Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Hotărârea Nr.684 din 07.07.2012

privind aprobarea bugetului necesar pentru pregătirea, organizarea şi desfăşurarea referendumului naţional din data de 29 iulie 2012 pentru demiterea Preşedintelui României
ACT EMIS DE: Guvernul Romaniei
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 458 din 07 iulie 2012



SmartCity1

În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, al art. 67 alin. (1) şi (2), al art. 68 şi al art. 69 alin. (1) din Legea nr. 35/2008 pentru alegerea Camerei Deputaţilor şi a Senatului şi pentru modificarea şi completarea Legii nr. 67/2004 pentru alegerea autorităţilor administraţiei publice locale, a Legii administraţiei publice locale nr. 215/2001 şi a Legii nr. 393/2004 privind Statutul aleşilor locali, cu modificările şi completările ulterioare, şi al art. 61 lit. a) din Legea nr. 3/2000 privind organizarea şi desfăşurarea referendumului, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi al art. 30 alin. (2) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare, respectiv al art. 7 alin. (11) din Ordonanţa Guvernului nr. 80/2001 privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autorităţile administraţiei publice şi instituţiile publice, aprobată cu modificări prin Legea nr. 247/2002, cu modificările şi completările ulterioare, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Articolul 1(1) Se aprobă bugetul necesar pentru pregătirea, organizarea şi desfăşurarea referendumului naţional din data de 29 iulie 2012 pentru demiterea Preşedintelui României, în cuantumul prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.(2) Pentru efectuarea cheltuielilor necesare în vederea pregătirii, organizării şi desfăşurării în bune condiţii a referendumului naţional din data de 29 iulie 2012 pentru demiterea Preşedintelui României, se suplimentează bugetul Ministerului Administraţiei şi Internelor, al Autorităţii Electorale Permanente, al Serviciului de Telecomunicaţii Speciale, al Ministerului Afacerilor Externe, precum şi al Secretariatului General al Guvernului, pentru Institutul Naţional de Statistică, din Fondul de rezervă bugetară la dispoziţia Guvernului, stabilit în bugetul de stat pe anul 2012, cu sumele menţionate în anexă.(3) Ministerul Administraţiei şi Internelor repartizează instituţiilor prefectului sumele necesare pentru activităţile acestora legate de pregătirea, organizarea şi desfăşurarea referendumului naţional din data de 29 iulie 2012 pentru demiterea Preşedintelui României. Articolul 2(1) Sumele necesare pentru acoperirea cheltuielilor pentru dotarea şi funcţionarea Biroului Electoral Central se asigură din bugetul Ministerului Administraţiei şi Internelor, repartizat conform art. 1 alin. (2).(2) Sumele necesare pentru asigurarea serviciilor şi echipamentelor de comunicaţii suplimentare faţă de cele deja existente la Serviciul de Telecomunicaţii Speciale, în vederea asigurării serviciilor de comunicaţii necesare Biroului Electoral Central şi birourilor electorale de circumscripţie, se asigură din bugetul Serviciului de Telecomunicaţii Speciale, repartizat conform art. 1 alin. (2).(3) Sumele necesare pentru acoperirea cheltuielilor generate de sprijinirea instruirii membrilor birourilor şi oficiilor electorale, de informarea participanţilor la referendum, de achiziţionarea produselor şi serviciilor necesare pentru verificarea listelor electorale utilizate în secţiile de votare, precum şi de alte activităţi specifice referendumului îndeplinite de Autoritatea Electorală Permanentă şi filialele sale se asigură din bugetul Autorităţii Electorale Permanente, repartizat potrivit prevederilor art. 1 alin. (2).(4) Sumele necesare pentru acoperirea cheltuielilor generate de activităţile specifice Ministerului Administraţiei şi Internelor pentru buna organizare şi desfăşurare a referendumului naţional din data de 29 iulie 2012 pentru demiterea Preşedintelui României se asigură din bugetul Ministerului Administraţiei şi Internelor, repartizat conform art. 1 alin. (2).(5) Sumele necesare pentru acoperirea cheltuielilor pentru organizarea şi dotarea secţiilor de votare din străinătate, precum şi pentru alte materiale necesare votării la aceste secţii de votare se asigură din bugetul Ministerului Afacerilor Externe, repartizat conform art. 1 alin. (2).(6) Sumele necesare pentru acoperirea cheltuielilor pentru dotarea şi funcţionarea biroului electoral pentru secţiile de votare organizate în afara ţării se asigură din bugetul Ministerului Afacerilor Externe, repartizat conform art. 1 alin. (2). Articolul 3(1) Ministerul Administraţiei şi Internelor, prin Administraţia Naţională a Rezervelor de Stat şi Probleme Speciale, asigură achiziţionarea hârtiei necesare pentru tipărirea buletinelor de vot la referendumul naţional din data de 29 iulie 2012.(2) Sumele necesare pentru acoperirea cheltuielilor privind tipărirea buletinelor de vot de către Regia Autonomă „Monitorul Oficial“ se asigură din bugetul Ministerul Administraţiei şi Internelor, repartizat conform art. 1 alin. (2).(3) Cantitatea de hârtie aflată în ambalaje originale intacte, rămasă neutilizată, se restituie Administraţiei Naţionale a Rezervelor de Stat şi Probleme Speciale, în termen de 10 zile de la publicarea rezultatului referendumului, pe bază de proces-verbal de predare-primire.(4) Plata hârtiei efectiv consumate se face de către Ministerul Administraţiei şi Internelor, în termen de 30 de zile de la publicarea rezultatului referendumului. Articolul 4 Sumele necesare pentru acoperirea cheltuielilor privind editarea şi tipărirea proceselor-verbale pentru constatarea rezultatului referendumului, tehnica de calcul şi consumabile, actualizarea programelor de prelucrare a datelor pentru efectuarea operaţiunilor tehnice privind stabilirea rezultatelor referendumului şi asigurarea suportului tehnic pe perioada utilizării acestora, instruirea personalului implicat în efectuarea operaţiunilor tehnice privind stabilirea rezultatelor referendumului, în staţiile de prelucrare organizate la nivelul birourilor electorale de circumscripţie, al oficiilor electorale ale sectoarelor municipiului Bucureşti, se asigură din bugetul Secretariatului General al Guvernului, pentru Institutul Naţional de Statistică, repartizat conform art. 1 alin. (2). Articolul 5 Sumele necesare pentru închirierea de la operatorii publici a circuitelor telefonice şi conexiunilor locale de comunicaţii de date, în vederea asigurării serviciilor de telefonie specială şi de comunicaţii de date necesare Biroului Electoral Central, birourilor electorale de circumscripţie şi oficiilor electorale ale sectoarelor municipiului Bucureşti, se asigură din bugetul Serviciului de Telecomunicaţii Speciale, repartizat conform art. 1 alin. (2), buget ce va cuprinde şi: a)cheltuielile privind asigurarea serviciilor de telefonie şi comunicaţii între birourile electorale ale secţiilor de votare şi birourile electorale de circumscripţie pe raza căreia îşi desfăşoară activitatea, respectiv între oficiile electorale ale sectoarelor municipiului Bucureşti şi Biroul Electoral de Circumscripţie al Municipiului Bucureşti, în zonele în care autorităţile locale nu pot asigura mijloace de comunicaţii din surse proprii; b)sumele necesare organizării unui sistem informatic care să furnizeze, în ziua referendumului, date privind prezenţa populaţiei la vot, pe baza datelor transmise de birourile electorale ale secţiilor de votare, cuprinse într-un eşantion reprezentativ la nivel judeţean şi naţional. Articolul 6(1) Instituţiile prefectului asigură confecţionarea ştampilelor birourilor electorale de circumscripţie şi ale oficiilor electorale, precum şi a ştampilelor de control ale secţiilor de votare. Confecţionarea ştampilei biroului electoral pentru secţiile de votare din străinătate, precum şi a ştampilelor de control ale secţiilor de votare din străinătate se asigură de Instituţia Prefectului Municipiului Bucureşti.(2) Instituţiile prefectului asigură achiziţionarea tuşului, tuşierelor şi a celorlalte materiale necesare votării. Articolul 7(1) În cadrul bugetului aprobat, efectuarea cheltuielilor pentru organizarea şi desfăşurarea referendumului se va realiza de către ordonatorii de credite, cu informarea Comisiei pentru transparenţă.(2) Comisia prevăzută la alin. (1) se compune din câte un reprezentant al partidelor politice parlamentare, din 2 reprezentanţi ai organizaţiilor neguvernamentale, 2 reprezentanţi ai Clubului Român de Presă şi un reprezentant al Autorităţii Electorale Permanente.(3) Componenţa nominală a comisiei prevăzute la alin. (1) se stabileşte de către preşedintele Comisiei tehnice centrale, pe baza propunerilor formulate de partidele politice parlamentare, organizaţiile neguvernamentale şi Clubul Român de Presă.(4) Comisia prevăzută la alin. (1) îşi desemnează preşedintele dintre membrii nominalizaţi potrivit alin. (3). Articolul 8 Pentru reducerea cheltuielilor necesare în vederea desfăşurării procesului electoral, primarii vor utiliza bunurile materiale recuperate de la alegerile anterioare şi aflate în stare bună. Acolo unde bunurile materiale necesare dotării materiale corespunzătoare a secţiilor de votare nu se pot recupera, se vor achiziţiona unele noi de către instituţiile prefectului, în limita sumelor repartizate potrivit art. 1 alin. (3). Articolul 9(1) Pe toată perioada exercitării atribuţiilor privind organizarea şi desfăşurarea referendumului naţional din data de 29 iulie 2012 pentru demiterea Preşedintelui României, instituţiile la care sunt angajaţi membrii birourilor electorale, statisticienii, informaticienii şi personalul tehnic auxiliar le asigură acestora drepturile salariale cuvenite, potrivit legii.(2) Pentru membrii Biroului Electoral Central, începând cu data încheierii procesului-verbal de învestire, se acordă o indemnizaţie de 85 lei pe zi de activitate, care se asigură din bugetul Ministerului Administraţiei şi Internelor, repartizat conform art. 1 alin. (2).(3) Statisticienii, informaticienii şi personalul tehnic auxiliar care participă la executarea operaţiunilor generate de activitatea de la Biroul Electoral Central vor primi o indemnizaţie de 65 lei pe zi de activitate, care se asigură din bugetul Ministerului Administraţiei şi Internelor, repartizat conform art. 1 alin. (2).(4) Membrii birourilor electorale de circumscripţie, ai oficiilor electorale ale sectoarelor municipiului Bucureşti şi ai biroului electoral pentru secţiile de votare organizate în afara ţării beneficiază de o indemnizaţie de 85 lei pe zi de activitate. Statisticienii, informaticienii şi personalul tehnic auxiliar care participă la efectuarea operaţiunilor generate de activitatea acestor birouri sau oficii electorale primesc o indemnizaţie de 65 lei pe zi de activitate.(5) Preşedinţii birourilor electorale ale secţiilor de votare beneficiază de o indemnizaţie de 85 lei pe zi de activitate, dar nu mai mult de 3 zile. Membrii birourilor electorale ale secţiilor de votare beneficiază de o indemnizaţie de 85 lei pe zi de activitate, dar nu mai mult de două zile.(6) Membrilor Biroului Electoral Central, statisticienilor, informaticienilor şi personalului tehnic auxiliar al acestuia, care participă la realizarea operaţiunilor legate de desfăşurarea referendumului, precum şi personalului Ministerului Administraţiei şi Internelor, care este în misiune de pază la acest birou, li se asigură în fiecare zi de activitate 10 lei de persoană pentru băuturi răcoritoare, cafea, gustări. Aceste cheltuieli se asigură din bugetul alocat Ministerului Administraţiei şi Internelor, repartizat conform art. 1 alin. (2).(7) Membrilor birourilor electorale de circumscripţie sau ai oficiilor electorale ale sectoarelor municipiului Bucureşti şi ai biroului electoral pentru secţiile de votare organizate în afara ţării, statisticienilor, informaticienilor şi personalului tehnic auxiliar al acestora, care participă la realizarea operaţiunilor legate de desfăşurarea referendumului, precum şi personalului Ministerului Administraţiei şi Internelor, care este în misiune de pază la aceste birouri sau oficii, li se asigură în fiecare zi de activitate 10 lei de persoană pentru băuturi răcoritoare, cafea, gustări.(8) Membrilor birourilor electorale ale secţiilor de votare şi personalului Ministerului Administraţiei şi Internelor, care este în misiune de pază la aceste birouri, li se asigură în ziua votării 10 lei de persoană pentru băuturi răcoritoare, cafea, gustări.(9) Plata indemnizaţiilor prevăzute la alin. (4) şi (5) se face pe baza listelor de prezenţă avizate de preşedinţii birourilor sau oficiilor electorale.(10) Veniturile din indemnizaţiile prevăzute la alin. (2)-(5) se impozitează conform prevederilor legale în vigoare.(11) Prin zi de activitate se înţelege munca desfăşurată pe parcursul unei zile calendaristice, indiferent de numărul de ore prestate, dar nu mai puţin de 6 ore pe zi.(12) Pe lângă drepturile prevăzute la alin. (4) şi (5), membrii birourilor electorale care domiciliază în alte localităţi beneficiază de indemnizaţia de delegare, precum şi de decontarea cheltuielilor de transport şi cazare, potrivit reglementărilor în vigoare care stabilesc aceste drepturi pentru personalul din instituţiile publice.(13) Plata indemnizaţiilor prevăzute la alin. (4), (5) şi (12) şi a cheltuielilor de protocol prevăzute la alin. (7) şi (8) se asigură din sumele repartizate instituţiilor prefectului potrivit art. 1 alin. (3), iar pentru biroul electoral pentru secţiile de votare organizate în afara ţării şi secţiile de votare din străinătate, plata indemnizaţiilor, a cheltuielilor de protocol, precum şi a cheltuielilor de transport, cazare şi indemnizaţia de delegare se asigură din bugetul alocat Ministerului Afacerilor Externe, repartizat conform art. 1 alin. (2).(14) Plata cheltuielilor de transport, cazare şi a indemnizaţiilor de delegare a delegaţilor partidelor politice din birourile electorale ale secţiilor de votare din străinătate se asigură de către aceştia. Articolul 10 Cheltuielile pentru materialele necesare tipăririi listelor electorale permanente, a copiilor de pe acestea, a listelor electorale suplimentare, precum şi a celorlalte tipizate se efectuează de instituţiile prefectului, din sumele repartizate potrivit art. 1 alin. (3). Articolul 11(1) Cheltuielile necesare în vederea transportului şi distribuirii materialelor, documentelor şi tipizatelor prevăzute de lege pentru desfăşurarea referendumului se efectuează de instituţiile prefectului, din sumele repartizate potrivit art. 1 alin. (3).(2) În vederea acoperirii cheltuielilor suplimentare determinate de organizarea şi desfăşurarea referendumului, consumul lunar de carburanţi şi cheltuielile privind convorbirile telefonice, corespunzătoare lunii iulie 2012, se suplimentează cu 50% faţă de normativele în vigoare, pentru autorităţile administraţiei publice şi instituţiile publice implicate în organizarea referendumului. Articolul 12(1) Sumele necesare pentru acoperirea cheltuielilor privind confecţionarea ştampilelor cu menţiunea „VOTAT“ de către Regia Autonomă „Monetăria Statului“, respectiv confecţionarea timbrelor autocolante de către Compania Naţională „Imprimeria Naţională“ - S.A. se asigură din bugetul Ministerului Administraţiei şi Internelor, repartizat potrivit art. 1 alin. (2).(2) Ministerul Administraţiei şi Internelor va repartiza ştampilele cu menţiunea „VOTAT“ şi timbrele autocolante către instituţiile prefectului, care împreună cu primarii le vor distribui secţiilor de votare. Articolul 13(1) Achiziţionarea bunurilor şi serviciilor necesare bunei organizări şi desfăşurări a referendumului naţional din data de 29 iulie 2012 pentru demiterea preşedintelui României se face cu respectarea prevederilor art. 122 lit. c) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 337/2006, cu modificările şi completările ulterioare.(2) Valoarea achiziţiilor de bunuri şi servicii prevăzute la alin. (1) nu va fi inclusă în valoarea totală a achiziţiilor publice finalizate în anul 2012, care se pot efectua prin utilizarea mijloacelor electronice, conform prevederilor art. 661 din Normele de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziţie publică prin mijloace electronice din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 1.660/2006, cu modificările şi completările ulterioare. Articolul 14(1) Sumele puse la dispoziţia Ministerului Administraţiei şi Internelor, Autorităţii Electorale Permanente, Serviciului de Telecomunicaţii Speciale, Secretariatului General al Guvernului, pentru Institutul Naţional de Statistică, şi a Ministerului Afacerilor Externe şi rămase neutilizate se vor restitui în vederea reîntregirii Fondului de rezervă bugetară la dispoziţia Guvernului, până la data de 10 decembrie 2012.(2) Ordonatorii de credite răspund de modul de utilizare, în conformitate cu dispoziţiile legale, a sumelor alocate prin prezenta hotărâre. Articolul 15(1) Sumele alocate Ministerului Administraţiei şi Internelor, pentru instituţiile prefectului, din Fondul de rezervă bugetară la dispoziţia Guvernului, pentru desfăşurarea procesului electoral, se vor vira cu această destinaţie în bugetul fiecărei instituţii a prefectului, iar decontarea cheltuielilor respective va fi efectuată cu respectarea prevederilor legale.(2) La expirarea termenului prevăzut la art. 14 alin. (1), autorităţile administraţiei publice centrale şi instituţiile prefectului cărora le-au fost alocate fonduri potrivit anexei comunică Autorităţii Electorale Permanente situaţia sumelor alocate şi a cheltuielilor efectuate, separat pe cheltuieli de personal, materiale şi de capital, în vederea întocmirii raportului prevăzut de art. 65 alin. (1) lit. k) din Legea nr. 35/2008 pentru alegerea Camerei Deputaţilor şi a Senatului şi pentru modificarea şi completarea Legii nr. 67/2004 pentru alegerea autorităţilor administraţiei publice locale, a Legii administraţiei publice locale nr. 215/2001 şi a Legii nr. 393/2004 privind Statutul aleşilor locali, cu modificările şi completările ulterioare. Articolul 16 Ministerul Finanţelor Publice va introduce modificările ce decurg din aplicarea prevederilor prezentei hotărâri în structura bugetului de stat pe anul 2012 şi în volumul şi structura bugetului Ministerului Administraţiei şi Internelor, al Autorităţii Electorale Permanente, al Serviciului de Telecomunicaţii Speciale, al Secretariatului General al Guvernului, pentru Institutul Naţional de Statistică, şi al Ministerului Afacerilor Externe. PRIM-MINISTRU VICTOR-VIOREL PONTA Contrasemnează: Ministrul administraţiei şi internelor, Ioan Rus Ministrul delegat pentru administraţie, Victor Paul Dobre Ministrul afacerilor externe, Andrei Marga Secretarul general al Guvernului, Ion Moraru Viceprim-ministru, ministrul finanţelor publice, Florin Georgescu ANEXĂ*)*) Anexa este reprodusă în facsimil.


SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 684/2012

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 684 din 2012
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Hotărârea 684/2012
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu