HOTARARE
Nr. 170 din 3 februarie 2006
privind organizarea
Conferintei paneuropene a ministrilor transporturilor privind transportul pe
caile navigabile interioare, ce se va desfasura la Bucuresti in perioada 13-14
septembrie 2006
ACT EMIS DE:
GUVERNUL
ACT PUBLICAT IN:
MONITORUL OFICIAL NR. 186 din 27 februarie 2006
In temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 4 alin. (5) din Ordonanţa Guvernului nr. 80/2001 privind stabilirea unor normative de
cheltuieli pentru autorităţile
administraţiei publice şi instituţiile publice, aprobată cu modificări prin
Legea nr. 247/2002, cu modificările şi completările ulterioare,
Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
Art. 1. - Se aprobă organizarea în România a Conferinţei paneuropene a miniştrilor transporturilor privind transportul
pe căile navigabile
interioare, ce se va desfăşura
la Bucureşti în perioada 13-14
septembrie 2006.
Art. 2. - Finanţarea cheltuielilor pentru organizarea
manifestărilor prevăzute la art. 1, în sumă totală de 360.099 lei (RON), se asigură din prevederile bugetare aprobate Ministerului, Transporturilor,
Construcţiilor şi Turismului pe anul 2006, la capitolul
84.01 „Transporturi", titlul „Bunuri şi servicii", cu respectarea prevederilor legale, conform
devizului estimativ prevăzut
în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
PRIM-MINISTRU
CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU
Contrasemnează:
Ministrul transporturilor, construcţiilor şi turismului,
Gheorghe Dobre
Ministrul afacerilor externe,
Mihai Răzvan Ungureanu
Ministrul finanţelor publice,
Sebastian Teodor Gheorghe Vlădescu
ANEXĂ
DEVIZ ESTIMATIV DE
CHELTUIELI
pentru organizarea Conferinţei paneuropene a miniştrilor transporturilor privind
transportul pe căile navigabile interioare, ce se va organiza la Bucureşti în perioada 13-14 septembrie
2006
Conferinţa paneuropeană a miniştrilor transporturilor
Cheltuieli de cazare: 100 de
persoane x 2 nopţi x 840 lei
(RON)/persoană/noapte =
168.052 lei (RON)
Cheltuieli zilnice de masă: 110 persoane x 1 zi x 55 lei
(RON)/persoană/zi = 6.028 lei
(RON) Cheltuieli pentru mese oficiale: 110 persoane x 2 zile x 219 lei (RON)/persoană/zi = 24.112 lei (RON)
Alte cheltuieli - trataţii: 110 persoane x 2 zile x 29 lei
(RON)/persoană/zi = 3.215 lei
(RON) Cheltuieli de transport de la/la aeroport la/de la hotel şi între locaţii = 34.524 lei (RON)
Cheltuieli pentru închirierea şi amenajarea unor săli, echipamente, servicii de traducere şi alte cheltuieli legate de organizarea
reuniunii = 124.168 lei (RON)
TOTAL GENERAL: 360.099 lei (RON)
NOTĂ:
In cazul apariţiei unor evenimente neprevăzute, sumele se pot compensa între acţiunile menţionate.
Observaţii:
Conferinţa paneuropeană
privind transportul pe căile
navigabile interioare durează
o zi.
Conferinţa paneuropeană
privind transportul pe căile
navigabile interioare
Conferinţa paneuropeană privind transportul pe căile navigabile interioare
Cazare
100 de camere executive x 2 nopţi x 230 €/noapte = 46.000 € (hotel de 5*)
Mese
1 prânz x 110 persoane x 15 € =
1.650 €
2 cine festive x 110 persoane x 30
€ = 6.600 € (cea din ziua a doua în hotel, cea din ziua a treia într-o altă locaţie) Pauze de cafea - 4 € x 2 pauze x 110 persoane = 880 €
Inchiriere săli
Sala de reuniune: 1 zi x 2.400 € =
2.400 € (săli care să poată permite configurarea în careu sau «U», cu 100 de locuri pentru miniştri la masa principală şi 20 de locuri pentru experţi în rândul 2 şi
care să permită aşezarea translatorilor în cabine separate).
Sala pentru cina festivă din ziua a doua = 3.000 €
Transferuri de la/la aeroport
la/de la hotel şi
între locaţii
> Cu autoturism de clasă superioară: 30 € /transfer (o cursă) 45 x 7 transferuri x 30 € = 9.450 €
Echipamente pentru sala de
reuniune
In mod uzual, se utilizează următoarele echipamente, dar pot exista şi alte cerinţe
tehnice:
> Instalaţie de traducere simultană (3 canale - română-engleză-rusă-franceză-germană): 1.700 €
> Sistem de amplificare: 300 €
x 1 zi = 300 €
> Sistem de discuţii: 350 € x 1 zi = 350 €
> Sistem de videoproiecţie (ecran, laptop, videoproiector): 220 €
x 1 zi = 220 €
Personal specializat
Personal pentru primirea la aeroport,
pe fluxul normal de sosiri: în funcţie de orarul de zbor, pot fi necesare 2-6 persoane (eventual în două schimburi) cunoscătoare ale limbilor utilizate de participanţi sau a una-două limbi de circulaţie
internaţională. Tarif estimativ: 50 €/persoană/zi
50 €/persoană/zi x 2 zile x 4 persoane = 400 €
Interpreţi pentru traducere simultană:
180 €/zi/interpret x 4 limbi străine (engleză, rusă, franceză şi germană) x 1 zi x
10 interpreţi = 7.200 €
Personal pentru
înregistrarea/informarea participanţilor, atât anterior, cât şi pe durata evenimentului:
80 €/zi/persoană x 2 persoane x 2 zile = 320 €
Personal pentru secretariat:
40 €/zi/persoană x 2 persoane x 2 zile = 160 €
Tehnicieni:
2 tehnicieni x 50 €/zi/persoană x 1 zi = 100 €
Seturi individuale de conferinţă
Genţi de conferinţă,
personalizate: 18 €/buc. x 110 buc. = 1.980 €
Ecusoane individuale, policromie,
diferenţiate pe categorii de
participanţi (şefi de delegaţie, experţi,
persoane însoţitoare,
organizatori, personal tehnic): 170 buc. x 4,4 €/buc. = 748 € Pixuri
personalizate: 4 €/buc. x 110 buc. = 440 €
Ghidul conferinţei (tipărit); estimare de cost: 8 €/buc. x 110 buc. = 880 € Biblioraft cu
documentele conferinţei:
estimare de cost: 5 €/buc. x 110 buc. = 550 € Blocnotes personalizat: 2 €/buc.
x 110 buc. = 220 €
Decorare şi signalectică
In mod curent se utilizează cel puţin următoarele
elemente:
Bannere (în sala de conferinţă şi în exteriorul locaţiei) 35 €/m2 x 2 bannere x 30 m2 = 2.100 €
Afişe (în hotel, în zona de conferinţe, la aeroport): 75 €/m2 x 20 m2 x 5 buc. =
7.500 €
Ecusoane de masă („călăreţi") pentru ambele reuniuni: 2 €/buc.
x 110 buc. = 220 €
Aranjamente florale în săli: 70 €/aranjamente = 700 €
Desk multifuncţional pentru înregistrarea/informarea
participanţilor = 800 €
Program turistic
Costuri estimative: 1.700 €
Total Conferinţă paneuropeană: 98.568 €
1 € = 3,6533 lei (RON)/€ (curs
B.N.R. la data de 14 decembrie 2005) 98.568 € x 3,6533 lei (RON)/€ = 360.098
lei (RON) = 3.600.984.744 lei (ROL)