HOTARARE Nr.
65 din 6 iunie 2006
pentru aprobarea noii
organigrame a aparatului executiv al Camerei Auditorilor Financiari din Romania
ACT EMIS DE:
CAMERA AUDITORILOR DIN ROMANIA
ACT PUBLICAT IN:
MONITORUL OFICIAL NR. 590 din 7 iulie 2006
In temeiul prevederilor art. 12 alin. (1) lit. m) şi
ale art. 26 alin. (1) lit. f) din Regulamentul de organizare şi funcţionare a
Camerei Auditorilor Financiari din România, aprobat prin Hotărârea Guvernului
nr. 983/2004, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 634 din 13 iulie 2004, cu
modificările ulterioare, şi ale Hotărârii Conferinţei Camerei Auditorilor
Financiari din România nr. 47/2005 cu privire la adoptarea unor modificări şi
completări ale Regulamentului de organizare şi funcţionare a Camerei
Auditorilor Financiari din România, publicată în Monitorul
Oficial al României, Partea I, nr. 468 din 2 iunie 2005,
Consiliul Camerei Auditorilor Financiari din România,
întrunit în şedinţa din 6 iunie 2006, hotărăşte:
Art. 1. - Se aprobă noua organigramă a aparatului
executiv al Camerei Auditorilor Financiari din România.
Art. 2. - Se desfiinţează funcţia de secretar general
prevăzută în Regulamentul de organizare şi funcţionare a Camerei Auditorilor
Financiari din România, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 983/2004, cu
modificările ulterioare, şi se creează următoarele funcţii de conducere,
conform organigramei, după cum urmează:
a) director executiv;
b) director executiv adjunct;
c) contabil-şef.
Art. 3. - Denumirea următoarelor departamente din
structura aparatului executiv al Camerei Auditorilor Financiari din România se
modifică după cum urmează:
a) Departamentul de învăţământ şi admitere se va numi
Departamentul de admitere, pregătire continuă şi stagiari;
b) Departamentul de etică şi conduită profesională se
va numi Departamentul de etică, conduită profesională şi investigaţii;
c) Departamentul de servicii generale se va numi
Departamentul de contabilitate si raportări financiare;
d) Departamentul de audit
intern se va numi Departamentul de reglementare a activităţii de audit intern;
e) Secretariatul general se va numi Compartimentul
secretariat.
Art. 4. - Se creează următoarele compartimente, birouri
şi servicii, după cum urmează:
a) Serviciul administrativ;
b) Biroul relaţii publice;
c) Biroul promovare imagine;
d) Compartimentul resurse umane;
e) Compartimentul IT.
Art. 5. - Atribuţiile departamentelor, serviciilor,
birourilor şi compartimentelor din structura noii organigrame vor fi stabilite
şi precizate prin hotărâre a Consiliului Camerei Auditorilor Financiari din
România pentru modificarea şi completarea Regulamentului de organizare şi
funcţionare a Camerei Auditorilor Financiari din România.
Art. 6. - Prezenta hotărâre se va publica în Monitorul Oficial al României, Partea I, potrivit prevederilor art. 6 alin. (5) din Ordonanţa de urgenţă a
Guvernului nr. 75/1999 privind activitatea de audit financiar, republicată, cu
modificările si completările ulterioare.
Preşedintele Camerei
Auditorilor Financiari din România,
Ion Mihăilescu