HOTARARE Nr.
1071 din 16 august 2006
privind aprobarea Normelor
metodologice pentru acordarea, utilizarea si controlul sumelor destinate
proprietarilor de paduri pentru gestionarea durabila a acestora
ACT EMIS DE:
GUVERNUL ROMANIEI
ACT PUBLICAT IN:
MONITORUL OFICIAL NR. 723 din 23 august 2006
In temeiul art. 108 din Constituţia României,
republicată,
Guvernul României adoptă
prezenta hotărâre.
Art. 1. - Se aprobă Normele metodologice pentru
acordarea, utilizarea şi controlul sumelor destinate proprietarilor de păduri
pentru gestionarea durabilă a acestora, prevăzute în anexa care face parte
integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 2. - Metodologia de calcul al sumelor cuvenite
drept compensaţii proprietarilor persoane fizice şi juridice care deţin păduri
cu funcţii speciale de protecţie se aprobă prin ordin comun al ministrului
agriculturii, pădurilor şi dezvoltării rurale şi al ministrului finanţelor
publice.
Art. 3. - (1) Folosirea în alte scopuri decât cele
menţionate a alocaţiilor prevăzute la art. 4 alin. (1) din anexă constituie contravenţie şi se
sancţionează cu amendă de la 2.500 lei la 5.000 lei.
(2) Constatarea contravenţiei prevăzute la alin. (1)
şi aplicarea sancţiunii se fac de către personalul silvic cu atribuţii de
control din cadrul inspectoratelor teritoriale de regim silvic şi de vânătoare
competente teritorial.
(3) Contravenţiei prevăzute la alin. (1) îi sunt
aplicabile dispoziţiile Ordonanţei Guvernului nr. 2/2001 privind regimul
juridic al contravenţiilor, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr.
180/2002, cu modificările şi completările ulterioare.
Art. 4. - La data intrării în vigoare a prezentei
hotărâri se abrogă Hotărârea Guvernului nr. 163/2000 privind aprobarea Normelor
metodologice pentru acordarea, utilizarea şi controlul sumelor destinate
proprietarilor de păduri, indiferent de
forma de proprietate, pentru efectuarea unor lucrări
de gospodărire, în scopul asigurării integrităţii fondului forestier naţional
şi gestionării durabile a pădurilor, publicată în Monitorul Oficial al
României, Partea I, nr. 128 din 27 martie 2000.
PRIM-MINISTRU
CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU
Contrasemnează:
Ministrul agriculturii, pădurilor şi dezvoltării
rurale,
Gheorghe Flutur
Ministrul administraţiei şi internelor,
Vasile Blaga
Ministrul mediului şi gospodăririi apelor,
Sulfina Barbu
Ministrul finanţelor publice,
Sebastian Teodor Gheorghe Vlădescu
ANEXĂ
NORME METODOLOGICE
pentru acordarea, utilizarea şi controlul sumelor
destinate proprietarilor de păduri pentru gestionarea durabilă a acestora
Art. 1. - Fundamentarea necesarului de fonduri pentru lucrările şi/sau acţiunile prevăzute la art. 29 alin. (1) din
Ordonanţa Guvernului nr. 96/1998 privind reglementarea regimului silvic şi
administrarea fondului forestier naţional, republicată, cu modificările şi
completările ulterioare, şi la art. 6 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr.
139/2005 privind administrarea pădurilor din România, aprobată cu modificări şi
completări prin Legea nr. 38/2006, se face de către autoritatea publică
centrală care răspunde de silvicultură, la propunerea inspectoratelor
teritoriale de regim silvic şi de vânătoare, cu respectarea reglementărilor în
vigoare privind elaborarea, aprobarea şi finanţarea acţiunilor din fondurile
bugetare.
Art. 2. - (1) Consiliul tehnico-economic al autorităţii
publice centrale care răspunde de silvicultură analizează şi avizează
propunerea de defalcare a alocaţiei bugetare destinate proprietarilor de
păduri, pentru gestionarea durabilă a acestora, întocmită de direcţia de
specialitate din cadrul Ministerului Agriculturii, Pădurilor şi Dezvoltării
Rurale.
(2) Propunerea de defalcare se face în raport cu
importanţa şi prioritatea lucrărilor sau acţiunilor necesare de realizat.
(3) Defalcarea alocaţiilor bugetare, avizate în
conformitate cu prevederile alin. (1), se aprobă prin ordin al ministrului
agriculturii, pădurilor şi dezvoltării rurale.
Art. 3. - (1) Intocmirea si aprobarea documentaţiilor,
licitarea execuţiei pentru lucrările cărora le sunt aplicabile prevederile
referitoare la achiziţiile publice, prevăzute la art. 29 alin. (1) din
Ordonanţa Guvernului nr. 96/1998, republicată, cu modificările şi completările
ulterioare, şi la art. 6 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 139/2005,
aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 38/2006, cu excepţia
lucrărilor de combatere a bolilor şi dăunătorilor din pădurile proprietate
privată a persoanelor fizice şi juridice, prevăzute la art. 29 alin. (1) lit.
c) din Ordonanţa Guvernului nr. 96/1998, republicată, cu modificările şi
completările ulterioare, se fac potrivit procedurilor legale pentru achiziţiile
publice de către inspectoratele teritoriale de regim silvic şi de vânătoare.
(2) Lucrările de combatere a bolilor şi dăunătorilor
din pădurile proprietate privată a persoanelor fizice şi juridice, prevăzute
la art. 29 alin. (1) lit. c) din Ordonanţa
Guvernului nr. 96/1998, republicată, cu modificările
şi completările ulterioare, se execută în baza licitaţiilor organizate de Regia
Naţională a Pădurilor - Romsilva, pe bază de comenzi date de inspectoratele
teritoriale de regim silvic şi de vânătoare, în limita alocaţiilor bugetare.
(3) Sumele destinate regenerării pădurilor, pentru
situaţiile în care cheltuielile destinate împăduririi depăşesc fondul de
conservare şi regenerare aflat la dispoziţia structurilor silvice autorizate,
rezultă ca diferenţă între sumele necesare împăduririi şi întreţinerii
plantaţiei până la starea de masiv, stabilite pe bază de deviz, şi cuantumul
fondului de conservare şi regenerare, constituit la procentul maxim, conform
prevederilor legale.
(4) Calculul sumelor destinate refacerii pădurilor
afectate de calamităţi naturale sau incendii şi căilor forestiere de transport
afectate de calamităţi naturale se face luându-se în considerare documentele de
constatare şi evaluare a pagubelor, întocmjte în
conformitate cu prevederile legale.
Art. 4. - (1) In scopul sprijinirii înfiinţării
asociaţiilor de proprietari de păduri şi dezvoltării acestora prin achiziţia de
logistică necesară administrării şi gospodăririi eficiente a pădurilor, se
acordă de la bugetul de stat următoarele alocaţii:
a) asociere de 100 ha - 500 lei;
b) asociere între 100 si 200 ha - 1.500 lei;
c) asociere între 200 şi 500 ha - 2.500 lei;
d) asociere de peste 500 ha - 3.500 lei.
(2) Sumele prevăzute la alin. (1) se acordă o singură
dată după înscrierea asociaţiei în Registrul asociaţiilor şi fundaţiilor aflat
la grefa judecătoriei în a cărei circumscripţie teritorială aceasta îşi are
sediul.
Art. 5. - (1) Documentaţia pentru acordarea alocaţiilor
bugetare se transmite de către inspectoratele teritoriale de regim silvic şi de
vânătoare către direcţia care gestionează bugetul din cadrul autorităţii
publice centrale care răspunde de silvicultură şi cuprinde:
a) solicitarea de decontare semnată de inspectorul-şef
al inspectoratului teritorial de regim silvic şi de vânătoare;
b) formularul de decont, întocmit potrivit modelelor
prevăzute în anexele nr. 1-9;
c) copie de pe factura fiscală, emisă de persoana
juridică contractantă pentru lucrările prevăzute la art. 29 alin. (1) din
Ordonanţa Guvernului nr. 96/1998, republicată, cu modificările şi completările
ulterioare, şi la art. 6 din Ordonanţa
de urgenţă a Guvernului nr. 139/2005, aprobată cu modificări şi completări prin
Legea nr. 38/2006, cu excepţia situaţiei reglementate la art. 4 alin. (1) din
prezentele norme metodologice şi la art. 29 alin. (1) lit. f) din Ordonanţa
Guvernului nr. 96/1998.
(2) Plăţile efectuate din alocaţiile bugetare sunt
supuse controlului financiar preventiv, potrivit reglementărilor legale în
vigoare.
Art. 6. - (1) Decontarea finanţării lucrărilor
prevăzute la art. 29 alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 96/1998,
republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi la art. 6 din
Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 139/2005, aprobată cu modificări si
completări prin Legea nr. 38/2006, se face astfel:
a) decontarea finanţării lucrărilor prevăzute la art.
29 alin. (1) lit. a) şi b) din Ordonanţa Guvernului nr. 96/1998, republicată,
cu' modificările şi completările ulterioare, se face în conformitate cu
dispoziţiile legale privind investiţiile şi decontarea acestora;
b) decontarea finanţării lucrărilor prevăzute la art.
29 alin. (1) lit. c) din Ordonanţa Guvernului nr. 96/1998, republicată, cu
modificările şl completările ulterioare, se face pe baza situaţiei de
lucrări, întocmită de unitatea prestatoare şi însuşită de reprezentantul
inspectoratului teritorial de regim silvic şi de vânătoare, la preţurile
rezultate din licitaţia organizată de Regia Naţională a Pădurilor - Romsilva;
c) decontarea finanţării
lucrărilor prevăzute la art. 29 alin. (1) lit. d) din Ordonanţa Guvernului nr.
96/1998, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi la art. 6
din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 139/2005, aprobată cu modificări şi
completări prin Legea nr. 38/2006, se face pe bază de factură fiscală, numai în
baza procesului-verbal de recepţie, pentru faza de proiectare tehnologică -
teren, a' procesului-verbal al Comisiei tehnice de avizare pentru silvicultură
din cadrul autorităţii publice centrale care răspunde de silvicultură, pentru
faza de proiectare tehnologică - redactare, şi a ordinului de aprobare a amenajamentului,
conform prevederilor legale, pentru faza de proiectare tehnologică -
definitivare;
d) decontarea finanţării lucrărilor prevăzute la art.
29 alin. (1) lit. e) şi f) din Ordonanţa Guvernului nr. 96/1998, republicată,
cu modificările şi completările ulterioare, se face pe bază de factură fiscală, numai în baza avizului Comisiei
tehnice de avizare pentru silvicultură din cadrul autorităţii publice centrale
care răspunde de silvicultură;
e) decontarea finanţării lucrărilor prevăzute la art.
29 alin. (1) lit. g) din Ordonanţa Guvernului nr. 96/1998, republicată, cu
modificările şi completările ulterioare, se face în baza
formularului de decont;
f) decontarea finanţării lucrărilor prevăzute la art.
29 alin. (1) lit. h) din Ordonanţa Guvernului nr. 96/1998, republicată, cu
modificările şi completările ulterioare, se face pe baza situaţiei de lucrări,
întocmită de ocolul silvic care asigură administrarea sau serviciile silvice şi
însuşită de reprezentantul inspectoratului teritorial de regim silvic şi de
vânătoare, cu respectarea prevederilor legale în vigoare;
g) decontarea finanţării lucrărilor prevăzute la art.
29 alin. (1) lit. i) din Ordonanţa Guvernului nr. 96/1998, republicată, cu
modificările şi completările ulterioare, se face pe bază de cerere însoţită de
documentele justificative, respectiv facturi fiscale sau bonuri fiscale,
potrivit legii.
(2) Documentele primare,
actele de decontare şi de evidenţă a cheltuielilor efectuate din alocaţiile
bugetare aprobate se îndosariază distinct şi se înregistrează în conturi,
separat de orice alte cheltuieli.
(3) Sumele necesare decontării se transmit prin
dispoziţii bugetare către inspectoratele teritoriale de regim silvic şi de
vânătoare de către direcţia care gestionează bugetul din cadrul autorităţii
publice centrale care răspunde de silvicultură, în baza deconturilor prevăzute
în anexele nr. 1-9, în termen de maximum 45 de zile de la transmiterea
solicitării de decontare.
Art. 7. - In cursul anului calendaristic, înainte de
licitare, se acceptă introducerea pe lista de lucrări a altor lucrări care n-au
fost incluse în fundamentarea de buget, prin substituirea unora dintre cele
care au stat la baza fundamentării.
Art. 8. - Anexele nr. 1-9 fac parte integrantă din
prezentele norme metodologice.
ANEXA Nr. 1 la normele metodologice
MINISTERUL AGRICULTURII, PĂDURILOR Şl DEZVOLTĂRII
RURALE
INSPECTORATUL TERITORIAL DE REGIM SILVIC SI DE
VÂNĂTOARE ............
Avizat
Direcţia Generală a Finanţelor Publice
.....................
DECONT JUSTIFICATIV*)
privind acordarea alocaţiilor bugetare
proprietarilor de păduri în vederea efectuării unor lucrări în scopul asigurării integrităţii fondului
forestier naţional, conform prevederilor art. 29 alin. (1) lit. a) din
Ordonanţa Guvernului nr. 96/1998 privind reglementarea regimului silvic şi administrarea
fondului forestier naţional, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, pentru lucrarea:
Refacerea pădurilor afectate de calamităţi naturale sau de incendii a căror cauză este
necunoscută
1. Amplasamentul suprafeţei pe care se execută
lucrările: judeţul ................................., comuna
....................... localitatea
......................................, Ocolul Silvic
..........................................., unitatea de producţie ......................................... unitatea
amenajistică ...............................................................,
denumirea locului
..................................................................
- Beneficiarii lucrării:
Nr. crt.
|
Numele şi prenumele/ denumirea
persoanei juridice
|
C.N.P.
|
B.I. (C.I.)
|
C.U.I.
|
Localitatea
|
Judeţul
|
0
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Persoane fizice sau juridice pentru care serviciile
silvice/administrarea pădurilor sunt/este asigurate/asigurată de ocolul silvic:
................................................................................................................................................
3. Descrierea lucrării:
................................................................................................................................................
*) Se întocmeşte un singur decont pentru toate
persoanele fizice şi juridice ale căror păduri sunt administrate sau au
asigurate serviciile silvice de acelaşi ocol silvic.
4. Valoarea (inclusiv
TVA):............................................................................
lei
5. Executantul:
Denumirea
................................................................................................................................................
Comuna/oraşul
.................................................................................,
str....................................................
nr..........
Numărul de înmatriculare în registrul comerţului
............................................
Numărul unic de înregistrare
fiscală................................................................
Inspector-şef,
Contabil-şef,
..............................
.........................................
Şeful ocolului silvic care asigură administrarea/serviciile silvice,
.........................................................................................................
(numele si prenumele)
L.S./S.S.
ANEXA Nr. 2 la normele metodologice
MINISTERUL AGRICULTURII, PĂDURILOR Şl DEZVOLTĂRII RURALE
INSPECTORATUL TERITORIAL DE REGIM SILVIC Şl DE
VÂNĂTOARE .............
Avizat
Direcţia Generală a Finanţelor Publice
.....................
DECONT JUSTIFICATIV
privind acordarea alocaţiilor bugetare
proprietarilor de păduri în vederea efectuării unor lucrări în scopul asigurării integrităţii fondului
forestier naţional, conform prevederilor art. 29 alin. (1) lit. b) din
Ordonanţa Guvernului nr. 96/1998 privind reglementarea regimului silvic şi administrarea
fondului forestier naţional, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, pentru lucrarea:
Refacerea unor căi forestiere de transport distruse în urma calamităţilor naturale
1. Amplasamentul drumului forestier pe care se
execută lucrările: judeţul .................., comuna ...............,
localitatea ..............., Ocolul Silvic
..............., unitatea de producţie .................., unitatea
amenajistică ........................, denumirea
drumului forestier .........................
2. Beneficiarii lucrării:
a) Persoana juridică:
Denumirea
................................................................................................................................................
Sediul
................................................................................................................................................
Numărul de înmatriculare în registrul comerţului
............................................
Codul
fiscal........................................................................................................
b) Persoana fizică:
Numele şi prenumele
................................................................................................................................................
Adresa: judeţul .................................... , comuna ....................., localitatea
....................., str................... nr..........
Buletinul/cartea de identitate
............................................................................
Codul numeric personal ....................................................................................
3. Descrierea lucrării:
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
4. Valoarea (inclusiv
TVA):............................................................................
lei
5. Termenul de plată .........................................................................................
6. Executantul:
Denumirea
................................................................................................................................................
Comuna/oraşul
.........................................................................................................,
str......................................................... nr. ..........
Numărul de înmatriculare în registrul comerţului .............................................
Codul fiscal
........................................................................................................
Inspector-şef,
Contabil-şef,
....................................
.......................................
Şeful ocolului silvic care asigură
administrarea/serviciile silvice,
.......................................................................................................
(numele si prenumele)
L.S./S.S.
ANEXA Nr. 3 la normele metodologice
MINISTERUL AGRICULTURII, PĂDURILOR Şl DEZVOLTĂRII
RURALE
INSPECTORATUL TERITORIAL DE REGIM SILVIC Şl DE
VÂNĂTOARE ...............
Avizat
Direcţia Generală a Finanţelor Publice
.........................
DECONT JUSTIFICATIV*)
privind acordarea alocaţiilor bugetare
proprietarilor de păduri în vederea efectuării unor lucrări în scopul asigurării integrităţii fondului
forestier naţional, conform prevederilor art. 29 alin. (1) lit. c) din
Ordonanţa Guvernului nr. 96/1998 privind reglementarea regimului silvic si administrarea
fondului forestier naţional, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, pentru lucrarea:
Combaterea bolilor şi dăunătorilor în pădurile proprietate privată
1. Amplasamentul suprafeţei pe care se execută
lucrările: judeţul .................................., comuna
........................., localitatea
......................................., Ocolul Silvic .......................,
denumirea locului
................................................................
*) Se întocmeşte un singur decont pentru toate
persoanele fizice şi juridice ale căror păduri sunt administrate sau au
asigurate serviciile silvice de acelaşi ocol silvic.
2. Beneficiarii lucrării:
Persoane juridice şi/sau fizice ale căror păduri sunt
administrate ori au asigurate serviciile silvice de către Ocolul
Silvic..................................................
3. Descrierea lucrării:
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
4. Valoarea (inclusiv TVA):
.......................................................................... lei
5. Termenul de plată
........................................................................................
6. Executantul:
Denumirea
................................................................................................................................................
Comuna/oraşul
....................................................................................................................,
str............................................................ nr.......
Numărul de înmatriculare în registrul comerţului
............................................
Codul
fiscal........................................................................................................
Inspector-şef,
Contabil-şef,
.................................
..................................
Şeful ocolului silvic care asigură
administrarea/serviciile silvice,
..........................................................................................................
(numele si prenumele)
L.S./S.S.
ANEXA Nr. 4 la normele metodologice
MINISTERUL AGRICULTURII, PĂDURILOR Şl DEZVOLTĂRII
RURALE
INSPECTORATUL TERITORIAL DE REGIM SILVIC SI DE
VÂNĂTOARE ............
Avizat
Direcţia Generală a Finanţelor Publice
............................
DECONT JUSTIFICATIV*)
privind acordarea
alocaţiilor bugetare proprietarilor de păduri în vederea efectuării unor
lucrări în scopul asigurării integrităţii fondului forestier naţional, conform prevederilor art.
29 alin. (1) lit. d) din Ordonanţa Guvernului nr. 96/1998 privind reglementarea regimului
silvic şi administrarea fondului forestier naţional, republicată, cu
modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 6 din Ordonanţa de urgenţă a
Guvernului nr. 139/2005 privind administrarea pădurilor din România, aprobată cu
modificări şi completări prin Legea nr. 38/2006, pentru lucrarea: Amenajarea
pădurilor proprietate
privată a persoanelor fizice constituite sau nu în asociaţii
1. Amplasamentul suprafeţei pe care se execută
lucrările: judeţul ....................................,
comuna ......................., localitatea
..........................................., Ocolul Silvic
.........................................., denumirea locului .....................................
2. Beneficiarii lucrării:
Persoane juridice şi/sau fizice ale căror păduri sunt
administrate ori au asigurate serviciile silvice de către Ocolul Silvic
................................................................, din raza
teritorială a localităţilor ......................................., judeţul ....................
3. Descrierea lucrării:
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
4. Valoarea (inclusiv TVA):
.......................................................................... lei
5. Termenul de plată
........................................................................................
6. Executantul:
Denumirea ................................................................................................................................................
Comuna/oraşul ...................................................................................................................,
str................................................................. nr.......
Numărul de înmatriculare în registrul comerţului
.............................................
Codul fiscal
........................................................................................................
Inspector-şef,
Contabil-şef,
........................
.....................................
Şeful ocolului silvic care asigură
administrarea/serviciile silvice,
...........................................................................................................
(numele si prenumele)
L.S./S.S.
*) Se întocmeşte un singur decont pentru toate
persoanele fizice şi juridice ale căror păduri sunt administrate sau au
asigurate serviciile silvice de acelaşi ocol silvic.
ANEXA Nr. 5 la normele metodologice
MINISTERUL AGRICULTURII, PĂDURILOR Şl DEZVOLTĂRII
RURALE INSPECTORATUL TERITORIAL DE REGIM SILVIC Şl DE VÂNĂTOARE ...............
Avizat
Direcţia Generală a Finanţelor Publice
.....................
DECONT JUSTIFICATIV
privind acordarea
alocaţiilor bugetare proprietarilor de păduri în vederea efectuării unor lucrări
în scopul asigurării
integrităţii fondului forestier naţional, conform prevederilor art. 29 alin.
(1) lit. e) din Ordonanţa Guvernului nr. 96/1998
privind reglementarea regimului silvic şi
administrarea fondului forestier naţional, republicată, cu modificările şi completările
ulterioare, pentru lucrarea: Finanţarea unor studii complexe de fundamentare a soluţiilor de gospodărire a
pădurilor proprietate privată a persoanelor fizice şi juridice
1. Beneficiarii lucrării:
a) Persoana juridică:
Denumirea ................................................................................................................................................
Sediul
................................................................................................................................................
Numărul de înmatriculare în registrul comerţului
............................................
Codul fiscal
........................................................................................................
b) Persoana fizică:
Numele şi prenumele
................................................................................................................................................
Adresa: judeţul ..............................., comuna
........................., localitatea ...................,
str......................... nr...... .
Buletinul/cartea de identitate, codul numeric personal
..................................................................................................
2. Descrierea lucrării: studiile complexe de
fundamentare a soluţiilor de gospodărire a pădurilor proprietate privată
.............................................................
.....................................................................................................................................
3. Valoarea (inclusiv TVA):
.......................................................................... lei
4. Termenul de plată
........................................................................................
5. Executantul:
Denumirea:
Inspectoratul Silvic Teritorial
........................................................ Comuna/oraşul ..............................................................................................,
str............................................. nr....... .
Numărul de înmatriculare în registrul comerţului
............................................
Codul fiscal
.......................................................................................................
Inspector-şef,
Contabil-şef,
.............................
...................................
ANEXA Nr. 6 la normele metodologice
MINISTERUL AGRICULTURII, PĂDURILOR Şl DEZVOLTĂRII
RURALE
INSPECTORATUL TERITORIAL DE REGIM SILVIC Şl DE
VÂNĂTOARE ...............
Avizat
Direcţia Generală a Finanţelor Publice
.....................
DECONT JUSTIFICATIV
privind acordarea alocaţiilor bugetare
proprietarilor de păduri în vederea efectuării unor lucrări în scopul asigurării integrităţii fondului
forestier naţional, conform prevederilor art. 29 alin. (1) lit. f) din
Ordonanţa Guvernului nr. 96/1998 privind reglementarea regimului silvic şi administrarea
fondului forestier naţional, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, pentru lucrarea:
Punerea la dispoziţie proprietarilor de păduri a normelor tehnice silvice şi juridice care reglementează regimul
silvic şi a materialelor de propagandă şi educaţie forestieră privind ocrotirea şi conservarea pădurilor
- Beneficiarii lucrării:
Nr. crt.
|
Numele şi prenumele/ denumirea persoanei juridice
|
C.N.P.
|
B.I. (C.I.)
|
C.U.I.
|
Localitatea
|
Judeţul
|
0
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Denumirea lucrării
............................................................................................................................................
3. Valoarea (inclusiv TVA):
.......................................................................... lei
4. Alocaţii bugetare de acordat
.................................................................. lei
5. Termenul de plată ........................................................................................
Inspector-şef, Contabil-şef,
................................
..................................
ANEXA Nr. 7 la normele metodologice
MINISTERUL AGRICULTURII, PĂDURILOR Şl DEZVOLTĂRII
RURALE
INSPECTORATUL TERITORIAL DE REGIM SILVIC Şl DE
VÂNĂTOARE ...............
Avizat
Direcţia Generală a Finanţelor
Publice .....................
DECONT JUSTIFICATIV
privind acordarea alocaţiilor bugetare
proprietarilor de păduri în vederea efectuării unor lucrări în scopul asigurării integrităţii fondului
forestier naţional, conform prevederilor art. 29 alin. (1) lit. g) din
Ordonanţa Guvernului nr. 96/1998 privind reglementarea regimului silvic şi administrarea
fondului forestier naţional, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, pentru lucrarea:
Sprijinirea proprietarilor de păduri cu funcţii speciale de protecţie, persoane
fizice, prin acordarea unor compensaţii reprezentând contravaloarea bunurilor pe care nu le recoltează datorită
restricţiilor impuse prin amenajamentele silvice în pădurile cu funcţii speciale de protecţie
1. Amplasamentul suprafeţei pe
care se execută lucrările: judeţul ........................., comuna
............................., localitatea
........................................., Ocolul Silvic
.................................................., denumirea locului
................................
2. Beneficiarii lucrării*):
Nr. crt.
|
Numele şi prenumele/ denumirea
persoanei juridice
|
C.N.P.
|
B.I. (C.I.)
|
C.U.I.
|
Localitatea
|
Judeţul
|
0
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Funcţia pentru care se
acordă compensaţii: ..............................................
4. Valoarea:
..................................................................................................
lei
5. Termenul de plată
........................................................................................
Inspector-şef,
Contabil-şef,
..............................
...................................
*) Se vor înscrie toţi
solicitanţii, indiferent de localitate sau judeţ, din perioada pentru care se
întocmeşte decontul.
ANEXA Nr. 8 la normele metodologice
MINISTERUL AGRICULTURII, PĂDURILOR Şl DEZVOLTĂRII
RURALE
INSPECTORATUL TERITORIAL DE REGIM SILVIC Şl DE
VÂNĂTOARE ...............
Avizat
Direcţia Generală a Finanţelor Publice
.....................
DECONT JUSTIFICATIV*)
privind acordarea alocaţiilor bugetare
proprietarilor de păduri în vederea efectuării unor lucrări în scopul asigurării integrităţii fondului
forestier naţional, conform prevederilor art. 29 alin. (1) lit. h) din
Ordonanţa Guvernului nr. 96/1998 privind reglementarea regimului silvic şi administrarea
fondului forestier naţional, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, pentru lucrarea:
Finanţarea, acolo unde este cazul, a cheltuielilor pentru regenerarea pădurilor, care
depăşesc fondul de conservare şi regenerare aflat la dispoziţia structurilor silvice autorizate
1. Amplasamentul drumului forestier pe care se execută
lucrările: judeţul ........................., comuna ....................., localitatea ........................................, Ocolul Silvic
........................................, denumirea locului
...............................................
2. Beneficiarii lucrării:
Nr. crt.
|
Numele şi prenumele/ denumirea
persoanei juridice
|
C.N.P.
|
B.I. (C.I.)
|
C.U.I.
|
Localitatea
|
Judeţul
|
0
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Descrierea lucrării:
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
4. Valoarea:
..................................................................................................
lei
5. Contribuţia beneficiarului (valoarea constituită în
fondul de conservare şi regenerare) ....................................... lei
*) Se întocmeşte un singur decont pentru toate
persoanele fizice şi juridice ale căror păduri sunt administrate sau au
asigurate serviciile silvice de acelaşi ocol silvic.
6. Alocaţiile bugetare de acordat (rândul 4 - rândul
5)............................... lei
7. Termenul de plată ........................................................................................
8. Executantul:
Denumirea
................................................................................................................................................
Comuna/oraşul
.....................................................................................................................,
str.........................................................................
nr. ............. .
Numărul de înmatriculare în registrul comerţului
...................................................
Codul fiscal
.............................................................................................................
Inspector-şef,
Contabil-şef,
.............................. ....................................
Şeful ocolului silvic care asigură
administrarea/serviciile silvice,
...............................................................................................................
(numele si prenumele)
LS./S.S.
ANEXA Nr. 9 la normele metodologice
MINISTERUL AGRICULTURII, PĂDURILOR Şl DEZVOLTĂRII
RURALE
INSPECTORATUL TERITORIAL DE REGIM SILVIC Şl DE
VÂNĂTOARE ...............
Avizat
Direcţia Generală a Finanţelor Publice
.....................
DECONT J USTIFICATIV
privind acordarea alocaţiilor bugetare
proprietarilor de păduri în vederea efectuării unor lucrări în scopul asigurării integrităţii fondului
forestier naţional, conform prevederilor art. 29 alin. (1) lit. i) din
Ordonanţa Guvernului nr. 96/1998 privind reglementarea regimului silvic şi administrarea
fondului forestier naţional, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, pentru lucrarea:
Sprijinirea înfiinţării şi dezvoltării asociaţiilor de proprietari de păduri
1. Beneficiarul lucrării:
Persoana juridică:
Denumirea
................................................................................................................................................
Sediul ................................................................................................................................................
Numărul de înmatriculare în registrul comerţului
............................................
Codul fiscal ........................................................................................................
2. Descrierea lucrării:
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
3. Valoarea (cuantum fix):
.......................................................................... lei
5. Termenul de plată
.......................................................................................
Inspector-şef,
Contabil-şef,
............................ .............................