Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 531 din 30 mai 2007

privind aprobarea modului de indeplinire a gradului valoric de integrare in Romania de catre Societatea Comerciala „Daewoo Automobile Romania" - S.A.

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 393 din 11 iunie 2007



In temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată,

Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.

Articol unic. - Evaluarea modului de îndeplinire a gradului valoric de integrare în România de către Societatea Comercială „Daewoo Automobile România" - S.A., conform Legii  nr. 71/1994 privind acordarea unor facilităţi suplimentare faţă de Legea nr. 35/1991, republicată, pentru atragerea de investitori străini în industrie, se calculează potrivit anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

PRIM-MINISTRU

CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU

Contrasemnează:

Ministrul economiei şi finanţelor,

Varujan Vosgânian

Preşedintele Autorităţii pentru Valorificarea Activelor Statului,

Teodor Atanasiu

ANEXA

CALCULUL

gradului de integrare pentru Cielo si Matiz în anul 2001

1.1. Formula de calcul

In contractul de asistenţă tehnică, anexă la Contractul de societate al DWAR, se prevede la art. 1.11: „Termenul conţinuturi locale va însemna: (i) pentru autoturisme, motoare, cutii de viteze: preţul ex-factory - preţ import; şi (ii) pentru piesele şi componentele furnizorului: preţul ex-factory." Observând că sintagma conţinuturi locale este sinonimă cu grad de integrare, această definiţie este exprimată în termeni matematici astfel:

grad de integrare (%) = (1 - Pret piese import (CIF)    )  x 100

                                             Preţ vehicul (ex-factory)

1.2.  Selectarea produselor de evaluat

Vehiculul Cielo a fost fabricat în anul 2001 în mai multe variante de echipare pentru a răspunde nevoilor pieţei. Aceste variante au fost definite pornindu-se de la varianta de echipare maximă, prin eliminarea unor accesorii. Varianta de echipare maximă este cea definită în Planul de afaceri al DWAR, anexă la contractul de societate. De aceea, gradul de integrare se determină pentru această variantă de Cielo. Din motive similare, gradul de integrare pentru Matiz se determină, de asemenea, pe varianta maximă de echipare.

In anul 2001, denumirile comerciale utilizate şi în înregistrările interne ale DWAR pentru variantele de echipare maximă ale vehiculelor Cielo şi Matiz au fost:

Cielo Executive, respectiv, Matiz SE Power

Prin urmare, acestea sunt variantele pentru care se determină gradul de integrare în anul 2001.

1.3.  Determinarea preţului pieselor de import

Conform Planului de afaceri, cap. VIII „Plan de integrare", partea a ll-a „Procedura de dezvoltare a pieselor", piesele necesare producerii  unui vehicul se clasifică în 3 categorii: (i) piese produse în DWAR (piese UP - uzinare proprie); (ii) piese aprovizionate de la furnizorii locali; şi (iii) piese importate de la furnizorii externi.

1.3.1.  Nomenclatorul pieselor de fabricaţie

Corespunzător celor 3 categorii de piese definite în Procedura de dezvoltare a pieselor, DWAR menţine un nomenclator cu piesele de fabricaţie pentru fiecare produs, cu marcarea provenienţei fiecărei piese. Nomenclatoarele de piese conţin cantităţile de piese necesare pentru fabricarea unei unităţi de produs.

1.3.2.   Valorizarea pieselor

Pentru fiecare reper din listele cu piese din import a fost stabilit preţul de aprovizionare astfel:

a)   au fost identificate toate facturile pentru piese aprovizionate în cursul anului 2001 şi au fost extrase preţurile. In cazurile în care preţurile au variat în cursul anului, pentru calculul gradului de integrare a fost luat în considerare cel mai mare preţ de aprovizionare (aceasta fiind o situaţie defavorabilă DWAR);

b)  pentru piesele pentru care preţurile au fost negociate în condiţie FOB, preţurile au fost convertite la preţuri CIF prin aplicarea unui coeficient de corecţie de 6,29% pentru Cielo şi 5,55% pentru Matiz. Coeficienţii de corecţie au fost stabiliţi pe baza experienţei anterioare, ca valoare medie a cheltuielilor legate de transportul pieselor de la furnizori la Craiova, pentru modelul respectiv de vehicul;

c)  pentru piesele pentru care preţurile au fost negociate în condiţie CIP, au fost însumate preţurile obţinute prin aplicarea algoritmului descris la lit. a).


SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 531/2007

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 531 din 2007
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Ordin 1492 2020
    Căutați o afacere, o companie sau un împrumut personal? Oferim toate tipurile de împrumuturi la rate de dobândă de 3% pe an, trimiteți-ne prin e-mail detaliile dvs. la (midland.credit2@gmail.com) pentru mai multe informații.
ANONIM a comentat Decizia 1 2020
    Căutați un împrumut de afaceri, companie sau personal? Oferim tot felul de împrumuturi la rate de dobândă de 3% pe an, trimiteți-ne prin e-mail cu detaliile dvs. la (midland.credit2@gmail.com) pentru mai multe informații.
ANONIM a comentat Hotărârea 965 2002
    BUNA ZIUA, VA ROG SA IMI TRIMITETI SI MIE ANEXELE LA HG NR. 965/2002 LA ADRESA DE E-MAIL avocat.elenagrecu@yahoo.com Multumesc anticpat!
ANONIM a comentat Hotărârea 153 2018
    articolul 4 interzice acordarea a doua sporuri cumulate anexa 1-6 si 8 ,cum ramine cu personalul care lucreaza cu aparate de electoterapie in sectiile de recuperare,medicina fizica ?la care spor se incadreaza?
ANONIM a comentat Legea 149 2018
    Cine face propunerea conform art.10,alin 2,este ambigu
ANONIM a comentat Decretul 721 2015
    Buna ziua,acest decret prezidential nu a fost pus in aplicare niciodata,cetatenii romani care traiesc si muncesc in aceasta regiune a Germaniei sunt nevoiti sa parcurga intre 300 km si 600 km pana la München unde este Consulatul General al Romaniei si sa piarda zile intregi pentru rezolvarea unor probleme care ar fi foarte usor sa le rezolve la Stuttgart daca Ministerul Afacerilor Externe si-ar face treaba. La Munchen sediul Consulatului are un spatiu foarte mic unde isi desfasoara activitatea iar cetatenii sunt nevoiti sa stea afara in strada sa astepte formandu-se cozi de peste 100 de persoane pe zi.Ultima data cand am fost la Consulat am stat 10 ore acolo iar toaleta nu functiona,cetatenii fiind obligati sa mearga la cafenele si restaurante daca aveau nevoi fiziologice.Cel mai grav lucru este faptul ca femeili cu ,copii mici nu au un loc unde sa stea cu ei,sa-i schimbe sau sa le dea mancare.S-au adus obiceiurile din Romania si aici si acest lucru este foarte grav.Personalul in schimb este destul de amabil dar lipsa spatiului si a personalului duce la aceste situatii neplacute. De aceea este urgent neesar deschiderea Consulatului la Stuttgart !!!! Prioritatile MAE se pare ca sunt altele cum ar fi mutarea Ambasadei Romaniei in Israel. Cetatenii sunt ultima lor prioritate.Probabil pana in noiembrie 2019 se va deschide totusi consulatul pentru a crea cadru legal pentru alegerile prezidentiale.In zona Baden Württemberg traiesc peste 250.000 romani si aceste voturi vor conta pentru viitorul presedinte,asa ca poate se indura cineva si de acest cetateni uitati de autoritatile din tara !!!
ANONIM a comentat Hotărârea 757 2008
    In aceasta hotarare de guvern intra si asistentii medicali care lucreaza in sectiile de radioterapie,care fac iradierea bolnavilor oncologici???
ANONIM a comentat Legea 58 1974
    in1990 mai era in vigoare intreb
ANONIM a comentat Hotărârea 559 1990
    Din păcate această hotărâre prevede incadrarea în grupe indiferent de activitatea desfășurată a celor care lucrează în industria chimică( directori, contabili, economiști) fără deosebire adică un operator chimist este încadrat în grupă la fel ca și directorul. Ținînd cont de anul ”hotărârii” în care revoluția încă se mișca prin intreprinderi este de înțeles..oarecum.
ANONIM a comentat Decizia 589 2006
    La Pucioasa DB nu a fost nici-o revolutie,si totusi orasul este plin de revolutionari,????
Alte acte pe aceeaşi temă cu Hotărârea 531/2007
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu