Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

OUG Nr.45 din 23.10.2015

privind instituirea unei scheme de ajutor de stat pentru compensarea pagubelor cauzate de fenomenul meteorologic de secetă severă în perioada aprilie-septembrie 2015
ACT EMIS DE: Guvernul Romaniei
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 798 din 27 octombrie 2015



SmartCity1

În anul 2015, sectorul agricol din România a fost puternic afectat de secetă severă, fenomen înregistrat începând cu luna aprilie şi care s-a manifestat cu diferite intensităţi în toată ţara.În conformitate cu datele furnizate de Administraţia Naţională de Meteorologie (ANM), în perioada aprilie-septembrie, cantitatea de precipitaţii s-a redus drastic, înregistrând valori chiar şi de 30% din media multianuală. Vremea deosebit de călduroasă a făcut ca ANM să emită frecvent cod portocaliu, iar în anumite judeţe a fost emis cod roşu de caniculă şi disconfort termic accentuat, situaţia fiind similară celei din anul 2007. Temperaturile ridicate şi seceta atmosferică şi pedologică au avut efect negativ asupra sectorului producţiei primare din agricultură, numeroase culturi agricole fiind afectate în proporţie de peste 30%.Potrivit Orientărilor Uniunii Europene privind ajutoarele de stat în sectoarele agricol şi forestier şi în zonele rurale pentru perioada 2014-2020, fenomenul de secetă severă poate fi asimilat unei calamităţi naturale.Pentru a veni în sprijinul producătorilor agricoli afectaţi, Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale a solicitat încă din luna iunie a.c. instituţiei prefectului din toate judeţele sprijin pentru structurile abilitate în managementul situaţiilor de urgenţă şi pentru constituirea şi funcţionarea comisiilor în scopul constatării şi evaluării pierderilor provocate de fenomenul de secetă prelungită.În urma monitorizării şi evaluării situaţiilor centralizatoare comunicate de către instituţia prefectului şi direcţia pentru agricultură judeţeană la Centrul operativ pentru situaţii de urgenţă din cadrul Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale, a rezultat că sunt afectaţi circa 173,5 mii de fermieri, pe o suprafaţă de circa 1,65 milioane hectare, cele mai afectate fiind culturile de porumb boabe, floarea-soarelui, soia, cartof, sfeclă de zahăr, legume în câmp, plante de nutreţ, păşuni şi fâneţe. Amploarea fenomenului este semnificativă, cifrele reprezentând circa 18% din totalul numărului de fermieri şi din suprafaţa agricolă, conform bazei de date a Agenţiei de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură pe anul 2015.Reducerea drastică a producţiilor agricole pe suprafeţele afectate cauzează diminuarea veniturilor producătorilor agricoli, ceea ce conduce la imposibilitatea reluării ciclului de producţie pe întreaga suprafaţă agricolă.În anul agricol 2015, producătorii agricoli au suferit pierderi importante de venit din cauza secetei severe şi se află în incapacitate de plată, iar înfiinţarea culturilor din această toamnă implică un nivel ridicat al cheltuielilor pe hectar, cu achiziţionarea inputurilor - seminţe, îngrăşăminte chimice, pesticide - şi cu lucrările mecanizate necesare.Având în vedere situaţia extraordinară creată de perioada scurtă de timp rămasă pentru desfăşurarea campaniei agricole de toamnă, cu încadrarea în perioada optimă de însămânţare şi necesitatea achiziţionării de inputuri pentru asigurarea respectării tehnologiilor de cultură şi realizarea de producţii agricole eficiente, se impune luarea unor măsuri de sprijinire a producătorilor agricoli.Pentru a reduce impactul pierderilor de venit asupra continuării activităţii producătorilor agricoli, prezenta ordonanţă de urgenţă prevede instituirea unei scheme de ajutor de stat, având ca obiectiv acordarea de compensaţii producătorilor agricoli afectaţi grav de efectele secetei severe produse în perioada aprilie-septembrie 2015.Deoarece prezenta schemă de ajutor de stat îşi poate produce efectele după primirea deciziei (CE), se impune adoptarea prezentului act normativ în regim de urgenţă, având în vedere perioada de timp necesară obţinerii avizului favorabil emis de Comisia Europeană.Având în vedere faptul că neadoptarea în regim de urgenţă a măsurilor de reglementare prevăzute de prezenta ordonanţă de urgenţă va avea ca efect periclitarea producţiei agricole pe anul 2016,luând în considerare că nepromovarea prezentului act normativ în regim de urgenţă poate avea consecinţe nefavorabile atât în plan economic, cât şi în plan social, prin scăderea veniturilor producătorilor agricoli şi prin scăderea gradului de securitate alimentară a populaţiei,întrucât agricultura reprezintă una dintre priorităţile majore ale Guvernului,deoarece toate aceste elemente vizează interesul public şi constituie situaţii extraordinare a căror reglementare nu poate fi amânată,în temeiul art. 115 alin. (4) din Constituţia României, republicată,Guvernul României adoptă prezenta ordonanţă de urgenţă. Capitolul IDispoziţii generale Articolul 1(1) Scopul prezentei ordonanţe de urgenţă este instituirea unei scheme de ajutor de stat, denumită în continuare schemă, având ca obiectiv acordarea de compensaţii producătorilor agricoli afectaţi grav de efectele secetei severe produse în perioada aprilie-septembrie 2015.(2) Efectele secetei severe sunt semnalate de Administraţia Naţională de Meteorologie, care a emis avertismente de temperaturi ridicate peste limita de confort şi precipitaţii reduse în perioada prevăzută la alin. (1).(3) Prezenta schemă respectă prevederile din cadrul secţiunii 1.2.1.2, cap. 1, partea II din Orientările Uniunii Europene privind ajutoarele de stat în sectoarele agricol şi forestier şi în zonele rurale pentru perioada 2014-2020 (2014/C 204/01), denumite în continuare Orientările UE.(4) Schema se aplică pe întreg teritoriul României.(5) Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură, denumită în continuare APIA, prin structurile sale teritoriale, respectiv centrele judeţene/al municipiului Bucureşti, reprezintă autoritatea competentă responsabilă cu implementarea schemei. Articolul 2În sensul prezentei ordonanţe de urgenţă, expresiile de mai jos se definesc după cum urmează: a)schemă de ajutoare - orice act pe baza căruia, fără să mai fie nevoie de măsuri de punere în aplicare suplimentare, pot fi acordate ajutoare individuale întreprinderilor definite în cadrul actului în mod general şi abstract, precum şi orice act pe baza căruia pot fi acordate ajutoare care nu sunt legate de un proiect specific, uneia sau mai multor întreprinderi, pentru o perioadă nedefinită de timp şi pentru o valoare nedefinită; b)producţia agricolă primară - producţia de produse ale solului şi ale creşterii animalelor, prevăzute în anexa nr. I la Tratatul pentru funcţionarea Uniunii Europene, fără a se efectua nicio altă operaţiune de modificare a naturii produselor respective; c)fenomen meteorologic nefavorabil care poate fi asimilat unei calamităţi naturale - condiţiile meteorologice nefavorabile, cum ar fi secetă severă care distruge peste 30% din producţia medie calculată pe baza datelor din anii precedenţi. Capitolul II Beneficiari, criterii de eligibilitate, modalitatea de calcul al pagubei şi sumele reprezentând ajutor de stat Articolul 3(1) Beneficiarii prezentei scheme sunt producătorii agricoli care îşi desfăşoară activitatea în producţie agricolă primară, respectiv:a)producători agricoli persoane fizice care deţin atestat de producător emis în baza Legii nr. 145/2014 pentru stabilirea unor măsuri de reglementare a pieţei produselor din sectorul agricol;b)producători agricoli persoane fizice autorizate, întreprinderi individuale şi întreprinderi familiale, constituite potrivit Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 44/2008 privind desfăşurarea activităţilor economice de către persoanele fizice autorizate, întreprinderile individuale şi întreprinderile familiale, cu modificările şi completările ulterioare; c)producători agricoli persoane juridice, precum şi orice forme asociative cu sau fără personalitate juridică, constituite conform legii.(2) Pentru a fi eligibili schemei de ajutor de stat, beneficiarii prevăzuţi la alin. (1) trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele criterii:a)să deţină proces-verbal de constatare şi evaluare a pagubelor, încheiat în perioada cuprinsă între 1 aprilie 2015 şi 20 octombrie 2015, conform legislaţiei pentru situaţiile de urgenţă, semnat de membrii comisiei şi în care să fie înscrise cel puţin informaţii privind cultura, suprafaţă calamitată, precum şi procentul de calamitare de peste 30%; b)să fie înregistraţi în evidenţele APIA cu cerere unică de plată aferentă anului 2015. (3) Nu sunt eligibili schemei beneficiarii prevăzuţi la alin. (1) care sunt declaraţi de APIA neeligibili pentru schema de plată unică pe suprafaţă aferentă anului 2015, în urma controlului administrativ.(4) Pentru culturile prevăzute la art. 4, suprafaţa pentru care se acordă ajutorul de stat, aferentă fiecărei culturi, nu poate depăşi suprafaţa determinată în urma controlului administrativ al cererii unice de plată pentru anul 2015. Articolul 4Se acordă plăţi compensatorii pentru pierderile de venit survenite la următoarele culturi: porumb boabe, floarea-soarelui, soia, cartof, sfeclă de zahăr, legume în câmp, plante de nutreţ, păşuni şi fâneţe. Articolul 5(1) Pentru pierderile de venit, se utilizează datele publicate de Institutul Naţional de Statistică, de cercetarea statistică, precum şi datele operative ale Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale, denumit în continuare MADR, pe fiecare cultură dintre cele prevăzute la art. 4, prin utilizarea producţiei medii pe anii 2012, 2013 şi 2014, precum şi a preţului mediu din aceeaşi perioadă, conform prevederilor pct. 361 lit. a) secţiunea 1.2.1.2 din Orientările UE.(2) Ajutorul de stat reprezintă o plată compensatorie care acoperă cel mult 20% din pierderea de venit de 100% aferentă culturilor prevăzute la art. 4, plată compensatorie diferenţiată în funcţie de procentul de calamitare înscris în procesele-verbale de constatare şi evaluare a pagubelor, prevăzute la art. 3 alin. (2) lit. a) şi de categoria beneficiarului.(3) Ajutorul de stat acordat conform alin. (2) se încadrează în prevederile pct. 363 secţiunea 1.2.1.2 din Orientările UE.(4) Cuantumurile maxime ale ajutorului de stat sunt prevăzute în anexa nr. 1.(5) Cuantumurile maxime prevăzute la alin. (4) scad proporţional în funcţie de procentul de calamitare.(6) În cazul în care în procesul-verbal de constatare şi evaluare a pagubelor, calamitarea este înscrisă sub forma sintagmei „peste...%“, cifra consemnată în această sintagmă este utilizată în calculul diferenţiat al compensaţiei. Capitolul IIIModalitatea de acordare a ajutorului Articolul 6(1) Beneficiarii prevăzuţi la art. 3 alin. (1), ale căror culturi au fost afectate de fenomenul meteorologic de secetă severă şi care îndeplinesc condiţiile de eligibilitate prevăzute la art. 3 alin. (2), depun la APIA, până la data de 30 noiembrie 2015, o cerere de acordare a ajutorului, conform modelului prevăzut în anexa nr. 2, însoţită de următoarele documente:a)copie a B.I./C.I. al/a solicitantului persoană fizică sau, după caz, împuternicire/procură notarială şi o copie a B.I./C.I. al/a reprezentantului mandatat; b)copie a atestatului de producător, după caz; c)copie a certificatului de înregistrare la Oficiul Naţional al Registrului Comerţului/Registrul naţional al asociaţiilor şi fundaţiilor sau a actului în baza căruia îşi desfăşoară activitatea, precum şi copie a B.I./C.I. al/a împuternicitului/reprezentantului legal; d)copie a procesului-verbal de constatare şi evaluare a pagubelor; e)numărul contului deschis la instituţii de credit, cu excepţia beneficiarilor producători agricoli persoane juridice pentru care se completează conturile deschise la Trezoreria Statului. (2) Documentele prevăzute la alin. (1) lit. a)-c) sunt prezentate şi în original, în vederea certificării de către reprezentantul APIA, prin înscrierea pe copie a sintagmei „conform cu originalul“. Articolul 7(1) Centrele judeţene ale APIA, respectiv al municipiului Bucureşti, verifică, stabilesc sume şi beneficiari, întocmesc şi transmit la APIA situaţia centralizatoare, conform modelului prevăzut în anexa nr. 3.(2) Autorizarea beneficiarilor şi a sumelor cuvenite şi înregistrarea obligaţiilor de plată se efectuează după primirea deciziei (CE) privind aprobarea acordării ajutorului de stat.(3) APIA întocmeşte şi transmite MADR, pe baza cererilor aprobate de către centrele judeţene, respectiv al municipiului Bucureşti, situaţia centralizatoare, conform modelului prevăzut în anexa nr. 4. Articolul 8MADR transmite Ministerului Finanţelor Publice, pe baza anexei nr. 4, transmise de APIA, cererea de deschidere a creditelor bugetare însoţită de situaţia centralizatoare a ajutorului de stat, conform modelului prevăzut în anexa nr. 5. Articolul 9După aprobarea cererii pentru deschiderea creditelor bugetare de către Ministerul Finanţelor Publice, din bugetul MADR se alimentează contul APIA, care virează sumele cuvenite în conturile solicitanţilor ajutorului de stat, potrivit legislaţiei în vigoare. Articolul 10(1) Resursele financiare necesare aplicării prezentei scheme de ajutor de stat se asigură de la bugetul de stat, în limita prevederilor bugetare aprobate cu această destinaţie MADR pe anul 2015, la capitolul 83.01 „Agricultură, silvicultură, piscicultură şi vânătoare“, titlul 40 „Subvenţii“, articolul 40.15 „Sprijinirea producătorilor agricoli“.(2) În situaţia în care sumele necesare depăşesc prevederile bugetare aprobate cu această destinaţie, valoarea sprijinului se reduce proporţional pentru toţi beneficiarii. Capitolul IVDispoziţii finale Articolul 11(1) În anul 2016, APIA efectuează controale pe teren la beneficiarii persoane juridice care deţin bilanţ contabil, pe un eşantion de minimum 5%.(2) În situaţia în care, în urma controalelor prevăzute la alin. (1), rezultă că pierderea de venit calculată pe baza datelor contabile este inferioară ajutorului de stat acordat, acesta se recuperează, cu dobânzi şi penalităţi calculate de la data încasării ajutorului, conform legislaţiei specifice.(3) Sumele astfel recuperate se vor vira de APIA după cum urmează:a)creanţa bugetară se virează în conturile corespunzătoare de cheltuieli bugetare; b)dobânzile şi penalităţile aferente creanţelor bugetare se vor vira în contul de venituri ale bugetului de stat. (4) În baza prevederilor prezentei ordonanţe de urgenţă, APIA va elabora proceduri de verificare şi control, aprobate prin ordin al ministrului agriculturii şi dezvoltării rurale. Articolul 12Începând cu data primirii deciziei (CE) privind aprobarea acordării ajutorului de stat, se stabileşte eligibilitatea beneficiarului şi se poate constitui obligaţia de plată a acestui ajutor. Articolul 13În situaţia în care, anterior emiterii deciziei (CE), Comisia Europeană solicită modificări privind prezenta schemă de ajutor de stat, prevederile prezentei ordonanţe de urgenţă se modifică în mod corespunzător. Articolul 14Textul prezentei scheme se publică integral pe site-ul MADR, pe adresa www.madr.ro. Articolul 15Anexele nr. 1-5 fac parte integrantă din prezenta ordonanţă de urgenţă. PRIM-MINISTRU VICTOR-VIOREL PONTA Contrasemnează: Ministrul agriculturii şi dezvoltării rurale, Daniel Constantin Ministrul finanţelor publice, Eugen Orlando Teodorovici Ministrul mediului, apelor şi pădurilor, Graţiela Leocadia Gavrilescu p. Ministrul afacerilor externe, George Ciamba, secretar de stat ANEXA Nr. 1CUANTUMURILE MAXIME ale ajutorului de stat în funcţie de categoria beneficiarului, conform art. 5 alin. (4) lei/ha -

Cultura Beneficiarii prevăzuţi la art. 3 alin. (1) lit. a) şi b) Beneficiarii prevăzuţi la art. 3 alin. (1) lit. c)
Porumb boabe 280 560
Floarea-soarelui 285 570
Soia 335 670
Cartof 1.130 2.260
Sfeclă de zahăr 600 1.200
Legume în câmp 1.490 2.980
Plante de nutreţ* 222,5 445
Păşune 50 100
Fâneaţă 75 150

ANEXA Nr. 2 *) Cererea este reprodusă în facsimil. Declaraţii şi angajamente Subsemnatul, ........ ................ ........, CNP/CUI ........ ........ ..........., administrator/reprezentant legal al ........ .........(denumirea persoanei juridice sau persoanei fizice autorizate/întreprinderii individuale/întreprinderii familiale) ........ ..............., cunoscând că falsul în declaraţii se pedepseşte conform art. 326 din Codul penal, cu modificările şi completările ulterioare, declar următoarele: Am luat cunoştinţă de: condiţiile şi modalităţile de acordare a ajutorului de stat conform reglementărilor naţionale, pe care mă angajez să le respect;

mă oblig să notific în scris centrului judeţean al Agenţiei de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură, în termen de 10 zile lucrătoare, orice modificare privitoare la informaţiile declarate în cererea de ajutor, anexând documentele justificative pentru aceste modificări;

faptul că Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură poate solicita beneficiarului documente justificative suplimentare în orice moment.Drept care declar şi mă angajez la următoarele: declar că datele înscrise în formularul de cerere şi în documentele anexate sunt reale, corecte, complete şi perfect valabile;

mă oblig să furnizez orice document justificativ care îmi va fi solicitat şi să mă supun oricărui/oricărei control/verificări la faţa locului;

să mă supun controalelor efectuate în baza prevederilor art. 11 din Hotărârea Guvernului nr. ............../2015 şi să pun la dispoziţia atât a echipelor de control, cât şi altor organe abilitate toate documentele contabile aferente anului 2015;

să restitui ajutorul de stat încasat cu dobânzi si penalităţi calculate de la data încasării ajutorului, la simpla solicitare a APIA, dacă în urma controlului efectuat în baza art. 11 alin. (2) se constată că pierderea de venit calculată pe baza datelor contabile puse la dispoziţie echipelor de control este inferioară ajutorului de stat încasat;

sunt de acord ca datele din cerere să fie introduse în baza de date, procesate şi verificate în vederea calculării plăţii şi transmise autorităţilor responsabile în vederea elaborării de studii statistice şi de evaluări economice, precum şi făcute publice cu respectarea prevederilor Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, cu modificările şi completările ulterioare.

Semnătura Ştampila (după caz) Data .............

ANEXA Nr. 3Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură Centrul judeţean ........ ................ ........ ........ Operator de date cu caracter personal: 9596 Nr. de înregistrare ........ ................ ............. Data ........ ................ ................ ........ ........ SITUAŢIE CENTRALIZATOARE cu beneficiarii şi sumele aferente ajutorului de stat pentru compensarea pagubelor cauzate de fenomenul meteorologic de secetă severă manifestat în perioada aprilie-septembrie 2015

Nr. crt. Numele şi prenumele/ Denumirea CNP/CUI/CIF Cultura Suprafaţa (ha) Cuantum (lei/ha) Procent de calamitare (%) Valoare ajutor de stat cuvenit (lei)
1 2 3 4 5 6 7 8
1 Floarea-soarelui
Soia
Cartof
Sfeclă de zahăr
Legume în câmp
Plante de nutreţ*
Păşune
Fâneaţă
2 Floarea-soarelui
Soia
Cartof
Sfeclă de zahăr
Legume în câmp
Plante de nutreţ*
Păşune
Fâneaţă
...
TOTAL Floarea-soarelui
Soia
Cartof
Sfeclă de zahăr
Legume în câmp
Plante de nutreţ*
Păşune
Fâneaţă

Director executiv/executiv adjunct centrul judeţean, ........ .............. Şef serviciu, ........ ............ Consilier, ........ ............ ANEXA Nr. 4MINISTERUL AGRICULTURII ŞI DEZVOLTĂRII RURALE Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură Operator de date cu caracter personal: 9596 Nr. de înregistrare ........ ................ ............. Data ........ ................ ................ ........ ........ SITUAŢIA CENTRALIZATOARE cu sumele aferente ajutorului de stat pentru compensarea pagubelor cauzate de fenomenul meteorologic de secetă severă manifestat în perioada aprilie - septembrie 2015

Nr. crt. Judeţul Nr. de beneficiari Valoarea ajutorului de stat cuvenit (lei)
1 Alba
2 Arad
3 Argeş
4 Bacău
5 Bihor
6 Bistriţa-Năsăud
7 Botoşani
8 Braşov
9 Brăila
10 Buzău
11 Caraş-Severin
12 Călăraşi
13 Cluj
14 Constanţa
15 Covasna
16 Dâmboviţa
17 Dolj
18 Galaţi
19 Giurgiu
20 Gorj
21 Harghita
22 Hunedoara
23 Ialomiţa
24 Iaşi
25 Ilfov
26 Maramureş
27 Mehedinţi
28 Mureş
29 Neamţ
30 Olt
31 Prahova
32 Satu Mare
33 Sălaj
34 Sibiu
35 Suceava
36 Teleorman
37 Timiş
38 Tulcea
39 Vaslui
40 Vâlcea
41 Vrancea
42 Bucureşti
Total general:

Director general, ........ ......... ANEXA Nr. 5MINISTERUL AGRICULTURII ŞI DEZVOLTĂRII RURALE Direcţia generală buget finanţe şi fonduri europene SITUAŢIA CENTRALIZATOARE cu sumele aferente ajutorului de stat pentru compensarea pagubelor cauzate de fenomenul meteorologic de secetă severă manifestat în perioada aprilie - septembrie 2015

Nr. crt. Judeţul Nr. de beneficiari Valoarea ajutorului de stat cuvenit (lei)
1 Alba
2 Arad
3 Argeş
4 Bacău
5 Bihor
6 Bistriţa-Năsăud
7 Botoşani
8 Braşov
9 Brăila
10 Buzău
11 Caraş-Severin
12 Călăraşi
13 Cluj
14 Constanţa
15 Covasna
16 Dâmboviţa
17 Dolj
18 Galaţi
19 Giurgiu
20 Gorj
21 Harghita
22 Hunedoara
23 Ialomiţa
24 Iaşi
25 Ilfov
26 Maramureş
27 Mehedinţi
28 Mureş
29 Neamţ
30 Olt
31 Prahova
32 Satu Mare
33 Sălaj
34 Sibiu
35 Suceava
36 Teleorman
37 Timiş
38 Tulcea
39 Vaslui
40 Vâlcea
41 Vrancea
42 Bucureşti
Total general:

Director general, ........ ........ ...........


SmartCity5

COMENTARII la OUG 45/2015

Momentan nu exista niciun comentariu la OUG 45 din 2015
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu OUG 45/2015
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu