Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 742 din 13 septembrie 1999

privind aprobarea Regulamentului de organizare si functionare a Consiliului de coordonare pentru urmarirea indeplinirii lucrarilor stabilite in conformitate cu planurile de dezvoltare urbana a ansamblului urbanistic din perimetrul central al municipiului Bucuresti, format din Centrul Istoric si Noul Centru Civic - "Bucuresti 2000"

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 456 din 20 septembrie 1999


SmartCity3


    In temeiul prevederilor art. 7 alin. (2) din Ordonanta Guvernului nr. 129/1998 privind declararea ca zona de interes national a unui ansamblu din perimetrul central al municipiului Bucuresti, incluzand Noul Centru Civic si Centrul Istoric, si stabilirea conditiilor de realizare a investitiilor pentru ansamblul urbanistic din aceasta zona,

    Guvernul Romaniei hotaraste:

    ARTICOL UNIC
    Se aproba Regulamentul de organizare si functionare a Consiliului de coordonare pentru urmarirea indeplinirii lucrarilor stabilite in conformitate cu planurile de dezvoltare urbana a ansamblului urbanistic din perimetrul central al municipiului Bucuresti, format din Centrul Istoric si Noul Centru Civic - "Bucuresti 2000", prevazut in anexa la prezenta hotarare.

                PRIM-MINISTRU
                 RADU VASILE

                      Contrasemneaza:
                      Ministrul lucrarilor publice
                      si amenajarii teritoriului,
                      Nicolae Noica

                      Secretar de stat,
                      seful Departamentului pentru
                      Administratie Publica Locala,
                      Vlad Rosca

                      Ministrul culturii,
                      Ion Caramitru

                      Ministrul finantelor,
                      Decebal Traian Remes

    ANEXA 1

                            REGULAMENT
de organizare si functionare a Consiliului de coordonare pentru urmarirea indeplinirii lucrarilor stabilite in conformitate cu planurile de dezvoltare urbana a ansamblului urbanistic din perimetrul central al municipiului Bucuresti, format din Centrul Istoric si Noul Centru Civic - "Bucuresti 2000"

    CAP. 1
    Dispozitii generale

    Art. 1
    In prezentul regulament Consiliul de coordonare pentru urmarirea indeplinirii lucrarilor stabilite in conformitate cu planurile de dezvoltare urbana a ansamblului urbanistic din perimetrul central al municipiului Bucuresti, format din Centrul Istoric si Noul Centru Civic - "Bucuresti 2000", va fi denumit consiliu, secretariatul consiliului va fi denumit secretariat, Planul de dezvoltare urbana Centrul Istoric si Planul de dezvoltare urbana Noul Centru Civic - "Bucuresti 2000" vor fi denumite planuri de dezvoltare urbana, iar Ordonanta Guvernului nr. 129/1998 privind declararea ca zona de interes national a unui ansamblu din perimetrul central al municipiului Bucuresti, incluzand Noul Centru Civic si Centrul Istoric, si stabilirea conditiilor de realizare a investitiilor pentru ansamblul urbanistic din aceasta zona va fi denumita ordonanta.
    Art. 2
    (1) Consiliul urmareste indeplinirea lucrarilor ansamblului urbanistic din perimetrul central al municipiului Bucuresti in conformitate cu planurile de dezvoltare urbana aprobate.
    (2) Intocmirea, avizarea si aprobarea planurilor de dezvoltare urbana se realizeaza in conformitate cu art. 3 din ordonanta.

    CAP. 2
    Atributiile consiliului

    Art. 3
    In realizarea activitatii sale specifice consiliul indeplineste urmatoarele atributii principale:
    a) urmareste indeplinirea lucrarilor stabilite prin planurile de dezvoltare urbana aprobate;
    b) sprijina autoritatile administratiei publice centrale in legatura cu urmarirea realizarii lucrarilor stabilite in planurile de dezvoltare urbana;
    c) transmite ministerelor interesate propuneri de reglementare necesare rezolvarii unor blocaje intervenite in realizarea lucrarilor stabilite prin planurile de dezvoltare urbana aprobate;
    d) sprijina activitatea Agentiei de Reabilitare Urbana pentru ansamblul urbanistic "Centrul Istoric" si activitatea Agentiei de Dezvoltare Urbana pentru ansamblul urbanistic <<Noul Centru Civic - "Bucuresti 2000">>, in vederea corelarii planurilor de dezvoltare urbana in cazul in care apar probleme cu caracter de subsidiaritate;
    e) urmareste corelarea planurilor de dezvoltare urbana intocmite de agentiile mentionate la lit. d) cu Planul urbanistic "Zona Centrala a Municipiului Bucuresti";
    f) urmareste indeplinirea intocmai a lucrarilor stabilite prin planurile de dezvoltare urbana aprobate;
    g) monitorizeaza activitatea agentiilor mentionate la lit. d), cu privire la indeplinirea lucrarilor prevazute in planurile de dezvoltare urbana aprobate;
    h) informeaza periodic Guvernul despre stadiul realizarii lucrarilor prevazute in planurile de dezvoltare urbana aprobate;
    i) propune Guvernului finantarea unor programe si/sau lucrari de interes national, prevazute in planurile de dezvoltare urbana aprobate.

    CAP. 3
    Componenta consiliului

    Art. 4
    (1) In scopul indeplinirii atributiilor prevazute la art. 3 consiliul va avea urmatoarea componenta:
    a) reprezentantul Ministerului Lucrarilor Publice si Amenajarii Teritoriului cu rang de secretar de stat sau un imputernicit al acestuia, care va avea calitatea de presedinte al consiliului;
    b) reprezentantul Ministerului Culturii cu rang de secretar de stat sau director general;
    c) reprezentantul Ministerului Finantelor cu rang de secretar de stat sau director general;
    d) reprezentantul Ministerului Justitiei cu rang de secretar de stat sau director general;
    e) reprezentantul Departamentului pentru Administratie Publica Locala cu rang de subsecretar de stat sau director;
    f) 2 reprezentanti desemnati din aparatul propriu al Consiliului General al Municipiului Bucuresti, specialisti, cu rang de viceprimar si/sau sef de departament.
    (2) Membrii consiliului sunt numiti prin ordin de catre conducatorii institutiilor respective si prin hotarare a Consiliului General al Municipiului Bucuresti, dupa caz.
    Art. 5
    Secretarul consiliului este directorul Directiei secretariatul comisiilor pentru efectuarea cercetarii prealabile in vederea declararii utilitatii publice pentru lucrari de interes national din cadrul Ministerului Lucrarilor Publice si Amenajarii Teritoriului.

    CAP. 4
    Atributiile consiliului si ale secretariatului

    Art. 6
    Pentru realizarea obiectivelor sale consiliul are urmatoarele atributii principale:
    a) solicita agentiilor mentionate la art. 3 lit. d) sa prezinte analize si prognoze privind realizarea prevederilor din planurile de dezvoltare urbana aprobate;
    b) analizeaza si evalueaza trimestrial indeplinirea prevederilor rezultate din planurile de dezvoltare urbana aprobate;
    c) stabileste prin vot transmiterea catre ministerele interesate a propunerilor privind reglementari necesare pentru rezolvarea unor blocaje intervenite in realizarea lucrarilor stabilite prin planurile de dezvoltare urbana aprobate;
    d) stabileste prin vot calendarul de lucru anual al consiliului, ordinea de zi a sedintelor urmatoare, repartizand sarcinile ce trebuie rezolvate de fiecare membru al consiliului;
    e) intocmeste trimestrial sau de cate ori este cazul rapoarte despre stadiul realizarii lucrarilor stabilite prin planurile de dezvoltare urbana aprobate si le transmite Guvernului.
    Art. 7
    Presedintele consiliului are urmatoarele atributii principale:
    a) conduce sedintele ordinare si extraordinare ale consiliului;
    b) solicita convocarea sedintelor extraordinare;
    c) stabileste datele de desfasurare a sedintelor;
    d) coordoneaza pregatirea sedintelor;
    e) aproba proiectul ordinii de zi, lista cuprinzand invitatii, precum si materialele ce urmeaza sa fie transmise cu ocazia convocarii sedintelor ordinare sau extraordinare;
    f) semneaza, impreuna cu ceilalti membri, procesele-verbale de sedinta;
    g) reprezinta consiliul in relatiile cu alte autoritati.
    Art. 8
    (1) Secretariatul consiliului este asigurat de catre Ministerul Lucrarilor Publice si Amenajarii Teritoriului prin Directia secretariatul comisiilor pentru efectuarea cercetarii prealabile in vederea declararii utilitatii publice pentru lucrari de interes national, ca organ tehnic de specialitate.
    (2) Secretariatul consiliului are urmatoarele atributii:
    a) asigura organizarea sedintelor consiliului, pregatind documentele necesare bunei desfasurari a lucrarilor;
    b) in perioada dintre sedinte asigura asistenta de specialitate si legatura cu membrii consiliului, primirea si distribuirea corespondentei destinate obiectivelor de activitate ale consiliului;
    c) convoaca trimestrial membrii consiliului in sedinte ordinare sau, la cererea presedintelui consiliului, in sedinte extraordinare;
    d) asista la lucrarile consiliului intocmind procesul-verbal al sedintei pe care il supune spre semnare tuturor membrilor prezenti si presedintelui;
    e) asigura operatiunile de registratura si arhivare pentru toate documentele privind activitatea consiliului.

    CAP. 5
    Functionarea consiliului

    Art. 9
    (1) Consiliul se intruneste la sediul Ministerului Lucrarilor Publice si Amenajarii Teritoriului, care asigura si presedintia consiliului.
    (2) Consiliul se intruneste trimestrial, in ultima saptamana a trimestrului, in sedinte ordinare, iar cand este cazul, in sedinte extraordinare la solicitarea presedintelui. Sedintele sunt convocate in scris de catre secretariat.
    Art. 10
    Data, ora si locul de desfasurare a sedintelor ordinare se stabilesc de secretariat, la propunerea presedintelui. Convocarea se face cu cel putin 15 zile inainte pentru sedintele ordinare, iar in cazul sedintelor extraordinare, cu cel putin 5 zile inainte de data stabilita.
    Art. 11
    Consiliul isi desfasoara activitatea pe baza unor programe anuale, intocmite si aprobate de membrii sai cu doua luni inainte de sfarsitul anului in curs, prin care stabilesc obiectivele, termenele, participantii si mijloacele necesare punerii acestora in practica.
    Art. 12
    Secretariatul pregateste materialele pentru sedinte, le difuzeaza cu cel putin 7 zile inaintea intalnirii pentru sedintele ordinare si cu cel putin doua zile inaintea intalnirii pentru sedintele extraordinare.
    Art. 13
    Hotararile consiliului se vor lua in prezenta a cel putin doua treimi din numarul membrilor, cu votul majoritatii membrilor prezenti.
    Art. 14
    La lucrarile consiliului pot participa, in calitate de invitati sau de consultanti, reprezentanti ai altor institutii din administratia publica, membri ai comisiilor parlamentare, membri ai asociatiilor profesionale, membri ai uniunilor patronale sau alte personalitati, daca la sedinta respectiva se discuta probleme specifice domeniului de activitate al acestora.
    Art. 15
    Aducerea la indeplinire a hotararilor consiliului este urmarita de secretariat, care consemneaza situatia in rapoarte trimestriale.



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 742/1999

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 742 din 1999
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu