Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 1019 din 22 iulie 2002

pentru aprobarea Reglementarii aeronautice civile romane privind alocarea sloturilor pe aeroporturile din Romania - RACR-ASAP

ACT EMIS DE: MINISTERUL LUCRARILOR PUBLICE, TRANSPORTURILOR SI LOCUINTEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 701 din 25 septembrie 2002


SmartCity3


    Ministrul lucrarilor publice, transporturilor si locuintei,
    in temeiul art. 4 lit. b) din Ordonanta Guvernului nr. 29/1997 privind Codul aerian, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 130/2000, republicata, precum si ale art. 3 pct. 13 si ale art. 4 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 3/2001 privind organizarea si functionarea Ministerului Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei,
    emite urmatorul ordin:

    Art. 1
    Se aproba Reglementarea aeronautica civila romana privind alocarea sloturilor pe aeroporturile din Romania - RACR-ASAP, prezentata in anexa care face parte integranta din prezentul ordin.
    Art. 2
    Prezentul ordin va fi publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, si va intra in vigoare in termen de 6 luni de la data publicarii lui.
    Art. 3
    Directia generala de servicii transport aerian si aeroporturi din cadrul Ministerului Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei va lua masuri pentru ducerea la indeplinire a prevederilor prezentului ordin.

                        p. Ministrul lucrarilor publice,
                          transporturilor si locuintei,
                                  Ion Selaru,
                               secretar de stat

    ANEXA 1

                   REGLEMENTAREA AERONAUTICA CIVILA ROMANA
privind alocarea sloturilor pe aeroporturile din Romania - RACR-ASAP

    Art. 1
    Scop
    Prezenta reglementare se aplica pentru alocarea sloturilor pe aeroporturile din Romania.
    Art. 2
    Definitii
    In acceptiunea prezentei reglementari:
    a) slot inseamna timpul programat pentru aterizare sau decolare, disponibil sau alocat miscarii unei aeronave la o data stabilita, pe un aeroport desemnat ca fiind coordonat in conformitate cu prevederile prezentei reglementari;
    b) nou-admis inseamna:
    (i) un transportator aerian care solicita sloturi pe un aeroport in orice zi si care detine sau caruia i-au fost alocate mai putin de 4 sloturi pe aeroportul respectiv in acea zi; sau
    (ii) un transportator aerian care solicita sloturi pentru un serviciu aerian fara escala intre doua aeroporturi din Romania, unde cel putin alti 2 transportatori aerieni opereaza un serviciu aerian direct intre cele doua aeroporturi in ziua respectiva si care detin sau carora li s-au alocat mai putin de 4 sloturi pe acel aeroport in ziua respectiva pentru acel serviciu fara escala.
    Un transportator aerian care detine mai mult de 3% din totalul sloturilor disponibile din ziua respectiva pe un anumit aeroport nu va fi considerat ca nou-admis pe acel aeroport;
    c) serviciu aerian direct inseamna un serviciu aerian intre doua aeroporturi, inclusiv escalele, cu aceeasi aeronava si acelasi numar de zbor;
    d) perioada de programare inseamna fie sezonul de vara, fie de iarna, asa cum este el utilizat in programele de zbor ale transportatorilor aerieni;
    e) transportator aerian roman inseamna un transportator aerian cu o licenta de transport aerian valabila, eliberata de Ministerul Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei in conformitate cu prevederile Ordinului ministrului transporturilor nr. 578/1998 pentru aprobarea Reglementarii privind acordarea licentei de transport aerian, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 257 din 4 iunie 1999, modificat prin Ordinul ministrului transporturilor nr. 813/2000, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 661 din 15 decembrie 2000;
    f) aeroport coordonat inseamna un aeroport unde a fost numit un coordonator pentru a facilita operatiunile transportatorilor aerieni care opereaza sau intentioneaza sa opereze pe aeroportul respectiv;
    g) aeroport complet coordonat inseamna un aeroport coordonat unde, pentru a ateriza sau a decola in perioadele in care este complet coordonat, unui transportator aerian trebuie sa i se aloce un slot de catre un coordonator.
    Art. 3
    Conditii pentru coordonarea aeroportului
    (1) Ministerul Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei nu va avea obligatia de a desemna un aeroport ca fiind coordonat, in alte conditii decat cele prevazute in prezentul articol.
    (2) Ministerul Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei poate totusi sa desemneze orice aeroport ca fiind coordonat, cu conditia respectarii principiilor de transparenta, neutralitate si nediscriminare.
    (3) (i) Atunci cand transportatorii aerieni care efectueaza mai mult de jumatate din operatiunile de pe un aeroport si/sau cand administratorul aeroportului considera capacitatea aeroportului ca fiind insuficienta pentru operatiunile existente sau planificate pentru anumite perioade; sau
    (ii) Atunci cand nou-admisii intampina dificultati majore in obtinerea de sloturi; sau
    (iii) Atunci cand Ministerul Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei considera acest lucru necesar,
    Ministerul Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei va asigura efectuarea, in cel mai scurt timp, a unei analize temeinice a capacitatii aeroportului in cauza, apeland la metode general recunoscute, cu scopul de a determina posibilitatile de crestere, pe termen scurt, a capacitatii, prin modificari de infrastructura sau operationale, si de a determina timpul considerat necesar pentru rezolvarea problemelor. Analiza va fi actualizata periodic. Atat analiza, cat si metoda prin care aceasta a fost efectuata vor fi puse la dispozitie partilor interesate.
    (4) Daca, dupa consultari cu transportatorii aerieni care utilizeaza in mod regulat aeroportul, cu organizatiile care ii reprezinta, cu administratorul aeroportului, cu furnizorii de servicii de trafic aerian si cu organizatiile care reprezinta pasagerii, acolo unde asemenea organizatii exista, analiza nu indica posibilitatea rezolvarii problemelor grave intr-un timp scurt, Ministerul Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei va desemna aeroportul ca fiind complet coordonat pentru perioadele in care apar problemele de capacitate insuficienta.
    (5) Atunci cand se ajunge la o capacitate suficienta pentru operatiunile existente sau planificate pe un aeroport complet coordonat, desemnarea acestuia ca aeroport complet coordonat va fi suspendata.
    Art. 4
    Coordonatorul
    (1) Pentru un aeroport desemnat ca fiind coordonat sau complet coordonat Ministerul Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei va asigura numirea unei persoane fizice sau juridice, avand cunostinte detaliate in ceea ce priveste coordonarea programelor de operare a transportatorilor aerieni, in calitate de coordonator al aeroportului, dupa consultarea in prealabil a transportatorilor aerieni care utilizeaza aeroportul in mod regulat, a organizatiilor lor reprezentative si a administratorului aeroportului. Acelasi coordonator poate fi numit pentru mai multe aeroporturi.
    (2) Ministerul Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei va lua masuri pentru ca respectivul coordonator sa isi indeplineasca sarcinile in conformitate cu prezenta reglementare si intr-o maniera independenta.
    (3) Coordonatorul va actiona in conformitate cu prezenta reglementare, in mod neutru, nediscriminatoriu si transparent.
    (4) Coordonatorul va participa la toate conferintele internationale ale transportatorilor aerieni de coordonare a orarelor, in conformitate cu legislatia in vigoare.
    (5) Coordonatorul va fi responsabil pentru alocarea sloturilor.
    (6) Coordonatorul va monitoriza utilizarea sloturilor.
    (7) In situatia in care sloturile sunt alocate coordonatorul, la cerere si intr-un interval de timp rezonabil, va pune la dispozitie tuturor partilor interesate urmatoarele informatii:
    a) sloturile istorice pe linii aeriene, cronologic, pentru toti transportatorii aerieni de pe aeroport;
    b) sloturile solicitate initial de fiecare transportator aerian, cronologic, pentru toti transportatorii aerieni;
    c) toate sloturile alocate, precum si cererile existente de sloturi, listate individual pentru fiecare transportator aerian, in ordine cronologica, aferente tuturor transportatorilor aerieni;
    d) sloturile ramase disponibile;
    e) detalii complete despre criteriile utilizate la alocarea sloturilor.
    (8) Informatiile mentionate la alin. (7) vor fi puse la dispozitie cel mai tarziu la deschiderea conferintelor relevante de coordonare a orarelor, iar atunci cand este necesar, in timpul sau dupa aceste conferinte.
    Art. 5
    Comitetul de coordonare
    (1) Ministerul Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei va asigura infiintarea in cadrul unui aeroport desemnat ca fiind complet coordonat a unui comitet de coordonare care sa asiste, cu rol consultativ, coordonatorul la care se face referire la art. 4. Participarea in acest comitet va fi deschisa cel putin transportatorilor aerieni si/sau organizatiilor lor reprezentative, care utilizeaza aeroportul in mod regulat, administratorului aeroportului implicat si reprezentantilor furnizorului de servicii de trafic aerian. Acelasi comitet coordonator poate fi desemnat pentru mai multe aeroporturi.
    (2) Comitetul de coordonare, printre altele, va face recomandari privind:
    - posibilitatile de crestere a capacitatii determinate conform art. 6;
    - imbunatatirea conditiilor de trafic pe aeroportul in cauza;
    - solutionarea reclamatiilor cu privire la alocarea sloturilor conform art. 8 alin. (7);
    - metodele de monitorizare a modului de utilizare a sloturilor alocate;
    - indrumari pentru alocarea sloturilor, in functie de conditiile locale;
    - solutionarea problemelor grave pentru nou-admisi conform art. 10.
    (3) Prevederile alin. (1) pot fi aplicate si aeroporturilor desemnate ca fiind coordonate, conform art. 3.
    Art. 6
    Capacitatea aeroportului
    (1) Pe un aeroport unde are loc alocarea de sloturi autoritatile competente vor determina capacitatea disponibila pentru alocarea de sloturi de doua ori pe an, in cooperare cu reprezentantii furnizorului de servicii de trafic aerian, cu autoritatile vamale si de frontiera si cu transportatorii aerieni care utilizeaza aeroportul si/sau cu organizatiile lor reprezentative, precum si cu coordonatorul aeroportului, conform metodelor general recunoscute. Acolo unde autoritatea competenta este alta decat administratorul aeroportului, acesta va fi, de asemenea, consultat. Aceasta determinare trebuie sa se bazeze pe o analiza obiectiva a posibilitatilor de asigurare a derularii traficului aerian, luandu-se in calcul diferitele tipuri de trafic de pe aeroport. Rezultatele acestei determinari vor fi puse la dispozitie coordonatorului aeroportului cu suficient timp inainte sa aiba loc alocarea initiala a sloturilor, in scopul prezentarii lor la conferintele de coordonare a orarelor.
    (2) Prevederile alin. (1) pot fi aplicate si aeroporturilor desemnate ca fiind coordonate conform art. 3.
    Art. 7
    Informarea coordonatorului
    Transportatorii aerieni care opereaza sau intentioneaza sa opereze pe un aeroport coordonat ori complet coordonat trebuie sa prezinte coordonatorului informatiile relevante solicitate de acesta.
    Art. 8
    Procesul de alocare a sloturilor
    (1) a) Cu respectarea prevederilor art. 10, un slot care a fost utilizat de un transportator aerian cu aprobarea coordonatorului ii da dreptul acelui transportator aerian sa solicite acelasi slot in urmatoarea perioada de programare echivalenta.
    b) In situatia in care nu pot fi satisfacute toate cererile de sloturi conform solicitarilor transportatorilor aerieni in cauza, vor beneficia de regim preferential serviciile aeriene comerciale si, in particular, cele regulate si cele neregulate, dupa un program prestabilit.
    c) Coordonatorul va lua, de asemenea, in considerare reguli suplimentare de acordare de prioritati, stabilite de industria transportatorilor aerieni, iar daca este posibil, indrumari suplimentare recomandate de comitetul de coordonare, cu conditia ca acestea sa fie conforme cu legislatia in vigoare.
    (2) Daca un slot solicitat nu poate fi acordat, coordonatorul va informa transportatorul aerian solicitant despre motivele neacordarii slotului si ii va indica slotul alternativ cel mai apropiat de solicitarea initiala.
    (3) Intotdeauna coordonatorul trebuie sa incerce sa satisfaca solicitarile ad-hoc de alocare de sloturi pentru orice tip de zboruri, inclusiv zboruri de aviatie generala. In acest scop se pot utiliza sloturile existente in rezerva de sloturi la care se face referire la art. 10 si care nu au fost inca alocate, precum si cele care au fost eliberate cu avizare pe termen scurt.
    (4) Sloturile pot fi schimbate liber intre transportatorii aerieni sau pot fi transferate de catre un transportator aerian de pe o ruta ori un tip de serviciu aerian pe altul, prin intelegere mutuala sau ca rezultat al unei preluari totale ori partiale sau unilateral. Orice asemenea schimbari sau transferuri vor fi transparente si supuse confirmarii coordonatorului pentru ca:
    a) sa nu fie prejudiciate operatiunile aeroportuare;
    b) sa fie respectate limitarile impuse de Ministerul Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei conform art. 9;
    c) schimbarea utilizarii sa nu cada sub incidenta art. 11.
    (5) Sloturile alocate nou-admisilor care opereaza un serviciu aerian intre doua aeroporturi din Romania nu pot fi schimbate sau transferate intre transportatorii aerieni ori de catre un transportator aerian de la o ruta la alta, asa cum este prevazut la alin. (4), pentru o perioada de doua sezoane.
    (6) Ministerul Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei poate stabili, dupa consultari cu transportatorii aerieni, cu coordonatorii si cu administratorii aeroporturilor, standarde recomandate pentru sistemele automate care sunt utilizate de coordonatori, pentru a asigura implementarea corecta a prevederilor art. 4 si 7.
    (7) In situatia in care exista reclamatii cu privire la alocarea de sloturi, comitetul de coordonare analizeaza problemele si poate face propuneri coordonatorului in incercarea de a le rezolva.
    (8) Daca problemele nu pot fi rezolvate dupa analizarea lor de catre comitetul de coordonare, Ministerul Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei poate asigura medierea prin intermediul unei organizatii reprezentative a transportatorilor aerieni sau prin intermediul unei terte parti.
    Art. 9
    Servicii regionale
    Ministerul Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei poate dispune rezervarea anumitor sloturi pe un aeroport complet coordonat pentru servicii de transport aerian intern regulat pe o ruta catre un aeroport care deserveste o regiune periferica sau in dezvoltare, in conditiile in care o asemenea ruta este considerata vitala pentru dezvoltarea economica a regiunii in care este amplasat aeroportul, cu conditia ca:
    (i) sloturile in cauza sa fie utilizate pentru aceasta ruta in momentul intrarii in vigoare a prezentei reglementari;
    (ii) un singur transportator aerian sa opereze pe aceasta ruta;
    (iii) nici un alt mod de transport sa nu poata asigura un serviciu corespunzator;
    (iv) rezervarea sloturilor sa se incheie in momentul in care un al doilea transportator aerian deschide un serviciu aerian intern regulat pe ruta respectiva, cu aceeasi frecventa de zboruri ca si a primului transportator aerian, si care va fi operat cel putin un sezon.
    Art. 10
    Rezerva de sloturi
    (1) Pe un aeroport unde au loc alocari de sloturi se va crea o rezerva de sloturi pentru fiecare perioada coordonata, care va contine sloturile nou-create, sloturile neutilizate si sloturile la care un transportator aerian a renuntat in timpul sau la sfarsitul sezonului, precum si cele care au devenit disponibile in alt mod.
    (2) Orice slot neutilizat va fi retras si introdus in rezerva de sloturi adecvata, cu exceptia cazurilor in care neutilizarea poate fi justificata din motive de oprire de la zbor a unui anumit tip de aeronava sau de inchidere a unui aeroport ori spatiu aerian sau alte cazuri exceptionale similare.
    (3) Sloturile care sunt alocate unui transportator aerian pentru operarea unui serviciu regulat sau a unui serviciu neregulat dupa un program prestabilit, intr-un anumit moment al zilei si in aceeasi zi a saptamanii, pentru o durata recunoscuta de pana la o perioada de programare, nu ii confera acelui transportator aerian dreptul la aceeasi serie de sloturi pentru perioada de programare urmatoare echivalenta, decat daca transportatorul aerian poate demonstra in mod satisfacator pentru coordonator ca a operat, conform aprobarii coordonatorului, cel putin 80% din timp in perioada in care i-au fost alocate sloturile.
    (4) Sloturile alocate unui transportator aerian inainte de data de 31 ianuarie pentru sezonul de vara urmator sau inainte de data de 31 august pentru sezonul de iarna urmator, dar care au fost returnate coordonatorului pentru realocare, inainte de aceste date, nu vor fi luate in considerare la calcularea duratei de utilizare.
    (5) Daca procentul de utilizare de 80% a unei serii de sloturi nu poate fi demonstrat, toate sloturile din seria respectiva vor fi introduse in rezerva de sloturi, daca neutilizarea lor nu este justificata pe baza unuia dintre motivele urmatoare:
    a) cazuri neprevazute si de neinlaturat, aflate in afara controlului transportatorului aerian, care pot duce, de exemplu, la:
    - oprirea de la zbor a tipului de aeronava utilizata in general pentru serviciul in cauza; sau
    - inchiderea unui aeroport sau a unui spatiu aerian;
    b) probleme legate de inceperea unui nou serviciu regulat de transport de pasageri, cu aeronave cu maximum 80 de locuri, pe o ruta intre un aeroport regional si aeroportul coordonat, unde capacitatea nu depaseste 30.000 de locuri pe an; sau
    c) suspendarea temporara a licentei de transport aerian de catre autoritatea competenta pana la reorganizarea financiara a transportatorului aerian, in conformitate cu prevederile Ordinului ministrului transporturilor nr. 578/1998, modificat prin Ordinul ministrului transporturilor nr. 813/2000;
    d) o intrerupere a unei serii de servicii neregulate, datorata anularii acestora de agentiile de turism touroperatoare [definite conform art. 3 lit. b1) din Hotararea Guvernului nr. 513/1998], mai ales in afara perioadei de varf uzuale, cu conditia ca utilizarea totala a sloturilor sa nu fie sub 70%;
    e) o intrerupere a unei serii de servicii, datorata unor actiuni ce au ca scop afectarea acestor servicii, care face practic si/sau tehnic imposibila continuarea operatiunilor conform planificarii, de catre transportatorul aerian.
    (6) In situatia in care continua sa existe probleme serioase pentru nou-admisi, Ministerul Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei va dispune convocarea adunarii comitetului coordonator al respectivului aeroport. Scopul convocarii va fi examinarea posibilitatilor de remediere a situatiei. La respectiva sedinta vor participa si reprezentanti ai Ministerului Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei.
    (7) Sloturile din rezerva vor fi distribuite transportatorilor care le solicita. 50% din aceste sloturi vor fi alocate nou-admisilor, cu exceptia cazului in care solicitarile din partea nou-admisilor sunt sub 50% .
    (8) Un nou-admis caruia i s-au oferit sloturi la doua ore diferenta inainte sau dupa ora solicitata si care nu a acceptat aceasta oferta nu se va mai bucura de statutul de nou-admis.
    Art. 11
    Mecanismul de siguranta
    (1) In situatia in care nu pot fi gasite solutii in conformitate cu prevederile alin. (2), in scopul nedistorsionarii concurentei dintre transportatorii aerieni in cauza, nu se va permite unui transportator aerian sa se prevaleze de flexibilitatea conferita prin prevederile art. 8 alin. (4) pentru introducerea uneia sau mai multor frecvente pe o ruta intre un aeroport complet coordonat din Romania si un aeroport dintr-un alt stat, daca un alt transportator aerian roman, licentiat in Romania, nu a putut, in ciuda eforturilor sale sustinute, sa obtina sloturi pentru aterizare si decolare, care sa poata fi utilizate in mod rezonabil, pentru a furniza una sau mai multe frecvente suplimentare pe ruta respectiva, la diferenta de doua ore inainte sau dupa ora solicitata coordonatorului. Aceasta prevedere nu se aplica in cazul in care transportatorul aerian care se prevaleaza de flexibilitatea in sensul art. 8 alin. (4) nu depaseste frecventele celuilalt transportator aerian.
    (2) In scopul nedistorsionarii concurentei dintre transportatorii aerieni, in cazul aeroportului complet coordonat mentionat la alin. (1), Ministerul Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei se va stradui sa faciliteze un acord intre transportatorii aerieni in cauza. Se va cauta o solutie alternativa, cum ar fi:
    - satisfacerea solicitarii de sloturi pentru transportatorul aerian;
    - utilizarea rezonabila de catre transportatorul aerian a flexibilitatii in sensul prevederilor art. 8 alin. (4).
    Art. 12
    Dispozitii generale
    In situatia in care, in ceea ce priveste alocarea sloturilor pe aeroporturi, un alt stat:
    a) nu garanteaza transportatorilor aerieni romani un tratament comparabil celui garantat de Romania transportatorilor aerieni din tara respectiva; sau
    b) nu garanteaza transportatorilor aerieni romani, de facto, tratament national; sau
    c) garanteaza transportatorilor aerieni din terte tari un tratament preferential fata de cel acordat transportatorilor aerieni romani,
Ministerul Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei va lua masuri in vederea remedierii situatiei cu privire la aeroportul sau aeroporturile in cauza, inclusiv de suspendare totala sau partiala a obligatiilor ce decurg din prezenta reglementare in ceea ce priveste transportatorul aerian din acel stat, in conformitate cu legislatia in vigoare.
    Art. 13
    Intrarea in vigoare
    Prezenta reglementare intra in vigoare la 6 luni de la publicarea ei in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 1019/2002

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 1019 din 2002
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 1019/2002
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu