DECIZIE Nr.
747 din 29 octombrie 2009
pentru modificarea Deciziei
primului-ministru nr. 418/2009 privind stabilirea atributiilor domnului Izina
Ionel, inspector guvernamental în cadrul Secretariatului General al Guvernului
ACT EMIS DE:
PRIMUL-MINISTRU
ACT PUBLICAT IN:
MONITORUL OFICIAL NR. 742 din 2 noiembrie 2009
Având în vedere cererea domnului Izină Ionel, inspector
guvernamental, înregistrată la Secretariatul General al Guvernului sub nr.
20/20.536/D.N.A. din 26 octombrie 2009, precum şi prevederile art. 12 alin. (3)
din Hotărârea Guvernului nr. 341/2007 privind intrarea în categoria înalţilor
funcţionari publici, managementul carierei şi mobilitatea înalţilor funcţionari
publici, cu modificările şi completările ulterioare,
în temeiul art. 19 din Legea nr. 90/2001 privind
organizarea şi funcţionarea Guvernului României şi a ministerelor, cu
modificările şi completările ulterioare,
primul-ministru emite
prezenta decizie.
Articol unic. -Articolul
unic din Decizia primului-ministru nr. 418/2009 privind stabilirea atribuţiilor
domnului Izină Ionel, inspector guvernamental în cadrul Secretariatului General
al Guvernului, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 209
din 1 aprilie 2009, se modifică şi va avea următorul cuprins:
„Articol unic. - Incepând cu data intrării în vigoare a
prezentei decizii, domnul Izină Ionel, inspector guvernamental în cadrul
Secretariatului General al Guvernului, este desemnat să îndeplinească, la
nivelul judeţului Giurgiu, atribuţii ce intră în sfera de competenţă a
Ministerului Administraţiei şi Internelor. Fişa de descriere a atribuţiilor şi
responsabilităţilor şi a modului de raportare a activităţii desfăşurate se
stabileşte prin ordin al ministrului administraţiei şi internelor. Plata
drepturilor salariale ale inspectorului guvernamental şi a celorlalte drepturi
aferente se realizează de Secretariatul General al Guvernului, în condiţiile
legii, pe bază de pontaj şi raport bilunar de urmărire a indicatorilor
punctuali ai activităţii pe care o desfăşoară în teritoriu, aprobat de
ordonatorul de credite şi/sau de reprezentantul Ministerului Administraţiei şi
Internelor la nivelul judeţului unde îşi desfăşoară activitatea. Evaluarea
anuală se realizează, în condiţiile legii, pe baza raportărilor realizate în
urma activităţii desfăşurate."
PRIM-MINISTRU
EMIL BOC
Contrasemnează:
Secretarul general al Guvernului,
Daniela Nicoleta Andreescu