Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 984 din 27 august 2008

privind aprobarea bugetului si a cheltuielilor necesare pentru pregatirea, organizarea si desfasurarea alegerilor pentru Camera Deputatilor si Senat din anul 2008

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 631 din 1 septembrie 2008



In temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, al art. 67 alin. (1) şi (2), al art. 68 şi al art. 69 alin. (1) din Legea nr. 35/2008 pentru alegerea Camerei Deputaţilor şi a Senatului şi pentru modificarea şi completarea Legii nr. 67/2004 pentru alegerea autorităţilor administraţiei publice locale, a Legii administraţiei publice locale nr.215/2001 şi a Legii nr. 393/2004 privind Statutul aleşilor locali, cu modificările şi completările ulterioare, şi al art. 30 alin. (2) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările ulterioare,

Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.

Art. 1. - (1) Se aprobă bugetul necesar pentru pregătirea, organizarea şi desfăşurarea alegerilor pentru Camera Deputaţilor şi Senat din anul 2008, în cuantumul prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

(2) Pentru efectuarea cheltuielilor necesare în vederea pregătirii, organizării şi desfăşurării în bune condiţii a alegerilor pentru Camera Deputaţilor şi Senat din anul 2008 se suplimentează bugetul Ministerului Internelor şi Reformei Administrative, al Autorităţii Electorale Permanente, al Serviciului de Telecomunicaţii Speciale, al Ministerului Afacerilor Externe, precum şi al Secretariatului General al Guvernului, pentru Institutul Naţional de Statistică, din Fondul de rezervă bugetară la dispoziţia Guvernului, prevăzut în bugetul de stat pe anul 2008, cu sumele prevăzute la alin. (1).

(3) Ministerul Internelor şi Reformei Administrative repartizează instituţiilor prefectului sumele necesare pentru activităţile acestora legate de pregătirea, organizarea şi desfăşurarea alegerilor pentru Camera Deputaţilor şi Senat din anul 2008.

Art. 2. - (1) Sumele necesare pentru acoperirea cheltuielilor pentru dotarea şi funcţionarea Biroului Electoral Central se suportă din bugetul Ministerului Internelor şi Reformei Administrative.

(2) Sumele necesare pentru asigurarea serviciilor şi echipamentelor de comunicaţii suplimentare faţă de cele deja existente la Serviciul de Telecomunicaţii Speciale, în vederea asigurării serviciilor de comunicaţii necesare Biroului Electoral Central şi birourilor electorale de circumscripţie, se suportă din bugetul Serviciului de Telecomunicaţii Speciale.

(3) Sumele necesare pentru acoperirea cheltuielilor pentru instruirea şi informarea membrilor birourilor şi oficiilor electorale şi a celorlalţi participanţi la procesul electoral, precum şi pentru alte activităţi specifice perioadei electorale, îndeplinite de Autoritatea Electorală Permanentă şi filialele sale regionale, specifice perioadei electorale, se asigură din bugetul Autorităţii Electorale Permanente.

(4) Sumele necesare pentru acoperirea cheltuielilor generate de activităţile specifice Ministerului Internelor şi Reformei Administrative pentru buna organizare şi desfăşurare a alegerilor parlamentare din anul 2008 se asigură din bugetul Ministerului Internelor şi Reformei Administrative.

(5) Sumele necesare pentru acoperirea cheltuielilor pentru organizarea şi dotarea secţiilor de votare din străinătate, precum şi pentru alte materiale necesare votării la aceste secţii de votare se suportă din bugetul Ministerului Afacerilor Externe.

(6)  Sumele necesare pentru acoperirea cheltuielilor pentru dotarea şi funcţionarea biroului electoral de circumscripţie pentru românii cu domiciliul sau reşedinţa în afara ţării se suportă din bugetul Ministerului Afacerilor Externe.

Art. 3. - (1) Ministerul Internelor şi Reformei Administrative, prin Administraţia Naţională a Rezervelor de Stat, asigură achiziţionarea hârtiei necesare pentru tipărirea buletinelor de vot la alegerile parlamentare din anul 2008.

(2) Ministerul Internelor şi Reformei Administrative repartizează instituţiilor prefectului cantităţile de hârtie necesare tipăririi buletinelor de vot.

(3) Cantitatea de hârtie aflată în ambalaje originale intacte, rămasă neutilizată, se restituie unităţilor teritoriale ale Administraţiei Naţionale a Rezervelor de Stat de unde a fost ridicată, în termen de 10 zile de la publicarea rezultatelor alegerilor, pe bază de proces-verbal de predare-primire.

(4) Plata hârtiei efectiv consumate, după restituirea prevăzută la alin. (3), facturată la preţ de înregistrare în contabilitate, se face de către Ministerul Internelor şi Reformei Administrative, în termen de 30 de zile de la publicarea rezultatelor alegerilor.

(5) Instituţiile prefectului asigură imprimarea buletinelor de vot în vederea garantării securităţii acestor documente. Buletinele de vot pentru colegiile electorale din străinătate se asigură de Instituţia Prefectului Municipiului Bucureşti.

Art. 4. - Sumele necesare pentru acoperirea cheltuielilor privind editarea şi tipărirea proceselor-verbale pentru constatarea rezultatelor alegerilor şi pentru dotarea cu echipamente, tehnică de calcul şi consumabile, precum şi pentru instruirea personalului implicat în efectuarea operaţiunilor tehnice privind stabilirea rezultatelor alegerilor, în staţiile de prelucrare organizate la nivelul circumscripţiilor, al oficiilor electorale ale sectoarelor municipiului Bucureşti şi al circumscripţiei pentru românii cu domiciliul sau reşedinţa în afara ţării, se suportă din bugetul Secretariatului General al Guvernului, pentru Institutul Naţional de Statistică.

Art. 5. - Sumele necesare pentru acoperirea cheltuielilor pentru achiziţionarea aplicaţiilor şi serviciilor informatice pentru centralizarea şi stabilirea rezultatului alegerilor se suportă din bugetul Autorităţii Electorale Permanente.

Art. 6. - Sumele necesare pentru închirierea de la operatorii publici a circuitelor telefonice şi conexiunilor locale de comunicaţii de date, în vederea asigurării serviciilor de telefonie specială şi de comunicaţii de date necesare Biroului Electoral Central, birourilor electorale de circumscripţie şi oficiilor electorale ale sectoarelor municipiului Bucureşti, se asigură din bugetul Serviciului de Telecomunicaţii Speciale, buget ce va cuprinde şi:

a) cheltuielile privind asigurarea serviciilor de telefonie şi comunicaţii între birourile electorale ale secţiilor de votare şi birourile electorale de circumscripţie pe raza căreia îşi desfăşoară activitatea, respectiv între oficiile electorale ale sectoarelor municipiului Bucureşti şi Biroul Electoral de Circumscripţie al Municipiului Bucureşti, în zonele în care autorităţile locale nu pot asigura mijloace de comunicaţii din surse proprii;

b) sumele necesare organizării unui sistem informatic care să furnizeze, în ziua alegerilor, date privind prezenţa populaţiei la vot, pe baza datelor transmise de birourile electorale ale secţiilor de votare, cuprinse într-un eşantion reprezentativ la nivel judeţean şi naţional.

Art. 7. - (1) Instituţiile prefectului asigură confecţionarea ştampilelor birourilor electorale de circumscripţie şi a ştampilelor de control ale secţiilor de votare. Confecţionarea ştampilei biroului electoral de circumscripţie pentru românii cu domiciliul sau reşedinţa în afara ţării, precum şi a ştampilelor de control ale secţiilor de votare din străinătate se asigură de Instituţia Prefectului Municipiului Bucureşti.

(2) Instituţiile prefectului asigură achiziţionarea tuşului, tuşierelorşi a celorlalte materiale necesare votării.

Art. 8. - (1) In cadrul bugetului aprobat, efectuarea cheltuielilor pentru organizarea şi desfăşurarea alegerilor pentru Camera Deputaţilor şi Senat din anul 2008 se va realiza de către ordonatorii de credite, cu informarea periodică a Comisiei pentru transparenţă.

(2)  Comisia prevăzută la alin. (1) se compune din câte un reprezentant al partidelor politice parlamentare, din 2 reprezentanţi ai organizaţiilor neguvernamentale şi 2 reprezentanţi ai Clubului Român de Presă.

(3)  Componenţa nominală a comisiei prevăzute la alin. (1) se stabileşte de către preşedintele Comisiei tehnice centrale, pe baza propunerilor formulate de partidele politice parlamentare, organizaţiile neguvernamentale şi Clubul Român de Presă.

(4) Comisia prevăzută la alin. (1) îşi desemnează preşedintele dintre membrii nominalizaţi potrivit alin. (3).

Art. 9. - Pentru reducerea cheltuielilor necesare în vederea desfăşurării procesului electoral, primarii vor utiliza bunurile materiale recuperate de la alegerile anterioare şi aflate în stare bună. Acolo unde bunurile materiale necesare dotării materiale corespunzătoare a secţiilor de votare nu se pot recupera, se vor achiziţiona unele noi de către instituţiile prefectului.

Art. 10. - (1) Pe toată perioada exercitării atribuţiilor privind organizarea şi desfăşurarea alegerilor parlamentare din anul 2008, instituţiile la care sunt angajaţi membrii birourilor electorale, statisticienii, informaticienii şi personalul tehnic auxiliar le asigură acestora drepturile salariale cuvenite, potrivit legii.

(2)  Pentru membrii Biroului Electoral Central, începând cu data încheierii procesului-verbal de învestire, se acordă o indemnizaţie de 66 lei pe zi de activitate, care se suportă din bugetul Ministerului Internelor şi Reformei Administrative.

(3)  Statisticienii, informaticienii şi personalul tehnic auxiliar care participă la executarea operaţiunilor generate de activitatea de la Biroul Electoral Central vor primi o indemnizaţie de 50 lei pe zi de activitate, care se suportă din bugetul Ministerului Internelor şi Reformei Administrative.

(4) Membrii birourilor electorale de circumscripţie şi ai oficiilor electorale ale sectoarelor municipiului Bucureşti beneficiază de o indemnizaţie de 66 lei pe zi de activitate. Statisticienii, informaticienii şi personalul tehnic auxiliar care participă la efectuarea operaţiunilor generate de activitatea acestor birouri sau oficii electorale primesc o indemnizaţie de 50 lei pe zi de activitate.

(5) Preşedinţii şi locţiitorii birourilor electorale ale secţiilor de votare beneficiază de o indemnizaţie de 66 lei pe zi de activitate, dar nu mai mult de 10 zile. Membrii birourilor electorale ale secţiilor de votare beneficiază de o indemnizaţie de 66 lei pe zi de activitate, dar nu mai mult de 5 zile.

(6) Membrilor Biroului Electoral Central, statisticienilor, informaticienilor şi personalului tehnic auxiliar al acestuia, care participă la realizarea operaţiunilor legate de desfăşurarea alegerilor pentru Camera Deputaţilor şi Senat, precum şi personalului Ministerului Internelor şi Reformei Administrative, care este în misiune de pază la acest birou, li se asigură în fiecare zi de activitate 8 lei de persoană pentru băuturi răcoritoare, cafea, gustări. Aceste cheltuieli se suportă din bugetul alocat Ministerului Internelor şi Reformei Administrative.

(7)  Membrilor birourilor electorale de circumscripţie sau ai oficiilor electorale ale sectoarelor municipiului Bucureşti, precum şi statisticienilor, informaticienilor şi personalului tehnic auxiliar al acestora, care participă la realizarea operaţiunilor legate de desfăşurarea alegerilor pentru Camera Deputaţilor şi Senat, precum şi personalului Ministerului Internelor şi Reformei Administrative, care este în misiune de pază la aceste birouri sau oficii, li se asigură în fiecare zi de activitate 8 lei de persoană pentru băuturi răcoritoare, cafea, gustări.

(8)  Membrilor birourilor electorale ale secţiilor de votare şi personalului Ministerului Internelor şi Reformei Administrative, care este în misiune de pază la aceste birouri, li se asigură în ziua votării 8 lei de persoană pentru băuturi răcoritoare, cafea, gustări.

(9) Plata indemnizaţiilor prevăzute la alin. (4) şi (5) se face pe baza listelor de prezenţă avizate de preşedinţii birourilor sau oficiilor electorale.

(10) Veniturile din indemnizaţiile prevăzute la alin. (2)-(5) se impozitează conform prevederilor legale în vigoare.

(11)  Prin zi de activitate se înţelege munca desfăşurată pe parcursul unei zile calendaristice, indiferent de numărul de ore prestate, dar nu mai puţin de 6 ore pe zi.

(12) Pe lângă drepturile prevăzute la alin. (4) şi (5), membrii birourilor electorale care domiciliază în alte localităţi beneficiază de indemnizaţia de delegare, precum şi de decontarea cheltuielilor de transport şi cazare, potrivit reglementărilor în vigoare care stabilesc aceste drepturi pentru personalul din instituţiile publice.

(13) Plata indemnizaţiilor prevăzute la alin. (4), (5) şi (12) şi a cheltuielilor de protocol prevăzute la alin. (7) şi (8) se asigură din bugetele instituţiilor prefectului, iar pentru secţiile de votare din străinătate, plata indemnizaţiilor, a cheltuielilor de protocol, precum şi a cheltuielilor de transport, cazare şi indemnizaţia de delegare se asigură din bugetul alocat Ministerului Afacerilor Externe.

Art. 11. - Cheltuielile pentru materialele necesare tipăririi listelor electorale permanente, a copiilor de pe acestea, a listelor electorale suplimentare, precum şi a celorlalte tipizate se asigură de instituţiile prefectului, iar cheltuielile pentru selectarea şi prelucrarea datelor privind cetăţenii cu drept de vot, precum şi cheltuielile pentru dotarea cu echipamente şi tehnică de calcul necesare desfăşurării acestor activităţi se asigură de Ministerul Internelor şi Reformei Administrative.

Art. 12. - (1) Cheltuielile necesare în vederea transportului şi distribuirii materialelor, documentelor şi tipizatelor prevăzute de lege pentru desfăşurarea procesului electoral se fac de instituţiile prefectului.

(2) Pentru organizarea şi desfăşurarea procesului electoral, consumul de carburanţi şi cheltuielile cu telefoanele efectuate de autorităţile administraţiei publice implicate în organizarea alegerilor se suplimentează cu 50% faţă de normativele în vigoare, în perioada septembrie-decembrie 2008.

Art. 13. - (1) Confecţionarea ştampilelor cu menţiunea „Votat" şi a timbrelor autocolante ce se aplică pe cărţile de identitate ale cetăţenilor este asigurată de Ministerul Internelor şi Reformei Administrative.

(2) Ministerul Internelor şi Reformei Administrative va repartiza ştampilele cu menţiunea „Votat" şi timbrele autocolante către instituţiile prefectului, care împreună cu primarii le vor distribui secţiilor de votare.

Art. 14. - (1) Sumele puse la dispoziţia Ministerului Internelor şi Reformei Administrative, Autorităţii Electorale Permanente, Serviciului de Telecomunicaţii Speciale, Secretariatului General al Guvernului, pentru Institutul Naţional de Statistică, şi Ministerului Afacerilor Externe şi rămase neutilizate se vor restitui în vederea reîntregirii Fondului de rezervă bugetară la dispoziţia Guvernului, până la încheierea exerciţiului bugetar al anului 2008.

(2) Ordonatorii de credite răspund de utilizarea corespunzătoare a sumelor puse la dispoziţie pentru procesul electoral.

(3) Cheltuielile cu bunuri şi servicii ale Biroului Electoral Central sau ale birourilor electorale de circumscripţie, facturate din motive obiective după încheierea exerciţiului bugetar al anului 2008, se plătesc din prevederile bugetare ale anului 2009.

Art. 15. - (1) Sumele alocate Ministerului Internelor şi Reformei Administrative, pentru instituţiile prefectului, din Fondul de rezervă bugetară la dispoziţia Guvernului, pentru desfăşurarea procesului electoral, se vor vira cu această destinaţie în bugetul fiecărei instituţii a prefectului, iar decontarea cheltuielilor respective va fi efectuată cu respectarea prevederilor legale.

(2) In termen de cel mult 30 de zile de la expirarea termenului prevăzut la art. 14 alin. (1), autorităţile administraţiei publice centrale şi instituţiile prefectului cărora le-au fost alocate fonduri potrivit anexei comunică Autorităţii Electorale Permanente situaţia sumelor alocate şi a cheltuielilor efectuate, separat pe cheltuieli de personal, materiale şi de capital, în vederea întocmirii raportului prevăzut de art. 65 alin. (1) lit. k) din Legea nr. 35/2008 pentru alegerea Camerei Deputaţilor şi a Senatului şi pentru modificarea şi completarea Legii nr. 67/2004 pentru alegerea autorităţilor administraţiei publice locale, a Legii administraţiei publice locale nr. 251/2001 şi a Legii nr. 393/2004 privind Statutul aleşilor locali, cu modificările şi completările ulterioare.

Art. 16. - Ministerul Economiei şi Finanţelor va introduce modificările ce decurg din aplicarea prevederilor prezentei hotărâri în structura bugetului de stat pe anul 2008 şi în volumul şi structura bugetului Ministerului Internelor şi Reformei Administrative, al Autorităţii Electorale Permanente, al Serviciului de Telecomunicaţii Speciale, al Secretariatului General al Guvernului, pentru Institutul Naţional de Statistică, şi al Ministerului Afacerilor Externe.

PRIM-MINISTRU

CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU

Contrasemnează:

Ministrul internelor si reformei administrative,

Cristian David

p. Preşedintele Autorităţii Electorale Permanente,

Marian Muhul

Ministrul afacerilor externe,

Lazăr Comănescu

Secretarul general al Guvernului,

Gabriel Berca

Directorul Serviciului de Telecomunicaţii Speciale,

Marcel Opriş

Ministrul economiei şi finanţelor,

Varujan Vosganian

ANEXĂ

                                                                                                                                                                                                            - mii lei -

INSTITUŢIA

Capitol

Cheltuieli

TOTAL

Personal

Bunuri şi servicii

Active nefinanciare

1. Ministerul Internelor şi Reformei Administrative

24.127

59.866

2.350

86.343

1) Aparat propriu şi instituţiile prefectului

51.01

19.800

43.185

720

63.705

2) Biroul Electoral Central

51.01

580

1.354

130

2.064

TOTAL CAP. 51.01

51,01

20.380

44.539

850

65.769

1) Inspectoratul General al Poliţiei Române

61.01

3.074

10.000

13.074

2) Inspectoratul General al Jandarmeriei Române

61.01

100

3.000

3.100

3) Centrul Naţional de Administrare a Bazei de Date pentru Evidenţa Persoanelor

61.01

490

27

1.500

2.017

4) Inspectoratul General al Poliţiei de Frontieră

61.01

33

300

333

5) Baza Centrală pentru Asigurarea Tehnică a Misiunilor

61.01

700

700

6) Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă

61.01

50

1.300

1.350

TOTAL CAP. 61.01

61.01

3.747

15.327

1.500

20.574

2. Secretariatul General al Guvernului

51.01

8

2.519

2.009

4.536

- Institutul Naţional de Statistică

51.01

8

2.519

2.009

4.536

3. Autoritatea Electorală Permanentă

51.01

41

500

3.300

3.841

4. Serviciul de Telecomunicaţii Speciale

61.01

1.500

1.500

5. Ministerul Afacerilor Externe

51.01

720

3.060

3.780

TOTAL GENERAL

24.896

67.445

7.659

100.000


SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 984/2008

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 984 din 2008
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu