Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

DECIZIE Nr

DECIZIE   Nr. 529 din 25 noiembrie 2004

referitoare la exceptia de neconstitutionalitate a prevederilor art. 7 alin. (1^3) din Legea nr. 290/2002 privind organizarea si functionarea unitatilor de cercetare-dezvoltare din domeniile agriculturii, silviculturii, industriei alimentare si a Academiei de Stiinte Agricole si Silvice "Gheorghe Ionescu-Sisesti"

ACT EMIS DE: CURTEA CONSTITUTIONALA

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 1236 din 22 decembrie 2004


SmartCity3


    Ioan Vida              - presedinte
    Nicolae Cochinescu     - judecator
    Aspazia Cojocaru       - judecator
    Constantin Doldur      - judecator
    Acsinte Gaspar         - judecator
    Kozsokar Gabor         - judecator
    Petre Ninosu           - judecator
    Ion Predescu           - judecator
    Serban Viorel Stanoiu  - judecator
    Aurelia Popa           - procuror
    Claudia Margareta Nita - magistrat-asistent

    Pe rol se afla solutionarea exceptiei de neconstitutionalitate a prevederilor art. 7 alin. (1^3) din Legea nr. 290/2002 privind organizarea si functionarea unitatilor de cercetare-dezvoltare din domeniile agriculturii, silviculturii, industriei alimentare si a Academiei de Stiinte Agricole si Silvice "Gheorghe Ionescu-Sisesti", exceptie ridicata de Statiunea de Cercetare si Productie Pomicola Strejesti in Dosarul nr. 2.531/2004 al Judecatoriei Slatina.
    La apelul nominal raspunde autorul exceptiei de neconstitutionalitate, prin reprezentant Cristian Nicolaescu, cu delegatie depusa la dosar, lipsind cealalta parte, fata de care procedura de citare este legal indeplinita.
    Cauza se afla in stare de judecata.
    Acordandu-i-se cuvantul pe fond, reprezentantul autorului exceptiei reitereaza argumentele expuse in motivarea scrisa, depusa la dosarul cauzei, solicitand, in final, admiterea exceptiei de neconstitutionalitate si completarea textului de lege criticat, in sensul aplicarii uniforme a dispozitiilor art. 22^2 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 78/2003 pentru modificarea si completarea Legii nr. 290/2002 privind organizarea si functionarea unitatilor de cercetare-dezvoltare din domeniile agriculturii, silviculturii, industriei alimentare si a Academiei de Stiinte Agricole si Silvice "Gheorghe Ionescu-Sisesti", aprobata prin Legea nr. 147/2004.
    Reprezentantul Ministerului Public pune concluzii de respingere a exceptiei ca neintemeiata. In acest sens se arata ca principiul egalitatii in drepturi a cetatenilor, consacrat de art. 16 din Constitutie si invocat de autorul exceptiei in motivarea sa, este inaplicabil persoanelor juridice, indicand in acest sens jurisprudenta Curtii Constitutionale in materie. In ceea ce priveste critica de neconstitutionalitate fata de prevederile art. 52 alin. (2) din Constitutie, se precizeaza ca autorul exceptiei nu a formulat nici un argument prin care sa arate contrarietatea textului de lege atacat fata de norma constitutionala invocata, astfel ca si aceasta critica este nefondata.

    CURTEA,
avand in vedere actele si lucrarile dosarului, constata urmatoarele:
    Prin Incheierea din 23 iunie 2004, pronuntata in Dosarul nr. 2.531/2004, Judecatoria Slatina a sesizat Curtea Constitutionala cu exceptia de neconstitutionalitate a prevederilor art. 7 alin. (1^3) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 78/2003 pentru modificarea si completarea Legii nr. 290/2002 privind organizarea si functionarea unitatilor de cercetare-dezvoltare din domeniile agriculturii, silviculturii, industriei alimentare si a Academiei de Stiinte Agricole si Silvice "Gheorghe Ionescu-Sisesti", aprobata prin Legea nr. 147/2004. Exceptia a fost ridicata de Statiunea de Cercetare si Productie Pomicola Strejesti, contestatoare intr-un proces civil avand ca obiect o contestatie la executare.
    In motivarea exceptiei de neconstitutionalitate, autorul acesteia sustine ca dispozitiile art. 7 alin. (1^3) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 78/2003 contravin prevederilor art. 16 alin. (1) si ale art. 52 alin. (1) din Constitutie. Se arata ca prin textul de lege criticat s-a dispus reorganizarea celor 98 de unitati de cercetare si dezvoltare care se aflau in subordinea Academiei de Stiinte Agricole si Silvice "Gheorghe Ionescu-Sisesti", conform celor 5 anexe ale articolului atacat, astfel ca unor institutii [prevazute in anexele nr. 1 a), 1 b), 2, 4 si 5] li se aplica art. 22^2 din ordonanta, in temeiul caruia acestea beneficiaza de scutire de la plata obligatiilor bugetare neachitate, a majorarilor de intarziere, a penalitatilor si dobanzilor aferente la data intrarii in vigoare a Legii nr. 147/2004 de aprobare a Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 78/2003, in timp ce unitatile de cercetare care se reorganizeaza in societati comerciale cu capital de stat, prevazute in anexa nr. 3 la ordonanta - categorie in care se include si autorul exceptiei - nu beneficiaza de aceste inlesniri, lor fiindu-le aplicabile, conform art. 7 alin. (1^3) din ordonanta criticata, prevederile Legii nr. 254/2002 privind unele masuri pentru cresterea atractivitatii la privatizare a societatilor comerciale cu capital integral sau partial de stat, ce detin in administrare terenuri agricole proprietate publica sau privata a statului. Conform anexelor din aceasta lege, statiunile agricole care se privatizau in cursul anului 2002 beneficiau, pana la data de 31 decembrie 2001, de scutirea partiala a unor datorii publice, or, "la data aparitiei Legii nr. 254/2002", autorul exceptiei - societate comerciala cu capital integral de stat - era "organizat ca statiune de cercetare si dezvoltare", astfel ca aplicarea dispozitiilor legale amintite nu ii este "favorabila", in sensul ca "raman in vigoare datoriile bugetare din anii 2002, 2003 si 2004", urmand ca bunurile sa fie urmarite silit si impiedicandu-se, practic, reorganizarea ca societate comerciala cu capital de stat. "Mai mult decat atat", se adauga, "un numar de 4 societati comerciale prevazute in anexa 5 la Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 78/2003 sunt reorganizate in institutii de cercetare si dezvoltare, beneficiind de prevederile art. 22^2 din ordonanta, iar unitatile de cercetare-dezvoltare existente, cu statut de institutii publice din anexa 3, nu beneficiaza de aceste prevederi".
    In final, autorul exceptiei arata ca prin dispozitiile criticate "s-a creat o diferentiere netemeinica si nelegala intre statiunile din cadrul A.S.A.S. - <<Gh. Ionescu-Sisesti>>, incalcadu-se art. 16 alin. (1) din Constitutie", si solicita ca, "pentru egalitate de tratament cu celelalte 84 de statiuni care au fost scutite de la plata datoriilor bugetare", si acesta sa beneficieze de prevederile art. 22^2 din ordonanta criticata.
    Judecatoria Slatina apreciaza ca exceptia de neconstitutionalitate este neintemeiata, intrucat textul de lege criticat nu are "ca obiect drepturi, libertati si indatoriri fundamentale acordate cetatenilor, astfel cum sunt recunoscute in dispozitiile Constitutiei, si nu priveste egalitatea acestora in drepturi si principiul nediscriminarii in fata legii si a autoritatilor". Se sustine ca "modul de recuperare a arieratelor bugetare" se stabileste de legiuitor pe baza criteriilor si a resurselor economice, "astfel ca art. 7 alin. (1^3) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 78/2003 ar putea fi examinat cel mult sub aspectul normelor constitutionale privind proprietatea".
    Potrivit prevederilor art. 30 alin. (1) din Legea nr. 47/1992, incheierea de sesizare a fost comunicata presedintilor celor doua Camere ale Parlamentului, Guvernului si institutiei Avocatul Poporului, pentru a-si exprima punctele de vedere asupra exceptiei de neconstitutionalitate ridicate.
    Guvernul a transmis punctul sau de vedere cu Adresa nr. 5/8.902/A.N. din data de 7 octombrie 2004, prin care considera ca exceptia de neconstitutionalitate este neintemeiata. Astfel, precizeaza ca art. 16 alin. (1) din Constitutie, invocat de autorul exceptiei, garanteaza egalitatea in drepturi a cetatenilor, "iar nu egalitatea persoanelor colective, a persoanelor juridice, cum este cazul in speta". Invocand jurisprudenta Curtii Constitutionale, se mentioneaza ca principiul egalitatii in drepturi ar fi aplicabil persoanelor colective fata de care s-a promovat un tratament juridic diferentiat, "numai daca astfel regimul juridic diferit s-ar rasfrange asupra cetatenilor, implicand inegalitatea lor in fata legii si a autoritatilor publice", situatie ce nu se regaseste insa in litigiul de fata. Se mai arata ca "instituirea de reglementari privind regimul juridic al unitatilor de cercetare-dezvoltare (...), reorganizarea acestora in persoane juridice cu capital public sau privat, precum si modul de recuperare a arieratelor bugetare constituie o obligatie a statului", conform art. 135 alin. (2) din Legea fundamentala, iar "diferentierea regimului juridic si a modului de recuperare a arieratelor este, in speta, expresia unor optiuni concrete ale politicii economice a statului si nicidecum rezultatul unei tendinte de a opera discriminari, in dispretul art. 16 din Constitutie".
    Avocatul Poporului a transmis punctul sau de vedere cu Adresa nr. 7.137 din data de 24 septembrie 2004, prin care apreciaza ca exceptia de neconstitutionalitate este neintemeiata. Considera ca dispozitiile art. 7 alin. (1^3) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 78/2003 "nu contravin sub nici un aspect principiului fundamental privind egalitatea cetatenilor in fata legii si a autoritatilor publice", consacrat de art. 16 din Constitutie. In acest sens arata ca principiul invocat de autorul exceptiei se adreseaza, potrivit jurisprudentei Curtii Constitutionale, cetatenilor, deci persoanelor fizice, iar persoanelor juridice numai in masura in care, daca printr-un tratament juridic diferentiat, promovat fata de acestea, se ajunge la un regim juridic diferit care sa afecteze cetatenii, "implicand inegalitatea lor in fata legii si a autoritatilor publice sau daca, prin intermediul unei persoane juridice, cetatenii isi exercita un drept constitutional".
    Presedintii celor doua Camere ale Parlamentului nu au comunicat punctele lor de vedere.

    CURTEA,
examinand incheierea de sesizare, punctele de vedere ale Guvernului si institutiei Avocatul Poporului, raportul intocmit de judecatorul-raportor, concluziile procurorului, dispozitiile legale criticate, raportate la prevederile Constitutiei, precum si dispozitiile Legii nr. 47/1962, retine urmatoarele:
    Curtea Constitutionala a fost legal sesizata si este competenta, potrivit dispozitiilor art. 146 lit. d) din Constitutie, precum si ale art. 1 alin. (2), ale art. 2, 3, 10 si 29 din Legea nr. 47/1992, sa solutioneze exceptia de neconstitutionalitate ridicata.
    Obiectul exceptiei de neconstitutionalitate il constituie, potrivit incheierii de sesizare a Curtii Constitutionale, dispozitiile art. 7 alin. (1^3) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 78/2003 pentru modificarea si completarea Legii nr. 290/2002, aprobata prin Legea nr. 147/2004, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 435 din 14 mai 2004. In examinarea actelor normative care au suferit modificari si completari, trebuie precizat ca raportarea se face intotdeauna la actul initial, care constituie sediul materiei de reglementare. Ca atare, obiectul exceptiei de neconstitutionalitate il formeaza dispozitiile art. 7 alin. (1^3) din Legea nr. 290/2002 privind organizarea si functionarea unitatilor de cercetare-dezvoltare din domeniile agriculturii, silviculturii, industriei alimentare si a Academiei de Stiinte Agricole si Silvice "Gheorghe Ionescu-Sisesti", introdus prin pct. 6 al articolului unic din Legea nr. 147/2004 privind aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 78/2003 pentru modificarea si completarea Legii nr. 290/2002, cu modificarile si completarile ulterioare. Asadar, Curtea urmeaza a se pronunta asupra acestor dispozitii, care au urmatorul continut:
    - Art. 7 alin. (1^3): "Unitatile de cercetare-dezvoltare prevazute in anexa nr. 3 se reorganizeaza ca societati comerciale cu capital de stat, actiunile acestora fiind preluate de Agentia Domeniilor Statului, beneficiind de prevederile Legii nr. 254/2002 privind unele masuri pentru cresterea atractivitatii la privatizare a societatilor comerciale cu capital integral sau partial de stat, ce detin in administrare terenuri agricole proprietate publica sau privata a statului, cu modificarile si completarile ulterioare."
    In motivarea exceptiei ridicate, autorul acesteia invoca incalcarea art. 16 alin. (1) si a art. 52 alin. (1) din Constitutie. Aceste prevederi au urmatorul continut:
    - Art. 16 alin. (1): "Cetatenii sunt egali in fata legii si a autoritatilor publice, fara privilegii si fara discriminari.";
    - Art. 52 alin. (1): "Persoana vatamata intr-un drept al sau ori intr-un interes legitim, de o autoritate publica, printr-un act administrativ sau prin nesolutionarea in termenul legal al unei cereri, este indreptatita sa obtina recunoasterea dreptului pretins sau a interesului legitim, anularea actului si repararea pagubei."
    Din analiza exceptiei de neconstitutionalitate ridicate, Curtea Constitutionala constata ca autorul acesteia critica, in esenta, diferenta de regim juridic in ceea ce priveste modul de recuperare a arieratelor bugetare ale unitatilor de cercetare-dezvoltare din domeniile agriculturii, silviculturii, industriei alimentare, supuse reorganizarii. Autorul exceptiei precizeaza ca la data aparitiei Legii nr. 254/2002, la care textul normativ criticat face trimitere, inca nu intervenise procesul de reorganizare a acestuia, din unitate de stat de cercetare-dezvoltare in societate comerciala cu capital de stat, astfel incat inlesnirile la plata unor datorii bugetare, prevazute in legea amintita, nu il "favorizeaza". Pe de alta parte, sustine ca toate celelalte unitati de cercetare-dezvoltare beneficiaza, in temeiul art. 22^2 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 78/2003, de scutire de la plata obligatiilor bugetare neachitate, a majorarilor de intarziere, a penalitatilor si a dobanzilor aferente si, in baza art. 16 din Constitutie, pretinde acordarea acelorasi facilitati tuturor categoriilor de unitati de cercetare-dezvoltare.
    Examinand textul de lege criticat, raportat la prevederile din Constitutie invocate de autorul exceptiei de neconstitutionalitate, Curtea Constitutionala constata ca exceptia este neintemeiata si urmeaza sa o respinga pentru urmatoarele considerente:
    In ceea ce priveste critica de neconstitutionalitate a textului mentionat, fata de prevederile art. 16 alin. (1) din Legea fundamentala, este de observat ca, potrivit jurisprudentei Curtii Constitutionale (de exemplu, Decizia nr. 102 din 31 octombrie 1995, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 287 din 11 decembrie 1995, si Decizia nr. 35 din 2 aprilie 1996, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 75 din 11 aprilie 1996), principiul egalitatii in drepturi a cetatenilor poate fi invocat de o persoana juridica numai in situatia in care, datorita unui tratament juridic diferentiat promovat fata de aceasta, regimul juridic diferit s-ar rasfrange asupra cetatenilor, implicand inegalitatea lor in fata legii sau a autoritatilor publice, sau in situatia in care, prin intermediul persoanei juridice, cetatenii isi exercita un drept constitutional, cum este asocierea in partide politice. Or, in prezenta speta nu se regaseste nici una dintre ipotezele de mai sus, astfel ca sustinerile autorului exceptiei de neconstitutionalitate nu pot fi retinute.
    Referitor la critica de neconstitutionalitate fata de prevederile art. 52 alin. (1) din Constitutie, se constata ca autorul exceptiei nu a argumentat in nici un fel inadvertenta dintre textul de lege atacat si norma constitutionala invocata, astfel incat aceasta critica este nefondata.

    Pentru considerentele expuse, in temeiul art. 146 lit. d) si art. 147 alin. (4) din Constitutie, precum si al art. 1 - 3, art. 11 alin. (1) lit. A.d) si al art. 29 din Legea nr. 47/1992,

    CURTEA CONSTITUTIONALA
    In numele legii
    DECIDE:

    Respinge exceptia de neconstitutionalitate a prevederilor art. 7 alin. (1^3) din Legea nr. 290/2002 privind organizarea si functionarea unitatilor de cercetare-dezvoltare din domeniile agriculturii, silviculturii, industriei alimentare si a Academiei de Stiinte Agricole si Silvice "Gheorghe Ionescu-Sisesti", exceptie ridicata de Statiunea de Cercetare si Productie Pomicola Strejesti in Dosarul nr. 2.531/2004 al Judecatoriei Slatina.
    Definitiva si general obligatorie.
    Pronuntata in sedinta publica din data de 25 noiembrie 2004.

          PRESEDINTELE CURTII CONSTITUTIONALE,
              prof. univ. dr. IOAN VIDA

                              Magistrat asistent,
                              Claudia Margareta Nita



SmartCity5

COMENTARII la Decizia 529/2004

Momentan nu exista niciun comentariu la Decizia 529 din 2004
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Decizia 529/2004
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu