Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Hotărârea Nr.92 din 19.02.2019

pentru aprobarea Criteriilor şi a procedurii de acreditare a agenţiilor de intermediere între cererea şi oferta de muncă zilieră
ACT EMIS DE: Guvernul Romaniei
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 151 din 26 februarie 2019



SmartCity1

În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 132 din Legea nr. 52/2011 privind exercitarea unor activităţi cu caracter ocazional desfăşurate de zilieri, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Articolul 1Prezenta hotărâre reglementează criteriile de acreditare a agenţiilor de intermediere între cererea şi oferta de muncă zilieră, procedura de acreditare şi notificare, suspendare şi retragere a acreditării, respectiv a dreptului de a presta servicii de intermediere între cererea şi oferta de muncă zilieră şi obligaţiile agenţiilor de intermediere între cererea şi oferta de muncă zilieră acreditate. Articolul 2Serviciile de intermediere între cererea şi oferta de muncă zilieră, denumite în continuare servicii de intermediere, se pot furniza de societăţile prevăzute la art. 133 din Legea nr. 52/2011 privind exercitarea unor activităţi cu caracter ocazional desfăşurate de zilieri, republicată, cu modificările şi completările ulterioare. Articolul 3Se supun obligaţiei de acreditare în condiţiile prezentei hotărâri: a)societăţile înfiinţate pe teritoriul României în condiţiile Legii societăţilor nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, care au ca obiect de activitate Activităţi ale agenţiilor de plasare a forţei de muncă - cod CAEN 7810; b)societăţile înfiinţate în alte state membre ale Uniunii Europene sau în Spaţiul Economic European, în baza legislaţiei statului de origine şi care se stabilesc cu caracter permanent în România, pentru care, pentru prestarea de servicii de intermediere a muncii, nu a fost necesară obţinerea unei acreditări sau autorizări, în cazul prestării în România de servicii de intermediere. Articolul 4Nu se supun acreditării în condiţiile prevăzute de prezenta hotărâre următoarele societăţi: a)societăţile înfiinţate în alte state membre ale Uniunii Europene sau în Spaţiul Economic European, în baza legislaţiei statului de origine, care au fost supuse unei condiţii de acreditare sau autorizare pentru prestarea de servicii de intermediere a muncii în statul respectiv şi care prestează transfrontalier astfel de servicii pe teritoriul României, cu caracter temporar sau ocazional; b)societăţile înfiinţate în alte state membre ale Uniunii Europene sau în Spaţiul Economic European, pentru care, pentru prestarea de servicii de intermediere a muncii, în baza legislaţiei statului de origine nu a fost necesară obţinerea unei acreditări sau autorizări, nefiind astfel supuse unor condiţii de acreditare sau autorizare, care intenţionează să presteze transfrontalier astfel de servicii pe teritoriul României, cu caracter temporar sau ocazional; c)societăţile înfiinţate în alte state membre ale Uniunii Europene sau în Spaţiul Economic European, în baza legislaţiei statului de origine şi care se stabilesc cu caracter permanent în România, care au fost supuse unei condiţii de acreditare sau autorizare în statul de origine sau de provenienţă; d)societăţile acreditate ca furnizori de servicii de mediere a muncii pe piaţa internă sau societăţile care au îndeplinit obligaţia de notificare a agenţiei pentru ocuparea forţei de muncă judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, în condiţiile prevăzute de Criteriile de acreditare a furnizorilor de servicii specializate pentru stimularea ocupării forţei de muncă, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 277/2002, cu modificările şi completările ulterioare. Articolul 5În vederea acreditării, societăţile care solicită acreditarea ca agenţii de intermediere între cererea şi oferta de muncă zilieră trebuie să îndeplinească următoarele criterii: a)să aibă ca obiect de activitate Activităţi ale agenţiilor de plasare a forţei de muncă - cod CAEN 7810; b)să dispună de baza materială pentru realizarea serviciilor de intermediere; c)cel puţin 25% din personalul cu atribuţii în prestarea serviciilor de intermediere să aibă studii superioare în una dintre specialităţile psihologie, pedagogie, drept, precum şi experienţă de minimum 2 ani în domeniul medierii muncii. Articolul 6Acreditarea societăţilor prevăzute la art. 3 se realizează de către Agenţia Naţională pentru Ocuparea Forţei de Muncă, prin agenţiile pentru ocuparea forţei de muncă judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti. Articolul 7
(1) În vederea obţinerii acreditării, societăţile prevăzute la art. 3 vor depune la agenţia pentru ocuparea forţei de muncă judeţeană, respectiv a municipiului Bucureşti, în a cărei rază teritorială respectivele societăţi îşi au sediul, o cerere însoţită de următoarele documente:a)certificat de înregistrare emis de Oficiul Naţional al Registrului Comerţului, în copie certificată; b)actul constitutiv din care să rezulte că obiectul de activitate cuprinde Activităţi ale agenţiilor de plasare a forţei de muncă - cod CAEN 7810; c)acte doveditoare sau declaraţie pe propria răspundere a reprezentantului legal al societăţii solicitante, din care să rezulte că aceasta:

(i) nu a săvârşit infracţiuni în România sau, după caz, în statul de provenienţă în legătură cu serviciile de intermediere a muncii;
(ii) nu se află în România ori, după caz, în statul de provenienţă în situaţia de insolvenţă, în procedură de executare silită, reorganizare judiciară, faliment, dizolvare, lichidare sau administrare specială;
(iii) nu are activităţile prin care asigură acordarea serviciilor de intermediere a muncii suspendate ori restricţii asupra acestora;
(iv) nu există hotărâri judecătoreşti definitive de condamnare a societăţii în legătură cu încălcarea legislaţiei privind prestarea serviciilor de intermediere a muncii sau că nu se află în alte situaţii similare reglementate de lege;

d)documente care atestă situaţia juridică a spaţiului în care prestează serviciile de intermediere, în copie certificată; e)declaraţie care conţine informaţii privind baza materială prevăzută la art. 5 lit. b); f)documente care atestă îndeplinirea condiţiilor prevăzute la art. 5 lit. c), în copie certificată. Experienţa în domeniul serviciului de mediere a muncii se atestă prin curriculum vitae - model european.
(2) În vederea acreditării, agenţia pentru ocuparea forţei de muncă judeţeană, respectiv a municipiului Bucureşti acceptă prezentarea de către societăţile prevăzute la art. 3 lit. b) a oricărui document dintr-un stat membru al Uniunii Europene sau din Spaţiul Economic European emis într-un scop echivalent documentelor prevăzute la alin. (1) lit. b)-f).
Articolul 8
(1) În vederea prestării serviciilor de intermediere, societăţile prevăzute la art. 4 lit. a) şi b) au obligaţia de a notifica agenţia pentru ocuparea forţei de muncă judeţeană, respectiv a municipiului Bucureşti în a cărei rază teritorială intenţionează să îşi desfăşoare activitatea prin depunerea sau transmiterea formularului al cărui model este prevăzut în anexa nr. 1, însoţit de următoarele documente:a)orice document prin care se face dovada stabilirii în unul dintre statele membre ale Uniunii Europene sau Spaţiului Economic European însoţit de o traducere necertificată în limba română; b)orice document care atestă acreditarea sau autorizarea societăţii prevăzute la art. 4 lit. a) însoţit de o traducere necertificată în limba română sau, în cazul societăţii prevăzute la art. 4 lit. b), orice document sau declaraţie pe propria răspundere a reprezentantului legal al societăţii din care să rezulte respectarea de către societate în statul de origine a legislaţiei naţionale privind prestarea serviciilor de intermediere, însoţite de o traducere necertificată în limba română; c)orice document care atestă că societatea nu a fost sancţionată penal, însoţit de o traducere necertificată în limba română; d)orice document care atestă respectarea de către societate a obligaţiilor prevăzute de legislaţia în vigoare în domeniul financiar-contabil şi fiscal, însoţit de o traducere necertificată în limba română; e)orice document sau declaraţie pe propria răspundere a reprezentantului legal al societăţii, însoţit/însoţită de o traducere necertificată în limba română care să ateste că aceasta nu se află în statul de provenienţă în situaţia de insolvenţă, în procedură de executare silită, reorganizare judiciară, faliment, dizolvare, lichidare ori administrare specială, nu are activităţile prin care asigură acordarea serviciilor de intermediere a muncii suspendate sau restricţii asupra acestora ori că nu se află în alte situaţii similare reglementate de lege.
(2) Obligaţia de notificare se consideră îndeplinită la data transmiterii de către societăţile care nu se supun acreditării în condiţiile prevăzute de prezenta hotărâre a notificării, împreună cu toate documentele care însoţesc această notificare.
Articolul 9În vederea prestării serviciilor de intermediere, societăţile prevăzute la art. 4 lit. c) au obligaţia de a notifica agenţia pentru ocuparea forţei de muncă judeţeană, respectiv a municipiului Bucureşti în a cărei rază teritorială se stabilesc cu caracter permanent în România prin depunerea sau transmiterea formularului al cărui model este prevăzut în anexa nr. 1, însoţit de următoarele documente: a)orice document care atestă acreditarea sau autorizarea societăţii în statul de provenienţă pentru prestarea serviciilor de intermediere, eliberat de autoritatea competentă din statul membru respectiv, însoţit de o traducere necertificată în limba română; b)orice document care atestă că societatea nu a fost sancţionată penal, însoţit de o traducere necertificată în limba română; c)orice document care atestă respectarea de către societate a obligaţiilor prevăzute de legislaţia în vigoare în domeniul financiar-contabil şi fiscal, însoţit de o traducere necertificată în limba română; d)orice document care atestă înmatricularea sau, după caz, înregistrarea în registrul comerţului, însoţit de o traducere necertificată în limba română; e)orice document sau declaraţie pe propria răspundere a reprezentantului legal al societăţii, însoţit/însoţită de o traducere necertificată în limba română care să ateste că aceasta nu se află în statul de provenienţă în situaţia de insolvenţă, în procedură de executare silită, reorganizare judiciară, faliment, dizolvare, lichidare ori administrare specială, nu are activităţile prin care asigură acordarea serviciilor de intermediere a muncii suspendate sau restricţii asupra acestora ori că nu se află în alte situaţii similare reglementate de lege. Articolul 10În vederea prestării serviciilor de intermediere, societăţile prevăzute la art. 4 lit. d) au obligaţia de a notifica agenţia pentru ocuparea forţei de muncă judeţeană, respectiv a municipiului Bucureşti în a cărei rază teritorială îşi desfăşoară activitatea prin depunerea sau transmiterea formularului al cărui model este prevăzut în anexa nr. 1, însoţit de certificatul de acreditare sau, după caz, notificarea depusă la agenţia pentru ocuparea forţei de muncă judeţeană, respectiv a municipiului Bucureşti în condiţiile prevăzute de Criteriile de acreditare a furnizorilor de servicii specializate pentru stimularea ocupării forţei de muncă, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 277/2002, cu modificările şi completările ulterioare, în copie certificată. Articolul 11
(1) Verificarea îndeplinirii de către societăţile care solicită acreditarea ca agenţii de intermediere între cererea şi oferta de muncă zilieră a cerinţelor atestate prin documentele depuse de aceste societăţi potrivit art. 8 alin. (1) şi art. 9 se poate realiza prin intermediul Sistemului de informare al pieţei interne (IMI) în conformitate cu prevederile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 49/2009 privind libertatea de stabilire a prestatorilor de servicii şi libertatea de a furniza servicii în România, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 68/2010, cu modificările ulterioare.
(2) De la data la care autorităţile competente se înregistrează în punctul de contact unic electronic în conformitate cu prevederile art. 6 alin. (3) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 49/2009, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 68/2010, cu modificările ulterioare, societăţile prevăzute la alin. (1) pot îndeplini, în format electronic, prin intermediul acestuia, procedurile şi formalităţile de acreditare sau de notificare prevăzute de prezenta hotărâre.
Articolul 12
(1) Pe baza documentelor depuse sau transmise, agenţia pentru ocuparea forţei de muncă judeţeană, respectiv a municipiului Bucureşti va evalua îndeplinirea criteriilor de acreditare prevăzute la art. 5 şi va soluţiona cererea în termen de 30 de zile calendaristice de la data înregistrării documentaţiei complete.
(2) Termenul prevăzut la alin. (1) poate fi prelungit o singură dată, pentru o perioadă de maximum 15 zile calendaristice, fără a afecta prin această prelungire valabilitatea documentelor depuse iniţial. Prelungirea termenului prevăzut la alin. (1), precum şi durata acestei prelungiri se motivează în mod corespunzător de către agenţia pentru ocuparea forţei de muncă judeţeană, respectiv a municipiului Bucureşti şi se notifică societăţii solicitante înainte de expirarea termenului iniţial.
(3) Agenţia pentru ocuparea forţei de muncă judeţeană, respectiv a municipiului Bucureşti are obligaţia de a transmite societăţii solicitante, în termen de 5 zile lucrătoare de la data primirii cererii, o confirmare de primire, cu specificarea termenului de procesare a cererii, care se poate prelungi potrivit alin. (2), a căilor de atac disponibile şi, după caz, cu menţiunea că în lipsa unui răspuns în termenul specificat şi, după caz, prelungit acreditarea se consideră acordată.
(4) În situaţia în care, în vederea obţinerii acreditării, cererea şi documentaţia primită nu sunt complete, societatea solicitantă este informată în cel mai scurt timp, dar nu mai târziu de 5 zile lucrătoare de la primirea acestora, cu privire la necesitatea transmiterii de documente suplimentare în termen de cel mult 30 de zile calendaristice de la data comunicării informării, precum şi cu privire la consecinţele asupra termenului de soluţionare a cererii, prevăzut la alin. (1) şi, după caz, la alin. (2).
(5) În cazul în care o cerere este respinsă pentru motive de natură procedurală, societatea solicitantă este informată în cel mai scurt timp, dar nu mai târziu de 5 zile lucrătoare de la depunerea cererii, respectiv expirarea termenului de 30 de zile calendaristice prevăzut la alin. (4).
Articolul 13
(1) Acreditarea societăţilor care îndeplinesc criteriile de acreditare prevăzute la art. 5 se face prin decizii motivate emise de directorii executivi ai agenţiilor pentru ocuparea forţei de muncă judeţene sau a municipiului Bucureşti, care se comunică acestor societăţi în termen de 5 zile lucrătoare de la emitere.
(2) Agenţiile pentru ocuparea forţei de muncă judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti vor comunica Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Muncă, în termen de 5 zile lucrătoare de la emitere, o copie a deciziilor prevăzute la alin. (1).
Articolul 14În cazul în care societăţile care solicită acreditarea în condiţiile prevăzute de prezenta hotărâre nu îndeplinesc criteriile de acreditare prevăzute la art. 5 sau documentaţia depusă este incompletă la data expirării termenului prevăzut la art. 12 alin. (4), cererile de acreditare se resping prin decizii motivate emise de directorii executivi ai agenţiilor pentru ocuparea forţei de muncă judeţene sau a municipiului Bucureşti, care se comunică respectivelor societăţi, însoţită de documentaţia depusă. Articolul 15Acreditarea societăţilor prevăzute la art. 3 în condiţiile prevăzute de prezenta hotărâre se acordă pe perioadă nedeterminată, începând cu data emiterii deciziilor prevăzute de art. 13 alin. (1). Articolul 16Societăţile acreditate în condiţiile prevăzute de prezenta hotărâre au următoarele obligaţii: a)să presteze serviciile de intermediere în condiţiile prevăzute de Legea nr. 52/2011, republicată, cu modificările şi completările ulterioare; b)să trateze clienţii fără discriminare pe criterii de sex, vârstă, religie, cetăţenie, naţionalitate, rasă, opinie politică, origine socială, origine etnică, statut familial, loc de reşedinţă, sediu şi să respecte principiul egalităţii şanselor; c)să asigure confidenţialitatea datelor şi informaţiilor despre clienţi şi să permită accesul acestora la datele personale, precum şi să asigure măsurile necesare în vederea protecţiei datelor beneficiarilor de servicii de intermediere, în conformitate cu legislaţia naţională şi comunitară în vigoare în materie; d)să permită accesul personalului cu atribuţii de control al agenţiilor pentru ocuparea forţei de muncă judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, precum şi al altor instituţii şi organe de control, în vederea exercitării de către aceştia a atribuţiilor de control potrivit prevederilor legale, şi să prezinte la solicitarea acestora toate informaţiile, datele şi documentele necesare în vederea exercitării controlului; e)să deţină o bază de date privind persoanele fizice, cetăţeni români sau străini, ce au capacitate de muncă şi care doresc să desfăşoare activităţi necalificate cu caracter ocazional, pentru un beneficiar de lucrări, persoana juridică, persoana fizică autorizată, întreprinderea individuală, întreprinderea familială, contra unei remuneraţii; f)să informeze agenţia pentru ocuparea forţei de muncă judeţeană, respectiv a municipiului Bucureşti, care a acordat acreditarea sau care a fost notificată după caz, cu privire la schimbările în urma cărora criteriile prevăzute de prezenta hotărâre nu mai sunt îndeplinite, în maximum 10 zile calendaristice de la data producerii acestora; g)să comunice Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Muncă, la termenele, cu periodicitatea şi în forma solicitată sau stabilită potrivit prevederilor legale, toate datele şi informaţiile necesare Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Muncă pentru îndeplinirea atribuţiilor sale prevăzute de lege. Articolul 17
(1) Suspendarea acreditării societăţilor prevăzute la art. 3 poate fi dispusă de către agenţiile pentru ocuparea forţei de muncă judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, la solicitarea expresă a agenţiilor de intermediere între cererea şi oferta de muncă zilieră sau dacă se constată de către personalul cu atribuţii de control din cadrul acestor instituţii, în urma efectuării controlului prin sondaj sau, după caz, a controlului inopinat, ca urmare a unei sesizări cu privire la existenţa unor fapte de încălcare a legii, următoarele: a)nu mai sunt îndeplinite criteriile de acreditare prevăzute la art. 5; b)nu s-au respectat obligaţiile prevăzute la art. 16.
(2) Suspendarea dreptului de prestare a serviciilor de intermediere conferit în baza notificării realizate de către societăţile prevăzute la art. 4 poate fi dispusă de către agenţiile pentru ocuparea forţei de muncă judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, la solicitarea expresă a agenţiilor de intermediere între cererea şi oferta de muncă zilieră sau dacă se constată de către personalul cu atribuţii de control din cadrul acestor instituţii, în urma efectuării controlului prin sondaj sau, după caz, a controlului inopinat, ca urmare a unei sesizări cu privire la existenţa unor fapte de încălcare a legii că nu s-au respectat obligaţiile prevăzute la art. 16.
(3) Suspendarea acreditării sau, după caz, a dreptului de prestare a serviciilor de intermediere conferit în baza notificării dispuse la solicitarea expresă a societăţilor prevăzute la art. 3 sau art. 4, după caz, încetează la data solicitată de către acestea, dar nu mai târziu de 60 de zile calendaristice de la dispunerea suspendării acreditării.
(4) Suspendarea acreditării sau, după caz, a dreptului de prestare a serviciilor de intermediere conferit în baza notificării încetează dacă, în termen de 30 de zile calendaristice de la dispunerea acesteia, societăţile prevăzute la art. 3 sau art. 4 dovedesc înlăturarea cauzelor care au stat la baza luării acestei măsuri.
(5) În perioada de suspendare a acreditării sau, după caz, a dreptului de prestare a serviciilor de intermediere conferit în baza notificării, societăţile în cauză nu mai pot presta serviciile de intermediere.
Articolul 18Acreditarea societăţilor prevăzute la art. 3 sau dreptul de prestare a serviciilor de intermediere conferit în baza notificării realizate de către societăţile prevăzute la art. 4 pot fi retrase de către agenţiile pentru ocuparea forţei de muncă judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti la expirarea termenului prevăzut la art. 17 alin. (3), dacă respectivele societăţi nu fac dovada înlăturării cauzelor pentru care s-a dispus suspendarea, în termenul prevăzut la art. 17 alin. (4) sau la solicitarea expresă a acestor societăţi. Articolul 19Societăţile prevăzute la art. 4 cărora li s-a retras dreptul de prestare a serviciilor de intermediere şi care intenţionează să presteze în continuare aceste servicii au obligaţia de a realiza o nouă notificare a agenţiei pentru ocuparea forţei de muncă judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, în condiţiile prevăzute de prezenta hotărâre. Articolul 20
(1) Suspendarea, încetarea suspendării sau, după caz, retragerea acreditării sau a dreptului de prestare a serviciilor de intermediere conferit în baza notificării se dispune prin decizie motivată emisă de directorul executiv al agenţiei pentru ocuparea forţei de muncă judeţene sau a municipiului Bucureşti, care se comunică societăţilor prevăzute la art. 3 sau art. 4, după caz, în termen de 5 zile lucrătoare de la emitere.
(2) Agenţiile pentru ocuparea forţei de muncă judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti vor comunica Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Muncă, în termen de 5 zile lucrătoare de la emitere, o copie a deciziilor prevăzute la alin. (1).
Articolul 21
(1) Contestaţia administrativă împotriva deciziilor de suspendare, încetare a suspendării sau, după caz, de retragere a acreditării sau a dreptului de prestare a serviciilor de intermediere conferit în baza notificării se depune de societăţile prevăzute la art. 3 sau art. 4, după caz, în termen de 30 de zile de la data comunicării, la Agenţia Naţională pentru Ocuparea Forţei de Muncă.
(2) Societăţile prevăzute la alin. (1) nemulţumite de răspunsul primit în urma soluţionării contestaţiei administrative sau care nu au primit răspuns în termenul de 30 de zile de la data înregistrării acestei contestaţii se pot adresa instanţei de contencios competente, în condiţiile şi termenele prevăzute de Legea contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările şi completările ulterioare.
Articolul 22Evidenţa societăţilor acreditate şi a societăţilor care au dreptul de prestare a serviciilor de intermediere conferit în baza notificării, precum şi a situaţiilor de suspendare, încetare a suspendării sau, după caz, de retragere a acreditării sau a dreptului de prestare a serviciilor de intermediere conferit în baza notificării, se realizează de către Agenţia Naţională pentru Ocuparea Forţei de Muncă potrivit modelului prevăzut în anexa nr. 2 şi se face publică pe pagina de internet a instituţiei. Articolul 23 Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezenta hotărâre.PRIM-MINISTRUVASILICA-VIORICA DĂNCILĂ Contrasemnează: Ministrul muncii şi justiţiei sociale,Marius-Constantin Budăi Ministrul afacerilor externe,Teodor-Viorel Meleşcanu p, Ministrul delegat pentru afaceri europene,Alexandru-Victor Micula, secretar de statBucureşti, 19 februarie 2019.Nr. 92.ANEXA Nr. 1Societatea ........ ................ ................ ................ ................ ......... Codul fiscal/CUI ........ ................ ................ ................ ........ ........ Forma de organizare/statutul juridic ........ ................ ........ ............ Date de contact ........ ................ ................ ................ ........ ........ Adresa ........ ................ ................ ................ ................ ............... telefon/fax ........ ................ ................ ................ ................ .......... e-mail/internet ........ ................ ................ ................ ........ ........... NOTIFICARE Către Agenţia pentru Ocuparea Forţei de Muncă a Judeţului ........ ................ ........./Municipiului Bucureşti Subscrisa ........ ................ ................ ........ ........., având codul unic de înregistrare/cod fiscal (CUI/CF) ........ ........ ............., (denumirea societăţii) reprezentată prin doamna/domnul ........ ................ ........ ........, având funcţia de ........ ........ ..............., prin prezenta vă notificăm în conformitate cu prevederile art. ....*) din Hotărârea Guvernului nr. ....../2018 pentru aprobarea Criteriilor de acreditare a agenţiilor de intermediere între cererea şi oferta de muncă zilieră, a procedurii de acreditare şi notificare, suspendare şi retragere a acreditării, respectiv a dreptului de a presta servicii de intermediere între cererea şi oferta de muncă zilieră şi obligaţiile agenţiilor de intermediere între cererea şi oferta de muncă zilieră acreditate, denumită în continuare hotărâre, în vederea prestării cu caracter permanent în România a serviciilor de intermediere între cererea şi oferta de muncă zilieră, începând cu data de ............. .*) Se completează cu art. 8 , art. 9 sau art. 10, după caz. În susţinerea prezentei notificări depunem următoarele documente**):**) Se bifează cu „x" căsuţele corespunzătoare solicitării.  documentele prevăzute de art. 8 din hotărâre;  documentele prevăzute de art. 9 din hotărâre;  documentele prevăzute de art. 10 din hotărâre. Data ........ ............... Semnătura ........ .............. ANEXA Nr. 2Model -EVIDENŢA societăţilor acreditate şi a societăţilor care au dreptul de prestare a serviciilor de intermediere conferit în baza notificării, precum şi a situaţiilor de suspendare, încetare a suspendării sau, după caz, de retragere a acreditării sau a dreptului de prestare a serviciilor de intermediere conferit în baza notificării

Nr. crt. Denumirea societăţii Datele de contact Codul unic de înregistrare/ cod fiscal (CUI/CF) Nr. şi data deciziei de acreditare/ documentului care atestă acreditarea sau autorizarea Nr. şi data notificării Nr. şi data deciziei de suspendare a acreditării/ dreptului de prestare a serviciilor de intermediere Nr. şi data deciziei de încetare a suspendării acreditării/ dreptului de prestare a serviciilor de intermediere Nr. şi data deciziei de retragere a acreditării/ dreptului de prestare a serviciilor de intermediere Observaţii



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 92/2019

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 92 din 2019
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Hotărârea 92/2019
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu