Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Hotărârea Nr.1217 din 12.12.2012

privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare şi a structurii organizatorice ale Administraţiei Rezervaţiei Biosferei „Delta Dunării“
ACT EMIS DE: Guvernul Romaniei
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 865 din 20 decembrie 2012



SmartCity1

În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 44 din Legea nr. 82/1993 privind constituirea Rezervaţiei Biosferei „Delta Dunării“, cu modificările şi completările ulterioare,Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Articolul 1Se aprobă Regulamentul de organizare şi funcţionare al Administraţiei Rezervaţiei Biosferei „Delta Dunării“, prevăzut în anexa nr. 1. Articolul 2Se aprobă structura organizatorică a Administraţiei Rezervaţiei Biosferei „Delta Dunării“, prevăzută în anexa nr. 2. Articolul 3La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, Hotărârea Guvernului nr. 367/2002 privind aprobarea Statutului de organizare şi funcţionare a Administraţiei Rezervaţiei Biosferei „Delta Dunării“ şi a componenţei nominale a Consiliului ştiinţific, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 282 din 25 aprilie 2002, cu modificările ulterioare, se abrogă. Articolul 4Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezenta hotărâre. PRIM-MINISTRU VICTOR-VIOREL PONTA Contrasemnează: Ministrul mediului şi pădurilor, Rovana Plumb Ministrul muncii, familiei şi protecţiei sociale, Mariana Câmpeanu Ministrul administraţiei şi internelor, Mircea Duşa Ministrul delegat pentru administraţie, Radu Stroe Viceprim-ministru, ministrul finanţelor publice, Florin Georgescu
ANEXA Nr. 1REGULAMENT de organizare şi funcţionare al Administraţiei Rezervaţiei Biosferei „Delta Dunării“ Articolul 1(1) Administraţia Rezervaţiei Biosferei „Delta Dunării“, denumită în continuare Administraţia Rezervaţiei, este instituţie publică cu personalitate juridică şi funcţionează în subordinea Ministerului Mediului şi Pădurilor.(2) Administraţia Rezervaţiei are sediul în municipiul Tulcea, Strada Portului nr. 34A. Articolul 2(1) Teritoriul Rezervaţiei Biosferei „Delta Dunării“, denumită în continuare Rezervaţie, cuprinde zona de importanţă ecologică naţională şi internaţională prevăzută la art. 1 din Legea nr. 82/1993 privind constituirea Rezervaţiei Biosferei „Delta Dunării“, cu modificările şi completările ulterioare.(2) Din punctul de vedere al organizării administrativ-teritoriale, Rezervaţia este extinsă pe teritoriile judeţelor Tulcea, Constanţa şi Galaţi. Articolul 3(1) Administraţia Rezervaţiei prin Comisariatul de Control Integrat „Delta Dunării“ coordonează, din punct de vedere programatic şi funcţional, toate organismele şi unităţile de control ce se află în subordinea/structura/coordonarea sau sub autoritatea altor autorităţi ale administraţiei publice centrale ori deconcentrate ale acestora, în cazul săvârşirii contravenţiilor prevăzute la art. 12 din Legea nr. 82/1993, cu modificările şi completările ulterioare, şi colaborează cu structurile Ministerului Administraţiei şi Internelor.(2) Modalităţile de colaborare dintre Comisariatul de Control Integrat „Delta Dunării“ din cadrul Administraţiei Rezervaţiei şi structurile prevăzute la alin. (1) se stabilesc pe bază de protocoale de colaborare. Articolul 4Finanţarea cheltuielilor curente şi de capital ale Administraţiei Rezervaţiei se asigură de la bugetul de stat în conformitate cu prevederile Legii nr. 82/1993, cu modificările şi completările ulterioare. Articolul 5(1) Conducerea Administraţiei Rezervaţiei este realizată de către guvernator.(2) Guvernatorul Administraţiei Rezervaţiei are următoarele atribuţii:a)asigură conducerea activităţii Administraţiei Rezervaţiei; b)reprezintă Administraţia Rezervaţiei în relaţiile cu autoritatea centrală pentru protecţia mediului, cu alte autorităţi şi instituţii publice, cu persoane juridice şi fizice române şi străine, precum şi în justiţie; c)emite decizii pentru aplicarea hotărârilor Consiliului ştiinţific şi ale Colegiului executiv; d)propune modificarea sau îmbunătăţirea organizării activităţii, a statului de funcţii şi a structurii de personal, în condiţiile legii; e)propune îmbunătăţirea dotării Administraţiei Rezervaţiei cu mijloace fixe necesare desfăşurării activităţii; f)analizează şi urmăreşte activitatea de contractare, finanţare şi realizare a lucrărilor; g)numeşte în funcţiile de conducere din cadrul Administraţiei Rezervaţiei; h)stabileşte prin decizie structura organizatorică şi atribuţiile direcţiilor Administraţiei Rezervaţiei; i)analizează şi propune organelor competente modificarea nivelurilor taxelor şi tarifelor percepute, potrivit legii, de Administraţia Rezervaţiei; j)aprobă reprezentarea Administraţiei Rezervaţiei în colaborarea din ţară şi străinătate; k)stabileşte modul de utilizare a mijloacelor de transport indiferent de categoria lor. (3) Guvernatorul Administraţiei Rezervaţiei poate delega, în condiţiile legii, unele dintre atribuţiile sale, pe termen limitat, directorilor executivi, membrilor Colegiului executiv sau personalului de execuţie.(4) În cazul în care guvernatorul, din diferite motive, nu îşi poate exercita atribuţiile curente, desemnează una dintre persoanele cu funcţii de conducere să exercite aceste atribuţii, înştiinţându-l pe conducătorul autorităţii publice centrale pentru protecţia mediului şi pădurilor despre aceasta.(5) Directorul executiv exercită atribuţiile delegate prin decizie a guvernatorului.(6) Guvernatorul Administraţiei Rezervaţiei are calitatea de ordonator terţiar de credite pentru activităţile din domeniul său de activitate, finanţate de la bugetul de stat. Articolul 6(1) Colegiul executiv are următoarele atribuţii:a)pune în aplicare deciziile guvernatorului; b)aprobă programul de activitate al Administraţiei Rezervaţiei; c)supune aprobării conducerii autorităţii publice centrale pentru protecţia mediului şi pădurilor proiectul bugetului de venituri şi cheltuieli pentru anul următor şi propunerile de modificare a prevederilor bugetare pentru anul în curs; d)propune reglementări pentru valorificarea resurselor naturale de pe teritoriul Rezervaţiei, precum şi condiţiile de desfăşurare a activităţilor economice, propuneri pe care le supune consultării Consiliului ştiinţific şi Consiliului consultativ de administrare al Administraţiei Rezervaţiei; e)aprobă programul de colaborare al Administraţiei Rezervaţiei cu instituţiile şi organizaţiile din ţară şi străinătate şi protocoalele de colaborare; f)coordonează procesul de concesionare, încredinţare directă desfăşurat de Administraţia Rezervaţiei în conformitate cu prevederile legale; g)adoptă măsuri pentru aplicarea programelor de conservare a ecosistemelor, de marcare şi împrejmuire a zonelor strict protejate, de respectare a normelor de protecţie a Rezervaţiei; h)identifică posibilităţile de valorificare a rezultatelor cercetărilor ştiinţifice finanţate de Administraţia Rezervaţiei; i)urmăreşte îndeplinirea programului de realizare a reconstrucţiei ecologice şi a lucrărilor de investiţii necesar a fi realizate în acest scop; j)urmăreşte modul de încadrare a activităţilor desfăşurate de Administraţia Rezervaţiei în prevederile bugetului de venituri şi cheltuieli şi ia măsuri pentru încadrarea în nivelurile planificate şi aprobate; k)aprobă programul de perspectivă (pe o perioadă de 3-5 ani) de instruire profesională a personalului Administraţiei Rezervaţiei pe baza cerinţelor posturilor şi a nivelului de pregătire existent, precum şi programele anuale de perfecţionare a personalului; l)stabileşte măsuri de organizare şi desfăşurare a activităţilor din sistemul informaţional intern, de organizare a circulaţiei documentelor, gestionare şi păstrare a lor; m)analizează periodic modul de respectare şi de aplicare a prevederilor acordurilor, protocoalelor, programelor şi ale altor documente încheiate între Administraţia Rezervaţiei şi organismele guvernamentale şi neguvernamentale interne şi externe cu care colaborează în realizarea unor obiective de interes comun; n)analizează şi avizează propunerile direcţiilor, serviciilor, compartimentelor privind îmbunătăţirea activităţii Administraţiei Rezervaţiei. (2) Colegiul executiv îşi desfăşoară activitatea în şedinţe de lucru ordinare sau în şedinţe extraordinare.(3) Şedinţele Colegiului executiv se organizează şi se convoacă de preşedintele acestuia pe baza programului trimestrial de lucru.(4) Şedinţele extraordinare se pot convoca la cererea preşedintelui sau a unei treimi din numărul membrilor Colegiului executiv.(5) Hotărârile Colegiului executiv sunt valabile dacă se adoptă cu votul favorabil al majorităţii absolute. Guvernatorul are drept de veto.(6) Dezbaterile din cadrul şedinţelor ordinare sau extraordinare se consemnează în registrul de procese-verbale al Colegiului executiv, care este ţinut de secretarul acestuia, desemnat în prima şedinţă a Colegiului executiv dintre salariaţii Administraţiei Rezervaţiei.(7) Documentele supuse dezbaterii fiecărei şedinţe se păstrează în copii, în dosarul respectivei şedinţe, de către secretarul Colegiului executiv. Procesele-verbale ale şedinţelor Colegiului executiv se semnează de către toţi participanţii la şedinţă.(8) Hotărârile adoptate se comunică în termen de 3 zile lucrătoare celor vizaţi prin secretarul Colegiului executiv, iar originalul rămâne în păstrare în dosarul de hotărâri ale acestuia. Articolul 7(1) În cadrul Administraţiei Rezervaţiei pot fi încadraţi, în condiţiile legii, inspectori şi agenţi ecologi.(2) Stabilirea modului de organizare şi atribuţiile inspectorilor şi agenţilor ecologi, precum şi repartizarea acestora se fac prin decizie a guvernatorului. Articolul 8(1) Statul de funcţii al Administraţiei Rezervaţiei se stabileşte prin ordin al conducătorului autorităţii publice centrale pentru protecţia mediului şi pădurilor.(2) Numărul maxim de posturi pentru aparatul propriu al Administraţiei Rezervaţiei este de 171.(3) Personalul din cadrul Administraţiei Rezervaţiei are calitatea de funcţionar public, cu excepţia personalului care exercită activităţi de secretariat sau administrative.(4) Atribuţiile, sarcinile şi răspunderile individuale ale personalului se stabilesc prin fişa postului, în baza Regulamentului intern de organizare şi funcţionare al Administraţiei Rezervaţiei.(5) Salarizarea funcţionarilor publici şi a personalului contractual din cadrul Administraţiei Rezervaţiei se face potrivit reglementărilor legale în vigoare. Articolul 9Mijloacele de transport şi de intervenţie terestre şi navale din dotarea Administraţiei Rezervaţiei pot fi prevăzute cu însemne şi dispozitive de avertizare acustică şi luminoasă, cu sisteme de avertizare vocală, care sunt utilizate numai în situaţiile care impun acest lucru. ANEXA Nr. 2*) *) Anexa nr. 2 este reprodusă în facsimil. Numărul maxim de posturi: 171 STRUCTURA ORGANIZATORICĂ a Administraţiei Rezervaţiei Biosferei „Delta Dunării“


SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 1217/2012

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 1217 din 2012
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu