Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Hotărârea Nr.211 din 05.04.2017

privind distribuirea unei sume pentru producătorii de lapte din suma stabilită în anexa la Regulamentul delegat (UE) 2016/1.613 al Comisiei din 8 septembrie 2016 de prevedere a unor ajutoare de adaptare excepţionale destinate producătorilor de lapte şi fermierilor din alte sectoare de creştere a animalelor
ACT EMIS DE: Guvernul Romaniei
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 253 din 12 aprilie 2017



SmartCity1

Având în vedere prevederile Regulamentului delegat (UE) 2016/1.613 al Comisiei din 8 septembrie 2016 de prevedere a unor ajutoare de adaptare excepţionale destinate producătorilor de lapte şi fermierilor din alte sectoare de creştere a animalelor, precum şi ale Regulamentului (UE) nr. 1.308/2013 al Parlamentului European şi al Consiliului din 17 decembrie 2013 de instituire a unei organizări comune a pieţelor produselor agricole şi de abrogare a Regulamentelor (CEE) nr. 922/72, (CEE) nr. 234/79, (CE) nr. 1.037/2001 şi (CE) nr. 1.234/2007 ale Consiliului,în temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată,Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Articolul 1Se desemnează Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale, prin Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură, denumită în continuare A.P.I.A., ca autoritate competentă pentru aplicarea prevederilor Regulamentului delegat (UE) 2016/1.613 al Comisiei din 8 septembrie 2016 de prevedere a unor ajutoare de adaptare excepţionale destinate producătorilor de lapte şi fermierilor din alte sectoare de creştere a animalelor, denumit în continuare Regulament. Articolul 2În înţelesul prezentei hotărâri, termenii şi expresiile de mai jos semnifică după cum urmează: a)RIE - Registrul individual al exploataţiei - colecţia de date în format hârtie şi/sau electronic care cuprinde informaţii despre animalele identificate din exploataţia respectivă şi despre mişcarea acestora, conform definiţiei prevăzute la art. 1 pct. 16 din Norma sanitară veterinară pentru implementarea procesului de identificare şi înregistrare a suinelor, ovinelor, caprinelor şi bovinelor, aprobată prin Ordinul preşedintelui Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor nr. 40/2010, cu modificările şi completările ulterioare; b)RNE - Registrul naţional al exploataţiilor - colecţia de date în format electronic care cuprinde informaţiile de identificare a fiecărei exploataţii din România, conform definiţiei prevăzute la art. 1 pct. 15 din Norma sanitară veterinară pentru implementarea procesului de identificare şi înregistrare a suinelor, ovinelor, caprinelor şi bovinelor, aprobată prin Ordinul preşedintelui Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor nr. 40/2010, cu modificările şi completările ulterioare; c)vacă de lapte - femela din specia taurine care a fătat cel puţin o dată şi are cel puţin un produs înregistrat în RNE până la depunerea cererii; prin excepţie, vaci de lapte sunt şi acele vaci care nu au cel puţin un produs înregistrat în RNE până la data de depunere a cererilor, deoarece provin din import sau au fătat un produs neviabil, respectiv mort sau avortat după 6 luni de gestaţie, dar şi în alte cazuri în care înregistrarea în RNE nu s-a făcut din motive neimputabile fermierilor, dacă sunt prezentate documente doveditoare, respectiv certificat sanitar-veterinar/alte documente sanitar-veterinare justificative sau buletinul de însămânţări artificiale/adeverinţa de montă naturală sau alte documente. Articolul 3(1) Suma prevăzută pentru România în anexa la Regulament este de 48.569.289,97 lei, echivalent a 10.896.083 euro, calculat la rata de schimb pentru data de 31 august 2016, conform prevederilor art. 40 din Regulamentul delegat (UE) nr. 907/2014 al Comisiei din 11 martie 2014 de completare a Regulamentului (UE) nr. 1.306/2013 al Parlamentului European şi al Consiliului în ceea ce priveşte agenţiile de plăţi şi alte organisme, gestiunea financiară, verificarea şi închiderea conturilor, garanţiile şi utilizarea monedei euro, precum şi ale art. 1 alin. (2) din Regulament.(2) Din suma prevăzută la alin. (1) se distribuie suma de 24.284.644,98 lei, echivalent al sumei de 5.448.041,5 euro, pentru producătorii de lapte, care se asigură din Fondul European de Garantare Agricolă - FEGA, prin bugetul Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale pe anul 2017.(3) Potrivit prevederilor art. 2 din Regulament se acordă sprijin suplimentar în valoare egală cu suma prevăzută la alin. (2), în aceleaşi condiţii de eligibilitate. Resursele financiare necesare sprijinului suplimentar prevăzut de prezenta hotărâre se asigură de la bugetul de stat, în limita prevederilor bugetare aprobate cu această destinaţie Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale pe anul 2017, la capitolul 83.01 „Agricultură, silvicultură, piscicultură şi vânătoare", titlul 40 „Subvenţii", articolul 40.15 „Sprijinirea producătorilor agricoli". Articolul 4(1) Ajutorul financiar prevăzut la art. 3 alin. (2) şi (3) se acordă producătorilor de lapte, persoane juridice, persoane fizice sau persoane fizice autorizate, întreprinderi individuale şi întreprinderi familiale, constituite potrivit prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 44/2008 privind desfăşurarea activităţilor economice de către persoanele fizice autorizate, întreprinderile individuale şi întreprinderile familiale, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 182/2016, care se încadrează la activitatea „agricultură la scară mică", potrivit prevederilor art. 1 alin. (1) lit. b) din Regulament, respectiv îndeplinesc cumulativ următoarele condiţii:a)deţin un efectiv de vaci de lapte de minimum 3 şi maximum 9 capete, inclusiv, pe beneficiar, identificate şi înregistrate în RNE la data depunerii cererii, în exploataţie cu cod emis de Autoritatea Naţională Sanitară Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor, denumită în continuare ANSVSA; b)au livrat/vândut direct minimum 4 tone de lapte în perioada 1 aprilie 2015-31 martie 2016. (2) Pentru obţinerea ajutorului financiar prevăzut la art. 3 alin. (2) şi (3), beneficiarii prevăzuţi la alin. (1) trebuie să îndeplinească următoarele condiţii: a)să deţină registrul individual al exploataţiei cu cod ANSVSA, completat şi actualizat, în conformitate cu prevederile Regulamentului (CE) nr. 1.760/2000 al Consiliului şi al Parlamentului European din 17 iulie 2000 de stabilire a unui sistem de identificare şi înregistrare a bovinelor şi privind etichetarea cărnii de vită şi mânzat şi a produselor din carne de vită şi mânzat şi de abrogare a Regulamentului (CE) nr. 820/97 al Consiliului; b)produc şi livrează/vând direct lapte, la data depunerii cererii. (3) Producătorii de lapte care deţin un efectiv de vaci de lapte mai mic de 3 capete sau mai mare de 9 capete nu beneficiază de prevederile prezentei hotărâri. Articolul 5(1) Pentru obţinerea ajutoarelor financiare prevăzute la art. 3 alin. (2) şi (3), producătorii de lapte depun cererea, al cărei model este prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre, la centrul judeţean al A.P.I.A., respectiv al municipiului Bucureşti, însoţită de documente, până la data de 2 mai 2017, inclusiv.(2) Documentele specifice care însoţesc cererea pentru acordarea ajutoarelor financiare prevăzute la art. 3 alin. (2) şi (3) sunt următoarele:a)copie a BI/CI al/a solicitantului persoană fizică sau, după caz, împuternicire/procură notarială sau o copie a BI/CI al/a reprezentantului legal/împuternicitului legal pentru persoană juridică, denumită în continuare PJ/persoană fizică autorizată, denumită în continuare PFA/întreprindere individuală, denumită în continuare II/întreprindere familială, denumită în continuare IF; b)copie a certificatului de înregistrare la Oficiul Naţional al Registrului Comerţului, în cazul persoanelor juridice PJ/PFA/II/IF; c)copie de pe paşaportul fiecărei vaci de lapte; d)copie de pe prima şi ultima pagină a RIE, din care să reiasă numărul de vaci de lapte existente în exploataţie la data depunerii cererii; e)extras RNE care atestă numărul de vaci lapte, identificate şi înregistrate în RNE la data depunerii cererii, detaliat pe crotalii; f)pentru condiţia prevăzută la art. 4 alin. (1) lit. b), unul din următoarele documente, după caz: copii de pe facturi sau de pe file din carnetul de comercializare a produselor din sectorul agricol sau copie de pe avizul de însoţire a mărfii şi/sau de pe dispoziţia de încasare a valorii aferente laptelui comercializat pentru producătorul care efectuează vânzarea directă a laptelui prin automatele de lapte, care să ateste livrarea/vânzarea directă a minimum 4 tone de lapte în perioada 1 aprilie 2015-31 martie 2016; g)pentru condiţia prevăzută la art. 4 alin. (2) lit. b), unul din următoarele documente, după caz:

(i) copie de pe cel puţin un contract cu un prim-cumpărător, încheiat pe o perioadă de minimum 6 luni, valabil la data depunerii cererii, însoţită de copii de pe cel puţin o factură sau de pe cel puţin o filă din carnetul de comercializare a produselor din sectorul agricol, datată în anul 2017;
(ii) copie de pe fila/filele din carnetul de comercializare a produselor din sectorul agricol, pentru vânzare directă, datată în anul 2017;
(iii) copie de pe cel puţin un aviz de însoţire a mărfii şi de pe cel puţin o dispoziţie de încasare a valorii/ documente fiscale aferente laptelui comercializat în anul 2017, pentru producătorul care efectuează vânzarea directă a laptelui prin automatele de lapte, indiferent de forma de organizare juridică;
(iv) copie de pe cel puţin o factură de vânzare directă a laptelui în anul 2017 pentru PFA, II, IF şi PJ;
h) dovadă cont activ bancă/trezorerie.

(3) Documentele prevăzute la alin. (2) lit. a)-d) sunt prezentate în original şi copie, în vederea certificării de reprezentantul centrului judeţean al A.P.I.A., respectiv al municipiului Bucureşti, prin înscrierea pe copie a sintagmei „conform cu originalul".(4) Documentele prevăzute la alin. (2) lit. f) şi g) se certifică de către solicitant prin înscrierea sintagmei „conform cu originalul", datate şi semnate/ştampilate, după caz.(5) Responsabilitatea privind legalitatea şi valabilitatea documentelor ataşate cererii de plată aparţine beneficiarilor prezentului ajutor financiar şi/sau autorităţilor care au emis sau atestat aceste documente. Articolul 6Suma cuvenită fiecărui producător de lapte se calculează de către A.P.I.A. prin împărţirea sumei prevăzute la art. 3 alin. (2) şi (3) la efectivul eligibil de vaci de lapte. Articolul 7(1) Plăţile pentru ajutoarele prevăzute la art. 3 alin. (2) şi (3) se efectuează până la data de 30 iunie 2017.(2) În vederea evaluării eficacităţii măsurii prevăzute la art. 3 lit. b) din Regulament, în baza unui protocol, ANSVSA verifică beneficiarii care au solicitat ajutorul de adaptare excepţional, prevăzut de prezenta hotărâre, dacă menţin exploataţia/ exploataţiile înregistrată/înregistrate în RNE până la data de 31 august 2017 şi transmit rezultatul verificărilor către A.P.I.A. (3) Autoritatea competentă comunică Comisiei, până la data de 15 octombrie 2017, sumele plătite, numărul şi tipul beneficiarilor şi evaluarea eficacităţii măsurii potrivit art. 3 lit. b) din Regulament. Articolul 8(1) A.P.I.A. elaborează procedura detaliată de verificare a cererilor şi a condiţiilor de eligibilitate, care se aprobă prin decizie a directorului general al A.P.I.A. (2) A.P.I.A. pune la dispoziţia solicitanţilor, prin centrele judeţene, formularele de cereri, care se completează, se depun, se înregistrează, se verifică şi se centralizează la centrele judeţene conform procedurilor interne.PRIM-MINISTRU SORIN MIHAI GRINDEANU Contrasemnează: Ministrul agriculturii şi dezvoltării rurale, Petre Daea Ministrul finanţelor publice, Viorel Ştefan Ministrul afacerilor externe, Teodor-Viorel Meleşcanu p. Ministrul delegat pentru afaceri europene, Bogdan Mănoiu, secretar de stat ANEXĂ

Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură Centrul Judeţean ........ ................ ........ ........... Operator date cu caracter personal: 9596 Nr. cererii şi data
Numele şi prenumele funcţionarului APIA care primeşte cererea*) Semnătura funcţionarului care primeşte cererea*)
Nr. unic de identificare solicitant ID (RUI) RO ........ ................ ................ ........ ............

CERERE de solicitare a ajutorului de adaptare excepţional destinat producătorilor de lapte reglementat de Hotărârea Guvernului nr. 211/2017 Secţiunea I: DATE DE IDENTIFICARE SOLICITANT

01. Denumire PJ/PFA/II/IF*)
01.1 Nume, prenume PF
02. Cod unic identificare (CUI)*)
03. Nume administrator/PJ 03.1. Prenume administrator/reprezentant*)
04. CNP pentru PF
05. CNP administrator/
06. Cod ţară şi nr. act identitate

SEDIUL SOCIAL/DOMICILIU pentru PF:*)

07. Judeţ*)/Sector*) 08. Localitate*)
09. Sat*)/Strada*) 10. Nr.*) 11. Cod poştal*) 12. Bl. 13. Sc.
14. Telefon mobil*) 15. Telefon/Fax*) 16. E-mail

COORDONATE BANCARE/TREZORERIE:*)

17. Banca 18. Filiala
19. Nr. cont

ÎMPUTERNICIT (pentru cazurile în care cererea este semnată prin împuternicit)

20. Nume 21. Prenume
22. CNP
23. Nr. şi data împuternicirii/procurii notariale

NOTĂ: Câmpurile notate cu „*" sunt OBLIGATORIU de completat. Câmpurile „" se completează prin bifare. Secţiunea II: Date exploataţie/exploataţii cu COD ANSVSA şi numărul de identificare a animalelor pentru care se solicită ajutor de adaptare excepţional

Nr. crt. Exploataţia cu cod ANSVSA declarată în cerere Adresa exploataţiei cu cod ANSVSA Număr de identificare vacă de lapte (crotalie)*
Judeţ Comună/Oraş Sat Strada Nr. Cod Siruta comună/oraş
1. RO........ ............ ........ ........ ............
........ ........ ...........
........ ........ ............
2. RO........ .............. ........ ........ ...........
........ ........ ...........
........ ........ ...........
........ ........ ..........

* Efectiv de vaci de lapte de minimum 3 şi maximum 9 capete, inclusiv, pe beneficiar, identificate şi înregistrate în RNE la data depunerii cererii, în exploataţie cu cod ANSVSA. Solicit ajutor de adaptare excepţional pentru:  un efectiv de ........ ......... capete vaci de lapte deţinute la data depunerii cererii în exploataţia cu cod ANSVSA ........ ........, de la care provine laptele livrat în perioada 1 aprilie 2015-31 martie 2016 în cantitate de: .............. l lapte livrat la prim-cumpărătorul ........ ................ ........ .............., CUI ................, în baza contractului ...............;

............. l lapte livrat prin automatele de lapte;

............. l lapte livrat prin vânzare directă.

Semnătura titularului/administratorului/ reprezentantului legal/ împuternicitului Ştampila Data: ........ ........./2017

Secţiunea III: LISTA DOCUMENTELOR ATAŞATE ŞI CONTROLUL VIZUAL AL CERERII

Nr. crt. Documente ataşate cererii: DA NU Nu este cazul.
1. Copie BI/CI persoana fizică/împuternicit (PF)*)
2. Copie CUI*)
3. Copie buletin/carte de identitate al/a titularului/administratorului/reprezentantului legal/împuternicitului (PJ/PFA/II/IF)*)
4. Copie certificat de înregistrare la ONRC, în cazul PJ/PFA/II/IF*)
5. Copie de pe cel puţin un contract cu un prim-cumpărător încheiat pe o perioadă de minimum 6 luni, valabil la data depunerii cererii*)
6. Copie de pe paşapoartele vacilor de lapte*)
7. Copia de pe prima şi ultima pagină a RIE, din care rezultă numărul de vaci de lapte minim şi maxim deţinut la data depunerii cererii*)
8. Extras RNE care atestă numărul de vaci de lapte, identificate şi înregistrate în RNE la data depunerii cererii, detaliat pe crotalii*)
9. Copii de pe facturi/bonuri fiscale sau copie de pe avizul de însoţire a mărfii şi/sau dispoziţia de încasare a valorii aferente pentru livrarea a minimum 4 tone de lapte în perioada 1 aprilie 2015-31 martie 2016*)
10. Copii de pe file carnet comercializare a produselor din sectorul agricol aferente pentru livrarea a minimum 4 tone de lapte în perioada 1 aprilie 2015-31 martie 2016*)
11. Copie de pe cel puţin un contract cu un prim-cumpărător, valabil pe o perioadă de minimum 6 luni la data depunerii cererii, însoţită de copia de pe cel puţin o factură, datată în anul 2017
Nr. crt. Documente ataşate cererii: DA NU Nu este cazul.
12. Copie de pe cel puţin un contract cu un prim-cumpărător, valabil pe o perioadă de minimum 6 luni la data depunerii cererii, însoţită de copia de pe cel puţin o filă din carnetul de comercializare a produselor din sectorul agricol, datată în anul 2017
13. Copie de pe fila/filele din carnetul de comercializare a produselor din sectorul agricol, datate în anul 2017 (vânzare directă)
14. Copie de pe cel puţin o factură de vânzare directă a laptelui în anul 2017 pentru PFA, II, IF şi SC (vânzare directă)
15. Copie de pe cel puţin un aviz de însoţire a mărfii şi de pe cel puţin o dispoziţie de încasare a valorii/documente fiscale aferente laptelui comercializat în anul 2017 pentru producătorul care efectuează vânzarea directă a laptelui prin automatele de lapte, indiferent de forma de organizare juridică
16. Document coordonate bancare/trezorerie*)
17. Împuternicire şi copii acte de identificare împuternicit, dacă este cazul*)
18. Cererea este semnată/ştampilată
19. Câmpurile obligatorii marcate cu*) în cerere sunt completate.
Semnătura titularului/administratorului/ reprezentantului legal/împuternicitului Ştampila Data:........ ........./2017
Cerere completă
Cerere incompletă (Se vor enumera documentele lipsă.)
Cerere cu adnotări/ştersături
Semnătură funcţionar APIA care a preluat cererea şi a efectuat controlul vizual al cererii
Data
Prezenta cerere a fost înregistrată în baza de date a APIA
Nume, prenume operator
Semnătură operator

Secţiunea IV: DECLARAŢII ŞI ANGAJAMENTESubsemnatul, ........ ................ ................ .........., legitimat cu BI/CI nr. ...../seria ........ ........., eliberat de ........ ................ ........... la data de ........ ............, şi CNP ........ ................ ........ ..............., titular/administrator/reprezentant legal al ........ ................ ........... ........ ........ ............, declar următoarele: 1. Am luat cunoştinţă de: prevederile art. 4 din Hotărârea Guvernului nr. 211/2017, conform căruia ajutorul financiar se acordă producătorilor de lapte, persoane juridice, persoane fizice sau persoane fizice autorizate, întreprinderi individuale şi întreprinderi familiale, constituite potrivit Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 44/2008 privind desfăşurarea activităţilor economice de către persoanele fizice autorizate, întreprinderile individuale şi întreprinderile familiale, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 182/2016, care se încadrează la activitatea „agricultură la scară mică", potrivit prevederilor art. 1 alin. (1) lit. b) din Regulament, respectiv îndeplinesc cumulativ următoarele condiţii: a)deţin un efectiv de vaci de lapte de minimum 3 şi maximum 9 capete, inclusiv, pe beneficiar, identificate şi înregistrate în RNE la data depunerii cererii, în exploataţie cu cod ANSVSA; b)au livrat/vândut minimum 4 tone de lapte în perioada 1 aprilie 2015-31 martie 2016;

pentru obţinerea ajutorului financiar prevăzut la art. 3 alin. (2) şi (3) din Hotărârea Guvernului nr. 211/2017, beneficiarii prevăzuţi la art. 4 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 211/2017 trebuie să îndeplinească următoarele condiţii: a)să deţină registrul individual al exploataţiei cu cod ANSVSA, completat şi actualizat, în conformitate cu prevederile Regulamentului (CE) nr. 1.760/2000 al Parlamentului European şi al Consiliului Uniunii Europene din 17 iulie 2000 de stabilire a unui sistem de identificare şi înregistrare a bovinelor şi privind etichetarea cărnii de vită şi mânzat şi a produselor din carne de vită şi mânzat şi de abrogare a Regulamentului (CE) nr. 820/97 al Consiliului; b)produc şi livrează/vând direct lapte, la data depunerii cererii.

Documentele specifice care însoţesc cererea pentru acordarea ajutoarelor financiare prevăzute la art. 3 alin. (2) şi (3) din Hotărârea Guvernului nr. 211/2017 sunt următoarele:• Pentru persoana fizică: a)copie a BI/CI al/a solicitantului persoană fizică sau, după caz, împuternicire/procură notarială; b)copie de pe paşaportul fiecărei vaci de lapte; c)copie de pe prima şi ultima pagină a RIE, din care să reiasă numărul de vaci de lapte existente în exploataţie la data depunerii cererii; d)extras RNE care atestă numărul de vaci de lapte, identificate şi înregistrate în RNE la data depunerii cererii, detaliat pe crotalii; e)pentru condiţia prevăzută la art. 4 alin. (1) lit. b) din Hotărârea Guvernului nr. 211/2017, copii file din carnetul de comercializare a produselor din sectorul agricol sau copie de pe avizul de însoţire a mărfii şi/sau de pe dispoziţia de încasare a valorii aferente laptelui comercializat pentru producătorul care efectuează vânzarea directă a laptelui prin automatele de lapte, care să ateste livrarea/vânzarea directă a minimum 4 tone lapte în perioada 1 aprilie 2015-31 martie 2016; f)pentru condiţia prevăzută la art. 4 alin. (2) lit. b) din Hotărârea Guvernului nr. 211/2017, unul dintre următoarele documente, după caz:

(i) copie de pe cel puţin un contract cu un prim-cumpărător, valabil pe o perioadă de minimum 6 luni la data depunerii cererii, însoţită de copii de pe cel puţin o filă din carnetul de comercializare a produselor din sectorul agricol, datată în anul 2017;
(ii) copie de pe fila/filele din carnetul de comercializare a produselor din sectorul agricol, datate în anul 2017;
(iii) copie de pe cel puţin un aviz de însoţire a mărfii şi de pe cel puţin o dispoziţie de încasare a valorii/ documente fiscale aferente laptelui comercializat în anul 2017, pentru producătorul care efectuează vânzarea directă a laptelui prin automatele de lapte;

g)dovadă cont activ bancă/trezorerie.• Pentru PJ/PFA/II/IF: a)copie a BI/CI al/a reprezentantului legal/împuternicitului legal pentru PJ/PFA/II/IF; b)copie a certificatului de înregistrare la Oficiul Naţional al Registrul Comerţului, în cazul persoanelor juridice şi în cazul beneficiarilor prevăzuţi la art. 5 alin. (2) lit. a) din Hotărârea Guvernului nr. 211/2017, pentru PJ/PFA/II/IF; c)copie de pe paşaportul fiecărei vaci de lapte; d)copie de pe prima şi ultima pagină a RIE, din care să reiasă numărul de vaci de lapte existente în exploataţie la data depunerii cererii; e)extras RNE care atestă numărul de vaci lapte, identificate şi înregistrate în RNE la data depunerii cererii, detaliat pe crotalii; f)pentru condiţia prevăzută la art. 4 alin. (1) lit. b) din Hotărârea Guvernului nr. 211/2017, copii de pe facturi sau copie de pe avizul de însoţire a mărfii şi/sau de pe dispoziţia de încasare a valorii aferente laptelui comercializat, pentru producătorul care efectuează vânzarea directă a laptelui prin automatele de lapte, care să ateste livrarea/vânzarea directă a minimum 4 tone lapte în perioada 1 aprilie 2015-31 martie 2016; g)pentru condiţia prevăzută la art. 4 alin. (2) lit. b) din Hotărârea Guvernului nr. 211/2017, unul din următoarele documente, după caz:

(i) copie de pe cel puţin un contract cu un prim-cumpărător, valabil pe o perioadă de minimum 6 luni la data depunerii cererii, însoţită de copii de pe cel puţin o factură a produselor din sectorul agricol, datată în anul 2017;
(ii) copie de pe cel puţin un aviz de însoţire a mărfii şi de pe cel puţin o dispoziţie de încasare a valorii/ documente fiscale aferente laptelui comercializat în anul 2017 pentru producătorul care efectuează vânzarea directă a laptelui prin automatele de lapte, indiferent de forma de organizare juridică;
(iii) copie de pe cel puţin o factură de vânzare directă a laptelui în anul 2017 pentru PFA, II, IF şi SC;

h)dovadă cont activ bancă/trezorerie.Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură poate solicita beneficiarului documente justificative suplimentare în orice moment. În cazul constatării unor nereguli/fraude, Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură va întreprinde, după caz, demersurile legale. Nu se acordă ajutor de adaptare excepţional dacă se constată existenţa unor condiţii artificial create, de natură să ducă la obţinerea unor plăţi necuvenite. Nerespectarea condiţiilor de eligibilitate prevăzute la art. 4 din Hotărârea Guvernului nr. 211/2017, precum şi înscrierea cu intenţie în formular a informaţiilor incomplete/neconforme cu realitatea pot atrage, după caz, reducerea/excluderea de la plata ajutorului. Autorităţile responsabile de la nivelul Agenţiei de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură şi al altor organisme şi autorităţi competente au dreptul de a verifica informaţiile conţinute în formularul cererii şi alte documente aferente cererii. 2. Drept care declar şi mă angajez la următoarele: Declar că datele înscrise în formularul de cerere şi în documentele anexate sunt reale, corecte, complete şi perfect valabile. Mă angajez să furnizez toate documentele cerute de Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură şi alte organisme şi autorităţi competente. În cazul în care, după depunerea cererii, au intervenit modificări ale informaţiilor declarate, mă oblig ca în termen de 5 zile lucrătoare să pun la dispoziţia Agenţiei de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură în vederea efectuării controlului la faţa locului. Mă oblig să depun o singură cerere la CJ al A.P.I.A. în termenul stabilit. 3. Sunt de acord ca datele din cerere să fie introduse în baza de date A.P.I.A., procesate şi verificate în vederea calculării plăţii şi transmise autorităţilor responsabile în vederea elaborării de studii statistice şi de evaluări economice, precum şi făcute publice cu respectarea prevederilor Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, cu modificările şi completările ulterioare.

Semnătura titularului/ administratorului/ reprezentantului legal/împuternicitului Ştampila Data: ........ ........./2017

Secţiunea V: INSTRUCŢIUNI DE COMPLETARETermenul-limită de depunere a cererii este data de 1 mai 2017, inclusiv. ATENŢIE! Cererile depuse după data de 1 mai 2017 sunt inadmisibile la plată. Cererea va fi completată şi depusă până la termenul-limită stabilit, la centrul judeţean al Agenţiei de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură, respectiv al municipiului Bucureşti, pe raza teritorială unde se află sediul social al solicitantului sau pe raza teritorială a judeţului unde are capacitatea de producţie cea mai mare. Cererea cuprinde informaţiile aferente tuturor exploataţiilor cu cod ANSVSA ale unui beneficiar, indiferent pe raza cărui judeţ îşi desfăşoară activitatea beneficiarul, şi se înregistrează în registrul centrului judeţean. Beneficiarul poate completa formularul cererii pe format hârtie lizibil, fără ştersături, folosind cerneluri permanente (de exemplu, stilou, pix). Eventualele greşeli care se fac la completare se corectează de către beneficiar prin tăiere cu o linie orizontală, iar informaţia corectă va fi înscrisă alături, confirmând corecţia efectuată prin semnarea şi datarea acesteia de către beneficiar. ATENŢIE! Câmpurile notate cu „*)" sunt obligatoriu de completat. Câmpurile „|_|" se completează prin bifare. Câmpurile aferente casetei gri (centrul judeţean al Agenţiei de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură, nr. cererii şi data din Registrul electronic de înregistrare a cererilor, numele şi prenumele funcţionarului Agenţiei de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură care primeşte cererea, semnătura funcţionarului care primeşte cererea) sunt completate de către funcţionarul de la centrul judeţean al Agenţiei de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură care primeşte formularul cererii. Numărul unic de identificare al beneficiarului (ID) este/a fost emis de Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură, fiind un număr unic pentru fiecare fermier, generat de sistem (RO urmat de 9 cifre). Fermierii care nu sunt înscrişi în Registrul unic de identificare (RUI) vor fi înregistraţi înainte de depunerea cererii. Secţiunea I. Date de identificare solicitant Beneficiarii vor completa următoarele câmpuri: 01 - denumirea PJ/PFA/II/IF, 02 - cod unic de înregistrare la registrul comerţului (CUI)/, 03, 03.1, 04 şi 05 - se vor completa datele personale (numele, prenumele şi CNP-ul) ale administratorului/reprezentantului legal, 06 - cod ţară şi număr act de identitate, dacă solicitantul are altă cetăţenie. Sediul social Se va completa de către beneficiar adresa sediului social: 07 - judeţ/sector, 08 - localitate, 09 - sat/strada, 10 - număr, 11 - cod poştal, 12 - bloc, 13 - scară, 14 - numărul de telefon mobil, 15 - numărul de telefon/fax, 16 - adresa de e-mail. Coordonate bancare Beneficiarul va înscrie datele bancare ale unui cont activ: 17 - denumirea băncii, 18 - filiala sau agenţia băncii la care este deschis contul, 19 - numărul contului bancar - codul IBAN. Împuternicit (pentru cazurile în care cererea este depusă prin împuternicit) În cazul în care persoana fizică autorizată, titularul întreprinderii individuale, reprezentantul întreprinderii familiale sau administratorul/reprezentantul legal al persoanei juridice nu aplică personal pentru plata ajutorului de adaptare excepţional, ci prin intermediul unui împuternicit, acesta din urmă va completa cererea de ajutor cu datele de identificare ale administratorului/titularului/reprezentantului de drept şi va prezenta împuternicirea/procura notarială. Împuternicitul înlocuieşte administratorul/titularul/reprezentantul de drept doar în scopul şi pentru perioada pentru care a fost emisă împuternicirea. Se va completa de către împuternicit cu datele sale personale în câmpurile aferente: 20, 21, 22 - numele, prenumele şi CNP-ul împuternicitului, 23 - numărul şi data împuternicirii/procurii notariale. Secţiunea II. Date exploataţie/exploataţii cu COD ANSVSA şi numărul de identificare a animalelor pentru care se solicită ajutor de adaptare excepţional Beneficiarul va completa datele din tabel cu codul ANSVSA al exploataţiei şi numărul de identificare a animalului (crotalia). Se va completa efectivul solicitat aferent perioadei 1 aprilie 2015-31 martie 2016 cu numărul de capete, cu respectarea efectivului de minimum 3 capete şi maximum 9 capete pe beneficiar. Secţiunea III. Lista documentelor ataşate şi controlul vizual al cererii Se vor bifa documentele după caz, câmpul alb de către solicitant, iar cel gri de către funcţionarul A.P.I.A. care primeşte cererea. Secţiunea IV. Declaraţii şi angajamente Beneficiarii vor lua la cunoştinţă condiţiile şi modalităţile de acordare a ajutorului financiar prevăzut la art. 3 alin. (2) şi (3) din Hotărârea Guvernului nr. 211/2017. ATENŢIE! Nerespectarea condiţiilor de eligibilitate prevăzute poate atrage, după caz, reducerea/excluderea de la plata ajutorului, respectiv penalităţi/sancţiuni de natură financiară.



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 211/2017

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 211 din 2017
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Hotărârea 211/2017
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu