Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 102 din 17 noiembrie 2010

pentru modificarea si completarea Legii vânatorii si a protectiei fondului cinegetic nr. 407/2006

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 810 din 3 decembrie 2010



In conformitate cu art. 258 primul paragraf din Tratatul privind functionarea Uniunii Europene, Comisia Europeana a emis avizul motivat privind un caz de „infringement", referitor la faptul ca, prin stabilirea unor perioade de vânatoare care nu asigura un regim complet de protectie, România nu si-a îndeplinit obligatiile prevazute la art. 7 alin. (4) din Directiva 2009/147/CE a Parlamentului European si a Consiliului din 30 noiembrie 2009 privind conservarea pasarilor salbatice (versiunea codificata). In aceste conditii, Comisia Europeana invita România sa ia masurile necesare pentru a se conforma avizului motivat pâna la data de 1 decembrie 2010, sub sanctiunea declansarii procedurii de infringement împotriva României cu consecinte deosebite, atât financiare, cât si administrative.

Fauna salbatica de interes cinegetic din România este resursa naturala regenerabila si constituie bun public de interes national si international. Atribuirea dreptului de gestionare a faunei cinegetice se realizeaza de catre Ministerul Mediului si Padurilor pe fonduri cinegetice, direct sau prin licitatie publica.

Actiunea de atribuire pentru aproximativ 1.400 de fonduri cinegetice, la care contractele de gestionare expira în luna noiembrie 2010, trebuie realizata în conditiile unor prevederi legale clare. Legea vânatorii si a protectiei fondului cinegetic nr. 407/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, contine termeni care nu exista în literatura juridica, iar unele prevederi sunt discriminatorii prin faptul ca nu se aplica un tratament unitar tuturor categoriilor de gestionari si favorizeaza doar una dintre cele 6 câte sunt în prezent.

Modul actual de calcul al tarifelor de gestionare si de pornire la licitatie descurajeaza managementul performant si determina în acelasi timp venituri mici pentru bugetul de stat, pentru fondul de mediu si pentru proprietarii terenurilor.

Schimbarea modului de calcul al tarifelor de gestionare având ca unic criteriu potentialul cinegetic al terenurilor, si nu nivelul cotelor de recolta astfel cum este prevazut în prezent în Legea nr. 407/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, va determina o gestionare superioara a vânatului si venituri crescute pentru bugetul de stat, pentru fondul de mediu si pentru proprietarii terenurilor.

In considerarea faptului ca aceste elemente vizeaza interesul public si constituie o situatie de urgenta si extraordinara a carei reglementare nu poate fi amânata,

în temeiul art. 115 alin. (4) din Constitutia României, republicata,

Guvernul României adopta prezenta ordonanta de urgenta.

Art. I. - Legea vânatorii si a protectiei fondului cinegetic nr. 407/2006, publicata în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 944 din 22 noiembrie 2006, cu modificarile si completarile ulterioare, se modifica si se completeaza dupa cum urmeaza:

1. La articolul 1, litera I) se modifica si va avea urmatorul cuprins:

,,l) gestionar consacrat - persoana juridica româna, licentiata în conditiile legii, cu drept de a obtine gestiunea faunei cinegetice de pe un fond cinegetic, daca îndeplineste cumulativ urmatoarele conditii: a avut calitatea de gestionar în contractul de gestionare anterior organizarii atribuirii directe pentru fondul cinegetic respectiv; contractul de gestionare nu a încetat din culpa sa; îsi manifesta intentia de a gestiona în continuare fauna cinegetica de pe fondul cinegetic respectiv, nu înregistreaza datorii privind plata tarifului de gestionare si accepta tariful de gestionare;".

2. Articolul 8 se modifica si va avea urmatorul cuprins:

„Art. 8. - (1) Atribuirea dreptului de gestionare a faunei cinegetice se realizeaza de catre administrator pe fonduri cinegetice, prin urmatoarele modalitati:

a) direct;

b) prin licitatie publica, pentru fondurile cinegetice neatribuite în conditiile prevazute la lit. a).

(2) Atribuirea directa prevazuta la alin. (1) lit. a) se realizeaza pentru urmatoarele categorii de fonduri cinegetice:

a) fondurile cinegetice pentru care proprietarii, persoane fizice si/sau juridice, inclusiv unitatile administrativ-teritoriale, individual ori într-o asociatie legal constituita în scopul propunerii gestionarului faunei cinegetice, fac dovada ca au în proprietate terenuri care reprezinta peste 50% din suprafata fiecarui fond cinegetic. Acest tip de atribuire se realizeaza în favoarea gestionarului propus de catre proprietarii terenurilor, pentru o perioada de 10 ani;

b) fondurile cinegetice neatribuite în conditiile prevazute la lit. a) se atribuie, în conditiile legii, dupa cum urmeaza:

1. organizatiilor vânatoresti care la data atribuirii gestioneaza cel putin 5 fonduri cinegetice li se atribuie, în calitate de gestionari consacrati, la cerere, câte 5 fonduri cinegetice dintre cele pe care le gestioneaza si au ramas neatribuite. Dupa atribuirea celor 5 fonduri cinegetice, li se mai atribuie direct înca 50% din numarul fondurilor cinegetice pe care le-au gestionat si au ramas neatribuite;

2. organizatiilor vânatoresti, institutiilor de învatamânt de stat care au ca discipline de studiu vânatul si vânatoarea si institutiilor de stat care au ca obiect de activitate cercetarea stiintifica în domeniul cinegetic, care la data atribuirii gestioneaza pâna la 5 fonduri cinegetice, în calitate de gestionari consacrati, li se atribuie în gestiune, la cerere, aceleasi fonduri cinegetice ramase neatribuite direct;

3. administratorului padurilor proprietate publica a statului, în calitate de gestionar consacrat, i se atribuie, la cerere, 200 de fonduri cinegetice dintre cele pe care le gestioneaza si au ramas neatribuite direct si 50% din restul fondurilor cinegetice pe care Ie-a gestionat si au ramas neatribuite;

c) fondurile cinegetice care nu au fost atribuite în conditiile prevazute la lit. a) si b), pentru care statul este proprietar al fondului funciar în suprafata mai mare de 50% din suprafata fiecarui fond cinegetic. Acest tip de atribuire se poate realiza pentru institutiile de stat care au ca obiect de activitate cercetarea stiintifica în domeniul cinegetic si pentru institutiile de învatamânt de stat care au ca disciplina de studiu vânatul si vânatoarea.

(3) Numarul fondurilor cinegetice rezultat prin aplicarea procentelor prevazute la alin. (2) lit. b) se rotunjeste în plus, daca este cazul, pâna la nivel de numar întreg.

(4) Atribuirea dreptului de gestionare se realizeaza ori de câte ori este cazul, ca urmare a încetarii contractelor anterioare de gestionare a fondurilor cinegetice, din orice motive."

3. La articolul 9, dupa alineatul (3) se introduc doua noi alineate, alineatele (4) si (5), cu urmatorul cuprins:

„(4) Plata tarifului de gestionare pentru situatiile în care contractul de gestionare înceteaza în cursul sezonului de vânatoare se face proportional cu numarul de zile calendaristice din sezonul de vânatoare în care fiecare gestionar are în gestiune fauna cinegetica, independent de nivelul realizarii cotelor de recolta, dupa cum urmeaza:

a) pentru perioada cuprinsa între începutul sezonului de vânatoare si data predarii-preluarii gestiunii faunei cinegetice din fondul cinegetic în cauza se achita de catre gestionarul titular al contractului de gestionare care a încetat;

b) pentru perioada cuprinsa între data predarii-preluarii gestiunii faunei cinegetice din fondul cinegetic în cauza si sfârsitul sezonului de vânatoare se achita de catre gestionarul titular al noului contract de gestionare.

(5) Gestionarii care au în gestiune fonduri cinegetice pot face, de comun acord, schimb de gestiuni, cu avizul administratorului fondului cinegetic national. Schimbul se realizeaza cu pastrarea clauzelor cuprinse în contractele initiale, modificându-se doar titularii de contracte prin acte aditionale încheiate între administrator si gestionarii în cauza."

4. Articolul 10 se modifica si va avea urmatorul cuprins:

„Art. 10. - In vederea crearii si stabilirii dreptului de gestionare pentru fauna din fondurile cinegetice, în conformitate cu prevederile prezentei legi, statul român, în calitate de proprietar de fond funciar, este reprezentat de administrator, astfel cum este definit la art. 1 lit. a)."

5. Articolul 11 se modifica si va avea urmatorul cuprins:

„Art. 11. - (1) Fiecare institutie de învatamânt de stat care are ca disciplina de studiu vânatul si vânatoarea are dreptul de a gestiona în scop didactic câte un fond cinegetic din judetul în care aceasta îsi are sediul sau din judetele limitrofe.

(2) Institutiile de învatamânt superior de stat care au în programa, ca disciplina de studiu, cel putin 2 ani, vânatul si vânatoarea au dreptul de a gestiona în scop didactic maximum 3 fonduri cinegetice din judetul în care acestea îsi au sediul sau din judetele limitrofe."

6. La articolul 12, dupa alineatul (9) se introduc doua noi alineate, alineatele (10) si (11), cu urmatorul cuprins:

„(10) Organizatiile vânatoresti care încheie contracte de gestionare a faunei cinegetice în conditiile prezentei legi au obligatia ca în termen de maximum 90 de zile de la încheierea contractelor de gestionare sa detina un numar de vânatori, înscrisi în evidentele proprii, de cel putin 50% din numarul maxim de vânatori determinat în functie de suprafata fondului de vânatoare în cauza si de suprafata minima prevazuta la art. 5 alin. (3).

(11) Neîndeplinirea conditiei prevazute la alin. (10) determina rezilierea de drept a contractului de gestionare, fara alte proceduri prealabile."

7. La articolul 15, alineatele (2) si (3) se modifica si vor avea urmatorul cuprins:

„(2) Tariful de gestionare pentru fondurile cinegetice care se atribuie direct, în conditiile art. 8 alin. (2), precum si tariful de pornire la licitatie pentru fondurile cinegetice care se atribuie prin licitatie publica, în conditiile art. 8 alin. (1) lit. b), se stabilesc potrivit modului de calcul prevazut în anexa nr. 3.

(3) Daca suprafata productiva din cuprinsul fondurilor cinegetice sufera modificari, tarifele de gestionare se actualizeaza prin acte aditionale pâna la data de 15 martie a sezonului de vânatoare în curs."

8. La articolul 15 alineatul (4), litera a) se modifica si va avea urmatorul cuprins:

,,a) direct, proprietarilor persoane fizice sau persoane juridice care detin individual suprafete de teren mai mari de 50 ha;".

9. La articolul 15, alineatele (5) si (6) se modifica si vor avea urmatorul cuprins:

„(5) Plata se face de catre gestionar, la solicitarea persoanelor fizice si/sau juridice care fac dovada proprietatii terenurilor, în conditiile legii.

(6) Sumele datorate proprietarilor si administratorilor terenurilor proprietate publica a statului se stabilesc în functie de:

a) categoria de folosinta a terenului avut în proprietate sau în administrare;

b) ponderea suprafetei de teren avute în proprietate sau în administrare în suprafata totala a categoriei de folosinta respective din fondul cinegetic;

c) valoarea corespunzatoare tarifului de gestionare pentru suprafata totala a categoriei de folosinta respective din fondul cinegetic."

10. La articolul 28 alineatul (4), partea introductiva se modifica si va avea urmatorul cuprins:

„(4) Permisul de vânatoare temporar se elibereaza de catre gestionarii fondurilor cinegetice, la cererea:".

11. La anexa nr. 1 litera A, punctul 4 se modifica si va avea urmatorul cuprins:

Denumirea speciei

Perioada de vânare

Valoarea de despagubire (în euro) în perioada

Admisa

Interzisa

…………………………………

……………………

……….

………

„4. Cerbul comun (Cervus elaphus)

- mascul de trofeu

10 septembrie - 15 noiembrie

6.000

12.000

- mascul de selectie

1 septembrie - 31 decembrie

6.000

12.000

- femela si vitel

1 septembrie - 15 februarie

6.000

12.000"

12. La anexa nr. 1 litera B, punctele 3, 6, 12, 13, 15, 16, 21, 27, 29, 33, 35 si 36 se modifica si vor avea urmatorul cuprins:

Denumirea speciei

Perioada de vânare

Valoarea de despagubire (în euro) în perioada

Admisa

Interzisa

………………………………..

………………….

………….

………

„3. Cioara-de-semanatura (Corvus frugilegus)

1 august - 31 ianuarie

10

70

………………………………..

………………….

………….

………….

6. Cocosul de munte (Tetrao urogallus)

Fara perioada de vânatoare

-

2.700

………………………………..

………………….

………….

………….

Denumirea speciei

Perioada de vânare

Valoarea de despagubire (în euro) în perioada

Admisa

Interzisa

12. Gâsca-de-vara (Anser anser rubrirostris)

1 septembrie - 20 ianuarie

55

275

13. Gârlita mare (Anser albifrons)

1 septembrie - 20 ianuarie

55

275

………………………………..

………………….

………….

………….

15. Gugustiucul (Streptopelia decaocto)

15 august - 15 februarie

27

80

16. Lisita (Fulica atra)

1 septembrie - 31 ianuarie

27

110

………………………………..

………………….

………….

………….

21. Rata mare (Anas platyrhynchos)

1 septembrie - 31 ianuarie

55

110

………………………………..

………………….

………….

………….

27. Rata sunatoare (Bucephala clangula)

1 septembrie - 31 ianuarie

55

110

………………………………..

………………….

………….

………….

29. Rata sulitar (Anas acuta)

1 septembrie - 31 ianuarie

65

130

………………………………..

………………….

………….

………….

33. Stancuta (Corvus monedula)

15 iulie - 15 februarie

27

75

………………………………..

………………….

………….

………….

35. Sturzul-de-vâsc (Turdus viscivorus)

1 septembrie-31 ianuarie

27

75

36. Sturzul cântator (Turdus philomelos)

1 septembrie-31 ianuarie

27

75"

13. La anexele nr. 1 si 2, coloana 3 denumita „Valoarea de calcul al tarifului de gestionare (euro)" se elimina.

14. Dupa anexa nr. 2 se introduce o noua anexa, anexa nr. 3, având continutul prevazut în anexa care face parte integranta din prezenta ordonanta de urgenta.

Art. II. -Tarifele de gestionare prevazute în contractele de gestionare aflate în derulare la data intrarii în vigoare a prezentei ordonante de urgenta se actualizeaza, prin acte aditionale, dupa cum urmeaza:

a) pentru fondurile cinegetice atribuite direct, tariful de gestionare va reprezenta valoarea rezultata din calculul realizat potrivit prevederilor art. 15 alin (2) din Legea nr. 407/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;

b) pentru fondurile cinegetice atribuite prin licitatie publica, tariful de gestionare reprezinta valoarea cea mai mare dintre valoarea reiesita din licitatie si valoarea rezultata din calculul realizat potrivit prevederilor art. 15 alin. (2) din Legea nr. 407/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.

Art. III. - Prevederile art. I pct. 12 se aplica începând cu sezonul de vânatoare 15 mai 2011-14 mai 2012.

PRIM-MINISTRU

EMIL BOC

Contrasemneaza:

Ministrul mediului si padurilor,

Laszlo Borbely

Ministrul administratiei si internelor,

Constantin-Traian Igas

Ministrul finantelor publice,

Gheorghe Ialomitianu

ANEXA

(Anexa nr. 3 la Legea nr. 407/2006)

MODUL DE CALCUL

al tarifului de gestionare pentru fondurile cinegetice care se atribuie direct sau al tarifului de pornire la licitatie pentru fondul cinegetic nr......., denumit......................., din judetul.........................

Nr. crt.

Categoria de folosinta a terenului

Specii de fauna existente

Suprafata ocupata

pe categoria de folosinta

(ha)

Tariful unitar (euro/ha)

Tariful total

(euro)

(col 3 x col 4)

0

1

2

3

4

5

1

Luciu de apa (cursuri de apa, canale, balti, lacuri etc.)

0,2

2.

Arabil, fânete, vii, livezi etc.

0,2

3.

Pasuni si izlazuri

0,1

0

1

2

3

4

5

4.

Padure

Mistret, caprior, iepure

0,3

Mistret, caprior, iepure, fazan

0,4

Mistret, cerb comun, caprior, iepure

0,5

Mistret, cerb comun, urs, cocos de munte, caprior

0,65

Mistret, cerb comun, cerb lopatar, caprior, iepure, fazan

1

5.

Gol de munte

Capra neagra

0,3

Fara capra neagra

0,05

TOTAL:

-

-


SmartCity5

COMENTARII la OUG 102/2010

Momentan nu exista niciun comentariu la OUG 102 din 2010
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Jurnal 786 1942
     We are able to finance your signatory projects and help you enhance your business plan. Furthermore, our financial instrument can be used for the purchase of goods from any manufacturer irrespective of their location. It can also serve as collateral with any bank in the world to secure loans for your project or to activate credit line to finance your business plan. We have {BG}, Standby Letter of Credit {SBLC}, Medium Term Notes {MTN}, Confirmable Bank Draft {CBD} as well as other financial instruments issued from AAA Rated bank such as HSBC Bank Hong Kong, HSBC Bank London, Deutsche Bank AG Frankfurt, Barclays Bank , Standard Chartered Bank and others on lease at the lowest available rates depending on the face value of the instrument needed. Email : nat.mandate18@gmail.com Skype : nat.mandate18@gmail.com Regards Nat
ANONIM a comentat Ordin 792 2014
    Salut, Căutați un împrumut autentic? aveți datorii și aveți nevoie de bani pentru a vă plăti facturile, aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a începe o afacere nouă sau pentru a vă îmbunătăți afacerea? aveți nevoie de un împrumut pentru a cumpăra o mașină sau o casă? aveți un proiect neterminat la îndemână din cauza finanțării necorespunzătoare? Aveți un scor redus de credit și sunteți greu să obțineți servicii de capital de la băncile locale și alte instituții financiare? Aveți nevoie de împrumut de investiții pentru a investi în anumite zone ale specializare, sunteți la locul potrivit pentru soluțiile de împrumut de aici! Oferim tot felul de împrumuturi de orice valoare companiilor și persoanelor fizice la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3%. Capitalul nostru și procesul de creditare este sigur, autentic și 100% garantat și garantat. Interesat, contactați-mă acum prin e-mail; (ivanapedro85@gmail.com)
ANONIM a comentat Ordin 792 2014
    BINE ATI VENIT LA "MARIELA LOAN" Obiectivul nostru este de a oferi servicii financiare profesionale excelente tuturor. Ești om de afaceri sau femeie? Vă confruntați cu dificultăți financiare? Aveți nevoie de un împrumut pentru a începe o afacere de mici dimensiuni și afaceri medii? Aveți un scor de credit scăzut și vă este greu să obțineți împrumuturi de capital de la băncile locale și alte instituții financiare? Aveți nevoie de bani pentru a investi în anumite domenii de specializare? Aveți un proiect neterminat la îndemână din cauza finanțării insuficiente? Aceasta este o oportunitate de a obține un împrumut astăzi pentru a vă rezolva toate problemele financiare. Creditul nostru este 100% garantat pentru securitatea maximă este prioritatea noastră, obiectivul nostru principal este să vă ajutăm să obțineți un serviciu financiar autentic pe care toți meritați, programul nostru este cel mai rapid mod de a obține împrumutul de care aveți nevoie. rata dobânzii scăzută pentru a reduce presiunea asupra cheltuielilor lunare. Obțineți flexibilitatea de a utiliza în orice scop - de la vacanță, educație, până la achiziții unice. Oferim o varietate de servicii financiare care includ: Împrumuturi personale, Împrumuturi de consolidare a datoriilor, Împrumuturi de afaceri, Împrumuturi de împrumut, Împrumuturi garantate de împrumut, Împrumuturi ipotecare, Împrumuturi de împrumut, Împrumuturi student, Împrumuturi comerciale, Credite automate de credit, Împrumuturi de achiziție, împrumuturi pentru construcții, la rate de dobândă scăzute de 3% acordăm împrumuturi persoanelor fizice, companiilor și agențiilor. Obțineți cele mai bune rezultate pentru familia dvs., casa dvs. de vis și schema noastră generală de împrumut. Vă rugăm să ne contactați pentru mai multe informații: (marielagonzalezloan@gmail.com) Vă rugăm să scrieți înapoi cu informații despre împrumut; INFORMAȚII DE ÎMPRUMUT DATE APLICABILE 1) Numele complet: 2) Țara: 3) Adresa: 4) Stare: 5) Sex: 6) Statutul căsătoriei: 7) Locul de muncă: 8) Număr de telefon: 9) Poziția curentă la locul de muncă: 10) Venit lunar: 11) Numărul de credite necesare: 12) Durata împrumutului: 13) Obiectivele împrumutului: 14) Religie: 15) V-ați înregistrat înainte de: 16) Data nașterii: Dacă sunteți interesat în obținerea unui împrumut, vă rugăm să ne contactați cu cererea dvs. de împrumut. Vă rugăm să ne contactați pentru mai multe informații: marielagonzalezloan@gmail.com Salutari, Doamna MARIELA GONZALEZ marielagonzalezloan@gmail.com Așteptăm cu nerăbdare să vă sunăm cât mai curând posibil.
ANONIM a comentat OUG 53 2004
    Acesta este un creditor profesionist de împrumut privat, care este înregistrat să ofere împrumuturi cu dobândă redusă de 3%. Lucrează cu o echipă de experți în calitate de personal și acordă împrumuturi de aceeași zi. Toate tipurile de împrumuturi, cum ar fi împrumuturi de urgență, împrumuturi de împrumuturi grele, împrumut de consolidare a datoriilor, împrumuturi auto, vehicule, camioane, împrumuturi de afaceri, finanțare / finanțare, împrumuturi ipotecare, credite pentru studenți, împrumuturi pentru agricultură un proiect și multe altele. Intrați în contact (rodfinancing@gmail.com) WhatsApp: +14693515949 Site web: https://rodfinancing3.wixsite.com/rodfinancing
ANONIM a comentat Legea 87 1992
    Acesta este un creditor profesionist de împrumut privat, care este înregistrat să ofere împrumuturi cu dobândă redusă de 3%. Lucrează cu o echipă de experți în calitate de personal și acordă împrumuturi de aceeași zi. Toate tipurile de împrumuturi, cum ar fi împrumuturi de urgență, împrumuturi de împrumuturi grele, împrumut de consolidare a datoriilor, împrumuturi auto, vehicule, camioane, împrumuturi de afaceri, finanțare / finanțare, împrumuturi ipotecare, credite pentru studenți, împrumuturi pentru agricultură un proiect și multe altele. Intrați în contact (rodfinancing@gmail.com) WhatsApp: +14693515949 Site web: https://rodfinancing3.wixsite.com/rodfinancing
ANONIM a comentat Hotărârea 3 2018
    O zi buna, Consultantul Nortion Loan este aici pentru a vă asigura că obțineți cel mai bun împrumut pentru afacerea dvs. sau plătiți facturile. Răspundeți doar la câteva întrebări simple și îndepliniți termenii. Contactați-ne acum pentru un împrumut de 2,5% din toate împrumuturile, este ușor, rapid și securizat. Informatii de contact EMAIL: nortionloanconsultant@gmail.com TELEFON: +17815611941 (TEXT NUMAI) WHATSAPP: +15183806243 FACEBOOK: Consultant Nortion Loan TWITTER: @ nortionloanC INSTAGRAM: @ nortionloanconsultant O tranzacție de împrumut în care poți avea încredere.
ANONIM a comentat Hotărârea 3 2018
    O zi buna, Consultantul Nortion Loan este aici pentru a vă asigura că obțineți cel mai bun împrumut pentru afacerea dvs. sau plătiți facturile. Răspundeți doar la câteva întrebări simple și îndepliniți termenii. Contactați-ne acum pentru un împrumut de 2,5% din toate împrumuturile, este ușor, rapid și securizat. Informatii de contact EMAIL: nortionloanconsultant@gmail.com TELEFON: +17815611941 (TEXT NUMAI) WHATSAPP: +15183806243 FACEBOOK: Consultant Nortion Loan TWITTER: @ nortionloanC INSTAGRAM: @ nortionloanconsultant O tranzacție de împrumut în care poți avea încredere.
ANONIM a comentat Decizia 94 2018
     ARE YOU LOOKING FOR A REAL PROVIDER FOR BANK INSTRUMENT TO FUND PROJECTS ? Dear Sir/Ma I am direct to a provider who has recently issued banking instruments for a couple of my clients the provider is 100% check-able you can do your due diligence on them. I personally know the provider. Our instruments are only from triple 'a' rated banks and we issue from $1M to $5B . The provider is 100% verifiable. If you are genuinely seeking bank instruments. Contact me and i will furnish you with details. And again our bank instruments can serves as collateral as the case may be, which will enable you get loans from your bank so as to embark on any projects such as Aviation, Agriculture, Petroleum, Mining, Telecommunication, Construction of Dams, Real estate, Bridges, Trading, Importing and exporting and Other Turnkey Project (s) etc. Also these instruments can be put in PPP, etc. Please do let me know of your willingness to proceed and I will email you our terms and condition upon request. Contact :Robert Glen Email: robertg.finance@gmail.com / robertglen.finance230@yahoo.com Skype: robertg.finance@gmail.com Whats-sap number: +1{864 }774-2551 BROKERS ARE WELCOME & 100% PROTECTED!!! Regards, Robert Glen.
ANONIM a comentat Decizia 94 2018
     ARE YOU LOOKING FOR A REAL PROVIDER FOR BANK INSTRUMENT TO FUND PROJECTS ? Dear Sir/Ma I am direct to a provider who has recently issued banking instruments for a couple of my clients the provider is 100% check-able you can do your due diligence on them. I personally know the provider. Our instruments are only from triple 'a' rated banks and we issue from $1M to $5B . The provider is 100% verifiable. If you are genuinely seeking bank instruments. Contact me and i will furnish you with details. And again our bank instruments can serves as collateral as the case may be, which will enable you get loans from your bank so as to embark on any projects such as Aviation, Agriculture, Petroleum, Mining, Telecommunication, Construction of Dams, Real estate, Bridges, Trading, Importing and exporting and Other Turnkey Project (s) etc. Also these instruments can be put in PPP, etc. Please do let me know of your willingness to proceed and I will email you our terms and condition upon request. Contact :Robert Glen Email: robertg.finance@gmail.com / robertglen.finance230@yahoo.com Skype: robertg.finance@gmail.com Whats-sap number: +1{864 }774-2551 BROKERS ARE WELCOME & 100% PROTECTED!!! Regards, Robert Glen.
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    O zi buna, Consultantul Nortion Loan este aici pentru a vă asigura că obțineți cel mai bun împrumut pentru afacerea dvs. sau plătiți facturile. Răspundeți doar la câteva întrebări simple și îndepliniți termenii. Contactați-ne acum pentru un împrumut de 2,5% din toate împrumuturile, este ușor, rapid și securizat. Informatii de contact EMAIL: nortionloanconsultant@gmail.com TELEFON: +17815611941 (TEXT NUMAI) WHATSAPP: +15183806243 FACEBOOK: Consultant Nortion Loan TWITTER: @ nortionloanC INSTAGRAM: @ nortionloanconsultant O tranzacție de împrumut în care poți avea încredere.
Alte acte pe aceeaşi temă cu OUG 102/2010
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu