Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 269 din  8 aprilie 1999

privind aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 15/1998 pentru completarea Ordonantei Guvernului nr. 11/1996 privind executarea creantelor bugetare

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 173 din 23 aprilie 1999


SmartCity3


    In temeiul art. III din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 15/1998 pentru completarea Ordonantei Guvernului nr. 11/1996 privind executarea creantelor bugetare,

    Guvernul Romaniei hotaraste:

    Art. 1
    Se aproba Normele metodologice de aplicare a Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 15/1998 pentru completarea Ordonantei Guvernului nr. 11/1996 privind executarea creantelor bugetare, prevazute in anexa la prezenta hotarare.
    Art. 2
    Prin ordin al ministrului finantelor se desemneaza directia din structura Ministerului Finantelor care are competenta in aplicarea prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 15/1998 si a normelor metodologice aprobate prin prezenta hotarare.
    Art. 3
    Toate ministerele si autoritatile publice vor pune la dispozitie Ministerului Finantelor datele, informatiile si documentele necesare in vederea punerii in aplicare a prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 15/1998, in termen de cel mult 5 zile de la solicitare.
    Art. 4
    Ministerul Muncii si Protectiei Sociale, Ministerul Sanatatii, Agentia Romana de Dezvoltare, Casa Nationala de Asigurari de Sanatate, Ministerul Industriei si Comertului, Ministerul Transporturilor, ceilalti titulari ai creantelor bugetare si Fondul Proprietatii de Stat desemneaza cate 2 reprezentanti care participa la activitatile desfasurate de directia abilitata din cadrul Ministerului Finantelor pentru punerea in aplicare a prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 15/1998 si a normelor metodologice aprobate prin prezenta hotarare.

              p. PRIM-MINISTRU,
                 VICTOR BABIUC

                        Contrasemneaza:
                        Ministrul finantelor,
                        Decebal Traian Remes

                        Ministrul muncii si
                        protectiei sociale,
                        Alexandru Athanasiu

                        p. Ministrul industriei
                        si comertului,
                        Nicolae Staiculescu,
                        secretar de stat

                        Ministrul sanatatii,
                        Hajdu Gabor

    ANEXA 1

                          NORME METODOLOGICE
de aplicare a Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 15/1998 pentru completarea Ordonantei Guvernului nr. 11/1996 privind executarea creantelor bugetare

    CAP. 1
    Dispozitii generale

    Art. 1
    Prezentele norme metodologice reglementeaza modul de aplicare a dispozitiilor privind modalitatile de stingere a creantelor bugetare restante, prevazute in Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 15/1998.
    Art. 2
    Prin societati comerciale la care statul este actionar si care au obligatii bugetare restante la data intrarii in vigoare a Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 15/1998 se intelege:
    - societatile comerciale infiintate in baza prevederilor Legii nr. 15/1990 privind reorganizarea unitatilor economice de stat ca regii autonome si societati comerciale, cu modificarile si completarile ulterioare;
    - societatile comerciale care rezulta din reorganizarea regiilor autonome de interes national sau local, in baza Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 30/1997 privind reorganizarea regiilor autonome, cu modificarile si completarile ulterioare;
    - societatile comerciale constituite de organele administratiei publice locale in baza Legii administratiei publice locale nr. 69/1991, republicata, cu modificarile ulterioare;
    - societatile comerciale care rezulta din divizarea sau fuziunea societatilor mentionate mai sus la care statul este actionar si care au obligatii bugetare restante la data intrarii in vigoare a Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 15/1998.
    Art. 3
    Prin creante bugetare restante se intelege: impozitele, taxele, contributiile, majorarile de intarziere, amenzile, precum si orice alte sume ce reprezinta resurse financiare publice, potrivit legii finantelor publice, ale bugetului de stat, bugetului asigurarilor sociale de stat, fondului initial de asigurari sociale de sanatate si ale bugetelor fondurilor speciale, scadente pana la data intrarii in vigoare a hotararii Guvernului de nominalizare a societatilor comerciale.
    Art. 4
    Titularii creantelor bugetare restante vor comunica Ministerului Finantelor, in termen de 15 zile de la data intrarii in vigoare a hotararilor Guvernului prevazute la art. 3, creantele bugetare restante ale societatilor comerciale supuse procedurii de stingere a creantelor bugetare.
    Art. 5
    Depunerea cererii de mentiuni referitoare la transferul actiunilor detinute de stat de la Fondul Proprietatii de Stat la Ministerul Finantelor, atat in registrul comertului, cat si in registrul de evidentiere a actionarilor, se face de catre administratorul societatii comerciale in termenul de 3 zile prevazut la art. 92^1 alin. 4 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996, completata prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 15/1998.
    In acelasi termen administratorul societatii comerciale va comunica Ministerului Finantelor copia de pe cererea de mentiuni depusa la oficiul registrului comertului.
    Operatiunile prevazute mai sus sunt scutite de plata oricaror taxe, tarife sau comisioane, conform prevederilor art. 92^1 alin. 5 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996, completata prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 15/1998.

    CAP. 2
    Publicitatea si licitatiile

    Art. 6
    Ministerul Finantelor este autorizat ca, pe baza analizelor intocmite, cu consultarea ministerelor si a autoritatilor administratiei publice locale interesate, sa procedeze la publicarea in ziare de larga circulatie interna si internationala solicitarea de consultanta de specialitate in vederea recuperarii creantelor bugetare prin valorificarea actiunilor detinute de stat si prin emisiunea de actiuni si obligatiuni la societatile comerciale prevazute de Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 15/1998.
    Art. 7
    Sumele necesare pentru realizarea publicitatii prevazute la art. 6 vor fi suportate din bugetul Ministerului Finantelor, care va fi suplimentat corespunzator.
    Veniturile realizate din vanzarea caietelor de sarcini vor fi folosite pentru acoperirea cheltuielilor care au fost efectuate de Ministerul Finantelor in realizarea procedurilor prevazute de Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 15/1998. In acelasi scop vor fi folosite si sumele prevazute la art. 16 alin. 4.
    Art. 8
    Ministerul Finantelor este autorizat sa organizeze licitatii pentru consultanta sau sa desemneze consultantul prin incredintare directa, in conditiile prevazute de prezentele norme metodologice.
    Alegerea uneia dintre modalitatile de desemnare a consultantului, prevazuta la alineatul precedent, se face prin ordin al ministrului finantelor.
    Art. 9
    Consultanta prevazuta la art. 6 poate fi oferita de catre banci de investitii, societati de administrare ori societati de valori mobiliare, in termenul prevazut in caietul de sarcini.
    Art. 10
    Licitatiile pentru desemnarea consultantului se vor organiza pe baza unui caiet de sarcini intocmit de Ministerul Finantelor cu consultarea Ministerului Muncii si Protectiei Sociale, a Ministerului Transporturilor si a Ministerului Sanatatii. Caietul de sarcini se aproba prin ordin al ministrului finantelor.
    Caietul de sarcini va cuprinde date si informatii referitoare la societatile comerciale care sunt susceptibile sa fie supuse modalitatilor de stingere a creantelor bugetare. Totodata caietul de sarcini va cuprinde date cu privire la cuantumul creantelor bugetare care urmeaza sa fie stinse prin modalitatile prevazute de Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 15/1998.
    Caietul de sarcini va cuprinde obligatia consultantului de a intocmi, pentru fiecare societate comerciala, un raport de evaluare in care se vor preciza:
    a) eficienta aplicarii fiecareia dintre modalitatile de stingere a creantelor bugetare, prevazute de Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 15/1998, la societatile comerciale cuprinse in caietul de sarcini;
    b) cele mai eficiente modalitati de stingere a creantelor bugetare pentru fiecare societate comerciala;
    c) pretul estimat sa fie obtinut din vanzarea actiunilor.
    Caietul de sarcini va cuprinde informatii privind: data si locul tinerii licitatiei, cuantumul garantiei de participare la licitatie, precum si alte date necesare pentru buna desfasurare a licitatiei.
    Garantia de participare la licitatie poate fi constituita prin: scrisori de garantie bancara, ordine de plata emise cu 24 de ore inainte de deschiderea licitatiei sau prin sume cash depuse la casieria organizatorului licitatiei, separat de documentele de participare la licitatie.
    Art. 11
    In vederea organizarii licitatiei pentru desemnarea consultantului, prin ordin al ministrului finantelor va fi constituita o comisie de licitatii care va utiliza pentru desemnarea castigatorilor licitatiei cel putin urmatoarele criterii:
    a) termenul de finalizare a raportului de evaluare;
    b) termenul de recuperare a creantelor bugetare.
    Art. 12
    Garantia de participare la licitatie se restituie participantilor necastigatori in termen de 15 zile de la data desemnarii consultantului castigator.
    Art. 13
    Ministerul Finantelor va incheia contractul de consultanta cu consultantul castigator al licitatiei ori desemnat prin incredintare directa, potrivit art. 8, care, in principal, va cuprinde urmatoarele elemente:
    - care sunt societatile comerciale la care procedura de stingere a creantelor bugetare se poate aplica si cu ce pret al actiunilor;
    - termenele de realizare a consultantei;
    - clauza penala pentru neexecutarea contractului.

    CAP. 3
    Executarea lucrarii de consultanta

    Art. 14
    In termen de 5 zile de la stabilirea castigatorului licitatiei sau a consultantului desemnat prin incredintare directa, Ministerul Finantelor este obligat sa incheie contractul de consultanta.
    In cazul neincheierii contractului de consultanta in termenul prevazut la alin. 1 din vina consultantului, acesta va pierde garantia de participare la licitatie.
    Art. 15
    Contractul de consultanta va fi astfel incheiat incat termenul de executare a lucrarii de consultanta sa nu fie mai mare de 15 zile de la data incheierii acestuia.
    Art. 16
    Prin lucrarea de consultanta executantul va determina toate criteriile si informatiile necesare in vederea stabilirii societatilor comerciale care sunt susceptibile sa fie supuse modalitatilor de recuperare a creantelor bugetare prevazute in Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 15/1998.
    Prin aceleasi lucrari de consultanta se vor determina mecanismele prevazute de Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 15/1998, susceptibile sa fie utilizate pentru societatile comerciale cuprinse in portofoliul oferit spre consultanta de catre Ministerul Finantelor.
    Totodata consultantul va face un raport de evaluare, precum si o evaluare a pretului care poate fi solicitat pentru actiunile detinute de stat la societatile comerciale la care se refera consultanta.
    La data incheierii contractului de consultanta consultantul va depune o garantie de buna executare a acestuia, in cuantum de 10% din valoarea contractului, urmand ca dupa aceasta data Ministerul Finantelor sa ii restituie garantia de participare la licitatie.
    Garantia de buna executare se constituie prin scrisoare de garantie bancara privind cuantumul valoric al garantiei de buna executare.
    In contractul de consultanta se vor stipula clauze prin care vor fi stabilite conditiile de buna executare a acestuia si raspunderile in cazul neindeplinirii lor, inclusiv pierderea garantiei de buna executare.
    Art. 17
    Neexecutarea lucrarii de consultanta in conditiile prevazute la art. 16 atrage rezolutiunea de plin drept a contractului de consultanta.
    Art. 18
    Lucrarile de consultanta sunt confidentiale si nu sunt destinate publicitatii.
    Incalcarea dispozitiilor prezentului articol atrage raspunderea celor vinovati, in conditiile legislatiei in vigoare.
    Art. 19
    Ministerul Finantelor este indrituit sa incheie mai multe contracte de consultanta in acelasi timp pentru portofoliile cuprinzand societatile comerciale selectionate pentru consultanta.
    Art. 20
    In vederea executarii in bune conditii a contractelor de consultanta, Ministerul Finantelor va furniza datele si informatiile necesare societatii de consultanta in termen de 5 zile de la incheierea contractului de consultanta.

    CAP. 4
    Nominalizarea societatilor comerciale supuse modalitatilor de stingere a creantelor bugetare si efectele sale

    Art. 21
    Creditorii bugetari vor analiza si vor examina lucrarile de consultanta prin directia abilitata din cadrul Ministerului Finantelor si prin reprezentantii desemnati de institutiile mentionate in hotararea Guvernului de aprobare a prezentelor norme metodologice si vor decide initierea hotararilor Guvernului prevazute in Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 15/1998.
    In baza solutiilor oferite de consultanti si a analizei mentionate la alin. 1, Ministerul Finantelor va elabora proiectele hotararilor Guvernului prin care se nominalizeaza societatile comerciale la care stingerea creantelor bugetare se face potrivit Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 15/1998 si modalitatile de stingere care vor fi aplicate, precum si termenele in care acestea se vor realiza.
    Proiectele hotararilor Guvernului de nominalizare a societatilor comerciale care sunt supuse modalitatilor de stingere a creantelor bugetare, prevazute de Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 15/1998, vor fi avizate de institutiile interesate.
    Art. 22
    In temeiul Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 15/1998, prin hotararile Guvernului mentionate la art. 21, actiunile detinute de stat se transfera de la Fondul Proprietatii de Stat la Ministerul Finantelor.
    Art. 23
    Ministerul Finantelor va lua masuri pentru exercitarea prerogativelor conferite de lege, in calitate de actionar la societatile comerciale supuse modalitatilor de stingere a creantelor bugetare pe toata durata prevazuta in hotararile Guvernului.
    Art. 24
    Ministerul Finantelor poate mentine persoanele desemnate de Fondul Proprietatii de Stat ca reprezentanti in adunarile generale ale actionarilor la societatile comerciale prevazute la art. 23, mandatandu-i in mod corespunzator. In acest caz contractul de reprezentare incheiat cu Fondul Proprietatii de Stat se suspenda.
    Art. 25
    Veniturile obtinute de Ministerul Finantelor din dividende de la societatile comerciale supuse modalitatilor de recuperare a creantelor bugetare, prevazute in hotararile Guvernului, se varsa la bugetul de stat.

    CAP. 5
    Modalitati de stingere a creantelor bugetare

    Sectiunea 1
    Modalitatea de stingere a creantelor bugetare, prevazuta la art. 92^2 lit. a) din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996, completata prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 15/1998
    Art. 26
    Stingerea creantelor bugetare la societatile comerciale prevazute la art. 2 din prezentele norme metodologice se poate realiza prin plata efectiva facuta de terte persoane in contul indicat de Ministerul Finantelor.
    Plata se efectueaza din suma obtinuta ca urmare a vanzarii actiunilor, prin negociere directa sau indirecta ori prin licitatie, pe baza conventiei incheiate cu Ministerul Finantelor de catre tertul platitor.
    Art. 27
    In cazul in care prin raportul de evaluare prevazut la cap. III nu au fost desemnati unul sau mai multi potentiali cumparatori, Ministerul Finantelor va face publica oferta pentru contractarea de consultanta, in vederea vanzarii actiunilor, prin mijloacele de informare in masa, interne si internationale, inclusiv prin Internet.
    Dispozitiile referitoare la publicitate si licitatii, cuprinse in cap. II, se aplica in mod corespunzator.
    Art. 28
    In cazul in care in raportul de evaluare reglementat la cap. III sunt cuprinse oferte pentru cumpararea actiunilor la societatile comerciale nominalizate prin hotarari ale Guvernului, Ministerul Finantelor poate decide incheierea contractului de mandat cu consultantul care a intocmit raportul de evaluare pentru vanzarea actiunilor acestor societati comerciale.
    Art. 29
    Ministerul Finantelor va proceda pe baza ofertelor primite fie la incredintare directa, fie va organiza licitatie pentru incheierea contractului de mandat cu consultantii prevazuti in Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 15/1998, in vederea vanzarii actiunilor detinute de stat.
    Prevederile cap. II cu privire la licitatie se aplica in mod corespunzator.
    Art. 30
    Ministerul Finantelor va incheia contractele de vanzare a actiunilor prin negociere, direct cu consultantul, in cazul in care acesta este cumparatorul actiunilor, sau cu tertii cumparatori ca urmare a negocierilor avute de consultant in baza mandatului primit de la Ministerul Finantelor.
    Negocierile se efectueaza in situatiile prevazute la alineatul precedent in mod direct, pe baza raportului de evaluare intocmit in conformitate cu prevederile cap. III, fie in mod indirect prin consultant, avandu-se in vedere si raportul de evaluare mentionat anterior.
    Art. 31
    Plata actiunilor se va face de catre dobanditor in termenul stipulat in contract.
    Neplata actiunilor la termenele convenite atrage rezolutiunea de plin drept a contractelor de vanzare-cumparare.
    Art. 32
    Semnarea contractelor de vanzare-cumparare se va face pe baza analizelor efectuate de catre directia abilitata, desemnata potrivit prevederilor hotararii Guvernului prin care s-au aprobat prezentele norme metodologice.
    Directia desemnata este abilitata sa negocieze direct cu consultantul, in cazul in care acesta a facut oferta de cumparare a actiunilor in nume propriu.
    Art. 33
    Consultantul si tertii platitori vor depune o garantie de buna executare a contractului de mandat si a contractului de vanzare-cumparare a actiunilor, care nu va putea fi mai mica de 10% din valoarea contractelor semnate.
    Conventia incheiata este act autentic.

    Sectiunea a 2-a
    Modalitatile de stingere a creantelor bugetare, prevazute la art 92^2 lit. b), c) si d) din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996, completata prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 15/1998
    Art. 34
    Ministerul Finantelor va incheia contractul de mandat fie cu consultantul desemnat conform cap. III, fie cu consultantul desemnat conform sectiunii 1 din acest capitol, pentru vanzarea actiunilor pe pietele organizate in conformitate cu prevederile art. 92^2 lit. b) din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996, completata prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 15/1998.
    Procedurile privind vanzarea actiunilor pe pietele organizate sunt cele prevazute de dispozitiile legale in materie.
    Art. 35
    Stingerea creantelor bugetare la societatile comerciale se poate face si prin plata efectuata de societatea comerciala debitoare, in cazul in care aceasta a emis actiuni sau obligatiuni convertibile in actiuni, la cererea Ministerului Finantelor.
    Art. 36
    Procedura de emitere a actiunilor sau a obligatiunilor convertibile in actiuni, dupa caz, de catre societatea comerciala nominalizata in hotararea Guvernului pentru stingerea creantelor bugetare, este cea prevazuta in Legea nr. 31/1990 privind societatile comerciale, republicata.
    Art. 37
    Termenele in care se vireaza la trezoreria statului sumele rezultate din vanzarea actiunilor sau a obligatiunilor, dupa caz, sunt prevazute in Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 15/1998.

    CAP. 6
    Dispozitii finale

    Art. 38
    La data intrarii in vigoare a hotararilor Guvernului pentru nominalizarea societatilor comerciale se suspenda:
    - procedura de executare silita pornita de orice creditor bugetar;
    - procedura de privatizare inceputa de Fondul Proprietatii de Stat;
    - amanarile si esalonarile acordate, in conditiile legii, privind plata obligatiilor bugetare.
    Efectele produse prin aplicarea procedurilor prevazute la alineatul precedent inainte de suspendare nu se desfiinteaza, iar in cazul in care creantele bugetare nu se sting total sau partial prin modalitatile prevazute de Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 15/1998 si in termenul prevazut de hotararile Guvernului, suspendarea inceteaza, procedurile urmand sa fie continuate conform reglementarilor legale in materie.
    Art. 39
    Pentru perioada cuprinsa intre data intrarii in vigoare a hotararilor Guvernului prin care se nominalizeaza societatile comerciale si data stingerii creantelor bugetare, in conditiile legii, ca urmare a aplicarii modalitatilor prevazute de Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 15/1998 nu se mai calculeaza si nu se mai datoreaza majorari de intarziere pentru creantele bugetare restante.
    In cazul in care creantele bugetare ale societatilor comerciale nominalizate nu pot fi stinse total sau partial prin modalitatile prevazute de Ordonanta de urgenta a Guvernului nr 15/1998, calculul majorarilor de intarziere continua, incepand cu data intrarii in vigoare a hotararilor Guvernului prin care actiunile detinute de stat se transfera de la Ministerul Finantelor la Fondul Proprietatii de Stat pana la realizarea integrala a creantelor bugetare.
    Art. 40
    Creantele bugetare care nu au putut fi executate, total sau partial, prin modalitatile prevazute de Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 15/1998 vor fi executate in conditiile prevazute de Ordonanta Guvernului nr. 11/1996.
    Art. 41
    Dupa incasarea in contul trezoreriei statului, indicat de Ministerul Finantelor, a sumei achitate de tertii platitori, acesta va proceda la distribuirea sumelor catre toti creditorii bugetari, in vederea stingerii creantelor bugetare.
    Distribuirea sumelor, prevazuta la alineatul precedent, se face proportional cu valoarea creantelor bugetare comunicata, potrivit art. 4 din prezentele norme metodologice, de catre creditorii bugetari.
    Dupa incasarea sumelor fiecare creditor bugetar stinge, total sau partial, obligatiile bugetare ale societatilor comerciale, in ordinea prevazuta de lege, comunicandu i se acestuia modul de stingere pentru evidentierea in contabilitate.



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 269/1999

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 269 din 1999
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Ordin 1103 2019
    O zi buna Aveți nevoie de un împrumut pentru fiecare scop? Te afli într-o problemă financiară? Firma de împrumut Bridge Finance este garantată în furnizarea de servicii financiare clienților cu o dobândă favorabilă. Împrumuturile noastre sunt ușoare și rapide. Contactați-ne astăzi pentru a obține împrumutul de care aveți nevoie. Putem asorta orice împrumut cu o rată a dobânzii de 2%. Dacă sunteți interesat, vă rugăm să ne contactați imediat prin (adrianbay0008@gmail.com)
ANONIM a comentat Legea 36 1995
    Obținerea unui împrumut legitim a fost întotdeauna o problemă uriașă Pentru atât de mulți clienți care au nevoi financiare. Problema creditului necorespunzător și a garanțiilor sunt ceva de care clienții sunt întotdeauna îngrijorați atunci când solicită un împrumut de la un creditor legitim. Dar MIDLAND CREDIT FIRM.a făcut această diferență în industria creditelor. MIDLAND CREDIT FIRM a fost acreditat de consiliul organizației de creditare pentru a acorda împrumuturi clienților locali și internaționali cu o dobândă de 3%. Ni s-a oferit privilegiul de a răspunde nevoilor dvs. financiare. Problema creditului nu ar trebui să te împiedice să obții împrumutul de care ai nevoie. Serviciile noastre includ următoarele: - * Împrumuturi pentru investitori *Consolidarea datoriilor * A doua ipotecă * Împrumuturi de afaceri *Imprumuturi personale * Împrumuturi internaționale Fără securitate socială și fără cec de credit, 100% garanție. Tot ce trebuie să faceți este să ne anunțați exact ce doriți și cu siguranță vom face ca visul dvs. să devină realitate. MIDLAND CREDIT FIRM spune DA atunci când băncile dvs. spun NU. În cele din urmă, finanțăm o firmă de împrumuturi la scară mică, intermediari, instituții financiare la scară mică pentru că avem capital nelimitat. Pentru detalii suplimentare despre cumpărarea unui împrumut de la noi: Răspundeți imediat la acest e-mail: midland.credit2@gmail.com Nume companie: MIDLAND CREDIT HOME Email companie midland.credit2@gmail.com ID NMLS al companiei: 315276. Site-ul companiei: midlandcreditonline.com Motto: Investiția pentru generații.
ANONIM a comentat Decretul 62 2019
    Sunt Marie Reilly, o împrumutată împrumutată privată și legitimă. Ești un bărbat sau o femeie de afaceri? Aveți vreo mizerie financiară sau aveți nevoie de fonduri pentru a vă începe propria afacere? Aveți nevoie de un împrumut pentru a începe o scară plăcută mică și o afacere medie? Aveți un scor de credit scăzut și vă este greu să obțineți împrumuturi de capital de la băncile locale și alte institutii financiare ?. - Intermediarii / Consultanții / Brokerii sunt bineveniți să aducă clienții lor și sunt protejați 100%. Părțile interesate ar trebui să mă contacteze pentru mai multe informații via: mariereillyfinancialaid@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 118 2010
    povești de adormit copii.statul aruncă bani pe pază gratuită a suprafețelor mici de pădure decât să fie interesat să le cumpere.praf aruncat în ochii opiniei publice privind preocuparea statului pentru păstrarea acestei avuții naționale.
ANONIM a comentat Hotărârea 118 2010
    povești de adormit copii.statul aruncă bani pe pază gratuită a suprafețelor mici de pădure decât să fie interesat să le cumpere.praf aruncat în ochii opiniei publice privind preocuparea statului pentru păstrarea acestei avuții naționale.
ANONIM a comentat Hotărârea 153 2018
    articolul 4 interzice acordarea a doua sporuri cumulate anexa 1-6 si 8 ,cum ramine cu personalul care lucreaza cu aparate de electoterapie in sectiile de recuperare,medicina fizica ?la care spor se incadreaza?
ANONIM a comentat Legea 149 2018
    Cine face propunerea conform art.10,alin 2,este ambigu
ANONIM a comentat Decretul 50 2018
    Salutare tuturor, Aici vine o companie care acordă tot felul de pe termen scurt și pe termen lung. Dacă sunteți interesat să obțineți unul dintre noi, trimiteți-ne un e-mail pentru cererea dvs. prin: kenabrighten@diplomats.com sau vizitați site-ul nostru kabusinesshome.com Mulțumesc. Publicul public.
ANONIM a comentat Rectificare 99 2018
    Salutare tuturor, Aici vine o companie care acordă tot felul de pe termen scurt și pe termen lung. Dacă sunteți interesat să obțineți unul dintre noi, trimiteți-ne un e-mail pentru cererea dvs. prin: kenabrighten@diplomats.com sau vizitați site-ul nostru kabusinesshome.com Mulțumesc. Publicul public.
ANONIM a comentat Decretul 721 2015
    Buna ziua,acest decret prezidential nu a fost pus in aplicare niciodata,cetatenii romani care traiesc si muncesc in aceasta regiune a Germaniei sunt nevoiti sa parcurga intre 300 km si 600 km pana la München unde este Consulatul General al Romaniei si sa piarda zile intregi pentru rezolvarea unor probleme care ar fi foarte usor sa le rezolve la Stuttgart daca Ministerul Afacerilor Externe si-ar face treaba. La Munchen sediul Consulatului are un spatiu foarte mic unde isi desfasoara activitatea iar cetatenii sunt nevoiti sa stea afara in strada sa astepte formandu-se cozi de peste 100 de persoane pe zi.Ultima data cand am fost la Consulat am stat 10 ore acolo iar toaleta nu functiona,cetatenii fiind obligati sa mearga la cafenele si restaurante daca aveau nevoi fiziologice.Cel mai grav lucru este faptul ca femeili cu ,copii mici nu au un loc unde sa stea cu ei,sa-i schimbe sau sa le dea mancare.S-au adus obiceiurile din Romania si aici si acest lucru este foarte grav.Personalul in schimb este destul de amabil dar lipsa spatiului si a personalului duce la aceste situatii neplacute. De aceea este urgent neesar deschiderea Consulatului la Stuttgart !!!! Prioritatile MAE se pare ca sunt altele cum ar fi mutarea Ambasadei Romaniei in Israel. Cetatenii sunt ultima lor prioritate.Probabil pana in noiembrie 2019 se va deschide totusi consulatul pentru a crea cadru legal pentru alegerile prezidentiale.In zona Baden Württemberg traiesc peste 250.000 romani si aceste voturi vor conta pentru viitorul presedinte,asa ca poate se indura cineva si de acest cetateni uitati de autoritatile din tara !!!
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu