenta formularul de decont (conform anexei nr. 6 la procedura), precum si documentele justificative prevazute in anexa nr. 1 la procedura, in original si in copie, in ordinea activitatilor si documentelor justificative completate in formularul de decont.

    Semnatura autorizata si stampila solicitantului                  Functia

    Data semnarii:

    ANEXA 6
    la procedura

                              FORMULAR DE DECONT*1)

    Societatea comerciala solicitanta ........................ Data ...........

    Semnificatia coloanelor din tabelul de mai jos este urmatoarea:
    A - cu T.V.A.
    B - fara T.V.A.
                                                                     - lei*2) -
 ______________________________________________________________________________
|Activitatea|Obiectul|Numarul |  Data  |Valoarea|     Documentul de plata      |
|    *3)    |facturii|facturii|facturii|facturii|______________________________|
|           |        |        |        |________|    Felul   |Nr.|Data|Valoarea|
|           |        |        |        |  A | B |documentului|   |    |________|
|           |        |        |        |    |   |            |   |    |  A | B |
|___________|________|________|________|____|___|____________|___|____|____|___|
|___________|________|________|________|____|___|____________|___|____|____|___|
|___________|________|________|________|____|___|____________|___|____|____|___|
|___________|________|________|________|____|___|____________|___|____|____|___|
|___________|________|________|________|____|___|____________|___|____|____|___|
|___________|________|________|________|____|___|____________|___|____|____|___|
| TOTAL:    |        |        |        |    |   |            |   |    |    |   |
|___________|________|________|________|____|___|____________|___|____|____|___|

    Semnatura si stampila
------------
    *1) La prezentul decont se va anexa lista cuprinzand documentele justificative, in conformitate cu anexa nr. 1 la procedura si in ordinea activitatilor prezentate in decont, precum si documentele justificative in original si in copie.
    *2) Pentru platile in valuta conversia se face utilizandu se cursul de schimb comunicat de Banca Nationala a Romaniei la data efectuarii platii de catre beneficiar.
    *3) Conform cheltuielilor eligibile prevazute in anexa nr. 1 la procedura.



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 103/2002

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 103 din 2002
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu