Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 1461 din 18 octombrie 2006

privind infiintarea, organizarea si functionarea Institutului National de Cercetare-Dezvoltare pentru Securitate Miniera si Protectie Antiexploziva - INSEMEX Petrosani

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 882 din 30 octombrie 2006



In temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 18 alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 57/2002 privind cercetarea ştiinţifică şi dezvoltarea tehnologică, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 324/2003, cu modificările şi completările ulterioare, şi având în vedere prevederile Hotărârii Guvernului nr. 637/2003 pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare şi funcţionare a institutelor naţionale   de cercetare-dezvoltare,

Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.

Art. 1. - (1) Se înfiinţează Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Securitate Minieră şi Protecţie Antiexplozivă - INSEMEX Petroşani, denumit în continuare institut naţional, persoană juridică română, în coordonarea Ministerului Economiei şi Comerţului, cu sediul principal în municipiul Petroşani, str. G-ral Vasile Milea nr. 32-34, judeţul Hunedoara, prin reorganizarea Societăţii Comerciale „Institutul Naţional pentru Securitate Minieră şi Protecţie Antiexplozivă - INSEMEX" - S.A. Petroşani, care se desfiinţează.

(2) Institutul naţional îşi desfăşoară activitatea în conformitate cu prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 57/2002 privind cercetarea ştiinţifică şi dezvoltarea tehnologică, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 324/2003, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale regulamentului de organizare şi funcţionare prevăzut în anexa nr. 1.

Art. 2. - Institutul naţional are, în principal, ca obiect de activitate, cercetarea ştiinţifică fundamentală şi aplicativă, ingineria, dezvoltarea tehnologică, instruirea, expertizarea tehnică şi efectuarea studiilor necesare în domeniile reglementate de interes public şi naţional pentru evitarea riscurilor din industria extractivă şi alte ramuri industriale cu medii toxice şi/sau potenţial explozive, echipamente antiexplozive, explozivi de uz civil, activităţi de salvare, precum şi participarea la elaborarea strategiilor de dezvoltare a domeniilor specifice.

Art. 3. - Structura organizatorică a institutului naţional se aprobă prin ordin al ministrului economiei şi comerţului, în termen de 30 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri.

Art. 4. - Institutul naţional are în structura sa „Poligonul de Incercări Explozivi -INSEMEX", laborator fără personalitate juridică, cu sediul în oraşul Petrila, str. Jieţ, f.n., judeţul Hunedoara.

Art. 5. - (1) Patrimoniul institutului naţional se constituie prin preluarea patrimoniului Societăţii Comerciale „Institutul Naţional pentru Securitate Minieră şi Protecţie Antiexplozivă - INSEMEX" - S.A. Petroşani, conform datelor din situaţiile financiare la data de 30 iunie 2006, actualizat potrivit reglementărilor legale. La data de 30 iunie 2006 valoarea patrimoniului era de 4.403.737 lei.

(2) Patrimoniul Societăţii Comerciale „Institutul Naţional pentru Securitate Minieră şi Protecţie Antiexplozivă - INSEMEX" - S.A. Petroşani se preia pe bază de protocol de predare-preluare de către institutul naţional, în termen de 30 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri.

(3)   Imobilele, anexele şi terenul aferent, situate în municipiul Petroşani, str. G-ral Vasile Milea nr. 32-34, judeţul Hunedoara, şi în oraşul Petrila, str. Jieţ, f.n., judeţul Hunedoara, trec în proprietatea institutului naţional.

(4)   Institutul naţional preia toate drepturile, inclusiv calitatea de autoritate naţională în domeniile de activitate specifice, şi este ţinut de toate obligaţiile Societăţii Comerciale „Institutul Naţional pentru Securitate Minieră şi Protecţie Antiexplozivă - INSEMEX" - S.A. Petroşani, potrivit reglementărilor legale sau clauzelor contractuale.

Art. 6. - Bunurile aflate în patrimoniul Societăţii Comerciale „Institutul Naţional pentru Securitate Minieră şi Protecţie Antiexplozivă - INSEMEX" - S.A. Petroşani, prevăzute în anexa nr. 2, trec în patrimoniul institutului naţional, având acelaşi regim juridic.

Art. 7. - Personalul institutului naţional se preia prin transfer de la Societatea Comercială „Institutul Naţional pentru Securitate Minieră şi Protecţie Antiexplozivă - INSEMEX" - S.A. Petroşani, şi îşi păstrează drepturile salariale avute la data transferării, până la negocierea noului contract colectiv de muncă.

Art. 8. - (1) Finanţarea activităţilor desfăşurate de institutul naţional se realizează din surse proprii, credite bancare şi din alte surse legal constituite.

(2) Institutul naţional poate desfăşura activităţi de cercetare, dezvoltare tehnologică şi inovare, pe bază de contracte în cadrul Planului naţional de cercetare, dezvoltare şi inovare, finanţat de Ministerul Educaţiei şi Cercetării, în cadrul planurilor sectoriale, al programelor-nucleu ale Ministerului Economiei şi Comerţului sau al altor ministere, precum şi în cadrul diverselor competiţii organizate la nivel naţional şi internaţional, potrivit reglementărilor în vigoare.

Art. 9. - Pe data intrării în vigoare a prezentei hotărâri se abrogă poziţia nr. 2 din anexa nr. 1 la Hotărârea Guvernului nr. 193/1992 privind reorganizarea Regiei Autonome a Huilei Petroşani prin desprinderea unor subunităţi din structura sa, care se înfiinţează ca societăţi comerciale, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 130 din 11 iunie 1992, şi se modifică în mod corespunzător poziţia 55 din anexa nr. 3 la Hotărârea Guvernului nr. 738/2003 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Economiei şi Comerţului, publicată în Monitorul Oficial al României,    Partea I, nr. 485 din 7 iulie 2003, cu modificările şi completările ulterioare.

Art. 10. - Anexele nr. 1  şi 2 fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

PRIM-MINISTRU

CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU

Contrasemnează:

Ministrul economiei şi comerţului,

Codruţ Ioan Şereş

Ministrul muncii, solidarităţii sociale şi familiei,

Gheorghe Barbu

p. Ministrul educaţiei şi cercetării,

Dumitru Miron,

secretar de stat

Ministrul finanţelor publice,

Sebastian Teodor Gheorghe Vlădescu

ANEXA Nr. 1

REGULAMENT

de organizare şi funcţionare al Institutului Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Securitate Minieră şi Protecţie Antiexplozivă - INSEMEX Petroşani

CAPITOLUL I

Dispoziţii generale

Art. 1. - (1) Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Securitate Minieră şi Protecţie Antiexplozivă - INSEMEX Petroşani, denumit în continuare institut naţional, este persoană juridică română aflată în coordonarea Ministerului Economiei şi Comerţului, denumit în continuare minister coordonator, şi îşi desfăşoară activitatea în conformitate cu prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 57/2002 privind cercetarea ştiinţifică şi dezvoltarea tehnologică, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 324/2003, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale prezentului regulament de organizare şi funcţionare.

(2) Institutul naţional funcţionează pe bază de gestiune economică şi autonomie financiară, calculează amortismente şi conduce evidenţa contabilă în regim economic.

Art. 2. - Institutul naţional este înfiinţat în scopul desfăşurării şi stimulării activităţii de cercetare ştiinţifică şi dezvoltare tehnologică în domeniul securităţii miniere şi protecţiei antiexplozive, prin participarea la elaborarea strategiei de dezvoltare a domeniului şi la realizarea cu prioritate a obiectivelor ştiinţifice şi tehnologice ale Planului naţional de cercetare-dezvoltare şi inovare.

CAPITOLUL II

Obiectul de activitate

Art. 3. - (1) Obiectul de activitate al institutului naţional se realizează în condiţiile legii şi cuprinde, în principal:

A. Activităţi de cercetare-dezvoltare în cadrul Planului naţional de cercetare, dezvoltare şi inovare, alte activităţi de cercetare ştiinţifică şi dezvoltare tehnologică, în cadrul planurilor sectoriale şi al programelor-nucleu, al programelor internaţionale de cercetare-dezvoltare şi inovare şi al altor programe naţionale:

1. Activităţi de cercetare-dezvoltare în ştiinţe fizice şi naturale - cod CAEN 7310:

a)   dezvoltarea tehnicilor de limitare a existenţei şi acţiunii potenţialelor surse periculoase de aprindere a atmosferelor explozive;

b)   certificarea, încercarea şi evaluarea conformităţii pentru maşini industriale, echipamente individuale de protecţie, echipamente tehnice şi sisteme protectoare utilizate în aplicaţii cu sau fără pericol de atmosfere explozive şi/sau toxice, precum şi pentru explozivi de uz civil;

c)   perfecţionarea activităţii de salvare pentru medii potenţial explozive şi/sau toxice prin îmbunătăţirea metodelor de instruire şi antrenare, autorizare şi reautorizare, precum şi în ceea ce priveşte organizarea staţiilor de salvare la nivel de întreprindere;

d)  cercetări pentru îmbunătăţirea performanţelor tehnice şi de securitate pentru echipamente tehnice şi materiale cu cerinţele de securitate a muncii pentru industriile cu spaţii cu pericol de atmosfere explozive şi/sau toxice;

e)  cercetări şi studii în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă privind elaborarea sistemului naţional de reglementări armonizat cu cel al Uniunii Europene în domeniul activităţilor cu pericol de atmosfere explozive şi/sau toxice, al explozivilor de uz civil, al activităţilor de salvare şi de protecţia mediului;

f)   participarea la elaborarea standardelor naţionale specifice domeniului;

g)   dezvoltarea metodelor de expertizare tehnică a evenimentelor cauzate de atmosfere explozive şi/sau toxice şi/sau de materii explozive;

h) cercetări şi studii privind riscurile de explozie, de accidentare şi îmbolnăviri profesionale pentru industria extractivă şi activităţile desfăşurate în medii potenţial explozive şi/sau toxice;

i) cercetări aplicative privind retehnologizarea şi modernizarea proceselor tehnologice din industria extractivă;

j) elaborare de metode, tehnologii şi tehnici de predicţie, prevenire, remediere, reabilitare şi reconstrucţie ecologică a zonelor afectate de factori antropici;

k) efectuarea de cercetări, măsurători şi evaluări ale nivelurilor factorilor de risc;

l) cercetări privind formarea amestecurilor de gaze;

m) evaluarea riscurilor produse de mediul industrial şi diminuarea efectelor acestora asupra stării de sănătate a populaţiei;

n) modernizarea metodelor de determinare a parametrilor de inflamabilitate şi explozivitate a substanţelor/produselor gazoase, lichide şi solide;

o) cercetarea mecanismelor de formare a atmosferelor explozive;

p) studiul surselor de degajare, prevenire şi combatere a substanţelor combustibile şi/sau toxice care pot conduce la formarea de atmosfere explozive şi/sau toxice;

q) cercetări privind aerajul general şi parţial al minelor, lucrărilor subterane de prospecţiuni şi explorări geologice şi al altor lucrări de tip minier;

r) cercetări şi măsurători privind ventilaţia industrială;

s) cercetări privind determinarea tendinţei la autoaprindere a materiilor solide;

ş) cercetări privind comportarea materialelor la foc şi avizarea introducerii de noi materiale în subteran;

t) cercetări privind încadrarea lucrărilor miniere în funcţie de degajările de gaze;

ţ) cercetări privind diversificarea gamei de explozivi, mijloace de iniţiere, echipamente şi accesorii, precum şi perfecţionarea tehnicilor de împuşcare în vederea reducerii impactului asupra obiectivelor şi persoanelor din vecinătate;

u) cercetări privind managementul securităţii şi sănătăţii muncii;

v) realizarea de echipamente de securitate, dispozitive şi aparatură pentru evaluarea şi prevenirea riscurilor industriale şi pentru activităţile proprii de cercetare;

x) studii de prognoză, marketing şi programe de prelucrare automată a datelor în domeniul propriu de activitate şi fundamentarea şi susţinerea iniţiativelor legislative în domeniile specifice de activitate;

y) elaborarea procedurilor de evaluare a conformităţii calităţii, de securitate/protecţie, control şi diagnosticare pentru echipamente tehnice, echipamente individuale de protecţie destinate utilizării în atmosfere potenţial explozive şi/sau toxice, precum şi pentru explozivi de uz civil;

z) colaborarea în domeniul propriu de activitate la realizarea de activităţi de cercetare-dezvoltare cu organizaţii naţionale şi internaţionale.

2. Activităţi de cercetare-dezvoltare în ştiinţe sociale şi umaniste - cod CAEN 7320:

a)  cercetări privind metode moderne de formare, testare, instruire, antrenare şi conştientizare a persoanelor care desfăşoară activităţi în legătură cu securitatea muncii în industria minieră, aplicaţii industriale cu pericol de formare şi existenţă a atmosferelor explozive şi în domeniul geniului civil;

b)    verificarea aptitudinilor psihoprofesionale ale personalului din diverse ramuri ale economiei naţionale, în scopul realizării unei orientări şi selecţii psihologice, în raport cu particularităţile activităţii şi cu condiţiile de muncă impuse de posturile de lucru, şi al autorizării/reautorizării personalului;

c)  elaborarea de studii privind informarea şi consilierea psihologică pentru ocuparea forţei de muncă în scopul creşterii gradului de securitate a muncii.

B. Activităţi conexe activităţii de cercetare-dezvoltare, desfăşurate în domeniul propriu de activitate, constând în:

1. Activităţi de testări si analize tehnice - cod CAEN 7430

Servicii ştiinţifice şi tehnologice privind verificarea şi analiza compoziţiei şi purităţii, verificarea şi analiza proprietăţilor fizice, verificarea şi analiza sistemelor complexe electromecanice, inspectări tehnice, alte servicii de verificare tehnică şi analiză, asistenţă tehnică şi consultanţă în domeniul propriu de activitate prin:

a)   încercări de laborator şi experimentări pentru echipamente şi sisteme protectoare destinate folosirii în atmosfere potenţial explozive şi pentru industria minieră, precum şi a echipamentelor individuale de protecţie, a materialelor şi echipamentelor tehnice din industria extractivă şi din alte ramuri cu atmosfere explozive şi/sau toxice, precum şi pentru explozivi şi materiale de iniţiere;

b)   examinarea şi avizarea documentaţiilor pentru închiderea obiectivelor miniere, a documentaţiilor tehnice privind aerajul minelor, degazarea zăcămintelor, proiectelor-cadru pentru metodele de exploatare şi a proiectelor care conţin soluţii tehnice, a documentaţiilor tehnice de demolare prin împuşcare, a mijloacelor-tip folosite la transportul explozivilor şi a echipamentelor tehnice de mecanizare a lucrărilor de împuşcare, a proiectelor de degazare centrală şi locală şi clasificarea fronturilor de lucru în vederea aplicării degazării, a documentaţiilor privind aplicarea de tehnologii noi într-un zăcământ, a documentaţiilor în vederea autorizării atelierelor pentru reparaţii echipamente Ex, explozoare şi a laboratoarelor de praf şi gaze, a proiectelor de funcţionare în comun a ventilatoarelor în paralel şi în serie;

c)   monitorizarea parametrilor de securitate şi de mediu în activitatea extractivă;

d)  determinarea regimului de funcţionare al instalaţiilor de aeraj general la punerea în funcţiune atât în condiţii de exploatare, cât şi după reparaţiile capitale şi verificările complete;

e) asistenţă tehnică pentru stabilirea soluţiilor de aeraj, prevenirea şi tratarea focurilor endogene;

f)  clasificarea stratelor de cărbuni din punct de vedere al predispoziţiei la autoaprindere;

g) determinarea cantitativă şi calitativă şi elaborarea de soluţii tehnice de prevenire şi combatere a pulberilor industriale;

h) verificarea debitelor relative şi absolute de gaze explozive şi toxice;

i) verificarea aparaturii de prelevare a prafului pneumoconiotic de la locurile de muncă;

j) asistenţă tehnică şi avize de specialitate la efectuarea lucrărilor de împuşcare;

k) controlul, evaluarea producţiei şi a încercărilor de echipamentele tehnice, sistemele protectoare şi echipamentele individuale de protecţie, precum şi pentru explozivi de uz civil;

l) participarea ca membri în comitetele naţionale şi internaţionale de standardizare;

m) încadrarea din punct de vedere al periculozităţii a obiectelor pirotehnice;

n) determinarea caracteristicilor de inflamabilitate şi explozivitate ale substanţelor/produselor gazoase, lichide şi solide în vederea evaluării riscului de explozie;

o) zonarea spaţiilor tehnologice cu posibilitate de formare a atmosferelor explozive;

p) determinarea conţinutului de bioxid de siliciu liber în suspensie;

q) determinări de noxe profesionale din atmosfera locurilor de muncă;

r) verificarea -repararea -autorizarea aparaturii de salvare în exploatare;

s) analize şi încercări fizico-chimice pentru indicatorii factorilor de mediu: aer, apă, sol;

t) implementarea managementului de securitate şi sănătate în muncă şi de mediu.

2.   Selecţia si plasarea fortei de muncă - cod CAEN 7450:

a)  elaborarea de studii privind informarea şi consilierea psihologică pentru ocuparea forţei de muncă în scopul creşterii gradului de securitate a muncii;

b)  verificarea aptitudinilor psihoprofesionale ale personalului din diverse ramuri ale economiei naţionale, în scopul realizării unei orientări şi selecţii psihologice în raport cu particularităţile activităţii şi cu condiţiile de muncă impuse de posturile de lucru şi al autorizării/reautorizării personalului.

3.  Fabricarea explozivilor - cod CAEN 2461:

-   fabricarea explozivilor, pulberilor propulsive şi a produselor pirotehnice la locul de utilizare.

4.   Activităţi de arhitectură, inginerie şi servicii de consultanţă tehnică - cod CAEN 7420:

a)  studii seismice;

b)  studii şi documentaţii tehnice şi economice din domeniul de activitate.

5.  Depozitări - cod CAEN 6312:

-  depozitări de materii explozive şi exploatarea spaţiilor de depozitare a materiilor explozive.

6.  Manipulări - cod CAEN 6311:

-  manipulări ale materiilor explozive.

7.  Activităţi de secretariat şi traducere - cod CAEN 7485:

-  activităţi specifice.

8.   Alte activităţi de servicii prestate în principal întreprinderilor - cod CAEN 7487:

a)  elaborarea de studii de impact, bilanţuri de mediu şi documentaţii tehnice;

b)  testarea psihologică şi elaborarea de baterii de teste pentru diferite meserii a personalului din economia naţională;

c)   consultanţă şi asistenţă tehnică organelor abilitate pentru cercetarea evenimentelor;

d)   expertize tehnice în urma unor avarii produse în economia naţională;

e)   formarea şi perfecţionarea personalului în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă;

f)  servicii de audit tehnic privind sistemele de calitate şi de mediu;

g)  lucrări de împuşcare.

C. Activităţi de formare şi de specializare profesională în domeniul propriu de activitate:

Alte forme de învăţământ- cod CAEN 8042:

a)  formarea şi specializarea cercetătorilor şi tinerilor cu pregătire superioară, prin diferite forme de perfecţionare profesională;

b)   cursuri de specializare a personalului cu studii superioare şi medii din cadrul organismelor recunoscute ale institutului naţional în domeniul legislaţiei inspecţiei, controlului şi managementului calităţii;

c)   instruirea/reinstruirea şi autorizarea personalului de salvare;

d)   instruirea/reinstruirea şi autorizarea personalului pentru: inspecţia, întreţinerea, revizia şi reparaţia echipamentelor, sistemelor protectoare şi instalaţiilor destinate folosirii în minele grizutoase şi din arii periculoase pentru atmosfere potenţial periculoase;

e)  instruirea şi autorizarea colectorilor de probe de praf de la unităţile din industria minieră;

f)   instruirea personalului cu atribuţiuni în activitatea de protecţie a muncii;

g) instruirea şi autorizarea personalului pentru conducerea şi coordonarea lucrărilor de împuşcare şi împuşcărilor masive;

h) instruirea personalului în vederea autorizării pentru funcţia de artificier sau pirotehnist - jocuri de artificii;

i) formarea şi atestarea personalului privind controlul calitativ şi cantitativ al atmosferei subterane;

j) formarea şi atestarea personalului privind operarea şi întreţinerea instalaţiei de telegrizumetrie;

k) formarea şi atestarea personalului privind competenţa pentru activitatea de proiectare, realizare şi întreţinere pentru echipamente, sisteme protectoare şi componente destinate folosirii în atmosfere potenţial explozive şi pentru echipamentele de protecţie individuală;

l) formarea şi atestarea personalului privind închiderea obiectivelor miniere;

m) examinarea, evaluarea şi certificarea personalului pentru verificarea explozoarelor miniere;

n) formarea formatorilor de la unităţile miniere;

o) atestarea mecanicilor de locomotivă pentru între­ţinerea echipamentelor protejate la explozie montate pe locomotive.

D.   Activităţi de editare şi tipărire a publicaţiilor de specialitate, diseminare a rezultatelor cercetărilor:

1. Activităţi legate de bazele de date - cod CAEN 7240:

a)    studii, rapoarte, sinteze şi alte publicaţii de propagandă tehnică în domeniul propriu de activitate;

b)   suporturi de cursuri de pregătire pentru perfec­ţionarea personalului în domenii specifice.

2.  Editarea revistelor si a periodicelor - cod CAEN 2213:

a)  buletinul    informativ „INSEMEX";

b)  norme specifice de protecţie a muncii;

c)  articole în reviste de specialitate.

E.   Valorificarea rezultatelor cercetărilor în domeniile specifice prin:

1.  Activităţi ale organizaţiilor economice, patronale şi profesionale - cod CAEN 911:

a)   organizarea şi participarea la diferite manifestări ştiinţifice, expoziţii;

b)  brevetarea soluţiilor originale;

c)  publicarea rezultatelor;

d)   colaborare şi parteneriat în cadrul unor proiecte, programe de interes local, regional, naţional;

e)  reprezentarea pe lângă organismele publice.

2.    Fabricarea de construcţii metalice şi părţi componente ale structurilor metalice - cod CAEN 2811:

- realizarea de produse, echipamente, instalaţii în parteneriat cu operatori economici, specifice obiectului său de activitate.

3.  Producţia de aparate pentru distribuţia şi comanda electricităţii - cod CAEN 3120:

a)   realizarea de produse, echipamente, instalaţii în parteneriat cu operatori economici, specifice obiectului său de activitate;

b)  producerea, repararea unor echipamente, dispozitive, maşini, utilaje şi materiale, precum şi a aparaturii de salvare.

4.  Producţia de aparatură şi instrumente de măsură, verificare şi control (cu excepţia echipamentelor de măsură, reglare si control pentru procesele industriale) - cod CAEN 3320:

a)   realizarea de produse, echipamente, instalaţii în parteneriat cu operatori economici, specifice obiectului său de activitate;

b)  producerea, repararea unor echipamente, dispozitive, maşini, utilaje şi materiale, precum şi a aparaturii de salvare.

5.  Producţia de echipamente de măsură, reglare şi control pentru procese industriale - cod CAEN 3330:

a)   realizarea de produse, echipamente, instalaţii în parteneriat cu agenţi economici, specifice obiectului său de activitate;

b)  producerea, repararea unor echipamente, dispozitive, maşini, utilaje şi materiale, precum şi a aparaturii de salvare.

6.  Fabricarea altor produse chimice - cod CAEN 2466:

-  realizarea unor produse chimice.

7.  Transporturi terestre de călători, ocazionale - cod CAEN 6023:

-   transport intern şi internaţional, cu mijloace proprii sau închiriate, de persoane.

8.  Transporturi rutiere de mărfuri - cod CAEN 6024:

a)  transport intern şi internaţional, cu mijloace proprii sau închiriate, de mărfuri;

b)  activităţi de transport, regulate şi neregulate, rutiere, de materii explozive.

9.  Lucrări de foraj si sondaj pentru construcţii - cod CAEN 4512.

10.  Demolarea construcţiilor, terasamente şi organizare de şantiere - cod CAEN 4511:

-   demolarea sau distrugerea de clădiri sau alte structuri, prin lucrări de împuşcare cu materii explozive.

F. Activităţi de comerţ interior şi activităţi de import-export potrivit legii, exclusiv pentru realizarea obiectului său de activitate:

1.  Intermedieri în comerţul cu maşini, echipamente industriale, nave şi avioane - cod CAEN 5114.

2.  Intermedieri în comerţul specializat în vânzarea produselor cu caracter specific, neclasificate în altă parte - cod CAEN 5118:

-   produse rezultate din activitatea de cercetare-dezvoltare, aparate, instalaţii de monitorizare a unor parametri tehnici, know-how în domeniu, softuri specializate, echipamente, aparatură, necesare activităţii de cercetare-dezvoltare şi pentru dotarea laboratoarelor de analize şi testări.

3.  Intermedieri în comerţul cu produse diverse - cod CAEN 5119:

-   achiziţionarea de mărfuri în scopul revânzării lor, activitatea negociatorilor, activităţi ale distribuitorilor de produse, activitatea exportatorilor şi a importatorilor, activitatea comisionarilor, activităţi de depozitare şi de vânzare în contul clientului, intermedieri în comerţul cu materii explozive.

(2)   In cadrul obiectului său de activitate, institutul naţional poate colabora şi la realizarea unor activităţi de cercetare-dezvoltare privind domeniile strategice şi de apărare naţională sau poate desfăşura şi alte activităţi conexe, cu aprobarea ministerului coordonator şi cu avizul autorităţii de stat pentru cercetare-dezvoltare.

(3)   Institutul naţional reprezintă autoritate naţională pentru domeniile de activitate privind evitarea riscurilor din industria extractivă şi alte ramuri industriale cu medii toxice şi/sau potenţial explozive, echipamente antiexplozive, explozivi de uz civil, activităţi de salvare.

(4)   Activităţile specifice domeniului de activitate de cercetare-dezvoltare a institutului naţional pot fi efectuate şi în cadrul unor colaborări sau contracte externe.

CAPITOLUL III

Patrimoniul

Art. 4. - (1) Patrimoniul institutului naţional, stabilit pe baza situaţiilor financiare la data de 30 iunie 2006, este de 4.403.737 lei, din care imobilizări corporale şi necorporale 3.103.324 lei şi active circulante 1.766.848 lei.

(2) Patrimoniul Societăţii Comerciale „Institutul Naţional pentru Securitate Minieră şi Protecţie Antiexplozivă - INSEMEX" - S.A. Petroşani se preia pe bază de protocol de predare-preluare de către institutul naţional, în termen de 30 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri.

Art. 5. - (1) Institutul naţional administrează, cu diligenta unui bun proprietar, bunurile proprii dobândite în condiţiile legii.

(2)  Rezultatele cercetărilor obţinute în baza derulării unui contract finanţat din fonduri publice aparţin institutului naţional, în calitate de persoană juridică executantă, şi ordonatorului principal de credite, în egală măsură, dacă prin contract nu s-a prevăzut altfel. Administrarea, înregistrarea în evidenţa contabilă a institutului naţional, precum şi înstrăinarea, închirierea sau concesionarea şi casarea rezultatelor cercetărilor obţinute în baza derulării unui contract finanţat din fonduri publice se fac potrivit Ordonanţei Guvernului nr. 57/2002, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 324/2003, cu modificările şi completările ulterioare.

(3)   In exercitarea drepturilor sale institutul naţional posedă şi foloseşte bunuri aflate în patrimoniul său şi, după caz, dispune de acestea în condiţiile legii, în scopul realizării obiectului său de activitate.

(4)   Institutul naţional poate realiza servicii sau activităţi de microproducţie prin asociere în participaţiune, în scopul stimulării valorificării rezultatelor cercetării, cu aprobarea ministerului coordonator şi a autorităţii de stat pentru cercetare-dezvoltare.

(5)   Patrimoniul institutului naţional poate fi modificat conform prevederilor legale în vigoare.

CAPITOLUL IV

Structura organizatorică şi funcţională

Art. 6. - (1) Institutul naţional are în structura sa „Poligonul de Incercări Explozivi - INSEMEX", laborator fără personalitate juridică, cu sediul în oraşul Petrila, str. Jieţ, f.n., judeţul Hunedoara.

(2)   Institutul naţional poate avea în structură şi alte subunităţi, cu sau fără personalitate juridică, departamente, secţii, laboratoare, compartimente şi alte structuri organizatorice, necesare realizării obiectului său de activitate.

(3)   In funcţie de specificul activităţii se pot organiza colective specializate sau colective interdisciplinare proprii ori în colaborare cu alte unităţi din ţară sau din străinătate, prin decizia directorului general, cu aprobarea consiliului de administraţie.

Art. 7. - Modificările în structura organizatorică şi funcţională a institutului naţional se propun de directorul general, se avizează de consiliul de administraţie şi se aprobă de ministrul economiei şi comerţului prin ordin.

CAPITOLUL V

Organele de conducere

Art. 8. - (1) Conducerea institutului naţional este asigurată de:

a)  consiliul de administraţie;

b)  comitetul de direcţie;

c)  directorul general.

(2)  Orientarea şi coordonarea activităţii tehnico-ştiinţifice din institutul naţional sunt asigurate de consiliul ştiinţific.

(3)  Directorul general stabileşte relaţiile dintre subunităţile aflate în structura institutului naţional, precum şi relaţiile acestora cu terţii şi le poate acorda împuterniciri de reprezentare în numele institutului naţional, cu avizul consiliului de administraţie.

(4)  Conducătorii subunităţilor din structura institutului naţional răspund în faţa consiliului de administraţie şi a directorului general de îndeplinirea tuturor atribuţiilor, responsabilităţilor şi competenţelor încredinţate de aceştia.

Consiliul de administraţie

Art. 9. - Consiliul de administraţie este format din 7 membri, cetăţeni români, numiţi prin ordin al ministrului economiei şi comerţului, cu avizul autorităţii de stat pentru cercetare-dezvoltare, la propunerea conducerii autorităţii de la care aceştia provin, pentru un mandat de 4 ani, care poate fi reînnoit.

Art. 10. - (1) Din consiliul de administraţie fac parte în mod obligatoriu:

a)  directorul general al institutului naţional, care este şi preşedintele consiliului de administraţie;

b)  preşedintele consiliului ştiinţific al institutului naţional;

c)  un reprezentant al Ministerului Economiei şi Comerţului;

d)  un reprezentant al Ministerului Educaţiei şi Cercetării;

e)  un reprezentant al Ministerului Finanţelor Publice;

f)   un reprezentant al Ministerului Muncii, Solidarităţii Sociale şi Familiei;

g)  un membru, specialist, propus de ministrul economiei şi comerţului.

(2) Consiliul de administraţie îşi desemnează prin vot vicepreşedintele dintre membrii săi.

Art. 11. - Revocarea membrilor consiliului de administraţie se face de acelaşi organ care a făcut numirea, în caz de abateri sau de nerespectare a îndatoririlor ce le revin.

Art. 12. - (1) Membrii consiliului de administraţie sunt cetăţeni români şi îşi păstrează calitatea de angajat la instituţia sau unitatea de la care provin, precum şi toate drepturile şi obligaţiile care derivă din această calitate.

(2)   Pentru activitatea desfăşurată în calitate de membri ai consiliului de administraţie, aceştia primesc o indemnizaţie lunară, stabilită de consiliul de administraţie, care nu poate depăşi 20% din salariul de bază al directorului general al institutului naţional.

(3)  Membrii consiliului de administraţie nu pot face parte din mai mult de două consilii de administraţie ale institutelor naţionale şi nu pot participa, în aceeaşi calitate, la alte unităţi cu care institutul naţional are relaţii contractuale sau interese concurente.

(4)   Sunt incompatibili cu calitatea de membru al consiliului de administraţie cei care, personal, soţul/soţia ori rudele până la gradul al doilea inclusiv, sunt în acelaşi timp patroni sau asociaţi la alte unităţi cu acelaşi profil ori cu care institutul naţional se află în relaţii economice directe.

Art. 13. - Consilliul de administraţie are, în principal, următoarele atribuţii:

a)  aprobă, la propunerea consiliului ştiinţific, strategia şi programele concrete de dezvoltare a institutului naţional, de introducere a unor tehnologii de vârf şi de modernizare a celor existente, în concordanţă cu strategia generală a domeniului propriu de activitate;

b)   propune modificarea structurii organizatorice şi funcţionale a institutului naţional, înfiinţarea, desfiinţarea şi comasarea de subunităţi din structura acestuia;

c)  analizează şi avizează proiectul bugetului de venituri şi cheltuieli, care se depune la ministerul coordonator în vederea aprobării conform reglementărilor legale;

d)  analizează şi avizează situaţiile financiare anuale, pe care le supune spre aprobare ministerului coordonator, şi aprobă raportul de gestiune asupra activităţii desfăşurate de institutul naţional în anul precedent;

e)   analizează realizarea criteriilor de performanţă şi raportarea trimestrială privind activitatea realizată de institutul naţional şi aprobă măsuri pentru desfăşurarea acesteia în condiţii de echilibru ale bugetului de venituri şi cheltuieli;

f)   analizează, aprobă sau, după caz, propune spre aprobare, potrivit prevederilor legale, investiţiile care urmează a fi realizate de institutul naţional;

g)   propune spre aprobare majorarea sau diminuarea patrimoniului, precum şi concesionarea sau închirierea unor bunuri din patrimoniul institutului naţional, în condiţiile legii;

h) aprobă valorificarea bunurilor proprii dobândite, cu respectarea prevederilor legale;

i) aprobă volumul creditelor bancare prevăzute la art. 33 şi stabileşte modul de rambursare a acestora;

j) aprobă utilizarea disponibilităţilor în valută;

k) aprobă mandatul pentru negocierea contractului colectiv de muncă;

l) aprobă criteriile şi comisiile de concurs pentru ocuparea posturilor vacante din cadrul institutului naţional;

m) execută orice alte atribuţii stabilite, potrivit prevederilor legale.

Art. 14. - Consiliul de administraţie îşi desfăşoară activitatea pe baza regulamentului propriu de organizare şi funcţionare, avizat de ministerul coordonator. Acesta hotărăşte în problemele privind activitatea institutului naţional, cu excepţia celor care, potrivit legii, sunt date în competenţa altor organe.

Art. 15. - (1) Consiliul de administraţie se întruneşte, de regulă, o dată pe lună sau ori de câte ori interesele institutului naţional o cer, la convocarea preşedintelui, iar în lipsa acestuia, a vicepreşedintelui, ori la solicitarea a cel puţin 3 membri din numărul membrilor consiliului de administraţie.

(2) Dezbaterile consiliului de administraţie sunt conduse de preşedinte, iar în lipsa acestuia, de către vicepreşe­dintele ales de membrii consiliului de administraţie.

Art. 16. - (1) Consiliul de administraţie îşi desfăşoară activitatea în prezenţa a cel puţin 5 membri din numărul membrilor săi. Dacă nu este îndeplinită această condiţie, şedinţa consiliului de administraţie se poate reprograma într-un interval de cel mult 15 zile, având aceeaşi ordine de zi.

(2) Deciziile consiliului de administraţie se iau cu majoritatea voturilor membrilor prezenţi, adică cu votul a cel puţin 4 membri.

Art. 17. - La şedinţele consiliului de administraţie participă, în calitate de invitat permanent, un reprezentant al sindicatului reprezentativ din institutul naţional sau un reprezentant al salariaţilor, în cazul în care aceştia nu sunt constituiţi în sindicat.

Art. 18. - Pentru luarea unor decizii vizând probleme complexe, consiliul de administraţie poate atrage în activitatea de analiză consilieri şi consultanţi din diferite sectoare de activitate. Activitatea acestora este remunerată conform prevederilor legale.

Art. 19. - (1) Membrii consiliului de administraţie sunt răspunzători, în condiţiile legii, pentru îndeplinirea atribuţiilor ce le revin şi răspund solidar pentru gestionarea patrimoniului institutului naţional.

(2)  Membrii consiliului de administraţie care s-au abţinut ori s-au împotrivit luării unei decizii ce s-a dovedit păgubitoare pentru institutul naţional nu răspund dacă au consemnat expres punctul lor de vedere în registrul de şedinţe al consiliului de administraţie şi au anunţat în scris despre aceasta ministerul coordonator.

(3)  Membrii consiliului de administraţie care nu respectă prevederile art. 12 alin. (3) şi (4) răspund, potrivit legii, pentru daunele cauzate institutului naţional ca urmare a acestui fapt.

Art. 20. - In primul trimestru al fiecărui an, consiliul de administraţie prezintă ministerului coordonator un raport asupra activităţii desfăşurate în anul precedent şi asupra programului de activitate pentru anul în curs.

Art. 21. - Secretariatul consiliului de administraţie este asigurat de institutul naţional. Atribuţiile secretariatului sunt prevăzute în regulamentul de organizare şi funcţionare al consiliului de administraţie.

Comitetul de direcţie

Art. 22. - (1) Conducerea operativă a institutului naţional este asigurată de un comitet de direcţie, compus din directorul general şi conducătorii principalelor compartimente din structura organizatorică a institutului naţional.

(2) La şedinţele comitetului de direcţie participă, în calitate de invitat permanent, un reprezentant al sindicatului reprezentativ din institutul naţional sau un reprezentant al salariaţilor, în cazul în care aceştia nu sunt constituiţi în sindicat.

Art. 23. - (1) Comitetul de direcţie exercită atribuţii şi are răspunderi în limita competenţelor propuse de directorul general şi aprobate de consiliul de administraţie.

(2) Comitetul de direcţie stabileşte acţiunile concrete necesare pentru realizarea obiectivelor rezultate din:

a)   strategia programelor de dezvoltare a institutului naţional;

b)  programul anual de cercetare-dezvoltare;

c)  bugetul de venituri şi cheltuieli;

d)  programul de investiţii;

e)  sistemul de asigurare a calităţii;

f)  alte obligaţii.

Art. 24. - Comitetul de direcţie se întruneşte decadal şi ori de câte ori interesele institutului naţional o impun.

Directorul general

Art. 25. - (1) Activitatea curentă a institutului naţional este condusă de directorul general, numit pentru o perioadă de 4 ani pe baza rezultatelor concursului de selecţie organizat conform metodologiei elaborate de autoritatea de stat pentru cercetare-dezvoltare. La expirarea acestui termen, în funcţie de performanţele realizate, numirea directorului general poate fi prelungită pentru o perioadă de cel mult 4 ani.

(2) Numirea şi eliberarea din funcţie a directorului general se fac prin ordin al ministrului economiei şi comerţului.

Art. 26. - (1) Directorul general are, în principal, următoarele atribuţii şi responsabilităţi:

a)   reprezintă, personal sau prin delegat, interesele institutului naţional în relaţiile cu celelalte organe, organizaţii şi operatori economici, precum şi cu persoane fizice din ţară şi din străinătate;

b)  stabileşte atribuţiile, competenţele şi relaţiile la nivelul subunităţilor şi departamentelor institutului naţional, precum şi relaţiile acestora cu terţii, cu avizul consiliului de administraţie;

c)   propune consiliului de administraţie modificarea structurii organizatorice şi funcţionale a institutului naţional;

d)   numeşte directorii şi conducătorii compartimentelor din structura organizatorică a institutului naţional, în urma concursului organizat pe baza criteriilor propuse de comitetul de direcţie, şi îi revocă, după caz, cu avizul consiliului de administraţie;

e)   angajează şi concediază personalul institutului naţional, conform prevederilor legale şi ale contractului colectiv de muncă;

f)   asigură negocierea contractului colectiv de muncă la nivelul institutului naţional şi a salariilor personalului acestuia, prin comitetul de direcţie; aprobă salariile rezultate din negocierea directă;

g)   răspunde de administrarea întregului patrimoniu, cu respectarea prevederilor legale;

h) adoptă măsuri şi urmăreşte realizarea operaţiunilor de comerţ interior şi de import-export, prin compartimentele proprii specializate;

i) analizează lunar stadiul valorificării rezultatelor cercetării, inclusiv activitatea compartimentului de marketing;

j) este ordonator de credite, în condiţiile prevăzute de lege;

k) poate delega, în condiţiile legii, o parte din atribuţiile sale celorlalte persoane din conducerea institutului naţional;

l) exercită orice alte atribuţii stabilite prin acte normative sau delegate de consiliul de administraţie.

(2) In îndeplinirea atribuţiilor sale, directorul general emite decizii.

Consiliul ştiinţific

Art. 27. - (1) Consiliul ştiinţific este format din minimum 11 membri, reprezentând principalele compartimente din cadrul institutului naţional care desfăşoară activităţi de cercetare-dezvoltare.

(2)   Consiliul ştiinţific este alcătuit din cercetători cu realizări deosebite în domeniu, salariaţi ai institutului naţional, aleşi pe 4 ani prin vot secret de cadrele cu studii superioare din institutul naţional.

(3)   Din consiliul ştiinţific fac parte, de drept, directorul general şi directorul ştiinţific ai institutului naţional.

(4)  Consiliul ştiinţific este condus de un preşedinte şi de un vicepreşedinte, aleşi prin vot secret de membrii consiliului ştiinţific.

(5)   Consiliul ştiinţific se organizează şi funcţionează în conformitate cu regulamentul propriu, aprobat de consiliul de administraţie.

Art. 28. - Atribuţiile principale ale consiliului ştiinţific sunt următoarele:

a)  participă la elaborarea strategiei de dezvoltare a activităţii de cercetare-dezvoltare a domeniului şi la elaborarea planurilor proprii de cercetare-dezvoltare;

b)  analizează, avizează şi urmăreşte realizarea lucrărilor de cercetare ştiinţifică;

c)  propune spre aprobare consiliului de administraţie programul anual de cercetare-dezvoltare şi inovare al institutului naţional;

d)  avizează hotărârile consiliului de administraţie care implică politica de cercetare a institutului naţional şi a ramurii;

e)  propune măsuri pentru perfecţionarea profesională, încadrarea personalului de cercetare în grade profesionale;

f)   organizează şi coordonează desfăşurarea manifestărilor cu caracter ştiinţific;

g)  avizează acţiunile de cooperare, interne şi internaţionale, cu scop ştiinţific;

h)  avizează acordarea de burse de studii şi stagii de perfecţionare în ţară şi în străinătate.

CAPITOLUL VI

Bugetul de venituri şi cheltuieli şi execuţia acestuia.

Relaţii financiare

Art. 29. - (1) Institutul naţional întocmeşte anual bugetul de venituri şi cheltuieli şi situaţiile financiare anuale, potrivit reglementărilor legale în vigoare.

(2) Situaţiile financiare anuale se aprobă de ministerul coordonator, în condiţiile legii.

Art. 30. - (1) Veniturile şi cheltuielile institutului naţional se stabilesc prin buget pentru fiecare exerciţiu financiar.

(2) Bugetul de venituri şi cheltuieli se întocmeşte pe baza indicatorilor de performanţă stabiliţi de ministerul coordonator şi se aprobă prin ordin al ministrului economiei şi comerţului, cu avizul Ministerului Finanţelor Publice şi al Ministerului Muncii, Solidarităţii Sociale şi Familiei.

Art. 31. - Institutul naţional determină anual volumul de venituri de realizat şi de cheltuieli totale de efectuat, corelat cu contractele încheiate pentru activitatea programată.

Art. 32. - (1) Salariile individuale ale personalului se stabilesc prin negociere, conform reglementărilor legale şi prevederilor contractului colectiv de muncă, în limita fondului total destinat plăţii salariilor, prevăzut în bugetul de venituri şi cheltuieli stabilit, potrivit legii.

(2) Salariul de bază al directorului general se stabileşte prin ordin al ministrului economiei şi comerţului, potrivit reglementărilor legale în vigoare.

Art. 33. - (1) Pentru acoperirea cheltuielilor curente, în situaţia în care, în cursul unui an, resursele financiare ale institutului naţional nu sunt suficiente, acesta poate contracta credite bancare în valoare de cel mult 20% din veniturile brute realizate în anul precedent.

(2) Contractarea de credite peste plafonul stabilit se efectuează cu aprobarea ministerului coordonator, pe baza avizului prealabil al Ministerului Finanţelor Publice.

Art. 34. - (1) Institutul naţional hotărăşte cu privire la investiţiile ce urmează a fi realizate, potrivit obiectului său de activitate, finanţarea efectuându-se din surse proprii şi din credite bancare, precum şi din surse bugetare, prin ministerul coordonator, potrivit legii.

(2)  Ministerul coordonator va cuprinde în bugetul său de venituri şi cheltuieli fondurile necesare realizării unor investiţii, dotări, achiziţionării de aparatură, echipamente şi instalaţii pentru institutul naţional.

(3)   Execuţia investiţiilor prevăzute la alin. (1) şi (2) se adjudecă potrivit legii.

Art. 35. - (1) Operaţiunile de încasări şi plăţi ale institutului naţional se efectuează prin conturi deschise la bănci cu sediul în  România şi prin unităţi de trezorerie.

(2)   Institutul naţional poate efectua operaţiuni de încasări şi plăţi în lei şi în valută, prin casieria proprie, cu respectarea nivelului plafonului de casă şi a normativelor de disciplină financiar-valutare stabilite prin actele normative în vigoare.

(3)  Institutul naţional poate efectua operaţiuni de comerţ exterior, aferente obiectului său de activitate, potrivit legii. Operaţiunile de încasări şi plăţi cu străinătatea se vor efectua prin conturi bancare deschise la unităţile bancare specializate cu sediul în România.

Art. 36. - Institutul naţional îşi va organiza controlul financiar preventiv propriu şi auditul financiar intern, potrivit legii.

CAPITOLUL VII

Reglementarea litigiilor

Art. 37. - Litigiile institutului naţional cu persoane fizice sau juridice, nesoluţionate pe cale amiabilă, sunt supuse spre rezolvare instanţelor de judecată române de drept comun.

CAPITOLUL VIII

Dispoziţii finale

Art. 38. - Modificările şi completările prezentului regulament se pot face la propunerea consiliului de administraţie, cu respectarea prevederilor legale.

Art. 39. - Statutul de institut naţional de cercetare-dezvoltare se reînnoieşte prin reacreditare, care are loc într-un interval de maximum 5 ani, sau la modificarea obiectului de activitate al institutului naţional.

ANEXA Nr. 2*)

BUNURILE

aflate în patrimoniul Societăţii Comerciale „Institutul Naţional pentru Securitate Minieră şi Protecţie Antiexplozivă - INSEMEX" SA Petroşani

Nr. crt.

Denumire

Tip bun

Descriere tehnică

Adresa

Anul

dobândirii

Valoarea

rămasă

-lei-

Baza legală

Situaţie juridică

0

1

2

3

4

5

6

7

8

1.

Clădire garaje, magazie, centrală termică

imobil

Supraf. construită 751 mp

Petroşani

str. G-ral

V-Milea nr. 32-34

1963

-

HG 193/1992

In proprietate

2.

Clădire principală laboratoare

imobil

Supraf. construită 558,7 mp

Supraf. desfăşurată 2.235 mp

Petroşani str. G-ral V-Milea

nr. 32-34

1963

-

HG

193/1992

In proprietate

*) Anexa nr. 2 este reprodusă în facsimil.

0

1

2

3

4

5

6

7

8

3.

Clădire lab. explozivi

imobil

Supraf. construită 520 mp

Petrila str. Jiet

1970

85.414

HG

193/1992

In proprietate

4.

Clădire centrală termică

imobil

Supraf. construită 130 mp

Petrila str. Jieţ

1970

11.647

HG

193/1992

In proprietate

5.

Clădire lab. electric

imobil

Supraf. construită 430,87 mp

Supraf. desfăşurată 663,95 mp

Petroşani str. G-ral V-Milea nr. 32-34

1970

244.442

HG 193/1992

In proprietate

6.

Clădire post observaţii

imobil

Supraf. construită 751 mp

Petroşani str. G-ral V-Milea

nr. 32-34

1970

9.681

HG

193/1992

In proprietate

7.

Clădire depozit explozivi

imobil

Supraf. construită 6 mp

Petrila str. Jieţ

1970

6.215

HG

193/1992

In proprietate

8.

Clădire Staţie Salvare + atelier mecanic

imobil

Supraf. construită

505,4 mp

Supraf. desfăşurată

1.516,2 mp

Petroşani str. G-ral V-Milea nr. 32-34

1970

230.614

HG 193/1992

In proprietate

9.

Hală pt. încercări

echipament

electric

imobil

Supraf. construită 486 mp

Petroşani str. G-ral V-Milea nr. 32-34

1978

178.996

HG 193/1992

In proprietate

10.

Depozit de metan

imobil

Supraf. construită 144,3 mp

Petrila str. Jieţ

1970

6.681

HG

193/1992

In proprietate

11.

Tunel de explozie

circular

imobil

Lungime: 5,5 m Volum: 9 mc

Petrila str. Jieţ

1970

44.462

HG

193/1992

12.

Imprejmuire incintă poligon

imobil

Lungime: 32 m Inălţime: 1,9 m

Petrila str. Jiet

1970

-

HG

193/1992

In proprietate

13.

Drum acces depozit explozivi

imobil

Supraf. 1.540 mp

Petrila str. Jieţ

1970

-

HG

193/1992

In proprietate

14.

Reţea electrică exterioară

imobil

Petrila str. Jieţ

1970

3.714

HG

193/1992

In proprietate

15.

Reţea canalizare apă menajeră

imobil

Petrila str. Jieţ

1970

6.166

HG

193/1992

In proprietate

16.

Reţea termică exterioară

imobil

Petrila str. Jieţ

1970

-

HG 193/1992

In proprietate

17.

Drumuri şi platforme salvare

imobil

Petroşani str. G-ral V-Milea nr. 32-34

1970

-

HG

193/1992

In proprietate

18.

Drum acces laboratoare Electric

imobil

Petroşani str. G-ral V-Milea nr. 32-34

1970

-

HG

193/1992

In proprietate

19.

Reţele termice

imobil

Petroşani str. G-ral

V-Milea nr. 32-34

1970

-

HG 193/1992

In proprietate

20.

Reţea canalizare

imobil

Petroşani

str. G-ral V-Milea nr. 32-34

1970

6.477

HG 193/1992

In proprietate

0

1

2

3

4

5

6

7

8

21.

Depozit de explozivi

imobil

Lungime: 110 m

Petrila str. Jiet

1970

-

HG

193/1992

In proprietate

22.

Tunel metalic pt. staţie explozie CH4 -1- cărbune

imobil

Petrila str. Jieţ

1978

-

HG

193/1992

In proprietate

23.

Galerie

imobil

Petrila

str. Jieţ

1978

5.320

HG 193/1992

In proprietate

24.

Staţie amestecuri etalon

imobil

Supraf. construită 43,10 mp

Petroşani str. G-ral V-Milea nr. 32-34

1990

119.330

HG 193/1992

In proprietate

25.

Hala pt. mori cu bile

imobil

Supraf. construită 199,06 mp

Petrila str. Jieţ

1990

96.002

HG

193/1992

In proprietate

26.

Staţie de îmbuteliere şi depozitare oxigen şi aer comprimat

imobil

Supraf. construită

128 mp

Petroşani str. G-ral V-Milea nr. 32-34

1990

119.169

HG 193/1992

In proprietate

27.

Tunel pentru

verificat

explozivi

imobil

Petrila str. Jieţ

1990

103.620

HG

193/1992

In proprietate

28.

Teren

imobil

63.964 mp

Petroşani str. G-ral V-Milea nr. 32-34 si Petrila str. Jieţ

163.515

HG 193/1992

In proprietate

Certificatul de atestare a dreptului de proprietate asupra terenurilor Seria MO 3 nr.0896 din 04.03.1994, emis de Ministerul Industriilor

TOTAL

1.441.465

Bunuri proprii

Echipamente, aparatură, mijloace de transport, alte active corporale şi obiecte de inventar

Grupa

Denumirea

Valoare rămasă

-lei-

Situaţia juridică

1.

Instalaţii tehnice, mijloace de transport

890.177

In proprietate

2.

Mobilier, aparatură birotică,echipamente de protecţie a valorilor umane şi materiale

64.853

In proprietate

3.

Obiecte de inventar în folosinţă

440.868

In proprietate

TOTAL

1.395.898

TOTAL GENERAL

2.837.363


SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 1461/2006

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 1461 din 2006
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Hotărârea 1461/2006
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu