Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

DECIZIE Nr

DECIZIE   Nr. 449 din 11 iulie 2008

pentru aprobarea modelelor unor formulare, precum si a caracteristicilor de tiparire, modului de difuzare, utilizare si de pastrare ale acestora

ACT EMIS DE: CURTEA CONSTITUTIONALA

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 568 din 28 iulie 2008



Având în vedere prevederile art. 12 din Legea nr. 130/1999 privind unele măsuri de protecţie a persoanelor încadrate în muncă, republicată, ale art. 228 alin. (4) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi Nota inspectorului general de stat nr. 634 din 24 iunie 2008,

în baza art. 14 din Hotărârea Guvernului nr. 381/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii, Familiei şi Egalităţii de Şanse,

ministrul muncii, familiei si egalităţii de şanse emite următorul ordin:

Art. 1. - Se aprobă modelele, precum şi caracteristicile de tipărire, modul de difuzare, utilizare şi de păstrare ale următoarelor formulare, prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin:

1.  Certificat de atestare a debitelor cu privire la comisionul datorat de angajatori;

2. Decizie referitoare la obligaţiile de plată accesorii aferente comisionului datorat;

3.  Decizie privind nemodificarea bazei de impunere;

4.  Decizie de impunere din oficiu.

Art. 2. - Formularele se emit de către personalul de specialitate din cadrul inspectoratelor teritoriale de muncă, conform modelelor prezentate în anexa la prezentul ordin.

Art. 3. - Direcţia economică şi monitorizare executare silită din cadrul Inspecţiei Muncii şi inspectoratele teritoriale de muncă vor lua măsuri pentru ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentului ordin.

Art. 4. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul muncii, familiei şi egalităţii de şanse,

Paul Păcuraru

ANEXĂ

MODEL   1

I.

MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI ŞI EGALITĂŢII DE ŞANSE

INSPECŢIA MUNCII

Inspectoratul Teritorial de Muncă al Judeţului............................

Str...............................nr.............

Localitatea...................................

CERTIFICAT   DE  ATESTARE

a debitelor cu privire la comisionul datorat de angajatori

Ca urmare a Cererii nr.......................din data de...............................se certifică prin prezenta că persoana juridică/fizică: denumirea....................................judeţul.............................., localitatea..................................., codul poştal............................, bl.............., sc................, et............, ap..........., telefon......................., fax........................, înregistrată la registrul comerţului sub nr............................................, cod fiscal..............................., figurează în evidenţă cu obligaţii de plată către Inspectoratul Teritorial de Muncă......................la data de.........................................

Nr.

crt.                  Comision 0,25%                              Comision 0,75%                             Accesorii                          ST

în sumă totală de.........................lei.

S-a eliberat prezentul certificat pentru a se evidenţia debitele cu privire la comisionul datorat de angajator pentru

........................................................................................................................................................................ ........................................................

........................................................................................................................................................................ ........................................................

Prezentul certificat se poate utiliza 30 de zile de la data eliberării.

Incheiat în două exemplare, câte un exemplar pentru fiecare parte.

Inspector-şef,

Numele şi prenumele.................................................

Semnătura şi ştampila................................................

II.

1.  Denumire: Certificat de atestare a debitelor cu privire la comisionul datorat de angajatori

2.  Format: A4

3. Caracteristici de tipărire: se editează pe o singură pagină.

4. Se utilizează: de către inspectoratele teritoriale de muncă.

5. Se întocmeşte: în două exemplare.

6. Circulă: - un exemplar la solicitant/debitor;

                  - un exemplar rămâne la inspectoratul teritorial de muncă care îl eliberează.

7. Se arhivează: un exemplar la inspectoratul de muncă care îl întocmeşte.

MODEL   2

I.

MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI ŞI EGALITĂŢII DE ŞANSE

INSPECŢIA MUNCII

Inspectoratul Teritorial de Muncă al Judeţului............................

Str..............................nr.............

Localitatea..................................

DECIZIA   Nr.......

referitoare la obligaţiile de plată accesorii aferente comisionului datorat

Numele şi prenumele/denumirea debitorului.................................................................................................................................................................

Domiciliul/sediul în localitatea..............................., str......................................, nr........, bl......., sc......., et....., ap......., sectorul/judeţul.......................

Cod de identificare......................................

In temeiul art. 88 lit. c) şi art. 119 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, pentru plata cu întârziere a comisionului reglementat de Legea nr. 130/1999 privind unele măsuri de protecţie a persoanelor încadrate în muncă, republicată, s-au calculat pentru perioada ....................................... următoarele:

•dobânzi                           .................... lei aferente comisionului datorat;

• penalităţi de întârziere    .................... lei aferente comisionului datorat;

• majorări de întârziere     .................... lei aferente comisionului datorat.

Documentul prin care s-au individualizat sumele de plată: fişa pe plătitor. Fişa pe plătitor se poate prezenta la cererea contribuabilului.

In conformitate cu prevederile art. 110 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, prezentul înscris constituie titlu de creanţă.

Vă invităm ca în termenul prevăzut la art. 111 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, să achitaţi sau să faceţi dovada plăţii sumelor menţionate în prezenta decizie, care constituie şi înştiinţare de plată.

Impotriva prezentului act se poate formula contestaţie, în conformitate cu prevederile art. 205 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, în termen de 30 de zile de la data comunicării acestuia, care se depune la sediul inspectoratului teritorial de muncă emitent.

Data întocmirii.............................

Data comunicării.........................

Data comunicării prezentei decizii reprezintă:

• data semnării de primire, în condiţiile art. 44 alin. (2) lit. a) şi b) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

• data înscrisă de poştă la remiterea „confirmării de primire", în condiţiile art. 44 alin. (2) lit. c) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

• data la care expiră termenul de 15 zile de la data afişării anunţului publicitar în condiţiile art. 44 alin. (2) lit. d) şi alin. (3) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

Inspector-şef,

........................................................

L.S.

Şef Compartiment relaţii de muncă,

........................................................

Intocmit,

........................................................

II.

1.  Denumire: Decizie referitoare la obligaţiile de plată accesorii aferente comisionului datorat

2.  Format: A4

3. Caracteristici de tipărire: se editează pe o singură pagină.

4. Se utilizează: de către organul de control cu atribuţii de inspecţie fiscală la stabilirea obligaţiilor de plată accesorii.

5. Se întocmeşte: în două exemplare.

6. Circulă: - un exemplar la contribuabil;

                 - un exemplar rămâne la dosarul fiscal al contribuabilului, deţinut de compartimentul de contabilitate.

7. Se arhivează: exemplarul 1 la dosarul fiscal al contribuabilului.

MODEL   3

I.

MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI SI EGALITĂŢII DE ŞANSE

INSPECŢIA MUNCII

Inspectoratul Teritorial de Muncă al Judeţului............................

Str.............................nr.............

Localitatea..................................

DECIZIE

privind nemodificarea bazei de impunere

1.  Datele de identificare a contribuabilului

Denumirea contribuabilului........................................................................................................................................................................ .................

Codul de identificare fiscală.........................................................................................................................................................................................

Domiciliul fiscal: localitatea........................................., str...................................................nr. ..., bl. ..., sc. ..., ap. ..., judeţul/sectorul.........................

2.  Date privind obligaţiile fiscale supuse inspecţiei

2.1.1. Obligaţii fiscale verificate:

Nr. crt.

Denumire impozit, taxă, contribuţie

Perioada verificată

De la data

Până la data

0

1

2

3

1.

Comision

2.

Accesorii

2.1.2.  Motivul de fapt: Raportul de inspecţie fiscală nr. ...

2.1.3.  Temeiul de drept: art. 109 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare

Data comunicării..............................................

Data comunicării prezentei decizii reprezintă :

- data semnării de primire, în condiţiile art. 44 alin. (2) lit. a) şi b) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

- data înscrisă de poştă la remiterea „confirmării de primire", în condiţiile art. 44 alin. (2) lit. c) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

- data la care expiră termenul de 15 zile de la data afişării anunţului publicitarîn condiţiile art. 44 alin. (2) lit. d) şi alin. (3) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

3. Dispoziţii finale

La prezenta decizie se anexează Raportul de inspecţie fiscală care, împreună cu anexele, conţine .... pagini.

Impotriva prezentului act se poate formula contestaţie, în conformitate cu prevederile art. 205 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, în termen de 30 de zile de la data comunicării acestuia, care se depune la sediul inspectoratului teritorial de muncă emitent.

Inspector-şef,

........................................................

L.S.

Şef Compartiment relaţii de muncă,

........................................................

Intocmit,

........................................................

II.

1.  Denumire: Decizie privind nemodificarea bazei de impunere

2.  Format: A4

3. Caracteristici de tipărire: se editează pe o singură pagină.

4. Se utilizează: de către organul de control cu atribuţii de inspecţie fiscală.

5. Se întocmeşte: în două exemplare.

6. Circulă: - un exemplar la contribuabil;

     - un exemplar rămâne la dosarul fiscal al contribuabilului, deţinut de compartimentul de contabilitate.

7. Se arhivează: exemplarul 1 la dosarul fiscal al contribuabilului.

MODEL   4

I.

MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI ŞI EGALITĂŢII DE ŞANSE

INSPECŢIA MUNCII

Inspectoratul Teritorial de Muncă al Judeţului............................

Str..............................nr.............

Localitatea..................................

DECIZIE

de impunere din oficiu

Datele de identificare a contribuabilului

Denumirea contribuabilului........................................................................................................................................................................ .................

Codul de identificare fiscală.........................................................................................................................................................................................

Domiciliul fiscal: localitatea....................., str.........................nr........., bl......., sc...., ap.........judeţul/sectorul................................................................

In conformitate cu dispoziţiile art. 83 alin. (4) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi în baza Referatului privind stabilirea din oficiu a impozitelor, taxelor şi contribuţiilor nr....../..............,

ca urmare a nedepunerii declaraţiei fiscale (model aprobat prin Ordinul ministrului muncii, solidarităţii sociale şi famliei nr. 100/2006), se stabilesc din oficiu următoarele obligaţii fiscale:

Nr. crt.

Denumire impozit, taxă, contribuţie

Perioada de raportare pentru care s-au stabilit din oficiu obligaţiile fiscale

Suma datorată stabilită din oficiu

II.aa

II.aa

II.aa

II.aa

Prezenta decizie reprezintă titlu de creanţă şi constituie înştiinţare de plată conform legii.

Impozitul, taxa sau contribuţia stabilite din oficiu se corectează prin depunerea de către contribuabil a declaraţiei fiscale referitoare la impozitele, taxele sau contribuţiile care au fost stabilite din oficiu.

Impozitele, taxele sau contribuţiile calculate de organul fiscal se plătesc în funcţie de data comunicării, astfel:

- dacă data comunicării este cuprinsă în intervalul 1-15 din lună, termenul de plată este până la data de 5 a lunii următoare;

- dacă data comunicării este cuprinsă în intervalul 16-31 din lună, termenul de plată este până la data de 20 a lunii următoare.

Data comunicării.............................................

Data comunicării prezentei decizii reprezintă:

- data semnării de primire, în condiţiile art. 44 alin. (2) lit. a) şi b) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

- data înscrisă de poştă la remiterea „confirmării de primire", în condiţiile art. 44 alin. (2) lit. c) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

- data la care expiră termenul de 15 zile de la data afişării anunţului publicitar în condiţiile art. 44 alin. (2) lit. d) şi alin. (3) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

Pentru neplata la termenele prevăzute de lege a obligaţiilor fiscale se vor calcula majorări de întârziere, conform legii.

Impotriva prezentului act se poate formula contestaţie, în conformitate cu prevederile art. 205 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, în termen de 30 de zile de la data comunicării acestuia, care se depune la sediul inspectoratului teritorial de muncă emitent.

Inspector-şef,

........................................................

L.S.

Şef Compartiment relaţii de muncă,

........................................................

Intocmit,

........................................................

II.

1.  Denumire: Decizie de impunere din oficiu

2.  Format: A4

3.  Caracteristici de tipărire: se editează pe o singură pagină.

4.  Se utilizează: de către organul de control cu atribuţii de inspecţie fiscală la stabilirea obligaţiilor fiscale ale contribuabilului.

5.  Se întocmeşte: în două exemplare.

6.  Circulă: - un exemplar la contribuabil;

                  - un exemplar rămâne la dosarul fiscal al contribuabilului, deţinut de compartimentul de contabilitate.

7.  Se arhivează: exemplarul 1 la dosarul fiscal al contribuabilului.


SmartCity5

COMENTARII la Decizia 449/2008

Momentan nu exista niciun comentariu la Decizia 449 din 2008
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Decizia 449/2008
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu