Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 1189 din 27 noiembrie 2001

privind aprobarea Planului de actiuni pentru inlaturarea barierelor administrative din mediul de afaceri

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 783 din 11 decembrie 2001


SmartCity3


    In temeiul prevederilor art. 107 din Constitutia Romaniei si ale art. 11 lit. f) din Legea nr. 90/2001 privind organizarea si functionarea Guvernului Romaniei si a ministerelor,

    Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.

    Art. 1
    Se aproba Planul de actiuni pentru inlaturarea barierelor administrative din mediul de afaceri, prevazut in anexa care face parte integranta din prezenta hotarare.
    Art. 2
    (1) Ministerele si organele nominalizate in planul de actiuni au obligatia de a actiona pentru indeplinirea responsabilitatilor care le revin.
    (2) In vederea implementarii planului de actiuni ministerele implicate si ceilalti factori interesati vor consulta asociatiile de afaceri si organizatiile neguvernamentale.
    Art. 3
    Ministerul Dezvoltarii si Prognozei va coordona activitatea consultantilor pentru mediul de afaceri, preluand expertiza si asigurand comunicarea operativa intre partile implicate.
    Art. 4
    Ministerul Dezvoltarii si Prognozei, impreuna cu celelalte ministere, va monitoriza implementarea planului de actiuni, raportand trimestrial Guvernului asupra stadiului realizarii acestuia.

                  PRIM-MINISTRU
                  ADRIAN NASTASE

                         Contrasemneaza:
                         p. Ministrul dezvoltarii si prognozei,
                         Mihai David,
                         secretar de stat

                         Ministrul administratiei publice,
                         Octav Cozmanca

                         p. Ministrul finantelor publice,
                         Gheorghe Gherghina,
                         secretar de stat

                         Ministrul pentru intreprinderile
                         mici si mijlocii si cooperatie,
                         Silvia Ciornei

    ANEXA 1

                             PLAN DE ACTIUNI
pentru inlaturarea barierelor administrative din mediul de afaceri
________________________________________________________________________________
Nr.                  Masura/Activitatea care     Institutii       Termen de
crt.    Problema     solutioneaza problema       responsabile     realizare in
                                                                  PSAL II*) ________________________________________________________________________________
  0         1                    2                     3              4
________________________________________________________________________________
  1. Inconsecventa   - Pregatirea TOR si         - MDP            - iunie 2001
     existenta in      selectarea unui
     comunicarea       consultant independent
     Guvern -          pentru identificarea
     mediu de          problemelor mediului de
     afaceri           afaceri si a solutiilor
                       posibile pentru
                       inlaturarea lor
                     - Analiza informatiilor     - MDP
                       existente, referitoare la
                       solicitarile si criticile
                       formulate de mediul de
                       afaceri privind barierele
                       administrative care stau
                       in calea dezvoltarii
                       acestuia

    Observatii
    - Cele doua cerinte sunt trecute in matricea PSAL si in PA, cu acordul BM

                     - Stabilirea unui grup de   - MDP            - august 2001
                       lucru pentru
                       identificarea problemelor
                       mediului de afaceri si a
                       solutiilor posibile
                       pentru inlaturarea lor;
                       la stabilirea grupului de
                       lucru va participa si
                       consultantul independent;
                       grupul de lucru va fi
                       aprobat prin hotarare a
                       Guvernului

    Observatii
    - Deocamdata grupul de lucru functioneaza in virtutea legitimitatii si autoritatii stabilite prin PSAL II, dar poate deveni o entitate de consultanta permanenta la dispozitia partenerilor
    - Grupul de lucru isi poate schimba sau completa componenta si agenda in functie de obiectivele si interesele partilor implicate; grupul poate colabora cu echipa primului-ministru pentru implementarea PEP si, de asemenea, cu echipe sau programe guvernamentale care au o componenta de imbunatatire a mediului de afaceri

                     - Angajarea FIAS pentru     - MDP            - prezentare
                       definirea unui instrument                    CA/prima
                       de monitorizare; FIAS are                    transa
                       un instrument aplicat
                       deja in Europa Centrala
                       si de Est
                     - Monitorizarea solutiilor  - MDP            - semestrial/
                       alese de Guvern si                           anual
                       publicarea rezultatelor
                       monitorizarii; semestrial
                       se publica datele privind
                       progresele reformei
                       economice, iar anual,
                       masurile de eliminare a
                       barierelor administrative
                       din mediul de afaceri;
                       toate aceste date trebuie
                       puse la dispozitie mediului
                       de afaceri, public si prin
                       organizatiile sale
                     - Pregatirea TOR si         - MIP, MDP, MAE  - prezentare
                       lansarea unei campanii de                    CA/prima
                       informare publica pentru                     transa
                       promovarea cat mai rapida
                       a masurilor
                       guvernamentale cu impact
                       imediat in mediul de
                       afaceri
                     - Inceperea campaniei de    - MIP, MDP, MAE  - 1 ianuarie
                       informare publica                            2002
                     - Constituirea in cadrul    - MDP            - prezentare
                       MDP a unui grup de                           CA/prima
                       contact care sa                              transa
                       monitorizeze
                       implementarea planului de
                       actiune, sa coordoneze
                       activitatea
                       consultantilor pentru
                       mediul de afaceri si sa
                       asigure comunicarea
                       dinamica dintre partile
                       implicate
                     - Grupul de contact si      - MDP, MIMMC,    - permanent,
                       grupul de lucru             MAP, SGG         incepand de
                       revizuiesc proiectele de                     la data de
                       hotarari, de ordonante de                    1 ianuarie
                       urgenta ale Guvernului si                    2002
                       de legi, care implica
                       obtinerea de autorizatii
                       pentru mentinerea
                       acestora din urma in
                       limite rezonabile
________________________________________________________________________________
  2. Insuficienta    - Introducerea              - Ministere/     - a doua
     implicare a       obligativitatii           agentii            transa
     mediului de       ministerelor de a         guvernamentale,
     afaceri in        consulta asociatiile      MDP in
     procesul de       patronale de ramura in    consultare cu
     luare a           pregatirea deciziei       CCIRB
     deciziilor        Guvernului cu privire la
     Guvernului care   ramura respectiva, pana
     privesc in mod    cand legea transparentei
     direct            actelor administrative va
     reglementarea     fi promulgata si aplicata
     mediului de     - Masurarea periodica a     - MDP, MIP,      - semestrial
     afaceri           gradului de satisfactie     MIMMC, cu
                       a asociatiilor patronale    consultarea
                       si de afaceri cu privire    CCIRB, AOAR,
                       la participarea lor la      CPR, FIC
                       pregatirea deciziei
                       Guvernului cu impact in
                       mediul de afaceri (se va
                       folosi instrumentul de
                       monitorizare FIAS)
                     - MDP are obligatia sa      - Grupul de      - 1 martie
                       creeze o baza de date       lucru sub        2002
                       completa cuprinzand toate   coordonarea
                       asociatiile patronale si    ministrului
                       de afaceri, precum si       dezvoltarii
                       solicitarile si             si prognozei
                       raspunsurile formulate,
                       astfel incat sa poata
                       fundamenta, in orice
                       moment, punctul de vedere
                       al Guvernului in legatura
                       cu aceste solicitari

    Observatii
    - Baza de date poate trece la un moment dat in management public/privat (MDP/asociatii de afaceri)
________________________________________________________________________________
  3. Imbunatatirea   - TOR pentru redactarea si  - DGV, MFP, MDP, - a doua
     relatiei          implementarea unui cod de   MIE              transa
     autoritate/       "bune practici" (best
     intreprinzator    practices) pentru
                       functionarii vamali in
                       relatiile cu publicul

    Observatii
    - Manualul de conduita facut public va fi la dispozitia cetatenilor in relatia cu autoritatea si se poate referi si la alte autoritati decat vama

                     - Obligatia institutiilor   - MDP, MFP,      - a doua
                       autorizate de a face        MIMMC, MSF,      transa
                       publica tematica            MAPM
                       controalelor periodice
                       si durata maxima estimata
                       a unui astfel de control,
                       cu exceptia celor care
                       vizeaza inspectiile de
                       mediu; de asemenea, se
                       introduce obligativitatea
                       publicarii duratei minime
                       dintre doua controale
                       succesive

    Observatii
    - Anuntul public determina intreprinzatorul sa isi imbunatateasca conduita si se evita arbitrariul autoritatii

                     - Elaborarea unui proiect   - MIP, MAP       - a doua
                       de lege cu privire la                        transa
                       transparenta procedurilor
                       administratiei locale si
                       centrale (sunshine law),
                       care sa dea
                       intreprinzatorului
                       posibilitatea sa isi
                       exprime o opinie bazata
                       pe raportul
                       cost/eficienta
                     - Publicarea unei liste     - MDP, MAP,      - 1 iulie
                       actualizate cuprinzand      MIMMC            2002
                       activitatile care
                       necesita autorizatii
                       speciale; pentru aceasta
                       operatiune se poate apela
                       la consultanta
                     - TOR pentru realizarea     - MDP, MI, MFP   - a doua
                       unui studiu care sa ofere                    transa
                       o solutie de corelare si
                       realocare a activitatilor
                       de inspectie si control
                       ale Politiei economice,
                       Garzii Financiare,
                       Administratiei financiare
                       si a altor entitati cu
                       atributii de control si
                       utilizarea studiului
                       produs de IRIS pe aceasta
                       tema
________________________________________________________________________________
  4. Necorelarea     - Publicarea in limba       - MFP, MDP       - prezentare
     standardelor      romana a IAS, editia 2001                    CA/prima
     de audit                                                       transa
     financiar       - redactarea si publicarea  - Camera         - prezentare
                       tuturor normelor si         Auditorilor      CA/prima
                       procedurilor prevazute la   din Romania      transa
                       art. 7 din Ordonanta
                       de urgenta a Guvernului
                       nr. 75/1999, referitoare
                       la auditul financiar si
                       organizarea sesiunilor de
                       testare pentru obtinerea
                       certificatului de auditor
                       financiar
________________________________________________________________________________
  5. Procesul        - Adoptarea Codului unic    - MFP, MIMMC,    - a doua
     de autorizare,    pentru toate societatile    in consultare    transa
     aprobare          comerciale - in derulare    cu CCIRB
     (autorizatii)


    Observatii
    - Masurile mentionate sunt trecute in matricea PSAL II, cu acordul BM

                     - Verificarea prin          - MDP, MIMMC,    - a doua
                       masuratori independente     in consultare    transa
                       (FIAS) a raportarilor de    cu CCIRB
                       la registrul comertului
                       facute ministerelor
                     - Constituirea unei baze    - MLPTL, MJ,      - a doua
                       de date continand           MAP, MDP          transa
                       statutul proprietatilor
                       funciare, in scopul
                       urgentarii obtinerii
                       certificatului de
                       urbanism
                     - publicarea procedurilor   - MLPTL, MDP     - 1 martie
                       de obtinere de aprobari                      2002
                       necesare pentru
                       realizarea unei
                       constructii

    Observatii
    - Se vor corela consultanta si eforturile programelor similare finantate de BM

                     - Introducerea unei singure - MSF, MDP       - 1 martie
                       autorizatii sanitare                         2002
                     - Publicarea Ghidului        - MLPTL, MDP    - 1 septembrie
                       investitorului in urbanism                   2002
                     - TOR pentru initierea unui  - MLPTL, MDP,   - 1 ianuarie
                       program-pilot pentru         MAP             2002
                       testarea efectelor
                       existentei PGU asupra
                       rapiditatii obtinerii
                       autorizatiilor de
                       constructie

    Observatii
    - Se testeaza cat de repede pot fi incheiate procedurile de aprobare de catre functionarii autoritatilor locale, in conditiile existentei PGU si a bazei de date funciare

                     - Inceperea                 - MLPTL, MAP,    - a doua
                       programului-pilot intr-o    MDP              transa
                       localitate mica sau
                       medie, cu acordul
                       ministerelor implicate,
                       pentru a evalua in corect
                       costurile obtinerii
                       rapide a autorizatiilor,
                       criticate de mediul de
                       afaceri

    Observatii
    - Testul va permite aprecierea volumului de investitii necesar pentru infrastructura unui astfel de proiect

                     - TOR pentru studiul        - MDP, MAP       - 1 ianuarie
                       privind aprobarile care                      2002
                       pot fi obtinute prin
                       procedura nonraspuns
                     - TOR pentru realizarea     - MDP, SGG,      - 1 ianuarie
                       unui studiu care sa         MIMMC, MAP,      2002
                       inventarieze toate          MMSS
                       duplicatele solicitate
                       intreprinzatorului de
                       catre autoritati si sa
                       ofere o solutie
                       functionala pentru
                       evitarea lor, in asa fel
                       incat informatiile sa
                       ajunga la toate
                       institutiile interesate
                       fara ca cetateanul/
                       intreprinzatorul sa
                       redacteze raportari
                       suplimentare
                     - Publicarea inventarului   - toate          - 1 septembrie
                       cuprinzand autorizatiile,   ministerele      2002
                       aprobarile, situatiile      si in
                       duplicat solicitate de      coordonarea
                       administratie si            grupului
                       inlaturarea a circa 50%     de lucru
                       dintre ele prin hotarari
                       ale Guvernului sau
                       ordine ale ministrului
                     - Proiect de lege sau de    - MDP, MAP       - a doua
                       hotarare/ordonanta de                        transa
                       urgenta a Guvernului
                       pentru implementarea
                       procedurii nonraspuns
                     - Integrarea recomandarilor - CCIRB, in      - permanent
                       pertinente ale mediului     consultare
                       de afaceri in organizarea   cu MDP
                       si functionarea Biroului
                       unic de inregistrare si
                       autorizare
                     - Studiu pentru revizuirea  - MJ             - prezentare
                       procedurilor de faliment                     CA/prima
                       in scopul de a se                            transa
                       identifica masuri
                       corective intr-un mod
                       acceptabil de catre BM
                     - Plan de actiune                            - a doua
                       (acceptabil de catre BM)                     transa
                       pentru imbunatatirea
                       procedurilor de faliment
                     - Dezvoltarea unui program                   - a doua
                       de intarire a sistemului                     transa
                       judecatoresc si a
                       cadrului legislativ
                       aferent pentru
                       eficientizarea
                       procedurilor de faliment;
                       programul contine
                       inclusiv asistenta
                       tehnica pentru judecatori
                       si personal auxiliar ca
                       sa aprofundeze
                       procedurile de faliment
                       in cazul societatilor
                       comerciale, bancilor, dar
                       si pentru curti, pentru
                       un management mai bun al
                       dosarelor comerciale
________________________________________________________________________________
  6. Reclamarea      - Introducerea de           - MFP, MDP       - a doua
     procedurilor      penalitati asumate de                        transa
     de recuperare     catre MFP, in cazul
     a T.V.A.          depasirii termenelor
                       prevazute de lege
________________________________________________________________________________
  7. Absenta unei    - Web site comun al         - MDP            - a doua
     interfete de      institutiilor donatoare,    (grupul de       transa
     comunicare        atat pentru activitatea     contact) in
     rapida si         de consultanta, cat si      colaborare
     integrata,        pentru posibilitatile de    cu CCIRB,
     referitoare la    creditare rambursabila      AOAR, CPR si
     posibilitatile    sau nerambursabila care     alte
     de finantare si   privesc mediul de afaceri   organizatii
     realizare a                                   patronale
     unor proiecte
     care privesc
     mediul de
     afaceri
                     - Consultari lunare ale     - MDP, MIE,      - lunar,
                       tuturor donatorilor       MIMMC, MAE, cu     incepand din
                       aflati la Bucuresti in    participarea       ianuarie
                       relatie bilaterala sau    reprezentantilor   2002
                       multilaterala, pentru a   asociatiilor
                       se identifica care sunt   patronale;
                       sursele de finantare si   CCIRB, AOAR,
                       consultanta pentru        ADER, CPR etc.
                       activitatile privind
                       mediul de afaceri

    Observatii
    - Intalnirea este organizata si prezidata de ministrul dezvoltarii si prognozei care apeleaza la invitati din alte ministere, conform agendei
________________________________________________________________________________
  8. Proceduri       - Acordarea automata a      - MAE, MI, MDP   - a doua
     dificile de       vizei cu caracter                            transa
     obtinere a        "business" pentru
     vizelor de        cetateni din statele OECD
     rezidenta         care nu au inca acest
                       statut
                     - Certificatul de sanatate  - MSF, MMSS,     - a doua
                       poate fi eliberat si de     MDP              transa
                       state aflate pe "lista
                       pozitiva"
________________________________________________________________________________
  9. Absenta unei    - Elaborarea Codului fiscal - MFP            - a doua
     traduceri                                                      transa
     autorizate a
     Codului fiscal
     (colectie de
     legi cu privire
     la taxare)

    Observatii
    - Redactarea acestui cod a beneficiat deja de fonduri alocate de diversi donatori
________________________________________________________________________________
 10. Comunicare      - Deschiderea unui web site - MDP            - permanent
     directa in        in limbile romana si        (grupul de
     legatura cu       engleza pentru planul de    contact)
     acest proiect/    actiune si instituirea
     transferul de     dialogului prin e-mail cu
     know-how catre    intreprinzatori
     partea romana     individuali/asociatii
                       pentru feed-back si
                       monitorizare

    Observatii
    - Toate activitatile de comunicare/informare vor fi gandite pe baza premisei ca MDP este, de asemenea, un interlocutor autorizat pentru investitorii straini si are menirea de a atrage investitii straine in Romania

                     - Se prezinta pe web        - MDP            - ianuarie
                       site-ul proiectului "Plan   (grupul          2002
                       de actiune" proiecte de     de contact),
                       legislatie privind          in colaborare
                       taxarea, relatiile de       cu CCIRB,
                       munca, facilitati, pentru   AOAR, CPR,
                       a se putea colecta rapid    alte
                       sugestii de la mediul de    organizatii
                       afaceri                     patronale
                                                   interesate
                     - Instrumentul de           - MDP            - permanent
                       monitorizare (FIAS),
                       know-how privind
                       redactarea TOR,
                       elaborarea de strategii
                       de campanie si
                       desfasurarea campaniilor
                       de informare publica si
                       expertiza de promovare a
                       afacerilor vor fi
                       transferate treptat
                       grupului de contact din
                       MDP si altor institutii
                       guvernamentale implicate

    Observatii
    - Fiecare proiect va include din TOR obligatia de a face transfer de expertiza catre grupul de contact din MDP si catre alte institutii guvernamentale
    - Vor fi identificate resurse pentru ca toate obligatiile tehnice ale MDP sa poata fi indeplinite la standarde profesionale rezonabile
________________________________________________________________________________
    *) Termenele au fost coordonate, pana la data aprobarii planului, cu graficul conditionalitatilor din PSAL II.

    Legenda

    TOR   Termeni de referinta
    FIAS  Servicii de consultanta in domeniul investitiilor straine
          (institutie afiliata  Bancii Mondiale si IFC)
    IAS   Standarde internationale de contabilitate
    PGU   Plan general de urbanism
    PA    Plan de actiune
    BM    Banca Mondiala
    MDP   Ministerul Dezvoltarii si Prognozei
    MIP   Ministerul Informatiilor Publice
    MIMMC Ministerul pentru Intreprinderile Mici si Mijlocii si Cooperatie
    CCIRB Camera de Comert si Industrie a Romaniei si a Municipiului Bucuresti
    AOAR  Asociatia Oamenilor de Afaceri din Romania
    ADER  Asociatia pentru Dezvoltare Economica din Romania
    CPR   Confederatia Patronatelor din Romania
    FIC   Consiliul Investitorilor Straini
    DGV   Directia Generala a Vamilor
    MFP   Ministerul Finantelor Publice
    MSF   Ministerul Sanatatii si Familiei
    MI    Ministerul de Interne
    MLPTL Ministerul Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei
    MJ    Ministerul Justitiei
    MIE   Ministerul Integrarii Europene
    MAE   Ministerul Afacerilor Externe
    MAPN  Ministerul Apelor si Protectiei Mediului
    MMSS  Ministerul Muncii si Solidaritatii Sociale
    SGG   Secretariatul General al Guvernului
    MAP   Ministerul Administratiei Publice.



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 1189/2001

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 1189 din 2001
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu