Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 1071 din 16 august 2006

privind aprobarea Normelor metodologice pentru acordarea, utilizarea si controlul sumelor destinate proprietarilor de paduri pentru gestionarea durabila a acestora

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 723 din 23 august 2006



In temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată,

Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.

Art. 1. - Se aprobă Normele metodologice pentru acordarea, utilizarea şi controlul sumelor destinate proprietarilor de păduri pentru gestionarea durabilă a acestora, prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 2. - Metodologia de calcul al sumelor cuvenite drept compensaţii proprietarilor persoane fizice şi juridice care deţin păduri cu funcţii speciale de protecţie se aprobă prin ordin comun al ministrului agriculturii, pădurilor şi dezvoltării rurale şi al ministrului finanţelor publice.

Art. 3. - (1) Folosirea în alte scopuri decât cele menţionate a alocaţiilor prevăzute la art. 4 alin. (1) din anexă  constituie  contravenţie  şi  se  sancţionează cu amendă de la 2.500 lei la 5.000 lei.

(2)   Constatarea contravenţiei prevăzute la alin. (1) şi aplicarea sancţiunii se fac de către personalul silvic cu atribuţii de control din cadrul inspectoratelor teritoriale de regim silvic şi de vânătoare competente teritorial.

(3)  Contravenţiei prevăzute la alin. (1) îi sunt aplicabile dispoziţiile Ordonanţei Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 180/2002, cu modificările şi completările ulterioare.

Art. 4. - La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri se abrogă Hotărârea Guvernului nr. 163/2000 privind aprobarea Normelor metodologice pentru acordarea, utilizarea şi controlul sumelor destinate proprietarilor   de   păduri,    indiferent   de   forma de proprietate, pentru efectuarea unor lucrări de gospodărire, în scopul asigurării integrităţii fondului forestier naţional şi gestionării durabile a pădurilor, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 128 din 27 martie 2000.

PRIM-MINISTRU

CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU

Contrasemnează:

Ministrul agriculturii, pădurilor şi dezvoltării rurale,

Gheorghe Flutur

Ministrul administraţiei şi internelor,

Vasile Blaga

Ministrul mediului şi gospodăririi apelor,

Sulfina Barbu

Ministrul finanţelor publice,

Sebastian Teodor Gheorghe Vlădescu

ANEXĂ

NORME   METODOLOGICE

pentru acordarea, utilizarea şi controlul sumelor destinate proprietarilor de păduri pentru gestionarea durabilă a acestora

Art. 1. - Fundamentarea necesarului de fonduri pentru lucrările şi/sau acţiunile prevăzute la art. 29 alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 96/1998 privind reglementarea regimului silvic şi administrarea fondului forestier naţional, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi la art. 6 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 139/2005 privind administrarea pădurilor din România, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 38/2006, se face de către autoritatea publică centrală care răspunde de silvicultură, la propunerea inspectoratelor teritoriale de regim silvic şi de vânătoare, cu respectarea reglementărilor în vigoare privind elaborarea, aprobarea şi finanţarea acţiunilor din fondurile bugetare.

Art. 2. - (1) Consiliul tehnico-economic al autorităţii publice centrale care răspunde de silvicultură analizează şi avizează propunerea de defalcare a alocaţiei bugetare destinate proprietarilor de păduri, pentru gestionarea durabilă a acestora, întocmită de direcţia de specialitate din cadrul Ministerului Agriculturii, Pădurilor şi Dezvoltării Rurale.

(2)   Propunerea de defalcare se face în raport cu importanţa şi prioritatea lucrărilor sau acţiunilor necesare de realizat.

(3)   Defalcarea alocaţiilor bugetare, avizate în conformitate cu prevederile alin. (1), se aprobă prin ordin al ministrului agriculturii, pădurilor şi dezvoltării rurale.

Art. 3. - (1) Intocmirea si aprobarea documentaţiilor, licitarea execuţiei pentru lucrările cărora le sunt aplicabile prevederile referitoare la achiziţiile publice, prevăzute la art. 29 alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 96/1998, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi la art. 6 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 139/2005, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 38/2006, cu excepţia lucrărilor de combatere a bolilor şi dăunătorilor din pădurile proprietate privată a persoanelor fizice şi juridice, prevăzute la art. 29 alin. (1) lit. c) din Ordonanţa Guvernului nr. 96/1998, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, se fac potrivit procedurilor legale pentru achiziţiile publice de către inspectoratele teritoriale de regim silvic şi de vânătoare.

(2) Lucrările de combatere a bolilor şi dăunătorilor din pădurile proprietate privată a persoanelor fizice şi juridice, prevăzute   la   art.   29   alin.   (1)   lit. c) din   Ordonanţa Guvernului nr. 96/1998, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, se execută în baza licitaţiilor organizate de Regia Naţională a Pădurilor - Romsilva, pe bază de comenzi date de inspectoratele teritoriale de regim silvic şi de vânătoare, în limita alocaţiilor bugetare.

(3)   Sumele destinate regenerării pădurilor, pentru situaţiile în care cheltuielile destinate împăduririi depăşesc fondul de conservare şi regenerare aflat la dispoziţia structurilor silvice autorizate, rezultă ca diferenţă între sumele necesare împăduririi şi întreţinerii plantaţiei până la starea de masiv, stabilite pe bază de deviz, şi cuantumul fondului de conservare şi regenerare, constituit la procentul maxim, conform prevederilor legale.

(4)  Calculul sumelor destinate refacerii pădurilor afectate de calamităţi naturale sau incendii şi căilor forestiere de transport afectate de calamităţi naturale se face luându-se în considerare documentele de constatare şi evaluare a pagubelor, întocmjte în conformitate cu prevederile legale.

Art. 4. - (1) In scopul sprijinirii înfiinţării asociaţiilor de proprietari de păduri şi dezvoltării acestora prin achiziţia de logistică necesară administrării şi gospodăririi eficiente a pădurilor, se acordă de la bugetul de stat următoarele alocaţii:

a)  asociere de 100 ha - 500 lei;

b)  asociere între 100 si 200 ha - 1.500 lei;

c)  asociere între 200 şi 500 ha - 2.500 lei;

d)  asociere de peste 500 ha - 3.500 lei.

(2) Sumele prevăzute la alin. (1) se acordă o singură dată după înscrierea asociaţiei în Registrul asociaţiilor şi fundaţiilor aflat la grefa judecătoriei în a cărei circumscripţie teritorială aceasta îşi are sediul.

Art. 5. - (1) Documentaţia pentru acordarea alocaţiilor bugetare se transmite de către inspectoratele teritoriale de regim silvic şi de vânătoare către direcţia care gestionează bugetul din cadrul autorităţii publice centrale care răspunde de silvicultură şi cuprinde:

a)  solicitarea de decontare semnată de inspectorul-şef al inspectoratului teritorial de regim silvic şi de vânătoare;

b)   formularul de decont, întocmit potrivit modelelor prevăzute în anexele nr. 1-9;

c)   copie de pe factura fiscală, emisă de persoana juridică contractantă pentru lucrările prevăzute la art. 29 alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 96/1998, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi la art. 6 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 139/2005, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 38/2006, cu excepţia situaţiei reglementate la art. 4 alin. (1) din prezentele norme metodologice şi la art. 29 alin. (1) lit. f) din Ordonanţa Guvernului nr. 96/1998.

(2) Plăţile efectuate din alocaţiile bugetare sunt supuse controlului financiar preventiv, potrivit reglementărilor legale în vigoare.

Art. 6. - (1) Decontarea finanţării lucrărilor prevăzute la art. 29 alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 96/1998, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi la art. 6 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 139/2005, aprobată cu modificări si completări prin Legea nr. 38/2006, se face astfel:

a)   decontarea finanţării lucrărilor prevăzute la art. 29 alin. (1) lit. a) şi b) din Ordonanţa Guvernului nr. 96/1998, republicată, cu' modificările şi completările ulterioare, se face în conformitate cu dispoziţiile legale privind investiţiile şi decontarea acestora;

b)   decontarea finanţării lucrărilor prevăzute la art. 29 alin. (1) lit. c) din Ordonanţa Guvernului nr. 96/1998, republicată, cu modificările şl completările ulterioare, se face pe baza situaţiei de lucrări, întocmită de unitatea prestatoare şi însuşită de reprezentantul inspectoratului teritorial de regim silvic şi de vânătoare, la preţurile rezultate din licitaţia organizată de Regia Naţională a Pădurilor - Romsilva;

c)   decontarea finanţării lucrărilor prevăzute la art. 29 alin. (1) lit. d) din Ordonanţa Guvernului nr. 96/1998, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi la art. 6 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 139/2005, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 38/2006, se face pe bază de factură fiscală, numai în baza procesului-verbal de recepţie, pentru faza de proiectare tehnologică - teren, a' procesului-verbal al Comisiei tehnice de avizare pentru silvicultură din cadrul autorităţii publice centrale care răspunde de silvicultură, pentru faza de proiectare tehnologică - redactare, şi a ordinului de aprobare a amenajamentului, conform prevederilor legale, pentru faza de proiectare tehnologică - definitivare;

d)   decontarea finanţării lucrărilor prevăzute la art. 29 alin. (1) lit. e) şi f) din Ordonanţa Guvernului nr. 96/1998, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, se face pe bază de factură fiscală, numai în baza avizului Comisiei tehnice de avizare pentru silvicultură din cadrul autorităţii publice centrale care răspunde de silvicultură;

e)   decontarea finanţării lucrărilor prevăzute la art. 29 alin. (1) lit. g) din Ordonanţa Guvernului nr. 96/1998, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, se face în baza formularului de decont;

f)   decontarea finanţării lucrărilor prevăzute la art. 29 alin. (1) lit. h) din Ordonanţa Guvernului nr. 96/1998, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, se face pe baza situaţiei de lucrări, întocmită de ocolul silvic care asigură administrarea sau serviciile silvice şi însuşită de reprezentantul inspectoratului teritorial de regim silvic şi de vânătoare, cu respectarea prevederilor legale în vigoare;

g)   decontarea finanţării lucrărilor prevăzute la art. 29 alin. (1) lit. i) din Ordonanţa Guvernului nr. 96/1998, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, se face pe bază de cerere însoţită de documentele justificative, respectiv facturi fiscale sau bonuri fiscale, potrivit legii.

(2)   Documentele primare, actele de decontare şi de evidenţă a cheltuielilor efectuate din alocaţiile bugetare aprobate se îndosariază distinct şi se înregistrează în conturi, separat de orice alte cheltuieli.

(3)   Sumele necesare decontării se transmit prin dispoziţii bugetare către inspectoratele teritoriale de regim silvic şi de vânătoare de către direcţia care gestionează bugetul din cadrul autorităţii publice centrale care răspunde de silvicultură, în baza deconturilor prevăzute în anexele nr. 1-9, în termen de maximum 45 de zile de la transmiterea solicitării de decontare.

Art. 7. - In cursul anului calendaristic, înainte de licitare, se acceptă introducerea pe lista de lucrări a altor lucrări care n-au fost incluse în fundamentarea de buget, prin substituirea unora dintre cele care au stat la baza fundamentării.

Art. 8. - Anexele nr. 1-9 fac parte integrantă din prezentele norme metodologice.

ANEXA Nr. 1 la normele metodologice

MINISTERUL AGRICULTURII, PĂDURILOR Şl DEZVOLTĂRII RURALE

INSPECTORATUL TERITORIAL DE REGIM SILVIC SI DE VÂNĂTOARE ............

Avizat

Direcţia Generală a Finanţelor Publice .....................

DECONT   JUSTIFICATIV*)

privind acordarea alocaţiilor bugetare proprietarilor de păduri în vederea efectuării unor lucrări în scopul asigurării integrităţii fondului forestier naţional, conform prevederilor art. 29 alin. (1) lit. a) din Ordonanţa Guvernului nr. 96/1998 privind reglementarea regimului silvic şi administrarea fondului forestier naţional, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, pentru lucrarea: Refacerea pădurilor afectate de calamităţi naturale sau de incendii a căror cauză este necunoscută

1.   Amplasamentul suprafeţei pe care se execută lucrările: judeţul ................................., comuna ....................... localitatea ......................................, Ocolul Silvic ..........................................., unitatea de producţie  ......................................... unitatea amenajistică  ..............................................................., denumirea locului  ..................................................................

  1. Beneficiarii lucrării:

Nr. crt.

Numele şi prenumele/ denumirea persoanei juridice

C.N.P.

B.I. (C.I.)

C.U.I.

Localitatea

Judeţul

0

1

2

3

4

5

6

Persoane fizice sau juridice pentru care serviciile silvice/administrarea pădurilor sunt/este asigurate/asigurată de ocolul silvic: ................................................................................................................................................

3. Descrierea lucrării: ................................................................................................................................................

*) Se întocmeşte un singur decont pentru toate persoanele fizice şi juridice ale căror păduri sunt administrate sau au asigurate serviciile silvice de acelaşi ocol silvic.

4.  Valoarea (inclusiv TVA):............................................................................ lei

5.  Executantul:

Denumirea ................................................................................................................................................

Comuna/oraşul ................................................................................., str.................................................... nr..........

Numărul de înmatriculare în registrul comerţului   ............................................

Numărul unic de înregistrare fiscală................................................................

Inspector-şef,                                                                        Contabil-şef,

..............................                                                       .........................................

Şeful ocolului silvic care asigură administrarea/serviciile silvice,

.........................................................................................................

(numele si prenumele)

L.S./S.S.

ANEXA Nr. 2 la normele metodologice

MINISTERUL AGRICULTURII, PĂDURILOR Şl DEZVOLTĂRII RURALE

INSPECTORATUL TERITORIAL DE REGIM SILVIC Şl DE VÂNĂTOARE .............

Avizat

Direcţia Generală a Finanţelor Publice .....................

DECONT   JUSTIFICATIV

privind acordarea alocaţiilor bugetare proprietarilor de păduri în vederea efectuării unor lucrări în scopul asigurării integrităţii fondului forestier naţional, conform prevederilor art. 29 alin. (1) lit. b) din Ordonanţa Guvernului nr. 96/1998 privind reglementarea regimului silvic şi administrarea fondului forestier naţional, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, pentru lucrarea: Refacerea unor căi forestiere de transport distruse în urma calamităţilor naturale

1.   Amplasamentul drumului forestier   pe care se execută lucrările: judeţul .................., comuna ..............., localitatea ..............., Ocolul Silvic ...............,   unitatea de producţie .................., unitatea amenajistică ........................, denumirea drumului forestier .........................

2.  Beneficiarii lucrării:

a)  Persoana juridică:

Denumirea    ................................................................................................................................................

Sediul   ................................................................................................................................................

Numărul de înmatriculare în registrul comerţului   ............................................

Codul fiscal........................................................................................................

b)  Persoana fizică:

Numele şi prenumele ................................................................................................................................................

Adresa: judeţul .................................... , comuna ....................., localitatea ....................., str................... nr..........

Buletinul/cartea de identitate    ............................................................................

Codul numeric personal   ....................................................................................

3.  Descrierea lucrării: ................................................................................................................................................

................................................................................................................................................

4.  Valoarea (inclusiv TVA):............................................................................ lei

5.  Termenul de plată .........................................................................................

6.  Executantul:

Denumirea    ................................................................................................................................................

Comuna/oraşul ........................................................................................................., str......................................................... nr.  ..........

Numărul de înmatriculare în registrul comerţului .............................................

Codul fiscal   ........................................................................................................

Inspector-şef,                                                                            Contabil-şef,

....................................                                                   .......................................

Şeful ocolului silvic care asigură administrarea/serviciile silvice,

.......................................................................................................

(numele si prenumele)

L.S./S.S.

ANEXA Nr. 3 la normele metodologice

MINISTERUL AGRICULTURII, PĂDURILOR Şl DEZVOLTĂRII RURALE

INSPECTORATUL TERITORIAL DE REGIM SILVIC Şl DE VÂNĂTOARE ...............

Avizat

Direcţia Generală a Finanţelor Publice .........................

DECONT   JUSTIFICATIV*)

privind acordarea alocaţiilor bugetare proprietarilor de păduri în vederea efectuării unor lucrări în scopul asigurării integrităţii fondului forestier naţional, conform prevederilor art. 29 alin. (1) lit. c) din Ordonanţa Guvernului nr. 96/1998 privind reglementarea regimului silvic si administrarea fondului forestier naţional, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, pentru lucrarea: Combaterea bolilor şi dăunătorilor în pădurile proprietate privată

1. Amplasamentul suprafeţei pe care se execută lucrările: judeţul .................................., comuna ........................., localitatea ......................................., Ocolul Silvic ......................., denumirea locului ................................................................

*) Se întocmeşte un singur decont pentru toate persoanele fizice şi juridice ale căror păduri sunt administrate sau au asigurate serviciile silvice de acelaşi ocol silvic.

2.  Beneficiarii lucrării:

Persoane juridice şi/sau fizice ale căror păduri sunt administrate ori au asigurate serviciile silvice de către Ocolul Silvic..................................................

3.  Descrierea lucrării: ................................................................................................................................................

................................................................................................................................................

4.  Valoarea (inclusiv TVA):  .......................................................................... lei

5.  Termenul de plată   ........................................................................................

6.   Executantul:

Denumirea     ................................................................................................................................................ 

Comuna/oraşul ...................................................................................................................., str............................................................ nr.......

Numărul de înmatriculare în registrul comerţului   ............................................

Codul fiscal........................................................................................................

Inspector-şef,                                                                 Contabil-şef,

.................................                                               ..................................

Şeful ocolului silvic care asigură administrarea/serviciile silvice,

..........................................................................................................

(numele si prenumele)

L.S./S.S.

ANEXA Nr. 4 la normele metodologice

MINISTERUL AGRICULTURII, PĂDURILOR Şl DEZVOLTĂRII RURALE

INSPECTORATUL TERITORIAL DE REGIM SILVIC SI DE VÂNĂTOARE ............

Avizat

Direcţia Generală a Finanţelor Publice ............................

DECONT   JUSTIFICATIV*)

privind acordarea alocaţiilor bugetare proprietarilor de păduri în vederea efectuării unor lucrări în scopul asigurării integrităţii fondului forestier naţional, conform prevederilor art. 29 alin. (1) lit. d) din Ordonanţa Guvernului nr. 96/1998 privind reglementarea regimului silvic şi administrarea fondului forestier naţional, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 6 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 139/2005 privind administrarea pădurilor din România, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 38/2006, pentru lucrarea: Amenajarea pădurilor proprietate privată a persoanelor fizice constituite sau nu în asociaţii

1.  Amplasamentul suprafeţei pe care se execută lucrările: judeţul ...................................., comuna ......................., localitatea ..........................................., Ocolul Silvic .........................................., denumirea locului .....................................

2.  Beneficiarii lucrării:

Persoane juridice şi/sau fizice ale căror păduri sunt administrate ori au asigurate serviciile silvice de către Ocolul Silvic ................................................................, din raza teritorială a localităţilor ......................................., judeţul ....................

3.  Descrierea lucrării: ................................................................................................................................................ ................................................................................................................................................

4.  Valoarea (inclusiv TVA):  .......................................................................... lei

5.  Termenul de plată   ........................................................................................

6.   Executantul:

Denumirea    ................................................................................................................................................

Comuna/oraşul  ..................................................................................................................., str................................................................. nr.......

Numărul de înmatriculare în registrul comerţului .............................................

Codul fiscal   ........................................................................................................

Inspector-şef,                                                                            Contabil-şef,

........................                                                                 .....................................

Şeful ocolului silvic care asigură administrarea/serviciile silvice,

...........................................................................................................

(numele si prenumele)

L.S./S.S.

*) Se întocmeşte un singur decont pentru toate persoanele fizice şi juridice ale căror păduri sunt administrate sau au asigurate serviciile silvice de acelaşi ocol silvic.

ANEXA Nr. 5 la normele metodologice

MINISTERUL AGRICULTURII, PĂDURILOR Şl DEZVOLTĂRII RURALE INSPECTORATUL TERITORIAL DE REGIM SILVIC Şl DE VÂNĂTOARE ...............

Avizat

Direcţia Generală a Finanţelor Publice .....................

DECONT   JUSTIFICATIV

privind acordarea alocaţiilor bugetare proprietarilor de păduri în vederea efectuării unor lucrări în scopul asigurării integrităţii fondului forestier naţional, conform prevederilor art. 29 alin. (1) lit. e) din Ordonanţa Guvernului nr. 96/1998 privind reglementarea regimului silvic şi administrarea fondului forestier naţional, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, pentru lucrarea: Finanţarea unor studii complexe de fundamentare a soluţiilor de gospodărire a pădurilor proprietate privată a persoanelor fizice şi juridice

1.  Beneficiarii lucrării:

a)  Persoana juridică:

Denumirea    ................................................................................................................................................

Sediul   ................................................................................................................................................

Numărul de înmatriculare în registrul comerţului   ............................................

Codul fiscal   ........................................................................................................

b)  Persoana fizică:

Numele şi prenumele    ................................................................................................................................................

Adresa: judeţul ..............................., comuna ........................., localitatea ..................., str......................... nr...... .

Buletinul/cartea de identitate, codul numeric personal   ..................................................................................................

2.  Descrierea lucrării: studiile complexe de fundamentare a soluţiilor de gospodărire a pădurilor proprietate privată

............................................................. .....................................................................................................................................

3.  Valoarea (inclusiv TVA):  .......................................................................... lei

4.  Termenul de plată   ........................................................................................

5.  Executantul:

Denumirea:

Inspectoratul Silvic Teritorial    ........................................................ Comuna/oraşul .............................................................................................., str............................................. nr....... .

Numărul de înmatriculare în registrul comerţului   ............................................

Codul fiscal  .......................................................................................................

Inspector-şef,                                                                            Contabil-şef,

.............................                                                              ...................................

ANEXA Nr. 6 la normele metodologice

MINISTERUL AGRICULTURII, PĂDURILOR Şl DEZVOLTĂRII RURALE

INSPECTORATUL TERITORIAL DE REGIM SILVIC Şl DE VÂNĂTOARE ...............

Avizat

Direcţia Generală a Finanţelor Publice .....................

DECONT   JUSTIFICATIV

privind acordarea alocaţiilor bugetare proprietarilor de păduri în vederea efectuării unor lucrări în scopul asigurării integrităţii fondului forestier naţional, conform prevederilor art. 29 alin. (1) lit. f) din Ordonanţa Guvernului nr. 96/1998 privind reglementarea regimului silvic şi administrarea fondului forestier naţional, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, pentru lucrarea: Punerea la dispoziţie proprietarilor de păduri a normelor tehnice silvice şi juridice care reglementează regimul silvic şi a materialelor de propagandă şi educaţie forestieră privind ocrotirea şi conservarea pădurilor

  1. Beneficiarii lucrării:

Nr. crt.

Numele şi prenumele/ denumirea persoanei juridice

C.N.P.

B.I. (C.I.)

C.U.I.

Localitatea

Judeţul

0

1

2

3

4

5

6

2.  Denumirea lucrării   ............................................................................................................................................

3.  Valoarea (inclusiv TVA):  .......................................................................... lei

4.  Alocaţii bugetare de acordat   .................................................................. lei

5.  Termenul de plată   ........................................................................................

Inspector-şef,                                                                     Contabil-şef,

................................                                                           ..................................

ANEXA Nr. 7 la normele metodologice

MINISTERUL AGRICULTURII, PĂDURILOR Şl DEZVOLTĂRII RURALE

INSPECTORATUL TERITORIAL DE REGIM SILVIC Şl DE VÂNĂTOARE ...............

Avizat

Direcţia Generală a Finanţelor Publice .....................

DECONT   JUSTIFICATIV

privind acordarea alocaţiilor bugetare proprietarilor de păduri în vederea efectuării unor lucrări în scopul asigurării integrităţii fondului forestier naţional, conform prevederilor art. 29 alin. (1) lit. g) din Ordonanţa Guvernului nr. 96/1998 privind reglementarea regimului silvic şi administrarea fondului forestier naţional, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, pentru lucrarea: Sprijinirea proprietarilor de păduri cu funcţii speciale de protecţie, persoane fizice, prin acordarea unor compensaţii reprezentând contravaloarea bunurilor pe care nu le recoltează datorită restricţiilor impuse prin  amenajamentele silvice în pădurile cu funcţii speciale de protecţie

1.  Amplasamentul suprafeţei pe care se execută lucrările: judeţul ........................., comuna ............................., localitatea ........................................., Ocolul Silvic .................................................., denumirea locului ................................

2.  Beneficiarii lucrării*):

Nr. crt.

Numele şi prenumele/ denumirea persoanei juridice

C.N.P.

B.I. (C.I.)

C.U.I.

Localitatea

Judeţul

0

1

2

3

4

5

6

3.  Funcţia pentru care se acordă compensaţii:   ..............................................

4.  Valoarea:   .................................................................................................. lei

5.  Termenul de plată   ........................................................................................

Inspector-şef,                                                                         Contabil-şef,

..............................                                                         ...................................

*) Se vor înscrie toţi solicitanţii, indiferent de localitate sau judeţ, din perioada pentru care se întocmeşte decontul.

ANEXA Nr. 8 la normele metodologice

MINISTERUL AGRICULTURII, PĂDURILOR Şl DEZVOLTĂRII RURALE

INSPECTORATUL TERITORIAL DE REGIM SILVIC Şl DE VÂNĂTOARE ...............

Avizat

Direcţia Generală a Finanţelor Publice .....................

DECONT   JUSTIFICATIV*)

privind acordarea alocaţiilor bugetare proprietarilor de păduri în vederea efectuării unor lucrări în scopul asigurării integrităţii fondului forestier naţional, conform prevederilor art. 29 alin. (1) lit. h) din Ordonanţa Guvernului nr. 96/1998 privind reglementarea regimului silvic şi administrarea fondului forestier naţional, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, pentru lucrarea: Finanţarea, acolo unde este cazul, a cheltuielilor pentru regenerarea pădurilor, care depăşesc fondul de conservare şi regenerare aflat la dispoziţia structurilor silvice autorizate

1.  Amplasamentul drumului forestier pe care se execută lucrările: judeţul ........................., comuna ....................., localitatea ........................................, Ocolul Silvic ........................................, denumirea locului ...............................................

2.  Beneficiarii lucrării:

Nr. crt.

Numele şi prenumele/ denumirea persoanei juridice

C.N.P.

B.I. (C.I.)

C.U.I.

Localitatea

Judeţul

0

1

2

3

4

5

6

3.  Descrierea lucrării: ................................................................................................................................................

................................................................................................................................................

4.  Valoarea:   .................................................................................................. lei

5.  Contribuţia beneficiarului (valoarea constituită în fondul de conservare şi regenerare) ....................................... lei

*) Se întocmeşte un singur decont pentru toate persoanele fizice şi juridice ale căror păduri sunt administrate sau au asigurate serviciile silvice de acelaşi ocol silvic.

6.  Alocaţiile bugetare de acordat (rândul 4 - rândul 5)............................... lei

7.  Termenul de plată   ........................................................................................

8.  Executantul:

Denumirea    ................................................................................................................................................ Comuna/oraşul ....................................................................................................................., str......................................................................... nr. ............. .

Numărul de înmatriculare în registrul comerţului ...................................................

Codul fiscal  .............................................................................................................

Inspector-şef,                                                               Contabil-şef,

..............................                                                       ....................................

Şeful ocolului silvic care asigură administrarea/serviciile silvice,

...............................................................................................................

(numele si prenumele)

LS./S.S.

ANEXA Nr. 9 la normele metodologice

MINISTERUL AGRICULTURII, PĂDURILOR Şl DEZVOLTĂRII RURALE

INSPECTORATUL TERITORIAL DE REGIM SILVIC Şl DE VÂNĂTOARE ...............

Avizat

Direcţia Generală a Finanţelor Publice .....................

DECONT   J USTIFICATIV

privind acordarea alocaţiilor bugetare proprietarilor de păduri în vederea efectuării unor lucrări în scopul asigurării integrităţii fondului forestier naţional, conform prevederilor art. 29 alin. (1) lit. i) din Ordonanţa Guvernului nr. 96/1998 privind reglementarea regimului silvic şi administrarea fondului forestier naţional, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, pentru lucrarea: Sprijinirea înfiinţării şi dezvoltării asociaţiilor de proprietari de păduri

1.  Beneficiarul lucrării:

Persoana juridică:

Denumirea    ................................................................................................................................................

Sediul   ................................................................................................................................................

Numărul de înmatriculare în registrul comerţului   ............................................

Codul fiscal   ........................................................................................................

2.  Descrierea lucrării: ................................................................................................................................................ ................................................................................................................................................

3.  Valoarea (cuantum fix):    .......................................................................... lei

5. Termenul de plată  .......................................................................................

Inspector-şef,                                                                             Contabil-şef,

............................                                                                     .............................


SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 1071/2006

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 1071 din 2006
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu