Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Legea Nr.391 din 31.05.2018

privind aprobarea normativelor de cheltuieli aferente evenimentelor organizate cu ocazia Conferinţei Cartei Energiei şi a evenimentelor conexe, desfăşurate la Bucureşti, pe perioada exercitării de către România a Preşedinţiei Cartei Energiei
ACT EMIS DE: Guvernul Romaniei
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 464 din 05 iunie 2018



SmartCity1

În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 4 alin. (5) din Ordonanţa Guvernului nr. 80/2001 privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autorităţile administraţiei publice şi instituţiile publice, aprobată cu modificări prin Legea nr. 247/2002, cu modificările şi completările ulterioare,Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Articolul 1Se aprobă normativele de cheltuieli aferente evenimentelor organizate cu ocazia Conferinţei Cartei Energiei şi a evenimentelor conexe, desfăşurate la Bucureşti, pe perioada exercitării de către România a Preşedinţiei Cartei Energiei, prevăzute în anexele nr. 1-3. Articolul 2
(1) Finanţarea cheltuielilor necesare organizării evenimentelor prevăzute la art. 1, în limita sumei de 444.389 lei, va fi suportată din prevederile bugetare aprobate Ministerului Energiei pe anul 2018, la capitolul 51.01 „Autorităţi publice şi acţiuni externe", titlul 20 „Bunuri şi servicii".
(2) Activităţile prevăzute în anexele nr. 1-3 se organizează la nivelul ordonatorului principal de credite.
Articolul 3Prin derogare de la prevederile părţii I cap. II pct. 2 şi pct. 5 lit. C din Normele privind organizarea în ţară a acţiunilor de protocol şi a unor manifestări cu caracter cultural-ştiinţific, precum şi cheltuielile ce se pot efectua în acest scop de către instituţiile publice, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 552/1991, în scopul organizării şi desfăşurării evenimentelor prevăzute la art. 1, se aprobă: a)invitarea în ţară a unui număr de maximum 100 de persoane pentru Forumul cu tema „Eficienţa energetică - o prioritate în combaterea sărăciei energetice şi asigurarea energiei pentru toţi", 6-7 iunie 2018; b)invitarea în ţară a unui număr de maximum 100 de persoane pentru Seminarul/Reuniunea Industry Advisory Panel privind securitatea fluxurilor energetice transfrontaliere şi problematica tehnologiilor inteligente, 12 septembrie 2018; c)invitarea în ţară a unui număr de maximum 300 de persoane pentru Conferinţa Cartei Energiei; d)normativele de cheltuieli, prevăzute în anexele nr. 1-3. Articolul 4Ministerul Energiei răspunde, în conformitate cu prevederile legale, de modul de utilizare a sumelor aferente organizării evenimentelor prevăzute la art. 1. Articolul 5 Anexele nr. 1-3 fac parte integrantă din prezenta hotărâre. PRIM-MINISTRU VASILICA-VIORICA DĂNCILĂ Contrasemnează: Ministrul energiei, Anton Anton p. Ministrul afacerilor externe, Dănuţ Sebastian Neculăescu, secretar de stat Ministrul finanţelor publice, Eugen Orlando Teodorovici ANEXA Nr. 1NORMATIV DE CHELTUIELI aferente evenimentelor organizate cu ocazia Conferinţei Cartei Energiei, desfăşurate la Bucureşti, pe perioada exercitării de către România a Preşedinţiei Cartei Energiei

Conferinţa Cartei Energiei 27-28 noiembrie 2018
Nr. crt. Tip cheltuieli Cantitate Limită maximă
1. Închiriere sală de conferinţă pentru 300 de participanţi în zilele de 27 şi 28 noiembrie 2018, inclusiv echipament tehnic (ecran, video-proiector, sonorizare, flipchart, markere), apă plată şi apă minerală pentru toţi participanţii cu 1.1. Înregistrare discuţii pe DVD pentru 27 şi 28 noiembrie 2018 1.2. Închiriere maximum 80 de microfoane fixe pentru 27 şi 28 noiembrie 2018 1.3. Închiriere 4 microfoane mobile pentru 27 şi 28 noiembrie 2018 1.4. Închiriere 10 plasme cu diagonală 42’’ pentru vizualizarea prezentărilor în sala de conferinţă pentru 27 şi 28 noiembrie 2018 1 sală mare eveniment Înregistrare audio x 2 80 microfoane fixe x 2 4 microfoane mobile x 2 10 ecrane x 2 15.000 lei/zi 2.500 lei/zi 15 lei/microfon/zi 40 lei/microfon/zi 200 lei/ecran/zi
Nr. crt. Tip cheltuieli Cantitate Limită maximă
2. Închiriere salon pentru conferinţa de presă din 28 noiembrie 2018 (trei pupitre cu microfoane, două microfoane pe stativ, 20 de scaune, splitter pentru presă, sistem de sonorizare, serviciu apă şi cafea în sală) 1 salon pentru conferinţa de presă cu dotări 5.000 lei
3. Închiriere săli pentru reuniuni bilaterale (format 5 + 5) pentru zilele de 27 şi 28 noiembrie 2018 2 săli pentru reuniuni bilaterale pentru 2 zile 1.400 lei/sală/zi
4. Închiriere sală pentru reuniunea de coordonare şi pentru reuniunea „Prietenii Cartei Energiei" din 27 noiembrie 2018 1 sală pentru reuniunea de coordonare şi pentru reuniunea „Prietenii Cartei Energiei" 1.400 lei/sală/zi
5. Închiriere sală pentru Secretariatul Cartei Energiei pentru 27 şi 28 noiembrie 2018 1 sală pentru Secretariatul Cartei Energiei pentru 2 zile 1.400 lei/sală/zi
6. Închiriere sală pentru secretariatul părţii române pentru 27 şi 28 noiembrie 2018 1 sală pentru secretariatul părţii române pentru 2 zile 1.400 lei/sală/zi
7. Închiriere dotări IT pentru sălile de secretariat ale Cartei Energiei pentru 27 şi 28 noiembrie 2018 Dotări IT pentru sălile de secretariat ale Cartei Energiei pentru 2 zile 1.500 lei/zi
8. Servicii de traducere pentru zilele de 27 şi 28 noiembrie 2018: 8.1. Închiriere 3 cabine pentru interpretare engleză/rusă/română 8.2. Angajarea a 6 translatori 8.3. Închiriere sistem cu căşti wireless traducere simultană pentru 300 de participanţi - 3 cabine x 2 - 6 translatori x 2 - 300 căşti wireless x 2 2.000 lei/cabină/zi 2.000 lei/translator/zi 25 lei/cască/zi
9. Welcome coffee şi pauze de cafea pentru 300 de participanţi (includ apă minerală/plată, cafea filtru şi selecţie de ceaiuri, sucuri naturale, patiserie asortată): 9.1. Welcome coffee şi pauză de cafea în prima zi de conferinţă, 27 noiembrie 2018 9.2. Pauze de cafea în a doua zi, 28 noiembrie 2018 - 1 welcome coffee + 1 pauză de cafea - 300 persoane - 2 pauze cafea, 300 persoane 10 lei/persoană 10 lei/persoană
10. Aranjamente florale pentru ambele zile de conferinţă 1 aranjament floral 5.000 lei
11. Dejun în data de 28 noiembrie 2018 pentru 300 de participanţi 1 dejun pentru 300 persoane 110 lei/persoană
12. Recepţie pentru 300 de participanţi oferită de ministrul energiei în onoarea participanţilor în ziua de 27 noiembrie 2018 1 recepţie pentru 300 persoane 160 lei/persoană
13. Cadouri pentru şefii de delegaţii 100 şefi de delegaţii 220 lei/persoană
14. Farewell reception în seara zilei de 28 noiembrie 2018 1 recepţie pentru 200 persoane 150 lei/persoană
15. Achiziţionare materiale promoţionale: 15.1. Pachet participant: ecusoane, mape plastifiate cu buzunar A4, pixuri, notebookuri personalizate 15.2. Pachet organizator: ecuson, clipboard, pix 15.3. Fanioane tratative 15.4. Călăreţi plexi 15.5. Steaguri 15.6. Perete curb 15.7. Roll-upuri 15.8. Autocolant 15.9. Banner - 300 pachete - 50 pachete - 90 fanioane - 150 călăreţi plexi - 2 steaguri - 1 perete curb - 2 roll-upuri - 3 bucăţi autocolant branduire pupitre - 1 bucată banner 12 lei/pachet 7 lei/pachet 20 lei/fanion 20 lei/călăreţ 1.000 lei/steag + suport + lance 3.000 lei 200 lei/buc. 200 lei/buc. 400 lei
16. Închiriere servicii de transport şefi de delegaţie aeroport-hotel-aeroport - perioada 26 (dată de sosire a primilor invitaţi) - 29 (dată de plecare) noiembrie 2018 Servicii de transport şefi de delegaţie pentru 4 zile 3.000 lei/zi
Nr. crt. Tip cheltuieli Cantitate Limită maximă
17. Servicii fotografiere, filmare, printare fotografii: 17.1. Servicii fotografiere, filmare 17.2. Printare fotografii - 2 zile de fotografiere şi filmare - imprimare fotografii 4.000 lei/zi 500 lei
18. Închirierea locuri de parcare 30 locuri de parcare 4 zile 20 lei/loc/zi
19. Alte cheltuieli neprevăzute 10% din total cheltuieli Conferinţă (10% din 283.370 lei) 28.337 lei

Total: 311.707 lei ANEXA Nr. 2NORMATIVELE DE CHELTUIELI aferente Forumului cu tema „Eficienţa energetică - o prioritate în combaterea sărăciei energetice şi asigurarea energiei pentru toţi" 6-7 iunie 2018

Nr. crt. Acţiuni Cantitate Limită maximă
1. Recepţie oferită celor 100 de participanţi în seara zilei de 6 iunie 2018: 1.1. Închiriere sală 1.2. Servicii de catering (bufet suedez cu băuturi) - 1 sală - servicii de catering 4.000 lei 100 lei/persoană
2. Închiriere sală de conferinţă pentru 100 de participanţi în ziua de 7 iunie 2018, care include echipament tehnic: ecran, video-proiector, sonorizare, flipchart, markere 1 salon pentru conferinţa de presă cu dotări 10.000 lei
3. Închiriere 4 plasme diagonala 42’’ pentru vizualizarea prezentărilor în sala de conferinţă 4 plasme 42’’ pentru vizualizarea prezentărilor în sala de conferinţă 200 lei/ecran
4. Servicii de traducere: 4.1. Închirierea a 3 cabine de interpretare engleză/rusă/română 4.2. Angajare 6 translatori 4.3. Închiriere sistem cu căşti wireless traducere simultană pentru 100 de participanţi - 3 cabine de interpretare engleză/rusă/română - 6 translatori - sistem cu 100 căşti de traducere 2.000 lei/cabină 2.000 lei/traducător 25 lei/cască
5. 2 pauze de cafea pentru 100 de participanţi, pentru ziua de 7 iunie 2018 includ: apă minerală/plată, cafea filtru şi selecţie de ceaiuri, patiserie - 2 pauze de cafea pentru 100 de participanţi 10 lei/pauză/persoană
6. 1 dejun pentru 100 de participanţi pentru ziua de 7 iunie 2018 - tip bufet - 1 dejun pentru 100 persoane 110 lei/persoană
7. Închiriere 1 salon pentru conferinţa de presă pentru ziua de 7 iunie 2018 (pupitre cu microfoane, microfoane pe stativ, scaune, splitter pentru presă, serviciu de apă şi cafea în sală) - Închiriere 1 salon pentru conferinţa de presă 3.000 lei
8. Achiziţionare materiale promoţionale: 8.1. Pachet participant: ecuson, mapă plastifiată cu buzunar A4, pixuri, notebook personalizat 8.2. Pachet organizator: ecuson, clipboard, pix 8.3. Călăreţi plexi 8.4. Perete curb 8.5. Roll-upuri 8.6. Autocolant 8.7. Banner - 100 pachete - 30 pachete - 10 călăreţi plexi - 1 perete curb - 2 roll-upuri - 3 bucăţi autocolant branduire pupitre - 1 bucată banner 12 lei/pachet 7 lei/pachet 20 lei/călăreţ 3.000 lei 200 lei/buc. 200 lei/buc. 400 lei
9. Alte cheltuieli neprevăzute 10% din total cheltuieli (10% din 67.310 lei) 6.731 lei

Total: 74.041 lei ANEXA Nr. 3NORMATIV DE CHELTUIELI aferente Seminarului/Reuniunii Industry Advisory Panel privind securitatea fluxurilor energetice transfrontaliere şi problematica tehnologiilor inteligente, 12 septembrie 2018

Nr. crt. Acţiuni Cantitate Limită maximă
1. Închiriere sală de conferinţă pentru 100 de participanţi în ziua de 12 septembrie 2018, inclusiv echipament tehnic (ecran, videoproiector, sonorizare, flipchart, markere), apă plată şi apă minerală pentru toţi participanţii 1 sală 10.000 lei
2. Închiriere 4 plasme diagonala 42’’ pentru vizualizarea prezentărilor în sala de conferinţă 4 plasme 42’’ pentru vizualizarea prezentărilor în sala de conferinţă 200 lei/ecran
3. Servicii de traducere: 3.1. Închiriere cabine de interpretare engleză/rusă/română 3.2. Angajare 6 translatori 3.3. Închiriere sistem cu căşti wireless traducere simultană pentru 100 de participanţi - 3 cabine de interpretare engleză/rusă/română - 6 translatori - sistem cu 100 căşti de traducere - 2.000 lei/cabină - 2.000 lei/traducător - 25 lei/cască
4. Pauze de cafea pentru 100 de participanţi, pentru ziua de 12 septembrie 2018, includ: apă minerală/plată, cafea filtru şi selecţie de ceaiuri, patiserie 2 pauze de cafea pentru 100 de participanţi 10 lei/pauză/persoană
5. Dejun pentru 100 de participanţi pentru ziua de 12 septembrie 2018 - tip bufet 1 dejun pentru 100 persoane 110 lei/persoană
6. Închiriere 1 salon pentru conferinţa de presă pentru ziua de 12 septembrie 2018 (pupitre cu microfoane, microfoane pe stativ, scaune, splitter pentru presă, serviciu de apă şi cafea în sală) Închiriere 1 salon pentru conferinţa de presă 3.000 lei
7. Achiziţionare materiale promoţionale: 7.1. Pachet participant: ecuson, mapă plastifiată cu buzunar A4, pixuri, notebook personalizat 7.2. Pachet organizator: ecuson, clipboard, pix 7.3. Călăreţi plexi 7.4. Perete curb 7.5. Roll-upuri 7.6. Autocolant 7.7. Banner - 100 pachete - 30 pachete - 10 călăreţi plexi - 1 perete curb - 2 roll-upuri - 3 bucăţi autocolant branduire pupitre - 1 bucată banner 12 lei/pachet 7 lei/pachet 20 lei/călăreţ 3.000 lei 200 lei/buc. 200 lei/buc. 400 lei
8. Alte cheltuieli neprevăzute 10% din total cheltuieli (10% din 53.310 lei) 5.331 lei

Total: 58.641 lei

TOTAL EVENIMENTE: - lei -
CONFERINŢĂ: + FORUM: + SEMINAR: 311.707 74.041 58.641
Total: 444.389 lei


SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 391/2018

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 391 din 2018
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Hotărârea 391/2018
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu