Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Hotărârea Nr.1195 din 30.11.2011

pentru aprobarea amendamentului convenit, prin scrisorile semnate la Bucureşti la 17 iunie 2011 şi 13 octombrie 2011 şi la Bruxelles la 7 noiembrie 2011, între Guvernul României şi Banca Internaţională pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare la Acordul de împrumut dintre România şi Banca Internaţională pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare privind finanţarea Proiectului de diminuare a riscurilor în cazul producerii calamităţilor naturale şi pregătirea pentru situaţii de urgenţă şi la Acordul de asistenţă financiară nerambursabilă dintre România şi Banca Internaţională pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare, acţionând în calitate de agenţie de implementare a Facilităţii Globale de Mediu, privind finanţarea Proiectului de diminuare a riscurilor în cazul producerii calamităţilor naturale şi pregătirea pentru situaţii de urgenţă, semnate la Bucureşti la 26 mai 2004
ACT EMIS DE: Guvernul Romaniei
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 868 din 08 decembrie 2011



SmartCity1

În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 5 alin. (2) din Legea nr. 389/2004 pentru ratificarea Acordului de împrumut dintre România şi Banca Internaţională pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare privind finanţarea Proiectului de diminuare a riscurilor în cazul producerii calamităţilor naturale şi pregătirea pentru situaţii de urgenţă şi a Acordului de asistenţă financiară nerambursabilă dintre România şi Banca Internaţională pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare, acţionând în calitate de agenţie de implementare a Facilităţii Globale de Mediu, privind finanţarea Proiectului de diminuare a riscurilor în cazul producerii calamităţilor naturale şi pregătirea pentru situaţii de urgenţă, semnate la Bucureşti la 26 mai 2004, cu modificările şi completările ulterioare,Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.ARTICOL UNICSe aprobă amendamentul convenit, prin scrisorile*) semnate la Bucureşti la 17 iunie 2011 şi 13 octombrie 2011 şi la Bruxelles la 7 noiembrie 2011, între Guvernul României, prin Ministerul Finanţelor Publice, şi Banca Internaţională pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare la Acordul de împrumut dintre România şi Banca Internaţională pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare privind finanţarea Proiectului de diminuare a riscurilor în cazul producerii calamităţilor naturale şi pregătirea pentru situaţii de urgenţă şi la Acordul de asistenţă financiară nerambursabilă dintre România şi Banca Internaţională pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare, acţionând în calitate de agenţie de implementare a Facilităţii Globale de Mediu, privind finanţarea Proiectului de diminuare a riscurilor în cazul producerii calamităţilor naturale şi pregătirea pentru situaţii de urgenţă, semnate la Bucureşti la 26 mai 2004, ratificate prin Legea nr. 389/2004, cu modificările şi completările ulterioare._____*) Traducere. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Ministrul finanţelor publice, Gheorghe Ialomiţianu p. Ministrul administraţiei şi internelor, Mihai Capră, secretar de stat Ministrul mediului şi pădurilor, László Borbély Ministrul dezvoltării regionale şi turismului, Elena Gabriela Udrea p. Preşedintele Agenţiei Naţionale pentru Resurse Minerale, Mihaela Baicu ROMÂNIA MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE Cabinet secretar de stat Nr. 608.109 Str. Apolodor nr. 17 sectorul 5, Bucureşti Tel.: +021 319 97 39 Fax: +021 312 20 11 17 iunie 2011 Banca Internaţională pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare Dlui Peter Harrold, director Europa Centrală şi Ţările Baltice şi Asia Centrală Ref.: Proiectul de diminuare a riscurilor în cazul producerii calamităţilor naturale şi pregătirea pentru situaţii de urgenţă (Împrumut nr. 4.736-RO) Acordul de asistenţă financiară nerambursabilă din fondul Facilităţii Globale de Mediu (GEF) nr. 053472-RO Amendament la Acordul de împrumut şi la Acordul de asistenţă financiară nerambursabilă (extinderea cu un an a datei-limită de tragere) Stimate domnule Harrold, Ne referim la Împrumutul 4.736-RO şi GEF TF 053472-RO - Proiectul de diminuare a riscurilor în cazul producerii calamităţilor naturale şi pregătirea pentru situaţii de urgenţă (PDRCPCNPSU), în valoare de 150 milioane USD, şi la asistenţa financiară nerambursabilă GEF, în valoare de 7 milioane USD, datate 26 mai 2004, cu amendamentele ulterioare. Ca urmare a solicitărilor primite de la agenţiile de implementare, dorim să rugăm Banca să fie de acord cu extinderea datei finale de tragere pentru Acordul de împrumut şi Acordul de asistenţă financiară nerambursabilă de la 20 decembrie 2011 la 20 decembrie 2012, pe baza următoarelor consideraţii: 1. Componenta A - Consolidarea capacităţii de finanţare şi management în situaţii de urgenţă (Ministerul Administraţiei şi Internelor) Din 4 activităţi aprobate iniţial, două activităţi nu sunt încă finalizate: implementarea Sistemului naţional de management informaţional pentru situaţii de urgenţă (SNMISU); şi operaţionalizarea Programului român de asigurare la catastrofe.Deoarece actualul grafic de lucrări prevăzut în contract nu a fost respectat, există riscul ca SNMISU să nu fie finalizat până la data de închidere a Proiectului. Există o întârziere de 5 luni în finalizarea testelor-pilot, deoarece au existat erori majore în timpul testelor. Dacă erorile nu pot fi corectate cu succes în timp util, rularea sistemului la un număr minim de locaţii agreate nu va fi posibilă înainte de data de 20 decembrie 2011. De asemenea, elaborarea proiectării pentru lucrările de consolidare şi construcţie pentru reabilitarea Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă (IGSU) nu poate fi finalizată până la data de închidere a Proiectului. 2. Componenta B - Reducerea riscului la cutremure (Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului) Din 48 de clădiri publice, 23 au fost finalizate complet, 12 sunt în curs de finalizare, pentru 6 procedurile de achiziţie au fost finalizate, pentru 3 obiective procedurile de licitaţie sunt în pregătire, iar pentru cele 4 obiective rămase lucrările de proiectare sunt în curs. Extinderea datei finale de tragere va duce la finalizarea tuturor celor 48 de obiective până la data de 20 decembrie 2012. 3. Componenta C - Reducerea riscurilor în caz de inundaţii şi alunecări de teren (Ministerul Mediului şi Pădurilor) O extindere a datei finale de tragere este necesară pentru finalizarea lucrărilor de punere în siguranţă a barajului de la Dridu şi pentru finalizarea manualului pentru monitorizarea alunecărilor de teren. De asemenea, a început deja implementarea unei noi soluţii tehnice pentru tratamentul crăpăturilor în adâncime în pilonii barajului şi lucrările de reabilitare a galeriei de evaluare şi echipamentul hidraulic pentru dig progresează în conformitate cu programul, dar reabilitarea centrului de monitorizare nu a fost finalizată. 4. Componenta D - Agenţia Naţională pentru Resurse Minerale (Reducerea riscului de accidente miniere în Bazinul Tisei) O extindere de perioadă este necesară pentru finalizarea a două lucrări importante şi data estimată pentru finalizarea obiectivelor este 20 decembrie 2012: reabilitarea a două diguri de decantare în vederea prevenirii riscului de inundaţii; şielaborarea unui sistem informatic pentru analizarea impactului asupra mediului şi pregătirea pentru situaţii de urgenţă.În aceste circumstanţe, agenţiile de implementare s-au angajat să întreprindă toate acţiunile necesare pentru atingerea obiectivelor proiectului în cadrul noului termen propus. Aşteptăm cu nerăbdare răspunsul dumneavoastră la cele de mai sus. Bogdan Drăgoi, secretar de stat ROMÂNIA MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE Cabinet secretar de stat Nr. 608.109 Str. Apolodor nr. 17 sectorul 5, Bucureşti Tel.: +021 319 97 39 Fax: +021 312 20 11 13 octombrie 2011 Banca Internaţională pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare Dlui Peter Harrold, director Europa Centrală şi Ţările Baltice şi Asia Centrală Ref.: Proiectul de diminuare a riscurilor în cazul producerii calamităţilor naturale şi pregătirea pentru situaţii de urgenţă (Împrumut nr. 4.736-RO) Amendament la Acordul de împrumut Ne referim la Acordul de împrumut dintre România şi Banca Internaţională pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare, datat 26 mai 2004, cu amendamentele ulterioare. În urma analizei recent efectuate, Ministerul Mediului şi Pădurilor a transmis Ministerului Finanţelor Publice o solicitare de amendare a Acordului de împrumut, pentru a adapta prevederile acestuia necesităţilor curente ale Proiectului şi pentru a permite implementarea Proiectului în cadrul termenelor agreate, respectiv unele realocări între categoriile proiectului pentru partea C - Reducerea riscului la inundaţii şi alunecări de teren. În această privinţă, vă supunem atenţiei următoarea propunere de modificare a anexei nr. 1 „Trageri din împrumut“:
Categorie Sume (dolari SUA)
(1) Lucrări pentru:
a) partea B a Proiectului 47.888.000
b) partea C a Proiectului 66.215.000 +294.415
c) partea D a Proiectului 2.883.000
d) partea E a Proiectului
(i) partea E.1 0
(ii) partea E.2 19.000
(iii) partea E.3 26.646
(2) Bunuri pentru:
a) partea A a Proiectului 8.904.000
b) partea C a Proiectului 239.000 +128.500
c) partea E a Proiectului
(i) partea E.1 69.091
(ii) partea E.2 235.000
(iii) partea E.3 269.000 -22.759
(iv) partea E.4 23.000
(d) partea D a Proiectului 1.700.000
(3) Servicii tehnice pentru partea C.5 a proiectului 0
(4) Serviciile consultanţilor, inclusiv audit şi instruire, pentru:
a) partea A a Proiectului 3.300.000
b) partea B a Proiectului 6.086.000
c) partea C a Proiectului 5.953.000 -99.631
d) partea E a Proiectului
(i) partea E.1 100.000
(ii) partea E.2 2.372.000
(iii) partea E.3 172.000 -143.125
e) partea D a Proiectului 550.000
Categorie Sume (dolari SUA)
(5) Costuri de operare pentru:
a) UMP - MAI 100.909
b) UMP - MDRT 328.000
c) UMP - MMP 2.085.000 -157.400
d) UMP - ANRM 482.000
(6) Nealocate pentru:
a) partea A a Proiectului 0
b) partea B a Proiectului 0
c) partea C a Proiectului 0
d) partea D a Proiectului 0
Total 150.000.000

Aşteptăm cu nerăbdare răspunsul dumneavoastră favorabil la cele de mai sus. Cu stimă, Bogdan Drăgoi, secretar de stat BANCA MONDIALĂ Europa Centrală şi Ţările Baltice Regiunea Europa şi Asia Centrală 17 Avenue Marnix, et. 2, 1000 Bruxelles, Belgia Tel. (322)5040994, fax: (322) 5040999 7 noiembrie 2011 Excelenţei Sale Gheorghe Ialomiţianu, ministru, Ministerul Finanţelor Publice Bucureşti, România Proiectul de diminuare a riscurilor în cazul producerii calamităţilor naturale şi pregătirea pentru situaţii de urgenţă (Împrumut nr. 4.736-RO) Acordul de asistenţă financiară nerambursabilă din fondul Facilităţii Globale de Mediu (GEF) TF nr. 053472-RO Solicitarea extinderii datei de închidere până la 20 decembrie 2012 şi de realocare a unor fonduri din împrumut În urma adreselor dumneavoastră din 17 iunie 2011 şi 13 octombrie 2011, prin care este solicitată modificarea secţiunii 2.03 a Acordului de împrumut şi a Acordului de grant GEF, prin revizuirea datei de închidere prin extinderea până la 20 decembrie 2012 şi realocarea, în cadrul anexei nr. 1 a Acordului de împrumut, a unor fonduri între categoriile Proiectului pentru partea C - Reducerea riscului de inundaţii şi alunecări de teren, aş dori să vă informez că, după o revizuire atentă, Banca Mondială are în vedere o extindere parţială până la data de 30 iunie 2012 pentru finalizarea activităţilor care permit atingerea obiectivelor de dezvoltare şi protecţia mediului ale Proiectului. Acestea ar include:pentru componenta A: finalizarea extinderii instalării Sistemului de management informaţional pentru situaţii de urgenţă (SMISU) în cel puţin 23 de locaţii critice;pentru componenta B: finalizarea a 6 contracte de lucrări pentru consolidarea antiseismică a structurilor unor clădiri publice aflate în curs de implementare şi a 4 contracte de lucrări cu licitaţii finalizate în 2011 şi pregătite de semnare; în plus, licitaţia pentru contracte de lucrări privind reabilitarea seismică a Primăriei Municipiului Iaşi - o clădire istorică unde urmează să fie folosite metode de reabilitare inovatoare şi eficiente - poate fi lansată numai cu condiţia ca lucrările să înceapă înainte de sfârşitul lunii martie 2012 şi după confirmarea angajamentului asumat de Guvern de a continua finanţarea acesteia de la bugetul de stat după încheierea Proiectului;finalizarea manualului de monitorizare a alunecărilor de teren şi predarea echipamentelor instalate în zonele-pilot către instituţiile beneficiare respective (în cadrul componentei C); şidezvoltarea şi instalarea sistemelor computerizate de răspuns în caz de deversări accidentale la mine, de monitorizare a mediului şi pentru sprijin în luarea deciziilor în industria minieră.Solicităm Guvernului să asigure alocarea bugetului necesar pentru finalizarea acestor activităţi pentru prima jumătate a anului 2012, astfel încât cheltuielile să poată fi finanţate din împrumut. Aceasta va fi o condiţie pentru aprobarea de către Bancă a extinderii parţiale a datei închiderii Proiectului. Toate celelalte activităţi din Proiect aflate în curs de desfăşurare şi care nu sunt direct legate de implementarea contractelor extinse se vor finaliza conform programării, la 20 decembrie 2011. Toate sumele care nu sunt necesare pentru a acoperi activităţile prevăzute pentru extindere parţială vor fi anulate. Această extindere parţială şi anulare ar necesita o aprobare formală de către Bancă a unui pachet de restructurare a Proiectului, care este în curs de pregătire. Aprobarea menţionată şi amendamentele ulterioare vă vor fi comunicate în scris. Decizia noastră va fi bazată pe următoarele considerente:

(i) Conducerea Băncii a aprobat deja o prelungire cu 24 de luni a datei închiderii Proiectului, de la 31 decembrie 2009 la 20 decembrie 2011, pe considerentul că pe perioada respectivei prelungiri SMISU va fi instalat şi operaţional în cel puţin 23 de locaţii critice, că va fi realizată consolidarea antiseismică a 40 de clădiri publice, foarte vulnerabile în cazul unui cutremur sever, că lucrările de protecţie împotriva inundaţiilor şi pentru siguranţa barajelor în 14 amplasamente şi lucrările pentru punerea în siguranţă a tuturor depozitelor de steril se vor finaliza. Totuşi, insuficienta alocare bugetară în 2010 şi în prima jumătate a anului 2011, mai ales pentru componentele B şi D, precum şi o colaborare nesatisfăcătoare între instituţiile guvernamentale şi contractantul responsabil cu realizarea SMISU au dus la întârzieri neprevăzute în implementarea Proiectului şi la trageri întârziate în cadrul tuturor componentele Proiectului, cu excepţia componentei C.
(ii) Analiza detaliată pe care am realizat-o împreună cu agenţiile de implementare a arătat că, cu o finanţare adecvată asigurată în mod sistematic şi fără piedici birocratice în contractare şi plata regulată a contractanţilor pe perioada prelungirii Proiectului, toate obiectivele critice de dezvoltare şi de mediu ale Proiectului vor putea fi îndeplinite şi chiar uşor depăşite.

De asemenea, prin prezenta Banca realocă sumele împrumutului alocate în tabelul de la secţiunea 1 a anexei nr. 1 la Acordul de împrumut dintre România şi Bancă, datat 26 mai 2004. Tabelele revizuite cu sumele din Proiect realocate sunt prezentate în anexa la această scrisoare. Avem rugămintea ca pregătirea raportului împrumutatului privind finalizarea implementării Proiectului (RFI) să înceapă cât se poate de repede (dar nu mai târziu de ianuarie 2012), astfel încât să poată fi prezentat Băncii până la data de 15 aprilie 2012, alte actualizări putând urma la scurt timp după aceea. Aceasta este o contribuţie necesară la RFI întocmit de Bancă pentru acest proiect, RFI care va fi întocmit până la 30 iunie 2012 şi distribuit dumneavoastră pentru comentarii. Autorul raportului Băncii va efectua o misiune de informare în ianuarie 2012 pentru a discuta detaliile privind cerinţele şi procedurile pentru realizarea RFI şi pentru a vizita amplasamentele Proiectului şi a discuta cu beneficiarii care au fost implicaţi în pregătirea şi implementarea Proiectului. Aşteptăm răspunsul dumneavoastră în curând şi sperăm să avem o colaborare excelentă în vederea finalizării acestui proiect, care a ajutat România în reducerea vulnerabilităţii ecologice, sociale, economice, la dezastre naturale şi deversările accidentale de poluanţi din zonele miniere şi în asigurarea protecţiei unui număr mare de persoane împotriva dezastrelor naturale. Cu stimă, Peter Harrold, director regional Europa Centrală şi Ţările Baltice Europa şi Asia Centrală Cc: E.S. Elena Gabriela Udrea, ministrul dezvoltării regionale şi turismului Bucureşti, România E.S. Constantin-Traian Igaş, ministrul administraţiei şi internelor Bucureşti, România E.S. László Borbély, ministrul mediului şi pădurilor Bucureşti, România Dlui Alexandru Pătruţi, preşedintele Agenţiei Naţionale pentru Resurse Minerale Bucureşti, România Dlui Bogdan Drăgoi secretar de stat, Ministerul Finanţelor Publice Bucureşti, România Dnei Angela Carabaş, director general, Ministerul Finanţelor Publice Bucureşti, România Dlui Ruud Treffers, director executiv, Banca Mondială ANEXĂTRAGERI DIN ÎMPRUMUT Tabelul de mai jos stabileşte categoriile de cheltuieli care urmează să fie finanţate din împrumut, alocarea sumelor din împrumut pentru fiecare categorie, precum şi procentul maxim cu care urmează să fie finanţate cheltuielile în cadrul fiecărei categorii:

Categorie Suma alocată din împrumut (exprimată în dolari S.U.A.) Procent din cheltuieli ce urmează a fi finanţat (%)
(1) Lucrări pentru: 100% din cheltuielile externe şi 78% din cheltuielile locale (efectuate înainte de 7 martie 2007) şi 78% din toate cheltuielile ulterioare
a) partea B a Proiectului 47.888.000
b) partea C a Proiectului 66.509.769
c) partea D a Proiectului 2.883.000
d) partea E a Proiectului
(i) partea E.1 0
(ii) partea E.2 19.000
(iii) partea E.3 26.646
(2) Bunuri pentru: 100% din cheltuielile externe şi 100% din cheltuielile locale (cost ex-factory) şi 75% din cheltuielile locale pentru alte bunuri achiziţionate pe piaţa internă (efectuate înainte de 7 martie 2007) şi 75% din toate cheltuielile ulterioare
a) partea A a Proiectului 8.904.000
b) partea C a Proiectului 367,500
c) partea E a Proiectului
(i) partea E.1 69.091
(ii) partea E.2 235.000
(iii) partea E.3 246,241
(iv) partea E.4 23.000
d) partea D a Proiectului 1.700.000
(3) Servicii tehnice pentru partea C.5 a Proiectului 0 100% din cheltuielile externe şi 75% din cheltuielile locale
(4) Servicii de consultanţă, inclusiv audit şi instruire pentru: 75% din cheltuielile cu consultanţi locali şi 85% din cheltuielile cu consultanţi străini
a) partea A a Proiectului 3.300.000
b) partea B a Proiectului 6.086.000
c) partea C a Proiectului 5.853.369
d) partea E a Proiectului
(i) partea E.1 100.000
(ii) partea E.2 2.372.000
(iii) partea E.3 28.875
e) partea D a Proiectului 550.000
(5) Costuri de operare pentru:
a) UMP - MAI 100.909 75%
b) UMP - MTCT 328.000 75%
c) UMP - MMGA 1.927.600 75%
d) UMP - ANRM 482.000 75%
(6) Nealocate pentru:
a) partea A Proiectului 0
b) partea B a Proiectului 0
c) partea C a Proiectului 0
d) partea D a Proiectului 0
TOTAL: 150.000.000



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 1195/2011

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 1195 din 2011
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decizia 220 2018
    Buongiorno E-mail: giovannidinatale1954@­gmail.­com Offerte individuali in denaro da 2.000 a 5.200.000, con un tasso di interesse è rimborsabile del 3% in un periodo compreso tra 2 e 30 anni. Condizioni ragionevoli se la mia offerta ti interessa contattami di più rapidamente per discutere le modalità e documenti da fornire. giovannidinatale1954@­gmail.­com
ANONIM a comentat Decizia 220 2018
    Buongiorno E-mail: giovannidinatale1954@­gmail.­com Offerte individuali in denaro da 2.000 a 5.200.000, con un tasso di interesse è rimborsabile del 3% in un periodo compreso tra 2 e 30 anni. Condizioni ragionevoli se la mia offerta ti interessa contattami di più rapidamente per discutere le modalità e documenti da fornire. giovannidinatale1954@­gmail.­com
ANONIM a comentat Decretul 358 1948
    What type of loan do you need? Personal loan Car loan Refinancing Mortgage Business capital (start or expand your business) Have you lost hope and think that there is no way out, but your financial problems are still not gone? Do not hesitate to contact us for possible business cooperation. Contact us (WhatsApp) number +918131851434 contact email id : sumitihomelend@gmail.com Mr. Damian Sumiti
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Hotărârea 1195/2011
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu