Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 4 din 31 iulie 2007

privind aprobarea Regulamentului pentru organizarea examenului de atribuire a calitatii de consultant fiscal

ACT EMIS DE: CAMERA CONSULTANTILOR FISCALI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 647 din 21 septembrie 2007



In baza prevederilor art. 6 din Ordonanţa Guvernului nr. 71/2001 privind organizarea şi exercitarea activităţii de consultanţă fiscală, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 198/2002, astfel cum a fost modificată şi completată prin Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 53/2007,

Consiliul superior al Camerei Consultanţilor Fiscali, întrunit în şedinţa din 19 iulie 2007, hotărăşte:

Art. 1. - Se aprobă Regulamentul pentru organizarea examenului de atribuire a calităţii de consultant fiscal, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărare.

Art. 2. - Direcţia de învăţămant şi Secretariatul general vor duce la îndeplinire prevederile prezentei hotărari.

Art. 3. - Prezenta hotărare se publică în Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, conform prevederilor art. 261 din Ordonanţa Guvernului nr. 71/2001 privind organizarea şi exercitarea activităţii de consultanţă fiscală, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 198/2002, astfel cum a fost modificată şi completată prin Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 53/2007.

Preşedintele Camerei Consultanţilor Fiscali,

Daniel Chitoiu

ANEXA

REGULAMENT

pentru organizarea examenului de atribuire a calităţii de consultant fiscal

CAPITOLUL I

Dispoziţii generale

Art. 1. - Examenul pentru atribuirea calităţii de consultant fiscal se organizează şi se desfăşoară în baza prevederilor art. 6 din Ordonanţa Guvernului nr. 71/2001 privind organizarea şi exercitarea activităţii de consultanţă fiscală, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 198/2002, astfel cum a fost modificată şi completată prin Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 53/2007, denumită în continuare ordonanţă.

Art. 2. - (1) Examenul pentru atribuirea calităţii de consultant fiscal se organizează de către Camera Consultanţilor Fiscali.

(2) Prin ordin al preşedintelui Camerei Consultanţilor Fiscali, se constituie Colectivul pentru organizarea examenului de atribuire a calităţii de consultant fiscal, denumit în continuare Colectiv.

(3)   Consiliul superior al Camerei Consultanţilor Fiscali stabileşte componenţa comisiei de examinare, a comisiei de evaluare, a comisiei de soluţionare a contestaţiilor şi atribuţiile acestora, denumite în continuare comisii de examen.

(4)  La solicitarea Camerei Consultanţilor Fiscali, ministrul economiei şi finanţelor poate desemna prin ordin specialişti din cadrul Ministerului Economiei şi Finanţelor care să facă parte din comisiile de examen.

Art. 3. - (1) Componenţa comisiilor de examen se va stabili la fiecare examen organizat central sau teritorial. Aceste comisii vor fi formate atat din consultanţi fiscali membri ai Camerei Consultanţilor Fiscali, cat şi din specialişti în domeniul disciplinelor de examen.

(2) Responsabilii de săli şi membrii personalului de supraveghere şi corectare la examen pot fi contractaţi şi din mediul universitar.

Art. 4. - Consiliul superior al Camerei Consultanţilor Fiscali stabileşte prin hotărare, publicată în Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, data de susţinere şi locul desfăşurării examenului, precum şi locul de depunere a dosarelor de înscriere şi perioada în care se depun.

CAPITOLUL II

Organizarea şi desfăşurarea examenului

Art. 5. - (1) Pentru atribuirea calităţii de consultant fiscal, conform prevederilor art. 4 din ordonanţă, candidaţii trebuie să îndeplinească, cumulativ, următoarele condiţii:

a) să fie licenţiaţi ai unei facultăţi cu profil economic;

b) să aibă o experienţă de minimum 5 ani după obţinerea licenţei, în una dintre următoarele activităţi:

- elaborarea, avizarea, aprobarea sau aplicarea legislaţiei fiscale;

- servicii de administrare a legislaţiei fiscale;

- elaborarea sau aplicarea reglementărilor contabile;

- activitatea financiar-contabilă;

c) să nu aibă antecedente penale;

d) să aibă capacitate deplină de exerciţiu;

e)  să promoveze examenul pentru atribuirea calităţii de consultant fiscal.

(2) Dosarul de înscriere se depune sau se transmite prin servicii poştale, cu confirmare de primire, la Camera Consultanţilor Fiscali şi va conţine documentele care atestă îndeplinirea condiţiilor prevăzute la art. 4 lit. a)-d) din ordonanţă, astfel:

a) cererea de înscriere la examen, prevăzută în anexa nr. 1;

b) curriculum vitae;

c) diploma de studii superioare, în copie legalizată, precum şi copii legalizate ale actelor doveditoare, în cazul schimbării numelui;

d) carnetul de muncă, în copie certificată de angajator sau în copie legalizată, după caz, adeverinţă eliberată de angajator, adrese eliberate de asociaţiile profesionale din care fac parte, în cazul profesiilor liberale;

e) actul de identitate, în copie;

f) certificatul de cazier judiciar;

g) certificatul de cazier fiscal;

h) adeverinţă medicală eliberată de medicul de familie sau de instituţia medicală la care este înregistrat;

i) trei fotografii 2/3 cm.

Art. 6. - (1) Colectivul verifică dosarele depuse şi respinge dosarele candidaţilor care nu îndeplinesc condiţiile prevăzute la art. 5.

(2) Pentru dosarele aprobate ale candidaţilor înscrişi la examen se editează legitimaţia de examen prevăzută în anexa nr. 2, care se aplică pe mese în sălile de examen.

Art. 7. - (1) In dosarul de înscriere candidatul va depune în original documentul de plată a taxei de înscriere la examen.

(2) Nivelul taxei se stabileşte anual prin hotărare a Consiliului superior al Camerei Consultanţilor Fiscali.

Art. 8. - Intrarea în sălile de examen se face în baza actului de identitate sau a unui alt act prin care se poate dovedi identitatea.

Art. 9. - Colectivul afişează la locul de desfăşurare a examenului şi pe site-ul Camerei Consultanţilor Fiscali, cu cel puţin 48 de ore înaintea începerii acestuia, listele nominale ale candidaţilor înscrişi, indicandu-se data şi ora începerii probei şi repartizarea pe săli a candidaţilor.

Art. 10. - (1) Candidaţii au obligaţia de a verifica exactitatea datelor înscrise în listele afişate şi de a sesiza imediat Colectivul cu privire la eventualele neconcordanţe între înregistrările din liste şi datele din documentele depuse la înscriere.

(2) Orice modificare a listelor afişate se face cu cel puţin 24 de ore înainte de începerea examenului.

Art. 11. - (1) Preşedintele comisiei de examinare, cu 3 ore înainte de începerea examenului, numeşte responsabilii de sală şi repartizează membrii personalului de supraveghere şi corectare pe săli, proporţional cu numărul candidaţilor din sălile respective.

(2) Examenul se desfăşoară în săli în care se poate asigura aşezarea candidaţilor la distanţă corespunzătoare, păstrandu-se un loc liber între candidaţi.

(3) Responsabilii de sală şi supraveghetorii sunt răspunzători de modul în care se derulează examenul, începand cu accesul candidaţilor în săli, derularea propriu-zisă a examenului şi predarea lucrărilor.

Art. 12. - La examenul scris, accesul candidaţilor în sală este permis cu maximum o oră înainte de începerea examenului, conform listelor afişate, sub supravegherea responsabilului de sală.

Art. 13. - (1) Responsabilii de săli primesc de la comisia de examinare lista candidaţilor repartizaţi în sala respectivă, instrucţiunile de derulare a examenului şi subiectele.

(2) După expirarea termenului legal de susţinere a examenului, responsabilii de săli primesc de la comisia de examinare grilele de corectare a probelor de examen.

Art. 14. - (1) Responsabilul de sală notează în listă candidaţii prezenţi şi absenţi.

(2) Actul de identitate şi legitimaţia de examen vor rămane pe masa candidatului pe toată durata examenului, pentru a putea fi efectuate verificări suplimentare.

Art. 15. - Candidaţii care nu sunt în sală în momentul comunicării subiectelor pierd dreptul de a susţine examenul.

Art. 16. - (1) Pe parcursul desfăşurării examenului, candidaţii nu au voie să părăsească sala şi să revină.

(2) In situaţii cu caracter medical, un membru delegat dintre supraveghetori va însoţi candidatul de la ieşirea şi pană la revenirea în sală.

Art. 17. - (1) Examenul va consta într-o probă scrisă/interviu.

(2)  Proba scrisă va fi sub formă de test-grilă/lucrare scrisă, care va conţine de regulă întrebări din:

a) legislaţia fiscală, legislaţia privind administrarea fiscală şi legislaţia vamală, 90%;

b) dreptul comercial şi dreptul financiar-fiscal, 5%;

c) gestiunea financiară şi contabilitatea întreprinderii, 5%.

(3)  Durata de elaborare a răspunsurilor pentru proba scrisă este de 3 ore.

(4)   Examenul sub formă de interviu va fi susţinut de persoanele prevăzute la art. 24 şi 25 în faţa unei comisii de evaluare.

Art. 18. - (1) Comisia de examinare va elabora subiectele pentru examen conform tematicii.

(2)   Comisia de examinare stabileşte punctajul fiecărui subiect.

(3)  Pentru promovarea examenului, candidaţii trebuie să acumuleze un minimum de 80 de puncte dintr-un total de 100 de puncte.

(4) In arhivă se vor păstra toate subiectele, atat cele propuse, cat şi cele extrase.

Art. 19. - Camera Consultanţilor Fiscali va publica tematica şi bibliografia pentru examen cu cel puţin 30 de zile înainte de data susţinerii acestuia.

Art. 20. - După terminarea examenului, Colectivul afişează la avizierele de la locul de desfăşurare a examenului şi pe site-ul Camerei Consultanţilor Fiscali răspunsurile corecte şi punctajul aferent fiecărui răspuns.

Art. 21. - (1) După expirarea termenului legal de susţinere a probei, fiecare lucrare se corectează în prezenţa candidatului şi a unui martor din randul candidaţilor, care semnează proces ui-verb al de luare la cunoştinţă a punctajului obţinut. In situaţia în care candidatul refuză să semneze sau nu este prezent în sală, la corectarea formularului probei sale de concurs este chemat un al doilea martor, care va semna în locul acestuia.

(2) După încheierea corectării, responsabilul de sală preia lucrările şi împreună cu lista candidaţilor repartizaţi în sala respectivă le predă pe baza unui proces-verbal preşedintelui comisiei de examinare.

Art. 22. - Rezultatele obţinute la examen se aduc la cunoştinţă candidaţilor de către Colectiv, prin afişare la locul de desfăşurare a examenului şi pe site-ul Camerei Consultanţilor Fiscali.

Art. 23. - (1) Rezultatele obţinute la examen se pot contesta o singură dată, în termen de 48 de ore (două zile lucrătoare) de la data afişării rezultatelor, sub sancţiunea decăderii. Contestaţia se depune la sediul Camerei Consultanţilor Fiscali.

(2)   Contestaţiile se soluţionează de către comisia de soluţionare a contestaţiilor în termen de 5 zile lucrătoare de la depunerea acestora, iar rezultatele vor fi publicate pe site-ul Camerei Consultanţilor Fiscali.

(3)  După soluţionarea contestaţiilor, rezultatele examenului răman definitive.

Art. 24. - Persoanele care au titlul de academician, profesor sau conferenţiar universitar, doctor în economie, doctor docent, cu specialitatea finanţe-contabilitate, precum şi membrii şi specialiştii Comisiei pentru buget, finanţe şi bănci din Parlamentul Romaniei, care verifică şi analizează actele normative din domeniul fiscal supuse spre aprobare Parlamentului, pot solicita dobandirea calităţii de consultant fiscal cu respectarea condiţiilor prevăzute la art. 5 alin. (1), iar examenul se va susţine sub formă de interviu în faţa Comisiei de evaluare a Camerei Consultanţilor Fiscali.

CAPITOLUL III

Evaluarea consultanţilor fiscali care au obţinut calificarea profesională în unul dintre statele membre ale Uniunii Europene şi ale Spaţiului Economic European

Art. 25. - (1) Persoana provenită dintr-un stat membru al Uniunii Europene sau al Spaţiului Economic European, care doreşte să desfăşoare activitatea de consultant fiscal în Romania, independent sau în asociere, în mod permanent, va susţine examen pe baza unui interviu în faţa Comisiei de evaluare a Camerei Consultanţilor Fiscali.

(2) Solicitanţii trebuie să depună dovada dobandirii calităţii de consultant fiscal eliberată de statul membru al Uniunii Europene sau al Spaţiului Economic European, tradusă şi legalizată.

CAPITOLUL IV

Sancţiuni

Art. 26. - (1) Nerespectarea prevederilor prezentului regulament atrage sancţionarea persoanelor vinovate.

(2) Sancţionarea candidaţilor se face în funcţie de gravitatea faptelor şi constă în avertisment sau în eliminarea din examen, în următoarele situaţii:

a) încercarea dovedită de a copia din cărţi, caiete, notiţe, surse electronice sau alte materiale;

b) transmiterea ori primirea de ciorne sau alte materiale.

(3) In cazul nerespectării prevederilor prezentului regulament de către responsabilii de săli sau supraveghetori, preşedintele comisiei de examinare procedează la eliminarea şi înlocuirea acestora din sală şi face propuneri de sancţionare.

CAPITOLUL V

Dispoziţii tranzitorii şi finale

Art. 27. - Dosarele de înscriere ale persoanelor prevăzute la art. 24, depuse în vederea susţinerii examenului-interviu la Ministerul Economiei şi Finanţelor pană la data intrării în vigoare a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 53/2007 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei Guvernului nr. 71/2001 privind organizarea şi exercitarea activităţii de consultanţă fiscală, se predau la Camera Consultanţilor Fiscali, urmand ca examenul-interviu să fie organizat de aceasta.

Art. 28. - Persoana care a promovat examenul de consultant fiscal este obligată să se înregistreze în Registrul consultanţilor fiscali şi al societăţilor comerciale de consultanţă fiscală în termen de 60 de zile de la comunicarea rezultatului examenului, în caz contrar va fi sancţionată conform prevederilor art. 25 alin. (6) din ordonanţă.

Art. 29. - (1) Remunerarea membrilor comisiilor de examen, a membrilor Colectivului, a responsabililor de săli, a supraveghetorilor, precum şi cheltuielile de transport, cazare şi diurnă se suportă de Camera Consultanţilor Fiscali.

(2) Nivelul indemnizaţiilor se aprobă de Consiliul superior al Camerei Consultanţilor Fiscali.

Art. 30. - (1) După încheierea probelor de examen, subiectele şi lucrările candidaţilor se păstrează la comisia de examinare pană la finalizarea examenului, urmand a fi predate Secretariatului general al Camerei Consultanţilor Fiscali, pe bază de proces-verbal.

(2) Lucrările candidaţilor admişi în urma susţinerii examenului vor fi arhivate la dosarul personal al fiecărui candidat.

Art. 31. - Dosarele de înscriere ale candidaţilor care nu au promovat examenul se eliberează la solicitarea acestora, în termen de 90 de zile de la data la care rezultatele examenului răman definitive, iar în caz contrar, acestea se vor distruge.

Art. 32. - (1) Pentru candidaţii care s-au înscris la examenul pentru atribuirea calităţii de consultant fiscal, dar care nu îndeplinesc condiţiile de participare conform art. 5 şi solicită restituirea taxei de înscriere, se va returna întreaga sumă achitată.

(2)  Pentru candidaţii care s-au înscris la examenul pentru atribuirea calităţii de consultant fiscal, dar care nu s-au prezentat la examen şi solicită restituirea taxei de înscriere, se va reţine de către Camera Consultanţilor Fiscali un procent de 50% din suma achitată.

(3)  Dreptul candidaţilor de a solicita restituirea taxei de înscriere la examen se prescrie în termen de 30 de zile de la data examenului.

Art. 33. -Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezentul regulament.

ANEXA Nr. 1 la regulament

Nr. înregistrare/....................                                                                                                                            

Loc foto

CERERE

de înscriere la examenul pentru atribuirea calităţii de consultant fiscal, sesiunea.............................

Subsemnatul(a)........................................................................................, născut(ă) la data de.........................în localitatea......................................, judeţul..............................................................................., legitimat(ă) cu B.I./C.I./Paşaport, seria....................nr................................................, eliberat(ă) de................................................., la data de............................................., CNP.................................................., cetăţenia............................, domiciliat(ă) în................................, str...........................................nr..............., bl........, sc..........., et.........., ap....................., judeţul/sectorul...................., telefon fix...................., telefon mobil...................., solicit înscrierea la examenul pentru atribuirea calităţii de consultant fiscal, organizat de Camera Consultanţilor Fiscali, sesiunea....................

Anexez la prezenta cerere curriculum vitae însoţit de următoarele documente, conform art. 5 alin. (2) din Regulamentul pentru organizarea examenului de atribuire a calităţii de consultant fiscal:

- B.I./C.I./Paşaport, în copie;

- diploma de studii superioare (profil economic), sesiunea.........................................., seria....................nr....................., emisă de....................la data de...................., în copie legalizată;

- carnetul de muncă, seria..................nr..............., emis de....................la data de....................,în copie certificată de angajator sau în copie legalizată;

- certificatul de naştere, seria....................nr...................., emis de.................... la data de...................., în copie legalizată, în cazul schimbării numelui;

- certificatul de căsătorie, seria.................nr....................., emis de....................la data de...................., în copie legalizată, în cazul schimbării numelui;

- certificatul de cazier judiciar, seria....................nr....................., emis de.................... la data de...................., în perioada de valabilitate;

- certificatul de cazier fiscal, seria....................nr....................., emis de....................la data de...................., în perioada de valabilitate;

- adeverinţa medicală, seria...................nr...................., emisă de...................la data de...................;

- trei fotografii de 2/3 cm.

Declar pe propria răspundere, cunoscand prevederile Codului penal, că am desfăşurat activităţile prevăzute la art. 5 alin. (1) lit. b) din regulament, astfel:

Unitatea

Activitatea desfăşurată

Perioada

Nr. luni

Funcţia

Observaţii

de la

pană la

Total perioadă

Data...............................................                                                       

Semnătura.......................................

ANEXA Nr. 2 la regulament

CAMERA CONSULTANŢILOR FISCALI

Colectivul pentru organizarea examenului de atribuire a calităţii de consultant fiscal

Loc foto

LEGITIMAŢIE   DE   EXAMEN

nr..................../...................

Numele şi prenumele candidatului................................................, CNP........................................., B.I./C.I. seria................... nr.............., emis(ă) de.....................................la data de........................................

Prezenta legitimaţie s-a eliberat ca urmare a depunerii dosarului de înscriere nr...........................din data de................... la examenul de atribuire a calităţii de consultant fiscal, sesiunea....................................

Identificarea candidatului se face pe baza prezentei legitimaţii şi a actului de identitate.

Taxa de înscriere la examen, în sumă de........................................, a fost achitată cu chitanţa seria................................... nr......................................din...........................................

Valabilă pe perioada examenului, sesiunea...................

Semnătura şi ştampila

...................................


SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 4/2007

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 4 din 2007
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decizia 220 2018
    Buongiorno E-mail: giovannidinatale1954@­gmail.­com Offerte individuali in denaro da 2.000 a 5.200.000, con un tasso di interesse è rimborsabile del 3% in un periodo compreso tra 2 e 30 anni. Condizioni ragionevoli se la mia offerta ti interessa contattami di più rapidamente per discutere le modalità e documenti da fornire. giovannidinatale1954@­gmail.­com
ANONIM a comentat Decizia 220 2018
    Buongiorno E-mail: giovannidinatale1954@­gmail.­com Offerte individuali in denaro da 2.000 a 5.200.000, con un tasso di interesse è rimborsabile del 3% in un periodo compreso tra 2 e 30 anni. Condizioni ragionevoli se la mia offerta ti interessa contattami di più rapidamente per discutere le modalità e documenti da fornire. giovannidinatale1954@­gmail.­com
ANONIM a comentat Decretul 358 1948
    What type of loan do you need? Personal loan Car loan Refinancing Mortgage Business capital (start or expand your business) Have you lost hope and think that there is no way out, but your financial problems are still not gone? Do not hesitate to contact us for possible business cooperation. Contact us (WhatsApp) number +918131851434 contact email id : sumitihomelend@gmail.com Mr. Damian Sumiti
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu