Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

LEGE Nr

LEGE   Nr. 25 din 12 martie 1992

privind ratificarea Conventiei dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Elene pentru evitarea dublei impuneri cu privire la impozitele pe venit si pe avere

ACT EMIS DE: PARLAMENT

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 46 din 20 martie 1992


SmartCity3


    Parlamentul Romaniei adopta prezenta lege.

    ARTICOL UNIC
    Se ratifica Conventia dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Elene pentru evitarea dublei impuneri cu privire la impozitele pe venit si pe avere, semnata la Atena la 17 septembrie 1991.

    Aceasta lege a fost adoptata de Senat in sedinta din 13 ianuarie 1992, cu respectarea prevederilor art. 74 alin. (2) din Constitutia Romaniei.

                          PRESEDINTELE SENATUI
                     academician ALEXANDRU BIRLADEANU

    Aceasta lege a fost adoptata de Camera Deputatilor in sedinta din 9 martie 1992, cu respectarea prevederilor art. 74 alin. (2) din Constitutia Romaniei.

                     PRESEDINTELE CAMEREI DEPUTATILOR
                                MARTIAN DAN

                              CONVENTIE
intre Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Elene pentru evitarea dublei impuneri cu privire la impozitele pe venit si pe avere

    Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Elene,
    in dorinta de a promova si de a intari relatiile economice intre cele doua tari, pe baza suveranitatii nationale si a respectarii independentei, egalitatii in drepturi, avantajului reciproc si neamestecului in treburile interne,
    au convenit asupra celor ce urmeaza:

    Art. 1
    Persoane vizate
    Prezenta conventie se va aplica persoanelor rezidente ale unuia sau ale ambelor state contractante.
    Art. 2
    Impozite vizate
    1. Prezenta conventie se va aplica impozitelor pe venit si pe avere stabilite de catre un stat contractant, de unitatile sale administrativ-teritoriale sau autoritatile locale, indiferent de modul in care sint percepute.
    2. Sint considerate impozite pe venit si pe avere toate impozitele stabilite pe venitul total, pe averea totala ori asupra elementelor de venit sau avere inclusiv impozitele pe cistigurile provenite din instrainarea bunurilor mobile ori imobile, precum si impozitele pe cresterea valorii averii.
    3. Impozitele existente carora li se va aplica prezenta conventie sint in special:
    a) In cazul Romaniei:
    (i) impozitul pe veniturile obtinute de persoanele fizice;
    (ii) impozitul pe salarii si alte remuneratii similare;
    (iii) impozitul pe profit;
    (iv) impozitul pe venit realizat de persoanele fizice din activitati agricole
    (denumite in continuare impozit roman);
    b) In cazul Republicii Elene:
    (i) impozitul pe venitul si averea persoanelor fizice;
    (ii) impozitul pe venitul si averea persoanelor juridice;
    (iii) contributia pentru Agentia de Livrare si Drenare a Apei, calculata asupra venitului total din cladiri
    (denumite in continuare impozit elen);
    4. Prezenta conventie se va aplica, de asemenea, oricaror impozite identice sau substantial similare, care se vor stabili dupa data semnarii prezentei conventii si care se vor adauga sau vor inlocui impozitele existente.
    La sfirsitul fiecarui an, autoritatile competente ale statelor contractante isi vor notifica reciproc orice modificari substantiale aduse legislatiei fiscale respective.
    Art. 3
    Definitii generale
    1. In sensul prezentei conventii, daca contextul nu cere altfel:
    a) termenul Romania inseamna Romania si, folosit in sens geografic, desemneaza teritoriul Romaniei, inclusiv marea sa teritoriala, precum si zona economica exclusiva si platoul continental in privinta carora Romania exercita, in conformitate cu dreptul international si propria sa legislatie, drepturi suverane privind explorarea si exploatarea resurselor naturale, biologice si minerale existente in apele marii, pe fundul si in subsolul acesteia;
    b) termenul Republica Elena inseamna teritoriul Republicii Elene si partea din fundul marii si subsolul sau din Marea Mediterana asupra carora Republica Elena are drepturi suverane in conformitate cu dreptul international;
    c) termenul persoana cuprinde o persoana fizica, o societate, si orice alta entitate de persoane;
    d) termenul societate inseamna orice persoana juridica, inclusiv o societate mixta constituita in conformitate cu prevederile legislatiei statului contractant, sau orice entitate care este considerata ca persoana juridica in scopul impozitarii;
    e) termenii intreprindere a unui stat contractant si intreprindere a celuilalt stat contractant indica, respectiv, o intreprindere exploatata de un rezident al unui stat contractant si o intreprindere exploatata de un rezident al celuilalt stat contractant;
    f) termenii un stat contractant si celalalt stat contractant inseamna Romania sau Republica Elena, dupa cum cere contextul;
    g) termenul trafic international inseamna orice transport efectuat de o aeronava exploatata de catre o intreprindere care isi are locul conducerii efective intr-un stat contractant sau de o nava care isi are locul de inregistrare sau documentele de inregistrare intr-un stat contractant, cu exceptia cazului cind nava sau aeronava opereaza numai intre doua locuri situate in celalalt stat contractant;
    h) termenul autoritate competenta inseamna:
    (i) in cazul Romaniei, ministrul economiei si finantelor sau reprezentantul sau autorizat;
    (ii) in cazul Republicii Elene, ministrul finantelor sau reprezentantul sau autorizat.
    2. In ce priveste aplicarea prezentei conventii de catre un stat contractant, orice termen care nu este altfel definit va avea, daca contextul nu cere altfel, intelesul pe care il are in cadrul legislatiei acelui stat cu privire la impozitele la care prezenta conventie se aplica.
    Art. 4
    Domiciliul fiscal
    1. In sensul prezentei conventii, termenul rezident al unui stat contractant desemneaza orice persoana care, in virtutea prevederilor legale ale acelui stat, este subiect de impunere in acest stat, datorita domiciliului sau, rezidentei sale, sediului conducerii sau in virtutea oricarui alt criteriu de natura similara. Acest termen nu include acele persoane care sint supuse impozitarii in acest stat numai pentru veniturile din surse din acel stat sau avere situata in interiorul acestuia.
    2. Cind, potrivit prevederilor paragrafului 1, o persoana fizica este rezidenta a ambelor state contractante, atunci statutul sau fiscal se va rezolva dupa cum urmeaza:
    a) persoana va fi considerata rezidenta a statului contractant in care are o locuinta permanenta la dispozitia sa; daca dispune de o locuinta permanenta la dispozitia sa in ambele state contractante, ea va fi considerata rezidenta a statului contractant cu care legaturile sale personale si economice sint cele mai strinse (centrul intereselor vitale);
    b) daca statul contractant in care aceasta persoana are centrul intereselor sale vitale nu poate fi determinat sau daca aceasta persoana nu dispune de o locuinta permanenta la dispozitia sa in nici unul din statele contractante, atunci va fi considerata rezidenta a statului contractant in care locuieste in mod obisnuit;
    c) daca aceasta persoana locuieste in mod obisnuit in ambele state contractante sau nu locuieste in mod obisnuit in nici unul din ele, ea va fi considerata rezidenta a statului contractant al carui national este;
    d) daca aceasta persoana este un national al ambelor state contractante sau nu este national al nici unuia dintre ele, autoritatile competente ale statelor contractante vor rezolva problema de comun acord.
    3. Cind, potrivit prevederilor paragrafului 1, o persoana, alta decit o persoana fizica, este rezidenta a ambelor state contractante, atunci se va considera ca este rezidenta a statului contractant in care este situat locul conducerii sale efective.
    Art. 5
    Sediul permanent
    1. In sensul prezentei conventii, expresia sediul permanent indica un loc fix de afaceri prin care intreprinderea exercita in totalitate sau in parte activitatea sa.
    2. Expresia sediul permanent cuprinde, indeosebi:
    a) un sediu de conducere;
    b) o sucursala;
    c) un birou;
    d) o uzina;
    e) un atelier;
    f) o mina, un put, de extractie a petrolului sau a gazelor, o cariera sau orice alt loc de exploatare sau explorare a resurselor naturale.
    3. Un santier de constructii sau montaj sau un proiect de instalatii constituie un sediu permanent numai in cazul in care durata acestuia este mai mare de 9 luni.
    4. Independent de prevederile precedente ale acestui articol, expresia sediul permanent se considera ca nu include:
    a) folosirea de instalatii numai in scopul depozitarii, expunerii sau livrarii de produse sau marfuri apartinind intreprinderii;
    b) mentinerea unui stoc de produse sau marfuri apartinind intreprinderii, numai in scopul de a fi depozitate, expuse sau livrate;
    c) mentinerea unui stoc de produse sau marfuri apartinind intreprinderii, numai in scopul de a fi prelucrate de catre o alta intreprindere;
    d) mentinerea unui loc stabil de afaceri numai in scopul de a cumpara produse sau marfuri ori de a stringe informatii pentru intreprindere;
    e) mentinerea unui loc stabil de afaceri numai in scopul desfasurarii pentru intreprindere a oricarei alte activitati cu caracter preparator sau auxiliar;
    f) mentinerea unui loc fix de afaceri numai in scopul desfasurarii de activitati combinate din categoria celor mentionate la subparagrafele a) - e), cu conditia ca intreaga activitate a locului fix de afaceri rezultata din aceasta combinare sa aiba un caracter auxiliar sau preparator.
    g) produsele sau marfurile care apartin intreprinderii si sint expuse in cadrul unui tirg sau expozitii ocazional - temporare care se vind in timpul tirgului si se livreaza imediat dupa inchiderea acestora.
    5. Independent de prevederile paragrafului 1 si 2, cind o persoana - alta decit un agent cu statut independent, caruia i se aplica paragraful 7 - actioneaza in numele unei intreprinderi si are ca activitate obisnuita in statul contractant imputernicirea de a incheia contracte in numele intreprinderii, acea intreprindere se va considera ca are un sediu permanent in acel stat cu privire la orice activitati pe care acea persoana le efectueaza pentru intreprindere, afara de cazul cind activitatile acelei persoane sint limitate la acelea mentionate la paragraful 4 care, daca ar fi exercitate printr-un loc fix de afaceri, nu face din acest loc fix de afaceri un sediu permanent in conditiile acelui paragraf.
    6. O persoana a carei activitate este legata de exploatarea sau explorarea fundului marii sau a subsolului acesteia ca si a resurselor naturale situate intr-un stat contractant va fi considerat ca desfasoara o activitate de afaceri printr-un sediu permanent in acel stat.
    7. O intreprindere nu va fi considerata ca are un sediu permanent intr-un stat contractant numai pentru faptul ca acesta isi exercita activitatea in acel stat contractant prin intermediul unui broker, a unui agent comisionar general sau al oricarui alt agent cu statut independent, cu conditia ca aceste persoane sa actioneze in cadrul activitatii lor obisnuite.
    8. Faptul ca o societate rezidenta a unui stat contractant controleaza sau este controlata de catre o societate care este rezidenta a celuilalt stat contractant sau care exercita activitatea sa in celalalt stat contractant (fie printr-un sediu permanent ori in alt mod) nu este prin el insusi suficient pentru a face din una din aceste societati un sediu permanent al celeilalte.
    Art. 6
    Venituri din bunuri imobile
    1. Venitul obtinut de un rezident al unui stat contractant din bunuri imobile (inclusiv din agricultura sau silvicultura) situate in celalalt stat contractant poate fi impus in acel stat.
    2. Expresia bunuri imobile este definita in conformitate cu legislatia statului contractant in care bunurile in discutie sint situate. Expresia va cuprinde, in orice caz, accesoriile proprietatii imobiliare, inventarul viu si mort al exploatarilor agricole si forestiere, drepturile asupra carora se aplica dreptul comun cu privire la proprietatea funciara, uzufructul bunurilor imobile si drepturile la rente variabile sau fixe pentru exploatarea sau concesionarea exploatarii zacamintelor minerale, surselor si a altor resurse naturale ale solului; navele, vasele si aeronavele nu sint considerate ca bunuri imobile.
    3. Prevederile paragrafului 1 se vor aplica venitului obtinut din folosirea directa, inchirierea sau folosirea in orice alta forma a proprietatii imobiliare.
    4. Prevederile paragrafelor 1 si 3 se vor aplica, de asemenea, venitului din proprietati imobiliare ale unei intreprinderi si venitului din bunuri imobile folosite pentru desfasurarea unei activitati de prestari de servicii cu caracter personal independent.
    Art. 7
    Beneficiile intreprinderilor
    1. Beneficiile unei intreprinderi a unui stat contractant sint impozabile numai in acel stat, in afara de cazul cind intreprinderea exercita activitatea sa in celalalt stat contractant printr-un sediu permanent situat in acel stat. Daca intreprinderea exercita o activitate, astfel cum s-a mentionat anterior, beneficiile intreprinderii pot fi impuse in celalalt stat contractant, dar numai acea parte care poate fi atribuita acelui sediu permanent.
    2. Sub rezerva prevederilor paragrafului 3, cind o intreprindere a unui stat contractant desfasoara activitate in celalalt stat contractant prin intermediul unui sediu permanent situat in acel stat, atunci se atribuie in fiecare stat contractant acelui sediu permanent beneficiile pe care le-ar fi putut realiza daca ar fi constituit o intreprindere distincta si separata, exercitind activitati identice sau analoage, in conditii identice sau analoage si tratind cu toata independenta cu intreprinderea al carui sediu permanent este.
    3. La determinarea beneficiului unui sediu permanent se vor acorda ca scaderi cheltuielile facute pentru scopurile urmarite de sediul permanent, inclusiv cheltuielile de conducere si cheltuielile generale de administratie, indiferent de faptul ca s-au efectuat in statul contractant in care se afla sediul permanent sau in alta parte.
    4. In masura in care intr-un stat contractant se obisnuieste ca beneficiile de atribuit unui sediu permanent sa fie determinate prin repartizarea beneficiilor totale ale intreprinderii intre diversele ei parti componente, nici o dispozitie a paragrafului 2 nu impiedica acel stat contractant sa determine, dupa cum este uzual, beneficiile de impus pe baza unei astfel de repartizari; metoda de repartizare adoptata va fi insa in asa fel incit rezultatul sa concorde cu principiile cuprinse in prezentul articol.
    5. Nici un beneficiu nu se atribuie unui sediu permanent numai pentru faptul ca acel sediu permanent cumpara produse sau marfuri pentru intreprindere.
    6. In sensul paragrafelor precedente, beneficiile de atribuit sediului permanent vor fi determinate in fiecare an prin aceeasi metoda, in afara de cazul cind exista motive suficiente si valabile de a proceda in alt mod.
    7. Cind beneficiile cuprind elemente de venit care sint tratate separat in alte articole ale prezentei conventii, prevederile acelor articole nu vor fi afectate de dispozitiile acestui articol.
    Art. 8
    Transporturi navale si aeriene
    1. Beneficiile obtinute din exploatarea navelor in trafic international vor fi impozabile numai in statul contractant in care navele sint inregistrate sau pentru care au documente.
    2. Beneficiile obtinute din exploatarea aeronavelor in trafic international vor fi impozabile numai in statul contractant in care este situat locul conducerii efective a intreprinderii.
    3. Prevederile paragrafului 2 se vor aplica, de asemenea, beneficiilor obtinute din participarea intr-un pool, la o exploatare in comun sau la o agentie internationala de transporturi.
    Art. 9
    Intreprinderi asociate
    Cind:
    a) o intreprindere a unui stat contractant participa direct sau indirect la conducerea, controlul sau capitalul unei intreprinderi a celuilalt stat contractant, sau
    b) aceleasi persoane participa direct sau indirect la conducerea, controlul sau capitalul unei intreprinderi a unui stat contractant si a unei intreprinderi a celuilalt stat contractant,
si, in oricare din aceste doua situatii, se stabilesc sau se impun conditii intre cele doua intreprinderi, in relatiile lor comerciale sau financiare, ce difera de acelea care ar fi stabilite intre intreprinderi independente, atunci orice beneficii care, daca n-ar fi fost aceste conditii, ar fi fost obtinute dar, datorita acelor conditii, nu au putut fi obtinute, pot fi incluse in beneficiile acelei intreprinderi si impuse in consecinta.
    Art. 10
    Dividende
    1. Dividendele platite de o societate rezidenta a unui stat contractant catre o persoana rezidenta a celuilalt stat contractant pot fi impuse in acel stat.
    2. Totusi, astfel de dividende pot sa fie, de asemenea, impuse in statul contractant in care este rezidenta societatea platitoare de dividende, potrivit legislatiei acelui stat, dar daca cel care le incaseaza este beneficiarul efectiv al dividendelor, impozitul astfel stabilit nu va depasi:
    a) 45 la suta din suma bruta a dividendelor, daca societatea care le distribuie este rezidenta a Greciei, si
    b) 25 la suta din suma bruta a dividendelor, daca societatea care le distribuie este rezidenta a Romaniei.
    Autoritatile competente ale statelor contractante vor stabili, de comun acord, modalitatea de aplicare a acestor limitari.
    Acest paragraf nu va afecta impozitarea societatii pentru beneficiile din care se platesc dividendele.
    3. Termenul dividende, asa cum este folosit in acest articol, inseamna veniturile provenind din actiuni, actiuni sau titluri de folosinta, parti miniere, parti de fondator sau alte drepturi, cu exceptia creantelor, care participa la realizarea beneficiilor, precum si veniturile din alte parti sociale ce sint supuse aceluiasi regim de impunere ca venituri din actiuni de catre legislatia fiscala a statului contractant in care este rezidenta societatea distribuitoare a dividendelor.
    4. Prevederile paragrafelor 1 si 2 nu se vor aplica daca beneficiarul efectiv al dividendelor, fiind rezident al unui stat contractant desfasoara activitati producatoare de venituri in celalalt stat contractant in care societatea platitoare de dividende este rezidenta, printr-un sediu permanent situat in acel stat sau efectueaza in acel stat servicii independente, folosind o baza fixa situata acolo, iar pachetul de actiuni detinut, in legatura cu care se platesc dividendele, este efectiv legat de acest sediu permanent sau baza fixa. In astfel de cazuri se vor aplica prevederile art. 7 sau ale art. 15, dupa caz.
    5. Cind o societate rezidenta a unui stat contractant realizeaza beneficii sau venituri din celalalt stat contractant, acel stat contractant nu poate percepe nici un impozit asupra dividendelor platite de societate, exceptind situatia in care aceste dividende sint platite unui rezident al acelui stat sau in masura in care pachetul de actiuni in legatura cu care se platesc dividendele sint legate in mod efectiv de un sediu permanent sau o baza fixa situata in acel stat, nici sa preleve vreun impozit asupra beneficiilor nedistribuite ale societatii, chiar daca dividendele platite sau beneficiile nedistribuite reprezinta, in total sau in parte, beneficii sau venituri provenind din acel stat contractant.
    Art. 11
    Dobinzi
    1. Dobinzile provenind dintr-un stat contractant si platite unui rezident al celuilalt stat contractant pot fi impuse in acel stat contractant.
    2. Totusi, astfel de dobinzi pot sa fie, de asemenea, impuse in statul contractant din care provin si in conformitate cu legislatia acelui stat dar, daca primitorul este beneficiarul efectiv al dobinzilor, impozitul astfel stabilit nu va depasi 10 la suta din suma bruta a dobinzilor. Autoritatile competente ale statelor contractante vor stabili, de comun acord, modalitatea de aplicare a acestei limitari.
    3. Termenul dobinzi, astfel cum este folosit in prezentul articol, inseamna venituri din titluri de creanta de orice fel garantate sau nu ipotecar si indiferent daca dau sau nu dreptul de a participa la beneficiile debitorului si, in special veniturile din efecte publice si veniturile din obligatiuni, inclusiv primele si premiile decurgind din aceste efecte publice sau obligatiuni. Penalizarile pentru plata cu intirziere nu sint considerate ca dobinzi in sensul prezentului articol.
    4. Prevederile paragrafelor 1 si 2 nu se vor aplica daca beneficiarul efectiv al dobinzilor, rezident al unui stat contractant, desfasoara activitati producatoare de venituri in celalalt stat contractant in care iau nastere dobinzile printr-un sediu permanent situat acolo sau efectueaza in celalalt stat contractant servicii personale cu caracter independent, folosind o baza fixa situata acolo si daca titlurile de creante cu privire la care se platesc dobinzile sint legate in mod efectiv de un astfel de sediu permanent sau baza fixa. In astfel de cazuri se vor aplica prevederile art. 7 sau ale art. 15, dupa caz.
    5. Dobinzile se vor considera ca iau nastere intr-un stat contractant cind debitorul este acel stat contractant, o unitate administrativ-teritoriala, o autoritate locala sau un rezident al acelui stat. Cind, totusi, persoana platitoare a dobinzilor, fie ca este sau nu rezidenta a unui stat contractant, are intr-un stat contractant un sediu permanent sau o baza fixa in legatura cu care a fost contractata creanta asupra careia se platesc dobinzile si aceste dobinzi se suporta de acel sediu permanent sau baza fixa, atunci aceste dobinzi se vor considera ca iau nastere in statul in care este situat sediul permanent sau baza fixa.
    6. Cind, datorita relatiilor speciale existente intre debitor si beneficiarul efectiv sau dintre ambii si o alta persoana, suma dobinzilor, tinind cont de creanta pentru care ele sint platite excede suma asupra careia ar fi convenit debitorul si beneficiarul efectiv in lipsa unor astfel de relatii, dispozitiile prezentului articol se vor aplica numai la aceasta ultima suma mentionata. In acest caz, partea excedentara a platilor va ramine impozabila conform legislatiei fiecarui stat contractant, tinindu-se cont de celelalte dispozitii ale prezentei conventii.
    Art. 12
    Comisioane
    1. Comisioanele provenind dintr-un stat contractant si platite unui rezident al celuilalt stat contractant, pot fi impuse in acel stat.
    2. Totusi, astfel de comisioane pot sa fie impuse in statul contractant din care provin si in conformitate cu legislatia acelui stat, dar impozitul astfel stabilit nu va depasi 5 la suta din suma comisionului. Autoritatile competente ale statelor contractante vor stabili de comun acord modul de aplicare a acestei limitari.
    3. Termenul comisioane, astfel cum este folosit in acest articol, inseamna o plata efectuata unui intermediar, unui agent comisionar general sau oricarei alte persoane asimilate unui astfel de intermediar sau agent, de catre legislatia fiscala a statului contractant din care provine o asemenea plata.
    4. Prevederile paragrafelor 1 si 2 nu se vor aplica daca beneficiarul comisionului, rezident al unui stat contractant, are in celalalt stat contractant din care provine comisionul un sediu permanent de care este legata efectiv activitatea generatoare de comision. In asemenea caz, se vor aplica prevederile art. 7.
    5. Comisioanele se vor considera ca iau nastere intr-un stat contractant cind debitorul este chiar acel stat, o unitate administrativ-teritoriala, o autoritate locala sau un rezident al acelui stat. Cind, totusi, persoana platitoare a comisioanelor, fie ca este sau nu rezidenta a unui stat contractant, are intr-un stat contractant un sediu permanent de care este legata obligatia de plata a comisioanelor si aceste comisioane sint suportate de acel sediu permanent, atunci aceste comisioane se vor considera ca iau nastere in statul contractant in care este situat sediul permanent.
    Art. 13
    Redevente
    1. Redeventele provenind dintr-un stat contractant si platite unui rezident al celuilalt stat contractant pot fi impuse in acel stat.
    2. Totusi, astfel de redevente pot sa fie, de asemenea, impuse in statul contractant din care provin si in conformitate cu legislatia acelui stat dar, daca primitorul este beneficiarul efectiv al redeventelor, impozitul astfel stabilit nu va depasi 5 la suta din suma bruta a redeventelor platite pentru folosirea sau pentru dreptul de folosire a oricarui drept de autor asupra unei opere literare, artistice sau stiintifice, inclusiv filmele de cinematograf si filmele sau benzile de televiziune sau radio si 7 la suta din suma bruta a redeventelor platite pentru folosirea sau dreptul de folosire a oricarui brevet de inventie, marca de fabrica, design sau model, plan, formula sau procedeu secret, ca si pentru folosirea unui echipament industrial, comercial sau stiintific sau pentru informatiile relative la experienta cistigata in domeniul industrial, comercial sau stiintific. Autoritatile competente ale statelor contractante vor stabili, de comun acord, modul de aplicare a acestei limitari.
    3. Prevederile paragrafelor 1 si 2 nu se vor aplica daca beneficiarul efectiv al redeventelor, rezident al unui stat contractant, desfasoara activitati producatoare de venituri in celalalt stat contractant in care iau nastere redeventele, printr-un sediu permanent situat acolo sau efectueaza in celalalt stat contractant servicii personale cu caracter independent folosind o baza fixa situata acolo si dreptul sau proprietatea in legatura cu care se platesc redeventele sint legate efectiv de acest sediu permanent sau baza fixa. In astfel de cazuri se vor aplica prevederile art. 7 sau 15, dupa caz.
    4. Se va considera ca redeventele iau nastere intr-un stat contractant cind platitorul este acel stat, o unitate administrativ-teritoriala, o autoritate locala sau un rezident al acelui stat. Cind, totusi, persoana platitoare de redevente, fie ca este sau nu rezidenta a unui stat contractant, are intr-un stat contractant un sediu permanent sau o baza fixa in legatura cu care s-a nascut obligatia de a plati redeventele si plata acestor redevente este suportata de acest sediu permanent sau baza fixa, atunci aceste redevente se vor considera ca iau nastere in statul contractant in care este situat sediul permanent sau baza fixa.
    5. Cind, datorita relatiilor speciale existente intre debitor si beneficiarul efectiv sau dintre ambii si o alta persoana, suma redeventelor, tinind seama de folosirea, concesionarea folosirii sau informatia pentru care se platesc, depaseste suma asupra careia s-ar fi convenit de catre debitor si beneficiarul efectiv in lipsa unor astfel de relatii, dispozitiile prezentului articol se vor aplica numai la aceasta ultima suma mentionata. In acest caz, partea excedentara a platilor va ramine impozabila conform legislatiei fiecarui stat contractant, tinindu-se cont de celelalte dispozitii ale prezentei conventii.
    Art. 14
    Cistiguri din capital
    1. Cistigurile obtinute de un rezident al unui stat contractant din instrainarea bunurilor imobile, astfel cum sint definite in art. 6, situate in celalalt stat contractant, pot fi impuse in acel stat contractant.
    2. Cistigurile care provin din instrainarea bunurilor mobile facind parte din activul unui sediu permanent pe care o intreprindere a unui stat contractant il are in celalalt stat contractant, sau a bunurilor mobile care apartin unei baze fixe de care dispune un rezident al unui stat contractant in celalalt stat contractant in scopul efectuarii unor servicii personale cu caracter independent, inclusiv cistigurile provenind din instrainarea unui asemenea sediu permanent (singur sau cu intreaga intreprindere) sau a unei baze fixe, pot impuse in celalalt stat.
    3. Cistigurile care provin din instrainarea navelor sau aeronavelor folosite in trafic international si a bunurilor mobile tinind de exploatarea acestor nave sau aeronave vor fi impuse numai in statul contractant in care, urmare prevederilor art. 8 al acestei conventii, sint impozabile beneficiile obtinute din astfel de activitati.
    4. Cistigurile obtinute din instrainarea oricaror bunuri, altele decit cele mentionate la paragrafele 1, 2 si 3, vor fi impuse numai in statul contractant al carui rezident este cel care instraineaza.
    Art. 15
    Servicii personale cu caracter independent
    1. Veniturile obtinute de un rezident al unui stat contractant din exercitarea unei profesii sau a altor activitati cu caracter independent vor fi impuse numai in acel stat cu exceptia situatiei in care rezidentul are permanent la dispozitia sa in celalalt stat contractant o baza fixa in scopul exercitarii activitatii sau a situatiei in care rezidentul este prezent in celalalt stat pentru o perioada care depaseste 183 de zile in cursul unui an fiscal sau perioade care insumeaza 183 de zile in 2 ani fiscali consecutivi. Daca dispune de o astfel de baza fixa sau daca sederea depaseste perioada sus-mentionata, veniturile vor fi impuse in celalalt stat contractant, dar numai in masura in care acestea pot fi atribuite acelei baze fixe sau perioade de sedere.
    2. Expresia profesii libere include, in special, activitati independente de ordin stiintific, literar, artistic, educativ sau pedagogic, precum si exercitarea independenta a profesiunii de medic, avocat, inginer, arhitect, dentist si contabil.
    Art. 16
    Servicii personale dependente
    1. Sub rezerva prevederilor art. 17, 19 si 20, salariile si alte remuneratii similare, pe care un rezident al unui stat contractant le primeste pentru o activitate salariata sint impozabile numai in acel stat, in afara de cazul cind aceasta activitate este exercitata in celalalt stat contractant. Daca activitatea salariata este exercitata in celalalt stat contractant, remuneratia primita din aceasta activitate este impozabila in acel stat.
    2. Independent de prevederile paragrafului 1, remuneratiile pe care un rezident al unui stat contractant le primeste pentru o activitate salariata exercitata in celalalt stat contractant vor fi impozabile numai in primul stat mentionat, daca:
    a) primitorul ramine in celalalt stat o perioada sau perioade care nu depasesc in total 183 de zile in cursul anului fiscal al celuilalt stat, si
    b) remuneratiile sint platite de catre o persoana sau in numele unei persoane care angajeaza si care nu este rezidenta a celuilalt stat, si
    c) remuneratiile nu sint suportate de un sediu permanent sau de o baza fixa pe care cel care angajeaza o are in celalalt stat.
    3. Independent de dispozitiile precedente ale acestui articol, remuneratiile pentru activitatea salariata exercitata la bordul unei nave sau al unei aeronave in trafic international pot fi impozabile in statul contractant din care se obtin beneficii din activitatea acestor nave sau aeronave, in conformitate cu prevederile art. 8.
    Art. 17
    Remuneratiile membrilor consiliului de administratie sau de conducere
    Remuneratiile directorilor si alte remuneratii similare primite de catre un rezident al unui stat contractant in calitatea lui de membru al consiliului de administratie al unei societati rezidente in celalalt stat contractant, pot fi impuse in acel stat.
    Art. 18
    Artisti si sportivi
    1. Independent de prevederile art. 15 si 16, veniturile pe care un rezident al unui stat contractant, in calitate de artist de teatru, de cinema, de radio sau televiziune si interpretii muzicali, precum si sportivii le obtin din activitatea personala desfasurata in celalalt stat contractant, pot fi impuse in acel stat.
    2. Cind veniturile privitoare la activitatile personale exercitate de un profesionist de spectacole sau de un sportiv in aceasta calitate nu revine acestuia ci altei persoane, independent de prevederile art. 7, 15 si 16, acele venituri pot fi impuse in statul contractant in care se desfasoara activitatile profesionistului de spectacole sau sportivului.
    3. Veniturile obtinute din astfel de activitati, desfasurate in cadrul acordurilor culturale incheiate intre statele contractante, sint scutite reciproc de impozite.
    Art. 19
    Pensii
    Sub rezerva prevederilor paragrafului 2 al art. 20, pensiile si alte remuneratii similare platite unui rezident al unui stat contractant pentru munca salariata desfasurata in trecut, vor fi impozabile numai in acel stat.
    Art. 20
    Functii publice
    1. a) Remuneratiile, altele decit pensiile, platite de un stat contractant, o unitate administrativ-teritoriala sau o autoritate locala a acestuia oricarei persoane fizice pentru serviciile prestate acelui stat, unitati sau autoritati, vor fi impuse numai in acel stat.
    b) Totusi, astfel de remuneratii vor fi impuse numai in celalalt stat contractant daca serviciile sint prestate in acel stat si persoana este un rezident al acelui stat care:
    (i) este un national al acelui stat; sau
    (ii) nu a devenit rezidenta a acelui stat numai in scopul prestarii serviciilor.
    2. a) Orice pensie platita de sau din fonduri create de un stat contractant, o unitate administrativ-teritoriala sau o autoritate locala a acestuia unei persoane fizice pentru serviciile prestate acelui stat, unitati sau autoritati a acestuia va fi impusa numai in acel stat.
    b) Totusi, astfel de pensii vor fi impuse numai in celalalt stat contractant, daca persoana este rezidenta si national al acelui stat.
    3. Prevederile art. 16, 17 si 19 se vor aplica remuneratiilor si pensiilor referitoare la serviciile prestate in legatura cu o activitate producatoare de venituri desfasurata de un stat contractant, o unitate administrativ-teritoriala sau o autoritate locala a acestuia.
    Art. 21
    Profesori
    1. Remuneratiile pe care profesorii si alti membri ai corpului de invatamint rezidenti ai unui stat contractant care predau intr-o universitate sau in orice alta institutie de invatamint autorizata a celuilalt stat contractant le primesc pentru aceasta activitate sint impozabile numai in primul stat, pentru o perioada care nu depaseste 2 ani de la inceperea activitatii lor.
    2. Prevederile paragrafului 1 se vor aplica, de asemenea, remuneratiilor pe care o persoana fizica, rezidenta a unui stat contractant, le primeste pentru lucrari de cercetare executate in celalalt stat contractant, daca asemenea cercetari nu sint intreprinse in principal pentru beneficiul privat al unei intreprinderi sau persoane.
    Art. 22
    Studenti, stagiari si persoane aflate la specializare
    1. Sumele pe care un student, un practicant, un stagiar sau o persoana trimisa pentru a dobindi experienta tehnica, profesionala sau comerciala care este sau a fost imediat anterior prezentei sale intr-un stat contractant, un rezident al celuilalt stat contractant si care este prezent in primul stat contractant mentionat numai in scopul instruirii sau pregatirii sale, le primeste pentru intretinere, instruire sau pregatire, nu vor fi impuse in primul stat mentionat cu conditia ca astfel de sume sa provina din surse situate in afara acelui stat.
    2. Aceeasi scutire se va aplica venitului obtinut de catre o persoana din cele mai sus-mentionate, din munca salariata pe care o presteaza in acel prim stat contractant pentru a-si suplimenta mijloacele sale pentru intretinere, educare, instruire si alte cheltuieli pentru specializare, pentru o perioada limitata la 2 ani de la sosirea sa in acel prim stat contractant.
    Art. 23
    Alte venituri
    1. Elementele de venit ale unui rezident al unui stat contractant, de oriunde ar proveni, care nu au fost mentionate in articolele precedente ale prezentei conventii, vor fi impuse numai in acel stat.
    2. Prevederile paragrafului 1 nu vor fi aplicate veniturilor, altele decit veniturile care provin din proprietati imobiliare, asa cum sint definite in paragraful 2 al art. 6 daca primitorul unor astfel de venituri, care este rezident al unui stat contractant, desfasoara activitati producatoare de venituri in celalalt stat contractant printr-un sediu permanent situat in acesta sau desfasoara in acel stat servicii personale cu caracter independent folosind o baza fixa situata in acesta si drepturile sau bunurile cu privire la venitul platit sint legate efectiv de acel sediu permanent sau baza fixa. In astfel de cazuri se vor aplica prevederile art. 7 sau ale art. 15, dupa caz.
    Art. 24
    Impunerea averii
    1. Averea constituita din bunuri imobile, la care se refera art. 6, detinuta de un rezident al unui stat contractant si situata in celalalt stat contractant se impoziteaza in acel stat.
    2. Averea constituita din bunuri mobile facind parte din activul unui sediu permanent pe care o intreprindere a unui stat contractant il are in celalalt stat contractant sau din bunuri mobile tinind de o baza fixa la dispozitia unui rezident al unui stat contractant in celalalt stat contractant, in scopul exercitarii de servicii personale cu caracter independent, este impozabila in acel stat.
    3. Averea constind din nave sau aeronave exploatate in trafic international si din bunuri mobile, tinind de exploatarea unor astfel de nave sau aeronave sint impozabile numai in statul contractant in care beneficiile aferente navelor sau aeronavelor sint impozabile in conformitate cu prevederile art. 8 al acestei conventii.
    4. Toate celelalte elemente de avere ale unui rezident al unui stat contractant sint impozabile numai in acel stat.
    Art. 25
    Evitarea dublei impuneri
    1. Cind un rezident al unui stat contractant realizeaza venituri sau detine avere care, in conformitate cu prevederile acestei conventii pot fi impuse in celalalt stat contractant, primul stat mentionat va acorda:
    a) ca o deducere din impozitul pe venit al acelui rezident o suma egala cu impozitul pe venit platit in acel stat;
    b) ca o deducere din impozitul pe avere al acelui rezident o suma egala cu impozitul pe avere platit in acel stat.
    O atare deducere in fiecare stat nu va depasi, cu toate acestea, acea parte din impozitul pe venit sau impozitul pe avere astfel cum a fost determinat inainte de acordarea deducerii, care este, sau dupa caz, poate fi atribuita venitului sau averii care pot fi impuse in acel stat.
    Art. 26
    Nediscriminarea
    1. Nationalii unui stat contractant nu vor fi supusi in celalalt stat contractant la nici un impozit sau alta obligatie legata de acesta, care sa fie diferita sau mai impovaratoare decit impunerea si cerintele legate de aceasta impunere la care sint sau pot fi supusi nationalii celuilalt stat in aceleasi conditii.
    2. Termenul nationali indica:
    a) toate persoanele fizice care poseda nationalitatea greaca sau cetatenia romana;
    b) toate persoanele juridice, societatile de persoane si asociatiile constituite conform legislatiei in vigoare intr-un stat contractant.
    3. Impunerea unui sediu permanent pe care o intreprindere a unui stat contractant il are in celalalt stat contractant nu va fi stabilita in conditii mai putin favorabile in celalalt stat, decit impunerea stabilita intreprinderilor acelui stat care desfasoara aceleasi activitati. Aceasta prevedere nu va fi interpretata ca obligind un stat contractant sa acorde rezidentilor celuilalt stat contractant orice inlesnire, reducere sau scutire, cu caracter personal, in ce priveste impunerea pe considerente privind statutul civil sau responsabilitatile familiale pe care le acorda rezidentilor sai.
    4. Intreprinderile unui stat contractant, al caror capital este, integral sau partial detinut sau controlat, in mod direct sau indirect de unul sau mai multi rezidenti ai celuilalt stat contractant, nu vor fi supuse in primul stat contractant mentionat nici unui impozit sau obligatie legata de acesta care sa diferita sau mai impovaratoare decit impozitul sau obligatiile legate de acesta, la care sint sau pot fi supuse alte intreprinderi similare ale primului stat mentionat.
    5. Prevederile acestui articol se vor aplica impozitelor de orice fel si natura, independent de prevederile art. 2.
    Art. 27
    Procedura amiabila
    1. Cind o persoana apreciaza ca masurile luate de un stat contractant sau de ambele state contractante ii atrag sau ii pot atrage o impozitare care nu este conforma cu aceasta conventie, ea poate, indiferent de caile de atac prevazute de legislatia nationala a acestor state, sa supuna cazul sau autoritatii competente a statului contractant a carui rezidenta este sau daca cazul sau intra sub incidenta prevederilor paragrafului 1 al art. 26, atunci acesta va fi prezentat statului contractant al carui national este. Cazul trebuie prezentat in termen de 3 ani de la prima notificare a actiunii din care rezulta ca impunerea este contrara prevederilor conventiei.
    2. Autoritatea competenta se va stradui, daca reclamatia ii pare intemeiata si daca ea insasi nu este in masura sa ajunga la o solutionare corespunzatoare, sa rezolve problema pe calea unei intelegeri mutuale cu autoritatea competenta a celuilalt stat contractant, in vederea evitarii unei impozitari care nu este conforma cu conventia.
    3. Autoritatile competente ale statelor contractante se vor stradui sa rezolve, pe calea intelegerii mutuale, orice dificultati sau dubii cu privire la interpretarea sau la aplicarea conventiei. Ele pot, de asemenea, sa se consulte in vederea evitarii dublei impuneri in cazurile neprevazute de conventie.
    4. Autoritatile competente ale statelor contractante pot comunica direct intre ele in scopul realizarii unei intelegeri in vederea aplicarii prevederilor din paragrafele precedente. Cind, pentru a se ajunge la o intelegere, apare ca fiind recomandabil un schimb oral de opinii, un atare schimb poate avea loc in cadrul unei comisii compuse din reprezentantii autoritatilor competente ale statelor contractante.
    5. Autoritatile competente ale statelor contractante se vor consulta reciproc, daca schimbarile survenite in legislatia lor fiscala necesita modificari ale conventiei.
    Art. 28
    Schimb de informatii
    1. Autoritatile competente ale statelor contractante vor face schimb de informatii daca este necesar pentru aplicarea prevederilor prezentei conventii sau ale legilor interne ale statelor contractante privind impozitele prevazute de conventie, in masura in care impozitarea nu este contrara conventiei. Schimbul de informatii nu este influentat de art. 1. Orice informatie obtinuta de un stat contractant va fi tratata ca secret, in acelasi mod ca si o informatie obtinuta in conditiile legislatiei interne a acelui stat si va fi facuta cunoscuta numai persoanelor sau autoritatilor (inclusiv tribunale si organe administrative) care au atributii in legatura cu stabilirea sau incasarea, executarea sau urmarirea judiciara sau rezolvarea apelurilor in legatura cu impozitele care constituie obiectul conventiei. Persoanele sau autoritatile mentionate trebuie sa foloseasca informatiile numai in aceste scopuri. Ele pot face cunoscute informatiile in procesele publice la tribunale sau in hotaririle judecatoresti.
    2. Dispozitiile paragrafului 1 nu vor fi in nici un caz interpretate ca impunind unui stat contractant obligatia:
    a) de a lua masuri administrative contrare propriei legislatii sau cu practica administrativa a unuia sau a celuilalt stat contractant;
    b) de a furniza informatii care nu pot fi obtinute pe baza legislatiei proprii sau in cadrul practicii administrative normale ale celor doua state contractante;
    c) de a furniza informatii care ar divulga orice secret comercial, de afaceri, industrial, profesional sau procedeu comercial sau informatii a caror divulgare ar fi contrara ordinii publice.
    Art. 29
    Functionari diplomatici si consulari
    Nici o prevedere a prezentei conventii nu va afecta privilegiile fiscale de care beneficiaza functionarii diplomatici si consulari, fie in virtutea regulilor generale ale dreptului international, fie in virtutea prevederilor unor acorduri speciale.
    Art. 30
    Intrarea in vigoare
    1. Prezenta conventie va fi ratificata si instrumentele de ratificare vor fi schimbate la Bucuresti sau Atena, cit mai curind posibil.
    2. Conventia va intra in vigoare dupa schimbul instrumentelor de ratificare si prevederile ei se vor aplica venitului realizat pe sau dupa prima zi a lunii ianuarie a anului calendaristic urmator celui in care conventia a intrat in vigoare.
    Art. 31
    Denuntarea
    Prezenta conventie va ramine in vigoare pe o durata nedeterminata. Fiecare stat contractant poate sa denunte conventia pina la 30 iunie a fiecarui an calendaristic, incepind din cel de al 5-lea an urmator celui intrarii in vigoare a conventiei, printr-o nota de denuntare transmisa pe cale diplomatica; in acest caz conventia va inceta sa aiba efect asupra venitului obtinut pe sau dupa prima zi a lunii ianuarie a anului calendaristic urmator celui in care s-a dat nota de denuntare.
    Drept care, subsemnatii, autorizati in buna si cuvenita forma, am semnat prezenta conventie.
    Incheiata la 17 septembrie 1991 la Atena, in 2 exemplare originale, in limbile romana, elena si engleza, fiecare din texte fiind egal autentice, textul in limba engleza prevalind in caz de divergente.

                      Pentru Guvernul Romaniei,
                      Eugen Dijmarescu,
                      ministru de stat,
                      ministrul economiei si finantelor

                      Pentru Guvernul Republicii Elene,
                      Constantin Giatrakos,
                      adjunct al ministrului finantelor



SmartCity5

COMENTARII la Legea 25/1992

Momentan nu exista niciun comentariu la Legea 25 din 1992
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Legea 25/1992
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu