Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 411 din 31 mai 1996

privind aprobarea Acordului dintre Guvernul Romaniei si Consiliul Federal Elvetian privind readmisia persoanelor aflate in situatii ilegale si a Protocolului pentru aplicarea Acordului dintre Guvernul Romaniei si Consiliul Federal Elvetian privind readmisia persoanelor aflate in situatii ilegale, semnate la Bucuresti la 9 februarie 1996

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 119 din  7 iunie 1996


SmartCity3


    Guvernul Romaniei hotaraste:

    ARTICOL UNIC
    Se aproba Acordul dintre Guvernul Romaniei si Consiliul Federal Elvetian privind readmisia persoanelor aflate in situatii ilegale si Protocolul pentru aplicarea Acordului dintre Guvernul Romaniei si Consiliul Federal Elvetian privind readmisia persoanelor aflate in situatii ilegale, semnate la Bucuresti la 9 februarie 1996.


                    PRIM-MINISTRU
                  NICOLAE VACAROIU

                            Contrasemneaza:
                            Ministru de interne,
                            Doru Ioan Taracila

                            p. Ministru de stat,
                            ministrul afacerilor externe,
                            Marcel Dinu,
                            secretar de stat


                               ACORD
intre Guvernul Romaniei si Consiliul Federal Elvetian privind readmisia persoanelor aflate in situatii ilegale

    Guvernul Romaniei si Consiliul Federal Elvetian, denumite in continuare parti contractante,
    in dorinta de a armoniza reglementarile lor referitoare la readmisia cetatenilor proprii, care, aflandu-se pe teritoriul celuilalt stat, nu indeplinesc sau nu mai indeplinesc conditiile de intrare sau de sedere pe teritoriul acestuia,
    in conformitate cu legile lor nationale si cu obligatiile internationale comune,
    au convenit urmatoarele:

    Art. 1
    Readmisia cetatenilor elvetieni
    1. Autoritatile elvetiene vor readmite, fara formalitati, pe cetatenii elvetieni aflati in situatii ilegale pe teritoriul Romaniei, pe care autoritatile romane au in vedere sa-i retrimita, chiar daca acestia nu sunt in posesia unui pasaport sau a unei carti de identitate valabile, daca este dovedit sau se prezuma ca persoana in cauza are cetatenie elvetiana.
    2. Dovada cetateniei elvetiene se face cu urmatoarele documente:
    - certificatele de cetatenie;
    - pasapoartele valabile, de orice fel;
    - documente valabile, prevazute cu fotografie, care inlocuiesc pasapoartele;
    - carti de identitate valabile, carti de legitimare provizorii si accesorii;
    - livrete si carti militare.
    3. Prezumtia de cetatenie elvetiana se considera stabilita, daca se prezinta, mai ales, urmatoarele:
    - documentele mentionate la alin. 2, chiar daca sunt expirate;
    - alte documente, in afara livretelor si cartilor militare, care dovedesc apartenenta la armata elvetiana;
    - permise de conducere;
    - certificate de nastere;
    - legitimatii de serviciu;
    - polite de asigurare;
    - carnete profesionale de marinar;
    - autorizatii si titluri de sedere, chiar expirate;
    - fotocopiile unuia dintre documentele mai sus enumerate;
    - informatii credibile, date de persoana in cauza;
    - declaratii convingatoare, date de martori, in special de cetatenie elvetiana;
    - cunoasterea de catre persoana in cauza a uneia dintre limbile nationale elvetiene.
    4. Daca cetatenia elvetiana este prezumata, Ambasada Elvetiei in Romania va elibera, contra taxa si fara intarziere, la cererea autoritatilor romane competente, documentele de calatorie necesare repatrierii persoanelor care trebuie sa fie readmise.
    5. Autoritatile romane vor readmite, fara intarziere, pe persoana care, dupa verificarea facuta de autoritatile elvetiene, nu avea cetatenia elvetiana in momentul cererii.
    Art. 2
    Readmisia cetatenilor romani
    1. Autoritatile romane vor readmite, fara formalitati, pe cetatenii romani aflati in situatii ilegale pe teritoriul Confederatiei Elvetiene, pe care autoritatile acesteia au in vedere sa-i retrimita, chiar daca nu sunt in posesia unui pasaport sau a unui buletin de identitate, valabile, daca este dovedit sau prezumat ca persoana in cauza are cetatenia romana.
    2. Dovada cetateniei romane se face cu urmatoarele documente:
    - pasapoarte de orice fel, valabile;
    - alte documente de calatorie valabile, eliberate de autoritatile romane;
    - buletine de identitate, cu conditia sa fie valabile si complete;
    - livrete militare.
    3. Prezumtia cetateniei romane se considera stabilita, daca se prezinta, mai ales, urmatoarele:
    - pasapoartele nationale, alte documente de calatorie sau buletine de identitate, chiar daca sunt expirate sau incomplete;
    - permise de conducere;
    - legitimatii de serviciu;
    - carnete de marinar;
    - fotocopii ale unuia dintre documentele mai sus enumerate;
    - informatii credibile, date de catre persoana in cauza;
    - declaratii convingatoare date de martori, in special de cetatenie romana;
    - cunoasterea limbii romane.
    4. Daca cetatenia romana este prezumata, Ambasada Romaniei in Elvetia va elibera contra taxa si fara intarziere, la cererea autoritatilor elvetiene competente, documentele de calatorie necesare repatrierii persoanelor care trebuie sa fie readmise.
    5. Autoritatile elvetiene vor readmite, fara intarziere, persoana care, dupa verificarea facuta de autoritatile romane, nu avea cetatenia romana in momentul cererii.
    Art. 3
    Readmisia cetatenilor unor state terte
    1. Prevederile art. 1 al prezentului acord se aplica, prin analogie, cetatenilor statelor terte sau apatrizilor aflati pe teritoriul Confederatiei Elvetiene, daca poseda unul dintre documentele urmatoare:
    - permis de stabilire (autorizatia C), valabil pentru straini, eliberat de o politie cantonala unui strain stabilit in Elvetia;
    - documente de calatorie, valabile pentru refugiati, in sensul Conventiei din 28 iulie 1951 relativa la statutul refugiatilor (permis conventional);
    - pasaport valabil pentru straini.
    2. Prevederile art. 2 al prezentului acord se aplica, prin analogie, cetatenilor unui stat tert sau apatrizilor care au domiciliul legal in Romania sau li s-a recunoscut calitatea de refugiati, in sensul Conventiei din 28 iulie 1951 relativa la statutul refugiatilor. Aceste dispozitii nu se aplica persoanelor care au obtinut o viza ce le da dreptul la o sedere de scurta durata sau la tranzit prin Romania.
    3. Partea solicitanta readmite pe orice persoana care figureaza in categoriile definite la alin. 1 si 2, daca se constata ulterior ca, in momentul iesirii ei de pe teritoriul partii solicitate, nu era titulara de autorizatie de sedere permanenta in Elvetia, respectiv, nu avea domiciliul legal in Romania, sau ca nu avea recunoscuta calitatea de refugiat pe teritoriul partii solicitate.
    Art. 4
    Admiterea in tranzit
    1. Fiecare dintre partile contractante, la cererea celeilalte, permite intrarea si tranzitarea, pe cale aeriana, a teritoriului sau, cetatenilor statelor terte, care fac obiectul unei masuri de retrimitere, luata de partea solicitanta. Aceasta prevedere nu exclude posibilitatea unui tranzit pe cale terestra.
    2. Partea solicitanta isi asuma intreaga raspundere fata de continuarea calatoriei strainului pana in tara sa de destinatie si preia in sarcina acest strain, daca, dintr-un motiv oarecare, masura de retrimitere nu poate fi executata.
    3. Partea solicitanta garanteaza partii solicitate ca strainul, al carui tranzit este autorizat, este in posesia unui titlu de transport valabil pentru tara de destinatie.
    4. Partea contractanta, care a luat masura retrimiterii trebuie sa semnaleze partii solicitate sa admita tranzitarea daca este necesar ca persoana retrimisa sa fie escortata. Partea solicitata sa admita tranzitul poate:
    - fie sa decida asigurarea escortei de catre ea insasi;
    - fie sa decida asigurarea escortei in colaborare cu partea contractanta care a luat masura retrimiterii.
    5. Daca tranzitul este asigurat la bordul unei aeronave apartinand unei companii aeriene a partii contractante care a luat masura retrimiterii sub escorta politieneasca, atunci escorta va fi asigurata de acea parte, fara a parasi insa zona internationala a aeroportului partii solicitate sa admita tranzitul.
    6. Daca tranzitul este asigurat la bordul unei aeronave apartinand unei companii aeriene a partii solicitate pentru admiterea tranzitului sub escorta politieneasca, atunci escorta este asigurata de partea contractanta solicitata, in sarcina partii contractante care a luat masura retrimiterii revenind rambursarea cheltuielilor corespunzatoare.
    Art. 5
    Rezerva
    Tranzitul pentru retrimitere poate fi refuzat:
    - daca strainul risca persecutii in statul de destinatie din motive rasiale, religioase, din cauza nationalitatii sale, a apartenentei la un anumit grup social sau datorita opiniilor sale politice;
    - daca strainul risca sa fie acuzat sau condamnat de un tribunal penal in statul de destinatie pentru fapte anterioare tranzitului.
    Art. 6
    Cheltuieli
    Cheltuielile de transport pana la frontiera statului solicitat sau a statului de destinatie, precum si cheltuielile legate de o eventuala retrimitere cad in sarcina partii solicitante.
    Art. 7
    Protectia datelor
    In masura in care se solicita transmiterea datelor personale ale persoanelor carora urmeaza sa li se aplice prevederile prezentului acord, aceste informatii trebuie sa se refere, exclusiv la:
    - datele personale ale persoanei care urmeaza a fi retrimisa si, eventual, acelea ale membrilor de familie (nume, prenume, daca este cazul numele anterior, porecla sau pseudonimul, data si locul nasterii, sexul, cetatenia actuala si anterioara);
    - datele privind cartea de identitate sau pasaportul (numarul, valabilitatea acestora, data, autoritatile si locul de eliberare etc.);
    - alte date indispensabile identificarii persoanei care va fi retrimisa;
    - domiciliile avute si mutatiile ulterioare;
    - autorizatiile de sedere sau vizele acordate de una dintre partile contractante;
    - daca este cazul, locul depunerii unei cereri de azil;
    - daca este cazul, data depunerii unei cereri de azil, actuala sau anterioara, stadiul procedurii si, eventual decizia luata.
    Folosirea acestor date este reglementata de principiile enumerate in Protocolul de aplicare a prezentului acord.
    Art. 8
    Intangibilitate
    Dispozitiile prezentului acord nu aduc atingere Conventiei de la Geneva din 28 iulie 1951 relativa la statutul refugiatilor, in versiunea retinuta de textul Protocolului de la New York din 31 ianuarie 1967, si nici obligatiilor internationale care decurg din conventiile respective ale dreptului international.
    Art. 9
    Aplicarea acordului
    Departamentul de Justitie si Politie al Confederatiei Elvetiene si Ministerul de Interne al Romaniei vor stabili printr-un protocol de aplicare a prezentului acord:
    a) modalitatile procedurii de readmisie;
    b) autoritatile si serviciile competente insarcinate cu aplicarea prezentului acord;
    c) punctele de frontiera folosite in procedura de readmisie.
    Art. 10
    Principiul bunei colaborari
    Partile contractante vor solutiona, de comun acord, problemele ce s-ar putea ivi cu ocazia aplicarii prezentului acord. Ele se vor informa, cu regularitate, despre conditiile privind intrarea strainilor pe teritoriile lor.
    Art. 11
    Dispozitii finale
    1. Fiecare parte contractanta va notifica celeilalte indeplinirea procedurilor constitutionale, cerute pentru intrarea in vigoare a prezentului acord, care va avea efect la 30 de zile dupa primirea ultimei notificari.
    2. Prezentul acord este incheiat pe o durata nedeterminata.
    3. Prezentul acord poate fi denuntat in orice moment.
    Denuntarea trebuie sa fie notificata celeilalte parti contractante pe cale diplomatica. Valabilitatea acordului va inceta in termen de 3 luni de la notificare.
    Facut la Bucuresti la 9 februarie 1996, in doua exemplare originale, redactate in limbile romana si franceza, cele doua texte avand aceeasi valoare.


                  Pentru Guvernul Romaniei,
                  Teodor Viorel Melescanu,
                  ministru de stat,
                  ministrul afacerilor externe

                  Pentru Consiliul Federal Elvetian,
                  Jean-Pierre Vettovaglia,
                  ambasadorul Elvetiei la Bucuresti


                            PROTOCOL
pentru aplicarea Acordului dintre Guvernul Romaniei si Consiliul Federal Elvetian privind readmisia persoanelor aflate in situatii ilegale

    Ministerul de Interne al Romaniei si Departamentul de Justitie si Politie al Confederatiei Elvetiene, denumite mai jos parti contractante, in dorinta de a aplica Acordul dintre Guvernul Romaniei si Consiliul Federal Elvetian privind readmisia persoanelor aflate in situatii ilegale, denumit in continuare acord, in baza articolului 9 al acordului,
    au convenit cele ce urmeaza:
    Art. 1
    1. Autoritatile competente, desemnate de fiecare parte contractanta, vor aduce la cunostinta celeilalte parti, in prealabil si in scris, intentiile lor de a retrimite o persoana in conformitate cu art. 1 alin. 1, art. 2 alin. 1 si art. 3 alin. 1 si 2 din acord.
    2. Cererea de readmisie a partii solicitante poate fi adresata:
    - ambasadelor respective, daca este necesar un document de calatorie, sau
    - direct autoritatilor nationale competente ale partii solicitate.
    Art. 2
    1. Orice cerere de readmisie, facuta in conformitate cu prevederile art. 1-3 din acord, adresata, fie ambasadelor respective, fie autoritatilor nationale competente, trebuie sa contina, in raport cu documentele si datele privind persoana care urmeaza sa fie readmisa, urmatoarele elemente:
    - datele individuale ale persoanei care urmeaza a fi readmisa (numele, prenumele, data si locul nasterii, adresa ultimului domiciliu pe teritoriul partii solicitate), ca si numele si prenumele parintilor, daca sunt cunoscuti de catre partea solicitanta;
    - mijloacele care permit sa se faca dovada sau sa se stabileasca prezumtia de cetatenie sau de sedere permanenta.
    2. Cererea de readmisie trebuie, daca este necesar, sa fie insotita de doua fotografii ale persoanei la care se refera alin. 1 al prezentului articol.
    Art. 3
    1. Ambasada partii solicitate trebuie sa elibereze autoritatilor competente documentul de calatorie prevazut la art. 1 alin. 4 si la art. 2 alin. 4 din acord. Acest document va fi eliberat, fara intarziere, de regula, in termen de 10 zile lucratoare de la data primirii cererii. Valabilitatea acestuia este de 6 luni si permite persoanei retrimise intoarcerea in tara de origine. Dupa eliberarea documentului de calatorie, predarea trebuie anuntata cu 3 zile inainte, direct autoritatilor competente prevazute la art. 14.
    Articolul 7 al protocolului ramane intangibil.
    2. Daca, din motive exceptionale, predarea nu poate avea loc in cadrul valabilitatii documentului de calatorie, atunci se va elibera, in termen de 5 zile lucratoare, un nou document de calatorie, cu valabilitatea de inca 6 luni.
    3. Taxele care trebuie platite pentru eliberarea acestui document de calatorie sunt reglementate de legislatia nationala a fiecarei parti contractante.
    Art. 4
    1. Ca regula generala, partea solicitata preia imediat, pe cat posibil, in termen de 3 zile lucratoare, pe persoana care urmeaza a fi retrimisa; in cazuri deosebite, reprimirea poate fi facuta intr-un termen de cel mult o luna. Termenul curge incepand cu data primirii cererii de readmisie de catre autoritatile partii solicitate.
    2. Daca partea solicitanta nu poate respecta termenul de retrimitere stabilit, atunci ea trebuie sa previna, fara intarziere, partea solicitata.
    O noua retrimitere ulterioara va fi anuntata de partea solicitanta, pe cat posibil, cu 3 zile lucratoare mai inainte, referindu-se la cererea anterioara de readmisie.
    Art. 5
    In ceea ce priveste transmiterea datelor personale, conform art. 7 al acordului, trebuie respectate principiile urmatoare:
    a) folosirea datelor de catre destinatar nu este autorizata decat in scopul indicat si in conditiile fixate de partea contractanta care le transmite;
    b) destinatarul informeaza partea contractanta care le transmite, la cererea sa, despre folosirea datelor transmise si despre rezultatele astfel obtinute;
    c) datele personale pot fi transmise exclusiv organelor competente. Orice transmitere ulterioara altor organe trebuie sa primeasca, in prealabil, autorizatia organului care le transmite;
    d) partea contractanta transmitatoare este obligata sa se asigure de exactitatea datelor transmise, precum si de caracterul lor necesar si adecvat scopului urmarit prin comunicare. La transmitere trebuie sa se tina seama de interdictiile in vigoare, stabilite de dreptul national respectiv. Daca se constata ca au fost transmise date inexacte sau ca transmiterea a fost nedatorata, destinatarul trebuie sa fie informat imediat. El este obligat sa procedeze la rectificarea sau la distrugerea necesara;
    e) la cererea sa, persoana in cauza va fi informata despre datele care exista despre ea si despre modul de utilizare prevazut. Nu exista obligatia de informare, daca rezulta ca interesul public de a nu da informatiile prevaleaza fata de cel al persoanei de a fi informata.
    De altfel, dreptul persoanei in cauza de a primi informatiile care o privesc personal este reglementat de dreptul national al partii contractante pe teritoriul careia s-a cerut informatia;
    f) datele personale transmise nu vor fi pastrate decat atat timp cat o cere scopul pentru care ele au fost comunicate. Partile contractante desemneaza un organ independent, adecvat sa controleze prelucrarea si folosirea acestor date;
    g) partile contractante sunt tinute sa inscrie in dosarele lor transmiterea si primirea datelor personale;
    h) cele doua parti contractante sunt obligate sa protejeze eficient datele personale transmise impotriva accesului neautorizat al modificarilor abuzive si al comunicarilor neautorizate. In toate cazurile, datele transmise beneficiaza cel putin de protectia de care se bucura datele de aceeasi natura in legislatia partii solicitante.
    Art. 6
    1. Fiecare parte contractanta preia, fara formalitati, persoanele care au sosit pe calea aerului si a caror intrare este refuzata de cealalta parte.
    2. Daca in cazul prevazut la alin. 1 al prezentului articol este necesara o escorta, aceasta va fi asigurata de autoritatile competente care vor preciza celeilalte parti datele individuale ale persoanelor in cauza, precum si locul si ora sosirii. Retrimiterile sub escorta a mai putin de 5 persoane pot fi facute fara un anunt prealabil.
    Art. 7
    Acordul nu aduce atingere dreptului partilor contractante de a refuza, a retrimite sau a returna, pe cale terestra sau aeriana, pe cetatenii celeilalte parti contractante, posesori de pasapoarte sau de alte documente care tin loc de pasapoarte sau carti de identitate valabile, dupa regulile propriei legislatii, fara a-i remite autoritatilor celeilalte parti contractante.
    Art. 8
    Predarea si preluarea se fac la punctele de frontiera din aeroporturile Zurich, Geneva si Basel, in Elvetia, si la cele de la Bucuresti-otopeni, Timisoara si Constanta, in Romania, la datele convenite in prealabil.
    Art. 9
    Cu ocazia predarii, partea solicitanta este obligata sa redacteze un protocol privind retrimiterea persoanelor care trebuie sa fie predate partii solicitante, protocol care trebuie sa contina, daca este posibil, urmatoarele elemente:
    - numele si prenumele;
    - locul si data nasterii;
    - indicatii referitoare la preluarea cheltuielilor in cazuri de eventuala boala sau batranete.
    Art. 10
    Partea solicitanta depune eforturi pentru a permite persoanei in cauza sa-si reglementeze raporturile patrimoniale, in concordanta cu legislatia nationala a fiecarei parti.
    Art. 11
    Readmisia operata in temeiul art. 1 alin. 5, al art. 2 alin. 5 si al art. 3 alin. 3 din acord se efectueaza in acelasi mod ca si procedura retrimiterii.
    Prezumtia ca persoana retrimisa nu a avut cetatenia partii solicitate va trebui motivata in scris.
    Art. 12
    a) Autoritatea competenta din partea romana:
    Directia generala de pasapoarte si a politiei de frontiera, Bucuresti, sectorul 1, str. Nicolae Iorga nr. 29
    Tel.: (00401) 656.66.11
    Fax.: (00401) 311.01.55
    b) Autoritatea competenta din partea elvetiana:
    Departamentul Federal de Justitie si Politie
    Oficiul Federal pentru Refugiati (O.D.R.)
    Adresa postala: Taubenstrasse 16, CH-3003, Berne
    Fax.: (0041) 31 325 91.15
    Tel.: (0041) 31 325 94.14
    Art. 13
    Cererea de tranzit pentru retrimitere este transmisa direct intre autoritatile competente ale partilor contractante. Ea mentioneaza informatii referitoare la identitatea si nationalitatea strainului, data calatoriei, ora si locul sosirii in tara de tranzit, ora si locul plecarii spre tara de destinatie si, daca este cazul, alte informatii utile functionarilor care escorta pe strain.
    Art. 14
    1. Autoritatile de mai jos sunt competente pentru prezentarea, primirea si solutionarea cererilor de primire in tranzit:
    a) Pentru Romania
    Directia generala de pasapoarte si a politiei de frontiera, Bucuresti, sectorul 1, str. Nicolae Iorga nr. 29
    Tel.: (00401) 656.66.11
    Fax.: (00401) 311.01.55
    b) Pentru Confederatia Elvetiana:
    Departamentul Federal de Justitie si Politie
    Oficiul Federal pentru Refugiati (O.D.R.)
    Adresa postala: Taubenstrasse 16, CH-3003, Berne
    Fax.: (0041) 31 325 91.15
    Tel.: (0041) 31 325 94.14
    2. Cererea de admitere pentru tranzit trebuie sa contina informatiile de mai jos in legatura cu persoana in cauza:
    a) numele de familie si prenumele, inclusiv numele de fata, pentru femei;
    b) data si locul nasterii;
    c) cetatenia.
    3. Cererea de admitere pentru tranzit va trebui sa mentioneze daca este cazul sa se prevada masuri speciale de securitate, asistenta medicala sau alte masuri speciale privind persoana in cauza.
    4. Cererea de admitere pentru tranzit trebuie sa fie prezentata in scris. Partea solicitata raspunde, in scris, in termen de 5 zile lucratoare de la primirea cererii.
    5. Daca partea solicitata accepta cererea, admiterea tranzitului trebuie sa aiba loc in termen de 30 de zile de la data confirmarii primirii.
    6. Autoritatile competente ale partilor contractante convin direct intre ele asupra momentului definitiv si modalitatilor de predare si asupra transportului in tranzit (numarul zborului, ora plecarii si sosirii, date referitoare la insotitorii eventuali). Daca transportul in tranzit pe teritoriul partii solicitate trebuie efectuat pe cale terestra, partile contractante vor conveni modalitatile de efectuare.
    Art. 15
    1. Partea contractanta solicitanta ramburseaza, dupa 30 de zile de la primirea facturii, cheltuielile indicate la art. 6 al acordului. Acest varsamant va fi efectuat in devize liber convertibile, acceptate de ambele parti, in contul bancar al ministerului sau al departamentului celeilalte parti contractante.
    2. Partile contractante se vor stradui sa organizeze tranzitul in maniera cea mai rationala si economica, respectand, in acelasi timp, nevoile imperative de securitate.
    3. Partile contractante imputernicesc organele lor financiare competente sa convina, in fiecare an, genul de cheltuieli care pot fi facturate si tarifele aplicabile.
    Art. 16
    1. Prezentul protocol intra in vigoare in acelasi timp cu acordul.
    2. Modificarile prezentului protocol vor fi decise de comun acord, dupa consultarea celeilalte parti contractante.
    3. Fiecare parte contractanta, dupa consultarea celeilalte, poate sa decida suspendarea sau denuntarea prezentului protocol, pe baza unei notificari facute in buna si cuvenita forma.
    4. Modificarile, suspendarea sau denuntarea intra in vigoare in prima zi a lunii urmatoare primirii notificarii de catre cealalta parte contractanta.
    Facut la Bucuresti la data de 9 februarie 1996, in doua exemplare redactate in limbile romana si franceza, cele doua texte avand aceeasi valoare.


                    Pentru Ministerul de interne
                    al Romaniei,
                    Ghiciu Pascu,
                    secretar de stat

                    Pentru Departamentul
                    Federal de Justitie
                    si Politie al Confederatiei
                    Elvetiene,
                    Jean-Pierre Vettovaglia,
                    ambasadorul Elvetiei la Bucuresti




SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 411/1996

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 411 din 1996
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Hotărârea 411/1996
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu