Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 589 din 3 mai 2006

pentru modificarea anexei nr. 2 la Hotararea Guvernului nr. 581/1998 privind infiintarea Companiei Nationale de Cai Ferate „C.F.R." - S.A. prin reorganizarea Societatii Nationale a Cailor Ferate Romane

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 429 din 18 mai 2006



In temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată,

Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.

Articol unic. - Anexa nr. 2 „Elementele concrete ale infrastructurii feroviare publice" la Hotărârea Guvernului nr. 581/1998 privind înfiinţarea Companiei Naţionale de Căi Ferate  „C.F.R."   -   S.A.   prin   reorganizarea  Societăţii Naţionale a Căilor Ferate Române, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 349 din 15 septembrie 1998, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se înlocuieşte cu anexa la prezenta hotărâre.

PRIM-MINISTRU

CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU

Contrasemnează:

Ministrul transporturilor, construcţiilor şi turismului,

Gheorghe Dobre

p. Ministrul apărării naţionale,

Ion-Mircea Plângu,

secretar de stat

Ministrul finanţelor publice,

Sebastian Teodor Gheorghe Vlădescu

ANEXĂ*)

(Anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 581/1998)

„Elementele concrete ale infrastructurii feroviare publice

Nr. crt.

Elementul concret

Definirea elementului

a) Liniile ferate de circulaţie, suprafaţa de teren pe care sunt construite, precum şi terenurile situate de o parte şi de alta a axei căii ferate până la limita de expropriere aprobată sau limita zonei de siguranţă a infrastructurii feroviare, potrivit legii

a)l

Liniile de cale ferată curente dintre staţii şi terenul aferent

Ansamblul de elemente tehnice ale căii ferate cu toate componentele sale funcţionale, format din terasamentul căii ferate, suprastructura căii ferate (şină, traverse, sistem de prindere, prisma de balastare), delimitate de semnalele de intrare din direcţii opuse dintre două staţii consecutive, precum şi fâşiile de teren în limita de expropriere aprobată, dar minim două fâşii de 20 m de o parte şi de alta a axei liniilor marginale, care alcătuiesc zona de siguranţă a infrastructurii feroviare publice dacă este satisfăcută şi condiţia de expropriere.

a) 2

Liniile de cale ferată de primiri-expedieri din staţii şi terenul aferent

Ansamblul de elemente tehnice ale căii ferate cu toate componentele sale funcţionale, format din terasamentul căii ferate, suprastructura căii ferate (şină, traverse, sistem de prindere, prisma de balastare), care continuă liniile curente în incinta staţiilor, liniile de primiri-expedieri, precum şi alte linii destinate prin planurile tehnice de exploatare desfăşurării circulaţiei trenurilor de călători şi marfa, dotate cu semnale de circulaţie, pasaje pietonale aferente, peroane adiacente şi copertine, precum şi fâşiile de teren în limita de expropriere aprobată, dar minim două fâşii de 20 m de o parte şi de alta a axei liniilor marginale de primiri expedieri, care alcătuiesc zona de siguranţă a infrastructurii feroviare publice dacă este satisfăcută şi condiţia de expropriere.

a) 3

Liniile de cale ferată de evitare şi terenul aferent

Ansamblul de elemente tehnice ale căii ferate cu toate componentele sale funcţionale, format din terasamentul căii ferate, suprastructura căii ferate (şină, traverse, sistem de prindere, prisma de balastare), care formează liniile ferate construite în scopul dirijării materialului rulant, care nu poate fi oprit la locul stabilit, în condiţii optime pentru protecţia circulaţiei şi manevrei pe alte linii din staţie sau linie curentă, precum şi fâşiile de teren în limita de expropriere aprobată, dar minim două fâşii de 20 m de o parte şi de alta a axei liniilor marginale, care alcătuiesc zona de siguranţă a infrastructurii feroviare publice dacă este satisfăcută şi condiţia de expropriere.

*) Anexa este reprodusă în facsimil.

a) 4

Liniile de cale ferată care asigură accesul la infrastructura portuară sau terminale şi terenul aferent dat în concesiune

Liniile de acces la infrastructura publică în terminalele care servesc sau pot să servească mai mult decât un utilizator final, inclusiv liniile de acces către şi de la alte locaţii şi facilităţi precum şi fâşiile de teren, după caz, date în concesiune   în limita de expropriere aprobată, dar minim două fâşii de 20 m de o parte şi de alta a axei   liniilor  marginale,   care   alcătuiesc      zona   de siguranţă a infrastructurii feroviare   publice dacă este satisfăcută şi condiţia de expropriere; Liniile de acces la infrastructura publică spre şi dinspre porturile aferente, inclusiv liniile de legătură precum şi fâşiile de teren, după caz, date în concesiune  în limita de expropriere aprobată, dar minim două fâşii de 20 m de    o parte şi de alta a axei liniilor marginale, care alcătuiesc   zona de siguranţă a infrastructurii feroviare publice dacă este satisfăcută şi condiţia de expropriere.

a) 5

Aparate de cale

Ansamblul compus din şină, traverse, elemente mecanice şi electrice, care asigură trecerea materialului rulant de pe o linie de cale ferată pe alta.

a) 6

Trecerile la nivel cu liniile de cale ferată

Ansamblul de elemente tehnice utilizate la intersecţia la acelaşi nivel între liniile căii ferate şi o cale rutieră.

b) Podurile, viaductele, tunelurile şi alte construcţii şi lucrări de apărare şi protecţie aferente

b)l

Lucrările de artă destinate traversării unor obstacole şi terenul aferent

Ansamblul elementelor constructive ale podurilor, podeţelor, viaductelor, pasajelor inferioare, tunelurilor, lucrările de apărare şi protecţie aferente şi terenul aferent, până la limita ultimului element component al lucrării respective.

c)Luc ferate

rările geotehnice de protecţie şi de consolidare, plantaţiile de protecţie a liniilor precum şi terenurile aferente, pe care sunt amplasate.

c)l

Lucrările destinate drenării, captării şi evacuării apelor şi terenul aferent

Apeductele, drenurile, casiurile, zidurile de retenţie, şanţurile, chesoanele, canalele şi terenul aferent.

c)2

Lucrările de artă destinate consolidării şi apărării terasamentelor şi tunelurilor de cale ferată şi terenul aferent

Zidurile de sprijin, horele, contraforturile, pereurile, pragurile, epiurile, digurile, apărările de maluri, polatele, lucrările de protecţie a intrărilor în tuneluri şi deasupra acestora din considerente de securitate şi terenul aferent.

c)3

Plantaţiile de protecţie împotriva înzăpezirilor şi suprafeţele înierbate destinate protejării taluzelor căii ferate împotriva eroziunii şi terenul aferent.

Plantaţiile de arbori şi arbuşti destinaţi protecţiei împotriva înzăpezirilor, suprafeţele înierbate destinate protejării taluzelor căii ferate împotriva eroziunii şi terenul aferent acestora, aflat în zona de siguranţă.

c)4

Protecţiile antifonice şi terenul aferent

Amenajările destinate protecţiei antifonice la circulaţia trenurilor pe liniile infrastructurii feroviare publice şi terenul aferent acestora

d) Instalaţiile fixe de siguranţă şi conducere operativă a circulaţiei feroviare, aferente liniilor de cale ferată aparţinând infrastructurii feroviare publice

d)l

Instalaţiile de asigurare cu încuietori, cu şi fără bloc

Ansamblul de echipamente mecanice cu care impiegatul de mişcare asigura încuierea macazurilor si punerea semnalelor mecanice pe liber, numai daca acestea sunt poziţionate corespunzător parcursului comandat pentru trecerea trenului, cu toate anexele, clădirile şi terenul aferent.

d)2

Instalaţiile de

centralizare

electromecanică

Ansamblul de echipamente electromecanice cu care impiegatul de mişcare controlează manevrarea si zăvorârea macazurilor, realizând punerea semnalelor mecanice pe liber, numai daca sunt îndeplinite condiţiile de siguranţa corespunzătoare parcursului comandat, cu toate anexele, clădirile şi terenul aferent.

d)3

Instalaţiile de

centralizare

electrodinamică

Ansamblul de echipamente mecanice şi electrice bazate în principal pe relee cu care se comandă şi se controlează manevrarea şi înzăvorârea macazurilor, starea de liber/ocupat a liniilor şi macazurilor de către materialul rulant, permiţând punerea pe liber a semnalelor luminoase de manevră sau de circulaţie, numai dacă sunt îndeplinite condiţiile de siguranţă verificate de instalaţie, cu toate anexele, clădirile şi terenul aferent.

d)4

Instalaţiile de centralizare electronică

Ansamblul de echipamente mecanice, electrice, electronice şi de tehnică de calcul, cu care se comandă şi se controlează manevrarea şi înzăvorârea macazurilor, starea de liber/ocupat a liniilor şi a macazurilor de către materialul rulant, permiţând punerea pe liber a semnalelor luminoase de circulaţie sau de manevră, numai dacă sunt îndeplinite condiţiile de siguranţă verificate de instalaţie, cu toate anexele, clădirile şi terenul aferent.

d)5

Instalaţiile dispecer pentru conducerea circulaţiei trenurilor

Ansamblul de echipamente electrice, electronice şi de tehnică de calcul, cu care operatorul dispecer realizează de la un post central telecontrolul permanent al circulaţiei trenurilor şi telecomanda şi/sau telecontrolul macazurilor şi semnalelor din staţiile de pe secţia condusă, cu toate anexele, clădirile şi terenul aferent.

d)6

Instalaţiile de bloc de linie automat.

Ansamblul de elemente situate în linia curentă, în dependenţă cu instalaţiile de centralizare din staţiile adiacente, prin care se verifică starea de liber/ocupat a liniei curente şi care permite circulaţia mai multor trenuri, în acelaşi sens, la interval de sector de bloc, comanda semnalelor de circulaţie care acoperă sectoarele de bloc realizându-se în mod automat de tren, cu toate anexele, clădirile şi terenul aferent.

d)7

Instalaţiile de bloc de linie semiautomat

Ansamblul de elemente situate în linia curentă, în dependenţă cu instalaţiile de centralizare din staţiile adiacente, prin care se verifică starea de liber/ocupat a

liniei curente, cu toate anexele, clădirile şi terenul aferent.

d)8

Instalaţiile de semnalizare automată a trecerilor la nivel, cu şi fără barieră

Ansamblul de echipamente situate în staţii sau în linie curentă prin care, în mod automat, se interzice traficul rutier la trecerea la nivel, când are loc apropierea unui convoi feroviar, astfel încât timpul de interdicţie sa fie redus la minimul permis de siguranţa circulaţiei feroviare, cu toate anexele, clădirile şi terenul aferent.

d)9

Instalaţiile pentru controlul automat al vitezei trenurilor -INDUSI şi ETCS (instalaţia din cale)

Instalaţiile automate, în dependenţă cu semnalele instalaţiilor de centralizare sau ale blocului de linie automat, care controlează viteza de circulaţie a trenurilor şi comandă oprirea automată a acestora în cazul depăşirii limitei de viteză impuse prin semnalizare, cu toate anexele, clădirile şi terenul aferent.

d)10

Instalaţiile pentru înlăturarea sau topirea zăpezii şi a gheţii la macazuri

Instalaţiile electrice sau electronice care prin dispozitive cu aer comprimat înlătură zăpada dintre acele şi contraacele macazurilor sau bazate pe efectul termic al curentului electric, fie al unei flăcări de gaz, prin elemente specifice, topesc gheata si zăpada ce se acumulează între acele si contraacele macazurilor, cu toate anexele, clădirile şi terenul aferent.

d) 11

Instalaţiile de comandă automată a macazurilor în triaje

Ansamblul de echipamente cu care operatorul de triere din triajele de reţea, prin intermediul unui pupitru sinoptic, comandă şi controlează manevrarea macazurilor, permiţând trierea trenurilor conform aşezării vagoanelor in cuprinsul acestora, pe liniile alocate direcţiilor de destinaţie, cu respectarea condiţiilor de siguranţă specifice, cu toate anexele, clădirile şi terenul aferent.

d) 12

Instalaţiile de frână de cale

Ansamblul de echipamente cu care operatorul de triere din triajele de reţea, moderează viteza vagoanelor care rulează singure pe dispozitivul (cocoaşa) de triere, astfel încât acestea să se oprească la destinaţie, pe liniile de acumulare, fără ca viteza de impact sa fie periculoasă pentru materialul rulant sau marfa transportată, cu toate anexele, clădirile şi terenul aferent.

d)13

Instalaţiile de tracţiune electrică         şi         de electroalimentare aferente liniilor de cale ferată           aparţinând infrastructurii feroviare publice (liniile curente dintre     staţii,     liniile directe,      liniile      de primire-expediere    din staţii, liniile de evitare, triajele de reţea ale căii ferate)

Linia de contact 25 kV - 50 Hz;

Posturile de secţionare, subsecţionare, alimentare şi de

legare în paralel cu echipamentele, instalaţiile, clădirile

şi terenurile aferente;

Substaţiile    de    tracţiune    electrică    cu    clădirile,

platformele, drumurile  de acces şi terenurile aferente;

Instalaţiile   de   telemecanizare,   pentru   comanda   şi

controlul   operativ prin dispecer a instalaţiilor fixe de

tracţiune electrică, cu toate anexele, clădirile şi terenul

aferent;

Instalaţiile  de  comandă la distanţă a  separatoarelor

montate în punctele de secţionare ale liniei de contact,

cu toate anexele, clădirile şi terenul aferent;

Instalaţiile de la posturile Dispecer Energetic Feroviar, ce constau în totalitatea dotărilor tehnice prin care se asigură în timp real  informaţiile necesare comenzii operative a  instalaţiilor de tracţiune  electrică şi  se exercită autoritatea de conducere a dispecerului, cu spaţiile special destinate şi terenurile aferente; Instalaţiile de protecţie din cale şi vecinătate ce constau în   ansamblul de elemente utilizate în zona căii ferate electrificate pentru protecţia omului, a instalaţiilor din cale şi din afara căii aparţinând căilor ferate şi altor instituţii     împotriva     influenţelor     periculoase     şi perturbatoare ale tracţiunii electrice în curent alternativ monofazat de 25 kV / 50Hz, cu toate anexele, clădirile şi terenul aferent;

Posturile de transformare care alimentează instalaţiile de siguranţa circulaţiei cu clădirile şi terenurile aferente; Liniile electrice aeriene şi în cablu care alimentează substaţiile   de   tracţiune   electrică   şi   instalaţiile   de siguranţa circulaţiei, cu toate anexele, clădirile şi terenul aferent;

Grupurile electrogene care alimentează instalaţiile de siguranţa circulaţiei cu clădirile special destinate şi terenurile aferente;

Instalaţiile electrice de lumină şi forjă care deservesc instalaţiile de siguranţa circulaţiei, cu toate anexele, clădirile şi terenurile aferente.

d)14

Alte instalaţii de automatizare

Ansamblul   de   echipamente   cu   care   se   determina elementele geometrice sau de poziţie ale vagoanelor, staţionate sau in mişcare, necesare pentru îndeplinirea condiţiilor de  siguranţă  specifice cu toate  anexele, clădirile şi terenul aferent.

d)15

Echipamente speciale de supraveghere, detecţie, avertizare şi climatizare

Echipamente   pentru   supravegherea   parametrilor   de funcţionare ai  instalaţiilor de siguranţa a circulaţiei, echipamente    de    telecomandă    şi/sau    telecontrol, echipamente de avertizare şi/sau stingere a incendiilor, echipamente de climatizare, echipamente de detectare a cutiilor de osii supraîncălzite, cu toate anexele, clădirile şi terenul aferent.

d)16

Instalaţiile electrice de iluminat exterior care deservesc liniile şi spaţiile care aparţin infrastructurii feroviare publice

Totalitatea   elementelor   utilizate   pentru   asigurarea iluminatului        peroanelor,   zonelor  de      macazuri, pasajelor la nivel, zonelor tehnologice, care deservesc liniile şi spaţiile precizate, compuse din: corpurile de iluminat, sursele de lumină, suporţii pentru corpurile de iluminat,   de  tip   stâlp,  pilon   sau  lampadar,   liniile electrice aeriene sau liniile în cablu aferente, elementele de comandă, distribuţie şi protecţie aferente cu toate anexele, clădirile şi terenul aferent.

e) Triajele de reţea ale caii ferate si terenurile afectate acestora

e)l

Triajele de reţea ale caii

ferate si terenurile

aferente acestora din

staţiile:

Bucureşti Triaj, Ploieşti

Triaj,

Craiova, Simeria Triaj,

Caransebeş Triaj,

Braşov Triaj, Adjud,

Dej

Ansamblul liniilor, echipamentelor şi instalaţiilor de siguranţa a circulaţiei şi a activităţii de manevra cu clădirile şi terenurile aferente, necesare primirii, descompunerii, acumulării, compunerii şi expedierii trenurilor de marfă.

f)Reţele fixe de telecomunicaţii feroviare

f) 1

Reţea feroviară de cabluri cu fibre optice

Ansamblul de cabluri cu fibre optice, elemente de joncţionare pentru continuitate, elemente de protecţie subterană şi de ancorare aeriană prin care se asigură suportul de transmitere a informaţiei, datelor pentru sistemul naţional de telecomunicaţii digitale feroviare.

f) 2

Reţea feroviară magistrală de transmisiuni digitale sincrone DTBN

Ansamblul de echipamente electronice, de tehnică de calcul, aplicaţiile specifice de management şi sincronizare, care permite preluarea informaţiei, datelor electronice, prelucrarea şi transmiterea lor, realizându-se interconectarea staţiilor de cale ferată, în vederea asigurării telecomunicaţiilor de siguranţa şi conducerea operativă a circulaţiei feroviare, precum şi telecomunicaţiile de exploatare, managementul feroviar şi conducerea activităţii feroviare.

f)3

Reţea feroviară de transmisiuni digitale asincrone ATM

Ansamblul de echipamente electronice, de tehnică de calcul cu programele lor de management, care permite implementarea aplicaţiilor informatice specific feroviare, prelucrarea şi gestionarea lor, astfel realizându-se interconectarea centrelor administrative cu centralul companiilor de transport feroviar.

f)4

Reţea feroviară de telefonie cu servicii integrate ISDN

Ansamblul de echipamente electronice, de tehnică de calcul şi aplicaţiile specifice de management, care permite interconectarea nodurilor feroviare, realizându-se transmisiuni comutate de voce, date şi imagini, asigurând posibilitatea efectuării telecomunicaţiilor de exploatare şi administrare a activităţii feroviare.


SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 589/2006

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 589 din 2006
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Hotărârea 589/2006
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu