Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

LEGE Nr

LEGE   Nr. 30 din 26 mai 1993

pentru ratificarea Acordului dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Cipru privind promovarea si protejarea reciproca a investitiilor, semnat la Bucuresti la 26 iulie 1991

ACT EMIS DE:                PARLAMENT

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 115 din  1 iunie 1993


SmartCity3


    Parlamentul Romaniei adopta prezenta lege.

    ARTICOL UNIC
    Se ratifica Acordul dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Cipru privind promovarea si protejarea reciproca a investitiilor, semnat la Bucuresti la 26 iulie 1991.

    Aceasta lege a fost adoptata de Camera Deputatilor in sedinta din 22 martie 1993, cu respectarea prevederilor art. 74 alin. (2) din Constitutia Romaniei.

               PRESEDINTELE CAMEREI DEPUTATILOR
                        ADRIAN NASTASE

    Aceasta lege a fost adoptata de Senat in sedinta din 12 mai 1993, cu respectarea prevederilor art. 74 alin. (2) din Constitutia Romaniei.

               PRESEDINTELE SENATUI
              prof. univ. OLIVIU GHERMAN


               ACORD*)
intre Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Cipru privind promovarea si protejarea reciproca a investitiilor
----------------
    *) Traducere

    Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Cipru, denumite in cele ce urmeaza parti contractante,
    in dorinta de a dezvolta in continuare relatiile de cooperare economica existente intre cele doua state si de a crea conditii favorabile pentru investitiile investitorilor unei parti contractante pe teritoriul celeilalte parti contractante,
    constiente de necesitatea crearii si mentinerii unui cadru stabil, de natura sa stimuleze efectuarea de investitii si utilizarea maxima si efectiva a resurselor economice ale fiecarei tari,
    recunoscand ca incurajarea si protejarea reciproca a investitiilor, conform prezentului acord, este de natura sa stimuleze initiativa in acest domeniu si sa contribuie la cresterea prosperitatii ambelor state,
    au convenit cele ce urmeaza:
    Art. 1
    Definitii
    In sensul acestui acord:
    1. Termenul "investitie" va cuprinde orice fel de active legate de participarea la companii si societati comerciale mixte, in special, dar nu exclusiv:
    a) proprietati mobile si imobile, cat si orice alte drepturi reale referitoare la orice fel de active;
    b) drepturi provenite din actiuni, obligatiuni si alte categorii de interese in societati;
    c) drepturi de creanta, goodwill si alte active sau drepturi referitoare la prestari avand o valoare economica sau financiara;
    d) drepturi in domeniul proprietatii intelectuale si industriale, procedee tehnice si know-how;
    e) venituri reinvestite.
    Aceste investitii vor fi efectuate in conformitate cu legile, reglementarile si aprobarile, in scris, care pot fi solicitate partii contractante pe teritoriul careia se realizeaza investitia.
    O eventuala schimbare a formei in care s-au efectuat investitiile nu afecteaza caracterul lor de investitii, cu conditia ca o astfel de schimbare sa nu contravina legilor, reglementarilor si aprobarilor scrise ale partilor contractante.
    2. Termenul investitor desemneaza:
    a) cu privire la Romania: orice persoana fizica avand cetatenia romana in conformitate cu legile in vigoare, precum si orice persoana juridica constituita in conformitate cu legile romane si avand sediul social in Romania;
    b) cu privire la Republica Cipru: orice persoana fizica avand cetatenia Republicii Cipru in conformitate cu legislatia acesteia, precum si orice persoana juridica constituita in conformitate cu legislatia acesteia si avandu-si sediul pe teritoriul Republicii Cipru si care este sub jurisdictia si controlul Guvernului Republicii Cipru.
    3. Termenul venituri desemneaza acele sume nete obtinute din investitii pe o anumita perioada de timp, cum ar fi parti din profituri, dividende, dobanzi, redevente si alte plati, sume provenite din lichidarea totala sau partiala a investitiilor, precum si orice alte sume provenind din astfel de investitii considerate ca venituri in baza legilor tarii gazda.
    4. Termenul national desemneaza:
    a) cu privire la Romania: orice persoana fizica avand cetatenie romana in conformitate cu legile si reglementarile romane;
    b) cu privire la Republica Cipru: orice persoana fizica care, in conformitate cu legile Republicii Cipru, este cetatean al Republicii Cipru.
    Art. 2
    Promovarea si protejarea investitiilor
    1. Fiecare parte contractanta va incuraja si crea conditii favorabile pentru investitiile efectuate pe teritoriul sau de catre investitori ai celeilalte parti contractante.
    2. Investitiile vor fi admise in conformitate cu prevederile legale si normele guvernamentale, precum si cu politica oficiala a partii contractante pe teritoriul careia se efectueaza investitia si se vor bucura de protectia si garantiile prevazute in acest acord.
    3. Fiecare parte contractanta se angajeaza sa asigure pe teritoriul sau un tratament just si echitabil pentru investitiile investitorilor celeilalte parti contractante. Nici una dintre partile contractante nu va impiedica in nici un fel prin masuri arbitrare, nerezonabile sau discriminatorii conducerea, intretinerea sau folosirea investitiilor, precum si dreptul de a dispune de acestea.
    4. Investitorilor fiecarei parti contractante li se va permite sa angajeze, la alegere, personal de conducere si tehnic superior, indiferent de nationalitate, in masura permisa de legile, reglementarile si politica oficiala urmata de statul gazda. Potrivit legilor, reglementarilor si politicii oficiale urmate, referitor la intrarea si sederea strainilor, nationalilor din oricare parte contractanta li se va permite sa intre si sa ramana pe teritoriul celeilalte parti contractante in scopul de a efectua si administra investitia.
    5. Fiecare parte contractanta se angajeaza sa asigure mijloace efective de sustinere a pretentiilor si de aplicare a drepturilor in legatura cu acordurile privind realizarea de investitii, autorizatiile pentru investitii si proprietati. Fiecare parte contractanta nu va impiedica dreptul investitorilor celeilalte parti contractante de a avea acces la curtile sale de justitie, tribunale administrative si agentii, precum si la orice alte organisme care exercita o autoritate de jurisdictie.
    6. Fiecare parte contractanta va publica toate legile si reglementarile care au legatura sau afecteaza investitiile de pe teritoriul sau ale investitorilor celeilalte parti contractante.
    Art. 3
    Tratamentul natiunii celei mai favorizate
    1. Fiecare parte contractanta va acorda investitiilor efectuate pe teritoriul sau de catre investitori ai celeilalte parti contractante un tratament nu mai putin favorabil decat cel pe care il acorda in situatii asemanatoare investitiilor investitorilor oricarui stat tert.
    2. Fiecare parte contractanta va acorda investitorilor celeilalte parti contractante, in ceea ce priveste conducerea, mentinerea, utilizarea sau dispunerea de investitiile lor, un tratament nu mai putin favorabil decat cel pe care il acorda investitorilor oricarui stat tert.
    3. Prevederile acestui acord referitoare la acordarea tratamentului natiunii celei mai favorizate nu vor fi interpretate in sensul de a obliga o parte contractanta sa extinda asupra investitorilor celeilalte parti contractante avantajul rezultand din:
    a) orice uniune economica sau vamala, o zona de liber schimb sau organizatie economica regionala, la care oricare dintre partile contractante este sau ar putea sa devina parte;
    b) orice acord, international sau regional, sau alt aranjament referitor in totalitate sau in principal la impozitare sau din aplicarea propriei legislatii interne referitoare, in totalitate sau in principal, la impozitare;
    c) orice acord de investitii care asigura valabilitate retroactiva si care defineste detinerea indirecta de actiuni drept investitii.
    4. Fiecare parte contractanta va respecta toate celelalte obligatii asumate cu privire la investitorii celeilalte parti contractante, la investitiile si profiturile lor.
    Art. 4
    Exproprierea si despagubirea
    1. Nici una dintre partile contractante nu va lua masuri care sa-i priveze direct sau indirect pe investitorii celeilalte parti contractante de investitiile lor, decat daca au fost indeplinite urmatoarele conditii:
    a) masurile sunt luate in interesul public si in baza unei proceduri legale corespunzatoare;
    b) masurile nu sunt discriminatorii;
    c) masurile sunt insotite de prevederi pentru plata unei despagubiri juste.
    2. Despagubirea va trebui sa corespunda valorii investitiei care a facut obiectul uneia dintre masurile mentionate la paragraful 1 al acestui articol, sa fie prompta, adecvata si efectiva.
    3. Cuantumul despagubirii va fi determinat in conformitate cu principiile recunoscute de evaluare, cum este valoarea libera de piata a investitiei la data cand a fost luata masura de expropriere.
    In situatia in care valoarea libera de piata nu poate fi stabilita cu usurinta, despagubirea va fi determinata pe baza unor principii echitabile, tinandu-se seama, intre altele, de capitalul investit, aprecierea sau deprecierea acestuia, veniturile curente, valoarea de inlocuire si alti factori relevanti.
    4. La cererea investitorului afectat, cuantumul despagubirii va putea fi reexaminat de catre un tribunal sau alt organ competent, in cadrul jurisdictiei partii contractante pe teritoriul careia a fost efectuata investitia.
    5. Suma despagubirii stabilita definitiv va fi platita imediat investitorului, care va avea dreptul sa transfere aceasta suma fara intarziere, in valuta liber convertibila. In situatia in care plata despagubirii intarzie, investitorul va avea dreptul la o dobanda pentru orice perioada de intarziere nejustificata in efectuarea platii.
    Art. 5
    Despagubirea pentru pierderi
    Investitorilor unei parti contractante, ale caror investitii efectuate pe teritoriul celeilalte parti contractante au suferit pierderi ca urmare a unui razboi sau a altui conflict armat, unei stari de necesitate nationala, revolutiei, revoltei, insurectiei sau altor evenimente similare, inclusiv pierderi ocazionate de rechizitionare, li se va acorda de catre aceasta din urma parte contractanta, in ceea ce priveste masurile pentru acoperirea pierderilor, un tratament nu mai putin favorabil decat cel pe care il acorda investitorilor oricarui stat tert. Sumele care ar putea rezulta din aplicarea prevederilor acestui articol vor fi liber transferabile.
    Art. 6
    Transferurile valutare
    1. Fiecare parte contractanta garanteaza investitorului celeilalte parti contractante, cu privire la investitia lui, in conformitate cu legile si reglementarile sale, transferul:
    a) venitului obtinut din investitii, inclusiv profituri, dobanzi, dividende si redevente;
    b) sumelor necesare pentru rambursarea la termen a creditelor contractate;
    c) sumelor din recuperarea creantelor, din lichidarea totala sau partiala a investitiilor, inclusiv din sporurile de capital sau cresteri ale capitalului investit;
    d) despagubirii achitate conform art. 4 si 5;
    e) redeventelor si altor plati rezultand din drepturi de licenta si din asistenta comerciala, administrativa sau tehnica;
    f) unei parti din castigurile care nu au fost cheltuite pe plan local de catre nationalii oricarei parti contractante care au primit autorizatia sa lucreze pe teritoriul celeilalte parti contractante in legatura cu o investitie aprobata.
    2. Fiecare parte contractanta va emite, dupa indeplinirea obligatiilor care revin investitorilor, autorizatiile necesare in scopul de a asigura efectuarea fara intarziere a transferurilor.
    3. Transferurile mentionate mai sus vor fi efectuate in valuta convertibila in care s-a realizat investitia sau in orice alta valuta liber convertibila, la cursul de schimb oficial in vigoare la data transferului.
    4. Fara intarzirere, in sensul acestui articol, sunt considerate transferurile care se fac intr-o perioada in mod obisnuit necesara pregatirii formalitatilor de transfer. Timpul se considera de la data cand cererea impreuna cu documentele necesare au fost supuse, in mod corespunzator, autoritatilor competente si nu trebuie sa depaseasca, in nici un caz, o perioada de 2 luni.
    Art. 7
    Subrogarea
    Daca una dintre partile contractante efectueaza plati propriilor sai investitori, in virtutea unei garantii pe care a acordat-o in legatura cu o investitie sau o parte a acesteia, efectuata pe teritoriul celeilalte parti contractante, ultima parte contractanta va recunoaste:
    a) transferul, fie ca efect al legii sau ca urmare a unei tranzactii legale, al oricarui drept, pretentie sau obligatie de la acest investitor la prima parte contractanta; si
    b) ca prima parte contractanta este indreptatita, in virtutea subrogarii, sa exercite drepturile, sa sustina pretentiile acelui investitor si sa isi asume obligatiile legate de investitie, inclusiv plata impozitelor si taxelor.
    Prima parte contractanta este indreptatita, in masura in care doreste, sa exercite orice astfel de drept sau pretentie in aceleasi limite si supus acelorasi restrictii ca si predecesorul sau in titlu.
    Art. 8
    Reglementarea diferendelor relative la investitii
    1. Orice diferend intre o parte contractanta si un investitor al celeilalte parti contractante privind o investitie a acestui investitor pe teritoriul primei parti contractante va fi solutionat intre partile implicate.
    2. In situatia in care un astfel de diferend nu poate fi solutionat pe cale amiabila in termen de 3 luni de la data cererii scrise, investitorul in cauza poate supune diferendul pentru reglementare, la alegerea sa:
    a) in toate cazurile, instantei partii contractante care are jurisdictie teritoriala;
    b) Centrului International pentru Reglementarea Diferendelor Relative la Investitii, pentru aplicarea procedurilor de conciliere si arbitraj prevazute de Conventia de la Washington din 18.03.1965 cu privire la reglementarea diferendelor relative la investitii intre state si nationali ai altor state.
    3. Partea contractanta care este parte la diferend nu va invoca, in apararea sa, in nici un moment in timpul desfasurarii procedurilor implicand un diferend privind investitiile, imunitatea sa, precum si faptul ca investitorul a primit, in baza unui contract de asigurare, o despagubire care acopera in intregime sau partial pagubele sau pierderile suferite.
    Art. 9
    Reglementarea diferendelor dintre partile contractante
    1. Diferendele dintre partile contractante privind interpretarea sau aplicarea acordului vor fi solutionate, pe cat posibil, prin negocieri intre cele doua parti contractante. Daca un astfel de diferend nu poate fi astfel reglementat intr-un termen de 6 luni de la inceperea negocierilor, atunci, la cererea oricareia dintre partile contractante, acesta va fi supus unui tribunal arbitral, in conformitate cu prevederile acestui articol.
    2. Tribunalul arbitral va fi constituit, pentru fiecare caz in parte, in modul urmator: fiecare parte contractanta desemneaza un arbitru; cei doi arbitri propun, de comun acord, celor doua parti contractante un presedinte care sa fie cetatean al unui stat tert si care va fi numit de cele doua parti contractante. Arbitrii vor fi numiti intr-un termen de 3 luni, iar presedintele, intr-un termen de 5 luni de la primirea cererii de arbitraj.
    3. Daca in decursul oricareia dintre perioadele mentionate la paragraful 2 nu au fost efectuate numirile necesare, oricare parte contractanta poate sa invite pe presedintele Curtii Internationale de Justitie sa faca numirile necesare. Daca presedintele este cetatean al uneia dintre partile contractante sau este impiedicat sa exercite functia mentionata, vicepresedintele Curtii Internationale de Justitie va fi invitat sa faca numirile necesare.
    Daca vicepresedintele este cetatean al uneia dintre partile contractante sau daca el este, de asemenea, impiedicat sa exercite functia mentionata, membrul Curtii Internationale de Justitie care urmeaza imediat in grad si nu este national al uneia dintre partile contractante va fi invitat sa faca numirile necesare.
    4. Tribunalul arbitral va adopta hotararea sa pe baza prevederilor prezentului acord, ale altor acorduri incheiate intre partile contractante, precum si a principiilor si normelor generale ale dreptului international. Hotararea va fi adoptata prin majoritate de voturi. Aceste hotarari vor fi definitive si obligatorii.
    5. Fiecare parte contractanta va suporta cheltuielile pentru arbitrul pe care l-a desemnat, precum si cele privind reprezentarea sa in procedura arbitrala. Cheltuielile privind presedintele si celelalte cheltuieli vor fi suportate in parti egale de partile contractante.
    6. Tribunalul arbitral isi va stabili propria procedura.
    Art. 10
    Aplicarea
    Acest acord se va aplica tuturor investitiilor realizate de investitorii unei parti contractante pe teritoriul celeilalte parti contractante, dupa intrarea acestuia in vigoare.
    Art. 11
    Intrarea in vigoare, valabilitatea si expirarea
    1. Acest acord va intra in vigoare la 30 de zile de la data cand partile contractante si-au notificat una alteia ca cerintele legale sau constitutionale, dupa caz, pentru intrarea in vigoare a acestui acord au fost indeplinite.
    2. Acordul va ramane in vigoare pe o perioada de 10 ani si se va reinnoi prin tacita reconductiune pe noi perioade de 10 ani, cu exceptia cazului denuntarii in scris de catre una dintre partile contractante, cu 6 luni inainte de data expirarii. Dupa expirarea perioadei initiale de valabilitate, acordul poate fi denuntat in orice moment, cu un preaviz de cel putin 6 luni.
    3. Pentru investitiile efectuate, in cursul perioadei de valabilitate a acordului, prevederile acestuia vor continua sa se aplice in caz de incetare a valabilitatii, pentru o perioada de 10 ani de la data expirarii sale.
    Incheiat si semnat la Bucuresti la 26 iulie 1991, in doua exemplare originale, in limba engleza, ambele texte fiind egal autentice.

               Pentru Guvernul Romaniei,
               Dumitru Dan Popescu

               Pentru Guvernul Republicii Cipru,
               George Hadji Anastasiou

    ANEXA 1

               ACORD
in forma unui schimb de scrisori, referitor la articolul 6 al Acordului dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Cipru privind promovarea si protejarea investitiilor

    Referitor la prevederile art. 6 al Acordului dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Cipru privind promovarea si protejarea reciproca a investitiilor, reprezentantii autorizati ai ambelor parti contractante au convenit asupra urmatoarelor prevederi, care constituie parte integranta a acestui acord:
    "Toti viitorii investitori ai unui stat contractant se vor adresa autoritatilor competente ale celuilalt stat contractant, in scopul de a obtine un permis special in conformitate cu legile si reglementarile in vigoare in tara in care urmeaza sa se faca investitia, inainte de a se efectua investitia.
    Permisul, daca este acordat, va specifica, intre altele, prevederile legale si reglementarile in vigoare, referitoare la conditiile de transfer, in valuta straina, al oricarui fel de venituri din investitii, inclusiv profituri, dobanzi, venituri din capital, dividende si redevente. In mod special, permisul va preciza ca in ceea ce priveste profiturile anuale obtinute in moneda locala, investitorii fiecareia dintre cele doua tari vor fi indreptatiti sa repatrieze, in valuta liber convertibila, procentul maxim permis acordat de guvernul gazda unui alt investitor in orice domeniu de activitate economica."

               Pentru Guvernul Romaniei,
               Dumitru Dan Popescu

               Pentru Guvernul Republicii Cipru,
               George Hadji Anastasiou




SmartCity5

COMENTARII la Legea 30/1993

Momentan nu exista niciun comentariu la Legea 30 din 1993
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Legea 30/1993
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu